Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
182
183
184
185
186
187
188
[
189
]
190
191
192
193
194
195
196
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113461 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9400 Dátum:
2013.01.11 péntek, 16:33:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.11 péntek, 12:03:59
merga drága buli nem éri meg...de kimegy a világból, és nyilván nem keveset is zabál...plussz rohad mint az állat.
motor váltóval 150eft, adagolót krézy csinál rá, kell rá egy normális turbo, meg egy jó kasztni(merga, bömös, volvo)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9401 Dátum:
2013.01.11 péntek, 19:43:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.11 péntek, 16:33:21
motor váltóval 150eft, adagolót krézy csinál rá, kell rá egy normális turbo, meg egy jó kasztni(merga, bömös, volvo)
ja persze...igy menne mindenki mergával járna....amit felsoroltál alaphangon fél milla....nem ér annyit az autó.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9402 Dátum:
2013.01.11 péntek, 20:09:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.11 péntek, 19:43:15
ja persze...igy menne mindenki mergával járna....amit felsoroltál alaphangon fél milla....nem ér annyit az autó.
Ez így igaz, ráadásul ha a ráfordított értékes időt is számolja az ember amennyit lehet szívni ilyen átalakításokkal...hát kb nem ér annyit az egész..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9403 Dátum:
2013.01.11 péntek, 21:12:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.11 péntek, 19:43:15
ja persze...igy menne mindenki mergával járna....amit felsoroltál alaphangon fél milla....nem ér annyit az autó.
igen, viszont cserébe van 400lovad, még sor4-nél tartasz így max 250nél
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9404 Dátum:
2013.01.11 péntek, 21:22:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.11 péntek, 21:12:24
igen, viszont cserébe van 400lovad, még sor4-nél tartasz így max 250nél
És mit csinálsz a 400 lóval? hol használod ki? 1 évben kétszer? azért nem érdemes tuningolni utcára...szerintem.
Az ember először eldönti mit akar, aztán belekezd....ha nem igy csinál eléggé mélytorokra veheti a f@szt....
Aki megvette a mecha adagolómat , csávó felrakatta azt majd ő intézi.....ja.....600m-re jutott állitólag, de addig nagyon ment!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9405 Dátum:
2013.01.11 péntek, 21:46:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.11 péntek, 21:22:35
És mit csinálsz a 400 lóval? hol használod ki? 1 évben kétszer? azért nem érdemes tuningolni utcára...szerintem.
Az ember először eldönti mit akar, aztán belekezd....ha nem igy csinál eléggé mélytorokra veheti a f@szt....
Aki megvette a mecha adagolómat , csávó felrakatta azt majd ő intézi.....ja.....600m-re jutott állitólag, de addig nagyon ment!
ennyi erővel már a gyári 90lovat sem tudom kihasználni utcán
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9406 Dátum:
2013.01.11 péntek, 23:07:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.11 péntek, 21:46:07
ennyi erővel már a gyári 90lovat sem tudom kihasználni utcán
Azt kilehet azért...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9407 Dátum:
2013.01.11 péntek, 23:09:32 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.11 péntek, 23:07:33
Azt kilehet azért...
főleg 5 személlyel, utánfutóval és síboxal a tetőn.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9408 Dátum:
2013.01.12 szombat, 00:13:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.11 péntek, 23:09:32
főleg 5 személlyel, utánfutóval és síboxal a tetőn.....
+ 2 biciklivel a tetején...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9409 Dátum:
2013.01.12 szombat, 08:37:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.11 péntek, 23:07:33
Azt kilehet azért...
az is megy 130-150 fölött
amiért már jár a csekk
gyári végsebessége katalógu szerint 170. igaz kell egy fél nap azzal a teljesítménnyel, még eléri
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9410 Dátum:
2013.01.12 szombat, 11:41:19 »
Nem tudom...szerintem most a megbizhatóság és az alacsony fogyasztás felé megy a világ...de az autógyártók meg a kölcséghatékonyság és a profit felé még jobban....
Az én elméletem szerint amit gyárilag beraktak egy autóba az nem jó oda ( persze vannak kivételek), mert oda a legolcsóbb valami került a profit miat és az a szomorú hogy még ezen is hány mérnök dolgozott hogy a leg hitványabb és olcsóbb valami legyen ott...
100 autóból valami 90-nél birja az már jó...
Nagyon agyalok egy tdci átalakitásán mecha adagolóra és örök élet...Minden megvan hozzá elvileg...és nemis lenne vészes árban....És nem a tuning lenne a szempont hanem a megbizhatóság....enyémre már lett egy csinálva ugye...szal van elindulási alap is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9411 Dátum:
2013.01.12 szombat, 12:36:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.12 szombat, 11:41:19
Nem tudom...szerintem most a megbizhatóság és az alacsony fogyasztás felé megy a világ...de az autógyártók meg a kölcséghatékonyság és a profit felé még jobban....
Az én elméletem szerint amit gyárilag beraktak egy autóba az nem jó oda ( persze vannak kivételek), mert oda a legolcsóbb valami került a profit miat és az a szomorú hogy még ezen is hány mérnök dolgozott hogy a leg hitványabb és olcsóbb valami legyen ott...
100 autóból valami 90-nél birja az már jó...
Nagyon agyalok egy tdci átalakitásán mecha adagolóra és örök élet...Minden megvan hozzá elvileg...és nemis lenne vészes árban....És nem a tuning lenne a szempont hanem a megbizhatóság....enyémre már lett egy csinálva ugye...szal van elindulási alap is.
hajrá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9412 Dátum:
2013.01.12 szombat, 13:02:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.12 szombat, 11:41:19
Nem tudom...szerintem most a megbizhatóság és az alacsony fogyasztás felé megy a világ...de az autógyártók meg a kölcséghatékonyság és a profit felé még jobban....
Az én elméletem szerint amit gyárilag beraktak egy autóba az nem jó oda ( persze vannak kivételek), mert oda a legolcsóbb valami került a profit miat és az a szomorú hogy még ezen is hány mérnök dolgozott hogy a leg hitványabb és olcsóbb valami legyen ott...
100 autóból valami 90-nél birja az már jó...
Nagyon agyalok egy tdci átalakitásán mecha adagolóra és örök élet...Minden megvan hozzá elvileg...és nemis lenne vészes árban....És nem a tuning lenne a szempont hanem a megbizhatóság....enyémre már lett egy csinálva ugye...szal van elindulási alap is.
Van sok igazság abban amit írsz, de a gyár....a gyártó feladata egészen más IS. Nem lehet leegyszerűsíteni ennyire.
"Az én elméletem szerint amit gyárilag beraktak egy autóba az nem jó oda ( persze vannak kivételek), mert oda a legolcsóbb valami került a profit miat"
Nyilván egyénileg lehetnek saját vélemények, de a gyártónak nem pár embert kell kiszolgálnia.
Nekik olyan motort -mert ez a szóban forgó dolog- kell beépíteniük az autóba olyan vezérlőprogrammal, ami megfelel sok tíz ezer, sok száz ezer embernek és az ő vezetési stílusával is használható. Tehát nehéz mindenkinek egyszerre jó csinálni, a 18 éves vagány fiatalnak és a 70 éves óvatos embernek is egyaránt kell tudnia vezetni az autót és a motornak minden vezetési stílusban megfelelően kell tudni üzemelni. Tehát nagyon szélsőséges a felhasználók tábora.
Neked meg csak te és a te autód tulajdonságai számítanak. Nem szabad leszólni és így bírálni a gyárakat. Nekik sokkal nehezebb dolguk van, hidd el.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9413 Dátum:
2013.01.12 szombat, 13:29:58 »
Lehet hogy nehéz feladatuk van ezt még elis fogadom...ÉÉÉÉS? kinek nincs? majd mindjárt elkezdem sajnálni őket....várj elmegyek zsepiért...
egy mérnök OTT több juttatást(csoki,viz,kávé,stb) kap havonta mint én fizetést.
Ellehet kezdeni sorolni szinte minden tipusnál mik a problémák,mit b@sztak el tudatosan vagy nem...ami még rosszabb....
Saját zsebükre dolgoznak nyilván, nem fognak megállni hogy te figyi ne tegyünk oda erősebb anyagot? pl BMW X5 komolyan gondolták azt a kipufogó leömlőt? egy ovodás megmondja hogy az kifog égni, és kiis lukad...de te ugyaugy leperkálod a kemény milliókat...de focvágen tuareg,japánok is egyre gagyibbak főleg dieselben,stb,stb....bár amugyis korcs autókat gyártanak mit várunk végülis.....összeáll x gyártó csinál egy motort azt ráirják hogy ford,citroen,peugeot,stb,stb..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9414 Dátum:
2013.01.12 szombat, 13:32:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.12 szombat, 13:29:58
Lehet hogy nehéz feladatuk van ezt még elis fogadom...ÉÉÉÉS? kinek nincs? majd mindjárt elkezdem sajnálni őket....várj elmegyek zsepiért...
egy mérnök OTT több juttatást(csoki,viz,kávé,stb) kap havonta mint én fizetést.
Ellehet kezdeni sorolni szinte minden tipusnál mik a problémák,mit b@sztak el tudatosan vagy nem...ami még rosszabb....
Saját zsebükre dolgoznak nyilván, nem fognak megállni hogy te figyi ne tegyünk oda erősebb anyagot? pl BMW X5 komolyan gondolták azt a kipufogó leömlőt? egy ovodás megmondja hogy az kifog égni, és kiis lukad...de te ugyaugy leperkálod a kemény milliókat...de focvágen tuareg,japánok is egyre gagyibbak főleg dieselben,stb,stb....bár amugyis korcs autókat gyártanak mit várunk végülis.....összeáll x gyártó csinál egy motort azt ráirják hogy ford,citroen,peugeot,stb,stb..
Az utolsó mondatod szól arról, hogy spórolnak. Olcsóbb megvenni valakitől egy kész terméket, mint rengeteg pénzből megtervezni, tesztelni és csinálni egy új motort. Ennyi.
De így van ez alvázzal, futóművel és sok-sok mindennel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9415 Dátum:
2013.01.12 szombat, 13:37:06 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.12 szombat, 13:32:47
Az utolsó mondatod szól arról, hogy spórolnak. Olcsóbb megvenni valakitől egy kész terméket, mint rengeteg pénzből megtervezni, tesztelni és csinálni egy új motort. Ennyi.
De így van ez alvázzal, futóművel és sok-sok mindennel.
Tudom miről szól...azért irtam...eddig külön külön mindegyik spórolt és a gagyit tette rá....mostanában összeálltak többen és.....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9416 Dátum:
2013.01.12 szombat, 13:46:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.12 szombat, 13:29:58
Lehet hogy nehéz feladatuk van ezt még elis fogadom...ÉÉÉÉS? kinek nincs? majd mindjárt elkezdem sajnálni őket....várj elmegyek zsepiért...
egy mérnök OTT több juttatást(csoki,viz,kávé,stb) kap havonta mint én fizetést.
Ha egy jó szakember jó fizetést kap, az rendben is van.
Válasz
Ellehet kezdeni sorolni szinte minden tipusnál mik a problémák,mit b@sztak el tudatosan vagy nem...ami még rosszabb....
Saját zsebükre dolgoznak nyilván, nem fognak megállni hogy te figyi ne tegyünk oda erősebb anyagot? pl BMW X5 komolyan gondolták azt a kipufogó leömlőt? egy ovodás megmondja hogy az kifog égni, és kiis lukad...de te ugyaugy leperkálod a kemény milliókat...de focvágen tuareg,japánok is egyre gagyibbak főleg dieselben,stb,stb....bár amugyis korcs autókat gyártanak mit várunk végülis.....összeáll x gyártó csinál egy motort azt ráirják hogy ford,citroen,peugeot,stb,stb..
Egyik oldalról hótt igazad van. Ha már bömös, a vezérműlánc. Ha azt rendes anyagból csinálják, kb egy ezressel lenne drágább. De ha az összes elspórolt dolgot rendesen csinálnák, hát jóval drágább lenne. Nem is menne ilyen hamar tönkre...
Csakhogy van a másik oldal. A bmw hány fajta autót gyárt most, és mennyit gyártott mondjuk 30 éve? Most majd kétszer annyit... vásárló meg úgymond ugyanannyi van (átlagban).
Aztán az is baj, hogy egyre bonyolultabb, komplexebb az emissziós és egyéb normák miatt. A másik gyárak lihegnek a nyakukba, kénytelenek egyre jobban trükközni.
Ki lehet számítani, hogy mi mennyibe kerül, ha spórolsz az anyagon, mennyibe veszteséget hoz (gari miatt), és mennyi nyereséget... vagyis számolgatunk, ahelyett, hogy fejlesztenénk. Az egyik autónál 48e km a szervízperiódus... na, ez meg hogy jött ki? Egy mérnök nézegette, hogy az olaj így, a szűrő úgy, de akkor miért nem 45 v 50?
Nem, egy marketinges, mert az 50e-et nem merték bevállalni, a 45 meg kevés... vagy a 48 majdnem 50 (gondolom, a konkurencia 50-et ír elő).
Persze, ez a periódus is sok, mennek tönkre a motorok. De azt is kiszámolták, hogy izé a gari ennyi, a nyereség meg annyi... na ez a szomorú.
Sokszor azt is megnézik, hogy mondjuk a te leömlőd 600e kilométert bírna ki. Az sok, mert az autót 400e-re tervezik. Gyengítenek rajta, hogy csak 400e-3t bírjon,
így minden király. Szinte.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9417 Dátum:
2013.01.12 szombat, 13:47:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.12 szombat, 13:37:06
Tudom miről szól...azért irtam...eddig külön külön mindegyik spórolt és a gagyit tette rá....mostanában összeálltak többen és.....
...csináltak egy jó motort, nyúlós vezérműlánccal. A lenti írásomból lehet tudni, ki adja a láncot.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gox2
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9418 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 23:11:02 »
PÉNZ PÉNZ PÉNZ
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9419 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 02:05:27 »
Sracok!
A ti TDDI-tek hogy fogyasztanak ebben az idoben varosban?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9420 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 07:23:31 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.01.14 hétfő, 02:05:27
Sracok!
A ti TDDI-tek hogy fogyasztanak ebben az idoben varosban?
5.5L körül városban
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9421 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 09:09:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.14 hétfő, 07:23:31
5.5L körül városban
A tied nem mervadoannyira at van alakitva
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9422 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 09:38:34 »
Idézetet írta: Guen - 2013.01.14 hétfő, 09:09:50
A tied nem mervadoannyira at van alakitva
A francba....
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9423 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 11:28:23 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.01.14 hétfő, 02:05:27
Sracok!
A ti TDDI-tek hogy fogyasztanak ebben az idoben varosban?
5.8
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9424 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 11:32:42 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.01.14 hétfő, 02:05:27
Sracok!
A ti TDDI-tek hogy fogyasztanak ebben az idoben varosban?
Nekem legutóbb 6,6 ra jött ki. Vegyes fogyi kb70% város maradék vidék. Azért Bunyek féle városi 5,5 ekkora motorral /cm3/ télen, nem semmi! De jó lenne nekem is. Tud ez a fizika dolgokat!. Mit fogyaszt sík uton 90-nél 3 lityó? Mert nekem a 90 országuti kényelmes néha 120, eszik 5,5 és akkor már jól is érzem magam.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9425 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 13:14:32 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.01.14 hétfő, 11:32:42
Nekem legutóbb 6,6 ra jött ki. Vegyes fogyi kb70% város maradék vidék. Azért Bunyek féle városi 5,5 ekkora motorral /cm3/ télen, nem semmi! De jó lenne nekem is. Tud ez a fizika dolgokat!. Mit fogyaszt sík uton 90-nél 3 lityó? Mert nekem a 90 országuti kényelmes néha 120, eszik 5,5 és akkor már jól is érzem magam.
Azert azt is nezni kell hogy Bunyek autoja nem kombi ami ugye megint csak elony a fogyasztasnal igaz varoson kivul elony inkaabb, valamint nincs egr se katalizator ami rontana a fogyit + ott van ugye a chip amivel szepen szemelyre lehet szabni az eroleadast ez pedig megint csak javitja a fogyasztast. Ettol fuggetlenul komoly eredmeny az ertek amit elert egy ekkora autoval aminek azert a moka faktora is eleg magas
. Szerintem a legtobbet sporolni elorelato vezetessel lehet ha az megy akkor johet a tobbi
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9426 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 13:16:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.14 hétfő, 07:23:31
5.5L körül városban
egyebkent mennyiben valtozott az auto hasznalhatosaga varosban a hatos valtoval?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9427 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 15:56:40 »
Idézetet írta: Guen - 2013.01.14 hétfő, 13:16:37
egyebkent mennyiben valtozott az auto hasznalhatosaga varosban a hatos valtoval?
sokkal de sokkal jobb...ég és föld.
Városon kivülit le se irom mert nem hiszi el senki...azért én dolgozok rajta hogy lejebb menjen, pár változtatás volt már az autón..és szerintem csak előnyére eddig...na most azt tudni kell hogy a nagy turbóval amit Hzsolt megvett magának minimum 1 literrel többet evett...a gyári fix van visszatéve és ennyi lett a fogyi azóta...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.14 hétfő, 15:59:27 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9428 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 16:16:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.14 hétfő, 15:56:40
sokkal de sokkal jobb...ég és föld.
Városon kivülit le se irom mert nem hiszi el senki...azért én dolgozok rajta hogy lejebb menjen, pár változtatás volt már az autón..és szerintem csak előnyére eddig...na most azt tudni kell hogy a nagy turbóval amit Hzsolt megvett magának minimum 1 literrel többet evett...a gyári fix van visszatéve és ennyi lett a fogyi azóta...
én elhiszem, meg ervin is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9429 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 16:53:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.14 hétfő, 07:23:31
5.5L körül városban
az jo mert nekem beveri a 7 litert mint a szél
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9430 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 17:19:48 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.01.14 hétfő, 16:53:16
az jo mert nekem beveri a 7 litert mint a szél
Ne aggódj,nem vagy vele egyedűl! Az enyém is beveri a 7-et,de inkább a 8-at!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9431 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 17:40:11 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.01.14 hétfő, 16:53:16
az jo mert nekem beveri a 7 litert mint a szél
Csak rövid utakon ilyen időben a 7liter reális szerintem. Vegyesben nekem 5.6-ra jött ki legutóbb. 1/3 pálya, 1/3 főút, 1/3 hideg motorral helyben.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9432 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 19:38:11 »
Idézetet írta: attila82 - 2013.01.14 hétfő, 17:19:48
Ne aggódj,nem vagy vele egyedűl! Az enyém is beveri a 7-et,de inkább a 8-at!
Nem mertem megszólalni, hátha leugattok!
De akkor megnyugodtam. 7-8L simán, de inkább 8L. 2-3km es szakaszokon használva. De ha sokat mászkálok városban, akkor is ennyit eszik. Pedig nem nyomom neki, 2000nél elváltok, nem taposom a féket,aztán megint nyomom neki a gázt őrült módjára (viszonylag normális módon használom), ha látom,h a lámpa pirosra fog váltani, motorfék. Nincs EGR, nincs katalizátor és mégis! Hamarosan talán be lesz lőve normálisan a turbó, és akkor mehet Bunyek kollégához chipre! Utána kíváncsi leszek! Ha akkor sem megy lejjebb a fogyi, nem tudom mit csinálok. De jót nem,az biztos!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9433 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 19:39:58 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.01.14 hétfő, 19:38:11
Nem mertem megszólalni, hátha leugattok!
De akkor megnyugodtam. 7-8L simán, de inkább 8L. 2-3km es szakaszokon használva. De ha sokat mászkálok városban, akkor is ennyit eszik. Pedig nem nyomom neki, 2000nél elváltok, nem taposom a féket,aztán megint nyomom neki a gázt őrült módjára (viszonylag normális módon használom), ha látom,h a lámpa pirosra fog váltani, motorfék. Nincs EGR, nincs katalizátor és mégis! Hamarosan talán be lesz lőve normálisan a turbó, és akkor mehet Bunyek kollégához chipre! Utána kíváncsi leszek! Ha akkor sem megy lejjebb a fogyi, nem tudom mit csinálok. De jót nem,az biztos!
akkor lentebb fog
nekem most megint gyári állapotok vannak és 8körül eszik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9434 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 20:07:53 »
Ma lelett véve a tank....kipucoltam holnap vissza helyére...kiváncsi leszek most pontos lessz e....
ilyen volt:
ilyen lett:
Szerintem sz@rt se ért de legalább tiszta....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.14 hétfő, 20:12:15 írta Bunyek
»
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9435 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 20:43:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.14 hétfő, 20:07:53
Szerintem sz@rt se ért de legalább tiszta....
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9436 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 20:45:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.14 hétfő, 19:39:58
akkor lentebb fog
nekem most megint gyári állapotok vannak és 8körül eszik
Hát remélem! Mert nem kicsit irigykedek, amikor itt 4-5 l-es fogyikról beszélnek városban!
Bazz, nekem még lakott területen kívül is 5.8 volt a legjobb fogyasztásom, pedig akkor tojásokon lépkedtem rendesen!
Megnézted, h jó lesz a Tiédbe? Mert lassan már el kéne mennem a bankba utalni!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9437 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 20:50:49 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.01.14 hétfő, 20:45:58
Hát remélem! Mert nem kicsit irigykedek, amikor itt 4-5 l-es fogyikról beszélnek városban!
Bazz, nekem még lakott területen kívül is 5.8 volt a legjobb fogyasztásom, pedig akkor tojásokon lépkedtem rendesen!
Megnézted, h jó lesz a Tiédbe? Mert lassan már el kéne mennem a bankba utalni!
elküldöd megint a számát?? elkevertem valahova
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9438 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 20:51:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.14 hétfő, 20:50:49
elküldöd megint a számát?? elkevertem valahova
Persze! Most küldök PÜ-t! Mert kell más is!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9439 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 20:52:12 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.01.14 hétfő, 20:51:38
Persze! Most küldök PÜ-t! Mert kell más is!
oks
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9440 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 21:51:12 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.01.14 hétfő, 02:05:27
Sracok!
A ti TDDI-tek hogy fogyasztanak ebben az idoben varosban?
Nekem 6,5-,6,7 között mozog, de ennek 90% város és rövid táv, kb.4-5 km-es szakasz, majdnem h nem is melegszik be a motor
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9441 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 22:06:39 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.01.14 hétfő, 21:51:12
Nekem 6,5-,6,7 között mozog, de ennek 90% város és rövid táv, kb.4-5 km-es szakasz, majdnem h nem is melegszik be a motor
szerencsere en megtehetem hogy a legtobb telepulesen beluli utra be sem ulok autoba inkabb bringazok ha tehetem ho jeg nem akadaly csak esoben kocsikazok Meg ha sokmindent kell cipelni, igy egesz jo a varosi fogyasztas Meg az allokepessegem is
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9442 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 22:17:39 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.01.14 hétfő, 21:51:12
Nekem 6,5-,6,7 között mozog, de ennek 90% város és rövid táv, kb.4-5 km-es szakasz, majdnem h nem is melegszik be a motor
Nekem nem lehet,h a kiegfűtés dobja meg a fogyit felfelé egy kicsit?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9443 Dátum:
2013.01.15 kedd, 04:28:32 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.01.14 hétfő, 22:17:39
Nekem nem lehet,h a kiegfűtés dobja meg a fogyit felfelé egy kicsit?
kieg fűtés nekem is van de 7L fölé nem igazán szokott menni a fogyi
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9444 Dátum:
2013.01.15 kedd, 15:11:51 »
Na úgylátom fórumtársak is beindultak chipelés ügyben idén.....jópáran jelentkeztek...gyertek csak gyertek...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9445 Dátum:
2013.01.15 kedd, 17:15:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.15 kedd, 15:11:51
Na úgylátom fórumtársak is beindultak chipelés ügyben idén.....jópáran jelentkeztek...gyertek csak gyertek...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9446 Dátum:
2013.01.15 kedd, 17:26:20 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.01.14 hétfő, 22:17:39
Nekem nem lehet,h a kiegfűtés dobja meg a fogyit felfelé egy kicsit?
Nekem is van kieg fűtésem, de EGR-t már nyomokban sem tartalmaz, hála Ervinnek
am, nekem muszáj mennem a kocsival, mert ha kell, akk ki kell szállítanom, vagy szervizelni ki kell vhogy jussak ide a környékre
cég fizeti
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9447 Dátum:
2013.01.15 kedd, 17:36:16 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.01.15 kedd, 17:26:20
Nekem is van kieg fűtésem, de EGR-t már nyomokban sem tartalmaz, hála Ervinnek
am, nekem muszáj mennem a kocsival, mert ha kell, akk ki kell szállítanom, vagy szervizelni ki kell vhogy jussak ide a környékre
cég fizeti
nekem egr még bent van csak le van dugózva azt a kis plusz súlyt még cipelem viszont a tdci kipuff miatt vagy 7-8kg-al könnyebb a kipufogó rendszerem szóval még így is jól állok
. Következő olajcserekor már ugrik a katalizátor is, az megint egy kis súly csökkenés meg persze fölösleges kacat szóval azzal is csak javul az autó
Nemsokára rákerül a nyomáslabda a turbóra ha megérkezik
.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9448 Dátum:
2013.01.15 kedd, 17:37:06 »
Idézetet írta: Guen - 2013.01.15 kedd, 17:36:16
nekem egr még bent van csak le van dugózva azt a kis plusz súlyt még cipelem viszont a tdci kipuff miatt vagy 7-8kg-al könnyebb a kipufogó rendszerem szóval még így is jól állok
. Következő olajcserekor már ugrik a katalizátor is, az megint egy kis súly csökkenés meg persze fölösleges kacat szóval azzal is csak javul az autó
Nemsokára rákerül a nyomáslabda a turbóra ha megérkezik
.
hnap megy a csomag, csüt délután szerintem nálad lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9449 Dátum:
2013.01.15 kedd, 17:41:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.15 kedd, 17:37:06
hnap megy a csomag, csüt délután szerintem nálad lesz
akkor gondolom megérkezett a cash
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Oldalak:
1
...
182
183
184
185
186
187
188
[
189
]
190
191
192
193
194
195
196
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ