Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 21:59:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 195 196 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5114253 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9400 Dátum: 2013.01.11 péntek, 16:33:21 »

merga drága buli nem éri meg...de kimegy a világból, és nyilván nem keveset is zabál...plussz rohad mint az állat.
motor váltóval 150eft, adagolót krézy csinál rá, kell rá egy normális turbo, meg egy jó kasztni(merga, bömös, volvo)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9401 Dátum: 2013.01.11 péntek, 19:43:15 »

motor váltóval 150eft, adagolót krézy csinál rá, kell rá egy normális turbo, meg egy jó kasztni(merga, bömös, volvo)

ja persze...igy menne mindenki mergával járna....amit felsoroltál alaphangon fél milla....nem ér annyit az autó.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9402 Dátum: 2013.01.11 péntek, 20:09:55 »

ja persze...igy menne mindenki mergával járna....amit felsoroltál alaphangon fél milla....nem ér annyit az autó.
Ez így igaz, ráadásul ha a ráfordított értékes időt is számolja az ember amennyit lehet szívni ilyen átalakításokkal...hát kb nem ér annyit az egész..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9403 Dátum: 2013.01.11 péntek, 21:12:24 »

ja persze...igy menne mindenki mergával járna....amit felsoroltál alaphangon fél milla....nem ér annyit az autó.
igen, viszont cserébe van 400lovad, még sor4-nél tartasz így max 250nél
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9404 Dátum: 2013.01.11 péntek, 21:22:35 »

igen, viszont cserébe van 400lovad, még sor4-nél tartasz így max 250nél

És mit csinálsz a 400 lóval? hol használod ki? 1 évben kétszer? azért nem érdemes tuningolni utcára...szerintem.
Az ember először eldönti mit akar, aztán belekezd....ha nem igy csinál eléggé mélytorokra veheti a f@szt.... szomoru1
Aki megvette a mecha adagolómat , csávó felrakatta azt majd ő intézi.....ja.....600m-re jutott állitólag, de addig nagyon ment!  eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9405 Dátum: 2013.01.11 péntek, 21:46:07 »

És mit csinálsz a 400 lóval? hol használod ki? 1 évben kétszer? azért nem érdemes tuningolni utcára...szerintem.
Az ember először eldönti mit akar, aztán belekezd....ha nem igy csinál eléggé mélytorokra veheti a f@szt.... szomoru1
Aki megvette a mecha adagolómat , csávó felrakatta azt majd ő intézi.....ja.....600m-re jutott állitólag, de addig nagyon ment!  eplus2
ennyi erővel már a gyári 90lovat sem tudom kihasználni utcán vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9406 Dátum: 2013.01.11 péntek, 23:07:33 »

ennyi erővel már a gyári 90lovat sem tudom kihasználni utcán vigyor3

Azt kilehet azért... eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9407 Dátum: 2013.01.11 péntek, 23:09:32 »

Azt kilehet azért... eplus2

főleg 5 személlyel, utánfutóval és síboxal a tetőn.....  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9408 Dátum: 2013.01.12 szombat, 00:13:29 »

főleg 5 személlyel, utánfutóval és síboxal a tetőn.....  nyes

+ 2 biciklivel a tetején... vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9409 Dátum: 2013.01.12 szombat, 08:37:03 »

Azt kilehet azért... eplus2
az is megy 130-150 fölött vigyor3 amiért már jár a csekk nyes gyári végsebessége katalógu szerint 170. igaz kell egy fél nap azzal a teljesítménnyel, még eléri nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9410 Dátum: 2013.01.12 szombat, 11:41:19 »

Nem tudom...szerintem most a megbizhatóság és az alacsony fogyasztás felé megy a világ...de az autógyártók meg a kölcséghatékonyság és a profit felé még jobban....
Az én elméletem szerint amit gyárilag beraktak egy autóba az nem jó oda ( persze vannak kivételek), mert oda a legolcsóbb valami került a profit miat és az a szomorú hogy még ezen is hány mérnök dolgozott hogy a leg hitványabb és olcsóbb valami legyen ott... eplus2  100 autóból valami 90-nél birja az már jó...
Nagyon agyalok egy tdci átalakitásán mecha adagolóra és örök élet...Minden megvan hozzá elvileg...és nemis lenne vészes árban....És nem a tuning lenne a szempont hanem a megbizhatóság....enyémre már lett egy csinálva ugye...szal van elindulási alap is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9411 Dátum: 2013.01.12 szombat, 12:36:35 »

Nem tudom...szerintem most a megbizhatóság és az alacsony fogyasztás felé megy a világ...de az autógyártók meg a kölcséghatékonyság és a profit felé még jobban....
Az én elméletem szerint amit gyárilag beraktak egy autóba az nem jó oda ( persze vannak kivételek), mert oda a legolcsóbb valami került a profit miat és az a szomorú hogy még ezen is hány mérnök dolgozott hogy a leg hitványabb és olcsóbb valami legyen ott... eplus2  100 autóból valami 90-nél birja az már jó...
Nagyon agyalok egy tdci átalakitásán mecha adagolóra és örök élet...Minden megvan hozzá elvileg...és nemis lenne vészes árban....És nem a tuning lenne a szempont hanem a megbizhatóság....enyémre már lett egy csinálva ugye...szal van elindulási alap is.
hajrá eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9412 Dátum: 2013.01.12 szombat, 13:02:22 »

Nem tudom...szerintem most a megbizhatóság és az alacsony fogyasztás felé megy a világ...de az autógyártók meg a kölcséghatékonyság és a profit felé még jobban....
Az én elméletem szerint amit gyárilag beraktak egy autóba az nem jó oda ( persze vannak kivételek), mert oda a legolcsóbb valami került a profit miat és az a szomorú hogy még ezen is hány mérnök dolgozott hogy a leg hitványabb és olcsóbb valami legyen ott... eplus2  100 autóból valami 90-nél birja az már jó...
Nagyon agyalok egy tdci átalakitásán mecha adagolóra és örök élet...Minden megvan hozzá elvileg...és nemis lenne vészes árban....És nem a tuning lenne a szempont hanem a megbizhatóság....enyémre már lett egy csinálva ugye...szal van elindulási alap is.


Van sok igazság abban amit írsz, de a gyár....a gyártó feladata egészen más IS. Nem lehet leegyszerűsíteni ennyire.

"Az én elméletem szerint amit gyárilag beraktak egy autóba az nem jó oda ( persze vannak kivételek), mert oda a legolcsóbb valami került a profit miat"

Nyilván egyénileg lehetnek saját vélemények, de a gyártónak nem pár embert kell kiszolgálnia.
Nekik olyan motort -mert ez a szóban forgó dolog- kell beépíteniük az autóba olyan vezérlőprogrammal, ami megfelel sok tíz ezer, sok száz ezer embernek és az ő vezetési stílusával is használható. Tehát nehéz mindenkinek egyszerre jó csinálni, a 18 éves vagány fiatalnak és a 70 éves óvatos embernek is egyaránt kell tudnia vezetni az autót és a motornak minden vezetési stílusban megfelelően kell tudni üzemelni. Tehát nagyon szélsőséges a felhasználók tábora.

Neked meg csak te és a te autód tulajdonságai számítanak. Nem szabad leszólni és így bírálni a gyárakat. Nekik sokkal nehezebb dolguk van, hidd el.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9413 Dátum: 2013.01.12 szombat, 13:29:58 »

Lehet hogy nehéz feladatuk van ezt még elis fogadom...ÉÉÉÉS? kinek nincs? majd mindjárt elkezdem sajnálni őket....várj elmegyek zsepiért... eplus2 egy mérnök OTT több juttatást(csoki,viz,kávé,stb) kap havonta mint én fizetést. szomoru1
Ellehet kezdeni sorolni szinte minden tipusnál mik a problémák,mit b@sztak el tudatosan vagy nem...ami még rosszabb.... szomoru1
Saját zsebükre dolgoznak nyilván, nem fognak megállni hogy te figyi ne tegyünk oda erősebb anyagot? pl BMW X5 komolyan gondolták azt a kipufogó leömlőt? egy ovodás megmondja hogy az kifog égni, és kiis lukad...de te ugyaugy leperkálod a kemény milliókat...de focvágen tuareg,japánok is egyre gagyibbak főleg dieselben,stb,stb....bár amugyis korcs autókat gyártanak mit várunk végülis.....összeáll x gyártó csinál egy motort azt ráirják hogy ford,citroen,peugeot,stb,stb..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9414 Dátum: 2013.01.12 szombat, 13:32:47 »

Lehet hogy nehéz feladatuk van ezt még elis fogadom...ÉÉÉÉS? kinek nincs? majd mindjárt elkezdem sajnálni őket....várj elmegyek zsepiért... eplus2 egy mérnök OTT több juttatást(csoki,viz,kávé,stb) kap havonta mint én fizetést. szomoru1
Ellehet kezdeni sorolni szinte minden tipusnál mik a problémák,mit b@sztak el tudatosan vagy nem...ami még rosszabb.... szomoru1
Saját zsebükre dolgoznak nyilván, nem fognak megállni hogy te figyi ne tegyünk oda erősebb anyagot? pl BMW X5 komolyan gondolták azt a kipufogó leömlőt? egy ovodás megmondja hogy az kifog égni, és kiis lukad...de te ugyaugy leperkálod a kemény milliókat...de focvágen tuareg,japánok is egyre gagyibbak főleg dieselben,stb,stb....bár amugyis korcs autókat gyártanak mit várunk végülis.....összeáll x gyártó csinál egy motort azt ráirják hogy ford,citroen,peugeot,stb,stb..

Az utolsó mondatod szól arról, hogy spórolnak. Olcsóbb megvenni valakitől egy kész terméket, mint rengeteg pénzből megtervezni, tesztelni és csinálni egy új motort. Ennyi.
De így van ez alvázzal, futóművel és sok-sok mindennel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9415 Dátum: 2013.01.12 szombat, 13:37:06 »

Az utolsó mondatod szól arról, hogy spórolnak. Olcsóbb megvenni valakitől egy kész terméket, mint rengeteg pénzből megtervezni, tesztelni és csinálni egy új motort. Ennyi.
De így van ez alvázzal, futóművel és sok-sok mindennel.

Tudom miről szól...azért irtam...eddig külön külön mindegyik spórolt és a gagyit tette rá....mostanában összeálltak többen és..... fejvakaras
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9416 Dátum: 2013.01.12 szombat, 13:46:01 »

Lehet hogy nehéz feladatuk van ezt még elis fogadom...ÉÉÉÉS? kinek nincs? majd mindjárt elkezdem sajnálni őket....várj elmegyek zsepiért... eplus2 egy mérnök OTT több juttatást(csoki,viz,kávé,stb) kap havonta mint én fizetést. szomoru1

Ha egy jó szakember jó fizetést kap, az rendben is van.

Válasz
Ellehet kezdeni sorolni szinte minden tipusnál mik a problémák,mit b@sztak el tudatosan vagy nem...ami még rosszabb.... szomoru1
Saját zsebükre dolgoznak nyilván, nem fognak megállni hogy te figyi ne tegyünk oda erősebb anyagot? pl BMW X5 komolyan gondolták azt a kipufogó leömlőt? egy ovodás megmondja hogy az kifog égni, és kiis lukad...de te ugyaugy leperkálod a kemény milliókat...de focvágen tuareg,japánok is egyre gagyibbak főleg dieselben,stb,stb....bár amugyis korcs autókat gyártanak mit várunk végülis.....összeáll x gyártó csinál egy motort azt ráirják hogy ford,citroen,peugeot,stb,stb..

Egyik oldalról hótt igazad van. Ha már bömös, a vezérműlánc. Ha azt rendes anyagból csinálják, kb egy ezressel lenne drágább.  De ha az összes elspórolt dolgot rendesen csinálnák, hát jóval drágább lenne. Nem is menne ilyen hamar tönkre...
Csakhogy van a másik oldal. A bmw hány fajta autót gyárt most, és mennyit gyártott mondjuk 30 éve? Most majd kétszer annyit... vásárló meg úgymond ugyanannyi van (átlagban).
Aztán az is baj, hogy egyre bonyolultabb, komplexebb az emissziós és egyéb normák miatt. A másik gyárak lihegnek a nyakukba, kénytelenek egyre jobban trükközni.
Ki lehet számítani, hogy mi mennyibe kerül, ha spórolsz az anyagon, mennyibe veszteséget hoz (gari miatt), és mennyi nyereséget... vagyis számolgatunk, ahelyett, hogy fejlesztenénk. Az egyik autónál 48e km a szervízperiódus... na, ez meg hogy jött ki? Egy mérnök nézegette, hogy az olaj így, a szűrő úgy, de akkor miért nem 45 v 50?
Nem, egy marketinges, mert az 50e-et nem merték bevállalni, a 45 meg kevés... vagy a 48 majdnem 50 (gondolom, a konkurencia 50-et ír elő).
Persze, ez a periódus is sok, mennek tönkre a motorok. De azt is kiszámolták, hogy izé a gari ennyi, a nyereség meg annyi... na ez a szomorú.
Sokszor azt is megnézik, hogy mondjuk a te leömlőd 600e kilométert bírna ki. Az sok, mert az autót 400e-re tervezik. Gyengítenek rajta, hogy csak 400e-3t bírjon,
így minden király. Szinte.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9417 Dátum: 2013.01.12 szombat, 13:47:01 »

Tudom miről szól...azért irtam...eddig külön külön mindegyik spórolt és a gagyit tette rá....mostanában összeálltak többen és..... fejvakaras

...csináltak egy jó motort, nyúlós vezérműlánccal. A lenti írásomból lehet tudni, ki adja a láncot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gox2
Vendég
« Új hozzászólás #9418 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 23:11:02 »

PÉNZ PÉNZ PÉNZ worship
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #9419 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 02:05:27 »

Sracok!
A ti TDDI-tek hogy fogyasztanak ebben az idoben varosban?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9420 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 07:23:31 »

Sracok!
A ti TDDI-tek hogy fogyasztanak ebben az idoben varosban?

5.5L körül városban
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9421 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 09:09:50 »

5.5L körül városban
A tied nem mervadoannyira at van alakitva

Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9422 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 09:38:34 »

A tied nem mervadoannyira at van alakitva



A francba.... wave
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9423 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 11:28:23 »

Sracok!
A ti TDDI-tek hogy fogyasztanak ebben az idoben varosban?
5.8
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9424 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 11:32:42 »

Sracok!
A ti TDDI-tek hogy fogyasztanak ebben az idoben varosban?
Nekem legutóbb 6,6 ra jött ki. Vegyes fogyi kb70% város maradék vidék. Azért Bunyek féle városi 5,5 ekkora motorral /cm3/ télen, nem semmi! De jó lenne nekem is. Tud ez a fizika dolgokat!. Mit fogyaszt sík uton 90-nél 3 lityó? Mert nekem a 90 országuti kényelmes néha 120,  eszik 5,5 és akkor már jól is érzem magam.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9425 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 13:14:32 »

Nekem legutóbb 6,6 ra jött ki. Vegyes fogyi kb70% város maradék vidék. Azért Bunyek féle városi 5,5 ekkora motorral /cm3/ télen, nem semmi! De jó lenne nekem is. Tud ez a fizika dolgokat!. Mit fogyaszt sík uton 90-nél 3 lityó? Mert nekem a 90 országuti kényelmes néha 120,  eszik 5,5 és akkor már jól is érzem magam.
Azert azt is nezni kell hogy Bunyek autoja nem kombi ami ugye megint  csak elony a fogyasztasnal igaz varoson kivul elony inkaabb, valamint nincs egr se katalizator ami rontana a fogyit + ott van ugye a chip amivel szepen szemelyre lehet szabni az eroleadast ez pedig megint csak javitja a fogyasztast. Ettol fuggetlenul komoly eredmeny az ertek amit elert egy ekkora autoval aminek azert a moka faktora is eleg magas nyes . Szerintem a legtobbet sporolni elorelato vezetessel lehet ha az megy akkor johet a tobbi
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9426 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 13:16:37 »

5.5L körül városban
egyebkent mennyiben valtozott az auto hasznalhatosaga varosban a hatos valtoval?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9427 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 15:56:40 »

egyebkent mennyiben valtozott az auto hasznalhatosaga varosban a hatos valtoval?

sokkal de sokkal jobb...ég és föld.
Városon kivülit le se irom mert nem hiszi el senki...azért én dolgozok rajta hogy lejebb menjen, pár változtatás volt már az autón..és szerintem csak előnyére eddig...na most azt tudni kell hogy a nagy turbóval amit Hzsolt megvett magának minimum 1 literrel többet evett...a gyári fix van visszatéve és ennyi lett a fogyi azóta... eljen
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.14 hétfő, 15:59:27 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9428 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 16:16:04 »

sokkal de sokkal jobb...ég és föld.
Városon kivülit le se irom mert nem hiszi el senki...azért én dolgozok rajta hogy lejebb menjen, pár változtatás volt már az autón..és szerintem csak előnyére eddig...na most azt tudni kell hogy a nagy turbóval amit Hzsolt megvett magának minimum 1 literrel többet evett...a gyári fix van visszatéve és ennyi lett a fogyi azóta... eljen
én elhiszem, meg ervin is vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #9429 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 16:53:16 »

5.5L körül városban
az jo mert nekem beveri a 7 litert mint a szél Smiley
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9430 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 17:19:48 »

az jo mert nekem beveri a 7 litert mint a szél Smiley
Ne aggódj,nem vagy vele egyedűl! Az enyém is beveri a 7-et,de inkább a 8-at!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9431 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 17:40:11 »

az jo mert nekem beveri a 7 litert mint a szél Smiley

Csak rövid utakon ilyen időben a 7liter reális szerintem. Vegyesben nekem 5.6-ra jött ki legutóbb. 1/3 pálya, 1/3 főút, 1/3 hideg motorral helyben.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9432 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 19:38:11 »

Ne aggódj,nem vagy vele egyedűl! Az enyém is beveri a 7-et,de inkább a 8-at!

Nem mertem megszólalni, hátha leugattok! vigyor3 De akkor megnyugodtam. 7-8L simán, de inkább 8L. 2-3km es szakaszokon használva. De ha sokat mászkálok városban, akkor is ennyit eszik. Pedig nem nyomom neki, 2000nél elváltok, nem taposom a féket,aztán megint nyomom neki a gázt őrült módjára (viszonylag normális módon használom), ha látom,h a lámpa pirosra fog váltani, motorfék. Nincs EGR, nincs katalizátor és mégis! Hamarosan talán be lesz lőve normálisan a turbó, és akkor mehet Bunyek kollégához chipre! Utána kíváncsi leszek! Ha akkor sem megy lejjebb a fogyi, nem tudom mit csinálok. De jót nem,az biztos!  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9433 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 19:39:58 »

Nem mertem megszólalni, hátha leugattok! vigyor3 De akkor megnyugodtam. 7-8L simán, de inkább 8L. 2-3km es szakaszokon használva. De ha sokat mászkálok városban, akkor is ennyit eszik. Pedig nem nyomom neki, 2000nél elváltok, nem taposom a féket,aztán megint nyomom neki a gázt őrült módjára (viszonylag normális módon használom), ha látom,h a lámpa pirosra fog váltani, motorfék. Nincs EGR, nincs katalizátor és mégis! Hamarosan talán be lesz lőve normálisan a turbó, és akkor mehet Bunyek kollégához chipre! Utána kíváncsi leszek! Ha akkor sem megy lejjebb a fogyi, nem tudom mit csinálok. De jót nem,az biztos!  vigyor3
akkor lentebb fog Wink nekem most megint gyári állapotok vannak és 8körül eszik vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9434 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 20:07:53 »

Ma lelett véve a tank....kipucoltam holnap vissza helyére...kiváncsi leszek most pontos lessz e.... szomoru1

ilyen volt:





ilyen lett:




Szerintem sz@rt se ért de legalább tiszta.... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.14 hétfő, 20:12:15 írta Bunyek » Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9435 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 20:43:06 »


Szerintem sz@rt se ért de legalább tiszta.... eplus2


 eljen taps eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9436 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 20:45:58 »

akkor lentebb fog Wink nekem most megint gyári állapotok vannak és 8körül eszik vigyor3

Hát remélem! Mert nem kicsit irigykedek, amikor itt 4-5 l-es fogyikról beszélnek városban! wow1 Bazz, nekem még lakott területen kívül is 5.8 volt a legjobb fogyasztásom, pedig akkor tojásokon lépkedtem rendesen!
Megnézted, h jó lesz a Tiédbe? Mert lassan már el kéne mennem a bankba utalni!  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9437 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 20:50:49 »

Hát remélem! Mert nem kicsit irigykedek, amikor itt 4-5 l-es fogyikról beszélnek városban! wow1 Bazz, nekem még lakott területen kívül is 5.8 volt a legjobb fogyasztásom, pedig akkor tojásokon lépkedtem rendesen!
Megnézted, h jó lesz a Tiédbe? Mert lassan már el kéne mennem a bankba utalni!  vigyor3
elküldöd megint a számát?? elkevertem valahova vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9438 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 20:51:38 »

elküldöd megint a számát?? elkevertem valahova vigyor3

Persze! Most küldök PÜ-t! Mert kell más is! vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9439 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 20:52:12 »

Persze! Most küldök PÜ-t! Mert kell más is! vigyor3
oks
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9440 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 21:51:12 »

Sracok!
A ti TDDI-tek hogy fogyasztanak ebben az idoben varosban?
Nekem 6,5-,6,7 között mozog, de ennek 90% város és rövid táv, kb.4-5 km-es szakasz, majdnem h nem is melegszik be a motor Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9441 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 22:06:39 »

Nekem 6,5-,6,7 között mozog, de ennek 90% város és rövid táv, kb.4-5 km-es szakasz, majdnem h nem is melegszik be a motor Cheesy
szerencsere en megtehetem hogy a legtobb telepulesen beluli utra be sem ulok autoba inkabb bringazok ha tehetem ho jeg nem akadaly csak esoben kocsikazok Meg ha sokmindent kell cipelni, igy egesz jo a varosi fogyasztas Meg az allokepessegem is Wink
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9442 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 22:17:39 »

Nekem 6,5-,6,7 között mozog, de ennek 90% város és rövid táv, kb.4-5 km-es szakasz, majdnem h nem is melegszik be a motor Cheesy

Nekem nem lehet,h a kiegfűtés dobja meg a fogyit felfelé egy kicsit? fejvakaras
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9443 Dátum: 2013.01.15 kedd, 04:28:32 »

Nekem nem lehet,h a kiegfűtés dobja meg a fogyit felfelé egy kicsit? fejvakaras
kieg fűtés nekem is van de 7L fölé nem igazán szokott menni a fogyi
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9444 Dátum: 2013.01.15 kedd, 15:11:51 »

Na úgylátom fórumtársak is beindultak chipelés ügyben idén.....jópáran jelentkeztek...gyertek csak gyertek... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9445 Dátum: 2013.01.15 kedd, 17:15:51 »

Na úgylátom fórumtársak is beindultak chipelés ügyben idén.....jópáran jelentkeztek...gyertek csak gyertek... eplus2
eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #9446 Dátum: 2013.01.15 kedd, 17:26:20 »

Nekem nem lehet,h a kiegfűtés dobja meg a fogyit felfelé egy kicsit? fejvakaras
Nekem is van kieg fűtésem, de EGR-t már nyomokban sem tartalmaz, hála Ervinnek  taps am, nekem muszáj mennem a kocsival, mert ha kell, akk ki kell szállítanom, vagy szervizelni ki kell vhogy jussak ide a környékre Cheesy cég fizeti  eplus2 eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9447 Dátum: 2013.01.15 kedd, 17:36:16 »

Nekem is van kieg fűtésem, de EGR-t már nyomokban sem tartalmaz, hála Ervinnek  taps am, nekem muszáj mennem a kocsival, mert ha kell, akk ki kell szállítanom, vagy szervizelni ki kell vhogy jussak ide a környékre Cheesy cég fizeti  eplus2 eplus2

nekem egr még bent van csak le van dugózva azt a kis plusz súlyt még cipelem viszont a tdci kipuff miatt vagy 7-8kg-al könnyebb a kipufogó rendszerem szóval még így is jól állok wave . Következő olajcserekor már ugrik a katalizátor is, az megint egy kis súly csökkenés meg persze fölösleges kacat szóval azzal is csak javul az autó Smiley Nemsokára rákerül a nyomáslabda a turbóra ha megérkezik  eplus2
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9448 Dátum: 2013.01.15 kedd, 17:37:06 »

nekem egr még bent van csak le van dugózva azt a kis plusz súlyt még cipelem viszont a tdci kipuff miatt vagy 7-8kg-al könnyebb a kipufogó rendszerem szóval még így is jól állok wave . Következő olajcserekor már ugrik a katalizátor is, az megint egy kis súly csökkenés meg persze fölösleges kacat szóval azzal is csak javul az autó Smiley Nemsokára rákerül a nyomáslabda a turbóra ha megérkezik  eplus2
hnap megy a csomag, csüt délután szerintem nálad lesz Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9449 Dátum: 2013.01.15 kedd, 17:41:34 »

hnap megy a csomag, csüt délután szerintem nálad lesz Wink
akkor gondolom megérkezett a cash
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Oldalak: 1 ... 182 183 184 185 186 187 188 [189] 190 191 192 193 194 195 196 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.