alf®
|
|
« Új hozzászólás #9550 Dátum: 2013.01.25 péntek, 07:05:16 » |
|
festék marást, vagy mit csinálsz vele??
az autóipari froccs szerszámok lesznek tisztitva vele.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #9551 Dátum: 2013.01.25 péntek, 12:22:01 » |
|
Sziasztok! Kicsit körbenéztem. Motortérben és úgy néz ki hogy a szelepfedél tömitések feladták a küzdemet. Az olaj elszigetelésében. Mekkora meló azt kicseréni. Tud ebben valaki segíteni. Tököl környéke.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Feco66
|
|
« Új hozzászólás #9552 Dátum: 2013.01.25 péntek, 14:47:21 » |
|
Sziasztok! Kicsit körbenéztem. Motortérben és úgy néz ki hogy a szelepfedél tömitések feladták a küzdemet. Az olaj elszigetelésében. Mekkora meló azt kicseréni. Tud ebben valaki segíteni. Tököl környéke.
Nem igazán nagy meló. Cromaxban megtudod venni a tömítést, utána meg ki kell csavarni a szelepfedelet rögzítő pár csavart. Régi ki új be és megvagy. Vagy cserélni akarod azokat is amik a porlasztó és a szelepfedél között van?
|
|
|
Naplózva
|
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9553 Dátum: 2013.01.25 péntek, 14:55:14 » |
|
Na ugy néz ki ma vettem egy merga turbót a kocsira....szal megint tuning lessz... de most már nagyobb tapasztalattal és tudatosabban szeretném megcsinálni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9554 Dátum: 2013.01.25 péntek, 15:01:07 » |
|
Na ugy néz ki ma vettem egy merga turbót a kocsira....szal megint tuning lessz... de most már nagyobb tapasztalattal és tudatosabban szeretném megcsinálni. milyet vettél?? amúgy csak azután esett le, hogy rövidítettek a katalizátoron, hogy az új motorral együtt be akartam rakatni a sedanba és azt mondták, hogy úgy 5-7cm-rel rövidebb
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9555 Dátum: 2013.01.25 péntek, 15:16:00 » |
|
milyet vettél?? amúgy csak azután esett le, hogy rövidítettek a katalizátoron, hogy az új motorral együtt be akartam rakatni a sedanba és azt mondták, hogy úgy 5-7cm-rel rövidebb GT1852V ez reményeink szerint 1500-tól megindul majd... hát igen az úgy lett megcsinálva direkt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9556 Dátum: 2013.01.25 péntek, 15:20:00 » |
|
GT1852V ez reményeink szerint 1500-tól megindul majd...
hát igen az úgy lett megcsinálva direkt...
mostmár én is tudom mikor hazahoztamm, akkor mellétettem az iktatónak és rögtön leesett, de előtte nem nézegettem az egy jó turbo, bár 1,6-tól nagyobb nyomást nem mondanak rá. megint vgt?? ha érdekel van egy bv50-em, az nagyobb odaadom a gt18-ért cserébe
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9557 Dátum: 2013.01.25 péntek, 15:24:10 » |
|
mostmár én is tudom mikor hazahoztamm, akkor mellétettem az iktatónak és rögtön leesett, de előtte nem nézegettem az egy jó turbo, bár 1,6-tól nagyobb nyomást nem mondanak rá. megint vgt?? ha érdekel van egy bv50-em, az nagyobb odaadom a gt18-ért cserébe Nem kell köszi...mire összevadásztam ezt is elég volt...ez valóban egy kiba jó turbó...1,6-ot akarok amugy is. mikor röffented már be a tiedet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9558 Dátum: 2013.01.25 péntek, 15:34:40 » |
|
Nem kell köszi...mire összevadásztam ezt is elég volt...ez valóban egy kiba jó turbó...1,6-ot akarok amugy is.
mikor röffented már be a tiedet?
jaja, elég ritka cucc, egy időben én is azt akartam, de akkor még nem volt 100 alatt használtan febr közepe febr elején van egy relax utam zalába utána meg kell csinálnom mind2 kocsiban a hűtőventiket, mert most egyikben sem megy utána még gyártatnom kéne coolert, meg kéne csinálnom a csövezést... csúcsokat berakni... chip... tavaszra van kitűzve a céldátum
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #9559 Dátum: 2013.01.25 péntek, 16:19:35 » |
|
Nem igazán nagy meló. Cromaxban megtudod venni a tömítést, utána meg ki kell csavarni a szelepfedelet rögzítő pár csavart. Régi ki új be és megvagy.
Vagy cserélni akarod azokat is amik a porlasztó és a szelepfedél között van?
Igen azokat is cserélni akarom mert azok is megértek a cserére. Úgy latszika a hideg felgyorsította a folyamatot. Úgy látóm ahhoz ki kell venn a csúcsokat.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #9560 Dátum: 2013.01.25 péntek, 16:28:04 » |
|
Igen azokat is cserélni akarom mert azok is megértek a cserére. Úgy latszika a hideg felgyorsította a folyamatot. Úgy látóm ahhoz ki kell venn a csúcsokat.
nem kell, csak a csöveket kell levenni róluk. nekem van egy feles szelepfedél tömítésem, ha érdekel
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Feco66
|
|
« Új hozzászólás #9561 Dátum: 2013.01.25 péntek, 17:06:27 » |
|
Igen azokat is cserélni akarom mert azok is megértek a cserére. Úgy latszika a hideg felgyorsította a folyamatot. Úgy látóm ahhoz ki kell venn a csúcsokat.
FAQ ban találsz róla leírást, hogy kell csinálni.
|
|
|
Naplózva
|
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #9562 Dátum: 2013.01.25 péntek, 20:26:24 » |
|
FAQ ban találsz róla leírást, hogy kell csinálni.
Köszi akkor elvleg nem nagy meló csak le kell bontani a nagynomású csöveket meg a résolaj csöveket szelepfedél le pucolás tömítés csere majd mehet vissza az egész. Mennyire levegősödik le a rendszer kihajtja magából vagy segíteni kell neki? nagynyomású csövek nem érzékenyek a félrehajtásra? Még a régi 1.8d escorton nem okozott problémát de ez már kicsit komolyabb moci!
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #9563 Dátum: 2013.01.25 péntek, 20:46:15 » |
|
ez nem a hárnyomásállitó. ez szerintem az adagoló oldalában volt a nyomócsövek között nemde??? mert akkor ez a mennyiségállitó szelep... azt hiszem megvan mi okozza az alapjáratingadozást...legalábbis elméletben. generátor/töltésprobléma lesz. elinditom a kocsit, 4-5 mp kapcsol a kiegfütés elkezd ingadozni az alapjárat. eléri a kb 70 fokot a motor tökéletes stabi alapjárat, üzemmeleg motor csak világitás stabil alapjárat még 3. alapon gurulva is leengedi stabil 850 körülre, rákapcsolom pár fogyasztót egyböl elkezdi b*szogatni az alpjáratot, 3, ban gáz nélkül gurulva felhuzza 1200 ig is....szal generátor le...
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #9564 Dátum: 2013.01.25 péntek, 21:28:02 » |
|
ez nem a hárnyomásállitó. ez szerintem az adagoló oldalában volt a nyomócsövek között nemde??? mert akkor ez a mennyiségállitó szelep...
azt hiszem megvan mi okozza az alapjáratingadozást...legalábbis elméletben. generátor/töltésprobléma lesz. elinditom a kocsit, 4-5 mp kapcsol a kiegfütés elkezd ingadozni az alapjárat. eléri a kb 70 fokot a motor tökéletes stabi alapjárat, üzemmeleg motor csak világitás stabil alapjárat még 3. alapon gurulva is leengedi stabil 850 körülre, rákapcsolom pár fogyasztót egyböl elkezdi b*szogatni az alpjáratot, 3, ban gáz nélkül gurulva felhuzza 1200 ig is....szal generátor le...
nézd meg az izzitokat is a kiegben.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9565 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:15:08 » |
|
jaja, elég ritka cucc, egy időben én is azt akartam, de akkor még nem volt 100 alatt használtan febr közepe febr elején van egy relax utam zalába utána meg kell csinálnom mind2 kocsiban a hűtőventiket, mert most egyikben sem megy utána még gyártatnom kéne coolert, meg kéne csinálnom a csövezést... csúcsokat berakni... chip... tavaszra van kitűzve a céldátum Most se nagyon lehet szerezni....ez elég olcsó volt azért vettem meg....egy 520D turbója volt a másik amivel szemeztem de a merga lett végülis... Tiszta merga lessz a kocsi...szűrő,turbó...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #9566 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:18:48 » |
|
jaja, elég ritka cucc, egy időben én is azt akartam, de akkor még nem volt 100 alatt használtan febr közepe febr elején van egy relax utam zalába utána meg kell csinálnom mind2 kocsiban a hűtőventiket, mert most egyikben sem megy utána még gyártatnom kéne coolert, meg kéne csinálnom a csövezést... csúcsokat berakni... chip... tavaszra van kitűzve a céldátum Bazz! Jössz Zalába, és nem is szólsz!?
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9567 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:19:13 » |
|
ez nem a hárnyomásállitó. ez szerintem az adagoló oldalában volt a nyomócsövek között nemde??? mert akkor ez a mennyiségállitó szelep...
azt hiszem megvan mi okozza az alapjáratingadozást...legalábbis elméletben. generátor/töltésprobléma lesz. elinditom a kocsit, 4-5 mp kapcsol a kiegfütés elkezd ingadozni az alapjárat. eléri a kb 70 fokot a motor tökéletes stabi alapjárat, üzemmeleg motor csak világitás stabil alapjárat még 3. alapon gurulva is leengedi stabil 850 körülre, rákapcsolom pár fogyasztót egyböl elkezdi b*szogatni az alpjáratot, 3, ban gáz nélkül gurulva felhuzza 1200 ig is....szal generátor le...
Töltést egy multiméterrel megnézed és kiderül jó e....a kieg fűtés két reléjét lepattintod és megnézed úgyis és kiis derült melyik a ludas.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #9568 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:20:52 » |
|
ez nem a hárnyomásállitó. ez szerintem az adagoló oldalában volt a nyomócsövek között nemde??? mert akkor ez a mennyiségállitó szelep...
azt hiszem megvan mi okozza az alapjáratingadozást...legalábbis elméletben. generátor/töltésprobléma lesz. elinditom a kocsit, 4-5 mp kapcsol a kiegfütés elkezd ingadozni az alapjárat. eléri a kb 70 fokot a motor tökéletes stabi alapjárat, üzemmeleg motor csak világitás stabil alapjárat még 3. alapon gurulva is leengedi stabil 850 körülre, rákapcsolom pár fogyasztót egyböl elkezdi b*szogatni az alpjáratot, 3, ban gáz nélkül gurulva felhuzza 1200 ig is....szal generátor le...
Ahogy ALF írja, lehet behalt a kiegfűtésedben az egyik i.gyertya és zárlatos.
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #9569 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 14:58:17 » |
|
alőször erre gondoltam énis annak ellenére h max 2 hónaposak benne a gyertyák. ezért néztem meg üzemi hőfokon (mikor már a kieg fütés nem szól bele mert ugye 70 fok körül kikapcsol) több rákapcsolt fogyasztóval. és ugy is emelgeti...tehát nem kieg fütés baja van. Ettöl függetlenül meg akartam kérdezni h melyik a kiegfütés reléje és hol találom, kivehetem e simán belőle nincs e összefüggésbe másvalamivel?(kiiktatnám addig mig fel nem ujittatom a genrátort) szerintem egyszerüen az van a bekapcsolt fogyazstókkal határesetes már a generátor töltése ezért rá-ráemel a fordulatra. az a baj h szerintem ezt simán multiméterrel mérve nem venném észre mert mondjuk 13,8 az már jó értéknek mondható. talán lakatfogóval lehene megnézni közvetlenül a tötővezetéket hogy mennyit nyom a generátor az ujkori 80A hez képest... mind1 kap uj csapágyeket szénkeféket csuszógyürüt meg ha már ott van a dolog vezetőgörgőket is mert van vagy milis válla már mindegyiknek...kb gyáriak lehetnek még
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
mondi 77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
|
|
« Új hozzászólás #9570 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 18:04:57 » |
|
Nekem is ingadozott az alapjárat és a hétvégén megadta magát a generátor ,persze hol máshol auto pályán Hollandiába most kint pihen a Ford szervizbe .Szerdán megy rá az új generátor mert kint nem javítják csak cserélik. Ha valaki úgy járna ,hogy kint romban le és nincs segítség akkor nyúgotam hívjátok ki a rendőr és hív egy automentőt aki elviszi az első szakszervizbe ingyenes lesz a fúhar merrt neki az a dolga hogy ne legyen müszaki hibás auto a pályán ,egy kis tanulság
|
|
|
Naplózva
|
Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI 440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #9571 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 20:21:51 » |
|
ingyenes lesz a fuvar mert neki az a dolga hogy ne legyen műszaki hibás autó a pályán ,egy kis tanulság
remélem, igazad lesz! én csak fizetős esetekről tudok, amik több száz euróba kerültek
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #9572 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 20:23:54 » |
|
alőször erre gondoltam énis annak ellenére h max 2 hónaposak benne a gyertyák. ezért néztem meg üzemi hőfokon (mikor már a kieg fütés nem szól bele mert ugye 70 fok körül kikapcsol) több rákapcsolt fogyasztóval. és ugy is emelgeti...tehát nem kieg fütés baja van. Ettöl függetlenül meg akartam kérdezni h melyik a kiegfütés reléje és hol találom, kivehetem e simán belőle nincs e összefüggésbe másvalamivel?(kiiktatnám addig mig fel nem ujittatom a genrátort) szerintem egyszerüen az van a bekapcsolt fogyazstókkal határesetes már a generátor töltése ezért rá-ráemel a fordulatra. az a baj h szerintem ezt simán multiméterrel mérve nem venném észre mert mondjuk 13,8 az már jó értéknek mondható. talán lakatfogóval lehene megnézni közvetlenül a tötővezetéket hogy mennyit nyom a generátor az ujkori 80A hez képest... mind1 kap uj csapágyeket szénkeféket csuszógyürüt meg ha már ott van a dolog vezetőgörgőket is mert van vagy milis válla már mindegyiknek...kb gyáriak lehetnek még a bal toronynál van a kiegnek 2 reléje. torony mögött. azért mérj 1 töltést az akksin.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
mondi 77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
|
|
« Új hozzászólás #9573 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 21:03:31 » |
|
remélem, igazad lesz! én csak fizetős esetekről tudok, amik több száz euróba kerültek
én is azt hittem hogy sok lesz először a holland. amwb hívtam de csak a magyar auto klud telefonszámát kaptam meg .Utána hívtam ki a rendőrséget akik hívták rádión a szállítót aki csak szakszerviz vagy egy üres telületre viszi le a járművet majd megírom mi lett a vége
|
|
|
Naplózva
|
Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI 440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
|
|
|
Desmo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9574 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 11:20:48 » |
|
Sziasztok!
Újra egy kis segítség kéne!!!
adagoló csere.......
Mi a módja annak, hogy a vezérlést ne kelljen szétkepni hozzá?
Rögzíthető valahogy a helyén az adagoló fogaskereke, vagy mindenképp berántja a feszítő és az egész vezérlést újra kell állítani??
Ha van ötlet írjátok meg!
Köszönöm előre is........
Üdv. Desmo
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #9575 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 12:01:13 » |
|
Sziasztok!
Újra egy kis segítség kéne!!!
adagoló csere.......
Mi a módja annak, hogy a vezérlést ne kelljen szétkepni hozzá?
Rögzíthető valahogy a helyén az adagoló fogaskereke, vagy mindenképp berántja a feszítő és az egész vezérlést újra kell állítani??
Ha van ötlet írjátok meg!
Köszönöm előre is........
Üdv. Desmo
Létezik hozzá adagoló kerék rögzítő célszerszám. Valakinek biztos van is
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
Desmo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9576 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 12:46:59 » |
|
Létezik hozzá adagoló kerék rögzítő célszerszám. Valakinek biztos van is Köszönöm.... az autotechnkia.hu oldalon megnéztem. Egy sárga műanyag cucc kéne hozz.... Ha tud valaki segíteni, ne habozzon!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Desmo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9577 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 12:47:38 » |
|
Létezik hozzá adagoló kerék rögzítő célszerszám. Valakinek biztos van is Hajlandó lennék sok pénzt is fizetni érte.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9578 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 15:21:39 » |
|
Hajlandó lennék sok pénzt is fizetni érte..... Mennyire sokat...lehet előkotrom valahonnan...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Desmo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9579 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 15:33:21 » |
|
Mennyire sokat...lehet előkotrom valahonnan... Ajánlatot várok! Igazából utána vissza is adom...... 1 órára kéne
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9580 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 16:27:34 » |
|
Ajánlatot várok! Igazából utána vissza is adom...... 1 órára kéne Tőlem aztán várhatsz...mondj te hogy egyáltalán elkezdjem keresni...de ha jól emlékszem valakinek odalett adva és nem adta vissza, de a gond az hogy lövésem sincs ki volt az...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #9581 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:07:54 » |
|
Nekem is ingadozott az alapjárat és a hétvégén megadta magát a generátor ,persze hol máshol auto pályán Hollandiába most kint pihen a Ford szervizbe .Szerdán megy rá az új generátor mert kint nem javítják csak cserélik. Ha valaki úgy járna ,hogy kint romban le és nincs segítség akkor nyúgotam hívjátok ki a rendőr és hív egy automentőt aki elviszi az első szakszervizbe ingyenes lesz a fúhar merrt neki az a dolga hogy ne legyen müszaki hibás auto a pályán ,egy kis tanulság
ez jól hangzik pláne h ugy néz ki csütörtökön megyek salzburgba utánfutóstól...aszem visezk magammal egy akksit pluszba
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #9582 Dátum: 2013.01.29 kedd, 20:15:50 » |
|
Vigyázz.A sógoroknál keményen fizetős az ,hogy az autót le vigyék a pályáról! ez jól hangzik pláne h ugy néz ki csütörtökön megyek salzburgba utánfutóstól...aszem visezk magammal egy akksit pluszba
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #9583 Dátum: 2013.01.30 szerda, 21:48:34 » |
|
le is mondtam az utat a f*szb* Ervin kollégával jövő 7 en megecseljük a vasat aztán mehetek akár spanyolba is
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9584 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:16:18 » |
|
Ma énis szétkaptam az új turbómat hogy kipucoljam,rendbe rakjam..és látom ám hogy ugyanaz a geometriája mint a mondeonak..abból meg van egy patika állapotú amit szépen beis rakok a helyére és megcsinálom hogy az életbe ne kormolodjon le többet..... Viszont érdekes dologot vettem észre...nincs résolaj a porlasztóimnál...egyiknél sem...ezt nem tudom mire vélni...ötlet valaki?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #9585 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:30:53 » |
|
Ma énis szétkaptam az új turbómat hogy kipucoljam,rendbe rakjam..és látom ám hogy ugyanaz a geometriája mint a mondeonak..abból meg van egy patika állapotú amit szépen beis rakok a helyére és megcsinálom hogy az életbe ne kormolodjon le többet..... Viszont érdekes dologot vettem észre...nincs résolaj a porlasztóimnál...egyiknél sem...ezt nem tudom mire vélni...ötlet valaki? Az elvileg nem jó, mert ha nincs visszafolyás, akkor minden befolyik, ami érkezik az adagolótól....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #9586 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:33:09 » |
|
Ma énis szétkaptam az új turbómat hogy kipucoljam,rendbe rakjam..és látom ám hogy ugyanaz a geometriája mint a mondeonak..abból meg van egy patika állapotú amit szépen beis rakok a helyére és megcsinálom hogy az életbe ne kormolodjon le többet..... Viszont érdekes dologot vettem észre...nincs résolaj a porlasztóimnál...egyiknél sem...ezt nem tudom mire vélni...ötlet valaki? A motoron nézted vagy a fiókban lévőknél?
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #9587 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:39:34 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #9588 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:02:28 » |
|
Ma énis szétkaptam az új turbómat hogy kipucoljam,rendbe rakjam..és látom ám hogy ugyanaz a geometriája mint a mondeonak..abból meg van egy patika állapotú amit szépen beis rakok a helyére és megcsinálom hogy az életbe ne kormolodjon le többet..... Viszont érdekes dologot vettem észre...nincs résolaj a porlasztóimnál...egyiknél sem...ezt nem tudom mire vélni...ötlet valaki? szennyezettek!ultrahangos fürdőért sikítanak....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9589 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:10:52 » |
|
szennyezettek!ultrahangos fürdőért sikítanak.... kétszer ultrahangozták ki.... meg ha koszos akkor a normálnál is több lenne a résolaj...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.31 csütörtök, 21:12:37 írta Bunyek »
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9590 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:11:46 » |
|
A motoron nézted vagy a fiókban lévőknél? a fiókban lévőknél sincs résolaj, de azt még értem is...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #9592 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:18:43 » |
|
Így van. Amiért befolyik.... nem zár jól, keveset szállít az adagoló, nagyok a csúcsok az adagolóhoz mérten....stb. Minimálisnak mindenképp kell lennie, különben nincs nyomás ejtés és nem tud rendesen zárni a csúcs....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9593 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:20:17 » |
|
Így van. Amiért befolyik.... nem zár jól, keveset szállít az adagoló, nagyok a csúcsok az adagolóhoz mérten....stb. Minimálisnak mindenképp kell lennie, különben nincs nyomás ejtés és nem tud rendesen zárni a csúcs.... minden gyári rajta most...az autó tökéletesen működik. láttad a videót?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #9594 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:24:02 » |
|
minden gyári rajta most...az autó tökéletesen működik. láttad a videót?
Láttam....furcsa
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9595 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:27:33 » |
|
Láttam....furcsa
na lehet porlasztót cserélek a hétvégén...azt kiderül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #9596 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:30:10 » |
|
na lehet porlasztót cserélek a hétvégén...azt kiderül.
Ha jó a kocsi, miért piszkálod?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #9597 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:33:29 » |
|
na lehet porlasztót cserélek a hétvégén...azt kiderül.
Egy pillanatra eltévedtem, azt hittem a TDCi topicot nyitottam meg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #9598 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:50:45 » |
|
csak nem rossz alkatrészekből van össze rakva.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #9599 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:52:51 » |
|
csak nem rossz alkatrészekből van össze rakva.....
vagy rosszul.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
|