Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:04:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 185 186 187 188 189 190 191 [192] 193 194 195 196 197 198 199 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5105056 alkalommal)
0 Felhasználó és 234 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9550 Dátum: 2013.01.25 péntek, 07:05:16 »

festék marást, vagy mit csinálsz vele??
az autóipari froccs szerszámok lesznek tisztitva vele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9551 Dátum: 2013.01.25 péntek, 12:22:01 »

Sziasztok! Kicsit körbenéztem. Motortérben és úgy néz ki hogy a szelepfedél tömitések feladták a küzdemet. Az olaj elszigetelésében. Mekkora meló azt kicseréni. Tud ebben valaki segíteni. Tököl környéke.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9552 Dátum: 2013.01.25 péntek, 14:47:21 »

Sziasztok! Kicsit körbenéztem. Motortérben és úgy néz ki hogy a szelepfedél tömitések feladták a küzdemet. Az olaj elszigetelésében. Mekkora meló azt kicseréni. Tud ebben valaki segíteni. Tököl környéke.

Nem igazán nagy meló.
Cromaxban megtudod venni a tömítést, utána meg ki kell csavarni a szelepfedelet rögzítő pár csavart.
Régi ki új be és megvagy.

Vagy cserélni akarod azokat is amik a porlasztó és a szelepfedél között van?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9553 Dátum: 2013.01.25 péntek, 14:55:14 »

Na ugy néz ki ma vettem egy merga turbót a kocsira....szal megint tuning lessz... eplus2 de most már nagyobb tapasztalattal és tudatosabban szeretném megcsinálni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9554 Dátum: 2013.01.25 péntek, 15:01:07 »

Na ugy néz ki ma vettem egy merga turbót a kocsira....szal megint tuning lessz... eplus2 de most már nagyobb tapasztalattal és tudatosabban szeretném megcsinálni.
eljen milyet vettél?? vigyor3

amúgy csak azután esett le, hogy rövidítettek a katalizátoron, hogy az új motorral együtt be akartam rakatni a sedanba és azt mondták, hogy úgy 5-7cm-rel rövidebb vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9555 Dátum: 2013.01.25 péntek, 15:16:00 »

eljen milyet vettél?? vigyor3

amúgy csak azután esett le, hogy rövidítettek a katalizátoron, hogy az új motorral együtt be akartam rakatni a sedanba és azt mondták, hogy úgy 5-7cm-rel rövidebb vigyor3

GT1852V ez reményeink szerint 1500-tól megindul majd...

hát igen az úgy lett megcsinálva direkt...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9556 Dátum: 2013.01.25 péntek, 15:20:00 »

GT1852V ez reményeink szerint 1500-tól megindul majd...

hát igen az úgy lett megcsinálva direkt...
mostmár én is tudom vigyor3 mikor hazahoztamm, akkor mellétettem az iktatónak és rögtön leesett, de előtte nem nézegettem vigyor3

az egy jó turbo, bár 1,6-tól nagyobb nyomást nem mondanak rá. megint vgt?? eplus2
ha érdekel van egy bv50-em, az nagyobb nyes odaadom a gt18-ért cserébe eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9557 Dátum: 2013.01.25 péntek, 15:24:10 »

mostmár én is tudom vigyor3 mikor hazahoztamm, akkor mellétettem az iktatónak és rögtön leesett, de előtte nem nézegettem vigyor3

az egy jó turbo, bár 1,6-tól nagyobb nyomást nem mondanak rá. megint vgt?? eplus2
ha érdekel van egy bv50-em, az nagyobb nyes odaadom a gt18-ért cserébe eplus2

Nem kell köszi...mire összevadásztam ezt is elég volt...ez valóban egy kiba jó turbó...1,6-ot akarok amugy is.

mikor röffented már be a tiedet?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9558 Dátum: 2013.01.25 péntek, 15:34:40 »

Nem kell köszi...mire összevadásztam ezt is elég volt...ez valóban egy kiba jó turbó...1,6-ot akarok amugy is.

mikor röffented már be a tiedet?
jaja, elég ritka cucc, egy időben én is azt akartam, de akkor még nem volt 100 alatt használtan

febr közepe vigyor3
febr elején van egy relax utam zalába
utána meg kell csinálnom mind2 kocsiban a hűtőventiket, mert most egyikben sem megy vigyor3
utána még gyártatnom kéne coolert, meg kéne csinálnom a csövezést...
csúcsokat berakni...
chip...
tavaszra van kitűzve a céldátum nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9559 Dátum: 2013.01.25 péntek, 16:19:35 »

Nem igazán nagy meló.
Cromaxban megtudod venni a tömítést, utána meg ki kell csavarni a szelepfedelet rögzítő pár csavart.
Régi ki új be és megvagy.

Vagy cserélni akarod azokat is amik a porlasztó és a szelepfedél között van?
Igen azokat is cserélni akarom mert azok is megértek a cserére. Úgy latszika a hideg felgyorsította a folyamatot. Úgy látóm ahhoz ki kell venn a csúcsokat.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9560 Dátum: 2013.01.25 péntek, 16:28:04 »

Igen azokat is cserélni akarom mert azok is megértek a cserére. Úgy latszika a hideg felgyorsította a folyamatot. Úgy látóm ahhoz ki kell venn a csúcsokat.
nem kell, csak a csöveket kell levenni róluk. nekem van egy feles szelepfedél tömítésem, ha érdekel Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #9561 Dátum: 2013.01.25 péntek, 17:06:27 »

Igen azokat is cserélni akarom mert azok is megértek a cserére. Úgy latszika a hideg felgyorsította a folyamatot. Úgy látóm ahhoz ki kell venn a csúcsokat.

FAQ ban találsz róla leírást, hogy kell csinálni.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9562 Dátum: 2013.01.25 péntek, 20:26:24 »

FAQ ban találsz róla leírást, hogy kell csinálni.
Köszi akkor elvleg nem nagy meló csak le kell bontani a nagynomású csöveket meg a résolaj csöveket szelepfedél le pucolás tömítés csere majd mehet vissza az egész. Mennyire levegősödik le a rendszer kihajtja magából vagy segíteni kell neki? nagynyomású csövek nem érzékenyek a félrehajtásra? Még  a régi 1.8d  escorton nem okozott problémát de ez már kicsit komolyabb moci!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #9563 Dátum: 2013.01.25 péntek, 20:46:15 »

Íme a képek:

http://www.kepfeltoltes.hu/view/130124/P1248920_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/view/130124/P1248921_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/view/130124/P1248924_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Szóval ha tudja valaki mi ennek a pontos neve ott hátul az adagolóban, írje meg nekem legyen kedves Smiley!


Hol lehet ilyet kapni és mennyibe kerülhet kb?

Várom az ötleteket!

Köszönettel!

Desmo


ez nem a hárnyomásállitó. ez szerintem az adagoló oldalában volt a nyomócsövek között nemde??? mert akkor ez a mennyiségállitó szelep...

azt hiszem megvan mi okozza az alapjáratingadozást...legalábbis elméletben. generátor/töltésprobléma lesz. elinditom a kocsit, 4-5 mp kapcsol a kiegfütés elkezd ingadozni az alapjárat. eléri a kb 70 fokot a motor tökéletes stabi alapjárat, üzemmeleg motor csak világitás stabil alapjárat még 3. alapon gurulva is leengedi stabil 850 körülre, rákapcsolom pár fogyasztót egyböl elkezdi b*szogatni az alpjáratot, 3, ban gáz nélkül gurulva felhuzza 1200 ig is....szal generátor le...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9564 Dátum: 2013.01.25 péntek, 21:28:02 »


ez nem a hárnyomásállitó. ez szerintem az adagoló oldalában volt a nyomócsövek között nemde??? mert akkor ez a mennyiségállitó szelep...

azt hiszem megvan mi okozza az alapjáratingadozást...legalábbis elméletben. generátor/töltésprobléma lesz. elinditom a kocsit, 4-5 mp kapcsol a kiegfütés elkezd ingadozni az alapjárat. eléri a kb 70 fokot a motor tökéletes stabi alapjárat, üzemmeleg motor csak világitás stabil alapjárat még 3. alapon gurulva is leengedi stabil 850 körülre, rákapcsolom pár fogyasztót egyböl elkezdi b*szogatni az alpjáratot, 3, ban gáz nélkül gurulva felhuzza 1200 ig is....szal generátor le...
nézd meg az izzitokat is a kiegben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9565 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:15:08 »

jaja, elég ritka cucc, egy időben én is azt akartam, de akkor még nem volt 100 alatt használtan

febr közepe vigyor3
febr elején van egy relax utam zalába
utána meg kell csinálnom mind2 kocsiban a hűtőventiket, mert most egyikben sem megy vigyor3
utána még gyártatnom kéne coolert, meg kéne csinálnom a csövezést...
csúcsokat berakni...
chip...
tavaszra van kitűzve a céldátum nyes

Most se nagyon lehet szerezni....ez elég olcsó volt azért vettem meg....egy 520D turbója volt a másik amivel szemeztem de a merga lett végülis... eplus2
Tiszta merga lessz a kocsi...szűrő,turbó... eplus2
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9566 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:18:48 »

jaja, elég ritka cucc, egy időben én is azt akartam, de akkor még nem volt 100 alatt használtan

febr közepe vigyor3
febr elején van egy relax utam zalába
utána meg kell csinálnom mind2 kocsiban a hűtőventiket, mert most egyikben sem megy vigyor3
utána még gyártatnom kéne coolert, meg kéne csinálnom a csövezést...
csúcsokat berakni...
chip...
tavaszra van kitűzve a céldátum nyes

Bazz! Jössz Zalába, és nem is szólsz!? wow1
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9567 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:19:13 »


ez nem a hárnyomásállitó. ez szerintem az adagoló oldalában volt a nyomócsövek között nemde??? mert akkor ez a mennyiségállitó szelep...

azt hiszem megvan mi okozza az alapjáratingadozást...legalábbis elméletben. generátor/töltésprobléma lesz. elinditom a kocsit, 4-5 mp kapcsol a kiegfütés elkezd ingadozni az alapjárat. eléri a kb 70 fokot a motor tökéletes stabi alapjárat, üzemmeleg motor csak világitás stabil alapjárat még 3. alapon gurulva is leengedi stabil 850 körülre, rákapcsolom pár fogyasztót egyböl elkezdi b*szogatni az alpjáratot, 3, ban gáz nélkül gurulva felhuzza 1200 ig is....szal generátor le...

Töltést egy multiméterrel megnézed és kiderül jó e....a kieg fűtés két reléjét lepattintod és megnézed úgyis és kiis derült melyik a ludas.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #9568 Dátum: 2013.01.25 péntek, 22:20:52 »


ez nem a hárnyomásállitó. ez szerintem az adagoló oldalában volt a nyomócsövek között nemde??? mert akkor ez a mennyiségállitó szelep...

azt hiszem megvan mi okozza az alapjáratingadozást...legalábbis elméletben. generátor/töltésprobléma lesz. elinditom a kocsit, 4-5 mp kapcsol a kiegfütés elkezd ingadozni az alapjárat. eléri a kb 70 fokot a motor tökéletes stabi alapjárat, üzemmeleg motor csak világitás stabil alapjárat még 3. alapon gurulva is leengedi stabil 850 körülre, rákapcsolom pár fogyasztót egyböl elkezdi b*szogatni az alpjáratot, 3, ban gáz nélkül gurulva felhuzza 1200 ig is....szal generátor le...

Ahogy ALF írja, lehet behalt a kiegfűtésedben az egyik i.gyertya és zárlatos.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #9569 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 14:58:17 »

alőször erre gondoltam énis annak ellenére h max 2 hónaposak benne a gyertyák. ezért néztem meg üzemi hőfokon (mikor már a kieg fütés nem szól bele mert ugye 70 fok körül kikapcsol) több rákapcsolt fogyasztóval. és ugy is emelgeti...tehát nem kieg fütés baja van. Ettöl függetlenül meg akartam kérdezni h melyik a kiegfütés reléje és hol találom, kivehetem e simán belőle nincs e összefüggésbe másvalamivel?(kiiktatnám addig mig fel nem ujittatom a genrátort)
szerintem egyszerüen az van a bekapcsolt fogyazstókkal határesetes már a generátor töltése ezért rá-ráemel a fordulatra. az a baj h szerintem ezt simán multiméterrel mérve nem venném észre mert mondjuk 13,8 az már jó értéknek mondható. talán lakatfogóval lehene megnézni közvetlenül a tötővezetéket hogy mennyit nyom a generátor az ujkori 80A hez képest... mind1 kap uj csapágyeket szénkeféket csuszógyürüt meg ha már ott van a dolog vezetőgörgőket is mert van vagy milis válla már mindegyiknek...kb gyáriak lehetnek még  szomoru1
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #9570 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 18:04:57 »

Nekem is ingadozott az alapjárat és a hétvégén megadta magát a generátor ,persze hol máshol auto pályán Hollandiába
most kint pihen a Ford szervizbe .Szerdán megy rá az új generátor mert kint nem javítják csak cserélik.
Ha valaki úgy járna ,hogy kint romban le és nincs segítség akkor nyúgotam hívjátok ki a rendőr és hív egy automentőt aki elviszi az első szakszervizbe
ingyenes lesz a fúhar merrt neki az a dolga hogy ne legyen müszaki hibás auto a pályán ,egy kis tanulság
Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9571 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 20:21:51 »

ingyenes lesz a fuvar mert neki az a dolga hogy ne legyen műszaki hibás autó a pályán ,egy kis tanulság
remélem, igazad lesz!      én csak fizetős esetekről tudok, amik több száz euróba kerültek
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9572 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 20:23:54 »

alőször erre gondoltam énis annak ellenére h max 2 hónaposak benne a gyertyák. ezért néztem meg üzemi hőfokon (mikor már a kieg fütés nem szól bele mert ugye 70 fok körül kikapcsol) több rákapcsolt fogyasztóval. és ugy is emelgeti...tehát nem kieg fütés baja van. Ettöl függetlenül meg akartam kérdezni h melyik a kiegfütés reléje és hol találom, kivehetem e simán belőle nincs e összefüggésbe másvalamivel?(kiiktatnám addig mig fel nem ujittatom a genrátort)
szerintem egyszerüen az van a bekapcsolt fogyazstókkal határesetes már a generátor töltése ezért rá-ráemel a fordulatra. az a baj h szerintem ezt simán multiméterrel mérve nem venném észre mert mondjuk 13,8 az már jó értéknek mondható. talán lakatfogóval lehene megnézni közvetlenül a tötővezetéket hogy mennyit nyom a generátor az ujkori 80A hez képest... mind1 kap uj csapágyeket szénkeféket csuszógyürüt meg ha már ott van a dolog vezetőgörgőket is mert van vagy milis válla már mindegyiknek...kb gyáriak lehetnek még  szomoru1
a bal toronynál van a kiegnek 2 reléje. torony mögött. azért mérj 1 töltést az akksin.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #9573 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 21:03:31 »

remélem, igazad lesz!      én csak fizetős esetekről tudok, amik több száz euróba kerültek
én is azt hittem hogy sok lesz először a holland. amwb hívtam de csak a magyar auto klud telefonszámát kaptam meg .Utána hívtam ki a rendőrséget akik hívták rádión a szállítót aki csak szakszerviz vagy egy üres telületre viszi le a járművet majd megírom mi lett a vége
Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
Desmo
Vendég
« Új hozzászólás #9574 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 11:20:48 »

Sziasztok!

Újra egy kis segítség kéne!!!

adagoló csere.......

Mi a módja annak, hogy a vezérlést ne kelljen szétkepni hozzá?

Rögzíthető valahogy a helyén az adagoló fogaskereke, vagy mindenképp berántja a feszítő és az egész vezérlést újra kell állítani??


Ha van ötlet írjátok meg!

Köszönöm előre is........

Üdv.
Desmo

Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #9575 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 12:01:13 »

Sziasztok!

Újra egy kis segítség kéne!!!

adagoló csere.......

Mi a módja annak, hogy a vezérlést ne kelljen szétkepni hozzá?

Rögzíthető valahogy a helyén az adagoló fogaskereke, vagy mindenképp berántja a feszítő és az egész vezérlést újra kell állítani??


Ha van ötlet írjátok meg!

Köszönöm előre is........

Üdv.
Desmo



Létezik hozzá adagoló kerék rögzítő célszerszám. Valakinek biztos van is integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Desmo
Vendég
« Új hozzászólás #9576 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 12:46:59 »

Létezik hozzá adagoló kerék rögzítő célszerszám. Valakinek biztos van is integet2



Köszönöm.... az autotechnkia.hu oldalon megnéztem. Egy sárga műanyag cucc kéne hozz....


Ha tud valaki segíteni, ne habozzon!!!   Wink  Wink

Naplózva
Desmo
Vendég
« Új hozzászólás #9577 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 12:47:38 »

Létezik hozzá adagoló kerék rögzítő célszerszám. Valakinek biztos van is integet2


Hajlandó lennék sok pénzt is fizetni érte..... Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9578 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 15:21:39 »


Hajlandó lennék sok pénzt is fizetni érte..... Smiley

Mennyire sokat...lehet előkotrom valahonnan... eplus2
Naplózva
Desmo
Vendég
« Új hozzászólás #9579 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 15:33:21 »

Mennyire sokat...lehet előkotrom valahonnan... eplus2

Ajánlatot várok!   eljen

Igazából utána vissza is adom......  1 órára kéne     nyes

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9580 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 16:27:34 »

Ajánlatot várok!   eljen

Igazából utána vissza is adom......  1 órára kéne     nyes


Tőlem aztán várhatsz...mondj te hogy egyáltalán elkezdjem keresni...de ha jól emlékszem valakinek odalett adva és nem adta vissza, de a gond az hogy lövésem sincs ki volt az... szomoru1
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #9581 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:07:54 »

Nekem is ingadozott az alapjárat és a hétvégén megadta magát a generátor ,persze hol máshol auto pályán Hollandiába
most kint pihen a Ford szervizbe .Szerdán megy rá az új generátor mert kint nem javítják csak cserélik.
Ha valaki úgy járna ,hogy kint romban le és nincs segítség akkor nyúgotam hívjátok ki a rendőr és hív egy automentőt aki elviszi az első szakszervizbe
ingyenes lesz a fúhar merrt neki az a dolga hogy ne legyen müszaki hibás auto a pályán ,egy kis tanulság

ez jól hangzik pláne h ugy néz ki csütörtökön megyek salzburgba utánfutóstól...aszem visezk magammal egy akksit pluszba  falbav
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #9582 Dátum: 2013.01.29 kedd, 20:15:50 »

Vigyázz.A sógoroknál keményen fizetős az ,hogy az autót le vigyék a pályáról!

ez jól hangzik pláne h ugy néz ki csütörtökön megyek salzburgba utánfutóstól...aszem visezk magammal egy akksit pluszba  falbav
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #9583 Dátum: 2013.01.30 szerda, 21:48:34 »

le is mondtam az utat a f*szb* Ervin kollégával jövő 7 en megecseljük a vasat aztán mehetek akár spanyolba is Wink
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9584 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:16:18 »

Ma énis szétkaptam az új turbómat hogy kipucoljam,rendbe rakjam..és látom ám hogy ugyanaz a geometriája mint a mondeonak..abból meg van egy patika állapotú amit szépen beis rakok a helyére és megcsinálom hogy az életbe ne kormolodjon le többet..... eljen
Viszont érdekes dologot vettem észre...nincs résolaj a porlasztóimnál...egyiknél sem...ezt nem tudom mire vélni...ötlet valaki?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9585 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:30:53 »

Ma énis szétkaptam az új turbómat hogy kipucoljam,rendbe rakjam..és látom ám hogy ugyanaz a geometriája mint a mondeonak..abból meg van egy patika állapotú amit szépen beis rakok a helyére és megcsinálom hogy az életbe ne kormolodjon le többet..... eljen
Viszont érdekes dologot vettem észre...nincs résolaj a porlasztóimnál...egyiknél sem...ezt nem tudom mire vélni...ötlet valaki?

Az elvileg nem jó, mert ha nincs visszafolyás, akkor minden befolyik, ami érkezik az adagolótól....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #9586 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:33:09 »

Ma énis szétkaptam az új turbómat hogy kipucoljam,rendbe rakjam..és látom ám hogy ugyanaz a geometriája mint a mondeonak..abból meg van egy patika állapotú amit szépen beis rakok a helyére és megcsinálom hogy az életbe ne kormolodjon le többet..... eljen
Viszont érdekes dologot vettem észre...nincs résolaj a porlasztóimnál...egyiknél sem...ezt nem tudom mire vélni...ötlet valaki?
A motoron nézted vagy a fiókban lévőknél? nyes eljen
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9587 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 20:39:34 »

A motoron nézted vagy a fiókban lévőknél? nyes eljen


 nyes  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9588 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:02:28 »

Ma énis szétkaptam az új turbómat hogy kipucoljam,rendbe rakjam..és látom ám hogy ugyanaz a geometriája mint a mondeonak..abból meg van egy patika állapotú amit szépen beis rakok a helyére és megcsinálom hogy az életbe ne kormolodjon le többet..... eljen
Viszont érdekes dologot vettem észre...nincs résolaj a porlasztóimnál...egyiknél sem...ezt nem tudom mire vélni...ötlet valaki?
szennyezettek!ultrahangos fürdőért sikítanak.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9589 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:10:52 »

szennyezettek!ultrahangos fürdőért sikítanak.... vigyor3

kétszer ultrahangozták ki.... szomoru1

meg ha koszos akkor a normálnál is több lenne a résolaj...
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.31 csütörtök, 21:12:37 írta Bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9590 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:11:46 »

A motoron nézted vagy a fiókban lévőknél? nyes eljen


a fiókban lévőknél sincs résolaj, de azt még értem is...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9591 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:15:50 »

Az elvileg nem jó, mert ha nincs visszafolyás, akkor minden befolyik, ami érkezik az adagolótól....

remélem is hogy minden befolyik az adagolótól... eplus2  de résolaj mért nincs?  gyakorlatilag ez lehetetlen.

http://www.youtube.com/watch?v=GBcYbgFK1dQ&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=11
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9592 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:18:43 »

remélem is hogy minden befolyik az adagolótól... eplus2  de résolaj mért nincs?  gyakorlatilag ez lehetetlen.

http://www.youtube.com/watch?v=GBcYbgFK1dQ&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=11

Így van.
Amiért befolyik.... nem zár jól, keveset szállít az adagoló, nagyok a csúcsok az adagolóhoz mérten....stb.
Minimálisnak mindenképp kell lennie, különben nincs nyomás ejtés és nem tud rendesen zárni a csúcs....  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9593 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:20:17 »

Így van.
Amiért befolyik.... nem zár jól, keveset szállít az adagoló, nagyok a csúcsok az adagolóhoz mérten....stb.
Minimálisnak mindenképp kell lennie, különben nincs nyomás ejtés és nem tud rendesen zárni a csúcs....  fejvakaras

minden gyári rajta most...az autó tökéletesen működik.
láttad a videót?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9594 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:24:02 »

minden gyári rajta most...az autó tökéletesen működik.
láttad a videót?

Láttam....furcsa
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #9595 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:27:33 »

Láttam....furcsa

na lehet porlasztót cserélek a hétvégén...azt kiderül.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9596 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:30:10 »

na lehet porlasztót cserélek a hétvégén...azt kiderül.

Ha jó a kocsi, miért piszkálod?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #9597 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:33:29 »

na lehet porlasztót cserélek a hétvégén...azt kiderül.
Egy pillanatra eltévedtem, azt hittem a TDCi topicot nyitottam meg  Roll Eyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9598 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:50:45 »

remélem is hogy minden befolyik az adagolótól... eplus2  de résolaj mért nincs?  gyakorlatilag ez lehetetlen.

http://www.youtube.com/watch?v=GBcYbgFK1dQ&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=11
csak nem rossz alkatrészekből van össze rakva.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9599 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 21:52:51 »

csak nem rossz alkatrészekből van össze rakva.....
vagy rosszul.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 185 186 187 188 189 190 191 [192] 193 194 195 196 197 198 199 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.