Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
188
189
190
191
192
193
194
[
195
]
196
197
198
199
200
201
202
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113445 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9700 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 20:07:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.02.24 vasárnap, 20:03:51
a 90le-sön vp30 van
tényleg.... benéztem
Végül is csak az adagoló volt a kérdés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
borbast
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9701 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 20:10:56 »
Üdv mindenkinek.
Szeretnék egy kicsi segítséget kérni.
2001 tddi mondeom van Digitális klímával.. Eltűnt belőle a fűtés. Elvittem egy Ford szervízbe a számítógép a következőt írta ki: fűtéscsap vezérlő motor hiba. A szerelő srác bevallotta hogy ő még nem csinált ilyet, de le kell szedni a műszerfalat meg a fűtéscsap motor is drága, de lehet hogy programozni kell a fűtéscsap motort meg stb. Szóval nem ért hozzá . Az autóba meg belefagyok. Gondoltam azért teszek egy próbát a jövő héten és megkeresem a fűtéscsap vezérlőt ,hogy legalább a csatlakozót megnézzem.
Szeretnék segítséget kérni merre találom a fűtéscsapot.Volt már valakinek ilyen gondja?
Előre is köszönök minden segítő ötletet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9702 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 20:14:24 »
Idézetet írta: borbast - 2013.02.24 vasárnap, 20:10:56
Üdv mindenkinek.
Szeretnék egy kicsi segítséget kérni.
2001 tddi mondeom van Digitális klímával.. Eltűnt belőle a fűtés. Elvittem egy Ford szervízbe a számítógép a következőt írta ki: fűtéscsap vezérlő motor hiba. A szerelő srác bevallotta hogy ő még nem csinált ilyet, de le kell szedni a műszerfalat meg a fűtéscsap motor is drága, de lehet hogy programozni kell a fűtéscsap motort meg stb. Szóval nem ért hozzá . Az autóba meg belefagyok. Gondoltam azért teszek egy próbát a jövő héten és megkeresem a fűtéscsap vezérlőt ,hogy legalább a csatlakozót megnézzem.
Szeretnék segítséget kérni merre találom a fűtéscsapot.Volt már valakinek ilyen gondja?
Előre is köszönök minden segítő ötletet.
hmmm...a mondiban nincs fűtéscsap.folyamatosan kering a fűtés a radiátorban.Azt eltudom képzelni,hogy fordítási hiba,és fűtés csappanytyú lehet,az pedig a zsaluzat mozgató motorja lehet.Azt viszont nem kell programozni.valszeg a motorcsere megoldja a problémádat.Hogy merre keresd?Alul a műszerfal alatt,ahol a fűtőmotor lakozik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9703 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 21:39:55 »
Idézetet írta: breakbeat - 2013.02.24 vasárnap, 19:49:48
Én is le akarom zárni, mert 2000/min fordulaton felerősödik a diesel hang duplájára, mintha adnál + 5 fok előtöltést (azt mondták attól van). De én is tartok attól hogy nem lesz jobb. Nekem elektro-pneumatikus van rajta. Neked milyen EGR van rajta?
Nálam pont ez a hang tűnt el és nem is akart húzni az autó alacsony fordulaton. Nekem az EGR még hátul van a turbó alatt. Elektronika nem megy rá, csak egy vákumcső.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9704 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 21:42:47 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.02.24 vasárnap, 21:39:55
Nálam pont ez a hang tűnt el és nem is akart húzni az autó alacsony fordulaton. Nekem az EGR még hátul van a turbó alatt. Elektronika nem megy rá, csak egy vákumcső.
Nekem már nincs is benne EGR
már nem kell
Ervinnél landolt, majd rossz vasba leadja
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9705 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 22:05:39 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.02.24 vasárnap, 21:42:47
Nekem már nincs is benne EGR
már nem kell
Ervinnél landolt, majd rossz vasba leadja
Nekem nem jött be az EGR nélküli üzemmód
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9706 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 22:07:51 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.02.24 vasárnap, 22:05:39
Nekem nem jött be az EGR nélküli üzemmód
Akkor valamit nagyon rosszul csináltál....
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9707 Dátum:
2013.02.24 vasárnap, 22:30:30 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.02.24 vasárnap, 22:05:39
Nekem nem jött be az EGR nélküli üzemmód
Talán rosszul dugóztad le.És mielőtt megpróbálsz minket meggyőzni mindjárt felejtsd is el.Annélkül sokkal jobb a kocsi.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9708 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 00:41:11 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.02.24 vasárnap, 22:30:30
Talán rosszul dugóztad le.És mielőtt megpróbálsz minket meggyőzni mindjárt felejtsd is el.Annélkül sokkal jobb a kocsi.
Nem akarok én meggyőzni senkit, csak leirtam, hogy mit tapasztaltam. Az én logikám is azt mondja, hogy ledugózva jobb kellene legyen, nem tudom, hogy mi lehet a probléma nálam.
EGR kilépő oldalán szétcsavaroztam, lemezkét beraktam, összecsavaroztam. Elrontani ezen nem tudom mit ronthattam.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9709 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 09:34:11 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.02.24 vasárnap, 22:30:30
Talán rosszul dugóztad le.És mielőtt megpróbálsz minket meggyőzni mindjárt felejtsd is el.Annélkül sokkal jobb a kocsi.
Én is le akarom dugózni, főleg hogy ne tolja tele korommal a szívóoldalt, de még nincs zárólemezem hozzá. Van egy video az enyém dettó.
http://www.youtube.com/watch?v=zm4ZWNJGGLY
Amúgy nekem inkább 1800/min fordulatig (relatív) gyenge. De kiiktatom az tuti.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9710 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 09:57:05 »
Idézetet írta: breakbeat - 2013.02.25 hétfő, 09:34:11
Én is le akarom dugózni, főleg hogy ne tolja tele korommal a szívóoldalt, de még nincs zárólemezem hozzá. Van egy video az enyém dettó.
http://www.youtube.com/watch?v=zm4ZWNJGGLY
Amúgy nekem inkább 1800/min fordulatig (relatív) gyenge. De kiiktatom az tuti.
összes tddi ilyen...
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9711 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 12:25:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.25 hétfő, 09:57:05
összes tddi ilyen...
Ezt nem tudtam. ... Akkor zárt EGR-nél is gyakorlatilag ilyen marad a hangja? A menetdinamikán érezni valamit dugózás után? Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de nem próbáltam ilyen TDDI-t sokat, ha próbáltam akkor is nyomtam neki és fel sem tűnt.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9712 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 12:57:19 »
Idézetet írta: breakbeat - 2013.02.25 hétfő, 12:25:03
Ezt nem tudtam. ... Akkor zárt EGR-nél is gyakorlatilag ilyen marad a hangja? A menetdinamikán érezni valamit dugózás után? Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de nem próbáltam ilyen TDDI-t sokat, ha próbáltam akkor is nyomtam neki és fel sem tűnt.
Előtöltést állít 1900RPM körül, azért változik meg a hangja. Nekem rugalmasabb, dinamikusabb lett kicsit a dugózástól. A hangjához az EGR-nek semmi köze.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9713 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 13:00:56 »
Idézetet írta: breakbeat - 2013.02.24 vasárnap, 19:55:12
A 90 lovas motor adagolós nem? D5BA motorkóddal. Az MK3-ban már nincs mechanikus adagolós gyárilag. Elektromos befecskendezés van, VP adagolóval. Tudomásom szerint.
http://mondeo.hu/ftp/pdf/adatok/tdci_vs_tddi.pdf
Is. volt tdci is 90 lóval, de valóban nem 2001-ben, hanem később.
Mechanikus adagoló ezekben sosem volt, mint ahogy nem is klasszikus TD-k a Tddi-k, azt inkább a kamrás, mechanikus dízelekre szokták használni.
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9714 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 13:05:32 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.02.25 hétfő, 12:57:19
Előtöltést állít 1900RPM körül, azért változik meg a hangja. Nekem rugalmasabb, dinamikusabb lett kicsit a dugózástól. A hangjához az EGR-nek semmi köze.
Aha értem. Köszi!
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9715 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 13:15:43 »
Sziasztok,
vízköri termosztát cserélve (házzal együtt persze, mert a csavarok meg voltak szakadva), no, így már egész drága lett. És persze nem javult meg. A szervízben azt mondták, hogy az olajkörihez nem nyúlnak, mert az tuti nem okozhatja a visszahűlést. Ez igaz lehet??? Esetleg tudtok valami jó szervízt, vagy szakmukit Újpesten, ahová elvihetném, hátha segítőkészebb lesz?
Az alapjáratom továbbra is felkúszik fékezésnél (sebességszenzor esetleg?), üresben 1200-ig, ez sajons nem múlt el, úgyhogy megkockáztatom a Filepet, hátha... illetve továbbra is gyorsul az autó.
Illetve új jelenség, ha hosszabb útra megyek (200km körül), akkor alapjáraton olyan érzésem van, mintha ki akarna mászni a helyéről a motor, remeg az egész kasztni...
Kellene egy jó szervíz, ahol végre megfejtenék, mi a baja szegénykémnek, a párom már nem meri vezetni, mert folyton kuplungolni kell, ha elkezd magától gyorsulni...
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.21 hétfő, 19:16:23
Motorhőfoknak 5-10km közt be kell állni üzemi értékre. Ha nem így van, akkor valamelyik termosztátod rossz. Ha a vízhűtő elé teszel polifomot vagy hungarocellt, és akkor nem hűl vissza lehet hogy elég csak a főköri termosztátot (akkumulátor mögött találod) cserélni. Ha így is visszahűl, akkor cseréld ki a kicsit (vízpumpa oldalán szívósor alatt), és kezd újra a próbát. Vagy ha nem akarsz kísérletezni, cseréld mindkettőt és tuti jó lesz. Mindenből gyárit!
A többire nincs tapasztalatom
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9716 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 13:17:51 »
Idézetet írta: tomikaga - 2013.02.25 hétfő, 13:15:43
Sziasztok,
vízköri termosztát cserélve (házzal együtt persze, mert a csavarok meg voltak szakadva), no, így már egész drága lett. És persze nem javult meg. A szervízben azt mondták, hogy az olajkörihez nem nyúlnak, mert az tuti nem okozhatja a visszahűlést. Ez igaz lehet??? Esetleg tudtok valami jó szervízt, vagy szakmukit Újpesten, ahová elvihetném, hátha segítőkészebb lesz?
Az alapjáratom továbbra is felkúszik fékezésnél (sebességszenzor esetleg?), üresben 1200-ig, ez sajons nem múlt el, úgyhogy megkockáztatom a Filepet, hátha... illetve továbbra is gyorsul az autó.
Illetve új jelenség, ha hosszabb útra megyek (200km körül), akkor alapjáraton olyan érzésem van, mintha ki akarna mászni a helyéről a motor, remeg az egész kasztni...
Kellene egy jó szervíz, ahol végre megfejtenék, mi a baja szegénykémnek, a párom már nem meri vezetni, mert folyton kuplungolni kell, ha elkezd magától gyorsulni...
okozhatja az a termosztát is a visszahűlést.
az automata gyorsítás mikor jelentkezik?? ha leesik a fordulat 1000 alá és akkor visszahúzza 1200-1300-ra??
remegés vagy tartóbakok vagy lendkerék
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9717 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 13:23:14 »
én mondtam nekik, de nem hatotta meg őket. épp ezért keresek más szervízt, lehetőleg Újpest közelében..
A gyorsítás minden sebességi fokozatban jön és igen, 100 alatt, vagy környékén jön, felhúzza 1400 környékére, aztán ejti. Aztán kezdi előlről az egészet...itthon meg én használtam először. Bár a használatba vétel is 50.000 kilivel, egy évvel ezelőtt volt...
Ha tartóbak, akkor miért csak hosszabb út után jön elő? Lendkerék gyanús, sajnos nem tudom, cserélték-e, mert németből jött a kocsi és nem ismert az előélete...
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.02.25 hétfő, 13:17:51
okozhatja az a termosztát is a visszahűlést.
az automata gyorsítás mikor jelentkezik?? ha leesik a fordulat 1000 alá és akkor visszahúzza 1200-1300-ra??
remegés vagy tartóbakok vagy lendkerék
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9718 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 13:24:21 »
Idézetet írta: tomikaga - 2013.02.25 hétfő, 13:23:14
én mondtam nekik, de nem hatotta meg őket. épp ezért keresek más szervízt, lehetőleg Újpest közelében..
A gyorsítás minden sebességi fokozatban jön és igen, 100 alatt, vagy környékén jön, felhúzza 1400 környékére, aztán ejti. Aztán kezdi előlről az egészet...itthon meg én használtam először. Bár a használatba vétel is 50.000 kilivel, egy évvel ezelőtt volt...
Ha tartóbak, akkor miért csak hosszabb út után jön elő? Lendkerék gyanús, sajnos nem tudom, cserélték-e, mert németből jött a kocsi és nem ismert az előélete...
az a gyorsítás normális, nem engedi lefulladni a motort és visszagyorsít. nem kell annyira leengedni
nem egyenletes motorjárás miatt is rángathat olyankor. élőben kéne látni, akkor meg lehet kb itélni, hogy mi is az
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9719 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 13:28:14 »
én nem gondolnám, hogy normális, főleg, hogy minden sebességben csinálja. és nem csinálta fél évig, tehát valami csak nem jó a gépben...lényegében nem tudok 50-el autózni városban, mert folyton felrántja a fordulatot. Generátor már lett újítva tavaly, meert attól is lehet. Most kimértük totál leterhelve is 14 V fölött mértünk...
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.02.25 hétfő, 13:24:21
az a gyorsítás normális, nem engedi lefulladni a motort és visszagyorsít. nem kell annyira leengedni
nem egyenletes motorjárás miatt is rángathat olyankor. élőben kéne látni, akkor meg lehet kb itélni, hogy mi is az
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9720 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 13:30:39 »
Idézetet írta: tomikaga - 2013.02.25 hétfő, 13:28:14
én nem gondolnám, hogy normális, főleg, hogy minden sebességben csinálja. és nem csinálta fél évig, tehát valami csak nem jó a gépben...lényegében nem tudok 50-el autózni városban, mert folyton felrántja a fordulatot. Generátor már lett újítva tavaly, meert attól is lehet. Most kimértük totál leterhelve is 14 V fölött mértünk...
miért ne tudnál 4-ben??
összes tddi-tdci ilyen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9721 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 13:41:50 »
mert 4-ben is fepörgeti a motort, felgyorsul 600km/h-ig és utána ejti le a fordulatot. Régen 5.-ben sem volt vele gond----
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.02.25 hétfő, 13:30:39
miért ne tudnál 4-ben??
összes tddi-tdci ilyen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9722 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 13:43:40 »
Idézetet írta: tomikaga - 2013.02.25 hétfő, 13:41:50
mert 4-ben is fepörgeti a motort, felgyorsul 600km/h-ig és utána ejti le a fordulatot. Régen 5.-ben sem volt vele gond----
nekem 4-ben max 160-at megy asszem
olyankor csinálja, amikor kevés áramot tud előállítani a generátorod. majd nyáron megint nem fogja csinálni, ha nem megy a kiegfűtésed. ez ilyen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9723 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 13:46:37 »
a gázpedál használata nélkül?
akkor várok nyárig, addig veszek az asszonynak egy másik kocsit... mellesleg ha az összes fogyasztót lekapcsolom, sőt!, ha kiveszem a kieg. fűtés biztosítékát (próbáltam), akkor is csinálja...sajna. ezért idegesít, nem kissé...
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.02.25 hétfő, 13:43:40
nekem 4-ben max 160-at megy asszem
olyankor csinálja, amikor kevés áramot tud előállítani a generátorod. majd nyáron megint nem fogja csinálni, ha nem megy a kiegfűtésed. ez ilyen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9724 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 19:26:06 »
Idézetet írta: tomikaga - 2013.02.25 hétfő, 13:41:50
mert 4-ben is fepörgeti a motort, felgyorsul 600km/h-ig és utána ejti le a fordulatot. Régen 5.-ben sem volt vele gond----
Hát ez durva...... Nem kevés a fék ehhez?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9725 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 19:30:57 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.24 vasárnap, 15:41:24
Mondj egy motorszámot és kiderül tddi vagy tdci.
Mondjuk 90 LE-s csak tddi van.
Azt a szerelőt kerüld el, aki szerint nincs td mk3-ban.
rossz kocsit nem vettél, csak lehet valami hibája....ettől még nem rossz a kocsi.
Utána kell járni, hogy minden jól működik-e.
Köszi mindenkinek a tanácsokat,a motor számom D5BA1U26580. ja és néztem neten képeket leírásokat de ez nem lehet ghia sem mert azt is feltüntetik meg hát a felszereltsége sem az .Sem turnier pedig azis a forgalmiban van azokról meg azt írták ,hogy egyszínü a gumicsik a festéssel,nem pedig fekete egy piros auton!azonkívül nekem a belseje is egyszínű tehát az első hátsó ajtók belűről egyedül az oszlop takarok és a kombi rész gagyi kopott szürke,visszatatszíto anyagú színű,a motorról annyit kb 8 liter százon ja és 2000 fordulaton változik a hang és megíndul a húzás,a végét már próbáltam 160 km/h azt vége! előtte szakadt 1.7 diesel szívo opelem volt vectra 24 évesbe! az 175 öt tudott,tetszik ez a kocsi de az D volt ez meg vagy td vagy tddi,de akkor meg nem értem hol a teljesitmény?ja apropo a z opel csak 5 litert evett.tökéetes ez az auto ,megszerettem de zabál és nem bír menni legalább 190km/h az abs fék meg minden csak nem okos dolog,lassít de de a hirtelen 120 ról 0 ra az 10-11 méter féktáv,meg egy baleset!ti hol vettétek,hogy pöpec mindenkié!?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9726 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 19:43:20 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.02.25 hétfő, 19:30:57
Köszi mindenkinek a tanácsokat,a motor számom D5BA1U26580. ja és néztem neten képeket leírásokat de ez nem lehet ghia sem mert azt is feltüntetik meg hát a felszereltsége sem az .Sem turnier pedig azis a forgalmiban van azokról meg azt írták ,hogy egyszínü a gumicsik a festéssel,nem pedig fekete egy piros auton!azonkívül nekem a belseje is egyszínű tehát az első hátsó ajtók belűről egyedül az oszlop takarok és a kombi rész gagyi kopott szürke,visszatatszíto anyagú színű,a motorról annyit kb 8 liter százon ja és 2000 fordulaton változik a hang és megíndul a húzás,a végét már próbáltam 160 km/h azt vége! előtte szakadt 1.7 diesel szívo opelem volt vectra 24 évesbe! az 175 öt tudott,tetszik ez a kocsi de az D volt ez meg vagy td vagy tddi,de akkor meg nem értem hol a teljesitmény?ja apropo a z opel csak 5 litert evett.tökéetes ez az auto ,megszerettem de zabál és nem bír menni legalább 190km/h az abs fék meg minden csak nem okos dolog,lassít de de a hirtelen 120 ról 0 ra az 10-11 méter féktáv,meg egy baleset!ti hol vettétek,hogy pöpec mindenkié!?
tddi a tied
Ha ennyire gyatra valami hiba lehet vele.
"az abs fék meg minden csak nem okos dolog,lassít de de a hirtelen 120 ról 0 ra az 10-11 méter féktáv,meg egy baleset!"
Ezt sokszor próbáltam értelmezni, nem tudom mit akartál írni.
120 km/h az eleve 33 m/s..... Milyen 10-11 méter féktávról beszélsz?
Az abs okos dolog, teljes fékerővel is irányítható az autó. Aki tapossa az abs-es autóját és mereven néz előre, akkor ne csodálkozzon a csattnál.....abs nélkül is csatt lenne.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9727 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 19:49:53 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.02.25 hétfő, 19:30:57
Köszi mindenkinek a tanácsokat,a motor számom D5BA1U26580. ja és néztem neten képeket leírásokat de ez nem lehet ghia sem mert azt is feltüntetik meg hát a felszereltsége sem az .Sem turnier pedig azis a forgalmiban van azokról meg azt írták ,hogy egyszínü a gumicsik a festéssel,nem pedig fekete egy piros auton!azonkívül nekem a belseje is egyszínű tehát az első hátsó ajtók belűről egyedül az oszlop takarok és a kombi rész gagyi kopott szürke,visszatatszíto anyagú színű,a motorról annyit kb 8 liter százon ja és 2000 fordulaton változik a hang és megíndul a húzás,a végét már próbáltam 160 km/h azt vége! előtte szakadt 1.7 diesel szívo opelem volt vectra 24 évesbe! az 175 öt tudott,tetszik ez a kocsi de az D volt ez meg vagy td vagy tddi,de akkor meg nem értem hol a teljesitmény?ja apropo a z opel csak 5 litert evett.tökéetes ez az auto ,megszerettem de zabál és nem bír menni legalább 190km/h az abs fék meg minden csak nem okos dolog,lassít de de a hirtelen 120 ról 0 ra az 10-11 méter féktáv,meg egy baleset!ti hol vettétek,hogy pöpec mindenkié!?
90 le tddi max trend lehet. turnier a kombit jelöli.
172 a gyári végsebessége a 90le tddi-nek. chip után 200 fölött. chip nélkül tényleg gyatra a teljesítmény, utána kb mint a 130le tdci
az ero meg ott veszik el, hogy az A vectra nem volt 1,5+tonna, mint a mondeo
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomikaga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9728 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 20:34:01 »
Gyári cucc van benne, bírnia kell
Azért aggaszt a dolog, még ha nem is 600-ig, csak 60-ig pörgeti...
Idézetet írta: GSR - 2013.02.25 hétfő, 19:26:06
Hát ez durva...... Nem kevés a fék ehhez?
Naplózva
borbast
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9729 Dátum:
2013.02.25 hétfő, 21:09:30 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.24 vasárnap, 20:14:24
hmmm...a mondiban nincs fűtéscsap.folyamatosan kering a fűtés a radiátorban.Azt eltudom képzelni,hogy fordítási hiba,és fűtés csappanytyú lehet,az pedig a zsaluzat mozgató motorja lehet.Azt viszont nem kell programozni.valszeg a motorcsere megoldja a problémádat.Hogy merre keresd?Alul a műszerfal alatt,ahol a fűtőmotor lakozik.
Köszönöm a segítséget hétvégén rászánom magam.
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9730 Dátum:
2013.02.26 kedd, 10:41:45 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.02.25 hétfő, 19:30:57
Köszi mindenkinek a tanácsokat,a motor számom D5BA1U26580. ja és néztem neten képeket leírásokat de ez nem lehet ghia sem mert azt is feltüntetik meg hát a felszereltsége sem az .Sem turnier pedig azis a forgalmiban van azokról meg azt írták ,hogy egyszínü a gumicsik a festéssel,nem pedig fekete egy piros auton!azonkívül nekem a belseje is egyszínű tehát az első hátsó ajtók belűről egyedül az oszlop takarok és a kombi rész gagyi kopott szürke,visszatatszíto anyagú színű,a motorról annyit kb 8 liter százon ja és 2000 fordulaton változik a hang és megíndul a húzás,a végét már próbáltam 160 km/h azt vége! előtte szakadt 1.7 diesel szívo opelem volt vectra 24 évesbe! az 175 öt tudott,tetszik ez a kocsi de az D volt ez meg vagy td vagy tddi,de akkor meg nem értem hol a teljesitmény?ja apropo a z opel csak 5 litert evett.tökéetes ez az auto ,megszerettem de zabál és nem bír menni legalább 190km/h az abs fék meg minden csak nem okos dolog,lassít de de a hirtelen 120 ról 0 ra az 10-11 méter féktáv,meg egy baleset!ti hol vettétek,hogy pöpec mindenkié!?
Amiről írsz: "turnier" (oldaldíszléc, stb.) az Trend, a Tied Ambiente felszereltségi szint. A Turnier azt jelenti , mint Opeléknál a Caravan, szóval kombi.
Ha ennyire nem jött be egyetlen alkatrésze sem, akkor miért ugrottál bele?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.26 kedd, 10:51:54 írta breakbeat
»
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9731 Dátum:
2013.02.26 kedd, 11:02:17 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.02.25 hétfő, 19:30:57
Köszi mindenkinek a tanácsokat,a motor számom D5BA1U26580. ja és néztem neten képeket leírásokat de ez nem lehet ghia sem mert azt is feltüntetik meg hát a felszereltsége sem az .Sem turnier pedig azis a forgalmiban van azokról meg azt írták ,hogy egyszínü a gumicsik a festéssel,nem pedig fekete egy piros auton!azonkívül nekem a belseje is egyszínű tehát az első hátsó ajtók belűről egyedül az oszlop takarok és a kombi rész gagyi kopott szürke,visszatatszíto anyagú színű,a motorról annyit kb 8 liter százon ja és 2000 fordulaton változik a hang és megíndul a húzás,a végét már próbáltam 160 km/h azt vége! előtte szakadt 1.7 diesel szívo opelem volt vectra 24 évesbe! az 175 öt tudott,tetszik ez a kocsi de az D volt ez meg vagy td vagy tddi,de akkor meg nem értem hol a teljesitmény?ja apropo a z opel csak 5 litert evett.tökéetes ez az auto ,megszerettem de zabál és nem bír menni legalább 190km/h az abs fék meg minden csak nem okos dolog,lassít de de a hirtelen 120 ról 0 ra az 10-11 méter féktáv,meg egy baleset!ti hol vettétek,hogy pöpec mindenkié!?
Ha
ide
beírod az alvázszámot, akkor kiírja a felszereltséget, amivel kijött.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9732 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:43:23 »
Ma a kocsim volt a teszt alany egy emissziómérő gépnél...beállok a sorra...megyek rádugom a dolgokat a kocsira....mondja a "szakember" hogy inditsam be és alapjáraton járjon!!!!!
Nézek rá...maga szerint én brummögök?
aszongya jár a kocsi? nem hallotta hogy megy! Mondom neki kemény vagy öreg...
Oké hogy halk a kocsim de ennyire azért nem...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9733 Dátum:
2013.02.26 kedd, 21:51:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.26 kedd, 21:43:23
Ma a kocsim volt a teszt alany egy emissziómérő gépnél...beállok a sorra...megyek rádugom a dolgokat a kocsira....mondja a "szakember" hogy inditsam be és alapjáraton járjon!!!!!
Nézek rá...maga szerint én brummögök?
aszongya jár a kocsi? nem hallotta hogy megy! Mondom neki kemény vagy öreg...
Oké hogy halk a kocsim de ennyire azért nem...
Süket volt a fater
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9734 Dátum:
2013.02.26 kedd, 23:01:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.26 kedd, 21:43:23
Ma a kocsim volt a teszt alany egy emissziómérő gépnél...beállok a sorra...megyek rádugom a dolgokat a kocsira....mondja a "szakember" hogy inditsam be és alapjáraton járjon!!!!!
Nézek rá...maga szerint én brummögök?
aszongya jár a kocsi? nem hallotta hogy megy! Mondom neki kemény vagy öreg...
Oké hogy halk a kocsim de ennyire azért nem...
biztos olyan halk 1 dízel kocsi lehet ő kezelte a Gábor Áron Rézágyúját
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tomikaga
Vendég
TDDi motor szervíz
«
Új hozzászólás #9735 Dátum:
2013.02.27 szerda, 08:49:50 »
Sziasztok,
a kérdésem továbbra is fennáll, ha tudtok valakit, aki Újpest környékén korrekt módon ki tudná vesézni a kocsim motorjának minden búját-baját (ötletparádé, diagnosztika, stb...), annak az elérhetőségét megköszönném.
Nincs bajom a régi szervízemmel sem, de a város másik végén van, és már nagyon nem esik útba...
Köszi!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor szervíz
«
Új hozzászólás #9736 Dátum:
2013.02.27 szerda, 09:08:51 »
Idézetet írta: tomikaga - 2013.02.27 szerda, 08:49:50
Sziasztok,
a kérdésem továbbra is fennáll, ha tudtok valakit, aki Újpest környékén korrekt módon ki tudná vesézni a kocsim motorjának minden búját-baját (ötletparádé, diagnosztika, stb...), annak az elérhetőségét megköszönném.
Nincs bajom a régi szervízemmel sem, de a város másik végén van, és már nagyon nem esik útba...
Köszi!
Beszélj vik-el. Itt a fórumon is megtalálod.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9737 Dátum:
2013.02.27 szerda, 09:28:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.02.26 kedd, 21:43:23
Ma a kocsim volt a teszt alany egy emissziómérő gépnél...beállok a sorra...megyek rádugom a dolgokat a kocsira....mondja a "szakember" hogy inditsam be és alapjáraton járjon!!!!!
Nézek rá...maga szerint én brummögök?
aszongya jár a kocsi? nem hallotta hogy megy! Mondom neki kemény vagy öreg...
Oké hogy halk a kocsim de ennyire azért nem...
Tisztelt Fórumtárs!
Ne hagyd magad szivatni, csak az irigység beszél belőlük, és sajnálják a pénzt a hallókészülékre.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9738 Dátum:
2013.02.27 szerda, 10:52:03 »
Idézetet írta: László - 2013.02.27 szerda, 09:28:47
Tisztelt Fórumtárs!
Ne hagyd magad szivatni, csak az irigység beszél belőlük, és sajnálják a pénzt a hallókészülékre.
Tisztelettel László!
A szakember idézőjelek közé tettem, nem vagyok biztos a szó pontos megnevezésében....
Ez csak egy átlagos példa amivel nap mint nap szembesülök az autóiparban...
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9739 Dátum:
2013.02.27 szerda, 19:50:46 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.25 hétfő, 19:43:20
tddi a tied
Ha ennyire gyatra valami hiba lehet vele.
"az abs fék meg minden csak nem okos dolog,lassít de de a hirtelen 120 ról 0 ra az 10-11 méter féktáv,meg egy baleset!"
Ezt sokszor próbáltam értelmezni, nem tudom mit akartál írni.
120 km/h az eleve 33 m/s..... Milyen 10-11 méter féktávról beszélsz?
Az abs okos dolog, teljes fékerővel is irányítható az autó. Aki tapossa az abs-es autóját és mereven néz előre, akkor ne csodálkozzon a csattnál.....abs nélkül is csatt lenne.
nem értelek ,az a bajom ,hogy sokat gurul az autó míg fékezek,ha bepadlózom akkor meg csak lábrugdalozás,lehet rosszul fogalmaztam bocsánat,nekem az a bepadlózom és csuszok picit visító gumikon és korrigálok érzés híányzik,ültem passat-ban de nem csinált így,ilyen mindenki fékje?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9740 Dátum:
2013.02.27 szerda, 19:58:48 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.02.27 szerda, 19:50:46
nem értelek ,az a bajom ,hogy sokat gurul az autó míg fékezek,ha bepadlózom akkor meg csak lábrugdalozás,lehet rosszul fogalmaztam bocsánat,nekem az a bepadlózom és csuszok picit visító gumikon és korrigálok érzés híányzik,ültem passat-ban de nem csinált így,ilyen mindenki fékje?
"nekem az a bepadlózom és csuszok picit visító gumikon és korrigálok érzés híányzik"
Csúszó gumikon te semmit nem korrigálsz. Akkor arra megy a kocsi, amerre a lendülete viszi.
Ezért lehetséges ABS -nél is irányítani az autót, mert gördülő kereket maradnak az elérhető legnagyobb fékhatás mellett.
"sokat gurul az autó míg fékezek,ha bepadlózom akkor meg csak lábrugdalozás"
Szerintem az a probléma, hogy nem tudod adagolni a féket.
Nem mentem az autóddal, hogy azon milyen a fék....de az enyém teljesen megfelelő.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9741 Dátum:
2013.02.27 szerda, 20:00:25 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.26 kedd, 11:02:17
Ha
ide
beírod az alvázszámot, akkor kiírja a felszereltséget, amivel kijött.
kiírt mindent köszi én nagyon kezdő vagyok itt nem ismertem az oldalt
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9742 Dátum:
2013.02.27 szerda, 20:02:22 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.27 szerda, 19:58:48
"nekem az a bepadlózom és csuszok picit visító gumikon és korrigálok érzés híányzik"
Csúszó gumikon te semmit nem korrigálsz. Akkor arra megy a kocsi, amerre a lendülete viszi.
Ezért lehetséges ABS -nél is irányítani az autót, mert gördülő kereket maradnak az elérhető legnagyobb fékhatás mellett.
"sokat gurul az autó míg fékezek,ha bepadlózom akkor meg csak lábrugdalozás"
Szerintem az a probléma, hogy nem tudod adagolni a féket.
Nem mentem az autóddal, hogy azon milyen a fék....de az enyém teljesen megfelelő.
köszi kicsit megnyugtat a hozzáértésed ezekszerint nem rossz a kocsim..illetve a banké
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9743 Dátum:
2013.02.27 szerda, 20:06:11 »
Idézetet írta: breakbeat - 2013.02.26 kedd, 10:41:45
Amiről írsz: "turnier" (oldaldíszléc, stb.) az Trend, a Tied Ambiente felszereltségi szint. A Turnier azt jelenti , mint Opeléknál a Caravan, szóval kombi.
Ha ennyire nem jött be egyetlen alkatrésze sem, akkor miért ugrottál bele?
köszi ez az első FORD autom megláttam megszerettem ,csak nem éertem még teljesen a-z ig azért problémázom minden apro dolgán az autonak mert hondákban és opelekbel ültem javarészt
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9744 Dátum:
2013.02.27 szerda, 20:10:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.02.25 hétfő, 19:49:53
90 le tddi max trend lehet. turnier a kombit jelöli.
172 a gyári végsebessége a 90le tddi-nek. chip után 200 fölött. chip nélkül tényleg gyatra a teljesítmény, utána kb mint a 130le tdci
az ero meg ott veszik el, hogy az A vectra nem volt 1,5+tonna, mint a mondeo
nekem is kell majd chip ha az ilyen komoly cucc,de nem vágja haza a tddi mocit,?amugy mérlegen 1650kg nélkülem
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9745 Dátum:
2013.02.27 szerda, 20:12:29 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.02.27 szerda, 20:02:22
köszi kicsit megnyugtat a hozzáértésed ezekszerint nem rossz a kocsim..illetve a banké
Te a banknak vettél kocsit?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9746 Dátum:
2013.02.27 szerda, 20:51:14 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.02.27 szerda, 20:00:25
kiírt mindent köszi én nagyon kezdő vagyok itt nem ismertem az oldalt
Igazán nincs mit.
Az aláírásodba írd oda, hogy mik a főbb jellemzői az autódnak (évjárat, motor stb.) így könnyebben tudnak segíteni.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9747 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 19:53:44 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.27 szerda, 20:12:29
Te a banknak vettél kocsit?
hát bakker ja! kicsit 5 évig fizetem de részemről megérte nekem bejön ,egykét tuningot majd azért dobok bele,de mindig elbaltázom a cash em így nem tudtam kp-ra venni!,amugy most készülök Újítani mert elől belém jöttek hátul meg összetörtek,viaskodom a biztosítókkal egy hónapja.
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9748 Dátum:
2013.03.01 péntek, 15:17:52 »
Mivel marad a kocsi és régi tervem hogy nagyobb csúcsokat beletegyek, ezért saját kezembe veszem a dolgot....
Már nem emlékszem kik voltak a akiket érdekelt a nagyobb csúcs.
Lényeg kit érdekel a dolog?
Közvetlen a gyártótól rendelnék,tehát csak rajtam keresztül menne a dolog, nem 8 kézen át...igy egy új csúcs ára 8000ft lenne kb.
Ez mivel nagyobb csúcsok gyakorlatilag chip nemis kell, sőt inkább visszafelé kell irni a softvert, de ez megoldható szintén nálam.
érdekel valakit?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.01 péntek, 19:29:19 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9749 Dátum:
2013.03.01 péntek, 21:13:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.01 péntek, 15:17:52
Mivel marad a kocsi és régi tervem hogy nagyobb csúcsokat beletegyek, ezért saját kezembe veszem a dolgot....
Már nem emlékszem kik voltak a akiket érdekelt a nagyobb csúcs.
Lényeg kit érdekel a dolog?
Közvetlen a gyártótól rendelnék,tehát csak rajtam keresztül menne a dolog, nem 8 kézen át...igy egy új csúcs ára 8000ft lenne kb.
Ez mivel nagyobb csúcsok gyakorlatilag chip nemis kell, sőt inkább visszafelé kell irni a softvert, de ez megoldható szintén nálam.
érdekel valakit?
ugyan az, mint az előzők?? ami már van nálam is??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
188
189
190
191
192
193
194
[
195
]
196
197
198
199
200
201
202
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ