Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
192
193
194
195
196
197
198
[
199
]
200
201
202
203
204
205
206
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113537 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9900 Dátum:
2013.03.20 szerda, 18:41:40 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.03.20 szerda, 16:44:31
a légszürőn a lyukakon több levegőt kap?nem elég neki az amit beszív?nem lessz baja a motornak?láttam komplett légszürő ház áttalakító cuccot egy oldalon olyat amire a direktszűrő rámegy,az nem jobb? köszi ha válaszolsz
egy 5x5x8cm-es 3szögön kap levegőt, én ezt kicsinyeltem és kapott még 3 lyukat alulra. így marad a gyári szűrés, csak több levegő megy be.
direkt szűrőt felejtsd el
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9901 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 15:57:21 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.03.20 szerda, 18:01:02
újra kell programozni őket. Felhúzod majd még egyszer nyomod a fel gombot kb.3-4 mp-ig. és ezt eljátszod a többivel is, ennyi. Az egr szelep a szemből nézed akkor a turbótól jobbra a levegőszűrőből a turbóra menő cső alatt.
köszi .ismét huzza az ablakokat,ja és megvan az EGR szelep is
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9902 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 16:00:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.20 szerda, 18:41:40
egy 5x5x8cm-es 3szögön kap levegőt, én ezt kicsinyeltem és kapott még 3 lyukat alulra. így marad a gyári szűrés, csak több levegő megy be.
direkt szűrőt felejtsd el o.k. így már vágom,köszönöm,de nem értem a direkt szürővel mi a gond?az meg már túl sok lenne mármint a légmennyiség?szétt .szná a motort?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9903 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 16:17:16 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.03.21 csütörtök, 16:00:38
o.k. így már vágom,köszönöm,de nem értem a direkt szürővel mi a gond?az meg már túl sok lenne mármint a légmennyiség?szétt .szná a motort?
nem, csak az már port is engedhet át és az vágja haza
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9904 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 20:43:51 »
Szevasztok.
Új vagyok a fórumon,de szeretnék kérdéssel FORDulni hozzátok.
Adott egy 2002.05 havi tddi 115lóval.
A gond,hogy 2ezer környékén egy kicsit minha hullámozna a fordulat erősebb gyorsításkor pedig torpan és utána megy mint a bolond a fogyi meg mintha magas lenne.
Új AC,üzemanyag szűrő,lev szűrő,
Tudnátok mondani valakit diag ügyben pesten vagy környékén aki érti is amit kiolvas?
köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.21 csütörtök, 20:57:11 írta zoleeteam
»
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9905 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 21:02:07 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2013.03.21 csütörtök, 20:43:51
Szevasztok.
Új vagyok a fórumon,de szeretnék kérdéssel FORDulni hozzátok.
Adott egy 2002.05 havi tddi 115lóval.
A gond,hogy 2ezer környékén egy kicsit minha hullámozna a fordulat erősebb gyorsításkor pedig torpan és utána megy mint a bolond a fogyi meg mintha magas lenne.
Új AC,üzemanyag szűrő,lev szűrő,
Tudnátok mondani valakit diag ügyben pesten vagy környékén aki érti is amit kiolvas?
köszi
Kersed vik-et vagy GSR fórumtársunk. Ha nincs hibakód, nincs mit kiolvasni. Nézd át a turbócsöveket.
Naplózva
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9906 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 21:05:18 »
Köszi megkeresem.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9907 Dátum:
2013.03.21 csütörtök, 21:11:46 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2013.03.21 csütörtök, 21:05:18
Köszi megkeresem.
Azt azért javasolnám, h aláírásodba tedd ki a verdád főbb paramétereit, mert akkor nem kell folyton kérdezgetni senkinek sem, h milyen kocsiról van szó, könnyebb a segítségnyújtás is ilyenkor
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
ursu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9908 Dátum:
2013.03.22 péntek, 09:33:33 »
megint kérdeznék ha lehet:
olyat csinál reggelente az autó amíg még hideg a motor, hogy ugrál az alapjárat 900-1100 közt. Aztán ha bemelegszik már nó problem....
mi lehet a bibi?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9909 Dátum:
2013.03.22 péntek, 17:29:30 »
Idézetet írta: ursu - 2013.03.22 péntek, 09:33:33
megint kérdeznék ha lehet:
olyat csinál reggelente az autó amíg még hideg a motor, hogy ugrál az alapjárat 900-1100 közt. Aztán ha bemelegszik már nó problem....
mi lehet a bibi?
Nekem az egyik porlasztóm volt kuka (felújítós), amikor ilyet produkált. Konkrétan nulla volt a szállítása alapjáraton. Poharaztasd meg és kiderül. Igaz, az enyém Ci, de sok különbség ebből a szempontból nem lehet.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9910 Dátum:
2013.03.22 péntek, 18:12:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.21 csütörtök, 16:17:16
nem, csak az már port is engedhet át és az vágja haza
o.k. köszi
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9911 Dátum:
2013.03.22 péntek, 18:37:56 »
Idézetet írta: ursu - 2013.03.22 péntek, 09:33:33
megint kérdeznék ha lehet:
olyat csinál reggelente az autó amíg még hideg a motor, hogy ugrál az alapjárat 900-1100 közt. Aztán ha bemelegszik már nó problem....
mi lehet a bibi?
akkumulátor,generator,izzitogyertya zarlatban....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9912 Dátum:
2013.03.22 péntek, 21:18:27 »
2.2-es turbó fennt....fix tárcsával a generátor fennt...
holnap belövöm a turbót kiváncsi leszek...hazafelé azért elég jól huzott igy is...
Lessz egy eladó Fix turbóm ha valakit érdekel...szétszedem és kipucolom azt is...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9913 Dátum:
2013.03.22 péntek, 23:03:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.22 péntek, 21:18:27
2.2-es turbó fennt....fix tárcsával a generátor fennt...
holnap belövöm a turbót kiváncsi leszek...hazafelé azért elég jól huzott igy is...
Lessz egy eladó Fix turbóm ha valakit érdekel...szétszedem és kipucolom azt is...
Kiváncsi vagyok már, vasárnap az enyém mennyire fogja felszedni az aszfaltot és mennyire esik vissza a fogyim!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9914 Dátum:
2013.03.23 szombat, 11:00:13 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.03.22 péntek, 23:03:15
Kiváncsi vagyok már, vasárnap az enyém mennyire fogja felszedni az aszfaltot és mennyire esik vissza a fogyim!
Akkor jöszz ugye? gyere...enyémet is ujrairjuk szerintem...
kéne már a váltógombom meg a takaróm is...
Naplózva
dzsozy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9915 Dátum:
2013.03.23 szombat, 15:04:22 »
Üdv mindenkinek.Átirányítottak a TDDI-be.
Valahonnan az adagolóból csöpög a go. Nem a csatlakozásoktól,az tuti. Alulról jön,annyit látok. Beszéltem adagolós emberrel,enyhén szólva elszomorított. Ha "csak" tömítéseket kell cserélni 60e,ha valami elektromos szelepnél csöpög 200e! Ezek reális árak,vagy belőlem akar meggazdagodni? Olcsóbb megoldást esetleg valaki???
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9916 Dátum:
2013.03.23 szombat, 15:14:01 »
Idézetet írta: dzsozy - 2013.03.23 szombat, 15:04:22
Üdv mindenkinek.Átirányítottak a TDDI-be.
Valahonnan az adagolóból csöpög a go. Nem a csatlakozásoktól,az tuti. Alulról jön,annyit látok. Beszéltem adagolós emberrel,enyhén szólva elszomorított. Ha "csak" tömítéseket kell cserélni 60e,ha valami elektromos szelepnél csöpög 200e! Ezek reális árak,vagy belőlem akar meggazdagodni? Olcsóbb megoldást esetleg valaki???
Bontott adagoló már van 100 alatt is!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9917 Dátum:
2013.03.23 szombat, 16:12:03 »
egy kérdés... mi az a komfort elekronika?az enyémben nincs?ha valaki válaszol azt köszi
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9918 Dátum:
2013.03.23 szombat, 16:46:45 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.03.23 szombat, 16:12:03
egy kérdés... mi az a komfort elekronika?az enyémben nincs?ha valaki válaszol azt köszi
Komfort index?
Egyett pöccintesz,és 3x indexel.vagy normál módon átbillented a kapcsit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9919 Dátum:
2013.03.23 szombat, 17:28:20 »
Idézetet írta: dzsozy - 2013.03.23 szombat, 15:04:22
Üdv mindenkinek.Átirányítottak a TDDI-be.
Valahonnan az adagolóból csöpög a go. Nem a csatlakozásoktól,az tuti. Alulról jön,annyit látok. Beszéltem adagolós emberrel,enyhén szólva elszomorított. Ha "csak" tömítéseket kell cserélni 60e,ha valami elektromos szelepnél csöpög 200e! Ezek reális árak,vagy belőlem akar meggazdagodni? Olcsóbb megoldást esetleg valaki???
nekünk 150 volt a teljes felújítás...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9920 Dátum:
2013.03.23 szombat, 17:32:09 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.23 szombat, 16:46:45
Komfort index?
Egyett pöccintesz,és 3x indexel.vagy normál módon átbillented a kapcsit.
akkor az enyémben nincs ilyen,ezt egy bontott autóból láttam kiszedve,egy kb videokazetta méretű fekete doboz bosch és ford feliratokkal mk 3hoz .azert nem tudtam mi afranc az,de lehet az sem tudta aki szétszedte csak mondott valamit..
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9921 Dátum:
2013.03.23 szombat, 17:34:13 »
Idézetet írta: dzsozy - 2013.03.23 szombat, 15:04:22
Üdv mindenkinek.Átirányítottak a TDDI-be.
Valahonnan az adagolóból csöpög a go. Nem a csatlakozásoktól,az tuti. Alulról jön,annyit látok. Beszéltem adagolós emberrel,enyhén szólva elszomorított. Ha "csak" tömítéseket kell cserélni 60e,ha valami elektromos szelepnél csöpög 200e! Ezek reális árak,vagy belőlem akar meggazdagodni? Olcsóbb megoldást esetleg valaki???
Ha pesti vagy vagy sz fehérvári, akkor filepdiesel. Hívd fel őket. Ők nem vernek át. Legalábbis engem nem vertek át és phaszán megcsinálták a TDCi-m porlasztóját. Ők csak dízellel foglalkoznak.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9922 Dátum:
2013.03.23 szombat, 18:48:47 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.03.23 szombat, 17:32:09
akkor az enyémben nincs ilyen,ezt egy bontott autóból láttam kiszedve,egy kb videokazetta méretű fekete doboz bosch és ford feliratokkal mk 3hoz .azert nem tudtam mi afranc az,de lehet az sem tudta aki szétszedte csak mondott valamit..
az más lesz.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9923 Dátum:
2013.03.23 szombat, 19:51:16 »
Idézetet írta: dzsozy - 2013.03.23 szombat, 15:04:22
Üdv mindenkinek.Átirányítottak a TDDI-be.
Valahonnan az adagolóból csöpög a go. Nem a csatlakozásoktól,az tuti. Alulról jön,annyit látok. Beszéltem adagolós emberrel,enyhén szólva elszomorított. Ha "csak" tömítéseket kell cserélni 60e,ha valami elektromos szelepnél csöpög 200e! Ezek reális árak,vagy belőlem akar meggazdagodni? Olcsóbb megoldást esetleg valaki???
be-kimenő üzemanyagcsatlakozókat is megnézted? húzd meg jobban mindegyiket...
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9924 Dátum:
2013.03.23 szombat, 20:00:33 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.23 szombat, 16:46:45
Komfort index?
Egyett pöccintesz,és 3x indexel.vagy normál módon átbillented a kapcsit.
Ilyen cucc beműtése az autóba hogy működik?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9925 Dátum:
2013.03.23 szombat, 21:41:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.23 szombat, 11:00:13
Akkor jöszz ugye? gyere...enyémet is ujrairjuk szerintem...
kéne már a váltógombom meg a takaróm is...
Gondoltam, h azok kellenek!
10re ott vagyok!
Ja, nekem meg a lökösre a takarók!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.23 szombat, 23:16:47 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9926 Dátum:
2013.03.23 szombat, 21:45:32 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2013.03.23 szombat, 20:00:33
Ilyen cucc beműtése az autóba hogy működik?
Így. Én most raktam bele 2 autóba. Kb 20 perc.
http://www.stadigabi.com/autokenyelem/mondeo_index.pdf
http://www.stadigabi.com/autokenyelem/autokenyelem.html#index
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
dzsozy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9927 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 09:54:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.23 szombat, 19:51:16
be-kimenő üzemanyagcsatlakozókat is megnézted? húzd meg jobban mindegyiket...
Igen ,átnéztem minden csatlakozást.A 90le-n milyen adagoló van? VP30 vagy VP44?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9928 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 10:33:49 »
Idézetet írta: dzsozy - 2013.03.24 vasárnap, 09:54:56
Igen ,átnéztem minden csatlakozást.A 90le-n milyen adagoló van? VP30 vagy VP44?
vp30
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rashyy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9929 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 12:18:41 »
Üdv Emberek!
Segítséget kérnék. Az autó hosszabb állás után hidegen, indítás után kb. 2 másodpercig, halvány kékesen füstöl, aztán elmúlik. Azután sem hidegen, sem melegen, padlógázra sem füstöl csak addig a kb. 2-3 másodpercig. Ez csak a dízelség velejárója vagy rendellenesség?
Az autóval egyébként semmi gond nem érződik, gázra szépen gyorsul, fékre megáll, dudál, világít, ha szépen megkérem talán még kávét is főz.
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9930 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 12:58:25 »
Idézetet írta: rashyy - 2013.03.24 vasárnap, 12:18:41
Üdv Emberek!
Segítséget kérnék. Az autó hosszabb állás után hidegen, indítás után kb. 2 másodpercig, halvány kékesen füstöl, aztán elmúlik. Azután sem hidegen, sem melegen, padlógázra sem füstöl csak addig a kb. 2-3 másodpercig. Ez csak a dízelség velejárója vagy rendellenesség?
Az autóval egyébként semmi gond nem érződik, gázra szépen gyorsul, fékre megáll, dudál, világít, ha szépen megkérem talán még kávét is főz.
Előre is köszi a segítséget.
ac megy?? levegősödés nincs??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rashyy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9931 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 13:50:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.24 vasárnap, 12:58:25
ac megy?? levegősödés nincs??
ac működik, de ki van kapcsolva szal nem megy. az autó garázsban áll. levegősödést mire érted?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9932 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 13:54:03 »
Idézetet írta: rashyy - 2013.03.24 vasárnap, 13:50:01
ac működik, de ki van kapcsolva szal nem megy. az autó garázsban áll. levegősödést mire érted?
és miért van kikapcsolva??
üzemanyag levegősödés. bár az inkább fehér. kékes az motorolaj szokott lenni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rashyy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9933 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 13:59:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.24 vasárnap, 13:54:03
és miért van kikapcsolva??
üzemanyag levegősödés. bár az inkább fehér. kékes az motorolaj szokott lenni
olajfogyasztást nem tapasztaltam, mondjuk 600 km alatt nem is nagyon lehet. a klímát nyáron vagy párátlanításra használom, amúgy automatára van állítva 22 fokra.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.24 vasárnap, 14:01:17 írta rashyy
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9934 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 14:03:26 »
Idézetet írta: rashyy - 2013.03.24 vasárnap, 13:59:16
olajfogyasztást nem tapasztaltam, mondjuk 600 km alatt nem is nagyon lehet. a klímát nyáron vagy párátlanításra használom, amúgy automatára van állítva 22 fokra.
ac az nem a klíma, hanem a tank előtt a tápszivattyú
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rashyy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9935 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 14:09:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.24 vasárnap, 14:03:26
ac az nem a klíma, hanem a tank előtt a tápszivattyú
hoppá
az ha nem menne, akkor gondolom nehezen is indulna, vagy nem?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9936 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 15:56:38 »
Na aszem kell csinálnom nyomásos labdát erre is hogy penge legyen...nem az igazi ezzel a gyári labdával....jó-jó de mégse.
Volt ma "Cs12" chippelni...elég bivaly lett az övé is....de gyakorlatilag összekellett tákolni a kocsit hogy menjen....fék befogott,turbó nem jó..stb.stb...
Kell arra is egy normális labda,majd eldönti mit akar....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9937 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 16:25:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.24 vasárnap, 15:56:38
Na aszem kell csinálnom nyomásos labdát erre is hogy penge legyen...nem az igazi ezzel a gyári labdával....jó-jó de mégse.
Volt ma "Cs12" chippelni...elég bivaly lett az övé is....de gyakorlatilag összekellett tákolni a kocsit hogy menjen....fék befogott,turbó nem jó..stb.stb...
Kell arra is egy normális labda,majd eldönti mit akar....
milyen gyári labdát raktál rá?? vagy átforgattad a vákumost??
milyen lett cs12-é??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9938 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 16:41:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.24 vasárnap, 16:25:35
milyen gyári labdát raktál rá?? vagy átforgattad a vákumost??
milyen lett cs12-é??
egy Suzuki nyomásos labda aszem......de nem igazán jó.
Jól megy szerintem, de a turbó vezérlése
sz@r...azaz
nem is volt...állitotam rajta,jobb lett de az a labda nem jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.24 vasárnap, 17:44:51 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9939 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 18:07:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.24 vasárnap, 16:41:30
egy Suzuki nyomásos labda aszem......de nem igazán jó.
Jól megy szerintem, de a turbó vezérlése
sz@r...azaz
nem is volt...állitotam rajta,jobb lett de az a labda nem jó.
elnyomja neki vegallasig?? Nyomasa változott csak a chiptol?? Mennyin megy most neki??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9940 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 18:59:13 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.03.23 szombat, 21:45:32
Így. Én most raktam bele 2 autóba. Kb 20 perc.
http://www.stadigabi.com/autokenyelem/mondeo_index.pdf
http://www.stadigabi.com/autokenyelem/autokenyelem.html#index
Köszönöm az info-t.
Diódát te szereltél be?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9941 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 20:10:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.24 vasárnap, 18:07:01
elnyomja neki vegallasig?? Nyomasa változott csak a chiptol?? Mennyin megy most neki??
Dehogy megy végállásig, alig mozdult a kar is.
1,2 volt a nyomása mikor idejött(remegett a mutató mint az állat), 1bar volt aszem mikor elment és százszor jobban megy...de ezt Petya nézte ő jobban tudná.
Hát a fő probléma az volt hogy gyakorlatilag fix volt a turbója. Turbó limitet vagy mit állitott Robi,de nem lett sokkal jobb.
De már az elején mondtam hogy nem jó az a turbó valamiért,fütyült mint az állat,kar megsem mozdult rajta....akárhogy irta nem ment jobban.....nem jött meg az áldás sehol...szivó dizel lett volna.
Állitottam a karon ,kajakra felvolt húzva(de minek?) és egyből megjött a "manna" 1800-2000-nél....de az a labda sz@r ide...most is elég sz@rul vezérli a geot, de sokkal jobb mint mikor idejött...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.24 vasárnap, 20:13:35 írta Bunyek
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9942 Dátum:
2013.03.24 vasárnap, 20:35:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.24 vasárnap, 20:10:41
Dehogy megy végállásig, alig mozdult a kar is.
1,2 volt a nyomása mikor idejött(remegett a mutató mint az állat), 1bar volt aszem mikor elment és százszor jobban megy...de ezt Petya nézte ő jobban tudná.
Hát a fő probléma az volt hogy gyakorlatilag fix volt a turbója. Turbó limitet vagy mit állitott Robi,de nem lett sokkal jobb.
De már az elején mondtam hogy nem jó az a turbó valamiért,fütyült mint az állat,kar megsem mozdult rajta....akárhogy irta nem ment jobban.....nem jött meg az áldás sehol...szivó dizel lett volna.
Állitottam a karon ,kajakra felvolt húzva(de minek?) és egyből megjött a "manna" 1800-2000-nél....de az a labda sz@r ide...most is elég sz@rul vezérli a geot, de sokkal jobb mint mikor idejött...
és miért nem rendberakással kezdte? nem vette észre, h nem jó pár dolog, vagy nem is nézte?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
borbast
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9943 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 13:57:58 »
Üdv mindenkinek!
Érdekeset művel a szekerem.
5.be 65km/ óra körül gondol egyet és felemeli a fordulatot kb 1500-ra és az autó meg gáz nélkül el kezd gyorsulni.
Elég a fékre vagy a kuplungra lépni rögtön visszaáll a fordulat.viszont rohadt kellemetlen a városban araszolni és megindul
az autó. Ha a tempomattot kikapcsolom akkor is csinálja. Valami gázpedál érzékelőről olvastam,lehet hogy az a baja.
Találkozott már valaki ilyen problémával?
Üdv
Borbast
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9944 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 14:23:43 »
Idézetet írta: borbast - 2013.03.25 hétfő, 13:57:58
Üdv mindenkinek!
Érdekeset művel a szekerem.
5.be 65km/ óra körül gondol egyet és felemeli a fordulatot kb 1500-ra és az autó meg gáz nélkül el kezd gyorsulni.
Elég a fékre vagy a kuplungra lépni rögtön visszaáll a fordulat.viszont rohadt kellemetlen a városban araszolni és megindul
az autó. Ha a tempomattot kikapcsolom akkor is csinálja. Valami gázpedál érzékelőről olvastam,lehet hogy az a baja.
Találkozott már valaki ilyen problémával?
Üdv
Borbast
Nem szereti az 5.-et 65-el. Alacsony neki az a kb 1100-1200-as fordulat.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9945 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 22:33:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.24 vasárnap, 20:10:41
Dehogy megy végállásig, alig mozdult a kar is.
1,2 volt a nyomása mikor idejött(remegett a mutató mint az állat), 1bar volt aszem mikor elment és százszor jobban megy...de ezt Petya nézte ő jobban tudná.
Hát a fő probléma az volt hogy gyakorlatilag fix volt a turbója. Turbó limitet vagy mit állitott Robi,de nem lett sokkal jobb.
De már az elején mondtam hogy nem jó az a turbó valamiért,fütyült mint az állat,kar megsem mozdult rajta....akárhogy irta nem ment jobban.....nem jött meg az áldás sehol...szivó dizel lett volna.
Állitottam a karon ,kajakra felvolt húzva(de minek?) és egyből megjött a "manna" 1800-2000-nél....de az a labda sz@r ide...most is elég sz@rul vezérli a geot, de sokkal jobb mint mikor idejött...
Megy a paripa rendesen. A közel 150 ló teszi a dolgát.
20-30km múlva, mire az ECU visszatanult, lendült bele igazán. Nagyon jól húz alacsony fordulatról is, 5ikbe pici gáz, és pillanatok alatt fent van 80ról 130-140en. Eddig sem volt gyenguci a nyomatéka, de most egy pici gáz, és bekapcsol az UNSTOPABBLE funkció.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
rashyy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9946 Dátum:
2013.03.25 hétfő, 22:50:14 »
Üdv Emberek.
Lenne egy következő (talán hülye) kérdésem. Az autón intenzív gyorsításnál elkezd tölteni a turbó megindul az autó és 1900-2000 körül csinál egy olyat hogy kicsit elhalkul aztán újra felhangosodik a turbó. Kérdés, hogy ez normális jelenség (geometria állítás miatt mondjuk)? A turbó hangja teljesen egészséges, az autó megy is rendesen.
Bocsi a sok hülye kérdésért, de mivel nem rég van meg az autó így, az ismerkedési fázisban még minden apró "rezdülésnél" figyelek, hogy nem rendellenesség-e
Naplózva
hajas
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9947 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 08:17:40 »
Érdeklődnék Tddi mondeo-ba a tanknál van üzemanyagpumpa ??
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9948 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 08:43:20 »
Idézetet írta: hajas - 2013.03.28 csütörtök, 08:17:40
Érdeklődnék Tddi mondeo-ba a tanknál van üzemanyagpumpa ??
Nem, a jobb hátsó kerék előtt van, de csak a 115 lovasban van a 90-esben nincs.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hajas
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9949 Dátum:
2013.03.28 csütörtök, 08:48:18 »
Köszi akkor ez enyémben van.
Az a helyzet hogy megállt az autóm a napokban semmi előjel nélkül. Hiába indítom,teker de meg se röffen.
Arra gondoltam hogy behalt az üzemanyag puma. Az előbb kimentem lehúztam a gázolaj szűrőről a csövet és rendesen nyomja a naftát indítózás közben.
Lehet hogy adagolós lett egyik pillanatról a másikra menet közben?
Mit nézzek még esetleg meg?
Naplózva
Oldalak:
1
...
192
193
194
195
196
197
198
[
199
]
200
201
202
203
204
205
206
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ