Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:00:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
194
195
196
197
198
199
200
[
201
]
202
203
204
205
206
207
208
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113424 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10000 Dátum:
2013.04.02 kedd, 19:08:53 »
Köszi.Ma ment a csomag.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.02 kedd, 19:02:14
lehet, mérjetek töltést
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10001 Dátum:
2013.04.02 kedd, 19:21:56 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.04.02 kedd, 19:08:53
Köszi.Ma ment a csomag.
oks, várom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Vikti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10002 Dátum:
2013.04.03 szerda, 15:36:19 »
sziasztok. mitol lehet az ha a kocsinak itt ott elmegy az ereje de ha lealitom a motrot majd beinditom akor megjavul. valakinek mar vot ijen gongya esetleg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10003 Dátum:
2013.04.03 szerda, 18:35:01 »
Idézetet írta: Vikti - 2013.04.03 szerda, 15:36:19
sziasztok. mitol lehet az ha a kocsinak itt ott elmegy az ereje de ha lealitom a motrot majd beinditom akor megjavul. valakinek mar vot ijen gongya esetleg?
Sárga izzítójel nem villog olyankor?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10004 Dátum:
2013.04.03 szerda, 18:35:57 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.03 szerda, 18:35:01
Sárga izzítójel nem villog olyankor?
valószínűleg de és valszeg nem is tddi-je van, azon nem nagyon hallottam még menet közben vészüzemről
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10005 Dátum:
2013.04.03 szerda, 18:45:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.03 szerda, 18:35:57
valószínűleg de és valszeg nem is tddi-je van, azon nem nagyon hallottam még menet közben vészüzemről
pedig annak is van vészüzeme.Ha üzemanyagrendszeri hiba miatt van-nem sok más lehetőség van,még ilyen is előfordulhat.
Szerintem tddi-je van.de csak mert ide írt....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jan0815
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10006 Dátum:
2013.04.03 szerda, 19:07:47 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.04.01 hétfő, 22:15:52
A 8.5 hol? Városban-rövidtávon-sok kapcsolgatással? Mert az még annyira nem rossz egy DI-től. Ha lakott területen kívül 90-100 tempónál kapcsolgatások nélkül hozza ezt a fogyit,akkor az tényleg sok.
Első körben dugózd le az EGR szeleped, vedd le a szívósort és takarítsd ki. Utána: nem tudom,h húz az autód, de átnézheted a turbócsöveket is bilincsestől. Ha van aknád, kiütheted a katalizátorod belsejét, v dobhatsz rá egy katalizátoriktatót. Ezektől lényegesen lentebb kell esnie a fogyidnak. Megnézheted,h nincs-e berohadva a hátsó féknyerged, mert ha befog, akkor az is meg tudja dobni egy kicsit a fogyit, nem mellékesen pedig kopik a tárcsa+betét. Utolsó körben pedig dobjál rá egy chiptuningot. :eplus2
szia,köszi a válaszokat,csak nem tudom hogy hogyan kell ledugozni az egrszelepet,huzni jól huz azzal nincs gond.hogy lehet rátenni chiptuningot.meg kiütni a katalizátort?hogy lehet azt?ezek nem egyszerü dolgok,de érdekel hogy lehet öket megcsinálni.
Naplózva
Vikti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10007 Dátum:
2013.04.03 szerda, 19:33:46 »
Idézetet írta: alf - 2013.04.03 szerda, 18:35:01
Sárga izzítójel nem villog olyankor?
nem villog. amugy 2002es a kocsi 16v 85kw TDDI. ja es rája nemsokára a kuplungpedál elkezdett rázni es mikor engedem fel es kezd indulni a kocsi akkor csiripel is.. a ketto oszefughet vagy eltéroek a hibák? elore is koszi a válaszodat..
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10008 Dátum:
2013.04.03 szerda, 20:30:54 »
Idézetet írta: Vikti - 2013.04.03 szerda, 19:33:46
nem villog. amugy 2002es a kocsi 16v 85kw TDDI. ja es rája nemsokára a kuplungpedál elkezdett rázni es mikor engedem fel es kezd indulni a kocsi akkor csiripel is.. a ketto oszefughet vagy eltéroek a hibák? elore is koszi a válaszodat..
az szerintem más lesz.Az erőtlenség még lehet turbócső lukadástól.Keress a gunicső szakaszokon olajos sáros foltokat.Ha találsz,ott lukas.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10009 Dátum:
2013.04.03 szerda, 22:46:19 »
Felraktam a labdát...megjött a membrán....szerintem jó lett.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10010 Dátum:
2013.04.03 szerda, 22:57:12 »
Idézetet írta: jan0815 - 2013.04.03 szerda, 19:07:47
szia,köszi a válaszokat,csak nem tudom hogy hogyan kell ledugozni az egrszelepet,huzni jól huz azzal nincs gond.hogy lehet rátenni chiptuningot.meg kiütni a katalizátort?hogy lehet azt?ezek nem egyszerü dolgok,de érdekel hogy lehet öket megcsinálni.
EGR szelep dugózása:
http://mondeo.hu/index.php?topic=12205.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=5072.0
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
Chip tuning: keresd Bunyek fórumtársat
Katalizátor: leveszed, satuba fogod és egy jó hosszú rúddal, 'spájszerrel' kiütöd a közepét.
http://bunyek.blogspot.hu/
vagy veszel egy iktatót (Ervin) és felrakod a kat. helyére
http://mondeo.hu/index.php?topic=5574.0
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10011 Dátum:
2013.04.03 szerda, 22:58:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.03 szerda, 22:46:19
Felraktam a labdát...megjött a membrán....szerintem jó lett.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10012 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 08:20:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.03 szerda, 22:46:19
Felraktam a labdát...megjött a membrán....szerintem jó lett.
Tisztelt Fórumtárs!
Gratula
Nagyon szép munka. Bízok benne, hogy hosszú távon is jól működik. Remélem a nagytalin, élőben is megnézhetem.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10013 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 13:18:56 »
Idézetet írta: László - 2013.04.04 csütörtök, 08:20:51
Tisztelt Fórumtárs!
Gratula
Nagyon szép munka. Bízok benne, hogy hosszú távon is jól működik. Remélem a nagytalin, élőben is megnézhetem.
Tisztelettel László!
Szép és biztos jó is!
De Bunyeknél mi számít hosszútávnak?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10014 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 13:19:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.03 szerda, 22:46:19
Felraktam a labdát...megjött a membrán....szerintem jó lett.
az a cső ott keresztbe dobva, az mi??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10015 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 15:01:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.04 csütörtök, 13:19:52
az a cső ott keresztbe dobva, az mi??
Az alulról jön neki vmi spirál rézcsőről. Ez az amit nem tudtam, h mi a fütyi. EMAP v IMAP. Kettő közül valamelyik.
ÉS szerintem még nem lett rákötve a labdára.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10016 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 18:54:53 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.04.04 csütörtök, 13:18:56
Szép és biztos jó is!
De Bunyeknél mi számít hosszútávnak?
Tisztelt Fórumtárs!
Igazad lehet, de bízzunk benne, hogy egyszer csak elégedett lesz a munkájával.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10017 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 19:39:52 »
Idézetet írta: László - 2013.04.04 csütörtök, 08:20:51
Tisztelt Fórumtárs!
Gratula
Nagyon szép munka. Bízok benne, hogy hosszú távon is jól működik. Remélem a nagytalin, élőben is megnézhetem.
Tisztelettel László!
Köszönöm...addig nem nyugszom mig nem jó...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10018 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 19:42:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.04 csütörtök, 13:19:52
az a cső ott keresztbe dobva, az mi??
emap cső...nem raktam még fel...egy óra még megy oda..ami volt az
besz@rt..vehetek
egyet.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10019 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 19:52:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.04 csütörtök, 19:42:34
emap cső...nem raktam még fel...egy óra még megy oda..ami volt az
besz@rt..vehetek
egyet.
minek??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10020 Dátum:
2013.04.04 csütörtök, 21:52:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.04 csütörtök, 19:52:30
minek??
Nem fogod elhinni...azért akarok nyomásmérő órát oda, hogy nyomást tudjak mérni...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10021 Dátum:
2013.04.05 péntek, 06:07:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.04 csütörtök, 21:52:22
Nem fogod elhinni...azért akarok nyomásmérő órát oda, hogy nyomást tudjak mérni...
hát ez tényleg hihetetlen!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10022 Dátum:
2013.04.05 péntek, 06:53:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.04 csütörtök, 19:39:52
Köszönöm...addig nem nyugszom mig nem jó...
Ezt már szeretem! Ez tökéletesen rád vall. Úgy is mondhatnánk a filozófiád!
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10023 Dátum:
2013.04.05 péntek, 18:26:57 »
Szevasztok.
Ki kell szednem a donor autómból az adagolót(Vp44), szedett már ki valakit?
Tudtok valami instrukciót adni hogyan lehet levenni gányolás nélkül?
Ha jól látom a tartó csavarjai a vezérműlánc mögött van belül a görgő alatt.
Naplózva
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10024 Dátum:
2013.04.05 péntek, 19:00:30 »
Siasztok.
Végigolvastam az egész topicot
Nagyon sok okos dolgot olvastam benne+rengeteg kérdéstől óvtalak meg titeket.
A topic színvonala szerintem magas,és meglepően segítőkészek vagytok
Remélem valamely talin személyesen is találkozhatunk.
Köszi Zoo
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10025 Dátum:
2013.04.05 péntek, 19:03:40 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2013.04.05 péntek, 19:00:30
Siasztok.
Végigolvastam az egész topicot
Nagyon sok okos dolgot olvastam benne+rengeteg kérdéstől óvtalak meg titeket.
A topic színvonala szerintem magas,és meglepően segítőkészek vagytok
Remélem valamely talin személyesen is találkozhatunk.
Köszi Zoo
Gyere el az országosra. Ott sokunkkal találkozhatsz.
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10026 Dátum:
2013.04.05 péntek, 20:49:33 »
Idézetet írta: Horry - 2013.04.05 péntek, 18:26:57
Szevasztok.
Ki kell szednem a donor autómból az adagolót(Vp44), szedett már ki valakit?
Tudtok valami instrukciót adni hogyan lehet levenni gányolás nélkül?
Ha jól látom a tartó csavarjai a vezérműlánc mögött van belül a görgő alatt.
1, Leveszed a bajonettzáras kupakot a vezérléspajzsról
2, A vezérlést addig fordítod, amíg a lánckerék külső kerületén lévő 3 lyuk pont a 3 csavar fölé ér (világíts bele közvetlenül, ha nem látod)
3, Kioldod a 3 db TX csavart a lyukon benyúlva (dugókulcs, bitfej nem fér be, TX kulcs kell hozzá, ha jól emlékszem TX40 vagy TX45)
4, Kioldod a 4db 10-es csavart a lánckerék belső felén
5, Lekötöd a csöveket az adagolóról és a vezetékeket
6, Kioldod az adagoló hátulján a tartókonzol csavarjait (asszem 2db, 10-es v 13-as)
7, Óvatosan kihúzod hátrafelé az adagolót, úgy, hogy mikor a tengelye kicsúszik a lánckerékből a tengely helyére azonnal bedugsz valamit, pl. egy krova hosszabbítót, vagy egy hosszabb csavart, különben a lánckerék az adagoló kihúzása után beesik, és le kell szedni az egész vezérléspajzsot. (nagy 6 lapfejű csavar van a tengely elején, erről ismered meg)
8, A 3 db TX-es csavar (amit az elején kioldottál) menetes része az adagoló oldalán kifele fog lógni, azokra tekerj anya csavarokat, különben az is beesik a vezérléspajzs mögé.
Óvatosan, megfontoltan!
Sok sikert!
Naplózva
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10027 Dátum:
2013.04.05 péntek, 21:33:06 »
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki,hogy miért nincs a magasnyomású csőben gázolaj?(2.5óra után).Hol levegősödik..köszönöm.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10028 Dátum:
2013.04.05 péntek, 21:51:50 »
Idézetet írta: fargabb - 2013.04.05 péntek, 21:33:06
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki,hogy miért nincs a magasnyomású csőben gázolaj?(2.5óra után).Hol levegősödik..köszönöm.
2,5 óra után? az szép...imádkozz hogy nem ment szét ha szárazon járattad.
Milyen autó? mit csináltál eddig?
kannából próbáld meg.....porlastóknál a hollandikat nyisd meg kicsit...és inditózás..ha nem kapja fel és nem fröcsög a porlasztóknál a gázolaj akkor van sz@r ügy...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10029 Dátum:
2013.04.05 péntek, 22:36:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.04 csütörtök, 21:52:22
Nem fogod elhinni...azért akarok nyomásmérő órát oda, hogy nyomást tudjak mérni...
és minek akarod mérni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10030 Dátum:
2013.04.05 péntek, 22:57:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.05 péntek, 22:36:20
és minek akarod mérni??
hát hogy tudjam mennyi a nyomás...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10031 Dátum:
2013.04.05 péntek, 23:21:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.05 péntek, 22:57:34
hát hogy tudjam mennyi a nyomás...
úgyse lesz 1:1
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10032 Dátum:
2013.04.05 péntek, 23:37:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.05 péntek, 23:21:06
úgyse lesz 1:1
Nemis az érdekel...
Naplózva
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10033 Dátum:
2013.04.06 szombat, 10:00:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.05 péntek, 21:51:50
2,5 óra után? az szép...imádkozz hogy nem ment szét ha szárazon járattad.
Milyen autó? mit csináltál eddig?
kannából próbáld meg.....porlastóknál a hollandikat nyisd meg kicsit...és inditózás..ha nem kapja fel és nem fröcsög a porlasztóknál a gázolaj akkor van sz@r ügy...
Szia!Kicsit félreérthető voltam,minden jónak tunik,de ha az autó áll 2.5 ó alatt etunik a csőből a gázolaj.Szóval semmi sincs benne,Hha rányitok a hollandira semmi nem jön ki....
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10034 Dátum:
2013.04.06 szombat, 11:52:40 »
Idézetet írta: fargabb - 2013.04.06 szombat, 10:00:42
Szia!Kicsit félreérthető voltam,minden jónak tunik,de ha az autó áll 2.5 ó alatt etunik a csőből a gázolaj.Szóval semmi sincs benne,Hha rányitok a hollandira semmi nem jön ki....
Továbbra sem tudjuk, milyen autód van. Tddi, vagy Tdci? Évjárat?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10035 Dátum:
2013.04.06 szombat, 12:24:38 »
Idézetet írta: fargabb - 2013.04.05 péntek, 21:33:06
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki,hogy miért nincs a magasnyomású csőben gázolaj?(2.5óra után).Hol levegősödik..köszönöm.
Ha TDDi-d van (115le) akkor lehet azért, mert nem visz előre az AC gázolajat.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10036 Dátum:
2013.04.06 szombat, 13:11:31 »
Idézetet írta: fargabb - 2013.04.06 szombat, 10:00:42
Szia!Kicsit félreérthető voltam,minden jónak tunik,de ha az autó áll 2.5 ó alatt etunik a csőből a gázolaj.Szóval semmi sincs benne,Hha rányitok a hollandira semmi nem jön ki....
Kicsit félreérthető volt amit irtál valóban.
De akkor is azt csináld amit mondtam!!!! Valahol visszaereszt vagy elfolyik a gázolaj.....nyomó és visszafolyó csövet kannába, inditás ahogy irtam...járatod,leállitod és kannástól vársz 24h-t...gázolaj nyom sehol sincs?
Ha teljesen eltűnik a gázolaj akkor az be sem indul max mig felnem kapja megint..de ezt nemigen kéne erőltetni hosszútávon mert adagoló csere leszz.
VP44 nem igen szeret erőlködni sajna.
Ha kannába is visszaereszt és nem látsz gázolaj nyomot akkor adagolós.
semelyik csőnél nemjön a gázolaj? nem e valamelyik porlasztó hugyozik és pont azt nyitottad meg?
Naplózva
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10037 Dátum:
2013.04.06 szombat, 16:49:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.06 szombat, 13:11:31
Kicsit félreérthető volt amit irtál valóban.
De akkor is azt csináld amit mondtam!!!! Valahol visszaereszt vagy elfolyik a gázolaj.....nyomó és visszafolyó csövet kannába, inditás ahogy irtam...járatod,leállitod és kannástól vársz 24h-t...gázolaj nyom sehol sincs?
Ha teljesen eltűnik a gázolaj akkor az be sem indul max mig felnem kapja megint..de ezt nemigen kéne erőltetni hosszútávon mert adagoló csere leszz.
VP44 nem igen szeret erőlködni sajna.
Ha kannába is visszaereszt és nem látsz gázolaj nyomot akkor adagolós.
semelyik csőnél nemjön a gázolaj? nem e valamelyik porlasztó hugyozik és pont azt nyitottad meg?
Köszönöm a részletes leírást,megkannázom, aszt leirom, hogy mi történt.(TDDI D6BA 115LE)Gondoltam tddi topikba nem kell.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10038 Dátum:
2013.04.06 szombat, 17:00:45 »
Idézetet írta: fargabb - 2013.04.06 szombat, 16:49:06
Köszönöm a részletes leírást,megkannázom, aszt leirom, hogy mi történt.(TDDI D6BA 115LE)Gondoltam tddi topikba nem kell.
Az lenne a legjobb, ha leírnád aláírásodba a kocsid főbb paramétereit, ahogy itt mkinél láthatod, és akkor nem fog senki sem visszakérdezni, h mégis milyen a kocsid, mert ott látni fogjuk egyből!
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10039 Dátum:
2013.04.06 szombat, 17:15:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.06 szombat, 13:11:31
Kicsit félreérthető volt amit irtál valóban.
De akkor is azt csináld amit mondtam!!!! Valahol visszaereszt vagy elfolyik a gázolaj.....nyomó és visszafolyó csövet kannába, inditás ahogy irtam...járatod,leállitod és kannástól vársz 24h-t...gázolaj nyom sehol sincs?
Ha teljesen eltűnik a gázolaj akkor az be sem indul max mig felnem kapja megint..de ezt nemigen kéne erőltetni hosszútávon mert adagoló csere leszz.
VP44 nem igen szeret erőlködni sajna.
Ha kannába is visszaereszt és nem látsz gázolaj nyomot akkor adagolós.
semelyik csőnél nemjön a gázolaj? nem e valamelyik porlasztó hugyozik és pont azt nyitottad meg?
Eggyik nagynyomású csönél sincs semmi nafta,de ennek elennére pöcre indül,de dadogósan,füstölősen...majd kis idő elteltével kisimul az alapjárat,de nem az igazi.Pcsúcs csere volt,go szürő is,hiba kód nincs.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.06 szombat, 18:34:44 írta fargabb
»
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10040 Dátum:
2013.04.06 szombat, 19:00:58 »
Sziasztok!
Pici segítséget kérnék Tőletek.
A vízpumpa szíjam nagyon töredezett ezért cserélném, de csak azt egyenlőre. Az lenne a kérdés, hogy a vikiben leírtak vonatkoznak a tddi-re is? Flexkulccsal meglazítom, szíj le, új fel és kész?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10041 Dátum:
2013.04.06 szombat, 19:22:24 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.04.06 szombat, 19:00:58
Sziasztok!
Pici segítséget kérnék Tőletek.
A vízpumpa szíjam nagyon töredezett ezért cserélném, de csak azt egyenlőre. Az lenne a kérdés, hogy a vikiben leírtak vonatkoznak a tddi-re is? Flexkulccsal meglazítom, szíj le, új fel és kész?
Igen tddi-n is ugyanúgy tudod cserélni a szíjat.
Azért nézd meg (pörgesd meg) a feszítőn a csapágyt mikor nem lesz rajta a szíj.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10042 Dátum:
2013.04.06 szombat, 19:40:40 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.04.06 szombat, 19:22:24
Igen tddi-n is ugyanúgy tudod cserélni a szíjat.
Azért nézd meg (pörgesd meg) a feszítőn a csapágyt mikor nem lesz rajta a szíj.
Remek! Jó, hogy mondod, megnézem.
Köszi szépen az infót!
joe
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10043 Dátum:
2013.04.06 szombat, 20:35:14 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.04.06 szombat, 19:40:40
Remek! Jó, hogy mondod, megnézem.
Köszi szépen az infót!
joe
Ha nagyon rossz a csapágy akkor ezt csináld meg:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10044 Dátum:
2013.04.06 szombat, 21:48:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.04.06 szombat, 20:35:14
Ha nagyon rossz a csapágy akkor ezt csináld meg:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Vagy esetleg itt lehet próbálkozni.
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_kombi_bwy_2000_11_2007_08__15493/szijhajtas_1__hosszbordasszij_feszitogorgo__hosszbordasszij_feszitogorgo__mind?gyakori=I
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10045 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 09:39:19 »
szintén problémám van a kocsimmal,kerékösszetartás jó! azt mondták,mivel húz jobbra aztán a gumikat figymálták a szerelők,még elmennek! aztán azt mondták lenghéscsillapitó,szerintem az meg jó,de a hiba fenn áll,ahány szerelő annyi félét mond!azt viszont látom hogyha megemelem elejét,nem egyforma a két rugo! az eggyik oldalon mintha letört volna vali darab belőle mert ott a rugotányérba nem fekszik bele csak egy része hozzáér a másik felén meg beleül teljesen,és még szükül is hogy passzoljon bele! lehet emiatt húz jobbra!!!??? ja és a bal hátsó ajtómnál az eső miatt megtelt vizzel a szőnyeg,beereszt az ajtó?a küszöb mindig vizes! apropo antenám kitört,a menetes rész már nem lehet belecsavarozni semmit foglalatostól cserélnem kéne mert az is ***!valaki elátkozott ?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10046 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:29:40 »
Idézetet írta: fargabb - 2013.04.06 szombat, 17:15:43
Eggyik nagynyomású csönél sincs semmi nafta,de ennek elennére pöcre indül,de dadogósan,füstölősen...majd kis idő elteltével kisimul az alapjárat,de nem az igazi.Pcsúcs csere volt,go szürő is,hiba kód nincs.
Na most én arra gondoltam hogy amikor inditózól akkor jön e a nyál...ha a hollandit álló motornál megnyitod nemis fog jönni semmi.
Ha viszont pöccre indul akkor van anyag...csak tuti fellevegősödik valahol....
Miért volt csúcs csere? milyen csúcs ment bele? ki rakta bele? lehúzta mielőtt berakta? stb,stb...
generátor jó? ugye nem szabadonfutós?
Sok minden lehet...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10047 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 12:33:31 »
Tegnap belőttem a turbót...igen betyár lett....de aszem ujrakell irnunk a chipet és kaját adni neki még...
A kartel lecsapatóra ránéztem szerelgetés közben és akkor vettem észre hogy félig van olajjal a pohárka...max 10.000 alatt.....hm
Naplózva
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10048 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 13:37:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.07 vasárnap, 12:29:40
Na most én arra gondoltam hogy amikor inditózól akkor jön e a nyál...ha a hollandit álló motornál megnyitod nemis fog jönni semmi.
Ha viszont pöccre indul akkor van anyag...csak tuti fellevegősödik valahol....
Miért volt csúcs csere? milyen csúcs ment bele? ki rakta bele? lehúzta mielőtt berakta? stb,stb...
generátor jó? ugye nem szabadonfutós?Ja a gyári lett bereakva.
Sok minden lehet...
Igen,van nafta indítózva minder hengernél,pcsucs csere hátha az a gond de még szarabb lett,autósz,le lett húzva.Láttam a videódat gondoltam ez lessz a pobléma nekem is,de nem tudom mi a baja.Nem szabadonfutós a generátorom,nem is lessz az.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 21:58:00 írta fargabb
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10049 Dátum:
2013.04.07 vasárnap, 14:06:33 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.04.07 vasárnap, 09:39:19
szintén problémám van a kocsimmal,kerékösszetartás jó! azt mondták,mivel húz jobbra aztán a gumikat figymálták a szerelők,még elmennek! aztán azt mondták lenghéscsillapitó,szerintem az meg jó,de a hiba fenn áll,ahány szerelő annyi félét mond!azt viszont látom hogyha megemelem elejét,nem egyforma a két rugo! az eggyik oldalon mintha letört volna vali darab belőle mert ott a rugotányérba nem fekszik bele csak egy része hozzáér a másik felén meg beleül teljesen,és még szükül is hogy passzoljon bele! lehet emiatt húz jobbra!!!??? ja és a bal hátsó ajtómnál az eső miatt megtelt vizzel a szőnyeg,beereszt az ajtó?a küszöb mindig vizes! apropo antenám kitört,a menetes rész már nem lehet belecsavarozni semmit foglalatostól cserélnem kéne mert az is ***!valaki elátkozott ?
félre/rosszul kopott gumitól húzhat jobbra. cserld meg a hátsókkal, vagy a nyárikból tegyél fel kettőt. kellene 2 jó rugó is, próbáld meg a keres kínálba a bontósokat, biztos van nekik. de el kellene vinni futóműállításra 1 normális helyre.
a beázás elég sokunknál megvan. a barmok úgy találták ki az ajtót, h be tud folyni belülre a víz.. lefolyik az üvegnél az ablakemelő sínjére, majd 1 lyukon át a kárpit alá, és rá a kéderre. onnan meg befele megy a szőnyegre. az általánosba be lett téve a megoldás nem rég
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
194
195
196
197
198
199
200
[
201
]
202
203
204
205
206
207
208
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ