Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113450 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #10000 Dátum: 2013.04.02 kedd, 19:08:53 »

Köszi.Ma ment a csomag.


lehet, mérjetek töltést
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10001 Dátum: 2013.04.02 kedd, 19:21:56 »

Köszi.Ma ment a csomag.


oks, várom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Vikti
Vendég
« Új hozzászólás #10002 Dátum: 2013.04.03 szerda, 15:36:19 »

sziasztok. mitol lehet az ha a kocsinak itt ott elmegy az ereje de ha lealitom a motrot majd beinditom akor megjavul. valakinek mar vot ijen gongya esetleg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10003 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:35:01 »

sziasztok. mitol lehet az ha a kocsinak itt ott elmegy az ereje de ha lealitom a motrot majd beinditom akor megjavul. valakinek mar vot ijen gongya esetleg?
Sárga izzítójel nem villog olyankor?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10004 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:35:57 »

Sárga izzítójel nem villog olyankor?
valószínűleg de és valszeg nem is tddi-je van, azon nem nagyon hallottam még menet közben vészüzemről vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10005 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:45:47 »

valószínűleg de és valszeg nem is tddi-je van, azon nem nagyon hallottam még menet közben vészüzemről vigyor3
pedig annak is van vészüzeme.Ha üzemanyagrendszeri hiba miatt van-nem sok más lehetőség van,még ilyen is előfordulhat.
Szerintem tddi-je van.de csak mert ide írt.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jan0815
Vendég
« Új hozzászólás #10006 Dátum: 2013.04.03 szerda, 19:07:47 »

A 8.5 hol? Városban-rövidtávon-sok kapcsolgatással? Mert az még annyira nem rossz egy DI-től. Ha lakott területen kívül 90-100 tempónál kapcsolgatások nélkül hozza ezt a fogyit,akkor az tényleg sok.
Első körben dugózd le az EGR szeleped, vedd le a szívósort és takarítsd ki.  Utána: nem tudom,h húz az autód, de átnézheted a turbócsöveket is bilincsestől. Ha van aknád, kiütheted a katalizátorod belsejét, v dobhatsz rá egy katalizátoriktatót. Ezektől lényegesen lentebb kell esnie a fogyidnak. Megnézheted,h nincs-e berohadva a hátsó féknyerged, mert ha befog, akkor az is meg tudja dobni egy kicsit a fogyit, nem mellékesen pedig kopik a tárcsa+betét. Utolsó körben pedig dobjál rá egy chiptuningot. :eplus2
szia,köszi a válaszokat,csak nem tudom hogy hogyan kell ledugozni az egrszelepet,huzni jól huz azzal nincs gond.hogy lehet rátenni chiptuningot.meg kiütni a katalizátort?hogy lehet azt?ezek nem egyszerü dolgok,de érdekel hogy lehet öket megcsinálni.
Naplózva
Vikti
Vendég
« Új hozzászólás #10007 Dátum: 2013.04.03 szerda, 19:33:46 »

Sárga izzítójel nem villog olyankor?

nem villog. amugy 2002es a kocsi 16v 85kw TDDI. ja es rája nemsokára a kuplungpedál elkezdett rázni es mikor engedem fel es kezd indulni a kocsi akkor csiripel is.. a ketto oszefughet vagy eltéroek a hibák? elore is koszi a válaszodat..  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10008 Dátum: 2013.04.03 szerda, 20:30:54 »

nem villog. amugy 2002es a kocsi 16v 85kw TDDI. ja es rája nemsokára a kuplungpedál elkezdett rázni es mikor engedem fel es kezd indulni a kocsi akkor csiripel is.. a ketto oszefughet vagy eltéroek a hibák? elore is koszi a válaszodat..  Wink
az szerintem más lesz.Az erőtlenség még lehet turbócső lukadástól.Keress a gunicső szakaszokon olajos sáros foltokat.Ha találsz,ott lukas.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10009 Dátum: 2013.04.03 szerda, 22:46:19 »

Felraktam a labdát...megjött a membrán....szerintem jó lett. eplus2


Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10010 Dátum: 2013.04.03 szerda, 22:57:12 »

szia,köszi a válaszokat,csak nem tudom hogy hogyan kell ledugozni az egrszelepet,huzni jól huz azzal nincs gond.hogy lehet rátenni chiptuningot.meg kiütni a katalizátort?hogy lehet azt?ezek nem egyszerü dolgok,de érdekel hogy lehet öket megcsinálni.

EGR szelep dugózása:
http://mondeo.hu/index.php?topic=12205.0
http://mondeo.hu/index.php?topic=5072.0
http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon

Chip tuning: keresd Bunyek fórumtársat

Katalizátor: leveszed, satuba fogod és egy jó hosszú rúddal, 'spájszerrel' kiütöd a közepét.
http://bunyek.blogspot.hu/
vagy veszel egy iktatót (Ervin) és felrakod a kat. helyére
http://mondeo.hu/index.php?topic=5574.0
 wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10011 Dátum: 2013.04.03 szerda, 22:58:12 »

Felraktam a labdát...megjött a membrán....szerintem jó lett. eplus2




 taps
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10012 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 08:20:51 »

Felraktam a labdát...megjött a membrán....szerintem jó lett. eplus2



Tisztelt Fórumtárs!
Gratula eljen eljen eljen
Nagyon szép munka. Bízok benne, hogy hosszú távon is jól működik. Remélem a nagytalin, élőben is megnézhetem. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10013 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 13:18:56 »

Tisztelt Fórumtárs!
Gratula eljen eljen eljen
Nagyon szép munka. Bízok benne, hogy hosszú távon is jól működik. Remélem a nagytalin, élőben is megnézhetem. wave
Tisztelettel László! worship
Szép és biztos jó is! taps De Bunyeknél mi számít hosszútávnak? wave wave
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10014 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 13:19:52 »

Felraktam a labdát...megjött a membrán....szerintem jó lett. eplus2

eljen

az a cső ott keresztbe dobva, az mi?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10015 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 15:01:41 »

eljen

az a cső ott keresztbe dobva, az mi?? vigyor3

Az alulról jön neki vmi spirál rézcsőről. Ez az amit nem tudtam, h mi a fütyi. EMAP v IMAP. Kettő közül valamelyik.
ÉS szerintem még nem lett rákötve  a labdára.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10016 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 18:54:53 »

Szép és biztos jó is! taps De Bunyeknél mi számít hosszútávnak? wave wave
Tisztelt Fórumtárs!
Igazad lehet, de bízzunk benne, hogy egyszer csak elégedett lesz a munkájával. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10017 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 19:39:52 »

Tisztelt Fórumtárs!
Gratula eljen eljen eljen
Nagyon szép munka. Bízok benne, hogy hosszú távon is jól működik. Remélem a nagytalin, élőben is megnézhetem. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm...addig nem nyugszom mig nem jó... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10018 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 19:42:34 »

eljen

az a cső ott keresztbe dobva, az mi?? vigyor3

emap cső...nem raktam még fel...egy óra még megy oda..ami volt az besz@rt..vehetek egyet.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10019 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 19:52:30 »

emap cső...nem raktam még fel...egy óra még megy oda..ami volt az besz@rt..vehetek egyet.
minek?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10020 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 21:52:22 »

minek?? vigyor3

Nem fogod elhinni...azért akarok nyomásmérő órát oda, hogy nyomást tudjak mérni... eplus2
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10021 Dátum: 2013.04.05 péntek, 06:07:05 »

Nem fogod elhinni...azért akarok nyomásmérő órát oda, hogy nyomást tudjak mérni... eplus2

 wow1
hát ez tényleg hihetetlen!  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10022 Dátum: 2013.04.05 péntek, 06:53:54 »

Köszönöm...addig nem nyugszom mig nem jó... eplus2
Ezt már szeretem! Ez tökéletesen rád vall. Úgy is mondhatnánk a filozófiád! eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #10023 Dátum: 2013.04.05 péntek, 18:26:57 »

Szevasztok.

Ki kell szednem a  donor autómból az adagolót(Vp44), szedett már ki valakit?

Tudtok valami instrukciót adni hogyan lehet levenni gányolás nélkül?

Ha jól látom a tartó csavarjai a vezérműlánc mögött van belül a görgő alatt. 
Naplózva
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #10024 Dátum: 2013.04.05 péntek, 19:00:30 »

Siasztok.

Végigolvastam  az egész topicot  Tongue

Nagyon sok okos dolgot olvastam benne+rengeteg kérdéstől óvtalak meg titeket.
A topic színvonala szerintem magas,és meglepően segítőkészek vagytok worship

Remélem valamely talin személyesen is találkozhatunk.

Köszi Zoo
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10025 Dátum: 2013.04.05 péntek, 19:03:40 »

Siasztok.

Végigolvastam  az egész topicot  Tongue

Nagyon sok okos dolgot olvastam benne+rengeteg kérdéstől óvtalak meg titeket.
A topic színvonala szerintem magas,és meglepően segítőkészek vagytok worship

Remélem valamely talin személyesen is találkozhatunk.

Köszi Zoo

Gyere el az országosra. Ott sokunkkal találkozhatsz.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #10026 Dátum: 2013.04.05 péntek, 20:49:33 »

Szevasztok.

Ki kell szednem a  donor autómból az adagolót(Vp44), szedett már ki valakit?

Tudtok valami instrukciót adni hogyan lehet levenni gányolás nélkül?

Ha jól látom a tartó csavarjai a vezérműlánc mögött van belül a görgő alatt. 

1, Leveszed a bajonettzáras kupakot a vezérléspajzsról
2, A vezérlést addig fordítod, amíg a lánckerék külső kerületén lévő 3 lyuk pont a 3 csavar fölé ér (világíts bele közvetlenül, ha nem látod)
3, Kioldod a 3 db TX csavart a lyukon benyúlva (dugókulcs, bitfej nem fér be, TX kulcs kell hozzá, ha jól emlékszem TX40 vagy TX45)
4, Kioldod a 4db 10-es csavart a lánckerék belső felén
5, Lekötöd a csöveket az adagolóról és a vezetékeket
6, Kioldod az adagoló hátulján a tartókonzol csavarjait (asszem 2db, 10-es v 13-as)
7, Óvatosan kihúzod hátrafelé az adagolót, úgy, hogy mikor a tengelye kicsúszik a lánckerékből a tengely helyére azonnal bedugsz valamit, pl. egy krova hosszabbítót, vagy egy hosszabb csavart, különben a lánckerék az adagoló kihúzása után beesik, és le kell szedni az egész vezérléspajzsot. (nagy 6 lapfejű csavar van a tengely elején, erről ismered meg)
8, A 3 db TX-es csavar (amit az elején kioldottál) menetes része az adagoló oldalán kifele fog lógni, azokra tekerj anya csavarokat, különben az is beesik a vezérléspajzs mögé.
Óvatosan, megfontoltan!
Sok sikert!  eljen  Wink
Naplózva
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #10027 Dátum: 2013.04.05 péntek, 21:33:06 »

Sziasztok!

Meg tudná mondani valaki,hogy miért nincs a magasnyomású csőben gázolaj?(2.5óra után).Hol levegősödik..köszönöm.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10028 Dátum: 2013.04.05 péntek, 21:51:50 »

Sziasztok!

Meg tudná mondani valaki,hogy miért nincs a magasnyomású csőben gázolaj?(2.5óra után).Hol levegősödik..köszönöm.

2,5 óra után? az szép...imádkozz hogy nem ment szét ha szárazon járattad.
Milyen autó? mit csináltál eddig?
kannából próbáld meg.....porlastóknál a hollandikat nyisd meg kicsit...és inditózás..ha nem kapja fel és nem fröcsög a porlasztóknál a gázolaj akkor van sz@r ügy...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10029 Dátum: 2013.04.05 péntek, 22:36:20 »

Nem fogod elhinni...azért akarok nyomásmérő órát oda, hogy nyomást tudjak mérni... eplus2
és minek akarod mérni?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10030 Dátum: 2013.04.05 péntek, 22:57:34 »

és minek akarod mérni?? vigyor3

hát hogy tudjam mennyi a nyomás... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10031 Dátum: 2013.04.05 péntek, 23:21:06 »

hát hogy tudjam mennyi a nyomás... eplus2
úgyse lesz 1:1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10032 Dátum: 2013.04.05 péntek, 23:37:47 »

úgyse lesz 1:1

Nemis az érdekel...
Naplózva
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #10033 Dátum: 2013.04.06 szombat, 10:00:42 »

2,5 óra után? az szép...imádkozz hogy nem ment szét ha szárazon járattad.
Milyen autó? mit csináltál eddig?
kannából próbáld meg.....porlastóknál a hollandikat nyisd meg kicsit...és inditózás..ha nem kapja fel és nem fröcsög a porlasztóknál a gázolaj akkor van sz@r ügy...


Szia!Kicsit félreérthető voltam,minden jónak tunik,de ha az autó áll 2.5 ó alatt etunik a csőből a gázolaj.Szóval semmi sincs benne,Hha rányitok a hollandira semmi nem jön ki.... wow1
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10034 Dátum: 2013.04.06 szombat, 11:52:40 »


Szia!Kicsit félreérthető voltam,minden jónak tunik,de ha az autó áll 2.5 ó alatt etunik a csőből a gázolaj.Szóval semmi sincs benne,Hha rányitok a hollandira semmi nem jön ki.... wow1
Továbbra sem tudjuk, milyen autód van. Tddi, vagy Tdci? Évjárat?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10035 Dátum: 2013.04.06 szombat, 12:24:38 »

Sziasztok!

Meg tudná mondani valaki,hogy miért nincs a magasnyomású csőben gázolaj?(2.5óra után).Hol levegősödik..köszönöm.
Ha TDDi-d van (115le) akkor lehet azért, mert nem visz előre az AC gázolajat.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10036 Dátum: 2013.04.06 szombat, 13:11:31 »


Szia!Kicsit félreérthető voltam,minden jónak tunik,de ha az autó áll 2.5 ó alatt etunik a csőből a gázolaj.Szóval semmi sincs benne,Hha rányitok a hollandira semmi nem jön ki.... wow1

Kicsit félreérthető volt amit irtál valóban.
De akkor is azt csináld amit mondtam!!!! Valahol visszaereszt vagy elfolyik a gázolaj.....nyomó és visszafolyó csövet kannába, inditás ahogy irtam...járatod,leállitod és kannástól vársz 24h-t...gázolaj nyom sehol sincs?
Ha teljesen eltűnik a gázolaj akkor az be sem indul max mig felnem kapja megint..de ezt nemigen kéne erőltetni hosszútávon mert adagoló csere leszz.
VP44 nem igen szeret erőlködni sajna.
Ha kannába is visszaereszt és nem látsz gázolaj nyomot akkor adagolós.
semelyik csőnél nemjön a gázolaj? nem e valamelyik porlasztó hugyozik és pont azt nyitottad meg?
Naplózva
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #10037 Dátum: 2013.04.06 szombat, 16:49:06 »

Kicsit félreérthető volt amit irtál valóban.
De akkor is azt csináld amit mondtam!!!! Valahol visszaereszt vagy elfolyik a gázolaj.....nyomó és visszafolyó csövet kannába, inditás ahogy irtam...járatod,leállitod és kannástól vársz 24h-t...gázolaj nyom sehol sincs?
Ha teljesen eltűnik a gázolaj akkor az be sem indul max mig felnem kapja megint..de ezt nemigen kéne erőltetni hosszútávon mert adagoló csere leszz.
VP44 nem igen szeret erőlködni sajna.
Ha kannába is visszaereszt és nem látsz gázolaj nyomot akkor adagolós.
semelyik csőnél nemjön a gázolaj? nem e valamelyik porlasztó hugyozik és pont azt nyitottad meg?


Köszönöm a részletes leírást,megkannázom, aszt leirom, hogy mi történt.(TDDI D6BA 115LE)Gondoltam tddi topikba nem kell. szomoru1
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10038 Dátum: 2013.04.06 szombat, 17:00:45 »


Köszönöm a részletes leírást,megkannázom, aszt leirom, hogy mi történt.(TDDI D6BA 115LE)Gondoltam tddi topikba nem kell. szomoru1
Az lenne a legjobb, ha leírnád aláírásodba a kocsid főbb paramétereit, ahogy itt mkinél láthatod, és akkor nem fog senki sem visszakérdezni, h mégis milyen a kocsid, mert ott látni fogjuk egyből!
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #10039 Dátum: 2013.04.06 szombat, 17:15:43 »

Kicsit félreérthető volt amit irtál valóban.
De akkor is azt csináld amit mondtam!!!! Valahol visszaereszt vagy elfolyik a gázolaj.....nyomó és visszafolyó csövet kannába, inditás ahogy irtam...járatod,leállitod és kannástól vársz 24h-t...gázolaj nyom sehol sincs?
Ha teljesen eltűnik a gázolaj akkor az be sem indul max mig felnem kapja megint..de ezt nemigen kéne erőltetni hosszútávon mert adagoló csere leszz.
VP44 nem igen szeret erőlködni sajna.
Ha kannába is visszaereszt és nem látsz gázolaj nyomot akkor adagolós.
semelyik csőnél nemjön a gázolaj? nem e valamelyik porlasztó hugyozik és pont azt nyitottad meg?

Eggyik nagynyomású csönél sincs semmi nafta,de ennek elennére pöcre indül,de dadogósan,füstölősen...majd kis idő elteltével kisimul az alapjárat,de nem az igazi.Pcsúcs csere volt,go szürő is,hiba kód nincs. rinya
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.06 szombat, 18:34:44 írta fargabb » Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #10040 Dátum: 2013.04.06 szombat, 19:00:58 »

Sziasztok!

Pici segítséget kérnék Tőletek.
A vízpumpa szíjam nagyon töredezett ezért cserélném, de csak azt egyenlőre. Az lenne a kérdés, hogy a vikiben leírtak vonatkoznak a tddi-re is? Flexkulccsal meglazítom, szíj le, új fel és kész?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #10041 Dátum: 2013.04.06 szombat, 19:22:24 »

Sziasztok!

Pici segítséget kérnék Tőletek.
A vízpumpa szíjam nagyon töredezett ezért cserélném, de csak azt egyenlőre. Az lenne a kérdés, hogy a vikiben leírtak vonatkoznak a tddi-re is? Flexkulccsal meglazítom, szíj le, új fel és kész?

Igen tddi-n is ugyanúgy tudod cserélni a szíjat.
Azért nézd meg (pörgesd meg) a feszítőn a csapágyt mikor nem lesz rajta a szíj.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #10042 Dátum: 2013.04.06 szombat, 19:40:40 »

Igen tddi-n is ugyanúgy tudod cserélni a szíjat.
Azért nézd meg (pörgesd meg) a feszítőn a csapágyt mikor nem lesz rajta a szíj.

Remek! Jó, hogy mondod, megnézem.

Köszi szépen az infót! worship

joe
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #10043 Dátum: 2013.04.06 szombat, 20:35:14 »

Remek! Jó, hogy mondod, megnézem.

Köszi szépen az infót! worship

joe


Ha nagyon rossz a csapágy akkor ezt csináld meg: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10044 Dátum: 2013.04.06 szombat, 21:48:03 »

Vagy esetleg itt lehet próbálkozni.
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_kombi_bwy_2000_11_2007_08__15493/szijhajtas_1__hosszbordasszij_feszitogorgo__hosszbordasszij_feszitogorgo__mind?gyakori=I
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10045 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 09:39:19 »

szintén problémám van a kocsimmal,kerékösszetartás jó! azt mondták,mivel húz jobbra aztán a gumikat figymálták a szerelők,még elmennek! aztán azt mondták lenghéscsillapitó,szerintem az meg jó,de a hiba fenn áll,ahány szerelő annyi félét mond!azt viszont látom hogyha megemelem elejét,nem egyforma a két rugo! az eggyik oldalon mintha letört volna vali darab belőle mert ott a rugotányérba nem fekszik bele csak  egy része hozzáér a másik felén meg beleül teljesen,és még szükül is hogy passzoljon bele! lehet emiatt húz jobbra!!!??? ja és a bal hátsó ajtómnál az eső miatt megtelt vizzel a szőnyeg,beereszt az ajtó?a küszöb mindig vizes! apropo antenám kitört,a menetes rész már nem lehet belecsavarozni semmit foglalatostól cserélnem kéne mert az is ***!valaki elátkozott ? help eplus2
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10046 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:29:40 »

Eggyik nagynyomású csönél sincs semmi nafta,de ennek elennére pöcre indül,de dadogósan,füstölősen...majd kis idő elteltével kisimul az alapjárat,de nem az igazi.Pcsúcs csere volt,go szürő is,hiba kód nincs. rinya

Na most én arra gondoltam hogy amikor inditózól akkor jön e a nyál...ha a hollandit álló motornál megnyitod nemis fog jönni semmi.
Ha viszont pöccre indul akkor van anyag...csak tuti  fellevegősödik valahol....
Miért volt csúcs csere? milyen csúcs ment bele? ki rakta bele? lehúzta mielőtt berakta? stb,stb...
generátor jó? ugye nem szabadonfutós?
Sok minden lehet... szomoru1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10047 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 12:33:31 »

Tegnap belőttem a turbót...igen betyár lett....de aszem ujrakell irnunk a chipet és kaját adni neki még... eplus2
A kartel lecsapatóra ránéztem szerelgetés közben és akkor vettem észre hogy félig van olajjal a pohárka...max 10.000 alatt.....hm eljen


Naplózva
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #10048 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 13:37:26 »

Na most én arra gondoltam hogy amikor inditózól akkor jön e a nyál...ha a hollandit álló motornál megnyitod nemis fog jönni semmi.
Ha viszont pöccre indul akkor van anyag...csak tuti  fellevegősödik valahol....
Miért volt csúcs csere? milyen csúcs ment bele? ki rakta bele? lehúzta mielőtt berakta? stb,stb...
generátor jó? ugye nem szabadonfutós?Ja a gyári lett bereakva.
Sok minden lehet... szomoru1


Igen,van nafta indítózva minder hengernél,pcsucs csere hátha az a gond de még szarabb lett,autósz,le lett húzva.Láttam a videódat gondoltam ez lessz a pobléma nekem is,de nem tudom mi a baja.Nem szabadonfutós a generátorom,nem is lessz az. falbav
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 21:58:00 írta fargabb » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10049 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 14:06:33 »

szintén problémám van a kocsimmal,kerékösszetartás jó! azt mondták,mivel húz jobbra aztán a gumikat figymálták a szerelők,még elmennek! aztán azt mondták lenghéscsillapitó,szerintem az meg jó,de a hiba fenn áll,ahány szerelő annyi félét mond!azt viszont látom hogyha megemelem elejét,nem egyforma a két rugo! az eggyik oldalon mintha letört volna vali darab belőle mert ott a rugotányérba nem fekszik bele csak  egy része hozzáér a másik felén meg beleül teljesen,és még szükül is hogy passzoljon bele! lehet emiatt húz jobbra!!!??? ja és a bal hátsó ajtómnál az eső miatt megtelt vizzel a szőnyeg,beereszt az ajtó?a küszöb mindig vizes! apropo antenám kitört,a menetes rész már nem lehet belecsavarozni semmit foglalatostól cserélnem kéne mert az is ***!valaki elátkozott ? help eplus2
félre/rosszul kopott gumitól húzhat jobbra. cserld meg a hátsókkal, vagy a nyárikból tegyél fel kettőt.  kellene 2 jó rugó is, próbáld meg a keres kínálba a bontósokat, biztos van nekik.     de el kellene vinni futóműállításra 1 normális helyre.
 
a beázás elég sokunknál megvan. a barmok úgy találták ki az ajtót, h be tud folyni belülre a víz.. lefolyik az üvegnél az ablakemelő sínjére, majd 1 lyukon át a kárpit alá, és rá a kéderre. onnan meg befele megy a szőnyegre.   az  általánosba be lett téve a megoldás nem rég  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.