Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:23:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
197
198
199
200
201
202
203
[
204
]
205
206
207
208
209
210
211
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102627 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10150 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 23:18:02 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.05.13 hétfő, 13:04:21
Az jó fogyasztás. Számold ki úgy,hogy amennyit tankolsz(fullig) azt a literszámot elosztod a megtettem km-t elosztva százzal,szóval a te esetedben,pl.:
55/9,5 = 5,79
Lehet egy kicsit hülyén hangzik de én 60litert szokok bele önteni max 64ment belé lehetséges ?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10151 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 23:21:25 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.13 hétfő, 23:18:02
Lehet egy kicsit hülyén hangzik de én 60litert szokok bele önteni max 64ment belé lehetséges ?
Hát...64? Az érdekes...
Naplózva
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10152 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 23:25:10 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.05.13 hétfő, 23:21:25
Hát...64? Az érdekes...
56van írva a papírokba ,de ha úgy bandaskázom bele akk bele ment annyi csordulásig
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10153 Dátum:
2013.05.14 kedd, 07:09:20 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.13 hétfő, 23:25:10
56van írva a papírokba ,de ha úgy bandaskázom bele akk bele ment annyi csordulásig
A legtöbb amit tankoltam az 61,3 liter, de akk nem az első kattig ment
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10154 Dátum:
2013.05.14 kedd, 10:41:15 »
Esetleg vkinek nem fordult elő olyan,h a porlasztóknál mind a 4nél nyomja ki az olajat. Erre vmit nem tudtok ajánlani?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10155 Dátum:
2013.05.14 kedd, 10:49:25 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.14 kedd, 10:41:15
Esetleg vkinek nem fordult elő olyan,h a porlasztóknál mind a 4nél nyomja ki az olajat. Erre vmit nem tudtok ajánlani?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.0
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10156 Dátum:
2013.05.14 kedd, 10:55:51 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.05.14 kedd, 10:49:25
http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.0
kosz szépen
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10157 Dátum:
2013.05.14 kedd, 11:25:35 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.05.14 kedd, 10:49:25
http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.0
Szia!
Azt nem tudod véletlenül, hogy ha kész a csere akkor kell-e légteleníteni? Vagy bármi mást csinálni?
Köszi!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10158 Dátum:
2013.05.14 kedd, 11:47:11 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.05.14 kedd, 11:25:35
Szia!
Azt nem tudod véletlenül, hogy ha kész a csere akkor kell-e légteleníteni? Vagy bármi mást csinálni?
Köszi!
Amikor én csináltam nem kellett visszaraktam minden csövet indítottam néhány böffenés és ketyegett rendesen.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10159 Dátum:
2013.05.14 kedd, 11:59:43 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.05.14 kedd, 11:47:11
Amikor én csináltam nem kellett visszaraktam minden csövet indítottam néhány böffenés és ketyegett rendesen.
Köszi!
Naplózva
jan0815
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10160 Dátum:
2013.05.14 kedd, 21:34:12 »
szia Lacimanó!a Te autod be van chipezve?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10161 Dátum:
2013.05.14 kedd, 21:38:18 »
Idézetet írta: jan0815 - 2013.05.14 kedd, 21:34:12
szia Lacimanó!a Te autod be van chipezve?
az aláírásából az derül ki...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10162 Dátum:
2013.05.14 kedd, 21:46:36 »
Idézetet írta: jan0815 - 2013.05.14 kedd, 21:34:12
szia Lacimanó!a Te autod be van chipezve?
Ne be van chipezve,hanem meg van chippelva
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10163 Dátum:
2013.05.14 kedd, 22:58:09 »
Idézetet írta: jan0815 - 2013.05.14 kedd, 21:34:12
szia Lacimanó!a Te autod be van chipezve?
Szia inkább okosítva. Kicsit át lett írva kb.2 óra és kész nekem azelőtt 7 Liter alá alig akart menni a fogyi utánna 5.8 - 6.7 között van kb 50% város és országút néha élvezkedés. Nagyon tud menni.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10164 Dátum:
2013.05.14 kedd, 23:05:36 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.05.14 kedd, 22:58:09
Szia inkább okosítva. Kicsit át lett írva kb.2 óra és kész nekem azelőtt 7 Liter alá alig akart menni a fogyi utánna 5.8 - 6.7 között van kb 50% város és országút néha élvezkedés. Nagyon tud menni.
nekem chip óta ha okosan tolom volt 5.1 is. Múltkor jöttem egy finom (csak 90es tempó) szombathely-zegi utat 60km. 4.7et mutatott az óra, ami kicsit csal felfelé. Na de ennél az értéknél legyen ez is tökéletes. Nem voltak gázfröccsök, fékezgetés stb, végi egy tempó. Igaz a Körmend és Szhely közti egyenes előtt 85tel beálltam egy kamion mögé szélárnyékba végig Körmendig. Egyébként nekem is 5.1 -6.4 között ingadozik chip óta.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10165 Dátum:
2013.05.15 szerda, 09:13:59 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.05.14 kedd, 23:05:36
nekem chip óta ha okosan tolom volt 5.1 is. Múltkor jöttem egy finom (csak 90es tempó) szombathely-zegi utat 60km. 4.7et mutatott az óra, ami kicsit csal felfelé. Na de ennél az értéknél legyen ez is tökéletes. Nem voltak gázfröccsök, fékezgetés stb, végi egy tempó. Igaz a Körmend és Szhely közti egyenes előtt 85tel beálltam egy kamion mögé szélárnyékba végig Körmendig. Egyébként nekem is 5.1 -6.4 között ingadozik chip óta.
Igen volt, hogy én is eco üzemben lementem majdnem 5-re de az már kicsit mazoizmus.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10166 Dátum:
2013.05.18 szombat, 11:31:40 »
nincs valakinek egy változógeós tddi ecu tartalma??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10167 Dátum:
2013.05.18 szombat, 16:24:16 »
hElo
beszereztem a gumiszimeringet a porlasztok mellé, de 10 ill. 12es kulcsot irtak segédeszköznek, 10es az kell is de a 12es az nem tudom mire kell mert a porlasztorol a hollandert 17essel kell megengedni azt akarom kerdeni h azt egyaltalán meg-e lehet engedni nem csinalok-e kart benne?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10168 Dátum:
2013.05.18 szombat, 20:40:17 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.18 szombat, 16:24:16
hElo
beszereztem a gumiszimeringet a porlasztok mellé, de 10 ill. 12es kulcsot irtak segédeszköznek, 10es az kell is de a 12es az nem tudom mire kell mert a porlasztorol a hollandert 17essel kell megengedni azt akarom kerdeni h azt egyaltalán meg-e lehet engedni nem csinalok-e kart benne?
Persze leszedheted anélkül nem tudod lehúzni a gyűrűket .
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10169 Dátum:
2013.05.18 szombat, 21:25:29 »
Végre letudtam klimázni a kocsit idén is...Franco-nak nem volt annyira frankó ,egy csöve elvolt durranva azért nem megy a klimája...
Az LP csatiján a védősapka annyira rávolt rohadva hogy alig birtam letekerni neki...azt nem mostanában használták neki klimázásra...
Mondjuk elég szopós helyen van a jobb kerék doblemez mögött, de két csavar és hozzáférsz...képen mutatom hol van...páran kérdezték...
Naplózva
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10170 Dátum:
2013.05.18 szombat, 22:00:10 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.05.18 szombat, 20:40:17
Persze leszedheted anélkül nem tudod lehúzni a gyűrűket .
oké rendbe. és ott nincs vmi tömités o-gyuru vagy rézalátét?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10171 Dátum:
2013.05.18 szombat, 22:46:38 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.18 szombat, 22:00:10
oké rendbe. és ott nincs vmi tömités o-gyuru vagy rézalátét?
Nincs, kúposan tömít.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10172 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 07:21:38 »
Jelentem, tegnap elkészült egy újabb 6-os váltós DI. Van még mit finomítani(100 fölött elmegy a sebességjel), de egyelőre nagyon tetszik . Ha lesz fogyasztási tapasztalatom, megírom.
Ezúton is köszönöm a segítséget Ervinnek, és Bunyeknek.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10173 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 09:25:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.05.18 szombat, 22:46:38
Nincs, kúposan tömít.
Rendben köszi. Ami alatta van amibe a túlfolyó slagok mennek bele azok már a triskák ?nem
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10174 Dátum:
2013.05.19 vasárnap, 21:43:09 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.19 vasárnap, 09:25:14
Rendben köszi. Ami alatta van amibe a túlfolyó slagok mennek bele azok már a triskák ?nem
Azokat kiveszed és átcsúszik a tömítés a porlasztón és tudod cserélni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tibitronic
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10175 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 11:13:58 »
Sziasztok Urak!
A segítségeteket szeretném kérni!
Az autóm 1200 és 1800-as fordulatszám közt rángat. Csak akkor érezhető a jelenség ha menet közben ezen a fordulaton tartom, vagy erről a fordulatról el szeretnék gyorsítani.
Ha 1000-es fordulatról erőteljesen gyorsítok és 1800-as fordulat fölé pörgetem, akkor nincs rángatás.
Szűrő, tank előtti AC cserélve, bár a régi ac-nak a hangját nem lehetett hallani, de az újnak elég zúgós a hangja (csak az utastérben hallani, az autó mellöl kint nem).
Szerintetek mi lehet a probléma, porlasztócsúcsok, adagoló?
Kivel nézessem meg Budapesten? (aki ért is hozzá és nem csak a pénzt szereti)
Segítségetek előre is köszönöm!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10176 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 13:07:00 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2013.05.20 hétfő, 11:13:58
Sziasztok Urak!
A segítségeteket szeretném kérni!
Az autóm 1200 és 1800-as fordulatszám közt rángat. Csak akkor érezhető a jelenség ha menet közben ezen a fordulaton tartom, vagy erről a fordulatról el szeretnék gyorsítani.
Ha 1000-es fordulatról erőteljesen gyorsítok és 1800-as fordulat fölé pörgetem, akkor nincs rángatás.
Szűrő, tank előtti AC cserélve, bár a régi ac-nak a hangját nem lehetett hallani, de az újnak elég zúgós a hangja (csak az utastérben hallani, az autó mellöl kint nem).
Szerintetek mi lehet a probléma, porlasztócsúcsok, adagoló?
Kivel nézessem meg Budapesten? (aki ért is hozzá és nem csak a pénzt szereti)
Segítségetek előre is köszönöm!
EGR szelep pucol vagy dugózva?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tibitronic
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10177 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 13:38:45 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.05.20 hétfő, 13:07:00
EGR szelep pucol vagy dugózva?
2007-ben vettem a gépet, én az óta nem foglalkoztam az EGR-el.
Okozhatja ezt a jelenséget az EGR?
2011 nyarán szívócsövet takarítottuk, olajsár + korom volt benne rendesen, 1 hónapja néztem a szívótorokra menő gumi könyökcsövet belülről, tök száraz és semmi korom lerakódás benne!
Naplózva
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10178 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 14:43:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.05.19 vasárnap, 21:43:09
Azokat kiveszed és átcsúszik a tömítés a porlasztón és tudod cserélni.
Rendben ki cseréltem még tegnap na mentem vele egy 25kmt idáig ok
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10179 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 19:47:26 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2013.05.20 hétfő, 11:13:58
Sziasztok Urak!
A segítségeteket szeretném kérni!
Az autóm 1200 és 1800-as fordulatszám közt rángat. Csak akkor érezhető a jelenség ha menet közben ezen a fordulaton tartom, vagy erről a fordulatról el szeretnék gyorsítani.
Ha 1000-es fordulatról erőteljesen gyorsítok és 1800-as fordulat fölé pörgetem, akkor nincs rángatás.
Szűrő, tank előtti AC cserélve, bár a régi ac-nak a hangját nem lehetett hallani, de az újnak elég zúgós a hangja (csak az utastérben hallani, az autó mellöl kint nem).
Szerintetek mi lehet a probléma, porlasztócsúcsok, adagoló?
Kivel nézessem meg Budapesten? (aki ért is hozzá és nem csak a pénzt szereti)
Segítségetek előre is köszönöm!
Nekem ritkán 1500-as fordulatnál ránt egyet, kb egy éve jelentkezett a dolog. Eddig én nem foglalkoztam vele. Ha valaki, akkor VIK tud neked segíteni Bp, Lurdyval szemben Ford szervizben.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10180 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 19:58:01 »
Mi a véleményetek az alábbi jelenségről:
amióta föltettem a 6-os váltót, azt veszem észre az autón, hogy 1,2,5-ös fokozatban ugyanolyan a turbónyomás mint eddig (óra szerint belecsap a 1,5bar-ba pár másodpercig, utána visszaszabályoz 1,2 körüli értékre) de 3,4,6-ban pedig nem épül fel rendesen, max. 0,7-0,9. VGT-s turbó, a szabályzószelepet bekötöttem.
Turbócsöveken kifújás nyomát nem látok, meg ha kifújna valahol akkor 5.-ben sem lenne 1,5 bar.
Az óracsoport szerint van egy DTC-m is, E200 ami eddig nem volt.
Kicsit értetlenül állok a dolog előtt, váltócsere előtt nem volt gond vele.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.20 hétfő, 20:03:23 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
ladis
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10181 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 20:54:37 »
Üdv Mindenkinek!
2001 09 havi 2l TDDI 115 Le változó GEOS Mondim van vettem 150 ezer km.-el tavaly most van benne 178ezer eddig probléma mentessen használtam kb 2 hete elkezdett 120 körül 5.-ben enyhén rángatódzni menne ,megtorpan menne,megtorpan állandó gáz tartásnál (gyorsításnál nincs megtorpanás ) korábban csak benzines kocsijaim voltak ez az első diesel, korábban is olvasgattam sokat a ford escort forumon ,ezért kerestem rá erre a fórumra,gondoltam a problémámra találok okos megoldást. HÁLÁS VAGYOK NEKTEK valszeg megvan a hiba cooler s alakú turbó cső ki van repedve,és a Geos.-ra menő vacum csövet kirágta a motor takaró műanyag dekli ezt a csövet kicseréltem 5mm.-es belső 12mm külső átmérőjű benzin csőre .Ford szervizbe szombaton mutatom az egyik szerelőnek hol van megrepedve a gumi cső ő elmondta bent a recepciosnak mire van szükségem és kaptam egészen mást, mint itthon kiderült szerelés közben az S alkú cooler cső helyet (más méretű van nekik mint a kocsimban van mondta a szerelő) de 2 db -ból meg tudom csinálni,hogy jó legyen vetettek velem egy T alakú fémcsövet (a T középső ága az egr szelephez megy ) és a felső gumi könyököt ami a szívó csonkhoz megy . JÓL át vertek! A két felesleges alkatrész volt 174 Eu,nem gond holnap viszem vissza cserére és mindjárt veszek 8 db tömítést a szívó sor alá. Az S alakú csövet ideiglenesen megragasztottam a repedést kívül körbetekerve ragasztó szalaggal. EGR szelep ledugózva 2mm-es savállóval,csövek benzinnel kimosva ,szárazva törölve.[
[http://kepfeltoltes.hu/130520/WP_20130520_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
Jövő hétvégén terv Szívó csonk tisztítás S alakú új cooler cső csere.
Kérdésem : ezért füstölt amikor a turbo bekapcsolt ? és ezért nem volt egyenletes menet sebességem ?
Mivel tisztítsam a rendszert ezzel ? Wynn'sDiesel Clean 3 http://www.kramp.com/shop-hu/hu/14102/286959/589764/674934/SP12292+Diesel+Clean+3++500ml
vagy ezzel Wynn's Diesel Pover 3 ? http://www.olajat.hu/termeklap/egr-es-reszecskeszuro-dpf-apolas/wynns---diesel-adalek-dpfregen-500ml-diesel-power-3-cerium-technologiaval
Bocsi egy kicsi hosszúra sikeredett. Július első hetének végén megyek Magyarországra 2 és fél hétig leszek ott azt muszáj visszajönnöm melózni szeretnék egy chip tuningot csináltatni rá Komárom-Esztergom megyében lakok Bp. 60 km Esztergom 15 km tudnátok megbízható jó szakembert ajánlani ?
Köszi előre is !!! Üdv. Ladis
Naplózva
ladis
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10182 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 21:02:08 »
Alighanem el q.tam a szerkesztést a kép bemásolással. Majd belejövök .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10183 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 21:03:25 »
Idézetet írta: ladis - 2013.05.20 hétfő, 20:54:37
Üdv Mindenkinek!
2001 09 havi 2l TDDI 115 Le változó GEOS Mondim van vettem 150 ezer km.-el tavaly most van benne 178ezer eddig probléma mentessen használtam kb 2 hete elkezdett 120 körül 5.-ben enyhén rángatódzni menne ,megtorpan menne,megtorpan állandó gáz tartásnál (gyorsításnál nincs megtorpanás ) korábban csak benzines kocsijaim voltak ez az első diesel, korábban is olvasgattam sokat a ford escort forumon ,ezért kerestem rá erre a fórumra,gondoltam a problémámra találok okos megoldást. HÁLÁS VAGYOK NEKTEK valszeg megvan a hiba cooler s alakú turbó cső ki van repedve,és a Geos.-ra menő vacum csövet kirágta a motor takaró műanyag dekli ezt a csövet kicseréltem 5mm.-es belső 12mm külső átmérőjű benzin csőre .Ford szervizbe szombaton mutatom az egyik szerelőnek hol van megrepedve a gumi cső ő elmondta bent a recepciosnak mire van szükségem és kaptam egészen mást, mint itthon kiderült szerelés közben az S alkú cooler cső helyet (más méretű van nekik mint a kocsimban van mondta a szerelő) de 2 db -ból meg tudom csinálni,hogy jó legyen vetettek velem egy T alakú fémcsövet (a T középső ága az egr szelephez megy ) és a felső gumi könyököt ami a szívó csonkhoz megy . JÓL át vertek! A két felesleges alkatrész volt 174 Eu,nem gond holnap viszem vissza cserére és mindjárt veszek 8 db tömítést a szívó sor alá. Az S alakú csövet ideiglenesen megragasztottam a repedést kívül körbetekerve ragasztó szalaggal. EGR szelep ledugózva 2mm-es savállóval,csövek benzinnel kimosva ,szárazva törölve.[
[http://kepfeltoltes.hu/130520/WP_20130520_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
Jövő hétvégén terv Szívó csonk tisztítás S alakú új cooler cső csere.
Kérdésem : ezért füstölt amikor a turbo bekapcsolt ? és ezért nem volt egyenletes menet sebességem ?
Mivel tisztítsam a rendszert ezzel ? Wynn'sDiesel Clean 3 http://www.kramp.com/shop-hu/hu/14102/286959/589764/674934/SP12292+Diesel+Clean+3++500ml
vagy ezzel Wynn's Diesel Pover 3 ? http://www.olajat.hu/termeklap/egr-es-reszecskeszuro-dpf-apolas/wynns---diesel-adalek-dpfregen-500ml-diesel-power-3-cerium-technologiaval
Bocsi egy kicsi hosszúra sikeredett. Július első hetének végén megyek Magyarországra 2 és fél hétig leszek ott azt muszáj visszajönnöm melózni szeretnék egy chip tuningot csináltatni rá Komárom-Esztergom megyében lakok Bp. 60 km Esztergom 15 km tudnátok megbízható jó szakembert ajánlani ?
Köszi előre is !!! Üdv. Ladis
igen,ezért füstölt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10184 Dátum:
2013.05.20 hétfő, 21:15:37 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.20 hétfő, 14:43:47
Rendben ki cseréltem még tegnap na mentem vele egy 25kmt idáig ok
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ladis
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10185 Dátum:
2013.05.21 kedd, 19:25:01 »
Sziasztok
Megvan az S alakú cooler cső a másik 2 csövet visszavették, mindjárt vettem 8 db tömítést a szívócsonkhoz hétvégén cső csere és nagytakarítás
rendszertisztításhoz amit az üzem anyagba kell tölteni ajánlottak Tunap micro flex 983-at megvettem 18 Eu volt Ki ismeri ?? Ez ugyan azt csinálja mint a Wynn's Diesel Clean 3 vagy Wynn's Diesel Pover 3
Illetve tudnátok tanácsot adni melyik mire való ?
Július első hetének végén megyek Magyarországra Komárom-Esztergom megyében leszek Bp. 60 km Esztergom 15 km sajnos csak 2 és fél hétig
leszek ott azt muszáj visszajönnöm melózni ,szeretnék egy chip tuningot csináltatni rá tudnátok megbízható jó szakembert ajánlani valahol azon a környéken ?
Üdv.mindenkinek ladis
Naplózva
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10186 Dátum:
2013.05.21 kedd, 20:23:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.05.20 hétfő, 21:15:37
már egy 100as rajta van sztem nem lesz gond vele, de csak 1 dbot cseréltem ki hétvégére beszerzem a másik hármat, meg sztem kellene egy szelepdekni tömités is mert ugy néz ki h elévült. Ha szemből nézem a motrot jobb oldalán a szij melletti résznél meg a turbonal is
Naplózva
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10187 Dátum:
2013.05.21 kedd, 20:35:07 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.05.14 kedd, 23:05:36
nekem chip óta ha okosan tolom volt 5.1 is. Múltkor jöttem egy finom (csak 90es tempó) szombathely-zegi utat 60km. 4.7et mutatott az óra, ami kicsit csal felfelé. Na de ennél az értéknél legyen ez is tökéletes. Nem voltak gázfröccsök, fékezgetés stb, végi egy tempó. Igaz a Körmend és Szhely közti egyenes előtt 85tel beálltam egy kamion mögé szélárnyékba végig Körmendig. Egyébként nekem is 5.1 -6.4 között ingadozik chip óta.
Nemá, hol lehet ilyen menő cuccot beleszereltetni, és mennyibe kerül, és milyen biztonságos, mennyire biztos elsőre a beállítás?
Ez amúgy valami spéci beállítás síkságra?
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10188 Dátum:
2013.05.21 kedd, 20:36:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.18 szombat, 21:25:29
Végre letudtam klimázni a kocsit idén is...Franco-nak nem volt annyira frankó ,egy csöve elvolt durranva azért nem megy a klimája...
Az LP csatiján a védősapka annyira rávolt rohadva hogy alig birtam letekerni neki...azt nem mostanában használták neki klimázásra...
Mondjuk elég szopós helyen van a jobb kerék doblemez mögött, de két csavar és hozzáférsz...képen mutatom hol van...páran kérdezték...
Ez a kocsi gyönyörűszép. Patika.
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10189 Dátum:
2013.05.21 kedd, 20:42:12 »
Idézetet írta: ladis - 2013.05.20 hétfő, 20:54:37
Üdv Mindenkinek!
2001 09 havi 2l TDDI 115 Le változó GEOS Mondim van vettem 150 ezer km.-el tavaly most van benne 178ezer eddig probléma mentessen használtam kb 2 hete elkezdett 120 körül 5.-ben enyhén rángatódzni menne ,megtorpan menne,megtorpan állandó gáz tartásnál (gyorsításnál nincs megtorpanás ) korábban csak benzines kocsijaim voltak ez az első diesel, korábban is olvasgattam sokat a ford escort forumon ,ezért kerestem rá erre a fórumra,gondoltam a problémámra találok okos megoldást. HÁLÁS VAGYOK NEKTEK valszeg megvan a hiba cooler s alakú turbó cső ki van repedve,és a Geos.-ra menő vacum csövet kirágta a motor takaró műanyag dekli ezt a csövet kicseréltem 5mm.-es belső 12mm külső átmérőjű benzin csőre .Ford szervizbe szombaton mutatom az egyik szerelőnek hol van megrepedve a gumi cső ő elmondta bent a recepciosnak mire van szükségem és kaptam egészen mást, mint itthon kiderült szerelés közben az S alkú cooler cső helyet (más méretű van nekik mint a kocsimban van mondta a szerelő) de 2 db -ból meg tudom csinálni,hogy jó legyen vetettek velem egy T alakú fémcsövet (a T középső ága az egr szelephez megy ) és a felső gumi könyököt ami a szívó csonkhoz megy . JÓL át vertek! A két felesleges alkatrész volt 174 Eu,nem gond holnap viszem vissza cserére és mindjárt veszek 8 db tömítést a szívó sor alá. Az S alakú csövet ideiglenesen megragasztottam a repedést kívül körbetekerve ragasztó szalaggal. EGR szelep ledugózva 2mm-es savállóval,csövek benzinnel kimosva ,szárazva törölve.[
[http://kepfeltoltes.hu/130520/WP_20130520_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
Jövő hétvégén terv Szívó csonk tisztítás S alakú új cooler cső csere.
Kérdésem : ezért füstölt amikor a turbo bekapcsolt ? és ezért nem volt egyenletes menet sebességem ?
Mivel tisztítsam a rendszert ezzel ? Wynn'sDiesel Clean 3 http://www.kramp.com/shop-hu/hu/14102/286959/589764/674934/SP12292+Diesel+Clean+3++500ml
vagy ezzel Wynn's Diesel Pover 3 ? http://www.olajat.hu/termeklap/egr-es-reszecskeszuro-dpf-apolas/wynns---diesel-adalek-dpfregen-500ml-diesel-power-3-cerium-technologiaval
Bocsi egy kicsi hosszúra sikeredett. Július első hetének végén megyek Magyarországra 2 és fél hétig leszek ott azt muszáj visszajönnöm melózni szeretnék egy chip tuningot csináltatni rá Komárom-Esztergom megyében lakok Bp. 60 km Esztergom 15 km tudnátok megbízható jó szakembert ajánlani ?
Köszi előre is !!! Üdv. Ladis
Csak most nézem. Nekem is ugyanez a turbócső hasadt ki anno, és én is másik fajtát kaptam. Valahogy ritka ez az S alakú, mert a többi TDDI-ben is más megoldások vannak. De aztán meglett gyári szám alapján a jó.
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10190 Dátum:
2013.05.21 kedd, 21:43:04 »
Idézetet írta: kurru - 2013.05.21 kedd, 20:36:57
Ez a kocsi gyönyörűszép. Patika.
Köszi...
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10191 Dátum:
2013.05.21 kedd, 21:59:02 »
Válasz
Ez a kocsi gyönyörűszép. Patika.
Mert folyton simogatja...
Mennyire melós kitisztítani a geot a turbón?
Bunyek!
Megy a box papírja, de még csak a k.. va számlát találtam meg. feltúrom most már az egész szekrényt.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10192 Dátum:
2013.05.21 kedd, 22:17:05 »
Idézetet írta: Leni - 2013.05.21 kedd, 21:59:02
Mert folyton simogatja...
Mennyire melós kitisztítani a geot a turbón?
Bunyek!
Megy a box papírja, de még csak a k.. va számlát találtam meg. feltúrom most már az egész szekrényt.
oké...hajrá..
Geot kitisztitani? nem nagy kaland...leveszed,szétszeded,kipucolod,összerakod és felteszed...
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10193 Dátum:
2013.05.21 kedd, 22:27:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.21 kedd, 22:17:05
oké...hajrá..
Geot kitisztitani? nem nagy kaland...leveszed,szétszeded,kipucolod,összerakod és felteszed...
Ja! EZ így megy! fél nap le fél vissza egy gyakorlatlannnak!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10194 Dátum:
2013.05.21 kedd, 22:30:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.21 kedd, 22:17:05
oké...hajrá..
Geot kitisztitani? nem nagy kaland...leveszed,szétszeded,kipucolod,összerakod és felteszed...
Idézetet írta: Ervin - 2013.05.20 hétfő, 21:15:37
Jól vagytok, csáveszek? Régen találkoztunk. Talira jöttök esetleg?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10195 Dátum:
2013.05.22 szerda, 06:19:15 »
Idézetet írta: Angel - 2013.05.21 kedd, 22:30:20
Jól vagytok, csáveszek? Régen találkoztunk. Talira jöttök esetleg?
Tisztelt Fórumtárs!
Tényleg régen találkoztunk. El vagy veszve.
Remélem nincs semmi baj. A nagy talin mindenképp találkozunk.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10196 Dátum:
2013.05.22 szerda, 11:38:18 »
Szaisztok!
Sajnos újra előjött az alapjárat ingadozási hiba. Kizárólag reggel, indítás követően csinálja és érdekesség képen most miközben ingadozik füstöl is láthatóan.(nagyon büdösen) Az egész nem tart max 5-10 mp-ig. Utána mintha semmi nem történt volna, még füst sincs. Alapjárat is hibátlan.
Ez most vajon mitől lehet szerintetek?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10197 Dátum:
2013.05.22 szerda, 12:22:14 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.05.22 szerda, 11:38:18
Szaisztok!
Sajnos újra előjött az alapjárat ingadozási hiba. Kizárólag reggel, indítás követően csinálja és érdekesség képen most miközben ingadozik füstöl is láthatóan.(nagyon büdösen) Az egész nem tart max 5-10 mp-ig. Utána mintha semmi nem történt volna, még füst sincs. Alapjárat is hibátlan.
Ez most vajon mitől lehet szerintetek?
Levegő a rendszerben?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10198 Dátum:
2013.05.22 szerda, 12:27:32 »
állítólag van itt az oldalon olyan ember aki gyárt kipufogókat,már mint az én mondimra kéne ami tddi,hogy erősebb legyen és a hangja is vaduljon olyan kéne ami passzol a gyári helyére és az a katalizátorszerü középdob ki legyen iktatva,gondolom nem árt a motornak és amugy is visszafogja csak a lovakat,ha valaki tud ilyet és vágja a témát annak a kommentjeit ötleteit előre is köszönöm,apropo és egy rendes cooler sem ártana mert agyári s..art sem ér picike
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10199 Dátum:
2013.05.22 szerda, 13:08:42 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.05.22 szerda, 12:27:32
állítólag van itt az oldalon olyan ember aki gyárt kipufogókat,már mint az én mondimra kéne ami tddi,hogy erősebb legyen és a hangja is vaduljon olyan kéne ami passzol a gyári helyére és az a katalizátorszerü középdob ki legyen iktatva,gondolom nem árt a motornak és amugy is visszafogja csak a lovakat,ha valaki tud ilyet és vágja a témát annak a kommentjeit ötleteit előre is köszönöm,apropo és egy rendes cooler sem ártana mert agyári s..art sem ér picike
van egy nagy coolerem, ha kell, 10eft-ért viheted
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
197
198
199
200
201
202
203
[
204
]
205
206
207
208
209
210
211
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ