Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 [208] 209 210 211 212 213 214 215 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113464 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10350 Dátum: 2013.06.25 kedd, 17:23:04 »

Na akkor már ketten vagyunk :-)
Belepróbáltam egy másik légtömegmérőt, de azzal sincs változás. Lehet jövőhéten megpróbálok egy ProTec-es "átmosást" az ártani nem fog neki az biztos.
Igazából együtt lehet élni ezzel így, csak az zavar hogy nem tökéletes az autó. Nem akarom hogy valahol megálljon majd emiatt.
megállni nem fog emiatt vigyor3

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10351 Dátum: 2013.06.25 kedd, 17:24:35 »

az miért lehet, hogy 27-28-fok alatt az auto pöccre indul, de e fölött elindul és 500-ra áll be a fordulat, majd 1-2mp után a rendes alapjárat lesz. hidegen-melegen csinálja... angol autóból van az ecu és az adagoló... lehet, hogy úgy voltak vele, hogy ott úgysincs olyan meleg és nincs rendesen megírva az indítási mennyiség már olyan hőfokra??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10352 Dátum: 2013.06.25 kedd, 19:10:32 »

megállni nem fog emiatt vigyor3



akkor majd más miatt  eplus2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10353 Dátum: 2013.06.25 kedd, 19:18:07 »

az miért lehet, hogy 27-28-fok alatt az auto pöccre indul, de e fölött elindul és 500-ra áll be a fordulat, majd 1-2mp után a rendes alapjárat lesz. hidegen-melegen csinálja... angol autóból van az ecu és az adagoló... lehet, hogy úgy voltak vele, hogy ott úgysincs olyan meleg és nincs rendesen megírva az indítási mennyiség már olyan hőfokra??

Na ezt is csinálja az enyém is, pedig ez németeknél készült. g_zsolt kollégával beszélgettünk erről, neki a TDCI is így indul. Ebből gondolom hogy nem adagoló környékén kell keresni az okot a melegen rossz indulásra.
Szerinte a hengerfejben a vízhőfokjeladó miatt indul melegen nehezen. Magasabb hőfokértéket ad az ECU-nak mint a valós, az meg nem engedi normál alapjáraton elindulni nehogy károsodjon a motor. Még nem cseréltem ki mert nincs ilyen jeladóm.....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10354 Dátum: 2013.06.25 kedd, 22:25:21 »

Na ugyanez nekem is. 2-ben megy mint a barom, 3-ban meg csak "erőlködik".
Detto. Valahogy hármasban az enyém sem egy rakéta, a többi sebességfokozatban viszont húz, mint a pajtás gilette.  hehe (MTX75-tel)
Naplózva
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #10355 Dátum: 2013.06.26 szerda, 06:58:06 »

 falbav
az adagolo elektronikája állt meg.... falbav
:falbav:na most ott tartunk,hogy mégse az adagolo elektronikája állt meg.az adagolora nem érkezik meg a +...utközben valahol elvész.... help
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10356 Dátum: 2013.06.26 szerda, 07:15:44 »

falbav :falbav:na most ott tartunk,hogy mégse az adagolo elektronikája állt meg.az adagolora nem érkezik meg a +...utközben valahol elvész.... help

Akkor jön a vezeték végignézése illetve szakadásvizsgálata.
Naplózva
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #10357 Dátum: 2013.06.26 szerda, 07:23:02 »

Akkor jön a vezeték végignézése illetve szakadásvizsgálata.
hát igen..... ???jo móka lesz...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10358 Dátum: 2013.06.26 szerda, 07:26:20 »

hát igen..... ???jo móka lesz...

Nem olyan bonyolult az. Csak meg kell keresni a két végét és multiméterrel meg tudod nézni. Persze olyannal, amin van folytonosság-vizsgáló funkció.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10359 Dátum: 2013.06.26 szerda, 11:04:07 »

Detto. Valahogy hármasban az enyém sem egy rakéta, a többi sebességfokozatban viszont húz, mint a pajtás gilette.  hehe (MTX75-tel)

Erre azért jó lenne valami megoldást találnunk, mert amikor megvettem az autót (5 éve 130.000km-rel ezelőtt) emlékszem 3.ban 2000-től úgy megindult mint az álom.

Összegezve: nagy turbóval HZsolt92, és 5-ös váltóval Mad-V is ugyanazt tapasztaljátok. Nekem széria VGT turbó van 6-os váltóval. A három autóban marad az ECU és az adagoló ami "közös". Mivel a turbónyomásom akkor sem jön meg 3.ban ha direktre kötöm a vákuumot, ezért csak üzemanyagoldalon lehet a gond.

Zsolti Neked széria progi van az ECU-n?
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.26 szerda, 12:53:47 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10360 Dátum: 2013.06.26 szerda, 11:06:45 »

falbav :falbav:na most ott tartunk,hogy mégse az adagolo elektronikája állt meg.az adagolora nem érkezik meg a +...utközben valahol elvész.... help

Ha a vezetékek jók, akkor én belepróbálnék egy főrelét. Cikkszáma 1030234 ha jól emlékszem. Akkumulátor alatt, váznyúlványon van. Attól is megállhat az autó.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10361 Dátum: 2013.06.26 szerda, 12:15:51 »

Nekem semmi bajom..1,2,3,4,5,6-ban...MXT75 és MMT6-al se...1,5-el tölt stabilan és kimegy csuma parketán néha 1,8-ig is néha... eljen
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10362 Dátum: 2013.06.26 szerda, 12:55:36 »

Nekem semmi bajom..1,2,3,4,5,6-ban...MXT75 és MMT6-al se...1,5-el tölt stabilan és kimegy csuma parketán néha 1,8-ig is néha... eljen


 taps

én az 1,2 - 1.5-tel is elégedett lennék minden fokozatban
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10363 Dátum: 2013.06.26 szerda, 14:39:39 »

Erre azért jó lenne valami megoldást találnunk, mert amikor megvettem az autót (5 éve 130.000km-rel ezelőtt) emlékszem 3.ban 2000-től úgy megindult mint az álom.

Összegezve: nagy turbóval HZsolt92, és 5-ös váltóval Mad-V is ugyanazt tapasztaljátok. Nekem széria VGT turbó van 6-os váltóval. A három autóban marad az ECU és az adagoló ami "közös". Mivel a turbónyomásom akkor sem jön meg 3.ban ha direktre kötöm a vákuumot, ezért csak üzemanyagoldalon lehet a gond.

Zsolti Neked széria progi van az ECU-n?
igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10364 Dátum: 2013.06.26 szerda, 14:41:08 »

Nekem semmi bajom..1,2,3,4,5,6-ban...MXT75 és MMT6-al se...1,5-el tölt stabilan és kimegy csuma parketán néha 1,8-ig is néha... eljen

de neked wgs ecu van benne. Azzal nekem is ment szépen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10365 Dátum: 2013.06.26 szerda, 16:24:03 »

de neked wgs ecu van benne. Azzal nekem is ment szépen

annak mi köze ahhoz hogy tölt a turbó?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10366 Dátum: 2013.06.26 szerda, 22:29:39 »

annak mi köze ahhoz hogy tölt a turbó?
hát... szerintem a gyari vgt turbot az ecu vezérli. mi pedig olyannal kozdunk, ami gyarilag vgt-s. amig nekem is olyan ecu volt benne, addig nekem sem volt ilyen problémám
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10367 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 14:41:48 »

hát... szerintem a gyari vgt turbot az ecu vezérli. mi pedig olyannal kozdunk, ami gyarilag vgt-s. amig nekem is olyan ecu volt benne, addig nekem sem volt ilyen problémám

Tehát a VP44 volt már fönt a másik motorvezérlővel, és akkor nem csinálta?

Egyébként a wgs ecu mit jelent? Miben különbözik az én gyári ecu-mtól?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #10368 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 21:53:21 »

Hosszbordas szij meg a gorgok ( feszito es ket tamaszto) cromaxnal osszesen 23000.magamnak cserelem igy az erzes szopni vele:felbecsülhetetlen
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10369 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 22:06:49 »

Tehát a VP44 volt már fönt a másik motorvezérlővel, és akkor nem csinálta?

Egyébként a wgs ecu mit jelent? Miben különbözik az én gyári ecu-mtól?
mivel az a vp30-hoz volt kódolca, így nem volt.

wg-s, azaz nem geos turbohoz való. nincs maf és vákumos turbovezérlés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10370 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 22:42:28 »

hát... szerintem a gyari vgt turbot az ecu vezérli. mi pedig olyannal kozdunk, ami gyarilag vgt-s. amig nekem is olyan ecu volt benne, addig nekem sem volt ilyen problémám

Az ECU a vákumszelepet vezérli/kapcsolgatja és a légszűrő ház felé ereszti el aszem..ezzel vezérli a geometriát...azaz a vákum ugye állandó és felhuzza a kart alaphelyzetre azaz szűkre...majd ahogy épül fel a karakterisztika(fordulat,befecskendezés,stb)..ez alapján kapcsolgatja a szelepet és ereszti el a vákumot a labda elől és igy a labda elindul lefelé azaz nyitja a geometriát....értelemszerűen a vákum mindig visszahúzza a labdát ha nincs terhelés.
Ha kitámasztod a kart és lekinálod 1,2,3,4,5,6-ban és nincs nyomásod akkor van para...csak óvatosan azért a lerugásokkal, mert nincs szabályzás ugye.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.27 csütörtök, 22:45:25 írta Bunyek » Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10371 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 22:50:16 »

mivel az a vp30-hoz volt kódolca, így nem volt.

wg-s, azaz nem geos turbohoz való. nincs maf és vákumos turbovezérlés

OK! VP30 a D5BA motoron van, ez wg-s.

Tehát akkor a MAF-nélküli D6BA motoron is "wg-s" az ECU? Mert azon a motoron is VP44 van! Csak azért kérdezem mert egy ilyen ECU-m van otthon.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.27 csütörtök, 22:56:54 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10372 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 22:55:51 »

Az ECU a vákumszelepet vezérli/kapcsolgatja és a légszűrő ház felé ereszti el aszem..ezzel vezérli a geometriát...azaz a vákum ugye állandó és felhuzza a kart alaphelyzetre azaz szűkre...majd ahogy épül fel a karakterisztika(fordulat,befecskendezés,stb)..ez alapján kapcsolgatja a szelepet és ereszti el a vákumot a labda elől és igy a labda elindul lefelé azaz nyitja a geometriát....értelemszerűen a vákum mindig visszahúzza a labdát ha nincs terhelés.
Ha kitámasztod a kart és lekinálod 1,2,3,4,5,6-ban és nincs nyomásod akkor van para...csak óvatosan azért a lerugásokkal, mert nincs szabályzás ugye.

Ez így világos is. Kiakasztom a kart, akkor szemem a nyomásmérőn, 1,5bar-nál elveszem a gázt és kész. Az a para, hogy 1,2,4,5-ben megvan a nyomás rendesen, de 3,6,-ban kiakasztva sincs csak 0,7.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10373 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 23:05:34 »

Ez mindaddig nemis lessz jó mig pl egy chipes nem irja hozzá a szoftvert....kapott a kocsid egy plussz sebességet és más áttételezést...elment a karakterisztika....nem véletlenül nem megy pl a tempomat se(már ha van) 6-ban ha átépitetted...azt nem tudja lekezelni mert számára nincs olyan.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10374 Dátum: 2013.06.28 péntek, 07:26:29 »

OK! VP30 a D5BA motoron van, ez wg-s.

Tehát akkor a MAF-nélküli D6BA motoron is "wg-s" az ECU? Mert azon a motoron is VP44 van! Csak azért kérdezem mert egy ilyen ECU-m van otthon.
igen, de nem fogod tudni csak úgy felrakni, mert az immo nem fog stimmelni, műszerrel illeszeni kell...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10375 Dátum: 2013.06.28 péntek, 07:27:07 »

Ez mindaddig nemis lessz jó mig pl egy chipes nem irja hozzá a szoftvert....kapott a kocsid egy plussz sebességet és más áttételezést...elment a karakterisztika....nem véletlenül nem megy pl a tempomat se(már ha van) 6-ban ha átépitetted...azt nem tudja lekezelni mert számára nincs olyan.

tempomatra nincs is megoldás??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10376 Dátum: 2013.06.28 péntek, 07:40:04 »

tempomatra nincs is megoldás??

nincs.....nem létezik 6-os TDDI szoftver.
Nem használod 6-ban.... szomoru1
hétvégén szedem le a labdát...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10377 Dátum: 2013.06.28 péntek, 08:28:04 »

nincs.....nem létezik 6-os TDDI szoftver.
Nem használod 6-ban.... szomoru1
hétvégén szedem le a labdát...
kár szomoru1

oks, majd írj
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10378 Dátum: 2013.06.28 péntek, 09:31:11 »

Sziasztok.

Valaki tudna felrakni képeket azokról a turbo csövekről amiket a Wikiben  lévő leírás szerint jó dolog megerősíteni?

Előre is  worship
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10379 Dátum: 2013.06.28 péntek, 10:51:32 »

igen, de nem fogod tudni csak úgy felrakni, mert az immo nem fog stimmelni, műszerrel illeszeni kell...

Immo is megvan hozzá, meg az adagolója is. De nem hiszem hogy emiatt nekiállok átrakni szomoru1
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10380 Dátum: 2013.06.28 péntek, 10:55:48 »

Ez mindaddig nemis lessz jó mig pl egy chipes nem irja hozzá a szoftvert....kapott a kocsid egy plussz sebességet és más áttételezést...elment a karakterisztika....nem véletlenül nem megy pl a tempomat se(már ha van) 6-ban ha átépitetted...azt nem tudja lekezelni mert számára nincs olyan.


Tempomattal tisztában voltam hogy nem fog menni 6.ban. Azt viszont még mindig nem értem, hogy 3.ban mitől megy el a karakterisztika. Ugyanaz a váltóáttétel az MTX75-ön és az MMT6-on is 3.ban. Ott a tempomatot is kezeli.
Másik dolog hogy, Mad-V kolléga írta hogy neki semmi trükk, gyári minden, mégsem húz az autó rendesen 3.ban. (MTX75-tel)
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10381 Dátum: 2013.06.28 péntek, 11:02:00 »

Tempomattal tisztában voltam hogy nem fog menni 6.ban. Azt viszont még mindig nem értem, hogy 3.ban mitől megy el a karakterisztika. Ugyanaz a váltóáttétel az MTX75-ön és az MMT6-on is 3.ban. Ott a tempomatot is kezeli.
Másik dolog hogy, Mad-V kolléga írta hogy neki semmi trükk, gyári minden, mégsem húz az autó rendesen 3.ban. (MTX75-tel)
nálam még hiányzik, hogy diagra tegyem, lehet, hogy az ecu akkor mit lát...

6-ban ha rányomod a tmpomatot, akkor mit csinál??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10382 Dátum: 2013.06.28 péntek, 13:42:48 »

nálam még hiányzik, hogy diagra tegyem, lehet, hogy az ecu akkor mit lát...

6-ban ha rányomod a tmpomatot, akkor mit csinál??

Semmit! 5-ig tökéletes, 6-ban mintha nem is lenne benne tempomat.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10383 Dátum: 2013.06.28 péntek, 22:08:41 »

Másik dolog hogy, Mad-V kolléga írta hogy neki semmi trükk, gyári minden, mégsem húz az autó rendesen 3.ban. (MTX75-tel)

Holnap azért letesztelem, de valóban van egy ilyen érzésem. Az autó full gyári.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #10384 Dátum: 2013.06.29 szombat, 10:01:20 »

Holnap azért letesztelem, de valóban van egy ilyen érzésem. Az autó full gyári.




Sziasztok! Nekem is jobban ugrik 4.-ben mint 3.-ban. Lehet, hogy rövidebb a 3. fokozat a többihez képest, ezért gyorsabban elfogy a motor hasznos tartománya amit érzünk. Csak egy gondolat.  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.29 szombat, 10:04:10 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10385 Dátum: 2013.06.29 szombat, 10:13:35 »

Sziasztok! Nekem is jobban ugrik 4.-ben mint 3.-ban. Lehet, hogy rövidebb a 3. fokozat a többihez képest, ezért gyorsabban elfogy a motor hasznos tartománya amit érzünk. Csak egy gondolat.  Huh?

Ha rövid lenne a fokozat, akkor pont, hogy jobban kéne mennie. Nekem pl érezhetően jobban lódul négyesben. Tényleg, overboost mindegyik sebességben van? Mert kettesben is ha elrúgom neki, tisztességesen megindul. Csak hármasban nem érzem ezt annyira.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #10386 Dátum: 2013.06.29 szombat, 10:20:35 »

Ha rövid lenne a fokozat, akkor pont, hogy jobban kéne mennie. Nekem pl érezhetően jobban lódul négyesben. Tényleg, overboost mindegyik sebességben van? Mert kettesben is ha elrúgom neki, tisztességesen megindul. Csak hármasban nem érzem ezt annyira.

Mert elfogy a 3. 2000-3000 fordulat között pár másodperc alatt, utána viszont 4.-ben már ideálisabb a fordulat és nyomaték amit érezni lehet. Emelkedőn érezni jól.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10387 Dátum: 2013.06.29 szombat, 18:58:37 »

Mert elfogy a 3. 2000-3000 fordulat között pár másodperc alatt, utána viszont 4.-ben már ideálisabb a fordulat és nyomaték amit érezni lehet. Emelkedőn érezni jól.

Pont ez a baj, hogy nem fogy el pár másodperc alatt 3.ban. 2.-ban lódul, 3.ban erőlködik, 4.-ben megint lódul.
A turbónyomáson is lehet látni a különbséget rendesen, amellett hogy érezni is.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10388 Dátum: 2013.06.29 szombat, 20:23:26 »

Ma végre volt időm a fékrendszer cserére...tárcsák,betétek,fékolaj,hátsó nyergek cseréje 2007-es nyeregre kézifékkar és bowden cserével...plussz motorolaj és szűrők cseréje.
végre van f@sza kézifékem... eljen  bár a nyergeknek semmi bajuk, szépen jártak.



Holnap turbó vezérlés átépités a terv... eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10389 Dátum: 2013.06.29 szombat, 20:44:38 »

Ma végre volt időm a fékrendszer cserére...tárcsák,betétek,fékolaj,hátsó nyergek cseréje 2007-es nyeregre kézifékkar és bowden cserével...plussz motorolaj és szűrők cseréje.
végre van f@sza kézifékem... eljen  bár a nyergeknek semmi bajuk, szépen jártak
Holnap turbó vezérlés átépités a terv... eplus2

így könnyű, csápos emelő meg légkulcs  smile   a féket írd meg milyen, kíváncsi vagyok a delphikre. 

 Ilyenkor kell ezeket bejáratni, összekoptatni?   tudom Te nem fogod  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10390 Dátum: 2013.06.29 szombat, 20:53:23 »

így könnyű, csápos emelő meg légkulcs  smile   a féket írd meg milyen, kíváncsi vagyok a delphikre. 

 Ilyenkor kell ezeket bejáratni, összekoptatni?   tudom Te nem fogod  hehe

Hát ezt az emelőt szerdán telepitem át az uj helyére és mára bepofátlankodtam rá..... eplus2
Nem kell semmit bejáratni...pár kilóméterig picit nyúlós, de ma még mentem vele ide-oda kb 70km-t...mostmár kajak harap...
elől van csak delphi...hátra TRW-t tettem...DEPLHI-t már cégesen is teszteltem és nagyon jó szerintem...TRW-t meg most előszőr használok de elég nagy név, csak nem lessz vele gond...mindenki sztárolta.. eplus2

Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10391 Dátum: 2013.06.29 szombat, 21:07:01 »

Hát ezt az emelőt szerdán telepitem át az uj helyére és mára bepofátlankodtam rá..... eplus2
Nem kell semmit bejáratni...pár kilóméterig picit nyúlós, de ma még mentem vele ide-oda kb 70km-t...mostmár kajak harap...
elől van csak delphi...hátra TRW-t tettem...DEPLHI-t már cégesen is teszteltem és nagyon jó szerintem...TRW-t meg most előszőr használok de elég nagy név, csak nem lessz vele gond...mindenki sztárolta.. eplus2
TRW-ről nekem is jókat mondtak. csak az bevonatolt vagy a Delfin is?  miért nem egyfajtát tettél előre hátra?

egyik ügyfelem vett olyat, h roadhause vagy mi. saját kocsira, A5 3tdi. mondom mit akarsz ezzell?? áááá ez nagyon jó német minőség. (ez volt a legolcsóbb)    mer a normális az drága. mondom akinek ilyen kocsira van pénze annak legyen fékre is.

  a lényeg,  kis város után elment próbálni, füstöltek a betétek, tárcsák lilák, kormány ráz, olaj rotty.   falbav

Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10392 Dátum: 2013.06.29 szombat, 21:28:02 »

Pont ez a baj, hogy nem fogy el pár másodperc alatt 3.ban. 2.-ban lódul, 3.ban erőlködik, 4.-ben megint lódul.
A turbónyomáson is lehet látni a különbséget rendesen, amellett hogy érezni is.

Nincs nyomásmérőm, de valahogy szubjektíven ezt éreztem én is. ma direkt kipróbáltam, de ma meg ment, ahogy kell, hármasban is  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.29 szombat, 21:33:32 írta Mad-V » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10393 Dátum: 2013.06.29 szombat, 21:39:23 »

TRW-ről nekem is jókat mondtak. csak az bevonatolt vagy a Delfin is?  miért nem egyfajtát tettél előre hátra?

egyik ügyfelem vett olyat, h roadhause vagy mi. saját kocsira, A5 3tdi. mondom mit akarsz ezzell?? áááá ez nagyon jó német minőség. (ez volt a legolcsóbb)    mer a normális az drága. mondom akinek ilyen kocsira van pénze annak legyen fékre is.

  a lényeg,  kis város után elment próbálni, füstöltek a betétek, tárcsák lilák, kormány ráz, olaj rotty.   falbav



Kiakartam próbálni, és a hátsót később vettem és addigra olcsóbb lett mint a delphi... eplus2
5.1-es fékolajat tettem most bele...nem várok tőle semmi jobbat ennél a féknél, de ezis olcsón volt...max tovább tart ki... eplus2
sose volt bajon a fékeimmel hálisten...kézifék fogott nagyon fennt azért cseréltem le a kart és nyergeket 2007-esre és most nagyon penge lett...fél óra alatt kicseréltem szal nem nagy durranás...




Naplózva
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10394 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 03:56:32 »

Sziasztok mesterek!

Nincs ötletetek esetleg a követekző hibára?
tddi 116 Le kocsim van. kb 1 honapja vettem.
a vízhőfok mutatóm fura dolgokat csinál. nagyon nehezen melegszik az (óra szerint legalábbis) a motor. és ha fel is melegzsik, nagyon ritkán
éri el a középértéket. nem 2 km-s távon is... hosszabb utakon se. majd ha fel is megy a mutató valamennyire egyszer csak leesik.
megfigyeltem, ha  a klíma ki is van kapcsolva akkor is jár a ventilátor a hűtőnél.. kozvetelenul inditás után is ( hideg motornál is)
én hőfok jeladóra tippelnék, az szinte biztos, + esetleg termosztátra, mert az megmagyarázná azt is, h mér hül vissza ha egyszer felmegy...
A jeladó meg talán rossz hőfokot ad és beindítja a ventilátort. ami szinte mindig megvan, h megmozdul picit a hofokmutatom egyébként de éppen hogy kicsit:(
Mennyire gond ez egyébként? úgyértem nagy gáz lehet h egy hónapja így jártam az autóval? jeladóval kezdenétek?
Előre is köszönöm a tanácsokat, ötleteket. Aggódom kicsit, mert azért gondolom nem tezs neki jót, h nem üzemi hőfokon megy...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10395 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 07:37:56 »

Sziasztok mesterek!

Nincs ötletetek esetleg a követekző hibára?
tddi 116 Le kocsim van. kb 1 honapja vettem.
a vízhőfok mutatóm fura dolgokat csinál. nagyon nehezen melegszik az (óra szerint legalábbis) a motor. és ha fel is melegzsik, nagyon ritkán
éri el a középértéket. nem 2 km-s távon is... hosszabb utakon se. majd ha fel is megy a mutató valamennyire egyszer csak leesik.
megfigyeltem, ha  a klíma ki is van kapcsolva akkor is jár a ventilátor a hűtőnél.. kozvetelenul inditás után is ( hideg motornál is)
én hőfok jeladóra tippelnék, az szinte biztos, + esetleg termosztátra, mert az megmagyarázná azt is, h mér hül vissza ha egyszer felmegy...
A jeladó meg talán rossz hőfokot ad és beindítja a ventilátort. ami szinte mindig megvan, h megmozdul picit a hofokmutatom egyébként de éppen hogy kicsit:(
Mennyire gond ez egyébként? úgyértem nagy gáz lehet h egy hónapja így jártam az autóval? jeladóval kezdenétek?
Előre is köszönöm a tanácsokat, ötleteket. Aggódom kicsit, mert azért gondolom nem tezs neki jót, h nem üzemi hőfokon megy...

a ventiházon van az előtétellenállás, azt nézd meg, valszeg az lesz a rossz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10396 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 10:41:24 »

Nincs nyomásmérőm, de valahogy szubjektíven ezt éreztem én is. ma direkt kipróbáltam, de ma meg ment, ahogy kell, hármasban is  Huh?

Előbb-utóbb csak kiforrja magát a dolog, és rájövünk a megoldásra. Próbálgatom én is, ha nem agyalom igazából nem érezni a különbséget. Ahogy írtam is, tudok együtt élni ezzel a dologgal, csak tudom hogy nem ilyennek kellene lennie.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10397 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 10:49:51 »

Sziasztok mesterek!

Nincs ötletetek esetleg a követekző hibára?
tddi 116 Le kocsim van. kb 1 honapja vettem.
a vízhőfok mutatóm fura dolgokat csinál. nagyon nehezen melegszik az (óra szerint legalábbis) a motor. és ha fel is melegzsik, nagyon ritkán
éri el a középértéket. nem 2 km-s távon is... hosszabb utakon se. majd ha fel is megy a mutató valamennyire egyszer csak leesik.
megfigyeltem, ha  a klíma ki is van kapcsolva akkor is jár a ventilátor a hűtőnél.. kozvetelenul inditás után is ( hideg motornál is)
én hőfok jeladóra tippelnék, az szinte biztos, + esetleg termosztátra, mert az megmagyarázná azt is, h mér hül vissza ha egyszer felmegy...
A jeladó meg talán rossz hőfokot ad és beindítja a ventilátort. ami szinte mindig megvan, h megmozdul picit a hofokmutatom egyébként de éppen hogy kicsit:(
Mennyire gond ez egyébként? úgyértem nagy gáz lehet h egy hónapja így jártam az autóval? jeladóval kezdenétek?
Előre is köszönöm a tanácsokat, ötleteket. Aggódom kicsit, mert azért gondolom nem tezs neki jót, h nem üzemi hőfokon megy...



5 km után ilyen időben el kell érnie az üzemi hőfokot, és nem szabad visszaesnie függőlegestől a mutatónak. Termosztátok cseréje első körben, de csak gyárit mindegyikből!

Hűtőventilátornak nem szabad beindulni hideg motornál, de ha jók a termosztátok az nem hűti vissza a vizet.
Ablakmosó tartály mellett van a klímacsövön egy csatlakozó, azt húzd le járó motornál. Ha így kikapcsol a ventilátor hideg motornál, akkor a klímánál kell keresni a bajt.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #10398 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 20:02:16 »

Sziasztok,

Ennek a turbó csőnek tudjátok a pontos méretét?

Jó lehet rá ez a cső? http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=59
Pontos méretei:
- 90 fok
- belső átmérő: 51mm
- hosszúság: 200mm
- anyagvastagság: 4,5mm
Valaki rakott már fel ilyet? Bele merjek vágni?
Köszi  worship
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10399 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 21:32:08 »

Sziasztok,

Ennek a turbó csőnek tudjátok a pontos méretét?

Jó lehet rá ez a cső?
Pontos méretei:
- 90 fok
- belső átmérő: 51mm
- hosszúság: 200mm
- anyagvastagság: 4,5mm
Valaki rakott már fel ilyet? Bele merjek vágni?
Köszi  worship
tökéletes a helyére
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 [208] 209 210 211 212 213 214 215 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.