Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:46:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 204 205 206 207 208 209 210 [211] 212 213 214 215 216 217 218 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102900 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10500 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 01:56:11 »

Sziasztok,

1; 1,5 hónapos nálam a mondeom és megfigyeltem, hogy időnként amikor a turbóm elindul, mintha kihagyna. a kapcsolási ponton, padló gáznál nem érezni egyáltalán, inkább mikor finoman gyorsulnék vele. jön a kereplő hangja a motornak de mintha nem menne csak üvöltene:(
megnézegettem a turbó körüli csöveket és ezt találtam:

http://kepfeltoltes.hu/view/130714/fot__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130714/image__1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130714/567730048image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

okozhat ez az olajos nyom ilyet?
2; valamint 1,5 hónap alatt, ma 2X-ra tapasztaltam oylat, h alapjarat picit egyenletlen. kicsit berezza belül is érezehtően a kocsit. de újraindítás után megszünt.

3; Az uccsó kép (ha jo sorrendbe raktam fel) a 2 db bal oldali porlasztomról készült. valami áll ott vmi folyadék. nem éreztem gázolaj szagot onnan... nem tudom mi lehet. a muanayg burkolaton nincs nyoma. a jobb 2 az szaraz.

Előre is köszönöm a válaszokat:)



Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10501 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 11:08:42 »

Sziasztok,

1; 1,5 hónapos nálam a mondeom és megfigyeltem, hogy időnként amikor a turbóm elindul, mintha kihagyna. a kapcsolási ponton, padló gáznál nem érezni egyáltalán, inkább mikor finoman gyorsulnék vele. jön a kereplő hangja a motornak de mintha nem menne csak üvöltene:(
megnézegettem a turbó körüli csöveket és ezt találtam:

http://kepfeltoltes.hu/view/130714/fot__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130714/image__1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130714/567730048image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


A porlasztónál lévő tömítést vedd ki és ragaszd vissza olajálló tömítő pasztával. Ha mind a 4-et megcsinálod nem fog szivárogni többet.
A gumicsőnél a kartergáz nyoma látszik,ez mondhatni normális.  Ezek nem okoznak alapjárati tüneteket.

okozhat ez az olajos nyom ilyet?
2; valamint 1,5 hónap alatt, ma 2X-ra tapasztaltam oylat, h alapjarat picit egyenletlen. kicsit berezza belül is érezehtően a kocsit. de újraindítás után megszünt.

3; Az uccsó kép (ha jo sorrendbe raktam fel) a 2 db bal oldali porlasztomról készült. valami áll ott vmi folyadék. nem éreztem gázolaj szagot onnan... nem tudom mi lehet. a muanayg burkolaton nincs nyoma. a jobb 2 az szaraz.

Előre is köszönöm a válaszokat:)




Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10502 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 11:53:47 »

Sziasztok,

1; 1,5 hónapos nálam a mondeom és megfigyeltem, hogy időnként amikor a turbóm elindul, mintha kihagyna. a kapcsolási ponton, padló gáznál nem érezni egyáltalán, inkább mikor finoman gyorsulnék vele. jön a kereplő hangja a motornak de mintha nem menne csak üvöltene:(
megnézegettem a turbó körüli csöveket és ezt találtam:

http://kepfeltoltes.hu/view/130714/fot__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130714/image__1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130714/567730048image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

okozhat ez az olajos nyom ilyet?
2; valamint 1,5 hónap alatt, ma 2X-ra tapasztaltam oylat, h alapjarat picit egyenletlen. kicsit berezza belül is érezehtően a kocsit. de újraindítás után megszünt.

3; Az uccsó kép (ha jo sorrendbe raktam fel) a 2 db bal oldali porlasztomról készült. valami áll ott vmi folyadék. nem éreztem gázolaj szagot onnan... nem tudom mi lehet. a muanayg burkolaton nincs nyoma. a jobb 2 az szaraz.

Előre is köszönöm a válaszokat:)
Szia!

A turbó nem kapcsol, hanem tölt, és már alapjáraton is működik, csak nem azon a nyomáson.
A fényképek a szívó oldali ágról készültek, ami nem okozhat észrevehető teljesítménycsökkenést, főleg, hogy valószínűleg annak a csőnek a kis csonkja lukas vagy nincs  a helyén, ami a kartergázt vezeti vissza a szelepfedéltől. Ellenőrizd, és tegyél rá másik bilincset, ha nem szakadt.
Az alapjárat ingadozását rossz generátor is okozhatja, de ha ráz is az autó, akkor sok minden más is lehet. Olvastass hibakódot gyári műszerrel, akkor talán okosabbak leszünk, ez így túl sok minden lehet, ahogy az is, hogy miért nem megy az autó. A nyomó oldali ág összes csövét is végignézted amúgy? Olajsaras csövet keress!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10503 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 11:54:14 »


Értem én,hogy van ott egy csomó kép, csak azt szeretném tudni,hogy ezek közül melyeket érdemes bandázsolni.
egyiket sem mert semmit sem er.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10504 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 12:42:55 »

Mi ez a bandázsolás? Nem valami krampács dolog? Szerintem csak adtok a szoárénak egy pofont vele és ha lukad, nehezebb lesz észrevenni.
Úgy kell ezt elképzelni, mint amikor simán betekered a teniszütő markolatát is? Valahogy nehezen hiszem el, hogy ha a cső nem bírja a nyomást, majd ez fogja, de mondom, nem láttam még hogy csinálják és mivel.
Kérdésedre válaszolva a szívósorra menő könyök és az akku mellett lemenő 2 kanyaros hosszabb cső a leginkább hajlamos a hasadásra.
Tisztelt Fórumtárs!
Még mielőtt tapasztalat hiányában állitanál valamit, nem ártana előtte talán kiprbálni. A turbócsövek azért mennek tönkre, mert minden egyes gyorsitásnál a turbónyomásra a csövek előszőr kitágulnak, majd utána állandósul a nyomás. A bandázsolt csövek esetében ez a tágulás (komoly mechanikai igénybe vétel) elmarad, ebből adódóan hamarabb felépűl a turbónyomás, kisebb lessz a turbólyuk ha van, és a csövek élettartama megsokszorózódik, mivel megszünik a mechanikai igénybe vétel. A bandázsolásnál csupán arra kel ügyelni, hogy a cső két végén a szalagot nem szabad szorosra húzni, mert különben nem tudod a helyére feltolni. Az egész folyamatról találsz egy fotokkal ilusztrát cikket a FAQ topikban.
Még valami! A bandázsolás nem a kihasadt csövek javitására szolgál, hanem a probléma megelőzésére. Ezt azért nem árt tudnotok. waveTisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.14 vasárnap, 12:46:54 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10505 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 12:52:11 »

egyiket sem mert semmit sem er.
Tisztelt Fórumtárs!
Tapasztalat hiányában ne alkoss negativ véleméyt, mert magad minősited. falbav falbav falbav
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10506 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 12:57:43 »

Sziasztok.


Valaki tudna képet felrakni a hasadásra hajlamos turbo csövekről?   worship worship  /TDDI változó geometriás turbo/
Tisztelt Fórumtárs!
Tavaly, Szili Fórumtárs 6 sebességes TDCI gépezetének minden csövét lebandázsoltuk, az izzitógyertyák csereje után. Őt kérdezzétek mennyire elégedett vele, és azóta volt e valamilyen problémája. Az idén csréltem a gépezetén a generátor szijat és alupogácsáztuk a hidraulikus rugót. A turbócsöveknek semmi bajuk. Erről ennyit. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.14 vasárnap, 13:12:55 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10507 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 13:23:04 »

Tisztelt Fórumtárs!
Tavaly, Szili Fórumtárs 6 sebességes TDCI gépezetének minden csövét lebandázsoltuk, az izzitógyertyák csereje után. Őt kérdezzétek mennyire elégedett vele, és azóta volt e valamilyen problémája. Az idén csréltem a gépezetén a generátor szijat és alupogácsáztuk a hidraulikus rugót. A turbócsöveknek semmi bajuk. Erről ennyit. wave
Tisztelettel László! worship

Én is onnan vettem az ötletet. Holnap kipróbálom egy BP--Prága úton.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10508 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 13:51:03 »

Tisztelt Fórumtárs!
Még mielőtt tapasztalat hiányában állitanál valamit, nem ártana előtte talán kiprbálni.

Semmit sem állítottam, csak kételkedem a hatékonyságában. A turbócsöveim köszönik jól vannak enélkül is, de ha nektek beválik, akkor nem dolgoztatok hiába.
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.14 vasárnap, 13:52:57 írta Mad-V » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10509 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 14:01:49 »

Tisztelt Fórumtárs!
Tapasztalat hiányában ne alkoss negativ véleméyt, mert magad minősited. falbav falbav falbav
Tisztelettel László! worship
koszonom, de van vele tapaszatalatom, a cikk szuletese elott 1-1,5 evvel en is megcsinaltam ezt, de csak annyit ertem el vele, hogy amikor kihasadt, akkor nem lattam tole, hogy melyik csovel es hol van a problema

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10510 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 14:03:15 »

Tisztelt Fórumtárs!
Tavaly, Szili Fórumtárs 6 sebességes TDCI gépezetének minden csövét lebandázsoltuk, az izzitógyertyák csereje után. Őt kérdezzétek mennyire elégedett vele, és azóta volt e valamilyen problémája. Az idén csréltem a gépezetén a generátor szijat és alupogácsáztuk a hidraulikus rugót. A turbócsöveknek semmi bajuk. Erről ennyit. wave
Tisztelettel László! worship
a gyari egr alatti nekem 8evet birt. ebbol az 1 evbol nem derul ki sok minden...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10511 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 14:05:03 »

Tisztelt Fórumtárs!
Még mielőtt tapasztalat hiányában állitanál valamit, nem ártana előtte talán kiprbálni. A turbócsövek azért mennek tönkre, mert minden egyes gyorsitásnál a turbónyomásra a csövek előszőr kitágulnak, majd utána állandósul a nyomás. A bandázsolt csövek esetében ez a tágulás (komoly mechanikai igénybe vétel) elmarad, ebből adódóan hamarabb felépűl a turbónyomás, kisebb lessz a turbólyuk ha van, és a csövek élettartama megsokszorózódik, mivel megszünik a mechanikai igénybe vétel. A bandázsolásnál csupán arra kel ügyelni, hogy a cső két végén a szalagot nem szabad szorosra húzni, mert különben nem tudod a helyére feltolni. Az egész folyamatról találsz egy fotokkal ilusztrát cikket a FAQ topikban.
Még valami! A bandázsolás nem a kihasadt csövek javitására szolgál, hanem a probléma megelőzésére. Ezt azért nem árt tudnotok. waveTisztelettel László! worship
ha laposvassal tekernenk korbe, akkor valoban elmaradna a mechanikai valtozas. de ezen egy 1-2mmes cucc semmit sem segit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10512 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 15:32:37 »

nem okoskodni akarok de amit a cromaxban árulnak turbó csövet 20 ezres áron olyat használtan lehet kapni 4000ezerért én annyit adtam érte azóta no problem bilincseket cseréltem egy massziv tipusra,azota nem fuj ki sehol ha meg reped acsö akkor ujra 4ezer de ez maku nagyon!ja és itt vettem öket.köszönet
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10513 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 19:08:47 »

Urak!

Erről vélemény:??

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_di_ambiente_digitalis_klima-6699621


fura az ambientben a digitklíma  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10514 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 19:10:03 »

neked lenne??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10515 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 19:11:39 »

neked lenne??
egy haveromnak! szerdán mennénk megnézni!

mit nézzek egy di-n ami más mint ci-n?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10516 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 19:16:11 »

egy haveromnak! szerdán mennénk megnézni!

mit nézzek egy di-n ami más mint ci-n?
azt szabad szemmel úgysem fogod látni, ami más rajta vigyor3

csak ezért mentek, vagy van valami más kiszemelt is?? nekem most elő van fizetve a hd kép szolgáltatás, de csak az első nagyobb kép, a többi sima kicsi... belsőről semmitmondó kép, motortérről nincs is... nekünk ennyi valós km-nél adta meg magát az adagoló... fokákon van még vp30, az 1.8 tddi-n, ők is 190-200ekm-t emlegetnek meghibásodási átlagnak...

amúgy tényleg érdekes, mert gumikormány, manuál tükör, ambiente ülés, meg minden fapad, ahogy kéne lennie, de cd-s rádió és digitklíma van benne... lehet, már valaki foglalkozott vele...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10517 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 19:18:24 »

azt szabad szemmel úgysem fogod látni, ami más rajta vigyor3

csak ezért mentek, vagy van valami más kiszemelt is?? nekem most elő van fizetve a hd kép szolgáltatás, de csak az első nagyobb kép, a többi sima kicsi... belsőről semmitmondó kép, motortérről nincs is... nekünk ennyi valós km-nél adta meg magát az adagoló... fokákon van még vp30, az 1.8 tddi-n, ők is 190-200ekm-t emlegetnek meghibásodási átlagnak...

amúgy tényleg érdekes, mert gumikormány, manuál tükör, ambiente ülés, meg minden fapad, ahogy kéne lennie, de cd-s rádió és digitklíma van benne... lehet, már valaki foglalkozott vele...
akkor a 115lovason más az adagoló? az megbízhatóbb?

JA elég éerdekes, de csak ezért megyünk eddig bár akkor többet is jólenne keresni...nekem mindegy én csak vezetek, de akkor már ne legyen fölösleges!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10518 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 19:20:09 »

egy haveromnak! szerdán mennénk megnézni!

mit nézzek egy di-n ami más mint ci-n?
amúgy ugyan azt, kell nézni, mint egy ci-n, annyi, hogy ha csörög a lánc, akkor 4-500ekm van már benne, nem 200e vigyor3 ha adagoló baja van, akkor rángat torpan...

elöl a lámpák márkájára, évjáratára ránéznék, nagyon szépen áll az elején a lökös, lehet frissen lett összerakva Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10519 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 19:20:48 »

akkor a 115lovason más az adagoló? az megbízhatóbb?

JA elég éerdekes, de csak ezért megyünk eddig bár akkor többet is jólenne keresni...nekem mindegy én csak vezetek, de akkor már ne legyen fölösleges!
azokon vp44 van, az talán többet bír...

én csak ezért biztos nem mennék fel...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10520 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 19:36:34 »


mennyi pénzt szán rá haverod?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10521 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 20:15:18 »


Hátulján az nem TDCI felirat akar lenni?  Huh?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10522 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 21:50:58 »

amúgy ugyan azt, kell nézni, mint egy ci-n, annyi, hogy ha csörög a lánc, akkor 4-500ekm van már benne, nem 200e vigyor3 ha adagoló baja van, akkor rángat torpan...

elöl a lámpák márkájára, évjáratára ránéznék, nagyon szépen áll az elején a lökös, lehet frissen lett összerakva Roll Eyes
lökhárító az ténnyleg furán jól áll ott, az enyémen jobban lóg  vigyor3

Persze mondtam neki hogy keressünk többet egyért fölösleges menni...igaz!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10523 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 21:52:28 »

mennyi pénzt szán rá haverod?
asszem azt mondta hogy van 200-250kp-ja olyat keres amit el lehet hozni kezdőrészlettel, tehát behitelezné...

szerintem amúgy 800eFt a plafon! Meg a többi ami velejár!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10524 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 21:52:48 »

Hátulján az nem TDCI felirat akar lenni?  Huh?
Ervin kocsiján is ci felirat van  Tongue
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10525 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 22:28:53 »

asszem azt mondta hogy van 200-250kp-ja olyat keres amit el lehet hozni kezdőrészlettel, tehát behitelezné...

szerintem amúgy 800eFt a plafon! Meg a többi ami velejár!

annyiért nem adom oda... eplus2 tegyen még hozzá... eplus2
Naplózva
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #10526 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 22:38:13 »

Sziasztok!! Nem tud valaki segíteni??? Magas fordulatnál rángat az autó,üresben sem megy a fordulat 3000 fölé!!! A hibakódleolvasó ezeket írja,ki : P0148,P0149,P1564!!! Segítség!! Két hét mulva mennék a Balcsira,de ezzel nem merek elindulni!!! Köszi
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10527 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 22:38:46 »

annyiért nem adom oda... eplus2 tegyen még hozzá... eplus2
hát én nem adnám el a helyedben  vigyor3

jó autót minek eladni?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10528 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 22:41:38 »

Sziasztok!! Nem tud valaki segíteni??? Magas fordulatnál rángat az autó,üresben sem megy a fordulat 3000 fölé!!! A hibakódleolvasó ezeket írja,ki : P0148,P0149,P1564!!! Segítség!! Két hét mulva mennék a Balcsira,de ezzel nem merek elindulni!!! Köszi

Így látatlanba, készülj egy adagoló cserére/javításra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10529 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 22:50:52 »

Így látatlanba, készülj egy adagoló cserére/javításra.
azért egy szűrő/ac még van előtte, amivel lehet gond...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #10530 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 23:02:10 »

azért egy szűrő/ac még van előtte, amivel lehet gond...
Nem olyan régen cseréltem,de akkor is kiírna ilyen hibakódokat???
Naplózva
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #10531 Dátum: 2013.07.15 hétfő, 23:18:20 »

Így látatlanba, készülj egy adagoló cserére/javításra.
Nem tudsz véletlenül egy jó állapotú használtat,jó áron??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10532 Dátum: 2013.07.16 kedd, 07:26:08 »

Nem tudsz véletlenül egy jó állapotú használtat,jó áron??
merre vagy helyileg??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10533 Dátum: 2013.07.16 kedd, 07:42:53 »

azért egy szűrő/ac még van előtte, amivel lehet gond...

Így van, pontosan.  Cool
De azért elkezdhet készülni a rosszabbra.....  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10534 Dátum: 2013.07.16 kedd, 07:59:01 »

Nem tudsz véletlenül egy jó állapotú használtat,jó áron??

Helyedben előbb én megjáratnám kannából szűrők nélkül, úgy mit csinál....aztán egyből látni merre tovább.
Naplózva
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #10535 Dátum: 2013.07.16 kedd, 15:06:04 »

merre vagy helyileg??
Szlovákia,Érsekujvár,egyszer kb.két éve már beszélgettünk!! De nem probléma elugornom érte,persze nem túl messzire,ha megéri!!!
Naplózva
norbi73
Vendég
« Új hozzászólás #10536 Dátum: 2013.07.16 kedd, 15:11:28 »

Helyedben előbb én megjáratnám kannából szűrők nélkül, úgy mit csinál....aztán egyből látni merre tovább.
Akkor ma v holnap kannázunk,köszi!!!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10537 Dátum: 2013.07.16 kedd, 22:39:28 »

mennyi pénzt szán rá haverod?
kereskedő azt mondta hogy a nagyapjáé volt a kocsi de szegény már nincs köztünk ezért ő eladja de kiváló állapotú...

a szöveg elég kamu szagú, de majd holnap meglátjuk! vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10538 Dátum: 2013.07.17 szerda, 12:07:39 »

kereskedő azt mondta hogy a nagyapjáé volt a kocsi de szegény már nincs köztünk ezért ő eladja de kiváló állapotú...

a szöveg elég kamu szagú, de majd holnap meglátjuk! vigyor3

Felettébb gyanús.  hehe Mostanában már ez a duma dívik, hogy a kereskedő felesége/nagyapja/svájci pap ismerőse vagy ő maga a tulaj.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10539 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:37:17 »

Felettébb gyanús.  hehe Mostanában már ez a duma dívik, hogy a kereskedő felesége/nagyapja/svájci pap ismerőse vagy ő maga a tulaj.
Egy viszonylag hibátlan autóról beszéltünk itt eddig! Ott gyorsan helyben leellenőriztem Az etis-ben, nem egy összetákolt autó! Amúgy tuti külföldi mert 2002-ben még nem volt JKR-952- rendszám!

A motor indításkor és leállításkor van valami csörrenő csattanó hang az nemtudom mi lehet remélem nem a lánc mert mikor járt már halkabb volt hidegen mint az enyém melegen Cheesy

Egy kicsit meg elfelejtettem milyen volt a 90ló...hát elég karcsú Cheesy

De azért 2000től volt valami már csak az is elég kevés! De padlóztam amire bekapcsolt klímával elég lassan reagált viszont egy pamacs füst nem jön belőle!!:)
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #10540 Dátum: 2013.07.17 szerda, 22:43:52 »

Urak!

TDDI vásárlás a téma itthon...

Mire érdemes figyelni?? Mik a standard hibák? Mennyire egyszerű a rendszer? Wink Wink worship worship
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10541 Dátum: 2013.07.17 szerda, 23:16:12 »

Urak!

TDDI vásárlás a téma itthon...

Mire érdemes figyelni?? Mik a standard hibák? Mennyire egyszerű a rendszer? Wink Wink worship worship
nekem azt mondták ha torpan rángat akkor adagoló, ha füstöl, nem húz akkor vagy turbó vagy inkább csak cső!
Ha finoman kinyomott kuplungnál csattog akkor lendkerék, ha csörög a lánc akkor legalább 400-500eKm van benne!

A szíjrendszer ha berreg akkor az sem egy olcsó mulatság!

Ezenkívül a 90lovasok adagolója gyengébb mint a 115lovasoké, azt mondják jobban bírja! Mondjuk azt nemtudom, hogy mindjettőn fix turbó van-e vagy a 115lovas már változó geos!?!?

A kasztni már szemre megy, szerintem egy laikus is észrevesz egy törött kocsit! Egy di már tényleg öreg, itt pl. a lámpák már bemattulnak, ha törik a kocsi törnek a fülek, gondolom én akkor a lámpát csak kell cserélni...ritka az ha megússza! De ezt Te is tudod  Smiley
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #10542 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 05:37:35 »

nekem azt mondták ha torpan rángat akkor adagoló, ha füstöl, nem húz akkor vagy turbó vagy inkább csak cső!
Ha finoman kinyomott kuplungnál csattog akkor lendkerék, ha csörög a lánc akkor legalább 400-500eKm van benne!

A szíjrendszer ha berreg akkor az sem egy olcsó mulatság!

Ezenkívül a 90lovasok adagolója gyengébb mint a 115lovasoké, azt mondják jobban bírja! Mondjuk azt nemtudom, hogy mindjettőn fix turbó van-e vagy a 115lovas már változó geos!?!?

A kasztni már szemre megy, szerintem egy laikus is észrevesz egy törött kocsit! Egy di már tényleg öreg, itt pl. a lámpák már bemattulnak, ha törik a kocsi törnek a fülek, gondolom én akkor a lámpát csak kell cserélni...ritka az ha megússza! De ezt Te is tudod  Smiley

Köszi a választ. :-)

Pl, egy turbó mennyibe fáj?  turbócső az idővel eltörik? ez kb mennyi? és az adagoló??

Ma jön egy úr az autómért....remélem meg egyezünk.

Aztán mehet a keresés.... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.18 csütörtök, 05:43:40 írta wolfgabor » Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #10543 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 05:48:43 »

Köszi a választ. :-)

Pl, egy turbó mennyibe fáj?  turbócső az idővel eltörik? ez kb mennyi? és az adagoló??

Ma jön egy úr az autómért....remélem meg egyezünk.

Aztán mehet a keresés.... Wink

még egy kérdés!

TDCi-ből is volt 116 lovas,vagy csak elírás??

TDDi 90 és 116 ló.....TDCi 130?   Huh? Tongue
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10544 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 07:57:38 »

Egy normális autót vagy nem adnak el(mert minek?) vagy megkérik az árát(mert pl nagyobb kell,stb)
Egy autó vásárlásnál a fő dolgok a lényegek a többi csak sallang....kaszni,futómű,motor...turbó,porlasztó,csövek..ezek sallangok,tehát nem tétel mai világban sajna....
Lehet venni felpolirozott,kiszilikonozott motorterű autót,de az akár 3 autóból is állhat és elég gáz utánna ezekkel szembesülni....persze azért mert valami fujva volt,vagy cserélve egyből rávágják hogy ez törve volt..mert ezt a legkönnyebb..
Lehet nézegetni egy motort napokig,meg szerelővel átnézetni mielőtt megveszed,és mit néz meg? nem fogja szétszedni a motort...megnéz pár fő dolgot azt annyi...persze ez nem rossz dolog,mindenki vigyen magával aki nem ért hozzá...

Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10545 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 08:54:18 »

még egy kérdés!

TDCi-ből is volt 116 lovas,vagy csak elírás??

TDDi 90 és 116 ló.....TDCi 130?   Huh? Tongue

CIből bolt 116lovas. Ha jòl tudom,az fix geometrias turboval volt szerelve  integet2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10546 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 09:21:42 »

még egy kérdés!

TDCi-ből is volt 116 lovas,vagy csak elírás??

TDDi 90 és 116 ló.....TDCi 130?   Huh? Tongue

Sőt a TDCi-ből az EU4-es már "csak" 125 pacis. Csak a magyarországi rendszer nem tud róla.  falbav
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10547 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 09:58:31 »

még egy kérdés!

TDCi-ből is volt 116 lovas,vagy csak elírás??

TDDi 90 és 116 ló.....TDCi 130?   Huh? Tongue
Sőt! Tdci-ből is van 90lovas, pl. Az enyém vgt turboval:)
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10548 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 09:59:46 »

Sőt! Tdci-ből is van 90lovas, pl. Az enyém vgt turboval:)

Most elárultad az "X" LE jelentését.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10549 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 10:04:32 »

Köszi a választ. :-)

Pl, egy turbó mennyibe fáj?  turbócső az idővel eltörik? ez kb mennyi? és az adagoló??

Ma jön egy úr az autómért....remélem meg egyezünk.

Aztán mehet a keresés.... Wink
A turbócső az EGR előtti szakaszon vagy a di-n nemtudom hol az Egr, de a szívósorra csatlakozó darab szokott kirepedni, aztán nekem pl. Volt ráhúzva egy szakasz traktor turbócső de vettem 5eFt-ért másikat ami nem új de tökéletes azóta is:)

A turbó nemtudom mennyibe kerül de egy vgt-t már 40-50-60 körül max. Tuti ad egy bontós(DE MÉG SOSEM VETTEM, NEMTUDOM MENNYI)

Adagoló az újan annyi mint a tdci egész üzemanyag rendszere!
De bontottan azt is lehet venni!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 204 205 206 207 208 209 210 [211] 212 213 214 215 216 217 218 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.