Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:20:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
205
206
207
208
209
210
211
[
212
]
213
214
215
216
217
218
219
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5106753 alkalommal)
0 Felhasználó és 244 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10550 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 10:05:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.18 csütörtök, 09:59:46
Most elárultad az "X" LE jelentését.
Piccsába...elszóltam magam
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10551 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 10:05:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.07.18 csütörtök, 10:05:00
Piccsába...elszóltam magam
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10552 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 10:07:46 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.18 csütörtök, 10:05:43
Tegnap mikor néztük haverommal a di-t a kereskedő se hitte el hogy ci és 90lovas:D
Szegény nem volt teljesen tisztában a palettával...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10553 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 10:09:58 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.07.18 csütörtök, 10:07:46
Tegnap mikor néztük haverommal a di-t a kereskedő se hitte el hogy ci és 90lovas:D
Szegény nem volt teljesen tisztában a palettával...
Erre idézek egy klasszikus filmből (Kelly hősei). "Én csak vezetem. Hogy mitől megy azt nem tudom."
Lehet, hogy nem pontos az idézet.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10554 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 23:10:08 »
Akkó polírozottat ne vegyetek, mer az xar
ami ki is van takarítva, az meg főleg
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10555 Dátum:
2013.07.18 csütörtök, 23:43:15 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.18 csütörtök, 23:10:08
Akkó polírozottat ne vegyetek, mer az xar
ami ki is van takarítva, az meg főleg
Ez hogy jött?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10556 Dátum:
2013.07.19 péntek, 07:14:28 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.07.18 csütörtök, 23:43:15
Ez hogy jött?
Bunyekera reagaltam ugy ahogy o szokott
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10557 Dátum:
2013.07.19 péntek, 10:42:22 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.19 péntek, 07:14:28
Bunyekera reagaltam ugy ahogy o szokott
vissza jott a labdad. Hétfőn elküldöm ujra, hatha most oda is er. Majd egy polirozassal zaklatnalak...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10558 Dátum:
2013.07.19 péntek, 11:57:38 »
szervoszij csere anomáliák....vettem egy Meyle tipusu szijat 4pk740 felirattal ,elcsuszik ha alászedem a kormányt,megnéztem a gyárit ez 4pk 735,ez 5miliméterrel kisseb eredeti ford,az enyémen meg amit cserélni akrtam az 4pk 736,de ezzel nem csuszik meg akármit csinálok,csak kopott és cserére szorul,akkor a kérdés ha az egy milliméterrel kisseb gyárit rakom be azzl mit csinál?,csuszik vagy nem mert az meg kisseb? feszitöt nem akrok venni mert az 30 papir kábé,forumtársaim véleményét kérném
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10559 Dátum:
2013.07.19 péntek, 11:59:43 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.07.19 péntek, 11:57:38
szervoszij csere anomáliák....vettem egy Meyle tipusu szijat 4pk740 felirattal ,elcsuszik ha alászedem a kormányt,megnéztem a gyárit ez 4pk 735,ez 5miliméterrel kisseb eredeti ford,az enyémen meg amit cserélni akrtam az 4pk 736,de ezzel nem csuszik meg akármit csinálok,csak kopott és cserére szorul,akkor a kérdés ha az egy milliméterrel kisseb gyárit rakom be azzl mit csinál?,csuszik vagy nem mert az meg kisseb? feszitöt nem akrok venni mert az 30 papir kábé,forumtársaim véleményét kérném
Fel tudod rakni, csak mivel rövidebb nehezebben. Csúszni semmiképp nem fog, mivel rövidebb, és a feszítő jobban tudja feszíteni, mint a hosszabbat.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10560 Dátum:
2013.07.19 péntek, 12:04:13 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.19 péntek, 11:59:43
Fel tudod rakni, csak mivel rövidebb nehezebben. Csúszni semmiképp nem fog, mivel rövidebb, és a feszítő jobban tudja feszíteni, mint a hosszabbat.
oké uram köszi akkot azt megvehetem.azt a másikat meg majd elpasszolom azt a 40 est a cromaxban adták
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10561 Dátum:
2013.07.19 péntek, 12:13:38 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.07.19 péntek, 12:04:13
oké uram köszi akkot azt megvehetem.azt a másikat meg majd elpasszolom azt a 40 est a cromaxban adták
vidd vissza nekik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10562 Dátum:
2013.07.19 péntek, 12:18:24 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.07.19 péntek, 11:57:38
szervoszij csere anomáliák....vettem egy Meyle tipusu szijat 4pk740 felirattal ,elcsuszik ha alászedem a kormányt,megnéztem a gyárit ez 4pk 735,ez 5miliméterrel kisseb eredeti ford,az enyémen meg amit cserélni akrtam az 4pk 736,de ezzel nem csuszik meg akármit csinálok,csak kopott és cserére szorul,akkor a kérdés ha az egy milliméterrel kisseb gyárit rakom be azzl mit csinál?,csuszik vagy nem mert az meg kisseb? feszitöt nem akrok venni mert az 30 papir kábé,forumtársaim véleményét kérném
Ha a feszítő a rossz, akkor sajnos mindegy, hogy akarsz-e vagy nem venni......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10563 Dátum:
2013.07.19 péntek, 18:23:33 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.07.19 péntek, 11:57:38
szervoszij csere anomáliák....vettem egy Meyle tipusu szijat 4pk740 felirattal ,elcsuszik ha alászedem a kormányt,megnéztem a gyárit ez 4pk 735,ez 5miliméterrel kisseb eredeti ford,az enyémen meg amit cserélni akrtam az 4pk 736,de ezzel nem csuszik meg akármit csinálok,csak kopott és cserére szorul,akkor a kérdés ha az egy milliméterrel kisseb gyárit rakom be azzl mit csinál?,csuszik vagy nem mert az meg kisseb? feszitöt nem akrok venni mert az 30 papir kábé,forumtársaim véleményét kérném
Tisztelt Fórumtárs!
A 4PK735-736 mm méretű szijnaknak mindenképp jónak kell lenni. A 4PK740 mm szij olyan mint a gyári, igen megnyúlt állapotban. Felejtős. Én vissza vinném és kicseréltetném kisebbre. Emellett, még leellenőrizném a feszitőrugó állapotát. Ha gyenge, vagy törött a rugó, mindenképp feszitő csere. Nem kell újat venni. Motorcraft Fórumtársnál kapsz elfogadható áron, jó minőségű bontott feszitőt.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10564 Dátum:
2013.07.20 szombat, 16:48:14 »
:falbav:az autó ujraépités nehéz mint a ..ar!ha lökháritóból olyat vettem ami fényszoró mosos volt,de az már nincs benne akkor annak a helyére a lyukba mi a francot tegyek,hogy ne legyen lyukas? nincs olyan valami mint a vonószem takaró?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10565 Dátum:
2013.07.20 szombat, 17:21:39 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.07.20 szombat, 16:48:14
:falbav:az autó ujraépités nehéz mint a ..ar!ha lökháritóból olyat vettem ami fényszoró mosos volt,de az már nincs benne akkor annak a helyére a lyukba mi a francot tegyek,hogy ne legyen lyukas? nincs olyan valami mint a vonószem takaró?
Lehet kapni arra fedelet. Úgy hívják, hogy lámpamosó fedél. Vannak olyan autók, amikben nincs lámpamosó, de a fedél ott van. Asszem csabi77-é is olyan.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10566 Dátum:
2013.07.20 szombat, 17:23:08 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.07.20 szombat, 16:48:14
:falbav:az autó ujraépités nehéz mint a ..ar!ha lökháritóból olyat vettem ami fényszoró mosos volt,de az már nincs benne akkor annak a helyére a lyukba mi a francot tegyek,hogy ne legyen lyukas? nincs olyan valami mint a vonószem takaró?
2db lampamoso fedelet raragasztasz es kesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10567 Dátum:
2013.07.20 szombat, 17:52:16 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.20 szombat, 17:21:39
Lehet kapni arra fedelet. Úgy hívják, hogy lámpamosó fedél. Vannak olyan autók, amikben nincs lámpamosó, de a fedél ott van. Asszem csabi77-é is olyan.
Akkor azt a fedelet ragasztani kell, mert egyébként a mosófejre van rögzítve.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10568 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 07:31:40 »
O.k megnyugodtam,valakinél esetleg kettö ilyen?de arra is gondoltam mi van ha oda épitek bele valamit pl:vadriasztó....blokkoló,persze nem vadakra
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10569 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 07:57:56 »
sziasztok,
fehérvár környékén ismertek valakit, aki ért a kocsimhoz?
nem ebbe a forumba illik, hogy le... a mondeomat:D de már a tököm kivan vele.
az a baj anynira nehéz leírni, hogy pontosan mia gond.
egyszer van az a tipikus 1800-nál a pillanatnyi torpanás amit betudtam annak, hogy mindenkinek van egy kicsi. ( ettől függetlenül sztem ez nagyon gáz hogy a ford ilyet megengedett.) A kuplungom annyira hirtelen fog h keptelen vok ugy váltani hogy pl utas ne érezze a váltást.
Folyamatosan küzdök azzal a bajjal, hogy valamiért reggeli első hideg elinduláskor nincs a motornak ereje. de nem annyira látványos, konrétan szerelő kiröhög hogy ilyeneken fennakadok. mer huz az auto de mintha turbo nem dolgozna vagy nem tudom. ahogy megmeglszik megjön jobban az ereje. a hűtőventilátorom megy. ha digit klimát kinyomom az leáll. megfigyletem azt is, ha reggel hidegen inditok, a motor jobban felpörög és úgy esik vissza alapjáratra. Ez normális? kb 1100-ig megy fel. a kuplung pedállomon érzek egy finom rázkódást de csak egy bizonyos ( kb közép) állásban és azt se mindig. nemtudom mit kéne csinálnom de már közel állok hozzá hogy inkább megprobálok kiszállni belőle:( lehet h en vettem rossz kocsit nem tudom:D de jo lenne ha valakit találnék aki leglabb azt tudja miylennek kéne lennie a közelben. ha tudtok valakit fehérváron vagy környékén, megköszönöm ha hozzáírányítotok. bocsi h iylen negativ lettem, csak naivan azt vártam h kb minden jo lesz az uj kis kocsimon:) egyábként most lesz kb 2 hós nálama kocsi. kapott minden szürőt, új motorolajat, főköri termot, főtengelyszíjtárcsát, szíjfeszítő egységet eddig. de valahogy úgy érzem sose lesz vége ennek. és félek hogy télen egyáltalán elindul e majd. előre is köszönöm a segítő tippeket, ötleteket.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10570 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 10:11:02 »
Sajnos a használt autó vásárlás az mindig lutri.Ha probléma mentes autót szeretnél akkor vegyél új autót.Azért adnak el autókat mert vagy rengeteg a kilométer benne vagy nagy generálra szorul.Te bele estél szerintem.De ha ki tartó vagy akkor lesz egy szuper autót csak türelem és sok pénz.
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.21 vasárnap, 07:57:56
sziasztok,
fehérvár környékén ismertek valakit, aki ért a kocsimhoz?
nem ebbe a forumba illik, hogy le... a mondeomat:D de már a tököm kivan vele.
az a baj anynira nehéz leírni, hogy pontosan mia gond.
egyszer van az a tipikus 1800-nál a pillanatnyi torpanás amit betudtam annak, hogy mindenkinek van egy kicsi. ( ettől függetlenül sztem ez nagyon gáz hogy a ford ilyet megengedett.) A kuplungom annyira hirtelen fog h keptelen vok ugy váltani hogy pl utas ne érezze a váltást.
Folyamatosan küzdök azzal a bajjal, hogy valamiért reggeli első hideg elinduláskor nincs a motornak ereje. de nem annyira látványos, konrétan szerelő kiröhög hogy ilyeneken fennakadok. mer huz az auto de mintha turbo nem dolgozna vagy nem tudom. ahogy megmeglszik megjön jobban az ereje. a hűtőventilátorom megy. ha digit klimát kinyomom az leáll. megfigyletem azt is, ha reggel hidegen inditok, a motor jobban felpörög és úgy esik vissza alapjáratra. Ez normális? kb 1100-ig megy fel. a kuplung pedállomon érzek egy finom rázkódást de csak egy bizonyos ( kb közép) állásban és azt se mindig. nemtudom mit kéne csinálnom de már közel állok hozzá hogy inkább megprobálok kiszállni belőle:( lehet h en vettem rossz kocsit nem tudom:D de jo lenne ha valakit találnék aki leglabb azt tudja miylennek kéne lennie a közelben. ha tudtok valakit fehérváron vagy környékén, megköszönöm ha hozzáírányítotok. bocsi h iylen negativ lettem, csak naivan azt vártam h kb minden jo lesz az uj kis kocsimon:) egyábként most lesz kb 2 hós nálama kocsi. kapott minden szürőt, új motorolajat, főköri termot, főtengelyszíjtárcsát, szíjfeszítő egységet eddig. de valahogy úgy érzem sose lesz vége ennek. és félek hogy télen egyáltalán elindul e majd. előre is köszönöm a segítő tippeket, ötleteket.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10571 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 11:51:48 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.21 vasárnap, 07:57:56
sziasztok,
fehérvár környékén ismertek valakit, aki ért a kocsimhoz?
nem ebbe a forumba illik, hogy le... a mondeomat:D de már a tököm kivan vele.
az a baj anynira nehéz leírni, hogy pontosan mia gond.
egyszer van az a tipikus 1800-nál a pillanatnyi torpanás amit betudtam annak, hogy mindenkinek van egy kicsi. ( ettől függetlenül sztem ez nagyon gáz hogy a ford ilyet megengedett.) A kuplungom annyira hirtelen fog h keptelen vok ugy váltani hogy pl utas ne érezze a váltást.
Folyamatosan küzdök azzal a bajjal, hogy valamiért reggeli első hideg elinduláskor nincs a motornak ereje. de nem annyira látványos, konrétan szerelő kiröhög hogy ilyeneken fennakadok. mer huz az auto de mintha turbo nem dolgozna vagy nem tudom. ahogy megmeglszik megjön jobban az ereje. a hűtőventilátorom megy. ha digit klimát kinyomom az leáll. megfigyletem azt is, ha reggel hidegen inditok, a motor jobban felpörög és úgy esik vissza alapjáratra. Ez normális? kb 1100-ig megy fel. a kuplung pedállomon érzek egy finom rázkódást de csak egy bizonyos ( kb közép) állásban és azt se mindig. nemtudom mit kéne csinálnom de már közel állok hozzá hogy inkább megprobálok kiszállni belőle:( lehet h en vettem rossz kocsit nem tudom:D de jo lenne ha valakit találnék aki leglabb azt tudja miylennek kéne lennie a közelben. ha tudtok valakit fehérváron vagy környékén, megköszönöm ha hozzáírányítotok. bocsi h iylen negativ lettem, csak naivan azt vártam h kb minden jo lesz az uj kis kocsimon:) egyábként most lesz kb 2 hós nálama kocsi. kapott minden szürőt, új motorolajat, főköri termot, főtengelyszíjtárcsát, szíjfeszítő egységet eddig. de valahogy úgy érzem sose lesz vége ennek. és félek hogy télen egyáltalán elindul e majd. előre is köszönöm a segítő tippeket, ötleteket.
Erős a gyanú, hogy a kettős tömegű lendkereked kezd elköszönni a kuplunggal együtt.
Naplózva
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10572 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 16:29:10 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.21 vasárnap, 11:51:48
Erős a gyanú, hogy a kettős tömegű lendkereked kezd elköszönni a kuplunggal együtt.
h tudnám biztosra megállapitani?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10573 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 16:46:00 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.21 vasárnap, 16:29:10
h tudnám biztosra megállapitani?
Szemrevételezéssel. Az általad és a mások által korábban leírtak alapján gondolom, hogy az a baja.
Naplózva
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10574 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 17:11:40 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.21 vasárnap, 16:46:00
Szemrevételezéssel. Az általad és a mások által korábban leírtak alapján gondolom, hogy az a baja.
de mit kell neznem rajta? mer olvastam itt mar, hogy csörögnie kéne leállításkor lendekeréknek, azt pl nem csinálja.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10575 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 18:15:24 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.21 vasárnap, 17:11:40
de mit kell neznem rajta? mer olvastam itt mar, hogy csörögnie kéne leállításkor lendekeréknek, azt pl nem csinálja.
Azt is olvashattad, hogy a kuplungpedálon remegést lehet érezni. Nem tudom pontosan hol, de valahol be lehet látni a kuplunghoz. Ha ez megvan, akkor meg tudod nézni, hogy milyen vastag a tárcsán a betét. Asszem min 2 mm körül lehet. Ha ennél kisebb, akkor kuka. Ha ez a baj, akkor elgondolkodhatsz azon,hogy kicseréld a kettős tömegűt sima lendkerékre. Egy páran már megcsinálták és azt írták, hogy phaszán működik. Az nem megy tönkre, ergo nem kell cserélgetni.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10576 Dátum:
2013.07.22 hétfő, 08:17:33 »
a vízpumpa/szervószivattyú szíj pontos méretét tudja valaki mert több is van ?
https://cromax.hu/ford/mondeo-2000-2007-/120000000-szijaklancok/120430000-szij/120430166-szij/?limitstart=0
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10577 Dátum:
2013.07.22 hétfő, 08:34:43 »
Idézetet írta: netcore - 2013.07.22 hétfő, 08:17:33
a vízpumpa/szervószivattyú szíj pontos méretét tudja valaki mert több is van ?
https://cromax.hu/ford/mondeo-2000-2007-/120000000-szijaklancok/120430000-szij/120430166-szij/?limitstart=0
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem 4PK736 mm van fenn. A feszítőn lévő rugó ezzel a szíjjal, kb közepesen van előfeszítve, így a szíj nyúlása esetén is van a feszítő rugónak még bőven munka tartománya.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.22 hétfő, 13:57:53 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10578 Dátum:
2013.07.22 hétfő, 10:22:53 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.21 vasárnap, 07:57:56
sziasztok,
fehérvár környékén ismertek valakit, aki ért a kocsimhoz?
nem ebbe a forumba illik, hogy le... a mondeomat:D de már a tököm kivan vele.
az a baj anynira nehéz leírni, hogy pontosan mia gond.
egyszer van az a tipikus 1800-nál a pillanatnyi torpanás amit betudtam annak, hogy mindenkinek van egy kicsi. ( ettől függetlenül sztem ez nagyon gáz hogy a ford ilyet megengedett.) A kuplungom annyira hirtelen fog h keptelen vok ugy váltani hogy pl utas ne érezze a váltást.
Folyamatosan küzdök azzal a bajjal, hogy valamiért reggeli első hideg elinduláskor nincs a motornak ereje. de nem annyira látványos, konrétan szerelő kiröhög hogy ilyeneken fennakadok. mer huz az auto de mintha turbo nem dolgozna vagy nem tudom. ahogy megmeglszik megjön jobban az ereje. a hűtőventilátorom megy. ha digit klimát kinyomom az leáll. megfigyletem azt is, ha reggel hidegen inditok, a motor jobban felpörög és úgy esik vissza alapjáratra. Ez normális? kb 1100-ig megy fel. a kuplung pedállomon érzek egy finom rázkódást de csak egy bizonyos ( kb közép) állásban és azt se mindig. nemtudom mit kéne csinálnom de már közel állok hozzá hogy inkább megprobálok kiszállni belőle:( lehet h en vettem rossz kocsit nem tudom:D de jo lenne ha valakit találnék aki leglabb azt tudja miylennek kéne lennie a közelben. ha tudtok valakit fehérváron vagy környékén, megköszönöm ha hozzáírányítotok. bocsi h iylen negativ lettem, csak naivan azt vártam h kb minden jo lesz az uj kis kocsimon:) egyábként most lesz kb 2 hós nálama kocsi. kapott minden szürőt, új motorolajat, főköri termot, főtengelyszíjtárcsát, szíjfeszítő egységet eddig. de valahogy úgy érzem sose lesz vége ennek. és félek hogy télen egyáltalán elindul e majd. előre is köszönöm a segítő tippeket, ötleteket.
Hello,
Egy 13 éves dízel autótól ne várd, hogy hibátlan lesz, és ne felejtsd el, hogy nem kispolskit vettél annak komplexitásával és alkatrész áraival. Ne az autót hibáztasd azért, hogy nem nézted meg rendesen mielőtt vetted...
A kuplung/lendkerék cserés lesz valószínűleg, a téma specifikus topikban olvashatsz róla bővebben, hogy kell megállapítani, hogy tényleg cserés-e, hol lehet olcsón beszerezni, stb. A Reggeli 1100-as alapjárat teljesen rendben ha onnan ejti vissza, ilyenkor azért hamar vissza kell ejtenie, mert nincs olyan hideg. A Tddi alapjárata 850-950RPM körül alakul üzemmelegen, hidegen pedig 1100 körül. A torpanás nem tudom mekkora, de intenzív gyorsításkor nem szabad érezned kb semmit. Amúgy 1900RPM körül változtatja az előtöltést az adagoló, a hangja is emiatt változik meg itt. Tisztítsd meg a MAF szenzorod első körben (ha van). A klíma ventillátorodon elköszönt talán az előtét ellenállás, vagy csak össze van égve a vezetéke. Filléres a javítása.
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10579 Dátum:
2013.07.22 hétfő, 14:37:48 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.21 vasárnap, 18:15:24
Azt is olvashattad, hogy a kuplungpedálon remegést lehet érezni. Nem tudom pontosan hol, de valahol be lehet látni a kuplunghoz. Ha ez megvan, akkor meg tudod nézni, hogy milyen vastag a tárcsán a betét. Asszem min 2 mm körül lehet. Ha ennél kisebb, akkor kuka. Ha ez a baj, akkor elgondolkodhatsz azon,hogy kicseréld a kettős tömegűt sima lendkerékre. Egy páran már megcsinálták és azt írták, hogy phaszán működik. Az nem megy tönkre, ergo nem kell cserélgetni.
Sziasztok! Amúgy mi változik, ha a kettős tömegű helyett fix lendkereket rak fel valaki? Rezonál? Váltásnál nagyobbat rúg?
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10580 Dátum:
2013.07.22 hétfő, 19:44:22 »
Idézetet írta: breakbeat - 2013.07.22 hétfő, 14:37:48
Sziasztok! Amúgy mi változik, ha a kettős tömegű helyett fix lendkereket rak fel valaki? Rezonál? Váltásnál nagyobbat rúg?
Nem megy rá a gatyád a kuplungcserére, mert utána már csak a szettet kell cserélni, a lendkereket már nem. Legalábbis a következőnél, de az is lehet, hogy a fixesítés utáni 2-3 kuplungozás lendkerékcsere-mentes lesz, ami 100ezres tétel.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10581 Dátum:
2013.07.22 hétfő, 21:54:56 »
Idézetet írta: László - 2013.07.22 hétfő, 08:34:43
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem 4PK736 mm van fenn. A feszítőn lévő rugó ezzel a szíjjal, kb közepesen van előfeszítve, így a szíj nyúlása esetén is van a feszítő rugónak még bőven munka tartománya.
Tisztelettel László!
4pk736volt nekem is,most cseréltem4pk735gyári ford-ra!tökéletes 3800kb
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10582 Dátum:
2013.07.22 hétfő, 21:58:14 »
ha nem iktatót rakok be a kat helyére,hanem csak ki...aszom a közepét,tehát kiherélem,az .is jó?
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10583 Dátum:
2013.07.22 hétfő, 22:00:10 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.07.22 hétfő, 21:58:14
ha nem iktatót rakok be a kat helyére,hanem csak ki...aszom a közepét,tehát kiherélem,az .is jó?
Egyszerűbb és tisztább a darab cső beépítése. Ha akarod később simán visszarakhatod (eladás pl.) vagy ha egyben van a kat. jó pénzért el tudod adni is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10584 Dátum:
2013.07.22 hétfő, 22:09:03 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.22 hétfő, 22:00:10
Egyszerűbb és tisztább a darab cső beépítése. Ha akarod később simán visszarakhatod (eladás pl.) vagy ha egyben van a kat. jó pénzért el tudod adni is.
Nekem 17ért vitték el a kat.ot
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10585 Dátum:
2013.07.23 kedd, 13:49:08 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.07.22 hétfő, 21:54:56
4pk736volt nekem is,most cseréltem4pk735gyári ford-ra!tökéletes 3800kb
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10586 Dátum:
2013.07.23 kedd, 21:21:40 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.22 hétfő, 22:00:10
Egyszerűbb és tisztább a darab cső beépítése. Ha akarod később simán visszarakhatod (eladás pl.) vagy ha egyben van a kat. jó pénzért el tudod adni is.
köszi,csak az .hktató nem jó amit vettem.ezt a kasznis spanom mondta ránézésre..
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10587 Dátum:
2013.07.23 kedd, 21:23:51 »
Idézetet írta: László - 2013.07.23 kedd, 13:49:08
Tisztelettel László!
a 40es nagy volt meg igazad volt a feszitőm sem az igazi már de még elmegy
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10588 Dátum:
2013.07.23 kedd, 21:30:33 »
Idézetet írta: breakbeat - 2013.07.22 hétfő, 14:37:48
Sziasztok! Amúgy mi változik, ha a kettős tömegű helyett fix lendkereket rak fel valaki? Rezonál? Váltásnál nagyobbat rúg?
Az változik, hogy a pénztárcádban marad egy valag pénz és nyugodtan alszol
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10589 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 06:19:34 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.07.22 hétfő, 10:22:53
Hello,
Egy 13 éves dízel autótól ne várd, hogy hibátlan lesz, és ne felejtsd el, hogy nem kispolskit vettél annak komplexitásával és alkatrész áraival. Ne az autót hibáztasd azért, hogy nem nézted meg rendesen mielőtt vetted...
A kuplung/lendkerék cserés lesz valószínűleg, a téma specifikus topikban olvashatsz róla bővebben, hogy kell megállapítani, hogy tényleg cserés-e, hol lehet olcsón beszerezni, stb. A Reggeli 1100-as alapjárat teljesen rendben ha onnan ejti vissza, ilyenkor azért hamar vissza kell ejtenie, mert nincs olyan hideg. A Tddi alapjárata 850-950RPM körül alakul üzemmelegen, hidegen pedig 1100 körül. A torpanás nem tudom mekkora, de intenzív gyorsításkor nem szabad érezned kb semmit. Amúgy 1900RPM körül változtatja az előtöltést az adagoló, a hangja is emiatt változik meg itt. Tisztítsd meg a MAF szenzorod első körben (ha van). A klíma ventillátorodon elköszönt talán az előtét ellenállás, vagy csak össze van égve a vezetéke. Filléres a javítása.
szia, köszi a reagálást.Megnéztem ezt a MAF szenzort, a leírás alapján akartam kititsztítani, de nekem csak a helye van ott. nincs rajta. ez nagy gond? Ti egyébként mit tankoltok a mondeoba? sokan mondják nekem, hogy ne tankoljak ilyen olcso kutakon, inkánn shell v power diesel. van szerintetek alapja?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10590 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 06:52:24 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.25 csütörtök, 06:19:34
szia, köszi a reagálást.Megnéztem ezt a MAF szenzort, a leírás alapján akartam kititsztítani, de nekem csak a helye van ott. nincs rajta. ez nagy gond? Ti egyébként mit tankoltok a mondeoba? sokan mondják nekem, hogy ne tankoljak ilyen olcso kutakon, inkánn shell v power diesel. van szerintetek alapja?
TDDI nem olyan érzékeny a gázolajra /technikailag akár napraforgó olajjal is elmenne de azért ne kisértsük már az adagoló életét./ mer szmötyit bármelyik kút tud produkálni. Nekem jó tud lenni meg sokaknak az AUCHAN-os kút olcsó és még nem volt vele gondom nem úgy a Shellel /valami nagyon gaygi cuccot tankoltam sokkal többet fogyasztott azzal az olajjal int másik tankolásból/ vannak fanatikusok akiknek csak az extra cucc jó sokkal drágábban. Sajnos általában egy frissen vásárolt használt autón akadnak javítások sok esetben bele kell kalkulálni a vétel után egy legalább +100-200e Ft nyi feljavítást mert valószínű azért vált meg előző gazdája mert már nem akart költeni rá. De ha megkap minden újra egy strapabíró km faló autód lesz!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10591 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 10:12:44 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.25 csütörtök, 06:19:34
szia, köszi a reagálást.Megnéztem ezt a MAF szenzort, a leírás alapján akartam kititsztítani, de nekem csak a helye van ott. nincs rajta. ez nagy gond? Ti egyébként mit tankoltok a mondeoba? sokan mondják nekem, hogy ne tankoljak ilyen olcso kutakon, inkánn shell v power diesel. van szerintetek alapja?
Az, hogy nincs benne MAF szenzor, nem gond. A 115LE-s TDCi-ben sincs. A gázolajról meg csak annyit, hogy én is az Auchan-nál tankoltam sokszor a TDCi-mbe és eddig nem volt vele gondom. Van itt olyan fórumtársunk, aki arra a gázolajra fogta a problémáját. Én is tankoltam egyszer OMV prémium gázplajat és nem vettem észre semmi különbséget azon kívül, hogy vagy 40 ft-al drágább. Ugyanez elmondható a Shell gázolajról is.
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10592 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 13:41:26 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.25 csütörtök, 06:19:34
szia, köszi a reagálást.Megnéztem ezt a MAF szenzort, a leírás alapján akartam kititsztítani, de nekem csak a helye van ott. nincs rajta. ez nagy gond? Ti egyébként mit tankoltok a mondeoba? sokan mondják nekem, hogy ne tankoljak ilyen olcso kutakon, inkánn shell v power diesel. van szerintetek alapja?
Én általában a Shell-ről hallottam sok negatív tapasztalatot, második a MOL. Amúgy érezhető különbséget még nem éreztem, csak többet eszik a silányabb anyagból. Én Volán kúton tankolok és semmi gondom vele. (Új Volvo-ba, Merci-be, Neoplan-ba csak nem tesznek mocskot
) Nekem sincs MAF. Üdv.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10593 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 16:35:51 »
Ha már felhoztátok az üzemanyag témát... inkább az adalékokról lenne kérdésem.
Szerintetek mennyire érdemes Spuri, STP, stb. adalékokat használni?
Nem oldja föl a koszt és nem lesz tőle dugulás a rendszerben?
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10594 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 17:32:04 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.07.25 csütörtök, 06:19:34
szia, köszi a reagálást.Megnéztem ezt a MAF szenzort, a leírás alapján akartam kititsztítani, de nekem csak a helye van ott. nincs rajta. ez nagy gond? Ti egyébként mit tankoltok a mondeoba? sokan mondják nekem, hogy ne tankoljak ilyen olcso kutakon, inkánn shell v power diesel. van szerintetek alapja?
Szia!
Akkor minden bizonnyal 90LE-s a géped VP30-as adagolóval, AC nélkül. Azokban nincs MAF. Alapvetően olyan kúton kell tankolni, ahol az ember feltételezi, hogy nem taknyolja az üzemeltetője a nyálat. Ez lehet akár shell, vagy lukoil, mol, bármi.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10595 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 17:32:54 »
Idézetet írta: Barny007 - 2013.07.25 csütörtök, 16:35:51
Ha már felhoztátok az üzemanyag témát... inkább az adalékokról lenne kérdésem.
Szerintetek mennyire érdemes Spuri, STP, stb. adalékokat használni?
Nem oldja föl a koszt és nem lesz tőle dugulás a rendszerben?
De, lehet. 2T olajat adagolj bele inkább, attól nem lesz baja, és ad kenést. Én mondjuk nem használom sem ezt, sem azt.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10596 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 20:20:56 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.07.25 csütörtök, 17:32:04
Szia!
Akkor minden bizonnyal 90LE-s a géped VP30-as adagolóval, AC nélkül. Azokban nincs MAF. Alapvetően olyan kúton kell tankolni, ahol az ember feltételezi, hogy nem taknyolja az üzemeltetője a nyálat. Ez lehet akár shell, vagy lukoil, mol, bármi.
Oda van irva a neve alá milyen kocsija van.
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10597 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 21:10:23 »
Idézetet írta: Barny007 - 2013.07.25 csütörtök, 16:35:51
Ha már felhoztátok az üzemanyag témát... inkább az adalékokról lenne kérdésem.
Szerintetek mennyire érdemes Spuri, STP, stb. adalékokat használni?
Nem oldja föl a koszt és nem lesz tőle dugulás a rendszerben?
Ki miben hisz. Valaki esküszik rá. Bármilyen adalékot használtam, még soha nem lett annyival jobb, hogy másodszor is használtam volna. Ellenben 2T olajat használok. Csak szintetikus jó. Egy tank 1 deci. De néha kimarad, akkor sem érezni, hogy más lenne. Rosszabb nem lett.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10598 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 22:58:13 »
Hali !!
Szerintetek ez a turbócső ez hol van , ez a S-alakú cső amit függőlegesnek mondanak ami a COOLER utáni és ami rámegy az EGR fém csővére az akksi alatt. ez jó lehet az S helyett vagy ez pont az ??
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.26 péntek, 08:11:19 írta Peter tddi
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10599 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 23:02:55 »
hűha, van ám zavar
2001/10 után gyártott mondeokon nem változó geometrás turbo van, és azokhuz már nincs maf sem, mivel nem kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
205
206
207
208
209
210
211
[
212
]
213
214
215
216
217
218
219
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ