Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 22:01:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 209 210 211 212 213 214 215 [216] 217 218 219 220 221 222 223 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5114264 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #10750 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 11:56:37 »

Persze ezek részben fals hibakodok,mert PSG-ben rejlik az igazi.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10751 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 12:00:46 »


Igy van.

kemény vagy... eljen
honnan szedtél jeladót külön?
Gondolom 52 vagy 53-as hibakódod volt akkor...52-esnél elég lehet egy ujraforrasztás is, de 53-asnál sajnos más gondok miatt is lehetett ez a hibakód és más a gond...pl előtöltés állitás, rossz üzemanyag vagy szűrő,levegősödés, dugattyú szorul..stb...
De ettől függetlenül ügyes vagy és ez becsülendő dolog eljen...... sok ember neki se áll ilyennek.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10752 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 12:03:16 »

Persze ezek részben fals hibakodok,mert PSG-ben rejlik az igazi.

Hát igen irtam a psg hibakódokat, obd-s hibák lehetnek pillanatnyi elmebajok is vagy amiket irtam problémák például.
Naplózva
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #10753 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 12:10:43 »

kemény vagy... eljen
honnan szedtél jeladót külön?
Gondolom 52 vagy 53-as hibakódod volt akkor...52-esnél elég lehet egy ujraforrasztás is, de 53-asnál sajnos más gondok miatt is lehetett ez a hibakód és más a gond...pl előtöltés állitás, rossz üzemanyag vagy szűrő,levegősödés, dugattyú szorul..stb...
De ettől függetlenül ügyes vagy és ez becsülendő dolog eljen...... sok ember neki se áll ilyennek.


Vettem két rosszat abból szedtem ki,amugy a masik rosszat is megccsináltam....köszönöm.... worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.29 csütörtök, 12:15:17 írta fargabb » Naplózva
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #10754 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 12:19:37 »

Igen mechanikailag volt hibás mind a kettő.Amit leirtál ez igy van.Forever VP44.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10755 Dátum: 2013.08.30 péntek, 07:46:01 »

Szerezz egy fedkompos óracsoportot.
o.k. köszönöm a választ de egy kérdés még,évjárat mindeggy? illetve amikor kijelzö ellenörzést csinálok akkor ott a kis kijelzöben van fogyasztás meg ilyenek,tehát a kijelzö fulba mindent jelezne elméletileg...
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10756 Dátum: 2013.08.30 péntek, 11:59:28 »

o.k. köszönöm a választ de egy kérdés még,évjárat mindeggy? illetve amikor kijelzö ellenörzést csinálok akkor ott a kis kijelzöben van fogyasztás meg ilyenek,tehát a kijelzö fulba mindent jelezne elméletileg...


Asszem a 2005 utániban tudják felprogramozni a pill. fogyit. A jobb oldaliban semmi változás,  bal oldali kijelzőn jelenik meg a külső hőmérséklet, a pill fogyi (2005 után programozható fel), az átlagfogyasztás, a hátralevő km, az átlagsebesség és, ha van tempomat, akkor a bekapcsoltságára utaló jel. Az átlagfogyi kijelzés nálam csak egy dísz, mert eddig soha nem sikerült neki eltalálnia. Legalább 1 literrel kevesebbet mutat, mint a tényleges.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10757 Dátum: 2013.08.30 péntek, 16:52:04 »

Asszem a 2005 utániban tudják felprogramozni a pill. fogyit. A jobb oldaliban semmi változás,  bal oldali kijelzőn jelenik meg a külső hőmérséklet, a pill fogyi (2005 után programozható fel), az átlagfogyasztás, a hátralevő km, az átlagsebesség és, ha van tempomat, akkor a bekapcsoltságára utaló jel. Az átlagfogyi kijelzés nálam csak egy dísz, mert eddig soha nem sikerült neki eltalálnia. Legalább 1 literrel kevesebbet mutat, mint a tényleges.

Nekem meg többet.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #10758 Dátum: 2013.08.31 szombat, 21:36:15 »

Üdv!
Ma mentem városba és elkezdett rángatni a kocsi...kb 1km után 3ezer fölé nem ment a fordulat utánna kb megint 1km és meg is állt a vas.
az elöbb kiderült valószínü az AC hullott meg mivel hazahuztak és a ház elött kannából megprobáltam indítani és elindult igy beálltam a garázsba holnap AC le.
Ha jól tudom 4 barosnak kell lennie az AC nek.Viszont ha megáll akkor nem folyik át rajt az anyag?
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10759 Dátum: 2013.08.31 szombat, 23:10:30 »

Üdv!
Ma mentem városba és elkezdett rángatni a kocsi...kb 1km után 3ezer fölé nem ment a fordulat utánna kb megint 1km és meg is állt a vas.
az elöbb kiderült valószínü az AC hullott meg mivel hazahuztak és a ház elött kannából megprobáltam indítani és elindult igy beálltam a garázsba holnap AC le.
Ha jól tudom 4 barosnak kell lennie az AC nek.Viszont ha megáll akkor nem folyik át rajt az anyag?
Az attól függ hogy áll meg szerencsés esetben átmegy rajta de ez a ritkább. Kocsi kft. Utángyártott feleannyiba van mint a gyári de tök egyformák.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #10760 Dátum: 2013.08.31 szombat, 23:23:30 »

Az attól függ hogy áll meg szerencsés esetben átmegy rajta de ez a ritkább. Kocsi kft. Utángyártott feleannyiba van mint a gyári de tök egyformák.

Széthuztam az üa csövet és vákuum volt benn.Ugyhogy nem folyik át ugy állt meg.Szerencsére volt még idő kiprobálni, hogy kannából megy-e és szeencsére már a garázsba is ugy álltam be..kanna motortérben Smiley
De megy az AC re mekkora csövek mennek? 4baron kivül mit kell tudni róla? Percenkénti szállitás vagy valami?

http://www.wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci ezt néztem meg
http://racing-bazar.hu/alkatresz/uzemanyagszivattyu_ac-pumpa_tank/bosch_kulso_ac_pumpa_elektromos ezt.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10761 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 01:46:16 »

sziasztok, vettem a mondeomhoz egy szíjfezsítő görgőt, egyben a  rugós egységével, mert indításkor és leállításkor már nyikkant a szíj. felraktam csak a rugós egységet (miután csináltam egy szíjlazító készüléket:) azóta elhallgatott, de eltelt kb 3 hónap és a felső görgőm is szerintem kezd beállni:( megvan hozza ugye az egész egység, de az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet azt kicserélni? mert első ránézésre sehogy:D
cseréltétek már?

Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10762 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 09:49:46 »

Széthuztam az üa csövet és vákuum volt benn.Ugyhogy nem folyik át ugy állt meg.Szerencsére volt még idő kiprobálni, hogy kannából megy-e és szeencsére már a garázsba is ugy álltam be..kanna motortérben Smiley
De megy az AC re mekkora csövek mennek? 4baron kivül mit kell tudni róla? Percenkénti szállitás vagy valami?

http://www.wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci ezt néztem meg
http://racing-bazar.hu/alkatresz/uzemanyagszivattyu_ac-pumpa_tank/bosch_kulso_ac_pumpa_elektromos ezt.
Különösebb nyomásérték nem olyan fontos mert nem az a lényeg, hanem tehermentesíti az adagoló saját szivatyúját enyhe túlnyomással a szűrőnél van egy nyomásszelep a fölös nyomás visszamegy a tank felé. Amit néztél az első a bejövős a második már fene tudja.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10763 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 15:56:00 »

sziasztok, vettem a mondeomhoz egy szíjfezsítő görgőt, egyben a  rugós egységével, mert indításkor és leállításkor már nyikkant a szíj. felraktam csak a rugós egységet (miután csináltam egy szíjlazító készüléket:) azóta elhallgatott, de eltelt kb 3 hónap és a felső görgőm is szerintem kezd beállni:( megvan hozza ugye az egész egység, de az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet azt kicserélni? mert első ránézésre sehogy:D
cseréltétek már?



Akkor már miért nem cserélted az egész egységet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10764 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 16:41:19 »

sziasztok, vettem a mondeomhoz egy szíjfezsítő görgőt, egyben a  rugós egységével, mert indításkor és leállításkor már nyikkant a szíj. felraktam csak a rugós egységet (miután csináltam egy szíjlazító készüléket:) azóta elhallgatott, de eltelt kb 3 hónap és a felső görgőm is szerintem kezd beállni:( megvan hozza ugye az egész egység, de az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet azt kicserélni? mert első ránézésre sehogy:D
cseréltétek már?


kikell venni a rugós feszítőt a generator alól,és a satuban kilehet cserélni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10765 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:19:31 »

kikell venni a rugós feszítőt a generator alól,és a satuban kilehet cserélni.

szia, ha felülről ránézünk a motorra baloldalt, a fölül levő görgőt szeretném cserélni. alul cseréltem a rugós részt, mert benne a gumi már teljesen kivolt kopva. ezek szerint alulról lelehet szedni az egész fezsítő egységet? bocs a hülgye kérdésekért, csak fölülről ahogy ránéztem a  görgőre még kulcs se férne be oda a kasznitól azért szeretnék megtudni mindent, mert ha nem muszaj nem akarom szerelőhöz vinni. Reggelente amikor inditom és elindulok vele ( 10 fok környeke) már fordulatarányos susogast/ zakatolast hallok és kis hangja mar volt a görgőnek akkor is  amikor a rugót cseréltem + ciripel is valami alapjaraton..., csak ötletem se volt h álljak neki az egész egységet levenni:( a susogás/zakatolás ahogy melegzsik a motor elmúlik, de nem tudom, hogy a hőhatástól vagy egyszerüen a járatástól... ezért mivel ez megvan már mindeképp kiakarom cserélni aztán meglátom mi változott:) köszi a segítséget előre is.
Naplózva
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10766 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:20:35 »

Akkor már miért nem cserélted az egész egységet?

sajnos ötletem se volt hogy álljak neki az egésze gységet levenni:(
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10767 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:29:06 »

szia, ha felülről ránézünk a motorra baloldalt, a fölül levő görgőt szeretném cserélni. alul cseréltem a rugós részt, mert benne a gumi már teljesen kivolt kopva. ezek szerint alulról lelehet szedni az egész fezsítő egységet? bocs a hülgye kérdésekért, csak fölülről ahogy ránéztem a  görgőre még kulcs se férne be oda a kasznitól azért szeretnék megtudni mindent, mert ha nem muszaj nem akarom szerelőhöz vinni. Reggelente amikor inditom és elindulok vele ( 10 fok környeke) már fordulatarányos susogast/ zakatolast hallok és kis hangja mar volt a görgőnek akkor is  amikor a rugót cseréltem + ciripel is valami alapjaraton..., csak ötletem se volt h álljak neki az egész egységet levenni:( a susogás/zakatolás ahogy melegzsik a motor elmúlik, de nem tudom, hogy a hőhatástól vagy egyszerüen a járatástól... ezért mivel ez megvan már mindeképp kiakarom cserélni aztán meglátom mi változott:) köszi a segítséget előre is.

a sík felületűt kérded,vagy a generátor feletti bordás görgőt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10768 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:31:18 »

a sík felületűt kérded,vagy a generátor feletti bordás görgőt?

hát amit kaptam új egységet a rugós egységgel az teljesen sík felületü. azt szeretném kicserélni most.
Naplózva
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10769 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:33:28 »

a sík felületűt kérded,vagy a generátor feletti bordás görgőt?
egy iylen egységem van, amirőla  rugós rész már fent van:

http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-generatorszijfeszito-t478.html
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10770 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:37:32 »

hát amit kaptam új egységet a rugós egységgel az teljesen sík felületü. azt szeretném kicserélni most.
akkor pedig jól mondtam.

Azt az egységet kikell hozzá venni,hogy a görgőt kicseréld rajta.Nem is értem,hogy miért nem cserélted kompletten?

A sora:

Szijlazító-szíj ledob.Generátor kivesz,és alatta figyel 3 rögzítő csavar,ami a feszítőt traverzét tartja.Ha kinn van, a satuban már bármit tudsz vele kezdeni.Ha nem vagy ennyire bütykölős akkor inkább vidd el szakihoz.

Jótanács:
Ha a generátorra teszel szabadonfutó szíjtárcsát,akkor megsokszorozódik a feszítő élettartama,és sokkal csendesebben jár a motor is.Pontosabban nem lesz szíjzaj és feszítőzaj(a berregés).Relhist szokott ilyen alkatrészt árulni-keresd őt!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10771 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:46:20 »

akkor pedig jól mondtam.

Nem is értem,hogy miért nem cserélted kompletten?


Ezt kérdeztem én is.  vigyor3
Naplózva
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10772 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 20:12:29 »

akkor pedig jól mondtam.

Azt az egységet kikell hozzá venni,hogy a görgőt kicseréld rajta.Nem is értem,hogy miért nem cserélted kompletten?

A sora:

Szijlazító-szíj ledob.Generátor kivesz,és alatta figyel 3 rögzítő csavar,ami a feszítőt traverzét tartja.Ha kinn van, a satuban már bármit tudsz vele kezdeni.Ha nem vagy ennyire bütykölős akkor inkább vidd el szakihoz.

Jótanács:
Ha a generátorra teszel szabadonfutó szíjtárcsát,akkor megsokszorozódik a feszítő élettartama,és sokkal csendesebben jár a motor is.Pontosabban nem lesz szíjzaj és feszítőzaj(a berregés).Relhist szokott ilyen alkatrészt árulni-keresd őt!

köszönöm alf!
szerintem rakok szabadonfutót akkor, felkeresem Relhist, mert alapvetően elég hangosnak tartom ezt a motrot, szval minden zajcsökkentés jó lenne:)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10773 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 20:15:25 »

köszönöm alf!
szerintem rakok szabadonfutót akkor, felkeresem Relhist, mert alapvetően elég hangosnak tartom ezt a motrot, szval minden zajcsökkentés jó lenne:)
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10774 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 20:33:53 »

köszönöm alf!
szerintem rakok szabadonfutót akkor, felkeresem Relhist, mert alapvetően elég hangosnak tartom ezt a motrot, szval minden zajcsökkentés jó lenne:)

TDDI-d van, fölösleges rá venni szabadonfutót....megkockáztatom hogy még jobb is ha nincs rajta...énis ledobtam 10.000 után.....leis sz@patott az a ***,egyel több hibalehetőség....azóta nincs gond a töltésemmel....ha leveszed inkább alupogácsázd ki ki a feszitőt és csók....TDCI az más állatfaj, arra feltenném hogy ne berregjen, de hát azis csak a sz@r foltozása... eplus2
Megjegyzem mindenki azt csinál amit akar... eljen
Naplózva
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10775 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 20:46:56 »

TDDI-d van, fölösleges rá venni szabadonfutót....megkockáztatom hogy még jobb is ha nincs rajta...énis ledobtam 10.000 után.....leis sz@patott az a ***,egyel több hibalehetőség....azóta nincs gond a töltésemmel....ha leveszed inkább alupogácsázd ki ki a feszitőt és csók....TDCI az más állatfaj, arra feltenném hogy ne berregjen, de hát azis csak a sz@r foltozása... eplus2
Megjegyzem mindenki azt csinál amit akar... eljen


másik 2 kérdésem is lenne, hátha tudtok segíteni, első ventilátorom időnként gondol egyet és elindul ( úgy hogy a motor épp hideg még és megy a fűtésem bent. ha automatát nyomom be akkor mindig elindítja, ha manuálba én állítom fűstésre, akkor nem mindig csak időnként nyomatja. már mióta megvettem ezt csinálja egyébként. azt javasoltátok, hogy nézzek meg egy előtétellenállást nicns e összeégve. azt szeretnem kerdezni, az hol van?

2. 2000-es fordualt alatt időnként ha klima rajt van, ránt a motor:( nem nagyot, csak épp idegesítő. klíma nélkül nem érezem. ( nem az 1800-as előtöltésállításra gondolok) ez normális lehet??
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10776 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 21:03:33 »

-szemben állsz a kocsival és a ventilátor jobb oldalán van alul... csati levág,csúszósaru(normálisan leszigetelve),vastag szigetelt kábel,sorkapocs és kész.
-gondolom ki-be kapcsolgat a klimakompresszor valamiért azt érzed....nézesd át a klima rendszered valakivel...
Naplózva
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10777 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 21:09:22 »

-szemben állsz a kocsival és a ventilátor jobb oldalán van alul... csati levág,csúszósaru(normálisan leszigetelve),vastag szigetelt kábel,sorkapocs és kész.
-gondolom ki-be kapcsolgat a klimakompresszor valamiért azt érzed....nézesd át a klima rendszered valakivel...

okok, köszi! smile
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10778 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 09:42:16 »

másik 2 kérdésem is lenne, hátha tudtok segíteni, első ventilátorom időnként gondol egyet és elindul ( úgy hogy a motor épp hideg még és megy a fűtésem bent. ha automatát nyomom be akkor mindig elindítja, ha manuálba én állítom fűstésre, akkor nem mindig csak időnként nyomatja. már mióta megvettem ezt csinálja egyébként. azt javasoltátok, hogy nézzek meg egy előtétellenállást nicns e összeégve. azt szeretnem kerdezni, az hol van?

2. 2000-es fordualt alatt időnként ha klima rajt van, ránt a motor:( nem nagyot, csak épp idegesítő. klíma nélkül nem érezem. ( nem az 1800-as előtöltésállításra gondolok) ez normális lehet??


Ha auto-ra kapcsolod a fűtést, akkor bekapcsolja a klímát is. (a kijelzőn megjelenik az A/C). Azt ki tudod kapcsolni (megnyomod az A/C gombot) és akkor is auto-n marad, csak a klíma nem megy.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10779 Dátum: 2013.09.06 péntek, 14:20:43 »

Nos, mivel a gtb2056 meghalt egy észre nem vett hibától, így került vissza egy gyári turbo ideiglenesen. így legalább a műszakin sem pattognak... police

próbaúton derült ki, hogy bizonyos gyorsítás felett berezonál a kocsi... lendkerék kezdődő haltdoklásban van, leállításkor már van hangja, meg a kasztnit is kezdi rázni. ezért lenne ez a hiba??

ugyanekkor elkezdett a kuplung pedál is beesni. amikor berezonál a kocsi, akkor van hogy az alsó 2cm-en áll még a pedál és úgy kell vissza felpumpálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10780 Dátum: 2013.09.06 péntek, 14:48:50 »

Nos, mivel a gtb2056 meghalt egy észre nem vett hibától, így került vissza egy gyári turbo ideiglenesen. így legalább a műszakin sem pattognak... police

próbaúton derült ki, hogy bizonyos gyorsítás felett berezonál a kocsi... lendkerék kezdődő haltdoklásban van, leállításkor már van hangja, meg a kasztnit is kezdi rázni. ezért lenne ez a hiba??

ugyanekkor elkezdett a kuplung pedál is beesni. amikor berezonál a kocsi, akkor van hogy az alsó 2cm-en áll még a pedál és úgy kell vissza felpumpálni

akkor kinyomócsapágy cserére is tegyé félre....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10781 Dátum: 2013.09.06 péntek, 14:49:15 »

akkor kinyomócsapágy cserére is tegyé félre....
abból van 1 új 6sebességes váltóhoz.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10782 Dátum: 2013.09.06 péntek, 14:49:34 »

akkor kinyomócsapágy cserére is tegyé félre....
a másik a lendkerék miatt lehet??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10783 Dátum: 2013.09.06 péntek, 14:56:14 »

a másik a lendkerék miatt lehet??

Ha szétesett annyira akár lehet is...egy csillapitatlan tömegről beszélünk akkor már...Konkrétan ettől is sz@rabb a kéttömegű mint a sima, gyárilag egy f@s, majd ahogy megy tönkre lessz egyre rosszabb az egész rendszer számára...sok nagyfejű nyomatja azt a dumát hogy a fix szétrázza a váltót...akkor gondoljuk át mit csinál a kéttömegű...nem gyenge erőhatások mennek ott végbe.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10784 Dátum: 2013.09.06 péntek, 14:58:52 »

Ha szétesett annyira akár lehet is...egy csillapitatlan tömegről beszélünk akkor már...Konkrétan ettől is sz@rabb a kéttömegű mint a sima, gyárilag egy f@s, majd ahogy megy tönkre lessz egyre rosszabb az egész rendszer számára...sok nagyfejű nyomatja azt a dumát hogy a fix szétrázza a váltót...akkor gondoljuk át mit csinál a kéttömegű...nem gyenge erőhatások mennek ott végbe.
nekem is most az egytömegű felé húz az ész...

a gond ott volt, hogy a nálatok írt chippel, meg a vgt turboval az autó 1300-1400tól húzott mint a hülye és mivel többen is használjuk muter egyfolytában innen gyorsítgat vele... bírt is vagy 100ekmt az új 2tömegűlendkerék falbav amiből max 2ekm az amit ő használja városban falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10785 Dátum: 2013.09.06 péntek, 14:59:37 »

Ha szétesett annyira akár lehet is...egy csillapitatlan tömegről beszélünk akkor már...Konkrétan ettől is sz@rabb a kéttömegű mint a sima, gyárilag egy f@s, majd ahogy megy tönkre lessz egyre rosszabb az egész rendszer számára...sok nagyfejű nyomatja azt a dumát hogy a fix szétrázza a váltót...akkor gondoljuk át mit csinál a kéttömegű...nem gyenge erőhatások mennek ott végbe.
jah, amúgy vgt ecura lehet rakni nem vgt-s szoftvert??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10786 Dátum: 2013.09.06 péntek, 15:04:35 »

jah, amúgy vgt ecura lehet rakni nem vgt-s szoftvert??

És az miért lenne jó?   csavar a csőbe és jónapot...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10787 Dátum: 2013.09.06 péntek, 15:05:31 »

És az miért lenne jó?   csavar a csőbe és jónapot...
mert akkor talán húzna 3-ban és 6ban is vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10788 Dátum: 2013.09.06 péntek, 15:06:35 »

És az miért lenne jó?   csavar a csőbe és jónapot...
vagy besétálok a debreceni fordba és megmondom, hogy 6ban nem húz vigyor3 kiváncsi vagyok mikor jönnének rá, hogy tddi-ben nem volt 6os vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10789 Dátum: 2013.09.06 péntek, 17:30:47 »

nekem is most az egytömegű felé húz az ész...

a gond ott volt, hogy a nálatok írt chippel, meg a vgt turboval az autó 1300-1400tól húzott mint a hülye és mivel többen is használjuk muter egyfolytában innen gyorsítgat vele... bírt is vagy 100ekmt az új 2tömegűlendkerék falbav amiből max 2ekm az amit ő használja városban falbav

Ebay - techniclutch. Fullos szett szállítással mindennel ~50K.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10790 Dátum: 2013.09.06 péntek, 17:32:13 »

Ebay - techniclutch. Fullos szett szállítással mindennel ~50K.
milyen márkájú kinyomót adnak a szettel??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10791 Dátum: 2013.09.06 péntek, 21:52:59 »

mert akkor talán húzna 3-ban és 6ban is vigyor3

Nem tudom mitől lehet ez...Jani kocsiján is ugyanez volt...turbót beállitottam neki mert totál sz@r volt az is de mindenhol, akárhogy lett megirva...3 ban iszonyat buta volt, végére már elég jó lett de úgy döntött nem kockáztat és eredeti vissza...ha kiderült mitől van akkor visszajön ujra megiratni...
Nálam semmi gond...sőt kicsit tumácss is már mert kicsit sokat kormol is..engem zavar vissza lessz irva belőle.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10792 Dátum: 2013.09.06 péntek, 22:00:26 »

milyen márkájú kinyomót adnak a szettel??
Hogy őszinte legyek nem néztem. Valószínűleg nem egy túl márkás dolog, mert sima kartondobozban volt, virító matrica nélkül.
Gariból van rá valami 40 v 60ezer km. De ha még veszel külön egy márkás kinyomót, akkor is még jobban jössz ki, mint a kettőstömegű borzadájjal.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10793 Dátum: 2013.09.07 szombat, 11:51:59 »

Nem tudom mitől lehet ez...Jani kocsiján is ugyanez volt...turbót beállitottam neki mert totál sz@r volt az is de mindenhol, akárhogy lett megirva...3 ban iszonyat buta volt, végére már elég jó lett de úgy döntött nem kockáztat és eredeti vissza...ha kiderült mitől van akkor visszajön ujra megiratni...
Nálam semmi gond...sőt kicsit tumácss is már mert kicsit sokat kormol is..engem zavar vissza lessz irva belőle.

És még mindig buta 3.ban, meg 6.-ban, de már kezdem megszokni. 2.-ban leforgatom, keveset van 3.-ban és jön a 4. De ha meglenne a megoldás a dologra, akkor örülnék  vigyor3 Az utolsó progi már "egész jó" volt  eljen De tuningolni csak egy tökéletesen működő autót szabad szerintem, és ez most így nem az......
Azt megnézitek esetleg, hogy 3.-ban 3000.-res fordulaton mennyivel mentek? Mert nekem gyanús hogy más a váltóáttétel az 5-ös és a 6-os váltóban 3.ban.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10794 Dátum: 2013.09.07 szombat, 12:10:26 »

És még mindig buta 3.ban, meg 6.-ban, de már kezdem megszokni. 2.-ban leforgatom, keveset van 3.-ban és jön a 4. De ha meglenne a megoldás a dologra, akkor örülnék  vigyor3 Az utolsó progi már "egész jó" volt  eljen De tuningolni csak egy tökéletesen működő autót szabad szerintem, és ez most így nem az......
Azt megnézitek esetleg, hogy 3.-ban 3000.-res fordulaton mennyivel mentek? Mert nekem gyanús hogy más a váltóáttétel az 5-ös és a 6-os váltóban 3.ban.

jaaa..megnéztem még görörben csak elfelejtettem...nekem 3.-ban 3000-nél pont 70 km/h a sebességem.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10795 Dátum: 2013.09.07 szombat, 12:15:31 »

És még mindig buta 3.ban, meg 6.-ban, de már kezdem megszokni. 2.-ban leforgatom, keveset van 3.-ban és jön a 4. De ha meglenne a megoldás a dologra, akkor örülnék  vigyor3 Az utolsó progi már "egész jó" volt  eljen De tuningolni csak egy tökéletesen működő autót szabad szerintem, és ez most így nem az......
Azt megnézitek esetleg, hogy 3.-ban 3000.-res fordulaton mennyivel mentek? Mert nekem gyanús hogy más a váltóáttétel az 5-ös és a 6-os váltóban 3.ban.

nálam régen 3-ban volt a legjobb nyomaték leadás....most 6-al már talán inkább a 4-re mondanám, de a 3-dik is olyan hogy elég nagyot húz de 4-be nagyobbat szerintem..de ezt beszéltük...
Több nagyobb szakit kérdeztem és tuningos embert, de ugye eleve ford nemigen ismerik ilyen szintem vagy nincs ötletük...
Esetleg ha nem lát elég légtömeget pl., akkor nem ad rendesen anyagot se - nem füstöl, nem is megy, tnyomás sincs...MAF csere,MAP csere próbára... szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.07 szombat, 13:16:30 írta Bunyek » Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10796 Dátum: 2013.09.07 szombat, 17:15:15 »

És még mindig buta 3.ban, meg 6.-ban, de már kezdem megszokni. 2.-ban leforgatom, keveset van 3.-ban és jön a 4. De ha meglenne a megoldás a dologra, akkor örülnék  vigyor3 Az utolsó progi már "egész jó" volt  eljen De tuningolni csak egy tökéletesen működő autót szabad szerintem, és ez most így nem az......
Azt megnézitek esetleg, hogy 3.-ban 3000.-res fordulaton mennyivel mentek? Mert nekem gyanús hogy más a váltóáttétel az 5-ös és a 6-os váltóban 3.ban.

5-ös váltóval 3000-nél asszem olyan 80 körül van a mutató nálam.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10797 Dátum: 2013.09.07 szombat, 17:27:20 »

5-ös váltóval 3000-nél asszem olyan 80 körül van a mutató nálam.

Ez elég gyanús lenne......
A benzines 100-nál forog 2750-et, 80-bál 2250 körül.

(bocs, ez 5-ben van.....csak az 5-ös váltóból hirtelen erre gondoltam.  wave )
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.07 szombat, 17:29:04 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10798 Dátum: 2013.09.07 szombat, 22:35:20 »

Valaki használt már Bio Dieselt TDDI hez.?  Esetleg simán vagy keverve?   nyes
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10799 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 01:19:55 »

vagy besétálok a debreceni fordba és megmondom, hogy 6ban nem húz vigyor3 kiváncsi vagyok mikor jönnének rá, hogy tddi-ben nem volt 6os vigyor3

lehet vakarnák a fejüket!  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak: 1 ... 209 210 211 212 213 214 215 [216] 217 218 219 220 221 222 223 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.