Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 21:09:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
209
210
211
212
213
214
215
[
216
]
217
218
219
220
221
222
223
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5114133 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10750 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 11:56:37 »
Persze ezek részben fals hibakodok,mert PSG-ben rejlik az igazi.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10751 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 12:00:46 »
Idézetet írta: fargabb - 2013.08.29 csütörtök, 11:46:50
Igy van.
kemény vagy...
honnan szedtél jeladót külön?
Gondolom 52 vagy 53-as hibakódod volt akkor...52-esnél elég lehet egy ujraforrasztás is, de 53-asnál sajnos más gondok miatt is lehetett ez a hibakód és más a gond...pl előtöltés állitás, rossz üzemanyag vagy szűrő,levegősödés, dugattyú szorul..stb...
De ettől függetlenül ügyes vagy és ez becsülendő dolog
...... sok ember neki se áll ilyennek.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10752 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 12:03:16 »
Idézetet írta: fargabb - 2013.08.29 csütörtök, 11:56:37
Persze ezek részben fals hibakodok,mert PSG-ben rejlik az igazi.
Hát igen irtam a psg hibakódokat, obd-s hibák lehetnek pillanatnyi elmebajok is vagy amiket irtam problémák például.
Naplózva
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10753 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 12:10:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.08.29 csütörtök, 12:00:46
kemény vagy...
honnan szedtél jeladót külön?
Gondolom 52 vagy 53-as hibakódod volt akkor...52-esnél elég lehet egy ujraforrasztás is, de 53-asnál sajnos más gondok miatt is lehetett ez a hibakód és más a gond...pl előtöltés állitás, rossz üzemanyag vagy szűrő,levegősödés, dugattyú szorul..stb...
De ettől függetlenül ügyes vagy és ez becsülendő dolog
...... sok ember neki se áll ilyennek.
Vettem két rosszat abból szedtem ki,amugy a masik rosszat is megccsináltam....köszönöm....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.29 csütörtök, 12:15:17 írta fargabb
»
Naplózva
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10754 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 12:19:37 »
Igen mechanikailag volt hibás mind a kettő.Amit leirtál ez igy van.Forever VP44.
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10755 Dátum:
2013.08.30 péntek, 07:46:01 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.28 szerda, 10:17:17
Szerezz egy fedkompos óracsoportot.
o.k. köszönöm a választ de egy kérdés még,évjárat mindeggy? illetve amikor kijelzö ellenörzést csinálok akkor ott a kis kijelzöben van fogyasztás meg ilyenek,tehát a kijelzö fulba mindent jelezne elméletileg...
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10756 Dátum:
2013.08.30 péntek, 11:59:28 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.08.30 péntek, 07:46:01
o.k. köszönöm a választ de egy kérdés még,évjárat mindeggy? illetve amikor kijelzö ellenörzést csinálok akkor ott a kis kijelzöben van fogyasztás meg ilyenek,tehát a kijelzö fulba mindent jelezne elméletileg...
Asszem a 2005 utániban tudják felprogramozni a pill. fogyit. A jobb oldaliban semmi változás, bal oldali kijelzőn jelenik meg a külső hőmérséklet, a pill fogyi (2005 után programozható fel), az átlagfogyasztás, a hátralevő km, az átlagsebesség és, ha van tempomat, akkor a bekapcsoltságára utaló jel. Az átlagfogyi kijelzés nálam csak egy dísz, mert eddig soha nem sikerült neki eltalálnia. Legalább 1 literrel kevesebbet mutat, mint a tényleges.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10757 Dátum:
2013.08.30 péntek, 16:52:04 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.30 péntek, 11:59:28
Asszem a 2005 utániban tudják felprogramozni a pill. fogyit. A jobb oldaliban semmi változás, bal oldali kijelzőn jelenik meg a külső hőmérséklet, a pill fogyi (2005 után programozható fel), az átlagfogyasztás, a hátralevő km, az átlagsebesség és, ha van tempomat, akkor a bekapcsoltságára utaló jel. Az átlagfogyi kijelzés nálam csak egy dísz, mert eddig soha nem sikerült neki eltalálnia. Legalább 1 literrel kevesebbet mutat, mint a tényleges.
Nekem meg többet.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10758 Dátum:
2013.08.31 szombat, 21:36:15 »
Üdv!
Ma mentem városba és elkezdett rángatni a kocsi...kb 1km után 3ezer fölé nem ment a fordulat utánna kb megint 1km és meg is állt a vas.
az elöbb kiderült valószínü az AC hullott meg mivel hazahuztak és a ház elött kannából megprobáltam indítani és elindult igy beálltam a garázsba holnap AC le.
Ha jól tudom 4 barosnak kell lennie az AC nek.Viszont ha megáll akkor nem folyik át rajt az anyag?
Naplózva
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10759 Dátum:
2013.08.31 szombat, 23:10:30 »
Idézetet írta: dzsotty - 2013.08.31 szombat, 21:36:15
Üdv!
Ma mentem városba és elkezdett rángatni a kocsi...kb 1km után 3ezer fölé nem ment a fordulat utánna kb megint 1km és meg is állt a vas.
az elöbb kiderült valószínü az AC hullott meg mivel hazahuztak és a ház elött kannából megprobáltam indítani és elindult igy beálltam a garázsba holnap AC le.
Ha jól tudom 4 barosnak kell lennie az AC nek.Viszont ha megáll akkor nem folyik át rajt az anyag?
Az attól függ hogy áll meg szerencsés esetben átmegy rajta de ez a ritkább. Kocsi kft. Utángyártott feleannyiba van mint a gyári de tök egyformák.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10760 Dátum:
2013.08.31 szombat, 23:23:30 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.08.31 szombat, 23:10:30
Az attól függ hogy áll meg szerencsés esetben átmegy rajta de ez a ritkább. Kocsi kft. Utángyártott feleannyiba van mint a gyári de tök egyformák.
Széthuztam az üa csövet és vákuum volt benn.Ugyhogy nem folyik át ugy állt meg.Szerencsére volt még idő kiprobálni, hogy kannából megy-e és szeencsére már a garázsba is ugy álltam be..kanna motortérben
De megy az AC re mekkora csövek mennek? 4baron kivül mit kell tudni róla? Percenkénti szállitás vagy valami?
http://www.wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci
ezt néztem meg
http://racing-bazar.hu/alkatresz/uzemanyagszivattyu_ac-pumpa_tank/bosch_kulso_ac_pumpa_elektromos
ezt.
Naplózva
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10761 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 01:46:16 »
sziasztok, vettem a mondeomhoz egy szíjfezsítő görgőt, egyben a rugós egységével, mert indításkor és leállításkor már nyikkant a szíj. felraktam csak a rugós egységet (miután csináltam egy szíjlazító készüléket:) azóta elhallgatott, de eltelt kb 3 hónap és a felső görgőm is szerintem kezd beállni:( megvan hozza ugye az egész egység, de az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet azt kicserélni? mert első ránézésre sehogy:D
cseréltétek már?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10762 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 09:49:46 »
Idézetet írta: dzsotty - 2013.08.31 szombat, 23:23:30
Széthuztam az üa csövet és vákuum volt benn.Ugyhogy nem folyik át ugy állt meg.Szerencsére volt még idő kiprobálni, hogy kannából megy-e és szeencsére már a garázsba is ugy álltam be..kanna motortérben
De megy az AC re mekkora csövek mennek? 4baron kivül mit kell tudni róla? Percenkénti szállitás vagy valami?
http://www.wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci
ezt néztem meg
http://racing-bazar.hu/alkatresz/uzemanyagszivattyu_ac-pumpa_tank/bosch_kulso_ac_pumpa_elektromos
ezt.
Különösebb nyomásérték nem olyan fontos mert nem az a lényeg, hanem tehermentesíti az adagoló saját szivatyúját enyhe túlnyomással a szűrőnél van egy nyomásszelep a fölös nyomás visszamegy a tank felé. Amit néztél az első a bejövős a második már fene tudja.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10763 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 15:56:00 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.09.01 vasárnap, 01:46:16
sziasztok, vettem a mondeomhoz egy szíjfezsítő görgőt, egyben a rugós egységével, mert indításkor és leállításkor már nyikkant a szíj. felraktam csak a rugós egységet (miután csináltam egy szíjlazító készüléket:) azóta elhallgatott, de eltelt kb 3 hónap és a felső görgőm is szerintem kezd beállni:( megvan hozza ugye az egész egység, de az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet azt kicserélni? mert első ránézésre sehogy:D
cseréltétek már?
Akkor már miért nem cserélted az egész egységet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10764 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 16:41:19 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.09.01 vasárnap, 01:46:16
sziasztok, vettem a mondeomhoz egy szíjfezsítő görgőt, egyben a rugós egységével, mert indításkor és leállításkor már nyikkant a szíj. felraktam csak a rugós egységet (miután csináltam egy szíjlazító készüléket:) azóta elhallgatott, de eltelt kb 3 hónap és a felső görgőm is szerintem kezd beállni:( megvan hozza ugye az egész egység, de az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet azt kicserélni? mert első ránézésre sehogy:D
cseréltétek már?
kikell venni a rugós feszítőt a generator alól,és a satuban kilehet cserélni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10765 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 19:19:31 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.01 vasárnap, 16:41:19
kikell venni a rugós feszítőt a generator alól,és a satuban kilehet cserélni.
szia, ha felülről ránézünk a motorra baloldalt, a fölül levő görgőt szeretném cserélni. alul cseréltem a rugós részt, mert benne a gumi már teljesen kivolt kopva. ezek szerint alulról lelehet szedni az egész fezsítő egységet? bocs a hülgye kérdésekért, csak fölülről ahogy ránéztem a görgőre még kulcs se férne be oda a kasznitól azért szeretnék megtudni mindent, mert ha nem muszaj nem akarom szerelőhöz vinni. Reggelente amikor inditom és elindulok vele ( 10 fok környeke) már fordulatarányos susogast/ zakatolast hallok és kis hangja mar volt a görgőnek akkor is amikor a rugót cseréltem + ciripel is valami alapjaraton..., csak ötletem se volt h álljak neki az egész egységet levenni:( a susogás/zakatolás ahogy melegzsik a motor elmúlik, de nem tudom, hogy a hőhatástól vagy egyszerüen a járatástól... ezért mivel ez megvan már mindeképp kiakarom cserélni aztán meglátom mi változott:) köszi a segítséget előre is.
Naplózva
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10766 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 19:20:35 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.01 vasárnap, 15:56:00
Akkor már miért nem cserélted az egész egységet?
sajnos ötletem se volt hogy álljak neki az egésze gységet levenni:(
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10767 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 19:29:06 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.09.01 vasárnap, 19:19:31
szia, ha felülről ránézünk a motorra baloldalt, a fölül levő görgőt szeretném cserélni. alul cseréltem a rugós részt, mert benne a gumi már teljesen kivolt kopva. ezek szerint alulról lelehet szedni az egész fezsítő egységet? bocs a hülgye kérdésekért, csak fölülről ahogy ránéztem a görgőre még kulcs se férne be oda a kasznitól azért szeretnék megtudni mindent, mert ha nem muszaj nem akarom szerelőhöz vinni. Reggelente amikor inditom és elindulok vele ( 10 fok környeke) már fordulatarányos susogast/ zakatolast hallok és kis hangja mar volt a görgőnek akkor is amikor a rugót cseréltem + ciripel is valami alapjaraton..., csak ötletem se volt h álljak neki az egész egységet levenni:( a susogás/zakatolás ahogy melegzsik a motor elmúlik, de nem tudom, hogy a hőhatástól vagy egyszerüen a járatástól... ezért mivel ez megvan már mindeképp kiakarom cserélni aztán meglátom mi változott:) köszi a segítséget előre is.
a sík felületűt kérded,vagy a generátor feletti bordás görgőt?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10768 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 19:31:18 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.01 vasárnap, 19:29:06
a sík felületűt kérded,vagy a generátor feletti bordás görgőt?
hát amit kaptam új egységet a rugós egységgel az teljesen sík felületü. azt szeretném kicserélni most.
Naplózva
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10769 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 19:33:28 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.01 vasárnap, 19:29:06
a sík felületűt kérded,vagy a generátor feletti bordás görgőt?
egy iylen egységem van, amirőla rugós rész már fent van:
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-generatorszijfeszito-t478.html
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10770 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 19:37:32 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.09.01 vasárnap, 19:31:18
hát amit kaptam új egységet a rugós egységgel az teljesen sík felületü. azt szeretném kicserélni most.
akkor pedig jól mondtam.
Azt az egységet kikell hozzá venni,hogy a görgőt kicseréld rajta.Nem is értem,hogy miért nem cserélted kompletten?
A sora:
Szijlazító-szíj ledob.Generátor kivesz,és alatta figyel 3 rögzítő csavar,ami a feszítőt traverzét tartja.Ha kinn van, a satuban már bármit tudsz vele kezdeni.Ha nem vagy ennyire bütykölős akkor inkább vidd el szakihoz.
Jótanács:
Ha a generátorra teszel szabadonfutó szíjtárcsát,akkor megsokszorozódik a feszítő élettartama,és sokkal csendesebben jár a motor is.Pontosabban nem lesz szíjzaj és feszítőzaj(a berregés).Relhist szokott ilyen alkatrészt árulni-keresd őt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10771 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 19:46:20 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.01 vasárnap, 19:37:32
akkor pedig jól mondtam.
Nem is értem,hogy miért nem cserélted kompletten?
Ezt kérdeztem én is.
Naplózva
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10772 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 20:12:29 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.01 vasárnap, 19:37:32
akkor pedig jól mondtam.
Azt az egységet kikell hozzá venni,hogy a görgőt kicseréld rajta.Nem is értem,hogy miért nem cserélted kompletten?
A sora:
Szijlazító-szíj ledob.Generátor kivesz,és alatta figyel 3 rögzítő csavar,ami a feszítőt traverzét tartja.Ha kinn van, a satuban már bármit tudsz vele kezdeni.Ha nem vagy ennyire bütykölős akkor inkább vidd el szakihoz.
Jótanács:
Ha a generátorra teszel szabadonfutó szíjtárcsát,akkor megsokszorozódik a feszítő élettartama,és sokkal csendesebben jár a motor is.Pontosabban nem lesz szíjzaj és feszítőzaj(a berregés).Relhist szokott ilyen alkatrészt árulni-keresd őt!
köszönöm alf!
szerintem rakok szabadonfutót akkor, felkeresem Relhist, mert alapvetően elég hangosnak tartom ezt a motrot, szval minden zajcsökkentés jó lenne:)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10773 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 20:15:25 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.09.01 vasárnap, 20:12:29
köszönöm alf!
szerintem rakok szabadonfutót akkor, felkeresem Relhist, mert alapvetően elég hangosnak tartom ezt a motrot, szval minden zajcsökkentés jó lenne:)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10774 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 20:33:53 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.09.01 vasárnap, 20:12:29
köszönöm alf!
szerintem rakok szabadonfutót akkor, felkeresem Relhist, mert alapvetően elég hangosnak tartom ezt a motrot, szval minden zajcsökkentés jó lenne:)
TDDI-d van, fölösleges rá venni szabadonfutót....megkockáztatom hogy még jobb is ha nincs rajta...énis ledobtam 10.000 után.....leis sz@patott az a ***,egyel több hibalehetőség....azóta nincs gond a töltésemmel....ha leveszed inkább alupogácsázd ki ki a feszitőt és csók....TDCI az más állatfaj, arra feltenném hogy ne berregjen, de hát azis csak a sz@r foltozása...
Megjegyzem mindenki azt csinál amit akar...
Naplózva
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10775 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 20:46:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.01 vasárnap, 20:33:53
TDDI-d van, fölösleges rá venni szabadonfutót....megkockáztatom hogy még jobb is ha nincs rajta...énis ledobtam 10.000 után.....leis sz@patott az a ***,egyel több hibalehetőség....azóta nincs gond a töltésemmel....ha leveszed inkább alupogácsázd ki ki a feszitőt és csók....TDCI az más állatfaj, arra feltenném hogy ne berregjen, de hát azis csak a sz@r foltozása...
Megjegyzem mindenki azt csinál amit akar...
másik 2 kérdésem is lenne, hátha tudtok segíteni, első ventilátorom időnként gondol egyet és elindul ( úgy hogy a motor épp hideg még és megy a fűtésem bent. ha automatát nyomom be akkor mindig elindítja, ha manuálba én állítom fűstésre, akkor nem mindig csak időnként nyomatja. már mióta megvettem ezt csinálja egyébként. azt javasoltátok, hogy nézzek meg egy előtétellenállást nicns e összeégve. azt szeretnem kerdezni, az hol van?
2. 2000-es fordualt alatt időnként ha klima rajt van, ránt a motor:( nem nagyot, csak épp idegesítő. klíma nélkül nem érezem. ( nem az 1800-as előtöltésállításra gondolok) ez normális lehet??
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10776 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 21:03:33 »
-szemben állsz a kocsival és a ventilátor jobb oldalán van alul... csati levág,csúszósaru(normálisan leszigetelve),vastag szigetelt kábel,sorkapocs és kész.
-gondolom ki-be kapcsolgat a klimakompresszor valamiért azt érzed....nézesd át a klima rendszered valakivel...
Naplózva
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10777 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 21:09:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.01 vasárnap, 21:03:33
-szemben állsz a kocsival és a ventilátor jobb oldalán van alul... csati levág,csúszósaru(normálisan leszigetelve),vastag szigetelt kábel,sorkapocs és kész.
-gondolom ki-be kapcsolgat a klimakompresszor valamiért azt érzed....nézesd át a klima rendszered valakivel...
okok, köszi!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10778 Dátum:
2013.09.02 hétfő, 09:42:16 »
Idézetet írta: hmilan - 2013.09.01 vasárnap, 20:46:56
másik 2 kérdésem is lenne, hátha tudtok segíteni, első ventilátorom időnként gondol egyet és elindul ( úgy hogy a motor épp hideg még és megy a fűtésem bent. ha automatát nyomom be akkor mindig elindítja, ha manuálba én állítom fűstésre, akkor nem mindig csak időnként nyomatja. már mióta megvettem ezt csinálja egyébként. azt javasoltátok, hogy nézzek meg egy előtétellenállást nicns e összeégve. azt szeretnem kerdezni, az hol van?
2. 2000-es fordualt alatt időnként ha klima rajt van, ránt a motor:( nem nagyot, csak épp idegesítő. klíma nélkül nem érezem. ( nem az 1800-as előtöltésállításra gondolok) ez normális lehet??
Ha auto-ra kapcsolod a fűtést, akkor bekapcsolja a klímát is. (a kijelzőn megjelenik az A/C). Azt ki tudod kapcsolni (megnyomod az A/C gombot) és akkor is auto-n marad, csak a klíma nem megy.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10779 Dátum:
2013.09.06 péntek, 14:20:43 »
Nos, mivel a gtb2056 meghalt egy észre nem vett hibától, így került vissza egy gyári turbo ideiglenesen. így legalább a műszakin sem pattognak...
próbaúton derült ki, hogy bizonyos gyorsítás felett berezonál a kocsi... lendkerék kezdődő haltdoklásban van, leállításkor már van hangja, meg a kasztnit is kezdi rázni. ezért lenne ez a hiba??
ugyanekkor elkezdett a kuplung pedál is beesni. amikor berezonál a kocsi, akkor van hogy az alsó 2cm-en áll még a pedál és úgy kell vissza felpumpálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10780 Dátum:
2013.09.06 péntek, 14:48:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.06 péntek, 14:20:43
Nos, mivel a gtb2056 meghalt egy észre nem vett hibától, így került vissza egy gyári turbo ideiglenesen. így legalább a műszakin sem pattognak...
próbaúton derült ki, hogy bizonyos gyorsítás felett berezonál a kocsi... lendkerék kezdődő haltdoklásban van, leállításkor már van hangja, meg a kasztnit is kezdi rázni. ezért lenne ez a hiba??
ugyanekkor elkezdett a kuplung pedál is beesni. amikor berezonál a kocsi, akkor van hogy az alsó 2cm-en áll még a pedál és úgy kell vissza felpumpálni
akkor kinyomócsapágy cserére is tegyé félre....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10781 Dátum:
2013.09.06 péntek, 14:49:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.06 péntek, 14:48:50
akkor kinyomócsapágy cserére is tegyé félre....
abból van 1 új 6sebességes váltóhoz.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10782 Dátum:
2013.09.06 péntek, 14:49:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.06 péntek, 14:48:50
akkor kinyomócsapágy cserére is tegyé félre....
a másik a lendkerék miatt lehet??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10783 Dátum:
2013.09.06 péntek, 14:56:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.06 péntek, 14:49:34
a másik a lendkerék miatt lehet??
Ha szétesett annyira akár lehet is...egy csillapitatlan tömegről beszélünk akkor már...Konkrétan ettől is sz@rabb a kéttömegű mint a sima, gyárilag egy f@s, majd ahogy megy tönkre lessz egyre rosszabb az egész rendszer számára...sok nagyfejű nyomatja azt a dumát hogy a fix szétrázza a váltót...akkor gondoljuk át mit csinál a kéttömegű...nem gyenge erőhatások mennek ott végbe.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10784 Dátum:
2013.09.06 péntek, 14:58:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.06 péntek, 14:56:14
Ha szétesett annyira akár lehet is...egy csillapitatlan tömegről beszélünk akkor már...Konkrétan ettől is sz@rabb a kéttömegű mint a sima, gyárilag egy f@s, majd ahogy megy tönkre lessz egyre rosszabb az egész rendszer számára...sok nagyfejű nyomatja azt a dumát hogy a fix szétrázza a váltót...akkor gondoljuk át mit csinál a kéttömegű...nem gyenge erőhatások mennek ott végbe.
nekem is most az egytömegű felé húz az ész...
a gond ott volt, hogy a nálatok írt chippel, meg a vgt turboval az autó 1300-1400tól húzott mint a hülye és mivel többen is használjuk muter egyfolytában innen gyorsítgat vele... bírt is vagy 100ekmt az új 2tömegűlendkerék
amiből max 2ekm az amit ő használja városban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10785 Dátum:
2013.09.06 péntek, 14:59:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.06 péntek, 14:56:14
Ha szétesett annyira akár lehet is...egy csillapitatlan tömegről beszélünk akkor már...Konkrétan ettől is sz@rabb a kéttömegű mint a sima, gyárilag egy f@s, majd ahogy megy tönkre lessz egyre rosszabb az egész rendszer számára...sok nagyfejű nyomatja azt a dumát hogy a fix szétrázza a váltót...akkor gondoljuk át mit csinál a kéttömegű...nem gyenge erőhatások mennek ott végbe.
jah, amúgy vgt ecura lehet rakni nem vgt-s szoftvert??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10786 Dátum:
2013.09.06 péntek, 15:04:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.06 péntek, 14:59:37
jah, amúgy vgt ecura lehet rakni nem vgt-s szoftvert??
És az miért lenne jó? csavar a csőbe és jónapot...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10787 Dátum:
2013.09.06 péntek, 15:05:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.06 péntek, 15:04:35
És az miért lenne jó? csavar a csőbe és jónapot...
mert akkor talán húzna 3-ban és 6ban is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10788 Dátum:
2013.09.06 péntek, 15:06:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.06 péntek, 15:04:35
És az miért lenne jó? csavar a csőbe és jónapot...
vagy besétálok a debreceni fordba és megmondom, hogy 6ban nem húz
kiváncsi vagyok mikor jönnének rá, hogy tddi-ben nem volt 6os
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10789 Dátum:
2013.09.06 péntek, 17:30:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.06 péntek, 14:58:52
nekem is most az egytömegű felé húz az ész...
a gond ott volt, hogy a nálatok írt chippel, meg a vgt turboval az autó 1300-1400tól húzott mint a hülye és mivel többen is használjuk muter egyfolytában innen gyorsítgat vele... bírt is vagy 100ekmt az új 2tömegűlendkerék
amiből max 2ekm az amit ő használja városban
Ebay - techniclutch. Fullos szett szállítással mindennel ~50K.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10790 Dátum:
2013.09.06 péntek, 17:32:13 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.09.06 péntek, 17:30:47
Ebay - techniclutch. Fullos szett szállítással mindennel ~50K.
milyen márkájú kinyomót adnak a szettel??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10791 Dátum:
2013.09.06 péntek, 21:52:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.06 péntek, 15:05:31
mert akkor talán húzna 3-ban és 6ban is
Nem tudom mitől lehet ez...Jani kocsiján is ugyanez volt...turbót beállitottam neki mert totál sz@r volt az is de mindenhol, akárhogy lett megirva...3 ban iszonyat buta volt, végére már elég jó lett de úgy döntött nem kockáztat és eredeti vissza...ha kiderült mitől van akkor visszajön ujra megiratni...
Nálam semmi gond...sőt kicsit tumácss is már mert kicsit sokat kormol is..engem zavar vissza lessz irva belőle.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10792 Dátum:
2013.09.06 péntek, 22:00:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.06 péntek, 17:32:13
milyen márkájú kinyomót adnak a szettel??
Hogy őszinte legyek nem néztem. Valószínűleg nem egy túl márkás dolog, mert sima kartondobozban volt, virító matrica nélkül.
Gariból van rá valami 40 v 60ezer km. De ha még veszel külön egy márkás kinyomót, akkor is még jobban jössz ki, mint a kettőstömegű borzadájjal.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10793 Dátum:
2013.09.07 szombat, 11:51:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.09.06 péntek, 21:52:59
Nem tudom mitől lehet ez...Jani kocsiján is ugyanez volt...turbót beállitottam neki mert totál sz@r volt az is de mindenhol, akárhogy lett megirva...3 ban iszonyat buta volt, végére már elég jó lett de úgy döntött nem kockáztat és eredeti vissza...ha kiderült mitől van akkor visszajön ujra megiratni...
Nálam semmi gond...sőt kicsit tumácss is már mert kicsit sokat kormol is..engem zavar vissza lessz irva belőle.
És még mindig buta 3.ban, meg 6.-ban, de már kezdem megszokni. 2.-ban leforgatom, keveset van 3.-ban és jön a 4. De ha meglenne a megoldás a dologra, akkor örülnék
Az utolsó progi már "egész jó" volt
De tuningolni csak egy tökéletesen működő autót szabad szerintem, és ez most így nem az......
Azt megnézitek esetleg, hogy 3.-ban 3000.-res fordulaton mennyivel mentek? Mert nekem gyanús hogy más a váltóáttétel az 5-ös és a 6-os váltóban 3.ban.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10794 Dátum:
2013.09.07 szombat, 12:10:26 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.09.07 szombat, 11:51:59
És még mindig buta 3.ban, meg 6.-ban, de már kezdem megszokni. 2.-ban leforgatom, keveset van 3.-ban és jön a 4. De ha meglenne a megoldás a dologra, akkor örülnék
Az utolsó progi már "egész jó" volt
De tuningolni csak egy tökéletesen működő autót szabad szerintem, és ez most így nem az......
Azt megnézitek esetleg, hogy 3.-ban 3000.-res fordulaton mennyivel mentek? Mert nekem gyanús hogy más a váltóáttétel az 5-ös és a 6-os váltóban 3.ban.
jaaa..megnéztem még görörben csak elfelejtettem...nekem 3.-ban 3000-nél pont 70 km/h a sebességem.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10795 Dátum:
2013.09.07 szombat, 12:15:31 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.09.07 szombat, 11:51:59
És még mindig buta 3.ban, meg 6.-ban, de már kezdem megszokni. 2.-ban leforgatom, keveset van 3.-ban és jön a 4. De ha meglenne a megoldás a dologra, akkor örülnék
Az utolsó progi már "egész jó" volt
De tuningolni csak egy tökéletesen működő autót szabad szerintem, és ez most így nem az......
Azt megnézitek esetleg, hogy 3.-ban 3000.-res fordulaton mennyivel mentek? Mert nekem gyanús hogy más a váltóáttétel az 5-ös és a 6-os váltóban 3.ban.
nálam régen 3-ban volt a legjobb nyomaték leadás....most 6-al már talán inkább a 4-re mondanám, de a 3-dik is olyan hogy elég nagyot húz de 4-be nagyobbat szerintem..de ezt beszéltük...
Több nagyobb szakit kérdeztem és tuningos embert, de ugye eleve ford nemigen ismerik ilyen szintem vagy nincs ötletük...
Esetleg ha nem lát elég légtömeget pl., akkor nem ad rendesen anyagot se - nem füstöl, nem is megy, tnyomás sincs...MAF csere,MAP csere próbára...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.07 szombat, 13:16:30 írta Bunyek
»
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10796 Dátum:
2013.09.07 szombat, 17:15:15 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.09.07 szombat, 11:51:59
És még mindig buta 3.ban, meg 6.-ban, de már kezdem megszokni. 2.-ban leforgatom, keveset van 3.-ban és jön a 4. De ha meglenne a megoldás a dologra, akkor örülnék
Az utolsó progi már "egész jó" volt
De tuningolni csak egy tökéletesen működő autót szabad szerintem, és ez most így nem az......
Azt megnézitek esetleg, hogy 3.-ban 3000.-res fordulaton mennyivel mentek? Mert nekem gyanús hogy más a váltóáttétel az 5-ös és a 6-os váltóban 3.ban.
5-ös váltóval 3000-nél asszem olyan 80 körül van a mutató nálam.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10797 Dátum:
2013.09.07 szombat, 17:27:20 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.09.07 szombat, 17:15:15
5-ös váltóval 3000-nél asszem olyan 80 körül van a mutató nálam.
Ez elég gyanús lenne......
A benzines 100-nál forog 2750-et, 80-bál 2250 körül.
(bocs, ez 5-ben van.....csak az 5-ös váltóból hirtelen erre gondoltam.
)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.07 szombat, 17:29:04 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10798 Dátum:
2013.09.07 szombat, 22:35:20 »
Valaki használt már Bio Dieselt TDDI hez.? Esetleg simán vagy keverve?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10799 Dátum:
2013.09.08 vasárnap, 01:19:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.09.06 péntek, 15:06:35
vagy besétálok a debreceni fordba és megmondom, hogy 6ban nem húz
kiváncsi vagyok mikor jönnének rá, hogy tddi-ben nem volt 6os
lehet vakarnák a fejüket!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak:
1
...
209
210
211
212
213
214
215
[
216
]
217
218
219
220
221
222
223
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ