Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 211 212 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 224 225 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113487 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10850 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 12:16:48 »

Én most csináltam egy spec álltalam kiötlelt kúrát és valami iszonyat csöndes lett a gép és gyönyörűen jár...
csináltam egy videót is csak megkell vágnom még, de iszonyat lusta vagyok..
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.29 vasárnap, 12:32:42 írta Bunyek » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10851 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 12:23:01 »

sziasztok,

csak nekem tűnik durván hangosnak a mondeom hidegen? eleg dva. ahogy melegszik, vmennyire elcsendesedik.
meg hidegen mintha nehezebben is menne vhogy, nem huz közel se úgy.
radiót vizsonylag hangosan kell hallgatnom h ne idegesítsen:(
bele se merek gondolni mi lesz -10ben ha ez van 4-5 fokban hajnalba.
nem tudtok valami praktikus megoldást? hallottam motorolaj adalékokról amik állítólag csendesebbé varázsolják.
reménykedem h van vmi ötlet mer így inkabb megprobalom elpasszolni.
volt már diesel autóm ezelőtt is, de hangba kb fele.
köszi előre is a tippeket.
Ez egy adagolós dízel autó. Nem lopakodó Smiley
Nekem amúgy kifejezetten tetszik a nyers hangja hidegen, dehát nem vagyunk egyformák. Viszont amíg hideg, ne is taposd neki, mert nem lesz ott semmi túl hosszú életű. Ezeket már nem kell melegíteni/járatni, de kímélve kell használni, míg be nem melegszenek. Motor burkolatod a helyén van amúgy?
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.29 vasárnap, 12:24:44 írta Mad-V » Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10852 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 12:40:15 »

full szintetikust.

Találtam a garázsban 1L Mogul 2T ásványi olajat, azt elhasználhatom hozzá vagy baja lesz tőle?  A fűnyíróhoz vettük tavaly de ez a projekt már nem aktuális.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10853 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 12:46:04 »

Találtam a garázsban 1L Mogul 2T ásványi olajat, azt elhasználhatom hozzá vagy baja lesz tőle?  A fűnyíróhoz vettük tavaly de ez a projekt már nem aktuális.

És mennyit tesztek bele? 2dl egy tankhoz nem kevés?  Roll Eyes
Az nem placebo kategória?
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #10854 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 13:25:55 »

Találtam a garázsban 1L Mogul 2T ásványi olajat, azt elhasználhatom hozzá vagy baja lesz tőle?  A fűnyíróhoz vettük tavaly de ez a projekt már nem aktuális.

Üdv! Csak full szintetikust használj! 100%-ban elég, nem rakódik le semmi, az ásványit inkább mellőzd. Amúgy jó ha használsz. De a dízel hang hallható lesz, TDDi.  eljen  Én többnyire 1 decit teszek egy 15 ezres tankolásnál, de azt mindig, télen-nyáron.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.29 vasárnap, 13:28:10 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10855 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 20:08:27 »

Ez egy adagolós dízel autó. Nem lopakodó Smiley
Nekem amúgy kifejezetten tetszik a nyers hangja hidegen, dehát nem vagyunk egyformák. Viszont amíg hideg, ne is taposd neki, mert nem lesz ott semmi túl hosszú életű. Ezeket már nem kell melegíteni/járatni, de kímélve kell használni, míg be nem melegszenek. Motor burkolatod a helyén van amúgy?

szia, igen burkolat és nivopálca is helyén van:(
mi történik ha sűrűbb olajat teszek bele az előirtnál szerintetek? nem tompulna a hangja?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10856 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 22:49:15 »

szia, igen burkolat és nivopálca is helyén van:(
mi történik ha sűrűbb olajat teszek bele az előirtnál szerintetek? nem tompulna a hangja?
Inkább ne, a szimmeringek sem örülnének neki. 5w30 való bele.
Lehet, valami szigetelésed hiányzik?  Huh?
Azért annyira nem hangos ez...
Naplózva
csacsii
Vendég
« Új hozzászólás #10857 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 12:21:08 »

Sziasztok.

Abban kérnem a segítségeteket, hogy ugy érzem nem működik megfelelően a turbóm. Szabolcs megyében élek és nem lenne köztetek véletlen egy idevalósi aki Mátészalka vagy Nyíregyháza környéken tudna egy szakit aki betudná mérni es javitani ha baja van?!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10858 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 18:37:35 »

Sziasztok.

Abban kérnem a segítségeteket, hogy ugy érzem nem működik megfelelően a turbóm. Szabolcs megyében élek és nem lenne köztetek véletlen egy idevalósi aki Mátészalka vagy Nyíregyháza környéken tudna egy szakit aki betudná mérni es javitani ha baja van?!

Kicsit bővebben írd le mit tapasztalsz, lehet hogy van itt aki tud segíteni.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10859 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 18:42:20 »

Sziasztok.

Abban kérnem a segítségeteket, hogy ugy érzem nem működik megfelelően a turbóm. Szabolcs megyében élek és nem lenne köztetek véletlen egy idevalósi aki Mátészalka vagy Nyíregyháza környéken tudna egy szakit aki betudná mérni es javitani ha baja van?!

Első körben nézd meg az EGR-től a cooler felé menő "S" alakú csövet. Ha olajsáros, akkor jó eséllyel az lyukadt ki. Ez elég sűrűn cserélős darab, ebből következően k.drága is. (22e) Akkor jön az, hogy megkeresed itt a fórumon azt a topikot, ahol a szilikonos turbócsővel fgolalkoztak és az ott található linkről megrendeled azt, amelyik neked kell.
Naplózva
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #10860 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 20:00:55 »

Sziasztok,

Ma termosztátot cseréltem, igaz csak részben... Az alsó kijött rendben, de a felső termosztát házában a felső csavar elforog  gun
Van valami kis okosságotok, hogy roncsolás nélkül szét tudjam szedni és utána egy átmenő csavarral össze bírjam húzatni?
Köszi előre is  worship
Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10861 Dátum: 2013.10.01 kedd, 03:20:44 »

Sziasztok,

Ma termosztátot cseréltem, igaz csak részben... Az alsó kijött rendben, de a felső termosztát házában a felső csavar elforog  gun
Van valami kis okosságotok, hogy roncsolás nélkül szét tudjam szedni és utána egy átmenő csavarral össze bírjam húzatni?
Köszi előre is  worship
Barny

en ugyanigy jartam, nekem kis eröltetéssel de lejött a ház eleje a csavaron levő perselyes nem tudom mivel együtt, majd én is átmenő csavarokkal raktam össze.
a alsót (olajkörit) mennyi idő alatt cserélted ki? én azzal rengeteget szorakoztam adagolo csöveitől nem fertem hozzá.Sad ugy erzetem magam mintha nőgyógyász lennék:D
Naplózva
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #10862 Dátum: 2013.10.01 kedd, 19:43:19 »

en ugyanigy jartam, nekem kis eröltetéssel de lejött a ház eleje a csavaron levő perselyes nem tudom mivel együtt, majd én is átmenő csavarokkal raktam össze.
a alsót (olajkörit) mennyi idő alatt cserélted ki? én azzal rengeteget szorakoztam adagolo csöveitől nem fertem hozzá.Sad ugy erzetem magam mintha nőgyógyász lennék:D

A felső termo probléma megoldódott, ugyan úgy jött szét, ahogy neked.
Az alsót tényleg nehéz kiszedni. Levettem a szívótorkot, így jobban hozzáfértem. Kis krova rövid toldóval a nyomócsövek és az adagoló közül benyúlva + csillagkulccsal néha elforgatva. Itt egy mester szintén megkínlódik vele: https://www.youtube.com/watch?v=S_j4qz17IDY

Termosztát project OK  nyes
Most jön az önindító leszedése és karbantartása.

ÜDV
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10863 Dátum: 2013.10.02 szerda, 22:18:48 »

Én most csináltam egy spec álltalam kiötlelt kúrát és valami iszonyat csöndes lett a gép és gyönyörűen jár...
csináltam egy videót is csak megkell vágnom még, de iszonyat lusta vagyok..

Milyen jellegű kúra? Leköteleznél ha letudnám én is csökkenteni a hangját a te megoldásoddal.
Megprobáltam most szintetikus olajat az üzemanyagba, ma tankoltam, 1-2 nap es tudok érdemi eredményt mondani ha érezek e változást.

Naplózva
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #10864 Dátum: 2013.10.04 péntek, 20:57:11 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. A következő a hibajelenség: minden előjel nélkül 1800 fordulatnál berángatott az autó, utána abbamaradt, majd úgy 1 km múlva állandóan torpant gázadásra, finoman még tudtam vele haladani, de egy idő után leállt. Be sem indul, olyan mintha nem kapott volna üzemanyagot, vagy mintha nem ment volna az összes henger.  Nem akarom erőltetni, nehogy nagyobb bajt csináljak vele. Kérem segítsetek! Mi lehet a probléma???
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10865 Dátum: 2013.10.04 péntek, 23:27:55 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. A következő a hibajelenség: minden előjel nélkül 1800 fordulatnál berángatott az autó, utána abbamaradt, majd úgy 1 km múlva állandóan torpant gázadásra, finoman még tudtam vele haladani, de egy idő után leállt. Be sem indul, olyan mintha nem kapott volna üzemanyagot, vagy mintha nem ment volna az összes henger.  Nem akarom erőltetni, nehogy nagyobb bajt csináljak vele. Kérem segítsetek! Mi lehet a probléma???
Leírás szerint tipikus AC Pumpa jobb hátsó ajtó és a kerék között alul találod. Ha megbontod a szűrő után az adagolóhoz menő csövet indítás közben tolnia kell a gázolajat. Ha nem csere Kocsi kft. Kb. 25E környéke utángyártott.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #10866 Dátum: 2013.10.05 szombat, 08:18:48 »

Leírás szerint tipikus AC Pumpa jobb hátsó ajtó és a kerék között alul találod. Ha megbontod a szűrő után az adagolóhoz menő csövet indítás közben tolnia kell a gázolajat. Ha nem csere Kocsi kft. Kb. 25E környéke utángyártott.

Köszönöm a választ! Mindenképp utánajárok!  worship worship
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #10867 Dátum: 2013.10.05 szombat, 08:21:43 »

ha öntesz 2dl 2ütemű motorolajat minden tankba,akkor sokkal csendesebben fog járni!

köszönöm Alf!
ez bevállt, jelentősen csendesebb lett hidegen a motor miota raktam a gazolajba 2 utemu olajat.
+ mintha egyenletesebben is járna sokkal.
azt hiszem ezzel elhárult minden akadálya annak, hogy a mondeomat imádjam. reméljük sokáig így lesz:)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10868 Dátum: 2013.10.05 szombat, 10:00:38 »

köszönöm Alf!
ez bevállt, jelentősen csendesebb lett hidegen a motor miota raktam a gazolajba 2 utemu olajat.
+ mintha egyenletesebben is járna sokkal.
azt hiszem ezzel elhárult minden akadálya annak, hogy a mondeomat imádjam. reméljük sokáig így lesz:)
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csacsii
Vendég
« Új hozzászólás #10869 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 00:52:33 »

Sziasztok. Bele szeretnék vágni akkor abba az egr tisztításba illetve a szivosor tisztításba egy szerelő ismerősömmel. Az iránt érdeklődnek hogy olvastam hogy többeknek le van dugóba az egr az az kiiktatva. Ezzel mivel lesz jobb? Érdemes megcsinalnom? Szeretném még a tél elott rendbe szedni szedni az autót. Köszönöm a segítséget előre is.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10870 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 02:26:40 »

Szebb estét Sad

Van egy kisebb problémám a verdával, most hazafele jövet (már csak 8km-em volt hátra) a kocsi egyszer csak "vészüzemre" kapcsolt ( 1500-1800 fölé nem ment a fordulatszám-mutató ) a vízhőfokjelzőm kifeküdt rendesen ( piros skála irányába) egyik pillanatról a másikra, ha a sejtésen beigazolódik, akk tönkrementek a "gombáim" am nem világít a "Chekk" lámpám, illetve a fűtés, hiába állítottam a legmelegebbre, akkor is hideg levegőt nyomott befele, ?? vagy esetleg más probléma lesz a kocsival, ami nekem most nagyon nem jó, mivel csütörtök du. jönnek megnézni (lehetséges vevő rá). Válaszokat segítséget előre is köszönöm Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.06 vasárnap, 03:11:21 írta kisgyerek83 » Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #10871 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 08:38:56 »

Szebb estét Sad

Van egy kisebb problémám a verdával, most hazafele jövet (már csak 8km-em volt hátra) a kocsi egyszer csak "vészüzemre" kapcsolt ( 1500-1800 fölé nem ment a fordulatszám-mutató ) a vízhőfokjelzőm kifeküdt rendesen ( piros skála irányába) egyik pillanatról a másikra, ha a sejtésen beigazolódik, akk tönkrementek a "gombáim" am nem világít a "Chekk" lámpám, illetve a fűtés, hiába állítottam a legmelegebbre, akkor is hideg levegőt nyomott befele, ?? vagy esetleg más probléma lesz a kocsival, ami nekem most nagyon nem jó, mivel csütörtök du. jönnek megnézni (lehetséges vevő rá). Válaszokat segítséget előre is köszönöm Smiley

Hideg levegő fújása vízhiányra úttal a melegedés vízszivattyú hiba lehet . Én most estem át ezen nem rég teljes vízkör felújításom volt
Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10872 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 09:51:04 »

Sziasztok. Bele szeretnék vágni akkor abba az egr tisztításba illetve a szivosor tisztításba egy szerelő ismerősömmel. Az iránt érdeklődnek hogy olvastam hogy többeknek le van dugóba az egr az az kiiktatva. Ezzel mivel lesz jobb? Érdemes megcsinalnom? Szeretném még a tél elott rendbe szedni szedni az autót. Köszönöm a segítséget előre is.
Annyival lesz jobb, hogy csak friss, tiszta levegő jut utána az égéstérbe, illetve nem csökkenti a töltőlevegő csövek átmérőjét, és ezáltal a bejuttatott levegő mennyiségét a lerakódott olajsár. 
Naplózva
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #10873 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 07:50:41 »

Leírás szerint tipikus AC Pumpa jobb hátsó ajtó és a kerék között alul találod. Ha megbontod a szűrő után az adagolóhoz menő csövet indítás közben tolnia kell a gázolajat. Ha nem csere Kocsi kft. Kb. 25E környéke utángyártott.

A változás a következő: 1 jó óra elteltével a kocsi beindult majd egy nap használat után (miközben nem jelentkezett semmi probléma) estére újra ugyanaz a hibajelenség vagyis mintha nem kapna üzemanyagot, elkezdett torpanni, dadogni és újra leállt. Indításra nem reagált. Otthagytam majd egy másfél óra után újra beindult és azóta megint semmi! falbav Még mindig lehet az ac pumpa a hibás vagy teljesen máshol keresgéljek!?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10874 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 07:54:53 »

A változás a következő: 1 jó óra elteltével a kocsi beindult majd egy nap használat után (miközben nem jelentkezett semmi probléma) estére újra ugyanaz a hibajelenség vagyis mintha nem kapna üzemanyagot, elkezdett torpanni, dadogni és újra leállt. Indításra nem reagált. Otthagytam majd egy másfél óra után újra beindult és azóta megint semmi! falbav Még mindig lehet az ac pumpa a hibás vagy teljesen máshol keresgéljek!?
Előre is köszönöm a segítségeteket!

AC-t ellenőrizd és zárd ki, sajnos ez lehet adagoló elektronika is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10875 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 14:52:10 »

A változás a következő: 1 jó óra elteltével a kocsi beindult majd egy nap használat után (miközben nem jelentkezett semmi probléma) estére újra ugyanaz a hibajelenség vagyis mintha nem kapna üzemanyagot, elkezdett torpanni, dadogni és újra leállt. Indításra nem reagált. Otthagytam majd egy másfél óra után újra beindult és azóta megint semmi! falbav Még mindig lehet az ac pumpa a hibás vagy teljesen máshol keresgéljek!?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Igen nekem is leállt majd egy kis idő múlva hibátlanul hazamentem néhány km. De rossz volt teljesen megállt elkopott teljesen a motor kollektora belül.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #10876 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 18:38:58 »

Igen nekem is leállt majd egy kis idő múlva hibátlanul hazamentem néhány km. De rossz volt teljesen megállt elkopott teljesen a motor kollektora belül.
Hát nagyon remélem, hogy a Te verziód lesz a bűnös és megúszom az adagolós dolgot! Ha megoldódott jelentkezem. Addig is nagyon köszönöm a segítséget! worship
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
mondeooo
Vendég
« Új hozzászólás #10877 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 13:30:16 »

Helló Mindenkinek!


Van egy eladó jobb hátsó komplett kézifék mechanika 2002 dec kombi mondeóhoz. Illetve 4db szép állapotú 16"-os dísztárcsa.

Érdeklődni a hegyigeza28@hotmail.com címen lehet.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10878 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 19:15:29 »

Helló Mindenkinek!


Van egy eladó jobb hátsó komplett kézifék mechanika 2002 dec kombi mondeóhoz. Illetve 4db szép állapotú 16"-os dísztárcsa.

Érdeklődni a hegyigeza28@hotmail.com címen lehet.


Ezt inkább tedd be a keres-kínál megfelelő rovatába.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10879 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 20:04:51 »


Hozzászólások: 92




           Válasz: MK3 Általános kérdések
« Új hozzászólás #49199 Dátum: Ma - 12:48:00 »   Válasz Módosítás Törlés

Sziasztok. kis infot szeretnék kérni,ha tud valaki hasznos tanácsot adni azt megköszönöm.kipuf rendszert akarok áttalakitani.kat közepét kibombáztam,tovább,a középsö dobot ki szeretném iktatni...igy csak a nagy böszme gyári hátsó dob lenne benne,kérdéseim:hangja változik? motort tönkrevágja ha a középső dob nincs bent,mert szerintem ez csak valami zajfogo valami ugyanis ha a végdobot leszedem akkor sincs hangja,vagy valamiéle fojtás lehet amire a motornak szüksége van?,és elromlik ha azt kiszedem?
ezt nézd meg, ezt mondtam neked amikor nálam voltatok: http://mondeo.hu/index.php?topic=9756.0
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #10880 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 20:56:33 »

Igen nekem is leállt majd egy kis idő múlva hibátlanul hazamentem néhány km. De rossz volt teljesen megállt elkopott teljesen a motor kollektora belül.
Neked volt igazad.  worship Az ac pumpa volt a bűnös! Ma megtörtént a csere, beleraktam sok kilométert és minden a legnagyobb rendben zajlott!
Mégegyszer köszönöm a segítséget!  integet2 taps
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #10881 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 20:58:19 »

AC-t ellenőrizd és zárd ki, sajnos ez lehet adagoló elektronika is.
Köszönöm a segítséget, az ac volt a bűnös!  worship
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10882 Dátum: 2013.10.11 péntek, 10:41:01 »

ezt nézd meg, ezt mondtam neked amikor nálam voltatok: http://mondeo.hu/index.php?topic=9756.0
köszönöm megnéztem,komoly dolog,a multkor nem tudtam megnyitni aztán meg nem probálkoztam.marad minden a helyén arra nincs gari hogy ettöl nem kell e vennem majd bele uj motort,mondjuk 15 ezer km után. Smiley
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10883 Dátum: 2013.10.11 péntek, 12:10:51 »

Neked volt igazad.  worship Az ac pumpa volt a bűnös! Ma megtörtént a csere, beleraktam sok kilométert és minden a legnagyobb rendben zajlott!
Mégegyszer köszönöm a segítséget!  integet2 taps
eljen wave
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #10884 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 22:54:09 »

köszönöm Alf!
ez bevállt, jelentősen csendesebb lett hidegen a motor miota raktam a gazolajba 2 utemu olajat.
+ mintha egyenletesebben is járna sokkal.
azt hiszem ezzel elhárult minden akadálya annak, hogy a mondeomat imádjam. reméljük sokáig így lesz:)
Én is köszönöm Alf,kipróbáltam az 2T olajat én is most a hangja kb. mint a Tdci-jé!Köszi még egyszer? worship :worship:És a 2T-s kúrát folytatni fogom télen nyáron.
Naplózva
hjozef
Vendég
« Új hozzászólás #10885 Dátum: 2013.10.16 szerda, 08:42:10 »

Idézetet írta: Bunyek link=top :worship:ic=1455.msg818719#msg818719 date=1380449808
Én most csináltam egy spec álltalam kiötlelt kúrát és valami iszonyat csöndes lett a gép és gyönyörűen jár...
csináltam egy videót is csak megkell vágnom még, de iszonyat lusta vagyok..
Várjuk a kúrád bemutatását mert jönnek a hidegebb napok,amikor még hangosabbak leszünk!Köszi worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.16 szerda, 08:46:24 írta hjoci » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10886 Dátum: 2013.10.16 szerda, 12:31:21 »

SOS 115le tddi szoftvere van valakinek lementve gépre? lehetőleg változógeos kéne. hzsolt92@gmail.com-ra küldje már el akinek van worship worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10887 Dátum: 2013.10.16 szerda, 12:45:58 »

SOS 115le tddi szoftvere van valakinek lementve gépre? lehetőleg változógeos kéne. hzsolt92@gmail.com-ra küldje már el akinek van worship worship
az én mondimé nem jó?me' az megvan...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10888 Dátum: 2013.10.16 szerda, 12:50:19 »

az én mondimé nem jó?me' az megvan...... vigyor3
nem sajna Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10889 Dátum: 2013.10.16 szerda, 22:52:11 »

nem sajna Sad

megy! wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #10890 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 09:05:18 »

SOS 115le tddi szoftvere van valakinek lementve gépre? lehetőleg változógeos kéne. hzsolt92@gmail.com-ra küldje már el akinek van worship worship

otthon tudsz sw-t frissíteni /módosítani ? milyen eszközök kellenek hozzá?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10891 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:05:17 »

Lehet lessz 8db BOSCH nagyobb csúcs mondiba....4db nyilván enyém, másik 4-et eladnám valakinek akit érdekel.
Naplózva
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #10892 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 19:32:29 »

Sziasztok, após autóján (2002 tddi) kellene motordiagnosztikát csinálni, szeretném Viktorhoz vinni a Fort-ba, tudja valaki az elérhetőségeit?

köszönöm szépen
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10893 Dátum: 2013.10.22 kedd, 13:56:23 »

Sziasztok, após autóján (2002 tddi) kellene motordiagnosztikát csinálni, szeretném Viktorhoz vinni a Fort-ba, tudja valaki az elérhetőségeit?

köszönöm szépen

Ha csak diagnosztika kell, akkor van annál olcsóbb megoldás is. Persze minden attól függ, hogy milyen diagnosztikát akarsz csináltatni. A munkahelyén vik is a szerviz rezsióradíjáért csinálja.
Naplózva
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #10894 Dátum: 2013.10.23 szerda, 11:44:49 »

Ha csak diagnosztika kell, akkor van annál olcsóbb megoldás is. Persze minden attól függ, hogy milyen diagnosztikát akarsz csináltatni. A munkahelyén vik is a szerviz rezsióradíjáért csinálja.
hát valószínűleg csúcsokat kell majd cserélni, azt meg majd fel kell programozni meg iylesmi, ezt így otthon nem vállalnánk be, ezért gondoltam arra h egy szervíz megmondja a frankót 5-20 ezer pénzért és akkor már tudjuk h merre kellene elindulni. de most így elég vakon vagyunk a motor állapotát tekintve. ha van jobb 5let szívesen fogadom.
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10895 Dátum: 2013.10.23 szerda, 12:49:07 »

hát valószínűleg csúcsokat kell majd cserélni, azt meg majd fel kell programozni meg iylesmi, ezt így otthon nem vállalnánk be, ezért gondoltam arra h egy szervíz megmondja a frankót 5-20 ezer pénzért és akkor már tudjuk h merre kellene elindulni. de most így elég vakon vagyunk a motor állapotát tekintve. ha van jobb 5let szívesen fogadom.

Ha a porlasztókat akarod megnézetni, akkor inkább menj el a filepdiesel-hez. Szerintem a szervizek is oda hordják. Nem a legolcsóbbak, de legalább normálisan megcsinálják.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10896 Dátum: 2013.10.23 szerda, 12:52:16 »

hát valószínűleg csúcsokat kell majd cserélni, azt meg majd fel kell programozni meg iylesmi, ezt így otthon nem vállalnánkT be, ezért gondoltam arra h egy szervíz megmondja a frankót 5-20 ezer pénzért és akkor már tudjuk h merre kellene elindulni. de most így elég vakon vagyunk a motor állapotát tekintve. ha van jobb 5let szívesen fogadom.
TDDI be csúcsot programozni? Csúcs lenne.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #10897 Dátum: 2013.10.23 szerda, 18:42:24 »

TDDI be csúcsot programozni? Csúcs lenne.
na. bocs h nem értek hozzá azért kérdezlek  wave akkor tdciben kell. valamiben csak kell  Smiley
akkor szerintetek a filep jobb megoldás lenne erre a jellegű történetre?
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10898 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:11:12 »

na. bocs h nem értek hozzá azért kérdezlek  wave akkor tdciben kell. valamiben csak kell  Smiley
akkor szerintetek a filep jobb megoldás lenne erre a jellegű történetre?
Igazából  mi a gondod a géppel.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #10899 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 10:11:09 »

Igazából  mi a gondod a géppel.

hidegen nagyon füstöl melegen nem, nem megy minden henger hidegen mindig, melegen már megy, erőtlenkedik alacsony fordulaton.
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Oldalak: 1 ... 211 212 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 224 225 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.