Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #10850 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 12:16:48 » |
|
Én most csináltam egy spec álltalam kiötlelt kúrát és valami iszonyat csöndes lett a gép és gyönyörűen jár... csináltam egy videót is csak megkell vágnom még, de iszonyat lusta vagyok..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.29 vasárnap, 12:32:42 írta Bunyek »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #10851 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 12:23:01 » |
|
sziasztok,
csak nekem tűnik durván hangosnak a mondeom hidegen? eleg dva. ahogy melegszik, vmennyire elcsendesedik. meg hidegen mintha nehezebben is menne vhogy, nem huz közel se úgy. radiót vizsonylag hangosan kell hallgatnom h ne idegesítsen:( bele se merek gondolni mi lesz -10ben ha ez van 4-5 fokban hajnalba. nem tudtok valami praktikus megoldást? hallottam motorolaj adalékokról amik állítólag csendesebbé varázsolják. reménykedem h van vmi ötlet mer így inkabb megprobalom elpasszolni. volt már diesel autóm ezelőtt is, de hangba kb fele. köszi előre is a tippeket.
Ez egy adagolós dízel autó. Nem lopakodó Nekem amúgy kifejezetten tetszik a nyers hangja hidegen, dehát nem vagyunk egyformák. Viszont amíg hideg, ne is taposd neki, mert nem lesz ott semmi túl hosszú életű. Ezeket már nem kell melegíteni/járatni, de kímélve kell használni, míg be nem melegszenek. Motor burkolatod a helyén van amúgy?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.29 vasárnap, 12:24:44 írta Mad-V »
|
Naplózva
|
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #10852 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 12:40:15 » |
|
full szintetikust.
Találtam a garázsban 1L Mogul 2T ásványi olajat, azt elhasználhatom hozzá vagy baja lesz tőle? A fűnyíróhoz vettük tavaly de ez a projekt már nem aktuális.
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #10853 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 12:46:04 » |
|
Találtam a garázsban 1L Mogul 2T ásványi olajat, azt elhasználhatom hozzá vagy baja lesz tőle? A fűnyíróhoz vettük tavaly de ez a projekt már nem aktuális.
És mennyit tesztek bele? 2dl egy tankhoz nem kevés? Az nem placebo kategória?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
breakbeat
|
|
« Új hozzászólás #10854 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 13:25:55 » |
|
Találtam a garázsban 1L Mogul 2T ásványi olajat, azt elhasználhatom hozzá vagy baja lesz tőle? A fűnyíróhoz vettük tavaly de ez a projekt már nem aktuális.
Üdv! Csak full szintetikust használj! 100%-ban elég, nem rakódik le semmi, az ásványit inkább mellőzd. Amúgy jó ha használsz. De a dízel hang hallható lesz, TDDi. Én többnyire 1 decit teszek egy 15 ezres tankolásnál, de azt mindig, télen-nyáron.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.29 vasárnap, 13:28:10 írta breakbeat »
|
Naplózva
|
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
|
|
|
hmilan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10855 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 20:08:27 » |
|
Ez egy adagolós dízel autó. Nem lopakodó Nekem amúgy kifejezetten tetszik a nyers hangja hidegen, dehát nem vagyunk egyformák. Viszont amíg hideg, ne is taposd neki, mert nem lesz ott semmi túl hosszú életű. Ezeket már nem kell melegíteni/járatni, de kímélve kell használni, míg be nem melegszenek. Motor burkolatod a helyén van amúgy? szia, igen burkolat és nivopálca is helyén van:( mi történik ha sűrűbb olajat teszek bele az előirtnál szerintetek? nem tompulna a hangja?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #10856 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 22:49:15 » |
|
szia, igen burkolat és nivopálca is helyén van:( mi történik ha sűrűbb olajat teszek bele az előirtnál szerintetek? nem tompulna a hangja?
Inkább ne, a szimmeringek sem örülnének neki. 5w30 való bele. Lehet, valami szigetelésed hiányzik? Azért annyira nem hangos ez...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csacsii
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10857 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 12:21:08 » |
|
Sziasztok.
Abban kérnem a segítségeteket, hogy ugy érzem nem működik megfelelően a turbóm. Szabolcs megyében élek és nem lenne köztetek véletlen egy idevalósi aki Mátészalka vagy Nyíregyháza környéken tudna egy szakit aki betudná mérni es javitani ha baja van?!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #10858 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 18:37:35 » |
|
Sziasztok.
Abban kérnem a segítségeteket, hogy ugy érzem nem működik megfelelően a turbóm. Szabolcs megyében élek és nem lenne köztetek véletlen egy idevalósi aki Mátészalka vagy Nyíregyháza környéken tudna egy szakit aki betudná mérni es javitani ha baja van?!
Kicsit bővebben írd le mit tapasztalsz, lehet hogy van itt aki tud segíteni.
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10859 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 18:42:20 » |
|
Sziasztok.
Abban kérnem a segítségeteket, hogy ugy érzem nem működik megfelelően a turbóm. Szabolcs megyében élek és nem lenne köztetek véletlen egy idevalósi aki Mátészalka vagy Nyíregyháza környéken tudna egy szakit aki betudná mérni es javitani ha baja van?!
Első körben nézd meg az EGR-től a cooler felé menő "S" alakú csövet. Ha olajsáros, akkor jó eséllyel az lyukadt ki. Ez elég sűrűn cserélős darab, ebből következően k.drága is. (22e) Akkor jön az, hogy megkeresed itt a fórumon azt a topikot, ahol a szilikonos turbócsővel fgolalkoztak és az ott található linkről megrendeled azt, amelyik neked kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
|
|
« Új hozzászólás #10860 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 20:00:55 » |
|
Sziasztok, Ma termosztátot cseréltem, igaz csak részben... Az alsó kijött rendben, de a felső termosztát házában a felső csavar elforog Van valami kis okosságotok, hogy roncsolás nélkül szét tudjam szedni és utána egy átmenő csavarral össze bírjam húzatni? Köszi előre is Barny
|
|
|
Naplózva
|
Gyártás dátuma: 18.06.2001 Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007 Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS) Váltó: 5 fok kézi MTX75 Légkondicionáló: automatik • Genkben készült • EGR Off
|
|
|
hmilan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10861 Dátum: 2013.10.01 kedd, 03:20:44 » |
|
Sziasztok, Ma termosztátot cseréltem, igaz csak részben... Az alsó kijött rendben, de a felső termosztát házában a felső csavar elforog Van valami kis okosságotok, hogy roncsolás nélkül szét tudjam szedni és utána egy átmenő csavarral össze bírjam húzatni? Köszi előre is Barny en ugyanigy jartam, nekem kis eröltetéssel de lejött a ház eleje a csavaron levő perselyes nem tudom mivel együtt, majd én is átmenő csavarokkal raktam össze. a alsót (olajkörit) mennyi idő alatt cserélted ki? én azzal rengeteget szorakoztam adagolo csöveitől nem fertem hozzá. ugy erzetem magam mintha nőgyógyász lennék:D
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
|
|
« Új hozzászólás #10862 Dátum: 2013.10.01 kedd, 19:43:19 » |
|
en ugyanigy jartam, nekem kis eröltetéssel de lejött a ház eleje a csavaron levő perselyes nem tudom mivel együtt, majd én is átmenő csavarokkal raktam össze. a alsót (olajkörit) mennyi idő alatt cserélted ki? én azzal rengeteget szorakoztam adagolo csöveitől nem fertem hozzá. ugy erzetem magam mintha nőgyógyász lennék:D A felső termo probléma megoldódott, ugyan úgy jött szét, ahogy neked. Az alsót tényleg nehéz kiszedni. Levettem a szívótorkot, így jobban hozzáfértem. Kis krova rövid toldóval a nyomócsövek és az adagoló közül benyúlva + csillagkulccsal néha elforgatva. Itt egy mester szintén megkínlódik vele: https://www.youtube.com/watch?v=S_j4qz17IDYTermosztát project OK Most jön az önindító leszedése és karbantartása. ÜDV
|
|
|
Naplózva
|
Gyártás dátuma: 18.06.2001 Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007 Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS) Váltó: 5 fok kézi MTX75 Légkondicionáló: automatik • Genkben készült • EGR Off
|
|
|
hmilan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10863 Dátum: 2013.10.02 szerda, 22:18:48 » |
|
Én most csináltam egy spec álltalam kiötlelt kúrát és valami iszonyat csöndes lett a gép és gyönyörűen jár... csináltam egy videót is csak megkell vágnom még, de iszonyat lusta vagyok..
Milyen jellegű kúra? Leköteleznél ha letudnám én is csökkenteni a hangját a te megoldásoddal. Megprobáltam most szintetikus olajat az üzemanyagba, ma tankoltam, 1-2 nap es tudok érdemi eredményt mondani ha érezek e változást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Új hozzászólás #10864 Dátum: 2013.10.04 péntek, 20:57:11 » |
|
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. A következő a hibajelenség: minden előjel nélkül 1800 fordulatnál berángatott az autó, utána abbamaradt, majd úgy 1 km múlva állandóan torpant gázadásra, finoman még tudtam vele haladani, de egy idő után leállt. Be sem indul, olyan mintha nem kapott volna üzemanyagot, vagy mintha nem ment volna az összes henger. Nem akarom erőltetni, nehogy nagyobb bajt csináljak vele. Kérem segítsetek! Mi lehet a probléma???
|
|
|
Naplózva
|
2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #10865 Dátum: 2013.10.04 péntek, 23:27:55 » |
|
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. A következő a hibajelenség: minden előjel nélkül 1800 fordulatnál berángatott az autó, utána abbamaradt, majd úgy 1 km múlva állandóan torpant gázadásra, finoman még tudtam vele haladani, de egy idő után leállt. Be sem indul, olyan mintha nem kapott volna üzemanyagot, vagy mintha nem ment volna az összes henger. Nem akarom erőltetni, nehogy nagyobb bajt csináljak vele. Kérem segítsetek! Mi lehet a probléma???
Leírás szerint tipikus AC Pumpa jobb hátsó ajtó és a kerék között alul találod. Ha megbontod a szűrő után az adagolóhoz menő csövet indítás közben tolnia kell a gázolajat. Ha nem csere Kocsi kft. Kb. 25E környéke utángyártott.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Fzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Új hozzászólás #10866 Dátum: 2013.10.05 szombat, 08:18:48 » |
|
Leírás szerint tipikus AC Pumpa jobb hátsó ajtó és a kerék között alul találod. Ha megbontod a szűrő után az adagolóhoz menő csövet indítás közben tolnia kell a gázolajat. Ha nem csere Kocsi kft. Kb. 25E környéke utángyártott.
Köszönöm a választ! Mindenképp utánajárok!
|
|
|
Naplózva
|
2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
|
|
|
hmilan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10867 Dátum: 2013.10.05 szombat, 08:21:43 » |
|
ha öntesz 2dl 2ütemű motorolajat minden tankba,akkor sokkal csendesebben fog járni!
köszönöm Alf! ez bevállt, jelentősen csendesebb lett hidegen a motor miota raktam a gazolajba 2 utemu olajat. + mintha egyenletesebben is járna sokkal. azt hiszem ezzel elhárult minden akadálya annak, hogy a mondeomat imádjam. reméljük sokáig így lesz:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10868 Dátum: 2013.10.05 szombat, 10:00:38 » |
|
köszönöm Alf! ez bevállt, jelentősen csendesebb lett hidegen a motor miota raktam a gazolajba 2 utemu olajat. + mintha egyenletesebben is járna sokkal. azt hiszem ezzel elhárult minden akadálya annak, hogy a mondeomat imádjam. reméljük sokáig így lesz:)
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
csacsii
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10869 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 00:52:33 » |
|
Sziasztok. Bele szeretnék vágni akkor abba az egr tisztításba illetve a szivosor tisztításba egy szerelő ismerősömmel. Az iránt érdeklődnek hogy olvastam hogy többeknek le van dugóba az egr az az kiiktatva. Ezzel mivel lesz jobb? Érdemes megcsinalnom? Szeretném még a tél elott rendbe szedni szedni az autót. Köszönöm a segítséget előre is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kisgyerek83
|
|
« Új hozzászólás #10870 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 02:26:40 » |
|
Szebb estét Van egy kisebb problémám a verdával, most hazafele jövet (már csak 8km-em volt hátra) a kocsi egyszer csak "vészüzemre" kapcsolt ( 1500-1800 fölé nem ment a fordulatszám-mutató ) a vízhőfokjelzőm kifeküdt rendesen ( piros skála irányába) egyik pillanatról a másikra, ha a sejtésen beigazolódik, akk tönkrementek a "gombáim" am nem világít a "Chekk" lámpám, illetve a fűtés, hiába állítottam a legmelegebbre, akkor is hideg levegőt nyomott befele, ?? vagy esetleg más probléma lesz a kocsival, ami nekem most nagyon nem jó, mivel csütörtök du. jönnek megnézni (lehetséges vevő rá). Válaszokat segítséget előre is köszönöm
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.06 vasárnap, 03:11:21 írta kisgyerek83 »
|
Naplózva
|
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia EGR-t már nyomokban sem tartalmaz AIR SPRING légrugó
|
|
|
mondi 77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
|
|
« Új hozzászólás #10871 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 08:38:56 » |
|
Szebb estét Van egy kisebb problémám a verdával, most hazafele jövet (már csak 8km-em volt hátra) a kocsi egyszer csak "vészüzemre" kapcsolt ( 1500-1800 fölé nem ment a fordulatszám-mutató ) a vízhőfokjelzőm kifeküdt rendesen ( piros skála irányába) egyik pillanatról a másikra, ha a sejtésen beigazolódik, akk tönkrementek a "gombáim" am nem világít a "Chekk" lámpám, illetve a fűtés, hiába állítottam a legmelegebbre, akkor is hideg levegőt nyomott befele, ?? vagy esetleg más probléma lesz a kocsival, ami nekem most nagyon nem jó, mivel csütörtök du. jönnek megnézni (lehetséges vevő rá). Válaszokat segítséget előre is köszönöm Hideg levegő fújása vízhiányra úttal a melegedés vízszivattyú hiba lehet . Én most estem át ezen nem rég teljes vízkör felújításom volt
|
|
|
Naplózva
|
Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI 440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #10872 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 09:51:04 » |
|
Sziasztok. Bele szeretnék vágni akkor abba az egr tisztításba illetve a szivosor tisztításba egy szerelő ismerősömmel. Az iránt érdeklődnek hogy olvastam hogy többeknek le van dugóba az egr az az kiiktatva. Ezzel mivel lesz jobb? Érdemes megcsinalnom? Szeretném még a tél elott rendbe szedni szedni az autót. Köszönöm a segítséget előre is.
Annyival lesz jobb, hogy csak friss, tiszta levegő jut utána az égéstérbe, illetve nem csökkenti a töltőlevegő csövek átmérőjét, és ezáltal a bejuttatott levegő mennyiségét a lerakódott olajsár.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Új hozzászólás #10873 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 07:50:41 » |
|
Leírás szerint tipikus AC Pumpa jobb hátsó ajtó és a kerék között alul találod. Ha megbontod a szűrő után az adagolóhoz menő csövet indítás közben tolnia kell a gázolajat. Ha nem csere Kocsi kft. Kb. 25E környéke utángyártott.
A változás a következő: 1 jó óra elteltével a kocsi beindult majd egy nap használat után (miközben nem jelentkezett semmi probléma) estére újra ugyanaz a hibajelenség vagyis mintha nem kapna üzemanyagot, elkezdett torpanni, dadogni és újra leállt. Indításra nem reagált. Otthagytam majd egy másfél óra után újra beindult és azóta megint semmi! Még mindig lehet az ac pumpa a hibás vagy teljesen máshol keresgéljek!? Előre is köszönöm a segítségeteket!
|
|
|
Naplózva
|
2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #10874 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 07:54:53 » |
|
A változás a következő: 1 jó óra elteltével a kocsi beindult majd egy nap használat után (miközben nem jelentkezett semmi probléma) estére újra ugyanaz a hibajelenség vagyis mintha nem kapna üzemanyagot, elkezdett torpanni, dadogni és újra leállt. Indításra nem reagált. Otthagytam majd egy másfél óra után újra beindult és azóta megint semmi! Még mindig lehet az ac pumpa a hibás vagy teljesen máshol keresgéljek!? Előre is köszönöm a segítségeteket! AC-t ellenőrizd és zárd ki, sajnos ez lehet adagoló elektronika is.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #10875 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 14:52:10 » |
|
A változás a következő: 1 jó óra elteltével a kocsi beindult majd egy nap használat után (miközben nem jelentkezett semmi probléma) estére újra ugyanaz a hibajelenség vagyis mintha nem kapna üzemanyagot, elkezdett torpanni, dadogni és újra leállt. Indításra nem reagált. Otthagytam majd egy másfél óra után újra beindult és azóta megint semmi! Még mindig lehet az ac pumpa a hibás vagy teljesen máshol keresgéljek!? Előre is köszönöm a segítségeteket! Igen nekem is leállt majd egy kis idő múlva hibátlanul hazamentem néhány km. De rossz volt teljesen megállt elkopott teljesen a motor kollektora belül.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Fzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Új hozzászólás #10876 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 18:38:58 » |
|
Igen nekem is leállt majd egy kis idő múlva hibátlanul hazamentem néhány km. De rossz volt teljesen megállt elkopott teljesen a motor kollektora belül.
Hát nagyon remélem, hogy a Te verziód lesz a bűnös és megúszom az adagolós dolgot! Ha megoldódott jelentkezem. Addig is nagyon köszönöm a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
|
|
|
mondeooo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10877 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 13:30:16 » |
|
Helló Mindenkinek! Van egy eladó jobb hátsó komplett kézifék mechanika 2002 dec kombi mondeóhoz. Illetve 4db szép állapotú 16"-os dísztárcsa. Érdeklődni a hegyigeza28@hotmail.com címen lehet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10878 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 19:15:29 » |
|
Helló Mindenkinek! Van egy eladó jobb hátsó komplett kézifék mechanika 2002 dec kombi mondeóhoz. Illetve 4db szép állapotú 16"-os dísztárcsa. Érdeklődni a hegyigeza28@hotmail.com címen lehet. Ezt inkább tedd be a keres-kínál megfelelő rovatába.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #10879 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 20:04:51 » |
|
Hozzászólások: 92
Válasz: MK3 Általános kérdések « Új hozzászólás #49199 Dátum: Ma - 12:48:00 » Válasz Módosítás Törlés
Sziasztok. kis infot szeretnék kérni,ha tud valaki hasznos tanácsot adni azt megköszönöm.kipuf rendszert akarok áttalakitani.kat közepét kibombáztam,tovább,a középsö dobot ki szeretném iktatni...igy csak a nagy böszme gyári hátsó dob lenne benne,kérdéseim:hangja változik? motort tönkrevágja ha a középső dob nincs bent,mert szerintem ez csak valami zajfogo valami ugyanis ha a végdobot leszedem akkor sincs hangja,vagy valamiéle fojtás lehet amire a motornak szüksége van?,és elromlik ha azt kiszedem?
ezt nézd meg, ezt mondtam neked amikor nálam voltatok: http://mondeo.hu/index.php?topic=9756.0
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Fzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Új hozzászólás #10880 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 20:56:33 » |
|
Igen nekem is leállt majd egy kis idő múlva hibátlanul hazamentem néhány km. De rossz volt teljesen megállt elkopott teljesen a motor kollektora belül.
Neked volt igazad. Az ac pumpa volt a bűnös! Ma megtörtént a csere, beleraktam sok kilométert és minden a legnagyobb rendben zajlott! Mégegyszer köszönöm a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
|
|
|
Fzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
|
|
« Új hozzászólás #10881 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 20:58:19 » |
|
AC-t ellenőrizd és zárd ki, sajnos ez lehet adagoló elektronika is.
Köszönöm a segítséget, az ac volt a bűnös!
|
|
|
Naplózva
|
2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
|
|
|
kutyaarc
|
|
« Új hozzászólás #10882 Dátum: 2013.10.11 péntek, 10:41:01 » |
|
köszönöm megnéztem,komoly dolog,a multkor nem tudtam megnyitni aztán meg nem probálkoztam.marad minden a helyén arra nincs gari hogy ettöl nem kell e vennem majd bele uj motort,mondjuk 15 ezer km után.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra... Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #10883 Dátum: 2013.10.11 péntek, 12:10:51 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
hjozef
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10884 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 22:54:09 » |
|
köszönöm Alf! ez bevállt, jelentősen csendesebb lett hidegen a motor miota raktam a gazolajba 2 utemu olajat. + mintha egyenletesebben is járna sokkal. azt hiszem ezzel elhárult minden akadálya annak, hogy a mondeomat imádjam. reméljük sokáig így lesz:)
Én is köszönöm Alf,kipróbáltam az 2T olajat én is most a hangja kb. mint a Tdci-jé!Köszi még egyszer? :worship:És a 2T-s kúrát folytatni fogom télen nyáron.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hjozef
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10885 Dátum: 2013.10.16 szerda, 08:42:10 » |
|
Én most csináltam egy spec álltalam kiötlelt kúrát és valami iszonyat csöndes lett a gép és gyönyörűen jár... csináltam egy videót is csak megkell vágnom még, de iszonyat lusta vagyok..
Várjuk a kúrád bemutatását mert jönnek a hidegebb napok,amikor még hangosabbak leszünk!Köszi
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.16 szerda, 08:46:24 írta hjoci »
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #10886 Dátum: 2013.10.16 szerda, 12:31:21 » |
|
SOS 115le tddi szoftvere van valakinek lementve gépre? lehetőleg változógeos kéne. hzsolt92@gmail.com-ra küldje már el akinek van
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10887 Dátum: 2013.10.16 szerda, 12:45:58 » |
|
SOS 115le tddi szoftvere van valakinek lementve gépre? lehetőleg változógeos kéne. hzsolt92@gmail.com-ra küldje már el akinek van az én mondimé nem jó?me' az megvan......
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #10888 Dátum: 2013.10.16 szerda, 12:50:19 » |
|
az én mondimé nem jó?me' az megvan...... nem sajna
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #10889 Dátum: 2013.10.16 szerda, 22:52:11 » |
|
nem sajna megy!
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #10890 Dátum: 2013.10.17 csütörtök, 09:05:18 » |
|
SOS 115le tddi szoftvere van valakinek lementve gépre? lehetőleg változógeos kéne. hzsolt92@gmail.com-ra küldje már el akinek van otthon tudsz sw-t frissíteni /módosítani ? milyen eszközök kellenek hozzá?
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #10891 Dátum: 2013.10.19 szombat, 14:05:17 » |
|
Lehet lessz 8db BOSCH nagyobb csúcs mondiba....4db nyilván enyém, másik 4-et eladnám valakinek akit érdekel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
|
|
« Új hozzászólás #10892 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 19:32:29 » |
|
Sziasztok, após autóján (2002 tddi) kellene motordiagnosztikát csinálni, szeretném Viktorhoz vinni a Fort-ba, tudja valaki az elérhetőségeit?
köszönöm szépen
|
|
|
Naplózva
|
MK1 2.0i 97kw kombi
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10893 Dátum: 2013.10.22 kedd, 13:56:23 » |
|
Sziasztok, após autóján (2002 tddi) kellene motordiagnosztikát csinálni, szeretném Viktorhoz vinni a Fort-ba, tudja valaki az elérhetőségeit?
köszönöm szépen
Ha csak diagnosztika kell, akkor van annál olcsóbb megoldás is. Persze minden attól függ, hogy milyen diagnosztikát akarsz csináltatni. A munkahelyén vik is a szerviz rezsióradíjáért csinálja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
|
|
« Új hozzászólás #10894 Dátum: 2013.10.23 szerda, 11:44:49 » |
|
Ha csak diagnosztika kell, akkor van annál olcsóbb megoldás is. Persze minden attól függ, hogy milyen diagnosztikát akarsz csináltatni. A munkahelyén vik is a szerviz rezsióradíjáért csinálja.
hát valószínűleg csúcsokat kell majd cserélni, azt meg majd fel kell programozni meg iylesmi, ezt így otthon nem vállalnánk be, ezért gondoltam arra h egy szervíz megmondja a frankót 5-20 ezer pénzért és akkor már tudjuk h merre kellene elindulni. de most így elég vakon vagyunk a motor állapotát tekintve. ha van jobb 5let szívesen fogadom.
|
|
|
Naplózva
|
MK1 2.0i 97kw kombi
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10895 Dátum: 2013.10.23 szerda, 12:49:07 » |
|
hát valószínűleg csúcsokat kell majd cserélni, azt meg majd fel kell programozni meg iylesmi, ezt így otthon nem vállalnánk be, ezért gondoltam arra h egy szervíz megmondja a frankót 5-20 ezer pénzért és akkor már tudjuk h merre kellene elindulni. de most így elég vakon vagyunk a motor állapotát tekintve. ha van jobb 5let szívesen fogadom.
Ha a porlasztókat akarod megnézetni, akkor inkább menj el a filepdiesel-hez. Szerintem a szervizek is oda hordják. Nem a legolcsóbbak, de legalább normálisan megcsinálják.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #10896 Dátum: 2013.10.23 szerda, 12:52:16 » |
|
hát valószínűleg csúcsokat kell majd cserélni, azt meg majd fel kell programozni meg iylesmi, ezt így otthon nem vállalnánkT be, ezért gondoltam arra h egy szervíz megmondja a frankót 5-20 ezer pénzért és akkor már tudjuk h merre kellene elindulni. de most így elég vakon vagyunk a motor állapotát tekintve. ha van jobb 5let szívesen fogadom.
TDDI be csúcsot programozni? Csúcs lenne.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
|
|
« Új hozzászólás #10897 Dátum: 2013.10.23 szerda, 18:42:24 » |
|
TDDI be csúcsot programozni? Csúcs lenne.
na. bocs h nem értek hozzá azért kérdezlek akkor tdciben kell. valamiben csak kell akkor szerintetek a filep jobb megoldás lenne erre a jellegű történetre?
|
|
|
Naplózva
|
MK1 2.0i 97kw kombi
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #10898 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:11:12 » |
|
na. bocs h nem értek hozzá azért kérdezlek akkor tdciben kell. valamiben csak kell akkor szerintetek a filep jobb megoldás lenne erre a jellegű történetre? Igazából mi a gondod a géppel.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
|
|
« Új hozzászólás #10899 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 10:11:09 » |
|
Igazából mi a gondod a géppel.
hidegen nagyon füstöl melegen nem, nem megy minden henger hidegen mindig, melegen már megy, erőtlenkedik alacsony fordulaton.
|
|
|
Naplózva
|
MK1 2.0i 97kw kombi
|
|
|
|