Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 22:06:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 218 219 220 221 222 223 224 [225] 226 227 228 229 230 231 232 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5114281 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11200 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 13:23:19 »

megpróbálghatod kannából csak nyomástartó szelepeket tegyél be mert lehet viszsalevegősödik reggelre...de hogy őszinte legyek sztem nem az lesz a baja ha lenne is benne levegő pikk-pakk kidolgozná...ez a porlasztós dolog meg egy dolog h 220 bar nál nyit. van ott sok más minden ami befolyásolhatja. én ahány kocsimnál valamilyen szinten hozzányultam a polasztókhoz sosem lett jó. mindig egy gyári bontott porlasztó lett a megoldás. a focusosmhoz újakat vettem 64 ezerért interdieselben 2 napig volt hibátlan 2 hét után ugyanolyan sz*rok voltak mint elötte. bontottal megy a mai napig azóta vagy 50 erzet ment hibátlanul. nem is értem h őszinte legyek pedig műszaki ember vagyok énis...ha nem lesz jó kannábol sem dobél bele egy másik sort ha másnek csak azért is h milyen irányban változik a dolog ...

Érdekes amit irsz..nemis értem.
Minek nyomástartó szelep? kannából visszalevegősődik? akkor adagoló ereszt valahol és az látszani szokott mert gázolajos valahol...de akkor megis van a gond...egy adagoló, főleg VP nem nagyon szokott ilyet csinálni, de akkor már be sem indul szerintem annál kényesebb azért.
vettél uj csúcsokat, betetted és 2 napig jó, 2 hét után nem volt jó...nemis értem...vagy sz@rul lett összerakva ami azért álltalában inditás után is észrevehető, meg mit jelen hogy ugyanolyan sz@r?  Amiket eddig beraktam az inditás után egyből rossz volt, nem gyengén 3 hengerezett pl.....na ezek csak a kinai csúcsok voltak, BOSCH gyárival még soha nem volt gond.
Ez a bontott jobb mint a gyári uj, dolog kicsit erős azért....énis cseréltem az enyémben zsir uj csúcsokat és a garázsban húztam le őket és tettem be, azóta is azok vannak bennt...az egy dolog hogy totál fölösen cseréltem ki őket..a régieknek sem volt semmi bajuk.
Ha rossz egy csúcs az nem hagyja abba füstölést vagy marad abba hiba...az mindig füstöl, vagy rosszul porlaszt szerintem.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #11201 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 14:57:50 »

az ujakkal a következő volt a helyzet: Focus 1.8TDDI : hidegen háromhengerezett ha gondolt egyet. kivettem a csucsokat irány interdiesel tisztítás+bemérés: szarok. mondom jóvan csere nem negy öszeg 64 ezer legalább soha többet nem kell hozzányulni. Jegyzőkönyvet kaptam a mért értékekről. Berakom itthon öröm-bódottág gyönyörüen jár semmi füst hibárlan harmadnap reggel már hallom ám h valami megint nem kerek néha mintha megint 3 hengerezne nembaj meglátjuk, kb 2 hét eltelte után ugyanolyan lett mint elötte. mondom nemérdekel lehet adagoló lesz használom igy mert ezt leszámitva semmi baja nem vot. nézelődtem a netet ebayen jött velem szembe 4 bontott csucs km istentudja apróért leütöttem vmi 15 ezerből itthon voltak mondom még polcdisznem is megéri. próba: minden tökéletes...2 hét után is, 10e km után is, sőt nem régen volt nálam kocsi apróságok miatt szoval kb 50e km után is. Csucsokat pár hónapra rá viszavittem mikor jártam arra, majd bevizsgálják. eredmény: kuka mind a 4...*** volt az üzemanyag dumával(hozzátenném 2T olaj+sprurit v egyebet használok mindig) garancia nincs bukta van. mondom akk vagy átb*sztatok vagy tényleg nem értem.
másik:
escort 1.6D pöccröff volt a kocsi télen nyáron csak dölt az adagolóbol a gázolaj. adagoló le csucsok ki legyenek azok is ellenőrizve 100 bar nyitónyomás volt szögre mindegyiknél 140 a gyári érték. szóráskép hibátlan. fel lettek huzva 140 re. autó csörög csattok a 10. inditásnál az egyik csucs be is állt mint a gerely. csere viszaáliit 120 barra előtöltést visszavettük kicsit aztán igy jártunk vele. Sosem indult utána szépen mindig csörömpöltek a csucsok menet közben melegen is bizonyos fordulaton csörgü hangjuk volt...
harmadik:
mondeo TDDI most vettem át haveromtol a kocsit téli futkosós kocsinak(tul alacsony sz ST vigyor3) sok km es kisebb fordulaton gyengébb volt mint a régi DI-m. Mivel a Hirdetesj2 kolléga is küzdött ilyen gonddal tőle tudom h végülis csucscsere oldotta meg a gondot. am nem füstöl meg semmi hidegen érzem kicsit h nem 100% egyenletesen jár de nem vész. mondom aprópénz 4 csucs dolbtunk bele 4 bontottat annyi h pocon álltak már régóra de valós 150e km-t futottak. pár hsz el feljebb leirtam részletesen hol tart most a dolog, olvass viszsa picit örülnék neki ha valaki meg tudná magyarázni szomoru1
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11202 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 15:36:05 »

Értem...részben egyet kell értsek veled...de sajnos ezis a globalizáció és tömegtermelés átka....
Sajnos saját tapasztalatból tudom és mások is mondták már hogy ami gyári és zsir ujj az sem biztos...De én mivel kényszeres fóbiáim vannak...csak tuti jót rakok be és leellenőrzőm amit beteszek 5-ször legalább... szomoru1
Volt olyan csúcs amit lehúztam jó, padon leforgatták jó, beraktuk nem ment egyből...kivettük és nem nyitott ki 400bar fölött sem ahol előtte kajak jó volt...8-ból 1 volt jó..és ez nem vicc....ez volt a kinai csúcs.
Én csak annyit mondtam hogy az övé nem úgy néz ki hogy valamelyik porlasztó rossz lenne mert akkor kb annyira rángatna a motor hogy kipufogó vége is remegne....
Jani volt chippelni...de ott valami nem kerek, csak nem jöttünk rá mi..turbóján állitottam picit szemre, jobb lett...de 3 és 6-ban turbó nemigen akar tölteni...chippel kilehetett korrigálni de Jani úgy döntött vissza eredeti és inkább ha kiderül mitől van, max visszajön és akkor megiratjuk...abszolut elfogadtuk a dolgot és ennyi...legyen rendben az autó, addig ne legyen irogatva.
Te sztoridat nem tudom, visszaolvasok majd...
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #11203 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 16:31:45 »

én még arról az időről beszéltem amikor 5 ös váltója volt...mesélte a 6os sztorit egyáltalán nem értem az egészet  szomoru1
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11204 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 21:16:18 »

azért mondtam a kannát...ott nincs mese..kiderül merre tovább.

Megvolt a 20mp fordulaton tartás.Nem igazán tünt el a füst. igaz a turbom benyelt valamit és lehet már hordja az olajat mert mintha kicsit kékült volna a füst de a fehér irtó büdös g.olaj szagú zavar.fél percig tartottam a gázt és volt "felhő" utánna kb 8 ház táv és csak a pára maradt.
Inditok fordulat 1000 és füstöl, ahogy csökken az alapjárat ugy fogy.

Lehet meg kéne lesnie az ismidnek Bunyek.

Olvastam hogy nyomástartót tegyek ha kannázok, de ugy néztem nyomástartó az ami az adagoló be és kimenö csövét fogja.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11205 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 21:31:04 »

Megvolt a 20mp fordulaton tartás.Nem igazán tünt el a füst. igaz a turbom benyelt valamit és lehet már hordja az olajat mert mintha kicsit kékült volna a füst de a fehér irtó büdös g.olaj szagú zavar.fél percig tartottam a gázt és volt "felhő" utánna kb 8 ház táv és csak a pára maradt.
Inditok fordulat 1000 és füstöl, ahogy csökken az alapjárat ugy fogy.

Lehet meg kéne lesnie az ismidnek Bunyek.

Olvastam hogy nyomástartót tegyek ha kannázok, de ugy néztem nyomástartó az ami az adagoló be és kimenö csövét fogja.

benyelt a turbód valamit?
kitartottad és utánna csak a pára maradt?
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11206 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 21:42:37 »

benyelt a turbód valamit?
kitartottad és utánna csak a pára maradt?


Igen valamit benyelt és kaptak a lapátok azota picit lóg a tengely, de mlg nem ér a házba bele(amivel vettem az beleért és le is hullott).
Már nézegetem a gt2052ket mert csonkom van pliusz.
kitartottam addig volt becsületes mennyiségü füst és szépen elindultam pár házzal arrébb már csak keveset láttam a tükörben(10-15el mentem max).
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11207 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 22:21:32 »

Igen valamit benyelt és kaptak a lapátok azota picit lóg a tengely, de mlg nem ér a házba bele(amivel vettem az beleért és le is hullott).
Már nézegetem a gt2052ket mert csonkom van pliusz.
kitartottam addig volt becsületes mennyiségü füst és szépen elindultam pár házzal arrébb már csak keveset láttam a tükörben(10-15el mentem max).

erre mit mondjak? cserélj turbót...
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11208 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 22:33:20 »

erre mit mondjak? cserélj turbót...

Az lesz!
Az mivel függ össze, hogy mig füstöl addig ha 1800fölé emelem a fordulatot nem hallatszik hogy állít előtöltést az adagoló és mintha a fordulatot is gyengébben veszi?
ahogy 1000alá ér a fordulat már rendben van...
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11209 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 22:43:43 »

Az lesz!
Az mivel függ össze, hogy mig füstöl addig ha 1800fölé emelem a fordulatot nem hallatszik hogy állít előtöltést az adagoló és mintha a fordulatot is gyengébben veszi?
ahogy 1000alá ér a fordulat már rendben van...


nem igazán értem amit mondasz...kb 1800-nál lehet észrevenni az előtöltést ha játszik vele valaki azon a fordulaton.
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11210 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 22:50:11 »

nem igazán értem amit mondasz...kb 1800-nál lehet észrevenni az előtöltést ha játszik vele valaki azon a fordulaton.

Na amíg hideg és füstöl a motor addig hang alapján mintha nem állítana előtöltést.Ahogy 'melegszik' megjön a hangja az előtöltés váltásnak.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #11211 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 23:09:20 »

cserélj egy turbót simán okozhatja az is a füstöt...nem inkább olajszagú az a füst???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11212 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 23:15:26 »

cserélj egy turbót simán okozhatja az is a füstöt...nem inkább olajszagú az a füst???


Büdös de nagyon vigyor3 Lehetséges de akkor nem kék a füst?Nameg a hidegen nem hallatszodó előtöltés váltás...
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #11213 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 09:23:25 »

hidegen nagyon nehéz igy eldönteni h most milyen is az a füst mivel fele csak pára, de ha ugyis sza*r az a turbó mindenképpen cseréld ki aztán meglátjuk
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11214 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 09:35:53 »

Az lesz!
Az mivel függ össze, hogy mig füstöl addig ha 1800fölé emelem a fordulatot nem hallatszik hogy állít előtöltést az adagoló és mintha a fordulatot is gyengébben veszi?
ahogy 1000alá ér a fordulat már rendben van...



Nekem akkor volt ilyen amikor rossz volt mind a 4 izzító gyertyám. Csere után  elmúlt a büdös, ködös füstölés
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11215 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 10:21:47 »


Büdös de nagyon vigyor3 Lehetséges de akkor nem kék a füst?Nameg a hidegen nem hallatszodó előtöltés váltás...

Az elégett olajnak kék a füstje. Az elégetlen olaj színre-szagra nagyon hasonlít az elégetlen gázolajhoz.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11216 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 11:47:50 »

Na amíg hideg és füstöl a motor addig hang alapján mintha nem állítana előtöltést.Ahogy 'melegszik' megjön a hangja az előtöltés váltásnak.

Én annyit mondtam hogy beinditod kannából és alapjáraton hagyod.....nem nyomkodod a gázt....ha igy szépen jár és nem füstől akkor levegősödik, ha csinálja akkor nem levegősödéstől van...Előtöltésről szó nem volt.

Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #11217 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 12:04:52 »

Én annyit mondtam hogy beinditod kannából és alapjáraton hagyod.....nem nyomkodod a gázt....ha igy szépen jár és nem füstől akkor levegősödik, ha csinálja akkor nem levegősödéstől van...Előtöltésről szó nem volt.

Kannázni még nem volt időm.
Annyi hogy ha üzemmeleg a motor akkor hangja is van az előtöltés állításának, de hidegen pl tegnap mikor kitartottam a fordulatot akkor nem volt semmi hangja hogy vált előtöltest.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11218 Dátum: 2013.12.27 péntek, 10:00:34 »

Üdv a csapatnak!

Egy hete boldog tulajdonosa lettem egy TDDI nek így csatlakozom a gárdához. vigyor3
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11219 Dátum: 2013.12.27 péntek, 11:51:55 »

Üdv a csapatnak!

Egy hete boldog tulajdonosa lettem egy TDDI nek így csatlakozom a gárdához. vigyor3


Üdv a klubban. nyes
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11220 Dátum: 2013.12.27 péntek, 12:05:50 »


Üdv a klubban. nyes
köszi! integet2
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
pintertamas
Vendég
« Új hozzászólás #11221 Dátum: 2013.12.27 péntek, 18:00:07 »

Sziasztok
kérdésem lenne remélem valaki tud segíteni. 2000-2500 közötti fordulatnál erősen kereg a motor de nem mindig csak ha gyorsan vezetek ha lassan gyorsulok akkor semmi csak a normál diesel hang. Mi lehet a gond?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11222 Dátum: 2013.12.27 péntek, 18:27:30 »

TDCI esetén ez azonnal szíjtárcsa.
TDDI-t nem vágom de nem kizárt.

Sziasztok
kérdésem lenne remélem valaki tud segíteni. 2000-2500 közötti fordulatnál erősen kereg a motor de nem mindig csak ha gyorsan vezetek ha lassan gyorsulok akkor semmi csak a normál diesel hang. Mi lehet a gond?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11223 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:43:51 »

Na akkor kezdeném egy típus specifikus kérdéssel.
Az AC közvetlen csatlakozójánál (ami fém vmi menetes megoldás ) szivárog a drága anyag ,szét van rohadva ez a hiba indok ,gyári a megoldás vagy van más ötlet rá?

Köszönöm a választ!
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11224 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:47:10 »

Sziasztok
kérdésem lenne remélem valaki tud segíteni. 2000-2500 közötti fordulatnál erősen kereg a motor de nem mindig csak ha gyorsan vezetek ha lassan gyorsulok akkor semmi csak a normál diesel hang. Mi lehet a gond?
Ha TDDi akkor ilyenkor előtöltést vált az adagoló, és az normális.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11225 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:51:20 »

Ha TDDi akkor ilyenkor előtöltést vált az adagoló, és az normális.

azt 1950 környéki fordulatnál teszi, és csak egyszer ránt és reccsen picit. Az nem lehet folyamatos, és nem ebben a 2000-2500 f/p tartományban csinálná. wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11226 Dátum: 2013.12.28 szombat, 17:38:29 »

Na akkor kezdeném egy típus specifikus kérdéssel.
Az AC közvetlen csatlakozójánál (ami fém vmi menetes megoldás ) szivárog a drága anyag ,szét van rohadva ez a hiba indok ,gyári a megoldás vagy van más ötlet rá?

Köszönöm a választ!
Senkinek nem volt még ilyen gondja? vigyor3
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11227 Dátum: 2013.12.28 szombat, 18:10:46 »

Senkinek nem volt még ilyen gondja? vigyor3

Még nem volt ilyen gondom.
Nincs ott valami tömítés?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11228 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 20:00:47 »

Még nem volt ilyen gondom.
Nincs ott valami tömítés?
Nem tudom, a szerelőm attól fél ,hogy a gyári AC van még fent és ha elkezdi letekerni azt a részt ami folyik akkor leszakadhat az AC feje és akkor kuka az egész.majd holnap hívom Danit hátha találunk nála vmi cumót hozzá ,bár Ő maga sem fűz hozzá túl sok reményt...
Ha minden kötél szakad szólok az unoka öcsémnek Ő a Fordnál dolgozik ,így olcsóbban tud kihozni mindent. vigyor3
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11229 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 20:04:36 »

zoleex- nem rossz gondolat így átgondolva ,mert vagy a menetnek kell zárnia vagy akkor egy tömítésnek ,de ha már szétrohadt akkor a fene tudja ,csak bontás után derül ki ,hogy mi a megoldás ,csak itt benne van a működő AC cseréje is.
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11230 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 20:27:31 »

zoleex- nem rossz gondolat így átgondolva ,mert vagy a menetnek kell zárnia vagy akkor egy tömítésnek ,de ha már szétrohadt akkor a fene tudja ,csak bontás után derül ki ,hogy mi a megoldás ,csak itt benne van a működő AC cseréje is.

Ha AC csere lesz, akkor pl. a Ko-csi Kft-nél tudsz venni utángyártottat nem horror áron.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #11231 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 20:29:24 »

zoleex- nem rossz gondolat így átgondolva ,mert vagy a menetnek kell zárnia vagy akkor egy tömítésnek ,de ha már szétrohadt akkor a fene tudja ,csak bontás után derül ki ,hogy mi a megoldás ,csak itt benne van a működő AC cseréje is.
Ha az a csonk folyik ami a két vezeték között van,ott nem a menet tömít,hanem 1 réz alátét! Maga a ház alumínium(szerintem)és az nem tud szétrohadni!  vigyor3 De ha csere lesz itt van pl. ez,és ebből még lejön 10% mondeo klub tagoknak! http://www.wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci1211989
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.29 vasárnap, 20:48:52 írta attila82 » Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11232 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 21:02:34 »

Ha az a csonk folyik ami a két vezeték között van,ott nem a menet tömít,hanem 1 réz alátét! Maga a ház alumínium(szerintem)és az nem tud szétrohadni!  vigyor3 De ha csere lesz itt van pl. ez,és ebből még lejön 10% mondeo klub tagoknak! http://www.wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci1211989
Tyűűű ez nagyon jó!!! Köszönöm!!!  worship
Az alumínium is tud oxidálódni rendesen ,de az a rész ami az AC után van közvetlenül és fordul 90 fokban az teljesen rozsdás,úgy csak vas rozsdásodik ,az alu az fehéredik oxidáció közben,de jobban ránézek vmikor,ha csak egy réztömítés az oka akkor könnyen orvosolható ,különösen ha a menetek között folyik a lé mert akkor nem lesz fixen össze rohadva.Most így átgondolva az alapján amit mondtál.Köszönöm!
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #11233 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 21:39:43 »

Tyűűű ez nagyon jó!!! Köszönöm!!!  worship
Az alumínium is tud oxidálódni rendesen ,de az a rész ami az AC után van közvetlenül és fordul 90 fokban az teljesen rozsdás,úgy csak vas rozsdásodik ,az alu az fehéredik oxidáció közben,de jobban ránézek vmikor,ha csak egy réztömítés az oka akkor könnyen orvosolható ,különösen ha a menetek között folyik a lé mert akkor nem lesz fixen össze rohadva.Most így átgondolva az alapján amit mondtál.Köszönöm!
Ami 90 fokban elfordul,jól mondod  az vas és ott mindenütt réz alátét van! Maga az AC ház alumínium amibe belehajtjuk azt a 90 fokban összerakott csatlakozást!  Wink
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11234 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 21:49:47 »

zoleex- nem rossz gondolat így átgondolva ,mert vagy a menetnek kell zárnia vagy akkor egy tömítésnek ,de ha már szétrohadt akkor a fene tudja ,csak bontás után derül ki ,hogy mi a megoldás ,csak itt benne van a működő AC cseréje is.

Valahol lehet megvan még a régi AC-m, ha az abból kijövő réz csatlakozás lenne "beteg" akkor megkeresem és lehet elég azt cserélni.
Csinálj egy képet róla....akkor legalább látnánk, hogy mi lehet a gond pontosan.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11235 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 21:47:27 »

Értem...részben egyet kell értsek veled...de sajnos ezis a globalizáció és tömegtermelés átka....
Sajnos saját tapasztalatból tudom és mások is mondták már hogy ami gyári és zsir ujj az sem biztos...De én mivel kényszeres fóbiáim vannak...csak tuti jót rakok be és leellenőrzőm amit beteszek 5-ször legalább... szomoru1
Volt olyan csúcs amit lehúztam jó, padon leforgatták jó, beraktuk nem ment egyből...kivettük és nem nyitott ki 400bar fölött sem ahol előtte kajak jó volt...8-ból 1 volt jó..és ez nem vicc....ez volt a kinai csúcs.
Én csak annyit mondtam hogy az övé nem úgy néz ki hogy valamelyik porlasztó rossz lenne mert akkor kb annyira rángatna a motor hogy kipufogó vége is remegne....
Jani volt chippelni...de ott valami nem kerek, csak nem jöttünk rá mi..turbóján állitottam picit szemre, jobb lett...de 3 és 6-ban turbó nemigen akar tölteni...chippel kilehetett korrigálni de Jani úgy döntött vissza eredeti és inkább ha kiderül mitől van, max visszajön és akkor megiratjuk...abszolut elfogadtuk a dolgot és ennyi...legyen rendben az autó, addig ne legyen irogatva.
Te sztoridat nem tudom, visszaolvasok majd...


Lehet kicsit "bealudtam" ezzel a hsz-szel, de ha már belekeveredtem hozzászólok.
Kb. 3 évvel ezelőtt volt a probléma az autómon a teljesítménnyel, akkor 4db porlasztó csere megoldotta a dolgot.

Aztán idén májusban, amikor a 6-os váltó felkerült, akkor megint gyenge lett, de már csak 3.-és 6.-fokozatban. Erre még nincs megoldás, de találtam itthon egy WG-s ECU-t, meg egy hozzá egy adagolót, immóval, kulcsokkal. Ha lesz időm kísérletezni, kipróbálom hogy a WG-s ECU tudja-e az én autómon a 6-os váltót kezelni. Vagy visszateszem az 5-öst, azzal nem volt gond.....
Az más téma, hogy közben ezek a porlasztók is hidegen már kezdik a "gyengélkedést" falbav Így most hidegben halmozottan hátrányos helyzetben vagyok az emelkedőkön falbav

Főleg most érzem a különbséget, hogy volt szerencsém szert tenni egy gyári 147LE-s WOLF TDDI-re, ami embertelen jól megy police
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11236 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 22:15:46 »

Lehet kicsit "bealudtam" ezzel a hsz-szel, de ha már belekeveredtem hozzászólok.
Kb. 3 évvel ezelőtt volt a probléma az autómon a teljesítménnyel, akkor 4db porlasztó csere megoldotta a dolgot.

Aztán idén májusban, amikor a 6-os váltó felkerült, akkor megint gyenge lett, de már csak 3.-és 6.-fokozatban. Erre még nincs megoldás, de találtam itthon egy WG-s ECU-t, meg egy hozzá egy adagolót, immóval, kulcsokkal. Ha lesz időm kísérletezni, kipróbálom hogy a WG-s ECU tudja-e az én autómon a 6-os váltót kezelni. Vagy visszateszem az 5-öst, azzal nem volt gond.....
Az más téma, hogy közben ezek a porlasztók is hidegen már kezdik a "gyengélkedést" falbav Így most hidegben halmozottan hátrányos helyzetben vagyok az emelkedőkön falbav

Főleg most érzem a különbséget, hogy volt szerencsém szert tenni egy gyári 147LE-s WOLF TDDI-re, ami embertelen jól megy police

semmit nem fog érni szerintem....neked egy nyomásos labda kellene mint az enyém és belőni, vákumot elfelejteni és 1-6-ig jön az áldás az tuti.... eplus2
Van nekem is itthon egy ecum, aszem fölösbe vettem de ezis vákumos, mondjuk a fix progiját rálehet tolni erre is...de minek...
Tischleré is nemrég lett átalakitva 6-ra és az vákumos volt gyárilag...aztmondja tölt mindenhol rendesen a turbója...tehát valószinű nem szoftver miatt van.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11237 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 23:08:17 »

semmit nem fog érni szerintem....neked egy nyomásos labda kellene mint az enyém és belőni, vákumot elfelejteni és 1-6-ig jön az áldás az tuti.... eplus2
Van nekem is itthon egy ecum, aszem fölösbe vettem de ezis vákumos, mondjuk a fix progiját rálehet tolni erre is...de minek...
Tischleré is nemrég lett átalakitva 6-ra és az vákumos volt gyárilag...aztmondja tölt mindenhol rendesen a turbója...tehát valószinű nem szoftver miatt van.
nekem nyomásos van és ugyan úgy *** 3-6 ban. előtte meg a gyári vp30cal fasza volt.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #11238 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:07:29 »

Sziasztok.

Először is boldog új évet mindenkinek wave

Segítséget szeretnék kérni.A gondom a következő.A kocsim teljesítményt veszített és két hibakódot produkált.

1. dtc9318. az akku töltöttségem álló motornál 12.35 üzemben 14,35. szépen indul jár,kel működik,csak erő nincs benne.

2. d262 az elektromos csatikat átmozgattam elvileg minden a helyén.

Az autó szépen indul az előtöltés ráhúz csak az erő tünt el belőle.

Ha valaki tudna segíteni tapasztalattal,vagy műszeres teszttel azt nagyon megköszönném mert pénteken vidékre kellene mennem vele.

Egyébként a XIX kerben lakom ha valaki tudna segíteni elmennék hozzá.

köszönöm. help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11239 Dátum: 2014.01.01 szerda, 16:24:54 »

Sziasztok.

Először is boldog új évet mindenkinek wave

Segítséget szeretnék kérni.A gondom a következő.A kocsim teljesítményt veszített és két hibakódot produkált.

1. dtc9318. az akku töltöttségem álló motornál 12.35 üzemben 14,35. szépen indul jár,kel működik,csak erő nincs benne.

2. d262 az elektromos csatikat átmozgattam elvileg minden a helyén.

Az autó szépen indul az előtöltés ráhúz csak az erő tünt el belőle.

Ha valaki tudna segíteni tapasztalattal,vagy műszeres teszttel azt nagyon megköszönném mert pénteken vidékre kellene mennem vele.

Egyébként a XIX kerben lakom ha valaki tudna segíteni elmennék hozzá.

köszönöm. help
ezek nem a hibakódok,illetve a műszertesztben eltároltak,ugye?!

Ha kijössz délpestre halásztelekre,hibakódolvasásban tudok segíteni.A továbbiakat utána eltudod kezdeni a javítás terén....

A szolgáltatás ingyenes.Klubbos kedvezménnyel. Wink
keress privátban,ha érdekel!
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.01 szerda, 16:45:01 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11240 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 13:17:33 »

Sziasztok.

Először is boldog új évet mindenkinek wave

Segítséget szeretnék kérni.A gondom a következő.A kocsim teljesítményt veszített és két hibakódot produkált.

1. dtc9318. az akku töltöttségem álló motornál 12.35 üzemben 14,35. szépen indul jár,kel működik,csak erő nincs benne.

2. d262 az elektromos csatikat átmozgattam elvileg minden a helyén.

Az autó szépen indul az előtöltés ráhúz csak az erő tünt el belőle.

Ha valaki tudna segíteni tapasztalattal,vagy műszeres teszttel azt nagyon megköszönném mert pénteken vidékre kellene mennem vele.

Egyébként a XIX kerben lakom ha valaki tudna segíteni elmennék hozzá.

köszönöm. help
na meg is volt a diag.
IAT szakadás,vagy jeladó problem.
Lehet kábelszakadás,kontakthiba,és érzékelő.
MAP csere után diag javasolt,ugyanis az 5v ot megkapja a jeladó,de -40et mutat,azaz szakadást.
De már van saját diag eszköz is,ami szépen hasít a tddi-n. Wink

Jó bütykölést,és várjuk a beszámolót a javítás után!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11241 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 16:03:54 »

na meg is volt a diag.
IAT szakadás,vagy jeladó problem.
Lehet kábelszakadás,kontakthiba,és érzékelő.
MAP csere után diag javasolt,ugyanis az 5v ot megkapja a jeladó,de -40et mutat,azaz szakadást.
De már van saját diag eszköz is,ami szépen hasít a tddi-n. Wink

Jó bütykölést,és várjuk a beszámolót a javítás után!
Szóval fel is hívott Zoli a javítás után.

A hiba megoldódott,a turbó tölt rendesen,az autó megy mint az álom.És a diaggal a hibát is tudta törölni,már nem íródik vissza.
Kontakthiba volt a csatlakozóban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #11242 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 16:04:39 »

Sziasztok!

Autóvásárlásra adtam a fejem és a kiszemelt áldozat ismét egy mondeo mégpedig 2.0 tddi. Az egyik megtekintett példány elnyerte a tetszésemet, de itt jött a de.
Hidegindítás után kb 10 perc járatás után a fordulatot kicsit megemeltük és úgy tartottuk 1500 körül. Akkor stabilan állt a mutató. Amikor tovább emeltük 2000-re akkor  nem lehetett megtartani, mert 1800 és 2200 körül ingadozott ugyanakkora gázpedál állásnál kb 2 másodpercenként. Ennek mi lehet az oka? Adagoló? Pedál jeladó vagy légtömegmérő?
A másik fő kérdésem: A kettőstömegűnek nem volt hanja, hogyan tudnám megállapítani, hogy nem vacak. Nem csörgött sem indításkor, sem leállításkor, se alapjáraton, se terhelésnél.

A segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #11243 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:59:55 »

Szóval fel is hívott Zoli a javítás után.

A hiba megoldódott,a turbó tölt rendesen,az autó megy mint az álom.És a diaggal a hibát is tudta törölni,már nem íródik vissza.
Kontakthiba volt a csatlakozóban.

Mégegyszer köszönet a segítségért.Remek lett.

Köszi Zoli
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11244 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 21:29:45 »

Sziasztok!

Autóvásárlásra adtam a fejem és a kiszemelt áldozat ismét egy mondeo mégpedig 2.0 tddi. Az egyik megtekintett példány elnyerte a tetszésemet, de itt jött a de.
Hidegindítás után kb 10 perc járatás után a fordulatot kicsit megemeltük és úgy tartottuk 1500 körül. Akkor stabilan állt a mutató. Amikor tovább emeltük 2000-re akkor  nem lehetett megtartani, mert 1800 és 2200 körül ingadozott ugyanakkora gázpedál állásnál kb 2 másodpercenként. Ennek mi lehet az oka? Adagoló? Pedál jeladó vagy légtömegmérő?
A másik fő kérdésem: A kettőstömegűnek nem volt hanja, hogyan tudnám megállapítani, hogy nem vacak. Nem csörgött sem indításkor, sem leállításkor, se alapjáraton, se terhelésnél.

A segítségeteket előre is köszönöm!

Kb ott állit előtöltés, normális is lehet..
Mennyibe megy most egy TDDI? Pécsen nézted?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11245 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 22:28:00 »

Mégegyszer köszönet a segítségért.Remek lett.

Köszi Zoli
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
manoford
Vendég
« Új hozzászólás #11246 Dátum: 2014.01.03 péntek, 00:13:28 »

Sziasztok

Lenne egy kérdésem felétek.
Kb 1 éve küzdök egy problémával nálam is elöjött ez a bizonyos 1800 és 2500 as fordulat közötti rángatás
nincsen más hangja ekkor az autonak nem füstöl csak rángat 5 ik ben kezdte mára már néha 4. ik ben is csinálja
és hol csinálja és hol nem és csak padlózásnál normál gyorsításnál nem go szűrő csere volt üzemanyag jön ac rendben
ha valaki találkozott hasonló problémával segítségeteket megköszönném
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #11247 Dátum: 2014.01.03 péntek, 11:21:37 »

Szia.Szerintem egy a problémánk.Nekem csak 6.-ban de nem folyamatosan hol erősödik hol abba marad a rázás de lassan kezd állandósulni.Néha akkor is be ráz amikor odalépek neki.Szerintem lendkerék lesz a baj.Én már mindent ki cseréltem az első futóműben majdnem de a probléma ugyan az.




Sziasztok

Lenne egy kérdésem felétek.
Kb 1 éve küzdök egy problémával nálam is elöjött ez a bizonyos 1800 és 2500 as fordulat közötti rángatás
nincsen más hangja ekkor az autonak nem füstöl csak rángat 5 ik ben kezdte mára már néha 4. ik ben is csinálja
és hol csinálja és hol nem és csak padlózásnál normál gyorsításnál nem go szűrő csere volt üzemanyag jön ac rendben
ha valaki találkozott hasonló problémával segítségeteket megköszönném
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
manoford
Vendég
« Új hozzászólás #11248 Dátum: 2014.01.03 péntek, 17:52:27 »

Bocsi akkor rosszul irtam nem futómüvileg ráz az autóm hanem motorikusan inkább rángat mint amikor tiltogat valami vagy ilyesmi de 2500 fölött tovább huz rendesen
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #11249 Dátum: 2014.01.03 péntek, 18:37:45 »

Kb ott állit előtöltés, normális is lehet..
Mennyibe megy most egy TDDI? Pécsen nézted?
Akar az is lehet. Nem fustolog meg nem kormol csak ingadozott. Honnan tudnam kideriteni ott muszerek nelkul hogy adagolo vagy sem?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 218 219 220 221 222 223 224 [225] 226 227 228 229 230 231 232 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.