Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:26:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
219
220
221
222
223
224
225
[
226
]
227
228
229
230
231
232
233
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102663 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11250 Dátum:
2014.01.03 péntek, 19:05:48 »
Idézetet írta: Guci07 - 2014.01.03 péntek, 18:37:45
Akar az is lehet. Nem fustolog meg nem kormol csak ingadozott. Honnan tudnam kideriteni ott muszerek nelkul hogy adagolo vagy sem?
Mint irtam normális jelenség...nem adagoló hiba.
Ha olyan hibákat tapasztalsz ami adagolóra utal...vagy el sem indul..
Pöccre indul, alapjáraton stabilan jár, nem füstöl...nagy baja nem lehet.
Miért kell félni annyira hogy adagolós egy autó....kb 150-ért megcsinálják és 300.000km-t röhögve elmegy megint, vagy veszel egy bontottat kb 50-ért.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.03 péntek, 19:09:12 írta Bunyek
»
Naplózva
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11251 Dátum:
2014.01.04 szombat, 15:54:08 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.12.29 vasárnap, 21:49:47
Valahol lehet megvan még a régi AC-m, ha az abból kijövő réz csatlakozás lenne "beteg" akkor megkeresem és lehet elég azt cserélni.
Csinálj egy képet róla....akkor legalább látnánk, hogy mi lehet a gond pontosan.
Oké csinálok képet ,az a gond ha az ott vas ahogyan mondtam és az AC csatija alumínium akkor az úgy össze tud rohadni ,hogy az életbe nem jön szét roncsolás mentesen ,a legrosszabb párosítás a világon.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11252 Dátum:
2014.01.04 szombat, 16:36:21 »
Na akkor itt a beteg rész ami szerintem elég rozsdás. :vi
http://www.kepfeltoltes.hu/view/140104/664406739001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/140104/427615867002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/140104/13147525003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.04 szombat, 16:41:06 írta korpincs
»
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11253 Dátum:
2014.01.04 szombat, 18:15:18 »
Idézetet írta: korpincs - 2014.01.04 szombat, 16:36:21
Na akkor itt a beteg rész ami szerintem elég rozsdás. :vi
http://www.kepfeltoltes.hu/view/140104/664406739001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/140104/427615867002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/140104/13147525003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mostmár látom mi a gond.
http://www.talkford.com/topic/140318-electric-fuel-pump-helllllllpppppp/
Szerintem vegyél új vagy bontott csövet. Az angolok leírták a finis kódját (1117943).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11254 Dátum:
2014.01.04 szombat, 19:25:41 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.04 szombat, 18:15:18
Mostmár látom mi a gond.
http://www.talkford.com/topic/140318-electric-fuel-pump-helllllllpppppp/
Szerintem vegyél új vagy bontott csövet. Az angolok leírták a finis kódját (1117943).
Igen,szerintem is ez lesz a megoldás nem a réztömítés.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11255 Dátum:
2014.01.04 szombat, 19:53:02 »
Sziasztok Fórumtársak.!!
Mindenkinek szeretnék Boldog Új Évet kivánni.
Heába új év, új problémák. Ma észrevettünk egy oriási lyukat közvetlen ami csatlakozik rá a turbóra cső, a légszürőről, de sztem már vki bütykölgette, mert olyan bilincsel volt ráhuzva a turbora, h vmi nitek voltak benne. A lényeg, h Cromaxon ez volt :::https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220509-levegocso/142302-kiomlo-cso-szurohazra-ford-mondeo-2000-2007-diesel ::::: de nekem nem is hasonlit erre csak egy harmonika van az enyémen, H lehetne ideiglenesen megoldani esetleg vkinek vmi marha jó ötlete???
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11256 Dátum:
2014.01.04 szombat, 19:59:45 »
Idézetet írta: Teddy - 2014.01.04 szombat, 19:53:02
Sziasztok Fórumtársak.!!
Mindenkinek szeretnék Boldog Új Évet kivánni.
Heába új év, új problémák. Ma észrevettünk egy oriási lyukat közvetlen ami csatlakozik rá a turbóra cső, a légszürőről, de sztem már vki bütykölgette, mert olyan bilincsel volt ráhuzva a turbora, h vmi nitek voltak benne. A lényeg, h Cromaxon ez volt :::https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220509-levegocso/142302-kiomlo-cso-szurohazra-ford-mondeo-2000-2007-diesel ::::: de nekem nem is hasonlit erre csak egy harmonika van az enyémen, H lehetne ideiglenesen megoldani esetleg vkinek vmi marha jó ötlete???
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220509-levegocso/142302-kiomlo-cso-szurohazra-ford-mondeo-2000-2007-diesel
pedig ez a jó!Ez már a fl utáni cső. bontósoknál 4-5e ftért kapsz már. Ha nem akarod a turbód hamar hazavágni, jobb, ha minél előbb beszerzel egyet.Mielőtt felraknád az 'újat', féktisztítóval szépen tisztítsd meg a turbó nyakát, és akkor nem fog lecsúszni meghúzás után a turbócső.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.04 szombat, 21:06:07 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11257 Dátum:
2014.01.04 szombat, 20:01:14 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.01.04 szombat, 19:59:45
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220509-levegocso/142302-kiomlo-cso-szurohazra-ford-mondeo-2000-2007-diese
pedig ez a jó!Ez már a fl utáni cső. bontósoknál 4-5e ftért kapsz már. Ha nem akarod a turbód hamar hazavágni, jobb, ha minél előbb beszerzel egyet.Mielőtt felraknád az 'újat', féktisztítóval szépen tisztítsd meg a turbó nyakát, és akkor nem fog lecsúszni meghúzás után a turbócső.
Az l lemaradt...
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220509-levegocso/142302-kiomlo-cso-szurohazra-ford-mondeo-2000-2007-diesel
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11258 Dátum:
2014.01.04 szombat, 20:01:32 »
Idézetet írta: Teddy - 2014.01.04 szombat, 19:53:02
Sziasztok Fórumtársak.!!
Mindenkinek szeretnék Boldog Új Évet kivánni.
Heába új év, új problémák. Ma észrevettünk egy oriási lyukat közvetlen ami csatlakozik rá a turbóra cső, a légszürőről, de sztem már vki bütykölgette, mert olyan bilincsel volt ráhuzva a turbora, h vmi nitek voltak benne. A lényeg, h Cromaxon ez volt :::https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220509-levegocso/142302-kiomlo-cso-szurohazra-ford-mondeo-2000-2007-diesel ::::: de nekem nem is hasonlit erre csak egy harmonika van az enyémen, H lehetne ideiglenesen megoldani esetleg vkinek vmi marha jó ötlete???
Az a cső kell neked amit a cromax-nál néztél (linkeltél). Azért néz ki máshogy mert változtattak rajta.
Ideiglenes barkácsolást nem ajánlanám. A turbó azon a csövön keresztül szívja a levegőt.....a szűretlen (poros-koszos) levegő nem fog neki jót tenni, ezért minél előbb cseréld.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11259 Dátum:
2014.01.04 szombat, 20:12:12 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.04 szombat, 20:01:32
Az a cső kell neked amit a cromax-nál néztél (linkeltél). Azért néz ki máshogy mert változtattak rajta.
Ideiglenes barkácsolást nem ajánlanám. A turbó azon a csövön keresztül szívja a levegőt.....a szűretlen (poros-koszos) levegő nem fog neki jót tenni, ezért minél előbb cseréld.
vlszinuleg amiota megvan igy jártam vele, h beszivott ott (2éve). Ideiglenesen vmi kamion vizcsovet tettunk oda (vmivel) jobb lett, akk mindenképp vmit intézek. kösz fiuk
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11260 Dátum:
2014.01.04 szombat, 21:06:26 »
Idézetet írta: Angel - 2014.01.04 szombat, 20:01:14
Az l lemaradt...
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220509-levegocso/142302-kiomlo-cso-szurohazra-ford-mondeo-2000-2007-diesel
javítottam.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guci07
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11261 Dátum:
2014.01.05 vasárnap, 09:25:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.03 péntek, 19:05:48
Mint irtam normális jelenség...nem adagoló hiba.
Ha olyan hibákat tapasztalsz ami adagolóra utal...vagy el sem indul..
Pöccre indul, alapjáraton stabilan jár, nem füstöl...nagy baja nem lehet.
Miért kell félni annyira hogy adagolós egy autó....kb 150-ért megcsinálják és 300.000km-t röhögve elmegy megint, vagy veszel egy bontottat kb 50-ért.
Nem is annyira félek magától az adagolós dízelektől, csak még ezidág nem volt a birtokomban és a járulékos költségekkel és az esetleges hibákkal nem vagyok tisztában. Köszönöm a választ! Számolok még egy kicsit és akkor döntök.
Naplózva
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11262 Dátum:
2014.01.07 kedd, 05:59:42 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.04 szombat, 18:15:18
Mostmár látom mi a gond.
http://www.talkford.com/topic/140318-electric-fuel-pump-helllllllpppppp/
Szerintem vegyél új vagy bontott csövet. Az angolok leírták a finis kódját (1117943).
Nos szét tudtuk szedni az AC nem sérült,a rézgyűrűk hibtlanok ,viszont ez a vacak elosztó porrá van rohadva ,az új ára 58e ft ,bontóban nincs .Viszont mivel vasból van így hegeszthető ,Avi-val és saválló pálcával felraktam az egész részt ami megrepedt és még többet ma majd elválik ,hogy hogyan sikerült.Gyári készítés közben az eszterga kés jobban belemart egy helyen és ott vékonyabb volt az anyag körbe,az volt a hiba oka.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11263 Dátum:
2014.01.07 kedd, 09:30:16 »
Idézetet írta: korpincs - 2014.01.07 kedd, 05:59:42
Nos szét tudtuk szedni az AC nem sérült,a rézgyűrűk hibtlanok ,viszont ez a vacak elosztó porrá van rohadva ,az új ára 58e ft ,bontóban nincs .Viszont mivel vasból van így hegeszthető ,Avi-val és saválló pálcával felraktam az egész részt ami megrepedt és még többet ma majd elválik ,hogy hogyan sikerült.Gyári készítés közben az eszterga kés jobban belemart egy helyen és ott vékonyabb volt az anyag körbe,az volt a hiba oka.
Lali87-nél van egy .
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11264 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 05:42:39 »
Urak!
Jól láttam ,hogy ugyanolyan porlasztócsúcsok vannak a TDDI-ben mint a TDCI-ben?És a miénk azért nem megy tönkre mert az adagoló más?
Hogyan lehet adagolót cserélni ,mi kell hozzá ?
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
balukapitany
Vendég
Válasz: TDDi motor turbo
«
Új hozzászólás #11265 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 06:23:31 »
Sziasztok!
Köszöntök mindenkit, tegnap sikerült regisztrálni. Máris a véleményetekre lenne szükségem.
Mondeo, 2.0 tdci 2005. A turbómmal van gond, kisebb lett a teljesitmény egyik pillanatrol a másikra
az autópályán, és érdekes csörgős hangot ad ha odalépek neki. Nincs esetleg valami ötletetek mi okozhatja?
A csovek rendben vannak, ahogy néztük. Németországban vagyok, itt elég magasak a javitási költségek.
Mit javasoltok? Előre is köszi Udv Balazs
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11266 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 06:59:33 »
Idézetet írta: korpincs - 2014.01.09 csütörtök, 05:42:39
Urak!
Jól láttam ,hogy ugyanolyan porlasztócsúcsok vannak a TDDI-ben mint a TDCI-ben?És a miénk azért nem megy tönkre mert az adagoló más?
Hogyan lehet adagolót cserélni ,mi kell hozzá ?
Hát nem jól láttad egész más történet a 2. Az egyik mechanikus a másik elektronikus nyitású.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11267 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 09:30:24 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.01.09 csütörtök, 06:59:33
Hát nem jól láttad egész más történet a 2. Az egyik mechanikus a másik elektronikus nyitású.
Jól van ,jól van,csak egyszerű ésszel gondolkodtam egy kicsit.Akkor jól értem ,hogy az adagoló a Di mechanikus ,a Ci pedig elektronikus,vagy ezt a porlasztókra mondtad?Bocsi ha hülyének tűnök ,de ha már hülyeséget írogattam akkor kérdezek.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11268 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 10:22:12 »
Idézetet írta: korpincs - 2014.01.09 csütörtök, 09:30:24
Jól van ,jól van,csak egyszerű ésszel gondolkodtam egy kicsit.Akkor jól értem ,hogy az adagoló a Di mechanikus ,a Ci pedig elektronikus,vagy ezt a porlasztókra mondtad?Bocsi ha hülyének tűnök ,de ha már hülyeséget írogattam akkor kérdezek.
A porlasztók nyitására mondta.
A Di-ben elektromos adagoló van, a Ci pedig common rail, tehát nincs adagolója
Naplózva
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11269 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 12:06:11 »
Idézetet írta: Mad-V - 2014.01.09 csütörtök, 10:22:12
A porlasztók nyitására mondta.
A Di-ben elektromos adagoló van, a Ci pedig common rail, tehát nincs adagolója
Köszönöm szépen a felvilágosítást!
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11270 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 12:09:19 »
Idézetet írta: korpincs - 2014.01.09 csütörtök, 05:42:39
Urak!
Jól láttam ,hogy ugyanolyan porlasztócsúcsok vannak a TDDI-ben mint a TDCI-ben?És a miénk azért nem megy tönkre mert az adagoló más?
Hogyan lehet adagolót cserélni ,mi kell hozzá ?
Nem jól láttad.
Ahogy a többiek is mondták teljesen más a 2 rendszer.
Röviden.....
TDDi: 2 rugós mechanikus Bosch porlasztók vannak benne, az adagoló elektromos VP44 (115le van AC is a tanknál) vagy VP30 (90Le nincs AC a tanknál)
VP44:
http://aprod.hu/hirdetes/ford-mondeo-tddi-115le-adagolo-bosch-vp44-0470504021-ID1eaDF.html
porlasztó:
http://mondeo.hu/index.php?topic=12099.0
TDCi: elektronikus piezzo porlasztók (Delphi), nagynyomású szivattyú van benne
Delphi CR szivattyú:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_mk3_delphi_nagynyomasu_szivattyu_2.0_tdci_2.2_tdci
porlasztó:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_tdci_porlaszto_csucs
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11271 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 19:24:01 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.09 csütörtök, 12:09:19
Nem jól láttad.
Ahogy a többiek is mondták teljesen más a 2 rendszer.
Röviden.....
TDDi: 2 rugós mechanikus Bosch porlasztók vannak benne, az adagoló elektromos VP44 (115le van AC is a tanknál) vagy VP30 (90Le nincs AC a tanknál)
VP44:
http://aprod.hu/hirdetes/ford-mondeo-tddi-115le-adagolo-bosch-vp44-0470504021-ID1eaDF.html
porlasztó:
http://mondeo.hu/index.php?topic=12099.0
TDCi: elektronikus piezzo porlasztók (Delphi), nagynyomású szivattyú van benne
Delphi CR szivattyú:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_mk3_delphi_nagynyomasu_szivattyu_2.0_tdci_2.2_tdci
porlasztó:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_tdci_porlaszto_csucs
Engem ez zavart be ,mert néztem a Láng kft. oldalát és ugyan azt hozta mindkét autóhoz...
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&15493&9902373&9902382&-1&20&2&-1&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB
|9|9|6|1
Ebből volt a félrenézés.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11272 Dátum:
2014.01.09 csütörtök, 19:27:31 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.09 csütörtök, 12:09:19
Nem jól láttad.
Ahogy a többiek is mondták teljesen más a 2 rendszer.
Röviden.....
TDDi: 2 rugós mechanikus Bosch porlasztók vannak benne, az adagoló elektromos VP44 (115le van AC is a tanknál) vagy VP30 (90Le nincs AC a tanknál)
VP44:
http://aprod.hu/hirdetes/ford-mondeo-tddi-115le-adagolo-bosch-vp44-0470504021-ID1eaDF.html
porlasztó:
http://mondeo.hu/index.php?topic=12099.0
TDCi: elektronikus piezzo porlasztók (Delphi), nagynyomású szivattyú van benne
Delphi CR szivattyú:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_mk3_delphi_nagynyomasu_szivattyu_2.0_tdci_2.2_tdci
porlasztó:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_tdci_porlaszto_csucs
A nagynyomású diesel-ről képben vagyok,volt egy CDTI Opelem,csak ezt a verdát nem tudtam micsoda ,azt már megértettem ,hogy nem a régi tdi megoldás csak a továbbiakban akadtam el.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11273 Dátum:
2014.01.10 péntek, 19:35:54 »
sziasztok.
2 kérdésem lenne hozzátok.
1. alapjáraton a motor fulladozik, kb olyan mintha klima kapcsolgatna ki be, de nem az. fullad majd megemeli picit a fordulatot aztan megint fulladozik. Mi okozhatja?
2.kuplung pedáll kinyomásakor ciripelő hangot hallok előlör, csak akkor hallatszik ha ablakok levannak húzva. amint felengedem a kuplungot elmúlik. hidegen melegen egyaránt. kinyomó csapágy?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11274 Dátum:
2014.01.10 péntek, 19:41:38 »
Idézetet írta: hmilan - 2014.01.10 péntek, 19:35:54
sziasztok.
2 kérdésem lenne hozzátok.
1. alapjáraton a motor fulladozik, kb olyan mintha klima kapcsolgatna ki be, de nem az. fullad majd megemeli picit a fordulatot aztan megint fulladozik. Mi okozhatja?
2.kuplung pedáll kinyomásakor ciripelő hangot hallok előlör, csak akkor hallatszik ha ablakok levannak húzva. amint felengedem a kuplungot elmúlik. hidegen melegen egyaránt. kinyomó csapágy?
a 2. kérdés, kinyomó.
1. több minden lehet.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11275 Dátum:
2014.01.11 szombat, 00:00:15 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.01.10 péntek, 19:41:38
a 2. kérdés, kinyomó.
1. több minden lehet.
köszi a választ.
mivel kezdenéd a kiderítését az alapjaratgondnak?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11276 Dátum:
2014.01.11 szombat, 07:31:34 »
Idézetet írta: hmilan - 2014.01.11 szombat, 00:00:15
köszi a választ.
mivel kezdenéd a kiderítését az alapjaratgondnak?
egy diagnosztikaval
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pintertamas
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11277 Dátum:
2014.01.11 szombat, 14:25:34 »
Sziasztok
Segítség kellene. Kicseréltem a termosztátot /2002év 2000 tddi/ de a vízhőfok jelző nem akar negyed fölé menni. Lehet hogy az olajköri termosztátom is meghalt? Tud valaki segíteni? Van valakinek eladó?
pinter.tamas105@gmail.com
Másik kérdésem hogy lehetséges a főtengely ékszíjtárcsa miatt van erős keregő hangja 2000-2500 fordulat körül? De nem minden esetben
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.11 szombat, 15:02:11 írta pintertamas
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11278 Dátum:
2014.01.11 szombat, 14:34:27 »
Idézetet írta: pintertamas - 2014.01.11 szombat, 14:25:34
Sziasztok
Segítség kellene. Kicseréltem a termosztátot /2002év 2000 tddi/ de a vízhőfok jelző nem akar negyed fölé menni. Lehet hogy az olajköri termosztátom is meghalt? Tud valaki segíteni? Van valakinek eladó?
pinter.tamas105@gmail.com
Érdemes
mindig
párban cserélni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11279 Dátum:
2014.01.11 szombat, 16:10:05 »
Idézetet írta: pintertamas - 2014.01.11 szombat, 15:56:51
Sziasztok
Segítség kellene. Kicseréltem a termosztátot /2002év 2000 tddi/ de a vízhőfok jelző nem akar negyed fölé menni. Lehet hogy az olajköri termosztátom is meghalt? Tud valaki segíteni? Van valakinek eladó?
pinter.tamas105@gmail.com
Másik kérdésem hogy lehetséges a főtengely ékszíjtárcsa miatt van erős keregő hangja 2000-2500 fordulat körül? De nem minden esetben
GSR az előbb válaszolt....
A termosztátokat érdemes együtt cserélni. A cromax-nak biztos van eladó.
A 2000 körüli fordulatnál lehet más hangja az előtöltés állítás miatt is. A főtengely szíjtárcsa nekem mikor xar volt akkor alacsonyabb fordulaton kerregett ahogy adtam egy kis gázt, úgy csendesedett.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Piro88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11280 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 10:45:19 »
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül, hogy a szívócső nyomás érzékelője hol található? (2001-es 2000ccm-es TDDI-s kombi mondeo)
Köszönöm!
Naplózva
2007.11 2.0 TDCi Ghia ferdehátú
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11281 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 10:46:15 »
Idézetet írta: Piro88 - 2014.01.16 csütörtök, 10:45:19
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül, hogy a szívócső nyomás érzékelője hol található? (2001-es 2000ccm-es TDDI-s kombi mondeo)
Köszönöm!
a MAP szenzor a cooler után lakik, a szívósor előtt,alul a hűtő aljánál egy fémcső szakaszban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11282 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 11:13:02 »
Idézetet írta: Piro88 - 2014.01.16 csütörtök, 10:45:19
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül, hogy a szívócső nyomás érzékelője hol található? (2001-es 2000ccm-es TDDI-s kombi mondeo)
Köszönöm!
TDDI-nél álltalában autóval szemben állsz, lenézel a hűtő jobb oldalánál és egy keresztbe menő műanyag csőben megis láthatod...
Naplózva
Piro88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11283 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 18:03:35 »
Sziasztok!
Lett egy kis problémám. Ülést cseréltem a kocsimban, de azt mondták, hogy az eredeti ülésben valami súlyérzékelő volt és amit beleraktam, abban nincs és a légzsák lámpa folyamatosan ég. Van arra megoldás, hogy kikerülhessem? Illetve a dudát a riasztóról le lehet valami módon kötni? (gyári) A kocsim: mondeo TDDI 2000ccm 2001-es évjárta A másik kocsi amiből vannak az ülések: 2004-es évjárat 2000ccm TDCI mondeo
Előre is köszönöm!
Naplózva
2007.11 2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Guci07
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11284 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 18:43:16 »
Ma reggel amikor hidegen indítottam, akkor turbó környékén kékes füst szállt fel, kb két perc után eltűnt. Mi lehet az oka?
Illetve szintén hidegen inditva reggel darabosan járt, kicsit erőtlen is volt, de par perc után erősebb lett, de nem annyira mint korábban. Mire keszitsem a tarcam?
Az első tippen valamelyik cső repedés. Jó az irány?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11285 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 19:24:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.12.30 hétfő, 22:15:46
semmit nem fog érni szerintem....neked egy nyomásos labda kellene mint az enyém és belőni, vákumot elfelejteni és 1-6-ig jön az áldás az tuti....
Van nekem is itthon egy ecum, aszem fölösbe vettem de ezis vákumos, mondjuk a fix progiját rálehet tolni erre is...de minek...
Tischleré is nemrég lett átalakitva 6-ra és az vákumos volt gyárilag...aztmondja tölt mindenhol rendesen a turbója...tehát valószinű nem szoftver miatt van.
Megint lemaradtam egy kicsit a kérdéssel, de Tischleré TDCI, nem? Azon biztos más szoftver van mint a DI VGT-sen.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11286 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 22:04:35 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.01.19 vasárnap, 19:24:22
Megint lemaradtam egy kicsit a kérdéssel, de Tischleré TDCI, nem? Azon biztos más szoftver van mint a DI VGT-sen.
Hát a szoftver kb azon is annyit vezérel a turbón mint a TDDI-n...szinte semmit.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11287 Dátum:
2014.01.19 vasárnap, 22:17:36 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.01.19 vasárnap, 19:24:22
Megint lemaradtam egy kicsit a kérdéssel, de Tischleré TDCI, nem? Azon biztos más szoftver van mint a DI VGT-sen.
mindenhol tölt a turbo és semelyik fokozatban nincs megtorpanás.90-100-ról ios indul 6.-ban szépen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11288 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 12:50:08 »
Idézetet írta: Piro88 - 2014.01.19 vasárnap, 18:03:35
Sziasztok!
Lett egy kis problémám. Ülést cseréltem a kocsimban, de azt mondták, hogy az eredeti ülésben valami súlyérzékelő volt és amit beleraktam, abban nincs és a légzsák lámpa folyamatosan ég. Van arra megoldás, hogy kikerülhessem? Illetve a dudát a riasztóról le lehet valami módon kötni? (gyári) A kocsim: mondeo TDDI 2000ccm 2001-es évjárta A másik kocsi amiből vannak az ülések: 2004-es évjárat 2000ccm TDCI mondeo
Előre is köszönöm!
A régi ülésedből kell átrakni ezt az érzékelőt az újba.
Nem egy nagy mutatvány.
Én a helyedben nem kerülném meg a dolgot.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11289 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 18:20:58 »
Sziasztok! Véletlenül nem tud valaki Szombathelyen jó és lehetőleg olcsó szerelőt, aki 2001-es tddi 115le mondihoz ért.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11290 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 18:28:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.19 vasárnap, 22:04:35
Hát a szoftver kb azon is annyit vezérel a turbón mint a TDDI-n...szinte semmit.
Az én véleményem, hogy nem csak a turbó vezérlésében van a különbség. A ECU vagy a szofver tök mindegy minek nevezzük, más a CI-nél mint a DI-nél. Ezen kívül a DI-nél van háromféle változat. (115LE VGT, 115LE WG, és a 90LE)
Leegyszerűsítve, CI-nél kezeli a turbót, meg a befecskendezőket, a DI-nél meg az adagolót és a turbót. Mivel a CI-t szerelték 6-os váltóval gyárilag, ezért szerintem mindegy hogy 5-ös vagy 6-os váltó van fent.
Mivel a DI-t soha nem szerelték gyárilag 6-os váltóval, viszont a háromféle ECU is más, csak a véletlenen múlt hogy melyikkel működik rendesen, melyikkel nem.
Ami biztos, hogy Ervinnek, és Neked 115 LE WG-s volt alapban az autó. Semmi baja, megy jól.
Zsoltnak a 90LE-s "állapotában" is tök jó volt, viszont most a 115LE VGT-s dolgokkal ugyanaz a baj, mint nekem a széria VGT-sel.
Szerintem a 115LE-s VGT-s ECU kivételével mindegyik tudja kezelni a megváltozott áttételt. Nekem az az érzésem, hogy kb 2000-res fordulatig ugyanolyan nyomatékos minden fokozatban. Itt állítaná az előtöltést, és jönne meg a többi nyomaték, ami 3.ban nem történik meg.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11291 Dátum:
2014.01.20 hétfő, 19:04:43 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.01.20 hétfő, 18:28:46
Az én véleményem, hogy nem csak a turbó vezérlésében van a különbség. A ECU vagy a szofver tök mindegy minek nevezzük, más a CI-nél mint a DI-nél. Ezen kívül a DI-nél van háromféle változat. (115LE VGT, 115LE WG, és a 90LE)
Leegyszerűsítve, CI-nél kezeli a turbót, meg a befecskendezőket, a DI-nél meg az adagolót és a turbót. Mivel a CI-t szerelték 6-os váltóval gyárilag, ezért szerintem mindegy hogy 5-ös vagy 6-os váltó van fent.
Mivel a DI-t soha nem szerelték gyárilag 6-os váltóval, viszont a háromféle ECU is más, csak a véletlenen múlt hogy melyikkel működik rendesen, melyikkel nem.
Ami biztos, hogy Ervinnek, és Neked 115 LE WG-s volt alapban az autó. Semmi baja, megy jól.
Zsoltnak a 90LE-s "állapotában" is tök jó volt, viszont most a 115LE VGT-s dolgokkal ugyanaz a baj, mint nekem a széria VGT-sel.
Szerintem a 115LE-s VGT-s ECU kivételével mindegyik tudja kezelni a megváltozott áttételt. Nekem az az érzésem, hogy kb 2000-res fordulatig ugyanolyan nyomatékos minden fokozatban. Itt állítaná az előtöltést, és jönne meg a többi nyomaték, ami 3.ban nem történik meg.
rákell tolni egy fix szoftvert az ECU-ra és egy nyomásos labdát feltenni és ennyi a mutatvány akkor...és élvezheted is a 3-at, 6-ot.
Ervinnek én azthittem vgt-s a kocsija....
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11292 Dátum:
2014.01.22 szerda, 15:16:24 »
Sziasztok,
Most hogy túl vagyok a negyed millió kilométeren, és hamarosan jön a GO szűrős olajcserém, azon gondolkodom, hogy kényeztetném kicsit az autó lelkét. Tudok javasolni valami üzemanyagrendszer tisztító cuccot? Olajcsere előtt érdemes valamivel átöblíteni a motort is?
Valami aminek tényleg van értelme?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11293 Dátum:
2014.01.22 szerda, 15:59:35 »
Idézetet írta: schecter - 2014.01.22 szerda, 15:16:24
Sziasztok,
Most hogy túl vagyok a negyed millió kilométeren, és hamarosan jön a GO szűrős olajcserém, azon gondolkodom, hogy kényeztetném kicsit az autó lelkét. Tudok javasolni valami üzemanyagrendszer tisztító cuccot? Olajcsere előtt érdemes valamivel átöblíteni a motort is?
Valami aminek tényleg van értelme?
Üzemanyagrendszer tisztítóból a Liqui Molly-t ajánlom.
http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20Diesel-Sp%C3%BClung%20d%C3%ADzel%C3%B6bl%C3%ADt%C5%91%20adal%C3%A9k%20500ml/710/
Motor öblítőt én nem erőltetném.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11294 Dátum:
2014.01.22 szerda, 18:59:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.20 hétfő, 19:04:43
rákell tolni egy fix szoftvert az ECU-ra és egy nyomásos labdát feltenni és ennyi a mutatvány akkor...és élvezheted is a 3-at, 6-ot.
Ervinnek én azthittem vgt-s a kocsija....
Szerintem Erviné 2002-es, az már WG-s.
Van otthon egy WG-s ECU-m, meg egy hozzá való adagolóm, immóval... Majd nyáron talán lesz időm próbálkozni, addig marad így. Nyomásos labdát meg talán tudok majd szerezni valahonnan
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11295 Dátum:
2014.01.22 szerda, 19:14:28 »
Idézetet írta: probaneger - 2014.01.20 hétfő, 18:20:58
Sziasztok! Véletlenül nem tud valaki Szombathelyen jó és lehetőleg olcsó szerelőt, aki 2001-es tddi 115le mondihoz ért.
Szia!
Mi a gondod Vele??? hátha tudunk megoldás rá
Enyémet haverék javítják mindig
mikor elszállt a vízpumpám(szervószivattyúval együtt) innen Győrből trélerrel vittem le hozzájuk
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11296 Dátum:
2014.01.22 szerda, 19:28:39 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.01.22 szerda, 18:59:12
Szerintem Erviné 2002-es, az már WG-s.
Van otthon egy WG-s ECU-m, meg egy hozzá való adagolóm, immóval... Majd nyáron talán lesz időm próbálkozni, addig marad így. Nyomásos labdát meg talán tudok majd szerezni valahonnan
2001-es vgt az övé
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11297 Dátum:
2014.01.22 szerda, 21:00:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.22 szerda, 19:28:39
2001-es vgt az övé
Igen, gyárilag vgt-s (jó ideje 2.2-es vgt csiga van fent) de csippes gondolom ezért nem jön elő ez a hiba.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11298 Dátum:
2014.01.22 szerda, 22:03:39 »
Janiét chippeltük, meg a turbóján állitottam...végére elég jó lett szerintem, meg azt mondta ő is...de azt mondta chip nélkül legyen rendben azt szeretné igy visszalett rakva az eredeti szoftver...a turbó nem lett visszaállitva....majd ha chip nélkül jó lessz akkor legyen meghúzva majd.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11299 Dátum:
2014.01.22 szerda, 22:05:46 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.01.22 szerda, 18:59:12
Szerintem Erviné 2002-es, az már WG-s.
Van otthon egy WG-s ECU-m, meg egy hozzá való adagolóm, immóval... Majd nyáron talán lesz időm próbálkozni, addig marad így. Nyomásos labdát meg talán tudok majd szerezni valahonnan
nem kell ahoz adagolót cserélned...csak az ECU-t....immot összekell lőni a mostani adagolóddal és kész.
Naplózva
Oldalak:
1
...
219
220
221
222
223
224
225
[
226
]
227
228
229
230
231
232
233
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ