Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:12:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 232 233 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102500 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11250 Dátum: 2014.01.03 péntek, 19:05:48 »

Akar az is lehet. Nem fustolog meg nem kormol csak ingadozott. Honnan tudnam kideriteni ott muszerek nelkul hogy adagolo vagy sem?

Mint irtam normális jelenség...nem adagoló hiba.
Ha olyan hibákat tapasztalsz ami adagolóra utal...vagy el sem indul.. eplus2
Pöccre indul, alapjáraton stabilan jár, nem füstöl...nagy baja nem lehet.
Miért kell félni annyira hogy adagolós egy autó....kb 150-ért megcsinálják és 300.000km-t röhögve elmegy megint, vagy veszel egy bontottat kb 50-ért.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.03 péntek, 19:09:12 írta Bunyek » Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11251 Dátum: 2014.01.04 szombat, 15:54:08 »

Valahol lehet megvan még a régi AC-m, ha az abból kijövő réz csatlakozás lenne "beteg" akkor megkeresem és lehet elég azt cserélni.
Csinálj egy képet róla....akkor legalább látnánk, hogy mi lehet a gond pontosan.
Oké csinálok képet ,az a gond ha az ott vas ahogyan mondtam és az AC csatija alumínium akkor az úgy össze tud rohadni ,hogy az életbe nem jön szét roncsolás mentesen ,a legrosszabb párosítás a világon. falbav
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11252 Dátum: 2014.01.04 szombat, 16:36:21 »

Na akkor itt a beteg rész ami szerintem elég rozsdás. :vi

http://www.kepfeltoltes.hu/view/140104/664406739001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/view/140104/427615867002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/view/140104/13147525003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.04 szombat, 16:41:06 írta korpincs » Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11253 Dátum: 2014.01.04 szombat, 18:15:18 »


Mostmár látom mi a gond.  szomoru1
http://www.talkford.com/topic/140318-electric-fuel-pump-helllllllpppppp/
Szerintem vegyél új vagy bontott csövet. Az angolok leírták a finis kódját (1117943). 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11254 Dátum: 2014.01.04 szombat, 19:25:41 »

Mostmár látom mi a gond.  szomoru1
http://www.talkford.com/topic/140318-electric-fuel-pump-helllllllpppppp/
Szerintem vegyél új vagy bontott csövet. Az angolok leírták a finis kódját (1117943). 
Igen,szerintem is ez lesz a megoldás nem a réztömítés. Wink
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #11255 Dátum: 2014.01.04 szombat, 19:53:02 »

Sziasztok Fórumtársak.!!

Mindenkinek szeretnék Boldog Új Évet kivánni.

Heába új év, új problémák. Ma észrevettünk egy oriási lyukat közvetlen ami csatlakozik rá a turbóra cső, a légszürőről, de sztem már vki bütykölgette, mert olyan bilincsel volt ráhuzva a turbora, h vmi nitek voltak benne. A lényeg, h Cromaxon ez volt :::https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220509-levegocso/142302-kiomlo-cso-szurohazra-ford-mondeo-2000-2007-diesel ::::: de nekem nem is hasonlit erre csak egy harmonika van az enyémen,  H lehetne ideiglenesen megoldani esetleg vkinek vmi marha jó ötlete???
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11256 Dátum: 2014.01.04 szombat, 19:59:45 »

Sziasztok Fórumtársak.!!

Mindenkinek szeretnék Boldog Új Évet kivánni.

Heába új év, új problémák. Ma észrevettünk egy oriási lyukat közvetlen ami csatlakozik rá a turbóra cső, a légszürőről, de sztem már vki bütykölgette, mert olyan bilincsel volt ráhuzva a turbora, h vmi nitek voltak benne. A lényeg, h Cromaxon ez volt :::https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220509-levegocso/142302-kiomlo-cso-szurohazra-ford-mondeo-2000-2007-diesel ::::: de nekem nem is hasonlit erre csak egy harmonika van az enyémen,  H lehetne ideiglenesen megoldani esetleg vkinek vmi marha jó ötlete???

https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220509-levegocso/142302-kiomlo-cso-szurohazra-ford-mondeo-2000-2007-diesel
pedig ez a jó!Ez már a fl utáni cső. bontósoknál 4-5e ftért kapsz már. Ha nem akarod a turbód hamar hazavágni, jobb, ha minél előbb beszerzel egyet.Mielőtt felraknád az 'újat', féktisztítóval szépen tisztítsd meg a turbó nyakát, és akkor nem fog lecsúszni meghúzás után a turbócső.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.04 szombat, 21:06:07 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11257 Dátum: 2014.01.04 szombat, 20:01:14 »

https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220509-levegocso/142302-kiomlo-cso-szurohazra-ford-mondeo-2000-2007-diese
pedig ez a jó!Ez már a fl utáni cső. bontósoknál 4-5e ftért kapsz már. Ha nem akarod a turbód hamar hazavágni, jobb, ha minél előbb beszerzel egyet.Mielőtt felraknád az 'újat', féktisztítóval szépen tisztítsd meg a turbó nyakát, és akkor nem fog lecsúszni meghúzás után a turbócső.

Az l lemaradt...
https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220509-levegocso/142302-kiomlo-cso-szurohazra-ford-mondeo-2000-2007-diesel
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11258 Dátum: 2014.01.04 szombat, 20:01:32 »

Sziasztok Fórumtársak.!!

Mindenkinek szeretnék Boldog Új Évet kivánni.

Heába új év, új problémák. Ma észrevettünk egy oriási lyukat közvetlen ami csatlakozik rá a turbóra cső, a légszürőről, de sztem már vki bütykölgette, mert olyan bilincsel volt ráhuzva a turbora, h vmi nitek voltak benne. A lényeg, h Cromaxon ez volt :::https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220509-levegocso/142302-kiomlo-cso-szurohazra-ford-mondeo-2000-2007-diesel ::::: de nekem nem is hasonlit erre csak egy harmonika van az enyémen,  H lehetne ideiglenesen megoldani esetleg vkinek vmi marha jó ötlete???

Az a cső kell neked amit a cromax-nál néztél (linkeltél). Azért néz ki máshogy mert változtattak rajta.  vigyor3 
Ideiglenes barkácsolást nem ajánlanám. A turbó azon a csövön keresztül szívja a levegőt.....a szűretlen (poros-koszos) levegő nem fog neki jót tenni, ezért minél előbb cseréld.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #11259 Dátum: 2014.01.04 szombat, 20:12:12 »

Az a cső kell neked amit a cromax-nál néztél (linkeltél). Azért néz ki máshogy mert változtattak rajta.  vigyor3 
Ideiglenes barkácsolást nem ajánlanám. A turbó azon a csövön keresztül szívja a levegőt.....a szűretlen (poros-koszos) levegő nem fog neki jót tenni, ezért minél előbb cseréld.

vlszinuleg amiota megvan igy jártam vele, h beszivott ott (2éve). Ideiglenesen vmi kamion vizcsovet tettunk oda (vmivel) jobb lett, akk mindenképp vmit intézek. kösz fiuk
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11260 Dátum: 2014.01.04 szombat, 21:06:26 »


 worship
javítottam. wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #11261 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 09:25:38 »

Mint irtam normális jelenség...nem adagoló hiba.
Ha olyan hibákat tapasztalsz ami adagolóra utal...vagy el sem indul.. eplus2
Pöccre indul, alapjáraton stabilan jár, nem füstöl...nagy baja nem lehet.
Miért kell félni annyira hogy adagolós egy autó....kb 150-ért megcsinálják és 300.000km-t röhögve elmegy megint, vagy veszel egy bontottat kb 50-ért.
Nem is annyira félek magától az adagolós dízelektől, csak még ezidág nem volt a birtokomban és a járulékos költségekkel és az esetleges hibákkal nem vagyok tisztában. Köszönöm a választ! Számolok még egy kicsit és akkor döntök.
Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11262 Dátum: 2014.01.07 kedd, 05:59:42 »

Mostmár látom mi a gond.  szomoru1
http://www.talkford.com/topic/140318-electric-fuel-pump-helllllllpppppp/
Szerintem vegyél új vagy bontott csövet. Az angolok leírták a finis kódját (1117943). 
Nos szét tudtuk szedni az AC nem sérült,a rézgyűrűk hibtlanok ,viszont ez a vacak elosztó porrá van rohadva ,az új ára 58e ft ,bontóban nincs .Viszont mivel vasból van így hegeszthető ,Avi-val és saválló pálcával felraktam az egész részt ami megrepedt és még többet ma majd elválik ,hogy hogyan sikerült.Gyári készítés közben az eszterga kés jobban belemart egy helyen és ott vékonyabb volt az anyag körbe,az volt a hiba oka. Wink
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11263 Dátum: 2014.01.07 kedd, 09:30:16 »

Nos szét tudtuk szedni az AC nem sérült,a rézgyűrűk hibtlanok ,viszont ez a vacak elosztó porrá van rohadva ,az új ára 58e ft ,bontóban nincs .Viszont mivel vasból van így hegeszthető ,Avi-val és saválló pálcával felraktam az egész részt ami megrepedt és még többet ma majd elválik ,hogy hogyan sikerült.Gyári készítés közben az eszterga kés jobban belemart egy helyen és ott vékonyabb volt az anyag körbe,az volt a hiba oka. Wink
Lali87-nél van egy . vigyor3
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11264 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 05:42:39 »

Urak!
Jól láttam ,hogy ugyanolyan porlasztócsúcsok vannak a TDDI-ben mint a TDCI-ben?És a miénk azért nem megy tönkre mert az adagoló más?
Hogyan lehet adagolót cserélni ,mi kell hozzá ?
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
balukapitany
Vendég
« Új hozzászólás #11265 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 06:23:31 »

Sziasztok!

Köszöntök mindenkit, tegnap sikerült regisztrálni. Máris a véleményetekre lenne szükségem.
Mondeo, 2.0 tdci 2005. A turbómmal van gond, kisebb lett a teljesitmény egyik pillanatrol a másikra
az autópályán, és érdekes csörgős hangot ad ha odalépek neki. Nincs esetleg valami ötletetek mi okozhatja?
A csovek rendben vannak, ahogy néztük. Németországban vagyok, itt elég magasak a javitási költségek.
Mit javasoltok? Előre is köszi Udv Balazs
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11266 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 06:59:33 »

Urak!
Jól láttam ,hogy ugyanolyan porlasztócsúcsok vannak a TDDI-ben mint a TDCI-ben?És a miénk azért nem megy tönkre mert az adagoló más?
Hogyan lehet adagolót cserélni ,mi kell hozzá ?
Hát nem jól láttad egész más történet a 2. Az egyik mechanikus a másik elektronikus nyitású.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11267 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 09:30:24 »

Hát nem jól láttad egész más történet a 2. Az egyik mechanikus a másik elektronikus nyitású.
Jól van ,jól van,csak egyszerű ésszel gondolkodtam egy kicsit.Akkor jól értem ,hogy az adagoló a Di mechanikus ,a Ci pedig elektronikus,vagy ezt a porlasztókra mondtad?Bocsi ha hülyének tűnök ,de ha már hülyeséget írogattam akkor kérdezek. vigyor3
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11268 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 10:22:12 »

Jól van ,jól van,csak egyszerű ésszel gondolkodtam egy kicsit.Akkor jól értem ,hogy az adagoló a Di mechanikus ,a Ci pedig elektronikus,vagy ezt a porlasztókra mondtad?Bocsi ha hülyének tűnök ,de ha már hülyeséget írogattam akkor kérdezek. vigyor3
A porlasztók nyitására mondta.
A Di-ben elektromos adagoló van, a Ci pedig common rail, tehát nincs adagolója  Wink
Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11269 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 12:06:11 »

A porlasztók nyitására mondta.
A Di-ben elektromos adagoló van, a Ci pedig common rail, tehát nincs adagolója  Wink
Köszönöm szépen a felvilágosítást! worship
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11270 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 12:09:19 »

Urak!
Jól láttam ,hogy ugyanolyan porlasztócsúcsok vannak a TDDI-ben mint a TDCI-ben?És a miénk azért nem megy tönkre mert az adagoló más?
Hogyan lehet adagolót cserélni ,mi kell hozzá ?

Nem jól láttad.  vigyor3 Ahogy a többiek is mondták teljesen más a 2 rendszer.
Röviden.....
TDDi: 2 rugós mechanikus Bosch porlasztók vannak benne, az adagoló elektromos VP44 (115le van AC is a tanknál) vagy VP30 (90Le nincs AC a tanknál)
        VP44: http://aprod.hu/hirdetes/ford-mondeo-tddi-115le-adagolo-bosch-vp44-0470504021-ID1eaDF.html
        porlasztó: http://mondeo.hu/index.php?topic=12099.0

TDCi: elektronikus piezzo porlasztók (Delphi), nagynyomású szivattyú van benne
        Delphi CR szivattyú: http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_mk3_delphi_nagynyomasu_szivattyu_2.0_tdci_2.2_tdci
        porlasztó: http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_tdci_porlaszto_csucs
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11271 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 19:24:01 »

Nem jól láttad.  vigyor3 Ahogy a többiek is mondták teljesen más a 2 rendszer.
Röviden.....
TDDi: 2 rugós mechanikus Bosch porlasztók vannak benne, az adagoló elektromos VP44 (115le van AC is a tanknál) vagy VP30 (90Le nincs AC a tanknál)
        VP44: http://aprod.hu/hirdetes/ford-mondeo-tddi-115le-adagolo-bosch-vp44-0470504021-ID1eaDF.html
        porlasztó: http://mondeo.hu/index.php?topic=12099.0

TDCi: elektronikus piezzo porlasztók (Delphi), nagynyomású szivattyú van benne
        Delphi CR szivattyú: http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_mk3_delphi_nagynyomasu_szivattyu_2.0_tdci_2.2_tdci
        porlasztó: http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_tdci_porlaszto_csucs
Engem ez zavart be ,mert néztem a Láng kft. oldalát és ugyan azt hozta mindkét autóhoz...
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&15493&9902373&9902382&-1&20&2&-1&~/frmCarBrowser.aspx?IGCB|9|9|6|1

Ebből volt a félrenézés. vigyor3
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #11272 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 19:27:31 »

Nem jól láttad.  vigyor3 Ahogy a többiek is mondták teljesen más a 2 rendszer.
Röviden.....
TDDi: 2 rugós mechanikus Bosch porlasztók vannak benne, az adagoló elektromos VP44 (115le van AC is a tanknál) vagy VP30 (90Le nincs AC a tanknál)
        VP44: http://aprod.hu/hirdetes/ford-mondeo-tddi-115le-adagolo-bosch-vp44-0470504021-ID1eaDF.html
        porlasztó: http://mondeo.hu/index.php?topic=12099.0

TDCi: elektronikus piezzo porlasztók (Delphi), nagynyomású szivattyú van benne
        Delphi CR szivattyú: http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_mk3_delphi_nagynyomasu_szivattyu_2.0_tdci_2.2_tdci
        porlasztó: http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ford_mondeo_tdci_porlaszto_csucs

A nagynyomású diesel-ről képben vagyok,volt egy CDTI Opelem,csak ezt a verdát nem tudtam micsoda ,azt már megértettem ,hogy nem a régi tdi megoldás csak a továbbiakban akadtam el. eplus2
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #11273 Dátum: 2014.01.10 péntek, 19:35:54 »

sziasztok.
2 kérdésem lenne hozzátok.

1. alapjáraton a motor fulladozik, kb olyan mintha klima kapcsolgatna ki be, de nem az. fullad majd megemeli picit a fordulatot aztan megint fulladozik. Mi okozhatja?

2.kuplung pedáll kinyomásakor ciripelő hangot hallok előlör, csak akkor hallatszik ha ablakok levannak húzva. amint felengedem a kuplungot elmúlik. hidegen melegen egyaránt. kinyomó csapágy?Sad
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11274 Dátum: 2014.01.10 péntek, 19:41:38 »

sziasztok.
2 kérdésem lenne hozzátok.

1. alapjáraton a motor fulladozik, kb olyan mintha klima kapcsolgatna ki be, de nem az. fullad majd megemeli picit a fordulatot aztan megint fulladozik. Mi okozhatja?

2.kuplung pedáll kinyomásakor ciripelő hangot hallok előlör, csak akkor hallatszik ha ablakok levannak húzva. amint felengedem a kuplungot elmúlik. hidegen melegen egyaránt. kinyomó csapágy?Sad
a 2. kérdés, kinyomó.
1. több minden lehet.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #11275 Dátum: 2014.01.11 szombat, 00:00:15 »

a 2. kérdés, kinyomó.
1. több minden lehet.

köszi a választ.
mivel kezdenéd a kiderítését az alapjaratgondnak?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11276 Dátum: 2014.01.11 szombat, 07:31:34 »

köszi a választ.
mivel kezdenéd a kiderítését az alapjaratgondnak?

egy diagnosztikaval
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pintertamas
Vendég
« Új hozzászólás #11277 Dátum: 2014.01.11 szombat, 14:25:34 »

Sziasztok
Segítség kellene. Kicseréltem a termosztátot /2002év 2000 tddi/ de a vízhőfok jelző nem akar negyed fölé menni. Lehet hogy az olajköri termosztátom is meghalt? Tud valaki segíteni? Van valakinek eladó?
pinter.tamas105@gmail.com

Másik kérdésem hogy lehetséges a főtengely ékszíjtárcsa miatt van erős keregő hangja 2000-2500 fordulat körül? De nem minden esetben
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.11 szombat, 15:02:11 írta pintertamas » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11278 Dátum: 2014.01.11 szombat, 14:34:27 »

Sziasztok
Segítség kellene. Kicseréltem a termosztátot /2002év 2000 tddi/ de a vízhőfok jelző nem akar negyed fölé menni. Lehet hogy az olajköri termosztátom is meghalt? Tud valaki segíteni? Van valakinek eladó?
pinter.tamas105@gmail.com


Érdemes mindig párban cserélni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11279 Dátum: 2014.01.11 szombat, 16:10:05 »

Sziasztok
Segítség kellene. Kicseréltem a termosztátot /2002év 2000 tddi/ de a vízhőfok jelző nem akar negyed fölé menni. Lehet hogy az olajköri termosztátom is meghalt? Tud valaki segíteni? Van valakinek eladó?
pinter.tamas105@gmail.com

Másik kérdésem hogy lehetséges a főtengely ékszíjtárcsa miatt van erős keregő hangja 2000-2500 fordulat körül? De nem minden esetben


GSR az előbb válaszolt....
A termosztátokat érdemes együtt cserélni. A cromax-nak biztos van eladó.
A 2000 körüli fordulatnál lehet más hangja az előtöltés állítás miatt is. A főtengely szíjtárcsa nekem mikor xar volt akkor alacsonyabb fordulaton kerregett ahogy adtam egy kis gázt, úgy csendesedett.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #11280 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 10:45:19 »

Sziasztok!

Nem tudjátok véletlenül, hogy a szívócső nyomás érzékelője hol található? (2001-es 2000ccm-es TDDI-s kombi mondeo)

Köszönöm!
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11281 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 10:46:15 »

Sziasztok!

Nem tudjátok véletlenül, hogy a szívócső nyomás érzékelője hol található? (2001-es 2000ccm-es TDDI-s kombi mondeo)

Köszönöm!
a MAP szenzor a cooler után lakik, a szívósor előtt,alul a hűtő aljánál egy fémcső szakaszban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11282 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 11:13:02 »

Sziasztok!

Nem tudjátok véletlenül, hogy a szívócső nyomás érzékelője hol található? (2001-es 2000ccm-es TDDI-s kombi mondeo)

Köszönöm!

TDDI-nél álltalában autóval szemben állsz, lenézel a hűtő jobb oldalánál és egy keresztbe menő műanyag csőben megis láthatod...
Naplózva
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #11283 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 18:03:35 »

Sziasztok!

Lett egy kis problémám. Ülést cseréltem a kocsimban, de azt mondták, hogy az eredeti ülésben valami súlyérzékelő volt és amit beleraktam, abban nincs és a légzsák lámpa folyamatosan ég. Van arra megoldás, hogy kikerülhessem? Illetve a dudát a riasztóról le lehet valami módon kötni? (gyári)  A kocsim: mondeo TDDI 2000ccm 2001-es évjárta A másik kocsi amiből vannak az ülések: 2004-es évjárat 2000ccm TDCI mondeo

Előre is köszönöm!
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #11284 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 18:43:16 »

Ma reggel amikor hidegen indítottam, akkor turbó környékén kékes füst szállt fel, kb két perc után eltűnt. Mi lehet az oka?
Illetve szintén hidegen inditva reggel darabosan járt, kicsit erőtlen is volt, de par perc után erősebb lett, de nem annyira mint korábban. Mire keszitsem a tarcam?
Az első tippen valamelyik cső repedés. Jó az irány?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11285 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 19:24:22 »

semmit nem fog érni szerintem....neked egy nyomásos labda kellene mint az enyém és belőni, vákumot elfelejteni és 1-6-ig jön az áldás az tuti.... eplus2
Van nekem is itthon egy ecum, aszem fölösbe vettem de ezis vákumos, mondjuk a fix progiját rálehet tolni erre is...de minek...
Tischleré is nemrég lett átalakitva 6-ra és az vákumos volt gyárilag...aztmondja tölt mindenhol rendesen a turbója...tehát valószinű nem szoftver miatt van.

Megint lemaradtam egy kicsit a kérdéssel, de Tischleré TDCI, nem? Azon biztos más szoftver van mint a DI VGT-sen.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11286 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 22:04:35 »

Megint lemaradtam egy kicsit a kérdéssel, de Tischleré TDCI, nem? Azon biztos más szoftver van mint a DI VGT-sen.

Hát a szoftver kb azon is annyit vezérel a turbón mint a TDDI-n...szinte semmit.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11287 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 22:17:36 »

Megint lemaradtam egy kicsit a kérdéssel, de Tischleré TDCI, nem? Azon biztos más szoftver van mint a DI VGT-sen.
mindenhol tölt a turbo és semelyik fokozatban nincs megtorpanás.90-100-ról ios indul 6.-ban szépen.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11288 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 12:50:08 »

Sziasztok!

Lett egy kis problémám. Ülést cseréltem a kocsimban, de azt mondták, hogy az eredeti ülésben valami súlyérzékelő volt és amit beleraktam, abban nincs és a légzsák lámpa folyamatosan ég. Van arra megoldás, hogy kikerülhessem? Illetve a dudát a riasztóról le lehet valami módon kötni? (gyári)  A kocsim: mondeo TDDI 2000ccm 2001-es évjárta A másik kocsi amiből vannak az ülések: 2004-es évjárat 2000ccm TDCI mondeo

Előre is köszönöm!

A régi ülésedből kell átrakni ezt az érzékelőt az újba.
Nem egy nagy mutatvány.

Én a helyedben nem kerülném meg a dolgot.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #11289 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 18:20:58 »

Sziasztok! Véletlenül nem tud valaki Szombathelyen jó és lehetőleg olcsó szerelőt, aki 2001-es tddi 115le mondihoz ért.
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11290 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 18:28:46 »

Hát a szoftver kb azon is annyit vezérel a turbón mint a TDDI-n...szinte semmit.

Az én véleményem, hogy nem csak a turbó vezérlésében van a különbség. A ECU vagy a szofver tök mindegy minek nevezzük, más a CI-nél mint a DI-nél. Ezen kívül a DI-nél van háromféle változat. (115LE VGT, 115LE WG, és a 90LE)

Leegyszerűsítve, CI-nél kezeli a turbót, meg a befecskendezőket, a DI-nél meg az adagolót és a turbót. Mivel a CI-t szerelték 6-os váltóval gyárilag, ezért szerintem mindegy hogy 5-ös vagy 6-os váltó van fent.
Mivel a DI-t soha nem szerelték gyárilag 6-os váltóval, viszont a háromféle ECU is más, csak a véletlenen múlt hogy melyikkel működik rendesen, melyikkel nem.

Ami biztos, hogy Ervinnek, és Neked 115 LE WG-s volt alapban az autó. Semmi baja, megy jól.
Zsoltnak a 90LE-s "állapotában" is tök jó volt, viszont most a 115LE VGT-s dolgokkal ugyanaz a baj, mint nekem a széria VGT-sel.
Szerintem a 115LE-s VGT-s ECU kivételével mindegyik tudja kezelni a megváltozott áttételt. Nekem az az érzésem, hogy kb 2000-res fordulatig ugyanolyan nyomatékos minden fokozatban. Itt állítaná az előtöltést, és jönne meg a többi nyomaték, ami 3.ban nem történik meg.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11291 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 19:04:43 »

Az én véleményem, hogy nem csak a turbó vezérlésében van a különbség. A ECU vagy a szofver tök mindegy minek nevezzük, más a CI-nél mint a DI-nél. Ezen kívül a DI-nél van háromféle változat. (115LE VGT, 115LE WG, és a 90LE)

Leegyszerűsítve, CI-nél kezeli a turbót, meg a befecskendezőket, a DI-nél meg az adagolót és a turbót. Mivel a CI-t szerelték 6-os váltóval gyárilag, ezért szerintem mindegy hogy 5-ös vagy 6-os váltó van fent.
Mivel a DI-t soha nem szerelték gyárilag 6-os váltóval, viszont a háromféle ECU is más, csak a véletlenen múlt hogy melyikkel működik rendesen, melyikkel nem.

Ami biztos, hogy Ervinnek, és Neked 115 LE WG-s volt alapban az autó. Semmi baja, megy jól.
Zsoltnak a 90LE-s "állapotában" is tök jó volt, viszont most a 115LE VGT-s dolgokkal ugyanaz a baj, mint nekem a széria VGT-sel.
Szerintem a 115LE-s VGT-s ECU kivételével mindegyik tudja kezelni a megváltozott áttételt. Nekem az az érzésem, hogy kb 2000-res fordulatig ugyanolyan nyomatékos minden fokozatban. Itt állítaná az előtöltést, és jönne meg a többi nyomaték, ami 3.ban nem történik meg.

rákell tolni egy fix szoftvert az ECU-ra és egy nyomásos labdát feltenni és ennyi a mutatvány akkor...és élvezheted is a 3-at, 6-ot.
Ervinnek én azthittem vgt-s a kocsija.... wow1
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #11292 Dátum: 2014.01.22 szerda, 15:16:24 »

Sziasztok,

Most hogy túl vagyok a negyed millió kilométeren, és hamarosan jön a GO szűrős olajcserém, azon gondolkodom, hogy kényeztetném kicsit az autó lelkét. Tudok javasolni valami üzemanyagrendszer tisztító cuccot? Olajcsere előtt érdemes valamivel átöblíteni a motort is?
Valami aminek tényleg van értelme?

 integet2
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11293 Dátum: 2014.01.22 szerda, 15:59:35 »

Sziasztok,

Most hogy túl vagyok a negyed millió kilométeren, és hamarosan jön a GO szűrős olajcserém, azon gondolkodom, hogy kényeztetném kicsit az autó lelkét. Tudok javasolni valami üzemanyagrendszer tisztító cuccot? Olajcsere előtt érdemes valamivel átöblíteni a motort is?
Valami aminek tényleg van értelme?

 integet2

Üzemanyagrendszer tisztítóból a Liqui Molly-t ajánlom.  http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20Diesel-Sp%C3%BClung%20d%C3%ADzel%C3%B6bl%C3%ADt%C5%91%20adal%C3%A9k%20500ml/710/
Motor öblítőt én nem erőltetném.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11294 Dátum: 2014.01.22 szerda, 18:59:12 »

rákell tolni egy fix szoftvert az ECU-ra és egy nyomásos labdát feltenni és ennyi a mutatvány akkor...és élvezheted is a 3-at, 6-ot.
Ervinnek én azthittem vgt-s a kocsija.... wow1


Szerintem Erviné 2002-es, az már WG-s.
Van otthon egy WG-s ECU-m, meg egy hozzá való adagolóm, immóval... Majd nyáron talán lesz időm próbálkozni, addig marad így. Nyomásos labdát meg talán tudok majd szerezni valahonnan nyes
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #11295 Dátum: 2014.01.22 szerda, 19:14:28 »

Sziasztok! Véletlenül nem tud valaki Szombathelyen jó és lehetőleg olcsó szerelőt, aki 2001-es tddi 115le mondihoz ért.


Szia!

Mi a gondod Vele??? hátha tudunk megoldás rá  worship nyes
Enyémet haverék javítják mindig  eplus2 eplus2 eplus2
mikor elszállt a vízpumpám(szervószivattyúval együtt) innen Győrből trélerrel vittem le hozzájuk  hehe hehe nyes nyes
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11296 Dátum: 2014.01.22 szerda, 19:28:39 »

Szerintem Erviné 2002-es, az már WG-s.
Van otthon egy WG-s ECU-m, meg egy hozzá való adagolóm, immóval... Majd nyáron talán lesz időm próbálkozni, addig marad így. Nyomásos labdát meg talán tudok majd szerezni valahonnan nyes
2001-es vgt az övé
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11297 Dátum: 2014.01.22 szerda, 21:00:25 »

2001-es vgt az övé
Igen, gyárilag vgt-s (jó ideje 2.2-es vgt csiga van fent) de csippes gondolom ezért nem jön elő ez a hiba.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11298 Dátum: 2014.01.22 szerda, 22:03:39 »

Janiét chippeltük, meg a turbóján állitottam...végére elég jó lett szerintem, meg azt mondta ő is...de azt mondta chip nélkül legyen rendben azt szeretné igy visszalett rakva az eredeti szoftver...a turbó nem lett visszaállitva....majd ha chip nélkül jó lessz akkor legyen meghúzva majd.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11299 Dátum: 2014.01.22 szerda, 22:05:46 »

Szerintem Erviné 2002-es, az már WG-s.
Van otthon egy WG-s ECU-m, meg egy hozzá való adagolóm, immóval... Majd nyáron talán lesz időm próbálkozni, addig marad így. Nyomásos labdát meg talán tudok majd szerezni valahonnan nyes

nem kell ahoz adagolót cserélned...csak az ECU-t....immot összekell lőni a mostani adagolóddal és kész.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 232 233 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.