Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:24:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
223
224
225
226
227
228
229
[
230
]
231
232
233
234
235
236
237
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102641 alkalommal)
0 Felhasználó és 117 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11450 Dátum:
2014.02.25 kedd, 16:46:02 »
Idézetet írta: Robbbeee - 2014.02.25 kedd, 16:42:06
Hello!
Szeretnem kerni a velemenyet egy TDDI ben jartas hozzaertonek.
Lenne egy 2001-es 2.0 TDDI 115 lovas Mondeo,amiben 200 ezer km van es sajnos inditasnal igen csak hangos a vezerlese!
Nyilvan mar nyult a lanc es a feszito se az igazi.
Felfigyeltunk egy fura hangra, ami reszterhelesnel, kis gazelvetelnel jelentkezik.
Tipikusan rossz idoben torteno befecskendezes , kopogos hang!
Azon szemelyek velemenyere lennek kivancsi,akik mar atestek lanc cseren.
Nagyjabol mennyi futasteljesitmeny utan erdemes kicserelni a szettet?
Elore is koszonom!
Az a 200ezer km akkor nem valós.....nekem 226 ezer és a láncnak nincs hangja. (a csere 4-500 ezer km-nél lehet esedékes)
A kopogós hang milyen fordulatnál jelentkezik?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Robbbeee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11451 Dátum:
2014.02.25 kedd, 16:53:38 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.25 kedd, 16:46:02
Az a 200ezer km akkor nem valós.....nekem 226 ezer és a láncnak nincs hangja. (a csere 4-500 ezer km-nél lehet esedékes)
A kopogós hang milyen fordulatnál jelentkezik?
Inditasnal nagyon eros vezerles hangja van...
A kopogo hang 2000 es fordulatszam kornyeken hallhato igazan, tipikus rossz idoben torteno befecskendezes hang.
Arra gondoltam,h esetleg a lanc nynulasabol mar az is kovetkezhet,h az adagolo nincs mar pontos jelen...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.25 kedd, 17:05:30 írta Robbbeee
»
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11452 Dátum:
2014.02.25 kedd, 17:03:38 »
Idézetet írta: Robbbeee - 2014.02.25 kedd, 16:53:38
Inditasnal nagyon eros vezerles hangja van...
A kopogo hang 2000 es fordulatszam kornyeken hallhato igazan.
Arra gondoltam,h esetleg a lanc nynulasabol mar az is kovetkezhet,h az adagolo nincs mar pontos jelen...
2000 fordulatnál állít előtöltést az adagoló akkor kicsit fura hangja van.....ez normális.
Lánc cseréről nem sűrűn lehet hallani itt a fórumon. Csak hidegen indítás után csinálja? kb meddig?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Robbbeee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11453 Dátum:
2014.02.25 kedd, 17:07:24 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.25 kedd, 17:03:38
2000 fordulatnál állít előtöltést az adagoló akkor kicsit fura hangja van.....ez normális.
Lánc cseréről nem sűrűn lehet hallani itt a fórumon. Csak hidegen indítás után csinálja? kb meddig?
inditas utan nehany masodperc, max 3
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11454 Dátum:
2014.02.25 kedd, 17:11:16 »
Idézetet írta: Robbbeee - 2014.02.25 kedd, 17:07:24
inditas utan nehany masodperc, max 3
Akkor inkább hidrotőke lesz az.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Janek
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11455 Dátum:
2014.02.26 szerda, 13:40:12 »
Sziasztok!
Ebben az évben vásároltam egy mk3,tdi mondeót és ide a fórumra is egy pár napja regisztráltam.Segítségeteket szeretném kérni a következő témában.A gk.-t úgy vásároltam,hogy már esedékes lesz,lenne a kettős tömegű cseréje.Itt a fórumon olvastam,hogy át lehet alakítani egy tömegűre.Keresgéltem hozzászólásokat,véleményeket ezzel kapcsolatban,de nem nagyon találtam (lehet nem vagyok még elég járatos itt a fórumon).Nem tennétek meg,hogy ha volt itt a fórumon ezzel kapcsolatos észrevétel,tapasztalat,hogy belinkelnétek.Sajnos nagyon kevés időt tudok a gép előtt tölteni.Nagyon megköszönném ha tudnátok segíteni.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11456 Dátum:
2014.02.26 szerda, 13:45:08 »
Idézetet írta: Janek - 2014.02.26 szerda, 13:40:12
Sziasztok!
Ebben az évben vásároltam egy mk3,tdi mondeót és ide a fórumra is egy pár napja regisztráltam.Segítségeteket szeretném kérni a következő témában.A gk.-t úgy vásároltam,hogy már esedékes lesz,lenne a kettős tömegű cseréje.Itt a fórumon olvastam,hogy át lehet alakítani egy tömegűre.Keresgéltem hozzászólásokat,véleményeket ezzel kapcsolatban,de nem nagyon találtam (lehet nem vagyok még elég járatos itt a fórumon).Nem tennétek meg,hogy ha volt itt a fórumon ezzel kapcsolatos észrevétel,tapasztalat,hogy belinkelnétek.Sajnos nagyon kevés időt tudok a gép előtt tölteni.Nagyon megköszönném ha tudnátok segíteni.
Szia!
Bunyekra írj rá,neki fix a lendkereke
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11457 Dátum:
2014.02.26 szerda, 14:54:24 »
Idézetet írta: Janek - 2014.02.26 szerda, 13:40:12
Sziasztok!
Ebben az évben vásároltam egy mk3,tdi mondeót és ide a fórumra is egy pár napja regisztráltam.Segítségeteket szeretném kérni a következő témában.A gk.-t úgy vásároltam,hogy már esedékes lesz,lenne a kettős tömegű cseréje.Itt a fórumon olvastam,hogy át lehet alakítani egy tömegűre.Keresgéltem hozzászólásokat,véleményeket ezzel kapcsolatban,de nem nagyon találtam (lehet nem vagyok még elég járatos itt a fórumon).Nem tennétek meg,hogy ha volt itt a fórumon ezzel kapcsolatos észrevétel,tapasztalat,hogy belinkelnétek.Sajnos nagyon kevés időt tudok a gép előtt tölteni.Nagyon megköszönném ha tudnátok segíteni.
Ebben a topicban olvasgass:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.3750
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Janek
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11458 Dátum:
2014.02.26 szerda, 19:02:32 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.02.26 szerda, 14:54:24
Ebben a topicban olvasgass:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.3750
köszönöm szépen.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11459 Dátum:
2014.02.26 szerda, 20:01:56 »
Estít az mélyen dübörgő, diesel szagú uraknak
olyan kérdésem lenne, hogy a TDDI kormány szervó csöve( magasnyomásúról van szó, ami a Cromaxba 50 rugó :S ) csak Di-s lehet jó hozzá, vagy jó a TDCié is vagy egy benyásé is megteszi???
köcce a válaszokat
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11460 Dátum:
2014.02.26 szerda, 20:09:27 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2014.02.26 szerda, 20:01:56
Estít az mélyen dübörgő, diesel szagú uraknak
olyan kérdésem lenne, hogy a TDDI kormány szervó csöve( magasnyomásúról van szó, ami a Cromaxba 50 rugó :S ) csak Di-s lehet jó hozzá, vagy jó a TDCié is vagy egy benyásé is megteszi???
köcce a válaszokat
A Ci-Di ugyanaz. Benzinesé más.
Nem sikerült megoldani?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11461 Dátum:
2014.02.26 szerda, 20:34:00 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.26 szerda, 20:09:27
A Ci-Di ugyanaz. Benzinesé más.
Nem sikerült megoldani?
azóta nem volt időm foglalkoznia dologgal, de akk veszek egy alig használt Ci-st meg egy új anyát bele, azt letudom azt is
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11462 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 14:58:57 »
Halihó sziasztok
Na most hétvégén megyek haza
:vigyor3:s ugrok neki a dögnek.Csak lenne egy kérdésem,mégpedig az -hogy az adagolót mekkora nagy művészet ledobni az autóról,hívni kell hozzá szakit,vagy kb annyi mint egy fékbetét csere,nem mintha minden áron le akarnám venni,csak készülök a legrosszabbra.
azt tudom hogy egyszer voltam szervizben ott asszem 30000-et beszéltek hogy annyi egy adagoló le-fel.Na most ez akkor vagy borsos ár vagy eléggé pöpec meló levarázsolni az adagolót
Köszike a segítségeteket,további szép napot
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11463 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 15:36:16 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.03.03 hétfő, 14:58:57
Halihó sziasztok
Na most hétvégén megyek haza
:vigyor3:s ugrok neki a dögnek.Csak lenne egy kérdésem,mégpedig az -hogy az adagolót mekkora nagy művészet ledobni az autóról,hívni kell hozzá szakit,vagy kb annyi mint egy fékbetét csere,nem mintha minden áron le akarnám venni,csak készülök a legrosszabbra.
azt tudom hogy egyszer voltam szervizben ott asszem 30000-et beszéltek hogy annyi egy adagoló le-fel.Na most ez akkor vagy borsos ár vagy eléggé pöpec meló levarázsolni az adagolót
Köszike a segítségeteket,további szép napot
Az adagoló levételét semmiképp sem hasonlítanám egy fékbetét cseréhez.
A helyedben ezt csinálnám....
Először zárj ki minden más hibát. Vidd el egy olyan szervizbe (pl Bosch szerviz) ahol az adagoló agyát (PSG) ki tudják olvasni. Csináltass egy rendes diagnosztikát is, az is sokat segíthet....ez a legjobb megoldás és sok felesleges szereléstől, pénzkidobástól, anyázástól megkíméled magad.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11464 Dátum:
2014.03.03 hétfő, 15:55:00 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.03 hétfő, 15:36:16
Az adagoló levételét semmiképp sem hasonlítanám egy fékbetét cseréhez.
A helyedben ezt csinálnám....
Először zárj ki minden más hibát. Vidd el egy olyan szervizbe (pl Bosch szerviz) ahol az adagoló agyát (PSG) ki tudják olvasni. Csináltass egy rendes diagnosztikát is, az is sokat segíthet....ez a legjobb megoldás és sok felesleges szereléstől, pénzkidobástól, anyázástól megkíméled magad.
köszike a tanácsot,én is így gondolom a sorrendet,hogy az adagoló lessz a leges-leg.......utolsó dolog.
Csak ugye az autó nem igazán moccan,így azért kicsit nehézkesebb megoldani.Helyileg ahol lakom szinte csak a kompressziómat tudják megmérni,meg esetleg diagot tudnak nézni.de az adagolóba semmikép nem tudnak belelátni.A környékemen ami van diseles az a Hajdúböszörményi diesel center,de ők is csak bontott adagolót fogadnak,autót nem.Na mindegy beszéltem egy szerelővel aki eléggé jártas a dieselekben,hétvégén lejön,levákumozza az adagolót,(ő így mondta)s majd meglátjuk
hogy merre tovább
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11465 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 18:06:21 »
Na sziasztok
Jelentem beindult a dudva
-sikerült beindítanom,de csak kannából,mert az ac halott,de ezt már írtam egy másik témában.Az a lényeg hogy beindúlt,s majd reggel megnézem hogy óhajt-e indúlni,s a levegősödést vagy megerősítjük,vagy megcáfoljuk.De valamit észrevettem ahogy ketyeget a motor,mégpedig azt hogy a porlasztó,vagyis nem is egy hanem 3 nál éreztem hogy a levegő jön fel a porlasztó tövénél a szimering nél,Gondolom ez nem normális!!?
Lehet hogy esetleg nem lett rendesen vissza húzva a porlasztó kiszedés után???Mert ha az a levegő a hengerből jön,akkor csökken a kompresszió is,legalábbis az én elméletem szerint.Másik a főtengely ékszíjtárcsát hogy lehet levenni,mert hiába van az autó sebességbe a főtengely csak fordul egy picit,a végén meg csak vissza rúg,nem mertem erőltetni.
Ja a másik az ac hogy szedjem le a tankból nem jön ki a go ha kiszedem?
??Bocsi hogy ennyi kérdést rátok zúdítottam.
Sziasztok szép estét!!
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11466 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 22:02:06 »
Sziasztok!
1.8 tddi motort át lehet építeni 6 sebességessé?
Tisztelettel
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11467 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 23:18:49 »
Sziasztok!
Kinek, hogy halt meg a lendkerék, kuplung, kinyomócsapágy.
Van most problémám a kuplung tájékon, de annyira nem egyértelműek a tünetek. Ha eljött a kuplungoltatás ideje, akkor azt elfogadom, de azt nem viselném jól, ha kicserélek ott mindent, és aztán ugyanúgy csinálná tovább.
Nálam:
- Kuplung NEM csúszik, NEM fent fog
- Teljesen benyomott kuplungnál kicsit csörgősebb a dolog
- Ha sebességbe teszem és eresztem rá a kuplungot, akkor középtájékon tartva a pedált a zakatolás felerősödik
- 2esben alapjáraton gurulva enyhén remeg a kuplungpedál
- üresben leállítva NEM csattan a lendkerék
Ezekre azt mondom, oké el fognak múlni ha ott cserélem a dolgokat, viszont
- Új tünet, hogy ha kanyarodom, és ráeresztem a kuplungot (például körforgalomba behajtáskor) akkor nyekken valami egyet. Nem tudom ez honnan jön. Egyenesben tartva még nem hinném, hogy jelentkezett. Testes, nem túl magas nyekkenést ad ki.
Ez is annak a jele, és el fog múlni 200tól?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11468 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 10:36:18 »
Idézetet írta: schecter - 2014.03.09 vasárnap, 23:18:49
Sziasztok!
Kinek, hogy halt meg a lendkerék, kuplung, kinyomócsapágy.
Van most problémám a kuplung tájékon, de annyira nem egyértelműek a tünetek. Ha eljött a kuplungoltatás ideje, akkor azt elfogadom, de azt nem viselném jól, ha kicserélek ott mindent, és aztán ugyanúgy csinálná tovább.
Nálam:
- Kuplung NEM csúszik, NEM fent fog
- Teljesen benyomott kuplungnál kicsit csörgősebb a dolog
- Ha sebességbe teszem és eresztem rá a kuplungot, akkor középtájékon tartva a pedált a zakatolás felerősödik
- 2esben alapjáraton gurulva enyhén remeg a kuplungpedál
- üresben leállítva NEM csattan a lendkerék
Ezekre azt mondom, oké el fognak múlni ha ott cserélem a dolgokat, viszont
- Új tünet, hogy ha kanyarodom, és ráeresztem a kuplungot (például körforgalomba behajtáskor) akkor nyekken valami egyet. Nem tudom ez honnan jön. Egyenesben tartva még nem hinném, hogy jelentkezett. Testes, nem túl magas nyekkenést ad ki.
Ez is annak a jele, és el fog múlni 200tól?
ez inkább lendkerék
milyen 200tól?
vegyél fix lendkereket cakk pakk szokták adni 60-70eFt-ért kinyomóval kuplungtárcsával+szerkezettel!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11469 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 10:45:36 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 10:36:18
ez inkább lendkerék
milyen 200tól?
vegyél fix lendkereket cakk pakk szokták adni 60-70eFt-ért kinyomóval kuplungtárcsával+szerkezettel!
Akarok cserélni főtengely szimmeringet is, meg féltengely. 125 ért van ajánlatom LUK kettőstömegűre, kinyomóra meg kuplungra. Eddig 100ért hallottam, a fixet, de 70 ért már tényleg megérné meggondolni.
Ha ennyiért tud nekem valaki linket dobi, hogy hol lehet kapni, azért nagyon hálás lennék.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11470 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 10:47:44 »
Idézetet írta: schecter - 2014.03.09 vasárnap, 23:18:49
Sziasztok!
Kinek, hogy halt meg a lendkerék, kuplung, kinyomócsapágy.
Van most problémám a kuplung tájékon, de annyira nem egyértelműek a tünetek. Ha eljött a kuplungoltatás ideje, akkor azt elfogadom, de azt nem viselném jól, ha kicserélek ott mindent, és aztán ugyanúgy csinálná tovább.
Nálam:
- Kuplung NEM csúszik, NEM fent fog
- Teljesen benyomott kuplungnál kicsit csörgősebb a dolog
- Ha sebességbe teszem és eresztem rá a kuplungot, akkor középtájékon tartva a pedált a zakatolás felerősödik
- 2esben alapjáraton gurulva enyhén remeg a kuplungpedál
- üresben leállítva NEM csattan a lendkerék
Ezekre azt mondom, oké el fognak múlni ha ott cserélem a dolgokat, viszont
- Új tünet, hogy ha kanyarodom, és ráeresztem a kuplungot (például körforgalomba behajtáskor) akkor nyekken valami egyet. Nem tudom ez honnan jön. Egyenesben tartva még nem hinném, hogy jelentkezett. Testes, nem túl magas nyekkenést ad ki.
Ez is annak a jele, és el fog múlni 200tól?
Azért nézd meg alúl a váltótartót.Amúgy ha kuplung csre van akkor sajnos mindig mindent szoktak cserélni még ha valamelyik dolog bírná is még,mert ugye a váltót lekell szedni amúgy is.és ha vissza teszik ,10e km múlva megint le másik csere miatt akkor ugyan úgy fizetsz munkadíjat ami ugye nem éri meg.As ebességeket szépen veszi könnyen???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11471 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 10:52:33 »
Idézetet írta: schecter - 2014.03.10 hétfő, 10:45:36
Akarok cserélni főtengely szimmeringet is, meg féltengely. 125 ért van ajánlatom LUK kettőstömegűre, kinyomóra meg kuplungra. Eddig 100ért hallottam, a fixet, de 70 ért már tényleg megérné meggondolni.
Ha ennyiért tud nekem valaki linket dobi, hogy hol lehet kapni, azért nagyon hálás lennék.
racing-bazar-t meg az egyéb oldalakat kell olvasgatni ilyen téren...sokat spórolhatsz! De a 125 se rossz!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11472 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 10:56:35 »
Idézetet írta: schecter - 2014.03.10 hétfő, 10:45:36
Akarok cserélni főtengely szimmeringet is, meg féltengely. 125 ért van ajánlatom LUK kettőstömegűre, kinyomóra meg kuplungra. Eddig 100ért hallottam, a fixet, de 70 ért már tényleg megérné meggondolni.
Ha ennyiért tud nekem valaki linket dobi, hogy hol lehet kapni, azért nagyon hálás lennék.
http://mondeo.hu/index.php?topic=15100.0
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11473 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 16:38:46 »
Sziasztok :nyes:Járó motornál lecsavarom az olaj beöntő kupakot,úgy pöfög ott a levegő,mint állat!!!!!!!!!Ez normális,vagy kifújhat a motor a porlasztók mellett???
köszike a tanácsokat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11474 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 19:06:08 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.03.10 hétfő, 16:38:46
Sziasztok :nyes:Járó motornál lecsavarom az olaj beöntő kupakot,úgy pöfög ott a levegő,mint állat!!!!!!!!!Ez normális,vagy kifújhat a motor a porlasztók mellett???
köszike a tanácsokat
kartergáz.mérettél már kompressziót?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11475 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 19:16:47 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.10 hétfő, 19:06:08
kartergáz.mérettél már kompressziót?
holnap lesz kompresszió mérés ha minden igaz,mert közben kiderült hogy halott az ac-m s holnap jön meg,beteszem s tűz méretni.Ez a terv,hogy mi lessz belőlle
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11476 Dátum:
2014.03.11 kedd, 09:28:52 »
Sziasztok Szép napos reggelt mindenkinek
Meg tudná valaki mondani hogy a tddi-be a porlasztócsúcs száma mi?Azt tudom hogy Bosch DSLA 150p..........de a többi szám az passz,mert tudnék 502-es csúcsokat olcsón,csak nem tudom hogy jó e a mondiba,vagy hogy egyeltalán milyen kell bele.
Ha valaki tud ezzel kapcsolatban infót mondani azt megköszönném
További szép napot
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11477 Dátum:
2014.03.11 kedd, 10:23:44 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.03.11 kedd, 09:28:52
Sziasztok Szép napos reggelt mindenkinek
Meg tudná valaki mondani hogy a tddi-be a porlasztócsúcs száma mi?Azt tudom hogy Bosch DSLA 150p..........de a többi szám az passz,mert tudnék 502-es csúcsokat olcsón,csak nem tudom hogy jó e a mondiba,vagy hogy egyeltalán milyen kell bele.
Ha valaki tud ezzel kapcsolatban infót mondani azt megköszönném
További szép napot
azok nem vw csúcsok?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11478 Dátum:
2014.03.11 kedd, 10:27:26 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.11 kedd, 10:23:44
azok nem vw csúcsok?
Passz nem tudom
,azért kérdezném hogy mi az ami bele való
Naplózva
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11479 Dátum:
2014.03.11 kedd, 16:21:03 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.03.11 kedd, 09:28:52
Sziasztok Szép napos reggelt mindenkinek
Meg tudná valaki mondani hogy a tddi-be a porlasztócsúcs száma mi?Azt tudom hogy Bosch DSLA 150p..........de a többi szám az passz,mert tudnék 502-es csúcsokat olcsón,csak nem tudom hogy jó e a mondiba,vagy hogy egyeltalán milyen kell bele.
Ha valaki tud ezzel kapcsolatban infót mondani azt megköszönném
További szép napot
Sajna fejből nem tudom a számát,de az502 csúcs az Audi csúcs és az nem jó a Mondeóba,mert máshogy porlaszt.Csak a sajátja jó bele.
üdv
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11480 Dátum:
2014.03.11 kedd, 18:05:37 »
Hali sziasztok!
na végre van egy kis infóm ma a csúcsokat elvittem egy szakihoz,hogy húzza már le őket,nos az egyik annyira xar hogy egy az egybe a résolajon jön az összes go!!
0-porlasztással.úgy hogy a szaki szerint ez ez elég komoly gond,már le is rendelte bele a csúcsot,most csak reménykedem hogy a csúcs csere orvosolja a problémát,nem pedig az egész porlasztó kuka!Másik itt tartom a kezemben az új ac-t de nem tudom mekkora meló azt lecserélni?Vagy a régi miként jön le,a tankból a go nem folyik ki?
Köszike a tanácsokat!!!!!!!!!!
Sziasztok
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11481 Dátum:
2014.03.13 csütörtök, 21:43:17 »
Kb 15 perc a csere.A tankból meg nem folyik ki a go ne félj.
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.03.11 kedd, 18:05:37
Hali sziasztok!
na végre van egy kis infóm ma a csúcsokat elvittem egy szakihoz,hogy húzza már le őket,nos az egyik annyira xar hogy egy az egybe a résolajon jön az összes go!!
0-porlasztással.úgy hogy a szaki szerint ez ez elég komoly gond,már le is rendelte bele a csúcsot,most csak reménykedem hogy a csúcs csere orvosolja a problémát,nem pedig az egész porlasztó kuka!Másik itt tartom a kezemben az új ac-t de nem tudom mekkora meló azt lecserélni?Vagy a régi miként jön le,a tankból a go nem folyik ki?
Köszike a tanácsokat!!!!!!!!!!
Sziasztok
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Horry
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11482 Dátum:
2014.03.14 péntek, 20:16:12 »
Üdv.
A turbóm furcsa fémes sípoló hangot ad, csöveket, bilincseket néztem nem találtam sehol hibát?
Mi okozhatja még ezt? Erő van az autóban.
Teljesen ilyen hangja van mint a videóban.
http://www.youtube.com/watch?v=y-RGyuOVinI
Valaki valami ötlet? Előre is köszi.
Naplózva
Lory
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11483 Dátum:
2014.03.19 szerda, 18:50:34 »
Idézetet írta: Horry - 2014.03.14 péntek, 20:16:12
Üdv.
A turbóm furcsa fémes sípoló hangot ad, csöveket, bilincseket néztem nem találtam sehol hibát?
Mi okozhatja még ezt? Erő van az autóban.
Teljesen ilyen hangja van mint a videóban.
http://www.youtube.com/watch?v=y-RGyuOVinI
Valaki valami ötlet? Előre is köszi.
Hello!
A VGT-nél a lapátok leragadása okozhat efféle hangot.
Naplózva
Mancs85
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11484 Dátum:
2014.03.21 péntek, 13:12:49 »
Sziasztok segítségeteket kérném van egy 2000-es évjáratú 2.0 tddi 115 le Mondeo-m! Meghalt az adagolója érdeklődnék, hogy Budapesten vagy Pest megyében tudtok e szerelőt a javításához, vagy felújításhoz.
Ford szervívben voltam, ahol ezt a hibát írta ki diagnosztikán!!!
Előre is köszönöm!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11485 Dátum:
2014.03.21 péntek, 13:15:40 »
Idézetet írta: Mancs85 - 2014.03.21 péntek, 13:12:49
Sziasztok segítségeteket kérném van egy 2000-es évjáratú 2.0 tddi 115 le Mondeo-m! Meghalt az adagolója érdeklődnék, hogy Budapesten vagy Pest megyében tudtok e szerelőt a javításához, vagy felújításhoz.
Ford szervívben voltam, ahol ezt a hibát írta ki diagnosztikán!!!
Előre is köszönöm!
Persze....cseréljük, mert arra ír hibakódot.
Ennyit a márkaszervízekről.
Szerintem először nézd meg az AC-t (jobb hátsó keréknél tank előtt). Mik a tünetek?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11486 Dátum:
2014.03.21 péntek, 13:32:45 »
Idézetet írta: Mancs85 - 2014.03.21 péntek, 13:12:49
Sziasztok segítségeteket kérném van egy 2000-es évjáratú 2.0 tddi 115 le Mondeo-m! Meghalt az adagolója érdeklődnék, hogy Budapesten vagy Pest megyében tudtok e szerelőt a javításához, vagy felújításhoz.
Ford szervívben voltam, ahol ezt a hibát írta ki diagnosztikán!!!
Előre is köszönöm!
Nézesd meg egy hozzáértővel is, aki nem csak annyira képes, hogy rádug egy csatlakozót és kiolvassa a hibakódot (ilyen alapon sokan "márkaszervizek" vagyunk itt
). Pl. vik itt a fórumon.
Ha tényleg az adagoló a hibás, akkor Filep diesel.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11487 Dátum:
2014.03.21 péntek, 15:28:27 »
Idézetet írta: Mancs85 - 2014.03.21 péntek, 13:12:49
Sziasztok segítségeteket kérném van egy 2000-es évjáratú 2.0 tddi 115 le Mondeo-m! Meghalt az adagolója érdeklődnék, hogy Budapesten vagy Pest megyében tudtok e szerelőt a javításához, vagy felújításhoz.
Ford szervívben voltam, ahol ezt a hibát írta ki diagnosztikán!!!
Előre is köszönöm!
mi volt a hibakód?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mancs85
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11488 Dátum:
2014.03.21 péntek, 21:13:31 »
A hiba kódot nem tudom, de az AC-t meg nézték azzal nincs baj. Annyit tudok mondani, amit én magam tapasztaltam: az első hideg indításnál kb. 3 percig köpi a kék füstöt, ugrál az alapjárat, de csak annyi ideig. Menet közben néha azt vettem észre rajta, hogy egész egyszerűen nem húz rendesen...... ja és mind e mellett eszi az olajat is!!!!!
A hely ahol pedig voltam nem kifejezettem szerviz, hanem egy használt Ford kereskedés, ahol bontó is üzemel de javítanak is. Közel 6 éve ismerem őket!
Sajnos ezzel a hibával már sokadjára küzdök, ugyanis egy másik full ugyan ilyen Mondeo-t cseréltem le a mostanira, mert jó néhány hibája miatt, többek között adagoló, amit már másodjára kellett volna cserélni váltottam le....
Úgy látszik sikerrel!!!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11489 Dátum:
2014.03.21 péntek, 22:12:38 »
Idézetet írta: Mancs85 - 2014.03.21 péntek, 21:13:31
A hiba kódot nem tudom, de az AC-t meg nézték azzal nincs baj. Annyit tudok mondani, amit én magam tapasztaltam: az első hideg indításnál kb. 3 percig köpi a kék füstöt, ugrál az alapjárat, de csak annyi ideig. Menet közben néha azt vettem észre rajta, hogy egész egyszerűen nem húz rendesen...... ja és mind e mellett eszi az olajat is!!!!!
A hely ahol pedig voltam nem kifejezettem szerviz, hanem egy használt Ford kereskedés, ahol bontó is üzemel de javítanak is. Közel 6 éve ismerem őket!
Sajnos ezzel a hibával már sokadjára küzdök, ugyanis egy másik full ugyan ilyen Mondeo-t cseréltem le a mostanira, mert jó néhány hibája miatt, többek között adagoló, amit már másodjára kellett volna cserélni váltottam le....
Úgy látszik sikerrel!!!
Valami nagyon hibádzik nem szoktak ezek az adagolók így hullani vagy gány üzemanyag vagy helyi dolog lesz, km hegyeket mennek ezek a gépek adagoló hiba nélkül. Inkább AC szokott pusztulni. Milyen olajat eszik? Gázolaj vagy motorolaj? Indítási gond lehet izzítógyertya vagy porlasztó vagy levegő a rendszerben, ha gázolajat eszi akkor kompresszió hiány!! Ha nem húz lehet turbó vagy üzemanyag hiány. A másik gépedet is azok mondták adagolósnak? Nekem gyanús lenne hiába az ismeretség! Vidd el máshova!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11490 Dátum:
2014.03.22 szombat, 09:06:22 »
Idézetet írta: Mancs85 - 2014.03.21 péntek, 21:13:31
A hiba kódot nem tudom, de az AC-t meg nézték azzal nincs baj. Annyit tudok mondani, amit én magam tapasztaltam: az első hideg indításnál kb. 3 percig köpi a kék füstöt, ugrál az alapjárat, de csak annyi ideig. Menet közben néha azt vettem észre rajta, hogy egész egyszerűen nem húz rendesen...... ja és mind e mellett eszi az olajat is!!!!!
A hely ahol pedig voltam nem kifejezettem szerviz, hanem egy használt Ford kereskedés, ahol bontó is üzemel de javítanak is. Közel 6 éve ismerem őket!
Sajnos ezzel a hibával már sokadjára küzdök, ugyanis egy másik full ugyan ilyen Mondeo-t cseréltem le a mostanira, mert jó néhány hibája miatt, többek között adagoló, amit már másodjára kellett volna cserélni váltottam le....
Úgy látszik sikerrel!!!
Én továbbra is azt mondom, hogy vidd el egy normális szerelőhöz.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mancs85
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11491 Dátum:
2014.03.22 szombat, 14:22:00 »
Köszönöm az ötleteket, várom esetleg a javaslatokat szerelő ügyileg, egyébként a motor olajat eszik. Az indításnál keletkező kék füstre nekem is azt mondat az egyik autószerelő barátom, hogy izzítás, el is vittem kicseréltetni az izzító gyertyákat, de csak a két középsőt sikerült nekik!!
A másiknak sajnos tuti, hogy adagoló volt a hibája, de pénz hiányában csak egy bontottat engedhettem meg magamnak, ami ugyan úgy kifingott kb. 6-7 hónap alatt! De akkor az autón teljesen más tüneteket tapasztaltam mint a mostanin.
Ha van valaki aki Budapest, vagy Pest megyén belül tud segíteni szívesen elvinném neki a vasat!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11492 Dátum:
2014.03.22 szombat, 17:32:35 »
3év alatt felhalmozódott retek a rendszerben első padlógáz után, miután kicseréltem az EGR-re menő
Haverom autója. Mostmár tudja a 90lo erejét!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11493 Dátum:
2014.03.22 szombat, 18:12:29 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.21 péntek, 13:32:45
Ha tényleg az adagoló a hibás, akkor Filep diesel.
ha valakinek túl sok pénze van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11494 Dátum:
2014.03.22 szombat, 18:14:56 »
Idézetet írta: Mancs85 - 2014.03.22 szombat, 14:22:00
Köszönöm az ötleteket, várom esetleg a javaslatokat szerelő ügyileg, egyébként a motor olajat eszik. Az indításnál keletkező kék füstre nekem is azt mondat az egyik autószerelő barátom, hogy izzítás, el is vittem kicseréltetni az izzító gyertyákat, de csak a két középsőt sikerült nekik!!
A másiknak sajnos tuti, hogy adagoló volt a hibája, de pénz hiányában csak egy bontottat engedhettem meg magamnak, ami ugyan úgy kifingott kb. 6-7 hónap alatt! De akkor az autón teljesen más tüneteket tapasztaltam mint a mostanin.
Ha van valaki aki Budapest, vagy Pest megyén belül tud segíteni szívesen elvinném neki a vasat!
küldök privátban egy számot. ő meg tudja nézni is, ha valóban az adagoló hibás, akkor azt meg tudja csinálni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11495 Dátum:
2014.03.22 szombat, 20:19:27 »
Idézetet írta: Mancs85 - 2014.03.22 szombat, 14:22:00
Köszönöm az ötleteket, várom esetleg a javaslatokat szerelő ügyileg, egyébként a motor olajat eszik. Az indításnál keletkező kék füstre nekem is azt mondat az egyik autószerelő barátom, hogy izzítás, el is vittem kicseréltetni az izzító gyertyákat, de csak a két középsőt sikerült nekik!!
A másiknak sajnos tuti, hogy adagoló volt a hibája, de pénz hiányában csak egy bontottat engedhettem meg magamnak, ami ugyan úgy kifingott kb. 6-7 hónap alatt! De akkor az autón teljesen más tüneteket tapasztaltam mint a mostanin.
Ha van valaki aki Budapest, vagy Pest megyén belül tud segíteni szívesen elvinném neki a vasat!
Ment PÜ szerelőkkel.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11496 Dátum:
2014.03.22 szombat, 21:17:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.03.22 szombat, 18:12:29
ha valakinek túl sok pénze van
Persze lehet a garázsjózsibt-hez is menni. Aztán újra, majd megint, aztán sokadjára is
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mancs85
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11497 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 08:32:17 »
Köszönöm mindenkinek!!!
Remélem orvosolható a probléma!
Üdv: János
Naplózva
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11498 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 20:24:04 »
Szevasztok.
Kérdésem lenne.
Autómban motorvezérlőt cserélnék,jól sejtem,hogy azt utána össze kéne tanítani az adagolóval?
ezt otthoni körülmények között(forscan,stb)megoldható-e vagy csak ford szervízben?
köszi
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11499 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 21:34:26 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2014.03.31 hétfő, 20:24:04
Szevasztok.
Kérdésem lenne.
Autómban motorvezérlőt cserélnék,jól sejtem,hogy azt utána össze kéne tanítani az adagolóval?
ezt otthoni körülmények között(forscan,stb)megoldható-e vagy csak ford szervízben?
köszi
Miért akarod cserélni?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
223
224
225
226
227
228
229
[
230
]
231
232
233
234
235
236
237
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ