Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:47:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
224
225
226
227
228
229
230
[
231
]
232
233
234
235
236
237
238
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102909 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11500 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 21:44:31 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.31 hétfő, 21:34:26
Miért akarod cserélni?
Még amikor vettem akkor volt rajta egy értelmetlen chip,és utána át lett iratva(Kollár) de beraknék egy gyári vezérlöt csak úgy próba kedvéért,hogy lássam milyen is a gyári 115 ló.
Nekem nem kell annyira a plusz ló,csak a kocsi karakterisztikája nem tetszik és lehet,hogy a régi chip lett felülírva és nem is olyan amilyennek lennie kéne.Egyszerűen csak érdekelne a gyári konfig.
üdv
Naplózva
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11501 Dátum:
2014.04.02 szerda, 10:41:58 »
Sziasztok.
Vkinek esetleg nincs beépitve turbonyomásmérő óra a verdájába??
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11502 Dátum:
2014.04.02 szerda, 15:13:24 »
Idézetet írta: Teddy - 2014.04.02 szerda, 10:41:58
Sziasztok.
Vkinek esetleg nincs beépitve turbonyomásmérő óra a verdájába??
Valakinek biztos van
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11503 Dátum:
2014.04.02 szerda, 16:28:30 »
Idézetet írta: Teddy - 2014.04.02 szerda, 10:41:58
Sziasztok.
Vkinek esetleg nincs beépitve turbonyomásmérő óra a verdájába??
ELM-327 és ForDTC kombóval bármikor tudod nézni a turbónyomást.....és töredéke (2-3 ezer) egy rendes nyomásmérő műszernek.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11504 Dátum:
2014.04.02 szerda, 18:32:44 »
Idézetet írta: Teddy - 2014.04.02 szerda, 10:41:58
Sziasztok.
Vkinek esetleg nincs beépitve turbonyomásmérő óra a verdájába??
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem van. Egy kombinált digitális turbónyomás mérő műszer ami, a gyújtás be állásában méri a mindenkori akkufeszültséget. Beindulás után a töltőfeszültséget mutatja még kb 25 mp-ig. Majd automatikusan átkapcsol turbónyomás mérésre. A mindenkori töltőfeszültség ellenőrzés menet közben kb 25-30 percenként automatikusan megismétlődik.. Beszerzési forrás:
www.conrad.hu
digitális turbónyomásmérő megnevezéssel. 2 év garancia. Nekem nagyon bevált, és nagyon hasznosnak tartom. Mindig szem előtt van a mindenkori töltőfeszültség és a turbónyomás. Meghibásodás esetén nem lehet nem észre venni, a megszokott adatok megváltozását. Csak ajánlani tudom.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.02 szerda, 18:45:07 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11505 Dátum:
2014.04.02 szerda, 22:59:18 »
Idézetet írta: László - 2014.04.02 szerda, 18:32:44
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem van. Egy kombinált digitális turbónyomás mérő műszer ami, a gyújtás be állásában méri a mindenkori akkufeszültséget. Beindulás után a töltőfeszültséget mutatja még kb 25 mp-ig. Majd automatikusan átkapcsol turbónyomás mérésre. A mindenkori töltőfeszültség ellenőrzés menet közben kb 25-30 percenként automatikusan megismétlődik.. Beszerzési forrás:
www.conrad.hu
digitális turbónyomásmérő megnevezéssel. 2 év garancia. Nekem nagyon bevált, és nagyon hasznosnak tartom. Mindig szem előtt van a mindenkori töltőfeszültség és a turbónyomás. Meghibásodás esetén nem lehet nem észre venni, a megszokott adatok megváltozását. Csak ajánlani tudom.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Én már beszereztem az órát, de az enyém slagos. Leirást találtam rola itt a forumon de ha tudnál esetleg képet küldeni, h Te hová szerlted fel azt megköszönném.Esetleg ennél a csöves rendszernél a csövezés bekötését a motortérben, hogy hogyan van abban is el kéne a segedelem
Tisztelettel Tivadar
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11506 Dátum:
2014.04.03 csütörtök, 09:52:27 »
Idézetet írta: Teddy - 2014.04.02 szerda, 22:59:18
Tisztelt László!
Én már beszereztem az órát, de az enyém slagos. Leirást találtam rola itt a forumon de ha tudnál esetleg képet küldeni, h Te hová szerlted fel azt megköszönném.Esetleg ennél a csöves rendszernél a csövezés bekötését a motortérben, hogy hogyan van abban is el kéne a segedelem
Tisztelettel Tivadar
Kedves Tivadar!
Privátban ment az üzenet, és mammutmail-ben a képek.
Sok sikert a munkához
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11507 Dátum:
2014.04.04 péntek, 17:59:53 »
Idézetet írta: Teddy - 2014.04.02 szerda, 10:41:58
Sziasztok.
Vkinek esetleg nincs beépitve turbonyomásmérő óra a verdájába??
Nekem van.
Pár kép:
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF8372_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
(nem menet közben készült!!! turbó - szívósor közötti rész tömörség ellenőrzésekor fotóztam!
ehhez tartozik egy nyomásmérő/távadó, ami elektromos jellé alakítja a mért értéket és ez jön be a műszerre. Nálam a toronynál van:
http://kepfeltoltes.hu/100708/DSCF5749_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az EGR-től jövő (már le van dugózva) fém csőbe lett egy csatlakozó beforrasztva:
http://kepfeltoltes.hu/100714/DSCF5753_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Beszerelve a motortérben ennyi ennyi látszik:
http://kepfeltoltes.hu/100714/DSCF5759_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nyáron lesz 4 éve, hogy bent van - semmi gondom nincs vele, teszi a dolgát.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.04 péntek, 18:02:20 írta V.Tamás
»
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11508 Dátum:
2014.04.07 hétfő, 19:10:29 »
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene!
Eltört a vákumcsö és nem megy az autó!Mk3 tddi 115 le.
Ez az a három csö /valami müanyag/ ami a turbot az egrt és a fékdobot szabályozza.Nem tudom mi a pontos neve.
Vékony müanyag csö.Sajna nekem eltört több helyen és nem megy az autó rendesen és a fogyasztás is megnőt.
Kicseréltem öket bezin csöre bilincsel de nem lett jó.Lehet az nem jó hozzá.
Egyszer már csinálta ezt de azt egy kis toldozással megoldottam.Most nem sikerült.Pedig az egészet lecseréltem.Az egr dugozva van.
Alulról a vákum tartálytól jön felfelé.Nincs ötletem.A turbo csöveket átnéztem és nem látok hibát.
Köszi
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11509 Dátum:
2014.04.07 hétfő, 19:33:52 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.04.07 hétfő, 19:10:29
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene!
Eltört a vákumcsö és nem megy az autó!Mk3 tddi 115 le.
Ez az a három csö /valami müanyag/ ami a turbot az egrt és a fékdobot szabályozza.Nem tudom mi a pontos neve.
Vékony müanyag csö.Sajna nekem eltört több helyen és nem megy az autó rendesen és a fogyasztás is megnőt.
Kicseréltem öket bezin csöre bilincsel de nem lett jó.Lehet az nem jó hozzá.
Egyszer már csinálta ezt de azt egy kis toldozással megoldottam.Most nem sikerült.Pedig az egészet lecseréltem.Az egr dugozva van.
Alulról a vákum tartálytól jön felfelé.Nincs ötletem.A turbo csöveket átnéztem és nem látok hibát.
Köszi
Hétvégén csinálhattunk volna egy diagot.
A vezérlő szelepket nézted?
2 db van, így néznek ki:
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=111548&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Ha nem boldogulsz szólj és mérünk turbónyomást, csinálunk egy diagot....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
lezlee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11510 Dátum:
2014.04.08 kedd, 09:59:26 »
Üdv mindenki! Volna egy olyan "gondom" hogy ha bekapcsolom a klimát, akkor a motortérben elég hangosan elindul egy ventilátor. Nem tudom hogy ez a normális állapot-e. Ha kikapcsolom a klima kompresszort, akkor 10-20 másodperc után leáll. Rémlik hogy olvastam valami ellenállásfélérol ami a hutoventilátor kornyékén van, és esetleg az lehet hibás. Ha volna valakinek otlete megkoszonném. Szép napot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11511 Dátum:
2014.04.08 kedd, 10:01:48 »
Idézetet írta: lezlee - 2014.04.08 kedd, 09:59:26
Üdv mindenki! Volna egy olyan "gondom" hogy ha bekapcsolom a klimát, akkor a motortérben elég hangosan elindul egy ventilátor. Nem tudom hogy ez a normális állapot-e. Ha kikapcsolom a klima kompresszort, akkor 10-20 másodperc után leáll. Rémlik hogy olvastam valami ellenállásfélérol ami a hutoventilátor kornyékén van, és esetleg az lehet hibás. Ha volna valakinek otlete megkoszonném. Szép napot.
normál. a klímahűtő ventillátora folyamatosan megy amikor a kompresszor megy.ha zajos,akkor a ventivel van gond....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11512 Dátum:
2014.04.08 kedd, 10:10:54 »
Idézetet írta: lezlee - 2014.04.08 kedd, 09:59:26
Üdv mindenki! Volna egy olyan "gondom" hogy ha bekapcsolom a klimát, akkor a motortérben elég hangosan elindul egy ventilátor. Nem tudom hogy ez a normális állapot-e. Ha kikapcsolom a klima kompresszort, akkor 10-20 másodperc után leáll. Rémlik hogy olvastam valami ellenállásfélérol ami a hutoventilátor kornyékén van, és esetleg az lehet hibás. Ha volna valakinek otlete megkoszonném. Szép napot.
Ha "levegősüvítős" hangot hallasz az normális. Ha valami csörömpölő-zörgő-csattogó hangot, az nem.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
lezlee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11513 Dátum:
2014.04.08 kedd, 11:19:23 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.04.08 kedd, 10:10:54
Ha "levegősüvítős" hangot hallasz az normális. Ha valami csörömpölő-zörgő-csattogó hangot, az nem.
Ja, süvítős...mintha egy boeing akarna felszállni
...hát elég idegesito szerintem, más kocsinál még ilyet nem hallottam. Semmi zakatolás, csorgés...csak suvit elég rendesen...belul persze nem hallattszik nagyon, de kivulrol hát zug mint a volga
Azt hittem eloszor hogy a kocsi elején lévo második hutoventilátor adja a zajt, ami ha jol tudom 100 fok folott vizhomérsékletnél indul el.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11514 Dátum:
2014.04.08 kedd, 11:28:30 »
Idézetet írta: lezlee - 2014.04.08 kedd, 11:19:23
Ja, süvítős...mintha egy boeing akarna felszállni
...hát elég idegesito szerintem, más kocsinál még ilyet nem hallottam. Semmi zakatolás, csorgés...csak suvit elég rendesen...belul persze nem hallattszik nagyon, de kivulrol hát zug mint a volga
Azt hittem eloszor hogy a kocsi elején lévo második hutoventilátor adja a zajt, ami ha jol tudom 100 fok folott vizhomérsékletnél indul el.
NO
A két venti közül az egyik a vízé a másik a klímáé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lezlee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11515 Dátum:
2014.04.08 kedd, 12:06:16 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.08 kedd, 11:28:30
NO
A két venti közül az egyik a vízé a másik a klímáé.
Na találtam itt pár érdekes dolgot a forumon ezzel kapcsolatban:
Nekem mar 2 eve ,h osszegett az ellenalas ami a fokozatokert felelos.vettem bontottan ,feltettem,es radugtam a csatikat.@ nap mulva osszegett a generatotrom.Na vettem uj generatort,ismet radugtam,2 nap mulva az is osszeget.,visszacsereltem,garancia alapon.Aztan levettem a csatikat,es azota semmi baja a generatoromnak.Az ellenalas kiiktatsaval az a jelenseg,h amikor melegszik a motor,vagy a klimaban megni a nyomas,olyankor bekapcsol max fordulaton ,megy ugy 15 masodpercig,es leall,aztan amikor kell ujrabekapcs maxon es igy tovabb.
annak az ellenálásnak pont az alényege hogy azzal szabályozza a 2-es ventilátort, ha összeég akkor csak ki-be tudja kapcsolni maxon(tekintélytparancsolóan eplus2)
Nekem is összeégett én levágtam a csába a csatikat és csokival összehúztam őket és új sarukat tettem rájuk,azóta is tökéletes.
Ha jol olvastam a huto jobb oldalál alul (szemben állva a kocsinak) van valamiféle ellenállás, és ott lehet a gond.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.08 kedd, 12:07:48 írta lezlee
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11516 Dátum:
2014.04.08 kedd, 12:14:16 »
Idézetet írta: lezlee - 2014.04.08 kedd, 12:06:16
Na találtam itt pár érdekes dolgot a forumon ezzel kapcsolatban:
Nekem mar 2 eve ,h osszegett az ellenalas ami a fokozatokert felelos.vettem bontottan ,feltettem,es radugtam a csatikat.@ nap mulva osszegett a generatotrom.Na vettem uj generatort,ismet radugtam,2 nap mulva az is osszeget.,visszacsereltem,garancia alapon.Aztan levettem a csatikat,es azota semmi baja a generatoromnak.Az ellenalas kiiktatsaval az a jelenseg,h amikor melegszik a motor,vagy a klimaban megni a nyomas,olyankor bekapcsol max fordulaton ,megy ugy 15 masodpercig,es leall,aztan amikor kell ujrabekapcs maxon es igy tovabb.
annak az ellenálásnak pont az alényege hogy azzal szabályozza a 2-es ventilátort, ha összeég akkor csak ki-be tudja kapcsolni maxon(tekintélytparancsolóan eplus2)
Nekem is összeégett én levágtam a csába a csatikat és csokival összehúztam őket és új sarukat tettem rájuk,azóta is tökéletes.
Ha jol olvastam a huto jobb oldalál alul (szemben állva a kocsinak) van valamiféle ellenállás, és ott lehet a gond.
idáig minden a helyén van,de az egyik a vízé a másik a klímáé.
A fészlifttel eltűnt az egyik venti és csak egy maradhatott(mint a hegylakó).Az szolgálta ki a vízet és a klímát is egy precízebb működtetéssel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11517 Dátum:
2014.04.08 kedd, 14:12:55 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.04.08 kedd, 12:14:16
idáig minden a helyén van,de az egyik a vízé a másik a klímáé.
A fészlifttel eltűnt az egyik venti és csak egy maradhatott(mint a hegylakó).Az szolgálta ki a vízet és a klímát is egy precízebb működtetéssel.
facelift előtt is volt mar egy centis.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11518 Dátum:
2014.04.08 kedd, 15:17:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.04.08 kedd, 14:12:55
facelift előtt is volt mar egy
centis.
Az nem túl kicsi?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11519 Dátum:
2014.04.08 kedd, 15:20:11 »
Idézetet írta: baranyizoli - 2014.04.08 kedd, 14:45:36
Sziasztok! Olyan probléma van a kocsival, hogy eltűntek belőle a lovak, hasonlo a menetdinamika, mint anno az 1,8 as szívódiesel escortba... Turbócső nincs lecsúszva, egr le van dugózva, nem okádja az olajat, nem füstöl, viszont a fogyi elég magas lett 7,84l. Van valakinek valami tippje? (2002/5 havi 2.0l tdci)
Ez TDDI topic, itt talán nagyobb eséllyel kapsz választ:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0
PS: turbócsöveket nézd meg, hogy nincs-e kilukadva (olajsarat keress rajtuk).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
baranyizoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11520 Dátum:
2014.04.08 kedd, 15:34:26 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.04.08 kedd, 15:20:11
Ez TDDI topic, itt talán nagyobb eséllyel kapsz választ:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.0
PS: turbócsöveket nézd meg, hogy nincs-e kilukadva (olajsarat keress rajtuk).
Köszi! Töröltem is.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI N7BA GHIA EXECUTIVE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11521 Dátum:
2014.04.08 kedd, 18:22:00 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.04.08 kedd, 15:17:23
Az nem túl kicsi?
eljen a telefonon az autocorrect
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
EvoVI
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11522 Dátum:
2014.04.09 szerda, 16:17:03 »
Hali!
Olyan problémám van ha hosszabb ideig áll az autóm fél nap, 1 nap(2002 2.0 TDDI 115le) az indításnál egyenletlenül jár a motor és kéken füstöl.Adok egy kis gázfröccsöt a kék füst megszűnik és egyenletes lesz a járása a motornak.Ha ilyenkor leállítom és újra ráindítok pöcc-röffre indul.Valakinek tapasztalat, vélemény?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11523 Dátum:
2014.04.09 szerda, 17:06:46 »
Idézetet írta: EvoVI - 2014.04.09 szerda, 16:17:03
Hali!
Olyan problémám van ha hosszabb ideig áll az autóm fél nap, 1 nap(2002 2.0 TDDI 115le) az indításnál egyenletlenül jár a motor és kéken füstöl.Adok egy kis gázfröccsöt a kék füst megszűnik és egyenletes lesz a járása a motornak.Ha ilyenkor leállítom és újra ráindítok pöcc-röffre indul.Valakinek tapasztalat, vélemény?
Izzítógyertya?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
EvoVI
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11524 Dátum:
2014.04.09 szerda, 17:47:29 »
Mind a 4 új. Bár az az igazság hogy 2 beru és 2 chamipon. Azt mondják az nem gond ha újak.Vagy igen?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11525 Dátum:
2014.04.09 szerda, 17:59:55 »
Idézetet írta: EvoVI - 2014.04.09 szerda, 17:47:29
Mind a 4 új. Bár az az igazság hogy 2 beru és 2 chamipon. Azt mondják az nem gond ha újak.Vagy igen?
Ez még nem lenne gond. Villanyt is kapnak?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
EvoVI
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11526 Dátum:
2014.04.09 szerda, 18:12:04 »
Igen kap mindegyik próbalámpával egyesével ellenőriztem.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11527 Dátum:
2014.04.09 szerda, 18:35:26 »
Idézetet írta: EvoVI - 2014.04.09 szerda, 18:12:04
Igen kap mindegyik próbalámpával egyesével ellenőriztem.
Üzemanyag levegősödés? Az AC pumpa működik? Jobb hátul alul kerék előtt. Indítás pillanatától kell működnie. Vagy húzol oda egy drótot az akkuról és ott a csatlakozóján megnézed, hogy megy-e vagy az adagolóra menő gázolajcsövet megbontod és ha indításkor tolja az olajat rendesen akkor megy. Rongy, egyéb segítség nem árt, mert ha megy akkor nagyon nyomja!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11528 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 15:56:44 »
Helló!
Minap azt vettem észre az autó alatt, hogy az üzemanyag tank után van egy (szűrő?) henger alakú alkatrész üzemanyag cső megy rá. Ott is lenne gázolaj szűrő? Gondoltam a motortérben van, akkor csak nem rak a tankhoz is. Vagy mégis? D6BA motor.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11529 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 16:06:31 »
Idézetet írta: breakbeat - 2014.04.10 csütörtök, 15:56:44
Helló!
Minap azt vettem észre az autó alatt, hogy az üzemanyag tank után van egy (szűrő?) henger alakú alkatrész üzemanyag cső megy rá. Ott is lenne gázolaj szűrő? Gondoltam a motortérben van, akkor csak nem rak a tankhoz is. Vagy mégis? D6BA motor.
Az az AC pumpa lesz. Az nyomja előre az anyagot a motorhoz.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11530 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 18:04:34 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.04.10 csütörtök, 16:06:31
Az az AC pumpa lesz. Az nyomja előre az anyagot a motorhoz.
Köszi! Bennem csak az volt, hogy a keréknél van, azért nem tudtam mi az ott.
Tavaszi fáradtság.+éjszakás műszak.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
EvoVI
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11531 Dátum:
2014.04.10 csütörtök, 19:02:14 »
AC pumpa kipróbálva tökéletesen működik.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11532 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 18:22:17 »
teljesen nyitott katalizátor és dob mentes kipufogónak van valami negatív hatása, turbóra, esetleg teljesítményre nézve?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
vivatlaci
Vendég
TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11533 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:05:51 »
Sziasztok!
Lehet hogy vak vagyok de az enyémben nincs a légszűrőház előtt légtömegmérő az biztos, most azt nem tudom hogy Monyi az autó vagy tipus-tól függően nincs?
Tapasztalat?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11534 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:24:24 »
Idézetet írta: vivatlaci - 2014.04.13 vasárnap, 19:05:51
Sziasztok!
Lehet hogy vak vagyok de az enyémben nincs a légszűrőház előtt légtömegmérő az biztos, most azt nem tudom hogy Monyi az autó vagy tipus-tól függően nincs?
Tapasztalat?
Nem vagy vak ha légszűrő előtt nem találod inkább a lészűrő után kersd a turbo előtti szakaszban.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
vivatlaci
Vendég
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11535 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:35:39 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.04.13 vasárnap, 19:24:24
Nem vagy vak ha légszűrő előtt nem találod inkább a lészűrő után kersd a turbo előtti szakaszban.
Megnézem, csak fura hogy a helye megvan, látom a süllyesztett műanyagot még acsavarhelyeket is, mindegy megkukkerolom.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11536 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:39:33 »
Idézetet írta: vivatlaci - 2014.04.13 vasárnap, 19:35:39
Megnézem, csak fura hogy a helye megvan, látom a süllyesztett műanyagot még acsavarhelyeket is, mindegy megkukkerolom.
Azért nincs, mert fix turbód van. MAF szenzor csak a VGT turbókhoz van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11537 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:40:17 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.04.13 vasárnap, 19:24:24
Nem vagy vak ha légszűrő előtt nem találod inkább a lészűrő után kersd a turbo előtti szakaszban.
Keresheti......de nem találja.
A 115 LE-s di-ben 2001/9 után nincs már MAF csak MAP.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.13 vasárnap, 19:46:22 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11538 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:41:47 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.13 vasárnap, 19:40:17
Keresheti......de nem találja.
2001/09 után a di-ben nincs már MAF csak MAP.
Nekem sincs.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11539 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:44:16 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.13 vasárnap, 19:41:47
Nekem sincs.
Eredetileg is 115 LE-s az autód?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.13 vasárnap, 19:47:06 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vivatlaci
Vendég
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11540 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:46:25 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.13 vasárnap, 19:44:16
Mikor az autód?
2003.08 Fl utáni szoval a fix turbo miatt nincs benne légtömegmérő?
Naplózva
vivatlaci
Vendég
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11541 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:52:19 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.13 vasárnap, 19:44:16
Eredetileg is 115 LE-s az autód?
Nos alvázszám szerint igen 115Le a kocsi!
Az a helyzet hogy az én forgalmim olyan mint egy mesekönyv!!
Tipus: 20.tdci 66Kw
évj. 2003.03
faceliftes a kaszni minden műanyagban 2003.08 as jelzés van és tuti nem tdci motor van benne!
Szóval magyarosan mit tudom én mit hazudtak össze mikor 10-éve behozták!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11542 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:56:17 »
Idézetet írta: vivatlaci - 2014.04.13 vasárnap, 19:52:19
Nos alvázszám szerint igen 115Le a kocsi!
Az a helyzet hogy az én forgalmim olyan mint egy mesekönyv!!
Tipus: 20.tdci 66Kw
évj. 2003.03
faceliftes a kaszni minden műanyagban 2003.08 as jelzés van és tuti nem tdci motor van benne!
Szóval magyarosan mit tudom én mit hazudtak össze mikor 10-éve behozták!
Nem neked ment a kérdés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11543 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:56:59 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.13 vasárnap, 19:44:16
Eredetileg is 115 LE-s az autód?
Az hát.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11544 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:58:30 »
Idézetet írta: vivatlaci - 2014.04.13 vasárnap, 19:52:19
Nos alvázszám szerint igen 115Le a kocsi!
Az a helyzet hogy az én forgalmim olyan mint egy mesekönyv!!
Tipus: 20.tdci 66Kw
évj. 2003.03
faceliftes a kaszni minden műanyagban 2003.08 as jelzés van és tuti nem tdci motor van benne!
Szóval magyarosan mit tudom én mit hazudtak össze mikor 10-éve behozták!
Ide írd be az alvázszámot és megtudod mikori és hány lovas....
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=7DBE2FB90DBAB850D7F70ED9991231B3.fcvas509
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11545 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:59:17 »
Idézetet írta: vivatlaci - 2014.04.13 vasárnap, 19:46:25
2003.08 Fl utáni szoval a fix turbo miatt nincs benne légtömegmérő?
Igen...a fix turbósokon nincs MAF szenzor.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vivatlaci
Vendég
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11546 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 20:00:08 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.13 vasárnap, 19:59:17
Igen...a fix turbósokon nincs MAF szenzor.
Értem, akkor nem is keresem.
Köszönom
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11547 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 19:57:09 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.13 vasárnap, 19:59:17
Igen...a fix turbósokon nincs MAF szenzor.
az enyém VGT és mégsincs rajta...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11548 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 20:24:13 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.04.20 vasárnap, 19:57:09
az enyém VGT és mégsincs rajta...
A gyári állapotról beszélek.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDI Légtömegmérő van vagy nincs?
«
Új hozzászólás #11549 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 20:27:54 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.20 vasárnap, 20:24:13
A gyári állapotról beszélek.
jóvanna...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak:
1
...
224
225
226
227
228
229
230
[
231
]
232
233
234
235
236
237
238
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ