Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:07:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 238 239 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102433 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11550 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 21:01:23 »

jóvanna... eplus2

Nemrég tettem fel egy 2.2 tdci-re fix turbót, amit kicsit átalakitottam és belőttem neki 1,6-ra...ember visszajössz 1 hét múlva, és majdnem körbecsókolt annyira kész volt...
Bár külső weastgate-el akartam megcsinálni neki de nem volt idő...Mentem vele énis igen jó lett valóban...vettem énis egyet magamnak hirtelen és megy a vgt helyére, azt meg eladom.... eplus2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11551 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 21:03:05 »

Nemrég tettem fel egy 2.2 tdci-re fix turbót, amit kicsit átalakitottam és belőttem neki 1,6-ra...ember visszajössz 1 hét múlva, és majdnem körbecsókolt annyira kész volt...
Bár külső weastgate-el akartam megcsinálni neki de nem volt idő...Mentem vele énis igen jó lett valóban...vettem énis egyet magamnak hirtelen és megy a vgt helyére, azt meg eladom.... eplus2

Erről nem akarsz kicsit bővebben nyilatkozni?  vigyor3 Mit alakítottál?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11552 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 14:09:25 »

Erről nem akarsz kicsit bővebben nyilatkozni?  vigyor3 Mit alakítottál?

Hétvégente fogok csinálni kocsikat, akit érdekel odajön és megcsinálom.
Nem fix volt a terv, csak a gyári turbóját valami májer (tisztitotta), nem tudom mit csinált vele, de szétszedtem és mondtam embernek ez gyatya, vegyen egy bontott turbót...
Erre hozott egy fix turbót...szóval ezért lett.
De nagyon tetszett neki is meg nekem is utánna...és ez a lényeg.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11553 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 14:22:18 »

Hétvégente fogok csinálni kocsikat, akit érdekel odajön és megcsinálom.
Nem fix volt a terv, csak a gyári turbóját valami májer (tisztitotta), nem tudom mit csinált vele, de szétszedtem és mondtam embernek ez gyatya, vegyen egy bontott turbót...
Erre hozott egy fix turbót...szóval ezért lett.
De nagyon tetszett neki is meg nekem is utánna...és ez a lényeg.

Ha itt laknál a "szomszédba" akkor mennék én..... Smiley 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11554 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:21:42 »

Ha itt laknál a "szomszédba" akkor mennék én..... Smiley  

Mai világba ez nem lehet probléma...Mátészalkáról is járkálnak chippelni , akkor biztos oka is van és megéri...márkafüggetlenül természetesen...pedig máshol is csinálnak chiptuningnak nevezett valamiket... eplus2
Egyszerű dolgokat akarok bevállalni, kötelező szervizek,turbó pucolás(beállitással),EGR dugózás, pár tuning dolog...
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.21 hétfő, 18:25:31 írta Bunyek » Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11555 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 20:55:20 »

Mai világba ez nem lehet probléma...Mátészalkáról is járkálnak chippelni , akkor biztos oka is van és megéri...márkafüggetlenül természetesen...pedig máshol is csinálnak chiptuningnak nevezett valamiket... eplus2
Egyszerű dolgokat akarok bevállalni, kötelező szervizek,turbó pucolás(beállitással),EGR dugózás, pár tuning dolog...

A chipp más dolog azt nem tudom magamnak megoldani azért tényleg érdemes utazni.  nyes   Majd összehozzuk a kettőt....ha már kap + levegőt akkor kapjon még egy kis anyagot is.  eplus2  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11556 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 21:58:13 »

Először hardware legyen rendben/átalakitva, utánna a szoftver...sokan a fizikát szeretnék meghazudtolni...na erre is b@sznak rá álltalában... eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11557 Dátum: 2014.04.22 kedd, 07:30:18 »

Először hardware legyen rendben/átalakitva, utánna a szoftver...sokan a fizikát szeretnék meghazudtolni...na erre is b@sznak rá álltalában... eplus2

Így van!  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ruby
Vendég
« Új hozzászólás #11558 Dátum: 2014.04.22 kedd, 08:13:38 »

Sziasztok,
Sajnos fekete füstöt ereget az autóm, miközben a motor szaggat. A füst gyakoribb/folyamatosabb, mint a szaggatás.
Ez porlasztó problèma? Pesten mit ajànlotok diagnosztikára, hova vigyem?
Köszi
Naplózva
ruby
Vendég
« Új hozzászólás #11559 Dátum: 2014.04.22 kedd, 08:15:25 »

Bocs, TDCI a motor, rossz helyre kattintottam!
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11560 Dátum: 2014.04.23 szerda, 20:58:02 »

Sziasztok!
Segítség kellene!Sajnos nem oldodott meg a turbo nyomás kálváriám!Most meg már azon a szinten vagyok hogy nem tudom merre tovább.Nincs rendes nyomás a turbóba /diag volt/.A vákum csöveket cseréltem,a turbo csöveket végig néztem az egr dugozásnál kifujt.Szét szedtem és tömítettem pasztával.Most nem fuj ki.Szivosor cserélve egy részesre.Az is rendbe.Az egr tömités után nëmileg javult de a fogyasztás is nöt.Kellene egy szerelő vagy valami ötlet mert az auto nem megy és zabál!Tudtok ajánlani valakit?
Köszi
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11561 Dátum: 2014.04.23 szerda, 20:59:31 »

Sziasztok!
Segítség kellene!Sajnos nem oldodott meg a turbo nyomás kálváriám!Most meg már azon a szinten vagyok hogy nem tudom merre tovább.Nincs rendes nyomás a turbóba /diag volt/.A vákum csöveket cseréltem,a turbo csöveket végig néztem az egr dugozásnál kifujt.Szét szedtem és tömítettem pasztával.Most nem fuj ki.Szivosor cserélve egy részesre.Az is rendbe.Az egr tömités után nëmileg javult de a fogyasztás is nöt.Kellene egy szerelő vagy valami ötlet mert az auto nem megy és zabál!Tudtok ajánlani valakit?
Köszi

Turbón megnézted a geo "karját".....mozog rendesen?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #11562 Dátum: 2014.04.23 szerda, 21:09:43 »

Sos segítség !!! Generator szíjat hogy tudom visszarakni , mert a feszitőnél nem tudom...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11563 Dátum: 2014.04.23 szerda, 21:12:49 »

Sos segítség !!! Generator szíjat hogy tudom visszarakni , mert a feszitőnél nem tudom...

Akkor a főtengely szíjtárcsa 3 csavarjából 2db-ot vegyél ki és egyet lazíts meg....utána már tudsz vele "játszani".
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11564 Dátum: 2014.04.23 szerda, 21:18:14 »

Turbón megnézted a geo "karját".....mozog rendesen?
Szia!
Persze meg néztem és mozog rendesen!
Levettem a vákumot és mozog rendesen!
Már tippem sincs merre tovább!
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11565 Dátum: 2014.04.23 szerda, 21:28:53 »

Szia!
Persze meg néztem és mozog rendesen!
Levettem a vákumot és mozog rendesen!
Már tippem sincs merre tovább!

Sok ötletem így nekem sincs....
Még csinálnék egy turbócső tesztelést....így: http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0   
Ezzel 100%-ban ki lehtne zárni a turbócsöveket és az intercoolert is....utána lehetne tovább menni. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #11566 Dátum: 2014.04.23 szerda, 21:32:23 »

Bontás nélkül vissza tudom rakni a generátorszíjat?? Mert annó úgy vettem le csak elfelejtettem..
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11567 Dátum: 2014.04.23 szerda, 21:35:06 »

Bontás nélkül vissza tudom rakni a generátorszíjat?? Mert annó úgy vettem le csak elfelejtettem..

Nem értem mit akarsz....
A feszítőt nem tudod összenyomni? 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #11568 Dátum: 2014.04.23 szerda, 21:37:36 »

Nem értem mit akarsz....
A feszítőt nem tudod összenyomni? 

Nem tudom felrakni rá a szíjat , mert a feszítőnél nem megy be... csak bontás nélkül szeretném visszarakni.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11569 Dátum: 2014.04.23 szerda, 21:42:00 »


Nem tudom felrakni rá a szíjat , mert a feszítőnél nem megy be... csak bontás nélkül szeretném visszarakni.

A szíjat át kell fűzni a feszítőn lévő görgőn....azt meg csak bontással tudod.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #11570 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 08:29:33 »

Ha megkérlek légyszives írd már le nekem a folyamatát hogy mit szedjek le a generátorszíj cseréhez és hogy kell  e hozzá egy  speciális szerszám , mert olyan szűk a hely hogy szinte nem férek hozzá , vagy milyen megoldást ajánlasz.?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11571 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:28:27 »

Ha megkérlek légyszives írd már le nekem a folyamatát hogy mit szedjek le a generátorszíj cseréhez és hogy kell  e hozzá egy  speciális szerszám , mert olyan szűk a hely hogy szinte nem férek hozzá , vagy milyen megoldást ajánlasz.?

Én mindig a jobb első kerék felől szoktam "támadni". 
Itt láthatod képekkel illusztálva a folyamatot: http://pmmonline.co.uk/technical/auxiliary-drive-belt-fitment-ford-mondeo

A 2. képen láthatod a célszerszámot amivel össze lehet nyomni a feszítőt....után csak le kell dobni a szíjat valamelyik görgőről ez inkább felrakásnál fontos....én levételnél simán elvágtam a régi szíjat, de felrakásnál mindenképpen össze kell nyomni a feszítőt vagy amit tegnap írtam a másik lehetséges módszert....a főtengely szíjtárcsával is lehet "játszani"

Az utolsó képen láthatod a feszítőt és a tartóját....ezt ki kell venni, hogy át tudd fűzni a szíjat

így néz ki az egész:

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11572 Dátum: 2014.04.26 szombat, 08:53:04 »

Szia!
Persze meg néztem és mozog rendesen!
Levettem a vákumot és mozog rendesen!
Már tippem sincs merre tovább!

Mennyit tölt a turbód?
"Csak" erőtlen az autó, vagy tényleg kevés a turbónyomásod is?
Nekem óra szerint általában 1,1-1,2 a nyomás, padlógázas gyorsításnál 1,5-ig felmegy pár másodpercig.

Tapasztalatom: másfél évig volt erőtlen az autóm, mire kaptam egy tippet VIK-töl, hogy cseréljek porlasztókat. Bejött integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11573 Dátum: 2014.04.26 szombat, 09:20:29 »

Mennyit tölt a turbód?
"Csak" erőtlen az autó, vagy tényleg kevés a turbónyomásod is?
Nekem óra szerint általában 1,1-1,2 a nyomás, padlógázas gyorsításnál 1,5-ig felmegy pár másodpercig.

Tapasztalatom: másfél évig volt erőtlen az autóm, mire kaptam egy tippet VIK-töl, hogy cseréljek porlasztókat. Bejött integet2

Tényleg kevés neki....0,3-0,5 és padlógáznál is 0,8 volt a max.     
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11574 Dátum: 2014.04.26 szombat, 09:29:10 »

Tényleg kevés neki....0,3-0,5 és padlógáznál is 0,8 volt a max.     

Kupplungpedál kapcsoló rendesen a helyén van? Ha tempomatos az autó akkor gyorsan ki tudod deríteni. Ha működik a tempomat, akkor ott nincs gond.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11575 Dátum: 2014.04.26 szombat, 09:40:00 »

Kupplungpedál kapcsoló rendesen a helyén van? Ha tempomatos az autó akkor gyorsan ki tudod deríteni. Ha működik a tempomat, akkor ott nincs gond.

Működik neki a tempomat.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11576 Dátum: 2014.04.26 szombat, 10:10:02 »

Működik neki a tempomat.   

Ez is egy elég "jópofa" hibának tűnik.... MAF és MAP szenzor gondolom már lett nézve. Másra nem tudok gondolni én sem. Talán még megpróbálni katalizátor nélkül menni vele egyet, hátha.....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11577 Dátum: 2014.04.26 szombat, 10:33:31 »

Ez is egy elég "jópofa" hibának tűnik.... MAF és MAP szenzor gondolom már lett nézve. Másra nem tudok gondolni én sem. Talán még megpróbálni katalizátor nélkül menni vele egyet, hátha.....

A turbó geometria nem akad... MAF,MAP jó.....csövek szemre jók....most csinált egy "turbócsőtesztelőt", mert én még a coolerra gyanakszom.  Utána már tényleg csak a katalizátor marad.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ati25
Vendég
« Új hozzászólás #11578 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 20:46:07 »

Sziasztok!! Lenne egy kérdésem!! Van különbség a TDCI és a TDDi hengerfej között??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11579 Dátum: 2014.04.29 kedd, 06:28:51 »

Sziasztok!! Lenne egy kérdésem!! Van különbség a TDCI és a TDDi hengerfej között??
az egyikben nagynyomású porlasztók vannak,a másikban mechanikusak.szerinted?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11580 Dátum: 2014.04.29 kedd, 06:51:45 »

az egyikben nagynyomású porlasztók vannak,a másikban mechanikusak.szerinted?
tddi fejen megvan a "railhíd"-nek a 3 felfogatási helye Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11581 Dátum: 2014.04.29 kedd, 07:23:19 »

Sziasztok!! Lenne egy kérdésem!! Van különbség a TDCI és a TDDi hengerfej között??

Tddi-ben nincs CMP jeladó,eléggé kifolyik az olaj eplus2 ledugózni lehet mex vagy egy cmp jeladót berakni kamuból....2003-ig hosszúporlasztós a tédécéíííí....utánna rövid...bár a hosszú porlasztót a rövid hengerfejesbe belehet rakni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.29 kedd, 10:39:08 írta Bunyek » Naplózva
ati25
Vendég
« Új hozzászólás #11582 Dátum: 2014.04.30 szerda, 05:42:07 »

Köszönöm szépen a válaszokat!! Lenne még egy kérdésem. A főtengelyt pontosan hova kell álitani ha vezérlést csinálok. vagy milyen jelet nézzek?? a Lenkeréken a bevágást?? És annak is lefelé kell mutatnia??
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11583 Dátum: 2014.04.30 szerda, 16:27:42 »

Köszönöm szépen a válaszokat!! Lenne még egy kérdésem. A főtengelyt pontosan hova kell álitani ha vezérlést csinálok. vagy milyen jelet nézzek?? a Lenkeréken a bevágást?? És annak is lefelé kell mutatnia??
Üdv.
Inkább bízd olyanra a vezérlést, aki nem tesz fel ilyen kérdéseket. Ha elrakod sokba kerül. Bízd egy szakira.  eljen
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11584 Dátum: 2014.05.02 péntek, 07:22:59 »

Sziasztok!
Kéne egy kis segítség,még mindig nem oldódott meg a turbó nyomás gondom és
a szerelő kiszedte a közepét és most ott is kifúj és hülye hangja van menet közben.
Nem tudom azt hogy lehet tömíteni mert nincs tömítése.
Vagy esetleg kellene egy szaki aki érti a dolgot végre.
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #11585 Dátum: 2014.05.03 szombat, 11:42:28 »

Üdv.
Kombi autó vásárlását tervezem, találtam egy nagyon szépet 90 lovas TDDI motorral. Nem kevés egy kicsit a 90 paripa? Nem vagyok gyorshajtó, de nem szeretek félni előzéskor.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11586 Dátum: 2014.05.03 szombat, 12:19:48 »

Sziasztok!
Kéne egy kis segítség,még mindig nem oldódott meg a turbó nyomás gondom és
a szerelő kiszedte a közepét és most ott is kifúj és hülye hangja van menet közben.
Nem tudom azt hogy lehet tömíteni mert nincs tömítése.
Vagy esetleg kellene egy szaki aki érti a dolgot végre.
Köszönöm

Vidd vissza a szerelőhőz aki szétbarmolta hogy csinálja meg.
Vagy 6 db csavart meglazitod és forditasz picit rajta gondolom a barom nem a stiftnél rakta össze...bepattintod és meghúzod a csavarokat...de ha igy használtad lapátokat megnézném nem e ért bele...
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #11587 Dátum: 2014.05.03 szombat, 13:03:11 »

Üdv.
Kombi autó vásárlását tervezem, találtam egy nagyon szépet 90 lovas TDDI motorral. Nem kevés egy kicsit a 90 paripa? Nem vagyok gyorshajtó, de nem szeretek félni előzéskor.

Attól függ. Ha kevés,lehet chippelni  integet2 Mennyiért találtad a kocsit? Van hozzáértő,akivel meg tudod nézetni? Van esetleg link a kocsihoz?
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11588 Dátum: 2014.05.03 szombat, 15:04:42 »

Vidd vissza a szerelőhőz aki szétbarmolta hogy csinálja meg.
Vagy 6 db csavart meglazitod és forditasz picit rajta gondolom a barom nem a stiftnél rakta össze...bepattintod és meghúzod a csavarokat...de ha igy használtad lapátokat megnézném nem e ért bele...
Szia!
Ugy néz ki a stift a helyén van.De meg néztem és ki fuj az illesztésnél.Nagyobb fordulatnál meg hangja is van.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11589 Dátum: 2014.05.03 szombat, 20:40:52 »

Szia!
Ugy néz ki a stift a helyén van.De meg néztem és ki fuj az illesztésnél.Nagyobb fordulatnál meg hangja is van.

Akkor vagy van ott valami és nem ül be a helyére, vagy húzd meg rendesen a csavart...
Naplózva
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #11590 Dátum: 2014.05.06 kedd, 23:06:45 »

Sziasztok! worship

Ma elért a végzet,gépikocsi leált,nehezen indult(pöcre szokott egyébként)
Egy picit ment egy darabig kb.3m aztán véglegesen befejezte működését.Remélem főt.jeladó lessz a ludas..holnap kiderítem. ;De lehet hogy adagoló?(go. rendben,szürö,ac ok.) rinya
Naplózva
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #11591 Dátum: 2014.05.07 szerda, 14:09:39 »

 rinya Nincs öletem,valakinek esetleg?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11592 Dátum: 2014.05.07 szerda, 14:22:02 »

rinya Nincs öletem,valakinek esetleg?

nézd meg kap-e naftát. Lehet csak az AC halt be. Ütögesd meg. jobb hátsó kerék előtt van.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11593 Dátum: 2014.05.07 szerda, 14:38:50 »

hiho!
Biztos volt már téma de azért megkérdezném szűrőkből  csak gyárit vagy normális márkát is meg lehet venni? Lesz különbség?
Mert árban azért van pl a champion go szűrő 3 ezer forinttal olcsóbb mint a gyári vagy a bosch bár az utóbbi kettő gondolom ugyanaz.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11594 Dátum: 2014.05.07 szerda, 14:42:45 »

hiho!
Biztos volt már téma de azért megkérdezném szűrőkből  csak gyárit vagy normális márkát is meg lehet venni? Lesz különbség?
Mert árban azért van pl a champion go szűrő 3 ezer forinttal olcsóbb mint a gyári vagy a bosch bár az utóbbi kettő gondolom ugyanaz.

nem tudom, championt még nem használtam. De mindenki azt mondja, h Bosch v Mann. Innen kezdődik a szűrő.
Szerinem a csampinyon sem olyan gagyi minőséget képvisel.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11595 Dátum: 2014.05.07 szerda, 14:48:50 »

nem tudom, championt még nem használtam. De mindenki azt mondja, h Bosch v Mann. Innen kezdődik a szűrő.
Szerinem a csampinyon sem olyan gagyi minőséget képvisel.
Mann nincs a cromaxnál mondjuk lehet máshol van itt csak nagyságrendek miatt szoktam nézelődni..
másik kérdés szemből nézve az intercooler jobb oldalán van egy cső ami nekem mintha eresztene legalábbis olajos az alja de ott mintha két cső között lenne valami műanyag lehet hogy az kikopott/elrepedt mert alatta van egy tartó bilincs ha jól láttam. Szokott ilyen előfordulni?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11596 Dátum: 2014.05.07 szerda, 14:50:39 »

Mann nincs a cromaxnál mondjuk lehet máshol van itt csak nagyságrendek miatt szoktam nézelődni..
másik kérdés szemből nézve az intercooler jobb oldalán van egy cső ami nekem mintha eresztene legalábbis olajos az alja de ott mintha két cső között lenne valami műanyag lehet hogy az kikopott/elrepedt mert alatta van egy tartó bilincs ha jól láttam. Szokott ilyen előfordulni?

 vigyor3 az enyém is olyan. Most nézem majd meg. Remélem csak a bilincs engedett egy kicsit.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11597 Dátum: 2014.05.07 szerda, 14:51:09 »

vigyor3 az enyém is olyan. Most nézem majd meg. Remélem csak a bilincs engedett egy kicsit.

https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220214-toltolevego-huto-cso/11193-intercooler-rezonatorcso-ford-mondeo-2001-2002 ez lehet az?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11598 Dátum: 2014.05.07 szerda, 14:59:18 »


Ez a váltó fölött van.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #11599 Dátum: 2014.05.07 szerda, 15:01:18 »

Sajnos nafta van pumpa ok,megy direktbe. eljen
Naplózva
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 238 239 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.