Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:48:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5103412 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11600 Dátum: 2014.05.07 szerda, 15:03:42 »

Sajnos nafta van pumpa ok,megy direktbe. eljen

Tegyél átlátszó csöveket a szűrő után.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #11601 Dátum: 2014.05.07 szerda, 16:56:10 »

 :falbav:Meg kannáztam,de nem sziv semmit fel az adagoló..... rinya
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #11602 Dátum: 2014.05.07 szerda, 17:56:49 »

:falbav:Meg kannáztam,de nem sziv semmit fel az adagoló..... rinya
nem sziv semmit vagy nem adja ki a  csövek felé ? Nem mindegy . Ha kitekered az out csavart akkor ott jon? Mert ha nem akkor adagolò szivattyú a baja. Talán ez lenne a jobbik eset.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #11603 Dátum: 2014.05.07 szerda, 18:13:42 »

Sziasztok!
Nincs vlkinek egr dugója feleslegesen 1db! help
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #11604 Dátum: 2014.05.07 szerda, 18:49:12 »

 Wink :eljen:megoldódott ,nyomástartó szelep volt,rossz..... taps
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11605 Dátum: 2014.05.07 szerda, 20:34:27 »

Wink :eljen:megoldódott ,nyomástartó szelep volt,rossz..... taps


és mit csináltál vele?
Naplózva
EvoVI
Vendég
« Új hozzászólás #11606 Dátum: 2014.05.09 péntek, 16:26:55 »

Hali!
A következőt produkálja a büszke:hidegen tökéletesen indul. Huzamosabb használat után miután már meleg a motor leállítom és a következő indítás már nem megy olyan simán.Mintha nem kapna üzemanyagot vagy nem tudom mi lehet.(ac pumpa rendben,izzítógyertyák rendben,porlasztók rendben,üzemanyag a porlasztókig biztosan eljutnak) Valakinek valami ötlet?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11607 Dátum: 2014.05.09 péntek, 21:10:58 »

Hali!
A következőt produkálja a büszke:hidegen tökéletesen indul. Huzamosabb használat után miután már meleg a motor leállítom és a következő indítás már nem megy olyan simán.Mintha nem kapna üzemanyagot vagy nem tudom mi lehet.(ac pumpa rendben,izzítógyertyák rendben,porlasztók rendben,üzemanyag a porlasztókig biztosan eljutnak) Valakinek valami ötlet?

Ötlet: írd ki az aláírásodba, hogy milyen autóról van szó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
EvoVI
Vendég
« Új hozzászólás #11608 Dátum: 2014.05.09 péntek, 22:00:46 »

Ford Mondeo kombi 2002es 2.0 tddi
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11609 Dátum: 2014.05.10 szombat, 13:19:45 »

Hali!
A következőt produkálja a büszke:hidegen tökéletesen indul. Huzamosabb használat után miután már meleg a motor leállítom és a következő indítás már nem megy olyan simán.Mintha nem kapna üzemanyagot vagy nem tudom mi lehet.(ac pumpa rendben,izzítógyertyák rendben,porlasztók rendben,üzemanyag a porlasztókig biztosan eljutnak) Valakinek valami ötlet?

Nekem 6 éve ilyen.......
Ha adsz egy kis gázt indítózásnál, akkor talán ritkábban csinálja. Valakitől hallottam, (talán G_Zsolt volt....) hogy a hengerfejben lévő hőmérséklet jeladót kell cserélni és jó lesz, de én még nem cseréltem ki. Ha esetleg kicseréled, és megoldódik a dolog, akkor írd meg. integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11610 Dátum: 2014.05.10 szombat, 13:22:15 »

Van valakinek itt a fórumon Wolf TDDI-je, tempomattal? Egyáltalán látott már valaki tempomatost belőle?
VIK-et kérdeztem, de Ő nem tudott rá válaszolni hogy lehet-e tempomatosítani a program elvesztése nélkül:-(
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.10 szombat, 15:29:07 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
EvoVI
Vendég
« Új hozzászólás #11611 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 09:38:50 »

Lehet hogy megreszkírozom, ha jutottam valamire jelzem.
Nekem 6 éve ilyen.......
Ha adsz egy kis gázt indítózásnál, akkor talán ritkábban csinálja. Valakitől hallottam, (talán G_Zsolt volt....) hogy a hengerfejben lévő hőmérséklet jeladót kell cserélni és jó lesz, de én még nem cseréltem ki. Ha esetleg kicseréled, és megoldódik a dolog, akkor írd meg. integet2
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11612 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 14:36:32 »

Van valakinek itt a fórumon Wolf TDDI-je, tempomattal? Egyáltalán látott már valaki tempomatost belőle?
VIK-et kérdeztem, de Ő nem tudott rá válaszolni hogy lehet-e tempomatosítani a program elvesztése nélkül:-(

csak a programban tér el a széria 115le-től?
ha igen ki tudja feltenni rá ?Cheesy
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11613 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 19:53:21 »

csak a programban tér el a széria 115le-től?
ha igen ki tudja feltenni rá ?Cheesy


Elvileg csak a programban tér el, a többi ugyanaz a motoron.
Egyelőre még nem tudom hogy lehet másolni, de én is át akarom rakni az enyémre. Csak mivel még nem láttam tempomatos Wolf-ost, ezért érdekelne hogy azt is tudja-e kezelni....
Nekem fontosabb a tempomat egyelőre mint a 147 LE.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11614 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 19:57:52 »

Elvileg csak a programban tér el, a többi ugyanaz a motoron.
Egyelőre még nem tudom hogy lehet másolni, de én is át akarom rakni az enyémre. Csak mivel még nem láttam tempomatos Wolf-ost, ezért érdekelne hogy azt is tudja-e kezelni....
Nekem fontosabb a tempomat egyelőre mint a 147 LE.

Ha már aktiválva van a tempomatod akkor az működni is fog.... 
Akkor van baj, ha chippelve van az autó és utána akarsz tempomatot programoztatni. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11615 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 20:48:33 »

Ha már aktiválva van a tempomatod akkor az működni is fog.... 
Akkor van baj, ha chippelve van az autó és utána akarsz tempomatot programoztatni. 

A helyzet az, hogy most az én autómban aktiválva van a tempomat. Gyári 115LE. Ha az ECU-t kicserélem egy nem tempomatos autóból (immóval, adagolóval együtt), amin Wolf program van abban is lehet aktiválni úgy hogy a Wolf programot ne bukjam el?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11616 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 20:56:32 »

A helyzet az, hogy most az én autómban aktiválva van a tempomat. Gyári 115LE. Ha az ECU-t kicserélem egy nem tempomatos autóból (immóval, adagolóval együtt), amin Wolf program van abban is lehet aktiválni úgy hogy a Wolf programot ne bukjam el?

Szerintem úgy nem....
Miért nem rakatod rá a Wolf programot a saját ECUdra? ....kicsit egyszerűbb lenne, mint adagolót, immot, ECU-t cserélni. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11617 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 21:00:45 »

Szerintem úgy nem....
Miért nem rakatod rá a Wolf programot a saját ECUdra? ....kicsit egyszerűbb lenne, mint adagolót, immot, ECU-t cserélni. 
kkor meg a temponat ugrik,ha nincs a wolfoson.pont ezt kérdi....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11618 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 21:04:22 »

kkor meg a temponat ugrik,ha nincs a wolfoson.pont ezt kérdi....

 Ha a tempomat már aktiválva van a saját ECUján és úgy rakják rá a WOLF-ot....akkor is?
Ha tempomat progizás után chippeltetsz akkor nem tűnik el a tempomat....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11619 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 21:06:13 »

Ha a tempomat már aktiválva van a saját ECUján és úgy rakják rá a WOLF-ot....akkor is?
Ha tempomat progizás után chippeltetsz akkor nem tűnik el a tempomat....
nekeverd!
Ha csippelik,a rajtalévőt letöltik-módosítják,visszarakják.
A wolfos meg egy új sw az ecunak.Ha nincs rajta tempomat akkor cumi.ezt kérdi! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11620 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 21:11:35 »

nekeverd!
Ha csippelik,a rajtalévőt letöltik-módosítják,visszarakják.
A wolfos meg egy új sw az ecunak.Ha nincs rajta tempomat akkor cumi.ezt kérdi! vigyor3

Egy ügyes chippes nem tudja úgy módosítani a mostani programot, hogy olyan legyen, mint a WOLF?  Megnézni a Wolfot és az alpján változtatni a mostanit.....
Érted mire gondolok?  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11621 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 21:12:58 »

Egy ügyes chippes nem tudja úgy módosítani a mostani programot, hogy olyan legyen, mint a WOLF?  Megnézni a Wolfot és az alpján változtatni a mostanit.....
Érted mire gondolok?  vigyor3
de..... pias Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11622 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 21:18:58 »

de..... pias Cheesy

Akkor így működhet a dolog?  vigyor3 
Vagy ne fárasszalak a hülyeségemmel?   eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11623 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 21:42:11 »

Akkor így működhet a dolog?  vigyor3 
Vagy ne fárasszalak a hülyeségemmel?   eplus2
ne! laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11624 Dátum: 2014.05.12 hétfő, 19:12:40 »

ne! laugh

Egy a baj, a Wolf-os autó otthon van, én pedig Németországban...... Bunyekkel már beszéltünk erről, de Ő meg kb. 200km-re van attól, ahol a Wolfos autó van. A Wolfost nem tudom mozgatni, mert nincs rendszáma, és a tréleremre nem fér fel. Ezért gondoltam hogy szabi alatt átpakolok mindent, úgyis fele annyi km van a Wolfosban, mint az én mostani autómban. Csak az a r...adt tempomat.......
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
mooondeo
Vendég
« Új hozzászólás #11625 Dátum: 2014.05.13 kedd, 19:20:29 »

Tiszteletem !

Tddi motoron hol található a motorszám? Van egy tddi autó de nem tudjuk beazonosítani hány Le-s változat Help valaki?

Köszönjük!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11626 Dátum: 2014.05.13 kedd, 19:45:33 »

Tiszteletem !

Tddi motoron hol található a motorszám? Van egy tddi autó de nem tudjuk beazonosítani hány Le-s változat Help valaki?

Köszönjük!

Az adagolónál....

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #11627 Dátum: 2014.05.13 kedd, 21:47:51 »

Tiszteletem !

Tddi motoron hol található a motorszám? Van egy tddi autó de nem tudjuk beazonosítani hány Le-s változat Help valaki?

Köszönjük!
ha jól rémlik a 90-esen fix turbó van, a 115-nél változó geo-s
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11628 Dátum: 2014.05.13 kedd, 21:52:32 »

ha jól rémlik a 90-esen fix turbó van, a 115-nél változó geo-s

Van 115-ös is fix turbóval.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #11629 Dátum: 2014.05.13 kedd, 21:53:22 »

Van 115-ös is fix turbóval.
igen?
akkor bocs
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11630 Dátum: 2014.05.13 kedd, 21:58:24 »

igen?
akkor bocs

2001 07-ig (asszem) fix a 115 lovas. (enyém is az)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #11631 Dátum: 2014.05.14 szerda, 12:44:43 »

Ha már a turbó a téma...

Az utóbbi hetekben eléggé eltűnt a teljesítménye a paripámnak (MK3 2002-es 2.0 TDDI)  rinya Annyira, hogy kisebb emelkedőknél is kikapcsol a tempomat, vagy átalgos emelkedőnél akár 3-ba is vissza kell váltanom, hogy tartani tudjam a nymavadt 80-90-et, ahelyett, hogy a sort tartanám sokáig Sad((

Egyébként a turbó - szerintem - működik, mert a hangja is rendben van és 1-2-3-ban még érzem is ahogy elkezd dolgozni...4-5-ben már mintha nem is lenne Sad( 2 éve kellett cserélnem az alvázon lévő, a jobb hátsó kerék előtt felrögzített elektromos pumpát, mert akkor az volt a ludas. Utűna meg is táltosodott. Akkoriban dadogott az autó, le akart állni ha teljesítményre volt szükség, nagyjából 1900-as fordulattól, tehát a turbó beindulásának igényétől kezdve...nem kapott elég dizlit.
Most nem tudom mi lehet a gond!  rinya
A szerelőm nem ért ehhez, azt mondja hibakódot kellene olvasni. Vik meg messze lakik sajna Sad

Kinek van tippje?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11632 Dátum: 2014.05.14 szerda, 14:00:41 »

Ha már a turbó a téma...

Az utóbbi hetekben eléggé eltűnt a teljesítménye a paripámnak (MK3 2002-es 2.0 TDDI)  rinya Annyira, hogy kisebb emelkedőknél is kikapcsol a tempomat, vagy átalgos emelkedőnél akár 3-ba is vissza kell váltanom, hogy tartani tudjam a nymavadt 80-90-et, ahelyett, hogy a sort tartanám sokáig Sad((

Egyébként a turbó - szerintem - működik, mert a hangja is rendben van és 1-2-3-ban még érzem is ahogy elkezd dolgozni...4-5-ben már mintha nem is lenne Sad( 2 éve kellett cserélnem az alvázon lévő, a jobb hátsó kerék előtt felrögzített elektromos pumpát, mert akkor az volt a ludas. Utűna meg is táltosodott. Akkoriban dadogott az autó, le akart állni ha teljesítményre volt szükség, nagyjából 1900-as fordulattól, tehát a turbó beindulásának igényétől kezdve...nem kapott elég dizlit.
Most nem tudom mi lehet a gond!  rinya
A szerelőm nem ért ehhez, azt mondja hibakódot kellene olvasni. Vik meg messze lakik sajna Sad

Kinek van tippje?

Első sorban a turbócsöveket nézd végig a légszűrőtől a turbón keresztül egészen a szívócsonkig olajos csöveket bilincseket és környékét keress ott szökik a levegő.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #11633 Dátum: 2014.05.14 szerda, 14:05:59 »

Ha már a turbó a téma...

Az utóbbi hetekben eléggé eltűnt a teljesítménye a paripámnak (MK3 2002-es 2.0 TDDI)  rinya Annyira, hogy kisebb emelkedőknél is kikapcsol a tempomat, vagy átalgos emelkedőnél akár 3-ba is vissza kell váltanom, hogy tartani tudjam a nymavadt 80-90-et, ahelyett, hogy a sort tartanám sokáig Sad((

Egyébként a turbó - szerintem - működik, mert a hangja is rendben van és 1-2-3-ban még érzem is ahogy elkezd dolgozni...4-5-ben már mintha nem is lenne Sad( 2 éve kellett cserélnem az alvázon lévő, a jobb hátsó kerék előtt felrögzített elektromos pumpát, mert akkor az volt a ludas. Utűna meg is táltosodott. Akkoriban dadogott az autó, le akart állni ha teljesítményre volt szükség, nagyjából 1900-as fordulattól, tehát a turbó beindulásának igényétől kezdve...nem kapott elég dizlit.
Most nem tudom mi lehet a gond!  rinya
A szerelőm nem ért ehhez, azt mondja hibakódot kellene olvasni. Vik meg messze lakik sajna Sad

Kinek van tippje?

nem jártok már errefelé? én meg tudom nézni, hogy mit ír ki
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mooondeo
Vendég
« Új hozzászólás #11634 Dátum: 2014.05.14 szerda, 16:21:54 »

Az adagolónál....



Köszi. Megvan!  wave
Naplózva
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #11635 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 16:52:03 »

Vidd vissza a szerelőhőz aki szétbarmolta hogy csinálja meg.
Vagy 6 db csavart meglazitod és forditasz picit rajta gondolom a barom nem a stiftnél rakta össze...bepattintod és meghúzod a csavarokat...de ha igy használtad lapátokat megnézném nem e ért bele...


Cseréltem egy másikra....ki volt akadva. gun
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #11636 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 16:53:30 »

2001 07-ig (asszem) fix a 115 lovas. (enyém is az)
Az enyém 2001. Januári 115Le,és változós!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11637 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 17:19:52 »

Az enyém 2001. Januári 115Le,és változós!

Akkor nem tudom mi alapján ment ez Fordéknál.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11638 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 17:28:56 »

Akkor nem tudom mi alapján ment ez Fordéknál.
Addig gyártották változóssal, amíg meg nem jelent 2001-ben a 130le-s tdci, onnantól a változóst csak az kapta, a tddi-nek meg maradt a fix.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mooondeo
Vendég
« Új hozzászólás #11639 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:30:04 »

Elvileg csak a programban tér el, a többi ugyanaz a motoron.
Egyelőre még nem tudom hogy lehet másolni, de én is át akarom rakni az enyémre. Csak mivel még nem láttam tempomatos Wolf-ost, ezért érdekelne hogy azt is tudja-e kezelni....
Nekem fontosabb a tempomat egyelőre mint a 147 LE.


Csak kíváncsiságból, a tddi 90Le és  a 115Le.-s csak  amotorvezérlés sw-ben tér el vagy van más alkatrész is ami nem egyforma?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11640 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:39:51 »


Csak kíváncsiságból, a tddi 90Le és  a 115Le.-s csak  amotorvezérlés sw-ben tér el vagy van más alkatrész is ami nem egyforma?

kezdésnek más adagoló van rajtuk...115LE adagolója jobb.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11641 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:42:59 »


Cseréltem egy másikra....ki volt akadva. gun

Ez az ami a visszafolyó ágban van nyomástartó szelep(ami egy kalibrált csavar), ugye?
Énis vettem egy gyári bosch-t 8000-ért, meghúztam és félberepedt...kicsit ideges voltam, na...
Naplózva
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #11642 Dátum: 2014.05.16 péntek, 17:12:34 »

Ez az ami a visszafolyó ágban van nyomástartó szelep(ami egy kalibrált csavar), ugye?
Énis vettem egy gyári bosch-t 8000-ért, meghúztam és félberepedt...kicsit ideges voltam, na...


Igen,igy van..de megint nem indul,itt szívok a cégnél.... falbav
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11643 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:15:59 »


Igen,igy van..de megint nem indul,itt szívok a cégnél.... falbav

Főrelét cseréltél már? Ha az rossz, néha megáll menet közben az autó, vagy épp nem indul el ha olyanja van. Akkumulátor alatt van a nyúlványon, cikkszámára már nem emlékszem, de ha gondolod megnézem. Pár ezer Ft volt régebben. Mindig van egy nálam a kesztyűtartóban......
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
fargabb
Vendég
« Új hozzászólás #11644 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:03:28 »

Főrelét cseréltél már? Ha az rossz, néha megáll menet közben az autó, vagy épp nem indul el ha olyanja van. Akkumulátor alatt van a nyúlványon, cikkszámára már nem emlékszem, de ha gondolod megnézem. Pár ezer Ft volt régebben. Mindig van egy nálam a kesztyűtartóban......

Az tökéletes,most néztem meg.... :falbav:el nem tudom képzelni mi baj lehet...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11645 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:04:36 »

Az tökéletes,most néztem meg.... :falbav:el nem tudom képzelni mi baj lehet...
bal térdnél a borulás kapcsoló nem aktív? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11646 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:27:13 »

bal térdnél a borulás kapcsoló nem aktív? vigyor3

Neked ott a térded?  fejvakaras
Ja, igen....... neked ott a térded!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11647 Dátum: 2014.05.16 péntek, 19:28:16 »

Neked ott a térded?  fejvakaras
Ja, igen....... neked ott a térded!  eplus2
motsok,kötsög. mf1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11648 Dátum: 2014.05.16 péntek, 22:52:27 »


Igen,igy van..de megint nem indul,itt szívok a cégnél.... falbav

furcsáltam is hogy attól ne indulna..mindenhol van üzemanyag? adagoló előtt és után is? nézted?
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11649 Dátum: 2014.05.17 szombat, 21:21:12 »

Vidd vissza a szerelőhőz aki szétbarmolta hogy csinálja meg.
Vagy 6 db csavart meglazitod és forditasz picit rajta gondolom a barom nem a stiftnél rakta össze...bepattintod és meghúzod a csavarokat...de ha igy használtad lapátokat megnézném nem e ért bele...

Nos a kálvária a végéhez ért egyenlőre!Köszönet Bunyek Mesternek!
Ma lent voltam nála és turbo csere volt!meg szenvedett vele /csavarok/ de nagyon jól megcsinálta.
A vége egy változó geos nyomásos turbó lett.Belöte a nyomást rajta csere után és megy a verda ismét.
Hatalmas THX Bunyeknak.
Tanulság nem mindegy ki szereli az autódat kell a szakértelem! worship
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.