Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:11:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
226
227
228
229
230
231
232
[
233
]
234
235
236
237
238
239
240
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102491 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11600 Dátum:
2014.05.07 szerda, 15:03:42 »
Idézetet írta: fargabb - 2014.05.07 szerda, 15:01:18
Sajnos nafta van pumpa ok,megy direktbe.
Tegyél átlátszó csöveket a szűrő után.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11601 Dátum:
2014.05.07 szerda, 16:56:10 »
:falbav:Meg kannáztam,de nem sziv semmit fel az adagoló.....
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11602 Dátum:
2014.05.07 szerda, 17:56:49 »
Idézetet írta: fargabb - 2014.05.07 szerda, 16:56:10
:falbav:Meg kannáztam,de nem sziv semmit fel az adagoló.....
nem sziv semmit vagy nem adja ki a csövek felé ? Nem mindegy . Ha kitekered az out csavart akkor ott jon? Mert ha nem akkor adagolò szivattyú a baja. Talán ez lenne a jobbik eset.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Moco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11603 Dátum:
2014.05.07 szerda, 18:13:42 »
Sziasztok!
Nincs vlkinek egr dugója feleslegesen 1db!
Naplózva
MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11604 Dátum:
2014.05.07 szerda, 18:49:12 »
:eljen:megoldódott ,nyomástartó szelep volt,rossz.....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11605 Dátum:
2014.05.07 szerda, 20:34:27 »
Idézetet írta: fargabb - 2014.05.07 szerda, 18:49:12
:eljen:megoldódott ,nyomástartó szelep volt,rossz.....
és mit csináltál vele?
Naplózva
EvoVI
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11606 Dátum:
2014.05.09 péntek, 16:26:55 »
Hali!
A következőt produkálja a büszke:hidegen tökéletesen indul. Huzamosabb használat után miután már meleg a motor leállítom és a következő indítás már nem megy olyan simán.Mintha nem kapna üzemanyagot vagy nem tudom mi lehet.(ac pumpa rendben,izzítógyertyák rendben,porlasztók rendben,üzemanyag a porlasztókig biztosan eljutnak) Valakinek valami ötlet?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11607 Dátum:
2014.05.09 péntek, 21:10:58 »
Idézetet írta: EvoVI - 2014.05.09 péntek, 16:26:55
Hali!
A következőt produkálja a büszke:hidegen tökéletesen indul. Huzamosabb használat után miután már meleg a motor leállítom és a következő indítás már nem megy olyan simán.Mintha nem kapna üzemanyagot vagy nem tudom mi lehet.(ac pumpa rendben,izzítógyertyák rendben,porlasztók rendben,üzemanyag a porlasztókig biztosan eljutnak) Valakinek valami ötlet?
Ötlet: írd ki az aláírásodba, hogy milyen autóról van szó.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
EvoVI
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11608 Dátum:
2014.05.09 péntek, 22:00:46 »
Ford Mondeo kombi 2002es 2.0 tddi
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11609 Dátum:
2014.05.10 szombat, 13:19:45 »
Idézetet írta: EvoVI - 2014.05.09 péntek, 16:26:55
Hali!
A következőt produkálja a büszke:hidegen tökéletesen indul. Huzamosabb használat után miután már meleg a motor leállítom és a következő indítás már nem megy olyan simán.Mintha nem kapna üzemanyagot vagy nem tudom mi lehet.(ac pumpa rendben,izzítógyertyák rendben,porlasztók rendben,üzemanyag a porlasztókig biztosan eljutnak) Valakinek valami ötlet?
Nekem 6 éve ilyen.......
Ha adsz egy kis gázt indítózásnál, akkor talán ritkábban csinálja. Valakitől hallottam, (talán G_Zsolt volt....) hogy a hengerfejben lévő hőmérséklet jeladót kell cserélni és jó lesz, de én még nem cseréltem ki. Ha esetleg kicseréled, és megoldódik a dolog, akkor írd meg.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11610 Dátum:
2014.05.10 szombat, 13:22:15 »
Van valakinek itt a fórumon Wolf TDDI-je, tempomattal? Egyáltalán látott már valaki tempomatost belőle?
VIK-et kérdeztem, de Ő nem tudott rá válaszolni hogy lehet-e tempomatosítani a program elvesztése nélkül:-(
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.10 szombat, 15:29:07 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
EvoVI
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11611 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 09:38:50 »
Lehet hogy megreszkírozom, ha jutottam valamire jelzem.
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.05.10 szombat, 13:19:45
Nekem 6 éve ilyen.......
Ha adsz egy kis gázt indítózásnál, akkor talán ritkábban csinálja. Valakitől hallottam, (talán G_Zsolt volt....) hogy a hengerfejben lévő hőmérséklet jeladót kell cserélni és jó lesz, de én még nem cseréltem ki. Ha esetleg kicseréled, és megoldódik a dolog, akkor írd meg.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11612 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 14:36:32 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.05.10 szombat, 13:22:15
Van valakinek itt a fórumon Wolf TDDI-je, tempomattal? Egyáltalán látott már valaki tempomatost belőle?
VIK-et kérdeztem, de Ő nem tudott rá válaszolni hogy lehet-e tempomatosítani a program elvesztése nélkül:-(
csak a programban tér el a széria 115le-től?
ha igen ki tudja feltenni rá ?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11613 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 19:53:21 »
Idézetet írta: netcore - 2014.05.11 vasárnap, 14:36:32
csak a programban tér el a széria 115le-től?
ha igen ki tudja feltenni rá ?
Elvileg csak a programban tér el, a többi ugyanaz a motoron.
Egyelőre még nem tudom hogy lehet másolni, de én is át akarom rakni az enyémre. Csak mivel még nem láttam tempomatos Wolf-ost, ezért érdekelne hogy azt is tudja-e kezelni....
Nekem fontosabb a tempomat egyelőre mint a 147 LE.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11614 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 19:57:52 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.05.11 vasárnap, 19:53:21
Elvileg csak a programban tér el, a többi ugyanaz a motoron.
Egyelőre még nem tudom hogy lehet másolni, de én is át akarom rakni az enyémre. Csak mivel még nem láttam tempomatos Wolf-ost, ezért érdekelne hogy azt is tudja-e kezelni....
Nekem fontosabb a tempomat egyelőre mint a 147 LE.
Ha már aktiválva van a tempomatod akkor az működni is fog....
Akkor van baj, ha chippelve van az autó és utána akarsz tempomatot programoztatni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11615 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 20:48:33 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.11 vasárnap, 19:57:52
Ha már aktiválva van a tempomatod akkor az működni is fog....
Akkor van baj, ha chippelve van az autó és utána akarsz tempomatot programoztatni.
A helyzet az, hogy most az én autómban aktiválva van a tempomat. Gyári 115LE. Ha az ECU-t kicserélem egy nem tempomatos autóból (immóval, adagolóval együtt), amin Wolf program van abban is lehet aktiválni úgy hogy a Wolf programot ne bukjam el?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11616 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 20:56:32 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.05.11 vasárnap, 20:48:33
A helyzet az, hogy most az én autómban aktiválva van a tempomat. Gyári 115LE. Ha az ECU-t kicserélem egy nem tempomatos autóból (immóval, adagolóval együtt), amin Wolf program van abban is lehet aktiválni úgy hogy a Wolf programot ne bukjam el?
Szerintem úgy nem....
Miért nem rakatod rá a Wolf programot a saját ECUdra? ....kicsit egyszerűbb lenne, mint adagolót, immot, ECU-t cserélni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11617 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 21:00:45 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.11 vasárnap, 20:56:32
Szerintem úgy nem....
Miért nem rakatod rá a Wolf programot a saját ECUdra? ....kicsit egyszerűbb lenne, mint adagolót, immot, ECU-t cserélni.
kkor meg a temponat ugrik,ha nincs a wolfoson.pont ezt kérdi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11618 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 21:04:22 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.11 vasárnap, 21:00:45
kkor meg a temponat ugrik,ha nincs a wolfoson.pont ezt kérdi....
Ha a tempomat már aktiválva van a saját ECUján és úgy rakják rá a WOLF-ot....akkor is?
Ha tempomat progizás után chippeltetsz akkor nem tűnik el a tempomat....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11619 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 21:06:13 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.11 vasárnap, 21:04:22
Ha a tempomat már aktiválva van a saját ECUján és úgy rakják rá a WOLF-ot....akkor is?
Ha tempomat progizás után chippeltetsz akkor nem tűnik el a tempomat....
nekeverd!
Ha csippelik,a rajtalévőt letöltik-módosítják,visszarakják.
A wolfos meg egy új sw az ecunak.Ha nincs rajta tempomat akkor cumi.ezt kérdi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11620 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 21:11:35 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.11 vasárnap, 21:06:13
nekeverd!
Ha csippelik,a rajtalévőt letöltik-módosítják,visszarakják.
A wolfos meg egy új sw az ecunak.Ha nincs rajta tempomat akkor cumi.ezt kérdi!
Egy ügyes chippes nem tudja úgy módosítani a mostani programot, hogy olyan legyen, mint a WOLF? Megnézni a Wolfot és az alpján változtatni a mostanit.....
Érted mire gondolok?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11621 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 21:12:58 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.11 vasárnap, 21:11:35
Egy ügyes chippes nem tudja úgy módosítani a mostani programot, hogy olyan legyen, mint a WOLF? Megnézni a Wolfot és az alpján változtatni a mostanit.....
Érted mire gondolok?
de.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11622 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 21:18:58 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.11 vasárnap, 21:12:58
de.....
Akkor így működhet a dolog?
Vagy ne fárasszalak a hülyeségemmel?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11623 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 21:42:11 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.11 vasárnap, 21:18:58
Akkor így működhet a dolog?
Vagy ne fárasszalak a hülyeségemmel?
ne!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11624 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 19:12:40 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.11 vasárnap, 21:42:11
ne!
Egy a baj, a Wolf-os autó otthon van, én pedig Németországban...... Bunyekkel már beszéltünk erről, de Ő meg kb. 200km-re van attól, ahol a Wolfos autó van. A Wolfost nem tudom mozgatni, mert nincs rendszáma, és a tréleremre nem fér fel. Ezért gondoltam hogy szabi alatt átpakolok mindent, úgyis fele annyi km van a Wolfosban, mint az én mostani autómban. Csak az a r...adt tempomat.......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
mooondeo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11625 Dátum:
2014.05.13 kedd, 19:20:29 »
Tiszteletem !
Tddi motoron hol található a motorszám? Van egy tddi autó de nem tudjuk beazonosítani hány Le-s változat Help valaki?
Köszönjük!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11626 Dátum:
2014.05.13 kedd, 19:45:33 »
Idézetet írta: mooondeo - 2014.05.13 kedd, 19:20:29
Tiszteletem !
Tddi motoron hol található a motorszám? Van egy tddi autó de nem tudjuk beazonosítani hány Le-s változat Help valaki?
Köszönjük!
Az adagolónál....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11627 Dátum:
2014.05.13 kedd, 21:47:51 »
Idézetet írta: mooondeo - 2014.05.13 kedd, 19:20:29
Tiszteletem !
Tddi motoron hol található a motorszám? Van egy tddi autó de nem tudjuk beazonosítani hány Le-s változat Help valaki?
Köszönjük!
ha jól rémlik a 90-esen fix turbó van, a 115-nél változó geo-s
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11628 Dátum:
2014.05.13 kedd, 21:52:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.13 kedd, 21:47:51
ha jól rémlik a 90-esen fix turbó van, a 115-nél változó geo-s
Van 115-ös is fix turbóval.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11629 Dátum:
2014.05.13 kedd, 21:53:22 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.13 kedd, 21:52:32
Van 115-ös is fix turbóval.
igen?
akkor bocs
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11630 Dátum:
2014.05.13 kedd, 21:58:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.13 kedd, 21:53:22
igen?
akkor bocs
2001 07-ig (asszem) fix a 115 lovas. (enyém is az)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11631 Dátum:
2014.05.14 szerda, 12:44:43 »
Ha már a turbó a téma...
Az utóbbi hetekben eléggé eltűnt a teljesítménye a paripámnak (MK3 2002-es 2.0 TDDI)
Annyira, hogy kisebb emelkedőknél is kikapcsol a tempomat, vagy átalgos emelkedőnél akár 3-ba is vissza kell váltanom, hogy tartani tudjam a nymavadt 80-90-et, ahelyett, hogy a sort tartanám sokáig
((
Egyébként a turbó - szerintem - működik, mert a hangja is rendben van és 1-2-3-ban még érzem is ahogy elkezd dolgozni...4-5-ben már mintha nem is lenne
( 2 éve kellett cserélnem az alvázon lévő, a jobb hátsó kerék előtt felrögzített elektromos pumpát, mert akkor az volt a ludas. Utűna meg is táltosodott. Akkoriban dadogott az autó, le akart állni ha teljesítményre volt szükség, nagyjából 1900-as fordulattól, tehát a turbó beindulásának igényétől kezdve...nem kapott elég dizlit.
Most nem tudom mi lehet a gond!
A szerelőm nem ért ehhez, azt mondja hibakódot kellene olvasni. Vik meg messze lakik sajna
Kinek van tippje?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11632 Dátum:
2014.05.14 szerda, 14:00:41 »
Idézetet írta: csehors - 2014.05.14 szerda, 12:44:43
Ha már a turbó a téma...
Az utóbbi hetekben eléggé eltűnt a teljesítménye a paripámnak (MK3 2002-es 2.0 TDDI)
Annyira, hogy kisebb emelkedőknél is kikapcsol a tempomat, vagy átalgos emelkedőnél akár 3-ba is vissza kell váltanom, hogy tartani tudjam a nymavadt 80-90-et, ahelyett, hogy a sort tartanám sokáig
((
Egyébként a turbó - szerintem - működik, mert a hangja is rendben van és 1-2-3-ban még érzem is ahogy elkezd dolgozni...4-5-ben már mintha nem is lenne
( 2 éve kellett cserélnem az alvázon lévő, a jobb hátsó kerék előtt felrögzített elektromos pumpát, mert akkor az volt a ludas. Utűna meg is táltosodott. Akkoriban dadogott az autó, le akart állni ha teljesítményre volt szükség, nagyjából 1900-as fordulattól, tehát a turbó beindulásának igényétől kezdve...nem kapott elég dizlit.
Most nem tudom mi lehet a gond!
A szerelőm nem ért ehhez, azt mondja hibakódot kellene olvasni. Vik meg messze lakik sajna
Kinek van tippje?
Első sorban a turbócsöveket nézd végig a légszűrőtől a turbón keresztül egészen a szívócsonkig olajos csöveket bilincseket és környékét keress ott szökik a levegő.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11633 Dátum:
2014.05.14 szerda, 14:05:59 »
Idézetet írta: csehors - 2014.05.14 szerda, 12:44:43
Ha már a turbó a téma...
Az utóbbi hetekben eléggé eltűnt a teljesítménye a paripámnak (MK3 2002-es 2.0 TDDI)
Annyira, hogy kisebb emelkedőknél is kikapcsol a tempomat, vagy átalgos emelkedőnél akár 3-ba is vissza kell váltanom, hogy tartani tudjam a nymavadt 80-90-et, ahelyett, hogy a sort tartanám sokáig
((
Egyébként a turbó - szerintem - működik, mert a hangja is rendben van és 1-2-3-ban még érzem is ahogy elkezd dolgozni...4-5-ben már mintha nem is lenne
( 2 éve kellett cserélnem az alvázon lévő, a jobb hátsó kerék előtt felrögzített elektromos pumpát, mert akkor az volt a ludas. Utűna meg is táltosodott. Akkoriban dadogott az autó, le akart állni ha teljesítményre volt szükség, nagyjából 1900-as fordulattól, tehát a turbó beindulásának igényétől kezdve...nem kapott elég dizlit.
Most nem tudom mi lehet a gond!
A szerelőm nem ért ehhez, azt mondja hibakódot kellene olvasni. Vik meg messze lakik sajna
Kinek van tippje?
nem jártok már errefelé? én meg tudom nézni, hogy mit ír ki
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
mooondeo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11634 Dátum:
2014.05.14 szerda, 16:21:54 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.13 kedd, 19:45:33
Az adagolónál....
Köszi. Megvan!
Naplózva
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11635 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 16:52:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.05.03 szombat, 12:19:48
Vidd vissza a szerelőhőz aki szétbarmolta hogy csinálja meg.
Vagy 6 db csavart meglazitod és forditasz picit rajta gondolom a barom nem a stiftnél rakta össze...bepattintod és meghúzod a csavarokat...de ha igy használtad lapátokat megnézném nem e ért bele...
Cseréltem egy másikra....ki volt akadva.
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11636 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 16:53:30 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.13 kedd, 21:58:24
2001 07-ig (asszem) fix a 115 lovas. (enyém is az)
Az enyém 2001. Januári 115Le,és változós!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11637 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 17:19:52 »
Idézetet írta: attila82 - 2014.05.15 csütörtök, 16:53:30
Az enyém 2001. Januári 115Le,és változós!
Akkor nem tudom mi alapján ment ez Fordéknál.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11638 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 17:28:56 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.15 csütörtök, 17:19:52
Akkor nem tudom mi alapján ment ez Fordéknál.
Addig gyártották változóssal, amíg meg nem jelent 2001-ben a 130le-s tdci, onnantól a változóst csak az kapta, a tddi-nek meg maradt a fix.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mooondeo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11639 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 20:30:04 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.05.11 vasárnap, 19:53:21
Elvileg csak a programban tér el, a többi ugyanaz a motoron.
Egyelőre még nem tudom hogy lehet másolni, de én is át akarom rakni az enyémre. Csak mivel még nem láttam tempomatos Wolf-ost, ezért érdekelne hogy azt is tudja-e kezelni....
Nekem fontosabb a tempomat egyelőre mint a 147 LE.
Csak kíváncsiságból, a tddi 90Le és a 115Le.-s csak amotorvezérlés sw-ben tér el vagy van más alkatrész is ami nem egyforma?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11640 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 20:39:51 »
Idézetet írta: mooondeo - 2014.05.15 csütörtök, 20:30:04
Csak kíváncsiságból, a tddi 90Le és a 115Le.-s csak amotorvezérlés sw-ben tér el vagy van más alkatrész is ami nem egyforma?
kezdésnek más adagoló van rajtuk...115LE adagolója jobb.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11641 Dátum:
2014.05.15 csütörtök, 20:42:59 »
Idézetet írta: fargabb - 2014.05.15 csütörtök, 16:52:03
Cseréltem egy másikra....ki volt akadva.
Ez az ami a visszafolyó ágban van nyomástartó szelep(ami egy kalibrált csavar), ugye?
Énis vettem egy gyári bosch-t 8000-ért, meghúztam és félberepedt...kicsit ideges voltam, na...
Naplózva
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11642 Dátum:
2014.05.16 péntek, 17:12:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.05.15 csütörtök, 20:42:59
Ez az ami a visszafolyó ágban van nyomástartó szelep(ami egy kalibrált csavar), ugye?
Énis vettem egy gyári bosch-t 8000-ért, meghúztam és félberepedt...kicsit ideges voltam, na...
Igen,igy van..de megint nem indul,itt szívok a cégnél....
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11643 Dátum:
2014.05.16 péntek, 18:15:59 »
Idézetet írta: fargabb - 2014.05.16 péntek, 17:12:34
Igen,igy van..de megint nem indul,itt szívok a cégnél....
Főrelét cseréltél már? Ha az rossz, néha megáll menet közben az autó, vagy épp nem indul el ha olyanja van. Akkumulátor alatt van a nyúlványon, cikkszámára már nem emlékszem, de ha gondolod megnézem. Pár ezer Ft volt régebben. Mindig van egy nálam a kesztyűtartóban......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
fargabb
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11644 Dátum:
2014.05.16 péntek, 19:03:28 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.05.16 péntek, 18:15:59
Főrelét cseréltél már? Ha az rossz, néha megáll menet közben az autó, vagy épp nem indul el ha olyanja van. Akkumulátor alatt van a nyúlványon, cikkszámára már nem emlékszem, de ha gondolod megnézem. Pár ezer Ft volt régebben. Mindig van egy nálam a kesztyűtartóban......
Az tökéletes,most néztem meg.... :falbav:el nem tudom képzelni mi baj lehet...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11645 Dátum:
2014.05.16 péntek, 19:04:36 »
Idézetet írta: fargabb - 2014.05.16 péntek, 19:03:28
Az tökéletes,most néztem meg.... :falbav:el nem tudom képzelni mi baj lehet...
bal térdnél a borulás kapcsoló nem aktív?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11646 Dátum:
2014.05.16 péntek, 19:27:13 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.16 péntek, 19:04:36
bal térdnél a borulás kapcsoló nem aktív?
Neked ott a térded?
Ja, igen....... neked ott a térded!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11647 Dátum:
2014.05.16 péntek, 19:28:16 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.16 péntek, 19:27:13
Neked ott a térded?
Ja, igen....... neked ott a térded!
motsok,kötsög.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11648 Dátum:
2014.05.16 péntek, 22:52:27 »
Idézetet írta: fargabb - 2014.05.16 péntek, 17:12:34
Igen,igy van..de megint nem indul,itt szívok a cégnél....
furcsáltam is hogy attól ne indulna..mindenhol van üzemanyag? adagoló előtt és után is? nézted?
Naplózva
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11649 Dátum:
2014.05.17 szombat, 21:21:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.05.03 szombat, 12:19:48
Vidd vissza a szerelőhőz aki szétbarmolta hogy csinálja meg.
Vagy 6 db csavart meglazitod és forditasz picit rajta gondolom a barom nem a stiftnél rakta össze...bepattintod és meghúzod a csavarokat...de ha igy használtad lapátokat megnézném nem e ért bele...
Nos a kálvária a végéhez ért egyenlőre!Köszönet Bunyek Mesternek!
Ma lent voltam nála és turbo csere volt!meg szenvedett vele /csavarok/ de nagyon jól megcsinálta.
A vége egy változó geos nyomásos turbó lett.Belöte a nyomást rajta csere után és megy a verda ismét.
Hatalmas THX Bunyeknak.
Tanulság nem mindegy ki szereli az autódat kell a szakértelem!
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Oldalak:
1
...
226
227
228
229
230
231
232
[
233
]
234
235
236
237
238
239
240
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ