Szabolcs87
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11750 Dátum: 2014.06.10 kedd, 22:49:55 » |
|
Igen okozhat. Nem kell sokat melegíteni kapcsold be a klimát és el kell indulnia a ventinek is.
És mi az a cucc? Ha cserélni akarnám, milyen néven kéne keresni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Szabolcs87
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11751 Dátum: 2014.06.10 kedd, 22:50:30 » |
|
A relék 30-as és 87-es lábait. Ezeket kapcsolja össze. Ha ott a tépfesz a 30-ason és összezárva a 87-esre nem indul el, akkor a ventilátorok csatlakozói vagy a ventilátoroknál lesz a hiba.
Köszi a tippet! Holnap ezt is kipróbálom...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
papama
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11752 Dátum: 2014.06.10 kedd, 23:28:11 » |
|
Tankot csak leszereléssel tudom tisztítani?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #11753 Dátum: 2014.06.10 kedd, 23:40:15 » |
|
Tankot csak leszereléssel tudom tisztítani?
igen. máshogy még h lehetne szerinted?
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
papama
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11754 Dátum: 2014.06.11 szerda, 00:02:19 » |
|
igen. máshogy még h lehetne szerinted? Rosszul kérdeztem bocs, Az ülés alatt lévő nyíláson át valamit kitisztítani lehetséges?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #11755 Dátum: 2014.06.11 szerda, 06:46:35 » |
|
Rosszul kérdeztem bocs, Az ülés alatt lévő nyíláson át valamit kitisztítani lehetséges?
Nőgyógyász vagy?
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
papama
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11756 Dátum: 2014.06.11 szerda, 08:17:31 » |
|
Nőgyógyász vagy?
Hát nem, akk marad a leszedés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
K.Imi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11757 Dátum: 2014.06.11 szerda, 11:02:32 » |
|
Sziasztok! 1900-2000 fordulat között érzem hogy megtorpan az autó egy pillanatra mielőtt elkezd haladni. Jól sejtem hogy ez az AC pumpa elhalálozásának előjele? Esetleg megér egy próbát először a GO szűrőt kicserélni hátha összekapja magát? AC pumpából van valami ökölszabály hogy csak gyárit érdemes vagy pl. Bosch is megteszi? Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Szabolcs87
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11758 Dátum: 2014.06.11 szerda, 12:20:47 » |
|
Na találtam itt pár érdekes dolgot a forumon ezzel kapcsolatban:
Nekem mar 2 eve ,h osszegett az ellenalas ami a fokozatokert felelos.vettem bontottan ,feltettem,es radugtam a csatikat.@ nap mulva osszegett a generatotrom.Na vettem uj generatort,ismet radugtam,2 nap mulva az is osszeget.,visszacsereltem,garancia alapon.Aztan levettem a csatikat,es azota semmi baja a generatoromnak.Az ellenalas kiiktatsaval az a jelenseg,h amikor melegszik a motor,vagy a klimaban megni a nyomas,olyankor bekapcsol max fordulaton ,megy ugy 15 masodpercig,es leall,aztan amikor kell ujrabekapcs maxon es igy tovabb.
annak az ellenálásnak pont az alényege hogy azzal szabályozza a 2-es ventilátort, ha összeég akkor csak ki-be tudja kapcsolni maxon(tekintélytparancsolóan eplus2) Nekem is összeégett én levágtam a csába a csatikat és csokival összehúztam őket és új sarukat tettem rájuk,azóta is tökéletes.
Ha jol olvastam a huto jobb oldalál alul (szemben állva a kocsinak) van valamiféle ellenállás, és ott lehet a gond.
Hello! Sikerült végül megoldást találni? Nekem hasonló a problémám. Viszont nekem egyik ventim se kapcsol be. Ott az ellenállásnál levettem a csatit, és nekem is össze volt égve... :\ Mi végülis a bevált teendő? Ki kell kötni azt az ellenállást a francba?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #11759 Dátum: 2014.06.11 szerda, 16:19:43 » |
|
Sziasztok! 1900-2000 fordulat között érzem hogy megtorpan az autó egy pillanatra mielőtt elkezd haladni. Jól sejtem hogy ez az AC pumpa elhalálozásának előjele? Esetleg megér egy próbát először a GO szűrőt kicserélni hátha összekapja magát? AC pumpából van valami ökölszabály hogy csak gyárit érdemes vagy pl. Bosch is megteszi? Üdv Szerintem ez nem AC probléma....pont abban a fordulatszám tartományban állít előtöltést az adagoló (kicsit a hangja is más). A helyedben megcsinálnám ezt: http://mondeo.hu/wiki/index.php/%C3%9Czemanyagrendszer_tiszt%C3%ADt%C3%A1s_Liqui_Moly-val Egyébként a gyári = Bosch. (csak ford logo nélkül fele annyiba kerül)
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #11760 Dátum: 2014.06.11 szerda, 16:23:17 » |
|
Hello! Sikerült végül megoldást találni?
Nekem hasonló a problémám. Viszont nekem egyik ventim se kapcsol be. Ott az ellenállásnál levettem a csatit, és nekem is össze volt égve... :\ Mi végülis a bevált teendő? Ki kell kötni azt az ellenállást a francba?
A csati az összeég...tipushiba. Én levágtam és tettem rá csúszósarukat. Viszont attól megy a ventilátor (nekem ment)....csak a magasabb fokozatban. Az ellenállást ellenőrizd.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #11761 Dátum: 2014.06.11 szerda, 20:17:11 » |
|
Egyébként a gyári = Bosch. (csak ford logo nélkül fele annyiba kerül)
2001-esnél van ez még fordítva is
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
K.Imi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11762 Dátum: 2014.06.11 szerda, 23:31:11 » |
|
A csati az összeég...tipushiba. Én levágtam és tettem rá csúszósarukat. Viszont attól megy a ventilátor (nekem ment)....csak a magasabb fokozatban. Az ellenállást ellenőrizd.
Ennek lehet jele hogy amikor felkapcsol a venti látom a fényszórón hogy egy pillanatra elsötétül? Mintha valami komoly nagy áramfelvétel lenne a rendszerben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #11763 Dátum: 2014.06.12 csütörtök, 20:01:13 » |
|
Ennek lehet jele hogy amikor felkapcsol a venti látom a fényszórón hogy egy pillanatra elsötétül? Mintha valami komoly nagy áramfelvétel lenne a rendszerben Ha (csak) a magasabb fokozatot kapcsolja akkor simán lehet.... Érdemes megnézni az előtét ellenállás csatlakozóját. Húzd le és nézz bele....tuti össze lesz égve.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #11764 Dátum: 2014.06.13 péntek, 23:05:21 » |
|
valakinek akinek van működő etís linkeljen már egy képet a tank bekötéséről(üzemanyag csövek, ac stb) esetleg egy működő etis is jöhetne:D
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #11765 Dátum: 2014.06.13 péntek, 23:07:01 » |
|
valakinek akinek van működő etís linkeljen már egy képet a tank bekötéséről(üzemanyag csövek, ac stb) esetleg egy működő etis is jöhetne:D
Tank bekötése? Nem lehet eltéveszteni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #11766 Dátum: 2014.06.13 péntek, 23:08:10 » |
|
Tank bekötése? Nem lehet eltéveszteni.
kivétel ha tdci tank van fent
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #11767 Dátum: 2014.06.13 péntek, 23:14:16 » |
|
kivétel ha tdci tank van fent Na igen..... Nézd meg a tank tetején, hogy melyik a ki és be, aztán úgy kösd be.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #11768 Dátum: 2014.06.14 szombat, 06:40:49 » |
|
kivétel ha tdci tank van fent nekem is az került fel, de ugyan olyan volt mint a tddi
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
ewyng
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11769 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 09:53:30 » |
|
Sziasztok.uj vagyok még az oldalon mert most lettem gazdája egy 2001 es mondeonak ami 2000tddi motorral szerelt.máris egy kérdéssel fordulnák hozzátok.hogyan lehet kicserélni az első hosszbordás szíjat?én nézegettem de ott nagyon nincs hely!előre is köszönöm!üdv mindeniket!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #11770 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 11:21:41 » |
|
Sziasztok.uj vagyok még az oldalon mert most lettem gazdája egy 2001 es mondeonak ami 2000tddi motorral szerelt.máris egy kérdéssel fordulnák hozzátok.hogyan lehet kicserélni az első hosszbordás szíjat?én nézegettem de ott nagyon nincs hely!előre is köszönöm!üdv mindeniket!
lekell venni a generátort.nem vészes,otthon is kivitelezhető.meg jól jön hozzá egy szíjlazító.megtalálod a vikis cikkek között!A többi cikket is tanulmányozd,mert ott sok kérdésedre megtalálod a választ.és az FAQ ban is. http://mondeo.hu/index.php?board=30.0http://mondeo.hu/wiki/index.php/Kezd%C5%91lap
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
ewyng
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11771 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 15:13:40 » |
|
Köszönöm máris sokat segítettél!egy ujjabb infó?a tddi motorokon is van egr szelep?ha igen merre?nagyon sokat írtatok róla ezért érdekelne!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #11772 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 16:39:06 » |
|
Köszönöm máris sokat segítettél!egy ujjabb infó?a tddi motorokon is van egr szelep?ha igen merre?nagyon sokat írtatok róla ezért érdekelne!
Persze.a kipufogó öntvény aljáról csatlakozik és a váltó mögött van a tűzfal felé.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
ewyng
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11773 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 18:38:57 » |
|
Köszönöm javasoljátok a dugózást ennél a típusnál is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #11774 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 18:47:24 » |
|
Köszönöm javasoljátok a dugózást ennél a típusnál is?
persze.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #11775 Dátum: 2014.06.17 kedd, 15:10:57 » |
|
ha valaki ráér, fotozza már le lécci a tanknak azt a részét ahol az ac van , a csövezés érdekel. köszi
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
ewyng
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11776 Dátum: 2014.06.17 kedd, 18:41:05 » |
|
Köszi majd neki gyűrkőzöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #11777 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 12:32:43 » |
|
ha valaki ráér, fotozza már le lécci a tanknak azt a részét ahol az ac van , a csövezés érdekel. köszi
ez megoldódott, cserébe előjött egy nagyobb gond, emelkedik az olajszint... kb 200km alatt a maxig töltött olaj felment a nívó műanyag tetejére. az olaj nagyon híg , és elég büdös.. tippek esetleg , szerintem go kerül bele valahogy , az hogy hogy nemtudom jövőhéten visszatesszük a régi csúcsokat, ismét olajat cserélek és majd kiderül
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #11778 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 19:52:37 » |
|
ez megoldódott, cserébe előjött egy nagyobb gond, emelkedik az olajszint... kb 200km alatt a maxig töltött olaj felment a nívó műanyag tetejére. az olaj nagyon híg , és elég büdös.. tippek esetleg , szerintem go kerül bele valahogy , az hogy hogy nemtudom jövőhéten visszatesszük a régi csúcsokat, ismét olajat cserélek és majd kiderül
kompressziót is mérjetek.....!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #11779 Dátum: 2014.06.22 vasárnap, 20:03:26 » |
|
kompressziót is mérjetek.....! igen az is tervben van ,csak közbetét kell a mérőhöz.
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
K.Imi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11780 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 18:11:28 » |
|
ez megoldódott, cserébe előjött egy nagyobb gond, emelkedik az olajszint... kb 200km alatt a maxig töltött olaj felment a nívó műanyag tetejére. az olaj nagyon híg , és elég büdös.. tippek esetleg , szerintem go kerül bele valahogy , az hogy hogy nemtudom jövőhéten visszatesszük a régi csúcsokat, ismét olajat cserélek és majd kiderül
Gyűrűtörésnek hangzik de ne legyen igazam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #11782 Dátum: 2014.06.24 kedd, 19:48:51 » |
|
Hát ebből így pont semmit nem lehet meghatározni. Nekem is 8.0-8.1 körül szokott mutatni az átlag fogyasztás kijelzőm.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
atadzso
|
|
« Új hozzászólás #11783 Dátum: 2014.06.24 kedd, 20:10:16 » |
|
Hát ebből így pont semmit nem lehet meghatározni. Nekem is 8.0-8.1 körül szokott mutatni az átlag fogyasztás kijelzőm. Ugy néz ki a dolog hogy 1800 körül elkezd kerregni gyorsítás közben. Ha nyomom neki akkor nem hallani.
|
|
|
Naplózva
|
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #11784 Dátum: 2014.06.24 kedd, 21:03:37 » |
|
Ugy néz ki a dolog hogy 1800 körül elkezd kerregni gyorsítás közben. Ha nyomom neki akkor nem hallani.
Nos azért annyira szerintem nem vészes. A TDDI elvileg ilyen durván vált épp 1800 fordulatnál előtöltést az adagoló. Erőteljes gyorsításkor nem feltűnő de terheletlenül elég idétlen traktor lesz belőle. Azt inkább nem értem hogy ez miért most tűnt fel. Szóval nyugi kb míg ki nem rohad alólad ilyen lesz!
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
atadzso
|
|
« Új hozzászólás #11785 Dátum: 2014.06.24 kedd, 21:28:51 » |
|
Nos azért annyira szerintem nem vészes. A TDDI elvileg ilyen durván vált épp 1800 fordulatnál előtöltést az adagoló. Erőteljes gyorsításkor nem feltűnő de terheletlenül elég idétlen traktor lesz belőle. Azt inkább nem értem hogy ez miért most tűnt fel. Szóval nyugi kb míg ki nem rohad alólad ilyen lesz! Lehet igazad van. de ez csak egy ideje van eddig nem hallottam és mióta ez van megnőt a fogyasztásom is.
|
|
|
Naplózva
|
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #11786 Dátum: 2014.06.24 kedd, 21:59:20 » |
|
Lehet igazad van. de ez csak egy ideje van eddig nem hallottam és mióta ez van megnőt a fogyasztásom is.
Szerintem nem ettől nőtt meg. Esetleg klíma használat, gumi, több városi forgalom stb.
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
atadzso
|
|
« Új hozzászólás #11787 Dátum: 2014.06.25 szerda, 08:56:07 » |
|
Szerintem nem ettől nőtt meg. Esetleg klíma használat, gumi, több városi forgalom stb.
Hát lehet.Most valahogy meg probálom kideriteni hogy az előtöltés állítás müködik-e.Probáltam fordulaton kitartani 1800 körül ahol vált de vagy nem találtam el vagy tényleg nem müködik.
|
|
|
Naplózva
|
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #11788 Dátum: 2014.06.25 szerda, 12:39:21 » |
|
ez megoldódott, cserébe előjött egy nagyobb gond, emelkedik az olajszint... kb 200km alatt a maxig töltött olaj felment a nívó műanyag tetejére. az olaj nagyon híg , és elég büdös.. tippek esetleg , szerintem go kerül bele valahogy , az hogy hogy nemtudom jövőhéten visszatesszük a régi csúcsokat, ismét olajat cserélek és majd kiderül I Adagoló fejszelep. Szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #11789 Dátum: 2014.06.25 szerda, 17:14:23 » |
|
gondolom az adagoló leszerelésével javítható csak
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
EvoVI
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11790 Dátum: 2014.06.25 szerda, 18:11:49 » |
|
Hello! Rávettem magam és kivettem a hőmérséklet érzékelőt mondom veszek egyet bontóból 4000-5000ft ért. Kivettem az érzékelő végén nem tudom hogy porcelánnak kellene lenni vagy csak valami piszok volt rajt.A lényeg hogy bármi volt csak félig takarta az érzékelő végén a nyilást.Kipiszkáltam visszaraktam és azóta lekopogom nincs probléma az inditásnál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #11791 Dátum: 2014.06.25 szerda, 18:14:41 » |
|
Hello! Rávettem magam és kivettem a hőmérséklet érzékelőt mondom veszek egyet bontóból 4000-5000ft ért. Kivettem az érzékelő végén nem tudom hogy porcelánnak kellene lenni vagy csak valami piszok volt rajt.A lényeg hogy bármi volt csak félig takarta az érzékelő végén a nyilást.Kipiszkáltam visszaraktam és azóta lekopogom nincs probléma az inditásnál.
hengerfej hőmérséklet érzékelőről beszélsz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
EvoVI
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11792 Dátum: 2014.06.25 szerda, 19:23:13 » |
|
hengerfej hőmérséklet érzékelőről beszélsz?
Igen arról.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
netcore
|
|
« Új hozzászólás #11793 Dátum: 2014.06.25 szerda, 21:17:36 » |
|
gondolom az adagoló leszerelésével javítható csak
kompresszió mérés megvolt, vezérlés felől indulva 22bar 25bar 27bar 30bar ez elvileg nem tűnik rossznak talán 19bar a gyári tűrés ha jóltudom régi befecsik visszakerültek, holnap turbo geo tisztítás ,ismét olajcsere és folyt köv mióta nem megy a verda mapi szinten többszáz km-t azóta minden beszarik rajta:D
|
|
|
Naplózva
|
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69! Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18" R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #11794 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 07:26:03 » |
|
Igen arról.
Én úgy tudom/tudtam az csak egyszer használatos...mér is rendesen?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11795 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 10:08:07 » |
|
Reggel egy tehetséges kolléga megkért, hogy bikázzam be. Mondom persze (10e-lesz ), tedd föl a kábelt. Felraktam én is az enyémre, majd indítózik. Semmi. Akkor látom, hogy füstöl a kábel! Gyorsan lekaptam és észrevettem, hogy az idióta fordítva rakta föl a polatirtást szerencsére az enyémnek nem lett baja, de az övét nem tudom, mert címre kellett mennem. Mit okozhat egy ilyen malőr?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #11796 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 10:51:39 » |
|
Reggel egy tehetséges kolléga megkért, hogy bikázzam be. Mondom persze (10e-lesz ), tedd föl a kábelt. Felraktam én is az enyémre, majd indítózik. Semmi. Akkor látom, hogy füstöl a kábel! Gyorsan lekaptam és észrevettem, hogy az idióta fordítva rakta föl a polatirtást szerencsére az enyémnek nem lett baja, de az övét nem tudom, mert címre kellett mennem. Mit okozhat egy ilyen malőr? egy rossz aksit-generátort,néhány elpukkant biztit.esetenként halott motorvezérlőt.... de bénák vagytok vazze!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #11797 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 11:13:53 » |
|
Reggel egy tehetséges kolléga megkért, hogy bikázzam be. Mondom persze (10e-lesz ), tedd föl a kábelt. Felraktam én is az enyémre, majd indítózik. Semmi. Akkor látom, hogy füstöl a kábel! Gyorsan lekaptam és észrevettem, hogy az idióta fordítva rakta föl a polatirtást szerencsére az enyémnek nem lett baja, de az övét nem tudom, mert címre kellett mennem. Mit okozhat egy ilyen malőr? Gyakorlatilag bármit tönkre tehet, amiben áram mászkál Amit csak tudsz, kapcsolgass végig az autón.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11798 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 12:18:45 » |
|
egy rossz aksit-generátort,néhány elpukkant biztit.esetenként halott motorvezérlőt.... de bénák vagytok vazze! Ráadásul rossz topikba írtam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #11799 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 12:21:01 » |
|
kompresszió mérés megvolt, vezérlés felől indulva 22bar 25bar 27bar 30bar
ez elvileg nem tűnik rossznak talán 19bar a gyári tűrés ha jóltudom
hát, a jótól is messze van.
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
|