Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:03:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
233
234
235
236
237
238
239
[
240
]
241
242
243
244
245
246
247
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5105029 alkalommal)
0 Felhasználó és 232 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11950 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 16:04:49 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.08.04 hétfő, 13:13:57
Na hali mindenkinek
Jelentem kiértem Ausztriába,vákum nélkül
-hát fura egy kör volt az tuti!!!
Most a dolgok állása szerint a lent levő vákum szabályzó szelep az kuka.Csak azt nem tudom hogy hol lehet beszerezni alkatrészként?Ebben a dologban kérném a segítségeteket,mert én kerestem már a Cromaxnál,Bárdinál..............de sehol nem dob ki olyat hogy vákum szabályzó szelep,vagy teljesen más az elnevezése?
Kérlek ha tudtok segítsetek
Köszike!További szép napot
nekem van egy komplett szett csövekkel, turbó és egr szeleppel, puffertartállyal ha érdekel...
Naplózva
Gigibacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11951 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 20:08:42 »
Sziasztok!
sikerült szert tennem egy 2001-es kombira, 2.0tddi Trend, nagyon tetszik!
Az lenne a gyors kérdésem, hogy ilyenkor az alap olaj/szűrők cseréjén kívül mit érdemes rögtön cserélni? Szíjakat/görgőiket? Ékszíjtárcsát? Illetve hová lenne érdemes vinnem, tudtok ajánlani valakit? (XI. kerület vagy Budaörs, illetve ezek környezete lenne preferált)
előre is köszi!
(már elkezdtem feldolgozni ezt a témát, de még van hátra belőle rendesen, bocsesz, ha már esetleg meg voltak válaszolva)
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11952 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 20:30:54 »
Idézetet írta: Gigibacsi - 2014.08.04 hétfő, 20:08:42
Sziasztok!
sikerült szert tennem egy 2001-es kombira, 2.0tddi Trend, nagyon tetszik!
Az lenne a gyors kérdésem, hogy ilyenkor az alap olaj/szűrők cseréjén kívül mit érdemes rögtön cserélni? Szíjakat/görgőiket? Ékszíjtárcsát? Illetve hová lenne érdemes vinnem, tudtok ajánlani valakit? (XI. kerület vagy Budaörs, illetve ezek környezete lenne preferált)
előre is köszi!
(már elkezdtem feldolgozni ezt a témát, de még van hátra belőle rendesen, bocsesz, ha már esetleg meg voltak válaszolva)
Ha igazolt az olajcsere, akkor nem kell feltétlen. Ha a hosszbordás szíjon látsz repedéseket a bordáknál, akkor érdemes cserélni. A főtengely szíjtárcsát meg a feszítőt akkor szokták, ha már hangja van.
Naplózva
Gigibacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11953 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 20:38:11 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.08.04 hétfő, 20:30:54
Ha igazolt az olajcsere, akkor nem kell feltétlen. Ha a hosszbordás szíjon látsz repedéseket a bordáknál, akkor érdemes cserélni. A főtengely szíjtárcsát meg a feszítőt akkor szokták, ha már hangja van.
Sajnos nincs semmilyen papírom arról, hogy mikor volt az autó utoljára szervizben. Az órája 134ezret mutat, de ez egy 13 éves dízel kombinál számomra elég hihetetlen (még ha amúgy maga az autó szerintem nagyon szép állapotban is van), tehát ezt sem tekinteném mérvadó adatnak... Ezért gondoltam arra, hogy inkább most kicserélem amit kell, és akkor nyugodtan alszom egy darabig
A szíjakon nem látok repedéseket, de azért az látszik rajtuk, hogy nem mostanában voltak cserélve, és mintha lenne valami surrogó hang is járó motornál, ebből gondoltam én arra, hogy nem volna pénzkidobás ezeket is cserélni.
A Cromax 133ezres ajánlatot adott az olaj/szűrők/szíjak/feszítőik/ékszíjtárcsa cserére, komplett anyag+munkadíj, ez soknak számít? Egyáltalán érdemes hozzájuk vinni, vagy inkább kerüljem őket? (olvasni ilyet is olyat is, szép dolog az internet...
)
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11954 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 20:56:52 »
Idézetet írta: Gigibacsi - 2014.08.04 hétfő, 20:38:11
Sajnos nincs semmilyen papírom arról, hogy mikor volt az autó utoljára szervizben. Az órája 134ezret mutat, de ez egy 13 éves dízel kombinál számomra elég hihetetlen (még ha amúgy maga az autó szerintem nagyon szép állapotban is van), tehát ezt sem tekinteném mérvadó adatnak... Ezért gondoltam arra, hogy inkább most kicserélem amit kell, és akkor nyugodtan alszom egy darabig
A szíjakon nem látok repedéseket, de azért az látszik rajtuk, hogy nem mostanában voltak cserélve, és mintha lenne valami surrogó hang is járó motornál, ebből gondoltam én arra, hogy nem volna pénzkidobás ezeket is cserélni.
A Cromax 133ezres ajánlatot adott az olaj/szűrők/szíjak/feszítőik/ékszíjtárcsa cserére, komplett anyag+munkadíj, ez soknak számít? Egyáltalán érdemes hozzájuk vinni, vagy inkább kerüljem őket? (olvasni ilyet is olyat is, szép dolog az internet...
)
Az olaj 8e, a szűrők is kb annyi, a főtengely szíjtárcsa a legdrágább az egészben. Az olyan 30-40e között van. A feszítőn pedig érdemes a gumi szilentet kicserélni alupogácsára. Valahol van róla leírás. Úgy olcsóbb. Amúgy a bárdinál lehet kapni külön a feszítő patront 20e ft körüli áron. A többinél komplett láttam eddig olyan 50e ft környékén. Ha van egy kis műszaki érzéked, akkor te is meg tudod csinálni. Ha nem mered, akkor se vidd a Cromaxhoz, mert k. drágán dolgoznak.
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11955 Dátum:
2014.08.04 hétfő, 22:52:48 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.08.04 hétfő, 14:37:14
Mielőtt nagyon szétszednéd az autót, én méretnék egy turbonyomást. Ha az rendben van, akkor egy hibalehetőség kizárva. Honnan tudod, hogy ott nincs vákuum? Kimértétek. A turbonyomást is terhelésen szokás mérni. Ahogy itt már korábban leírták a vákuumszelep a turbonál is terhelésen működik rendesen. De lehet, hogy én emlékszem rosszul. Vissza kellene keresni, mert már biztos, hogy volt erről szó korábban.
Szia,köszi a tanácsot!
Abból következtetek,hogy ami a turbó tetején van vákumdob,na az ahoz csatlakozó csőben nincs vákum,semien fordulati tartományban.Ekkor lehúztam a csövet ami a vákum szivattyútól megy le a két szabályzó szelephez,ott van vákum,vagyis a vákum eljut a két szelepig!!Na ezután a fölső szelepet levettem,azt aminek 3 ága van,egy a vákumot szálítja le,egy a turbóhoz,egy pedig az egrhez.Na most a kezemben a szelep,a turbó-egr-kiállás teljesen szabadon átjárható,ahova a vákum van csatlakoztatva az viszont nem.De gondolom ez a normális működése,csak elméletem szerint ha az autó motorja jár,akkor nyitna ki,s engedné a vákumot tovább a turbó-egr-és az alsó szelephez.Ezután magát a szelepet teszteltem le csak az elektromos csatit tettem rá+egy csövet a vákumcső helyére,de semmi nem lett átjárható a vákum számára.Nos nagy körvonalakban ennyi,ebből következtetek hogy az a rossz,meg abból hogy az autó kib@szott lomha alig megy,de lehet érezni a 2000-fordulatot hogy onnan azért megindul(megindúúúl-hmmm ha ezt annak lehet nevezni
)szóval ennyi nagy körvonalakban,sajna most kint vagyok 15-ig nem tudok semmit tenni,úgyhogy f@sza lesz az út is haza
:eplus2:Na köszönöm a segítségeteket,szép estét mindenkinek
Sziasztok
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11956 Dátum:
2014.08.05 kedd, 10:19:34 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.08.04 hétfő, 22:52:48
Szia,köszi a tanácsot!
Abból következtetek,hogy ami a turbó tetején van vákumdob,na az ahoz csatlakozó csőben nincs vákum,semien fordulati tartományban.Ekkor lehúztam a csövet ami a vákum szivattyútól megy le a két szabályzó szelephez,ott van vákum,vagyis a vákum eljut a két szelepig!!Na ezután a fölső szelepet levettem,azt aminek 3 ága van,egy a vákumot szálítja le,egy a turbóhoz,egy pedig az egrhez.Na most a kezemben a szelep,a turbó-egr-kiállás teljesen szabadon átjárható,ahova a vákum van csatlakoztatva az viszont nem.De gondolom ez a normális működése,csak elméletem szerint ha az autó motorja jár,akkor nyitna ki,s engedné a vákumot tovább a turbó-egr-és az alsó szelephez.Ezután magát a szelepet teszteltem le csak az elektromos csatit tettem rá+egy csövet a vákumcső helyére,de semmi nem lett átjárható a vákum számára.Nos nagy körvonalakban ennyi,ebből következtetek hogy az a rossz,meg abból hogy az autó kib@szott lomha alig megy,de lehet érezni a 2000-fordulatot hogy onnan azért megindul(megindúúúl-hmmm ha ezt annak lehet nevezni
)szóval ennyi nagy körvonalakban,sajna most kint vagyok 15-ig nem tudok semmit tenni,úgyhogy f@sza lesz az út is haza
:eplus2:Na köszönöm a segítségeteket,szép estét mindenkinek
Sziasztok
Egy turbonyomás mérést akkor is megejtenék. Egy ELM+forscan cuccal meg lehet csinálni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11957 Dátum:
2014.08.05 kedd, 17:35:22 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.08.05 kedd, 10:19:34
Egy turbonyomás mérést akkor is megejtenék. Egy ELM+forscan cuccal meg lehet csinálni.
Ha nincs vákum fent a dobon minek mérjen turbónyomást...úgysem lesz..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11958 Dátum:
2014.08.05 kedd, 17:40:58 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.08.04 hétfő, 22:52:48
Szia,köszi a tanácsot!
Abból következtetek,hogy ami a turbó tetején van vákumdob,na az ahoz csatlakozó csőben nincs vákum,semien fordulati tartományban.Ekkor lehúztam a csövet ami a vákum szivattyútól megy le a két szabályzó szelephez,ott van vákum,vagyis a vákum eljut a két szelepig!!Na ezután a fölső szelepet levettem,azt aminek 3 ága van,egy a vákumot szálítja le,egy a turbóhoz,egy pedig az egrhez.Na most a kezemben a szelep,a turbó-egr-kiállás teljesen szabadon átjárható,ahova a vákum van csatlakoztatva az viszont nem.De gondolom ez a normális működése,csak elméletem szerint ha az autó motorja jár,akkor nyitna ki,s engedné a vákumot tovább a turbó-egr-és az alsó szelephez.Ezután magát a szelepet teszteltem le csak az elektromos csatit tettem rá+egy csövet a vákumcső helyére,de semmi nem lett átjárható a vákum számára.Nos nagy körvonalakban ennyi,ebből következtetek hogy az a rossz,meg abból hogy az autó kib@szott lomha alig megy,de lehet érezni a 2000-fordulatot hogy onnan azért megindul(megindúúúl-hmmm ha ezt annak lehet nevezni
)szóval ennyi nagy körvonalakban,sajna most kint vagyok 15-ig nem tudok semmit tenni,úgyhogy f@sza lesz az út is haza
:eplus2:Na köszönöm a segítségeteket,szép estét mindenkinek
Sziasztok
A két egymás melletti szelep egyforma, csak a csatikban van kicsi különbség...ezért cseréld fel a két szelepet, ha a másik jó (ami az egr-t vitte) akkor ráfaragod a csatit (vagyis nem a csatin kell faragni, hanem a szelepen van egy sín az kell lefaragni és rácsúszik a csati) és jó lesz. Az hogy az egr meg nem fog működni az Neked csak jó.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11959 Dátum:
2014.08.06 szerda, 11:31:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.08.05 kedd, 17:35:22
Ha nincs vákum fent a dobon minek mérjen turbónyomást...úgysem lesz..
Neked elhiszem. És ezt mindenféle irónia nélkül írom.
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11960 Dátum:
2014.08.06 szerda, 20:07:19 »
Sziasztok!
Elég ramaty a kipufogó az autón, lassan műszakira kell vinni.
Találtam ezt a két dobot?
http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-mk3-kipufogo-ID1yPF7.html#725bb890c2
,
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Szerintetek ez kombira jó?
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11961 Dátum:
2014.08.06 szerda, 20:29:55 »
Idézetet írta: breakbeat - 2014.08.06 szerda, 20:07:19
Sziasztok!
Elég ramaty a kipufogó az autón, lassan műszakira kell vinni.
Találtam ezt a két dobot?
http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-mk3-kipufogo-ID1yPF7.html#725bb890c2
,
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Szerintetek ez kombira jó?
Hát a cromax pl nem tesz különbséget. Attól még lehet. A bárdién a középsőt egyformára írja, viszont a hátsó más.
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/kipufogorendszer-turbo/kipufogo-alkatreszek/kipufogodob
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11962 Dátum:
2014.08.06 szerda, 20:51:01 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.08.06 szerda, 20:29:55
Hát a cromax pl nem tesz különbséget. Attól még lehet. A bárdién a középsőt egyformára írja, viszont a hátsó más.
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/kipufogorendszer-turbo/kipufogo-alkatreszek/kipufogodob
Én is azért vagyok bizonytalan, mert a Bosal.com cikkszám szerint csak 4/5 ajtóshoz írja, de valahol meg nem tesz különbséget, ahogy mondod. Annak meg hogy mindent át kelljen variálni, vágni, hajlítani, (kipufogós örömére) nem sok értelmét látom. Köszi!
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11963 Dátum:
2014.08.08 péntek, 09:47:50 »
Szia, szuper, köszi, és az mikor lehet csere érett? Mondjuk ha hangos, akkor most.
Idézetet írta: Ervin - 2014.08.02 szombat, 07:46:26
A főtengelytől az adagolóig láncos, az adagolótól fel a vezérműtengelyig meg szíjas...
ilyen öszvér megoldás. Ja és a 75 és 90 le-s motor teljesen egyforma.
Az adagolótól a vez tengelyig:
A főtengelytől az adagolóig:
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11964 Dátum:
2014.08.10 vasárnap, 14:34:10 »
Sziasztok,szép napot mindenkinek
Ma volt egy kis időm,s megfogadtam Ervin tanácsát(amit nagyon köszönök
) és felcseréltem a két vákumvezérlő szelepet,nem volt az egész 30perc,de sajna hiába
.Ugyan úgy nem engedi a turbóhoz a vákumot,mint a testvére!!!Ebből már most arra következtetek hogy nem e annak a vezérlésével van e probléma???Vagyis ha csati megy rá akkor gondolom annak működését elektronikusan szabályozza valami?
?Vagy merre induljak meg tovább?Szedegessem ki az összes biztit,hátha valamelyik kiment,vagy?
Aki tud tanácsot, azt megköszönném.Ja,amint már írtam,hazafele menet hallottam hogy kifújt a turbó,mint kiderült az akksi melletti csőröl leesett a bilincs,s így mentem egy jó 300ast,s utána lett vége a vákumnak,ezt csak azért írom,hogy lehet e összefüggés,vagy ez csak véletlen egybeesés?
köszike sziasztok
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11965 Dátum:
2014.08.10 vasárnap, 14:46:56 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.08.10 vasárnap, 14:34:10
Sziasztok,szép napot mindenkinek
Ma volt egy kis időm,s megfogadtam Ervin tanácsát(amit nagyon köszönök
) és felcseréltem a két vákumvezérlő szelepet,nem volt az egész 30perc,de sajna hiába
.Ugyan úgy nem engedi a turbóhoz a vákumot,mint a testvére!!!Ebből már most arra következtetek hogy nem e annak a vezérlésével van e probléma???Vagyis ha csati megy rá akkor gondolom annak működését elektronikusan szabályozza valami?
?Vagy merre induljak meg tovább?Szedegessem ki az összes biztit,hátha valamelyik kiment,vagy?
Aki tud tanácsot, azt megköszönném.Ja,amint már írtam,hazafele menet hallottam hogy kifújt a turbó,mint kiderült az akksi melletti csőröl leesett a bilincs,s így mentem egy jó 300ast,s utána lett vége a vákumnak,ezt csak azért írom,hogy lehet e összefüggés,vagy ez csak véletlen egybeesés?
köszike sziasztok
Én még megnézném a MAP-ot, ha a szelepcsere nem hozott eredményt....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11966 Dátum:
2014.08.10 vasárnap, 15:24:18 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.10 vasárnap, 14:46:56
Én még megnézném a MAP-ot, ha a szelepcsere nem hozott eredményt....
azt lent találom a hűtő alatt.ha jòl gondolom
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11967 Dátum:
2014.08.10 vasárnap, 15:53:17 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.08.10 vasárnap, 15:24:18
azt lent találom a hűtő alatt.ha jòl gondolom
Igen a váltó felőli oldalon van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11968 Dátum:
2014.08.10 vasárnap, 16:39:21 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.10 vasárnap, 15:53:17
Igen a váltó felőli oldalon van.
köszi de mit nèzzek vegyem ki ès tisztítsam meg?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11969 Dátum:
2014.08.10 vasárnap, 16:47:57 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.08.10 vasárnap, 16:39:21
köszi de mit nèzzek vegyem ki ès tisztítsam meg?
Tisztítani nem kell. Inkább mérni kellene....amihez tudni kéne a különböző nyomasértékekhez tartozó feszültséget....bonyolult. Csatlakozót azért ellenőrizheted.
Ami egyszerűbb: Elm-327 kütyüd van? Azzal nem csak nyomást, de feszültséget is lehet nézni a MAP-nál.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11970 Dátum:
2014.08.10 vasárnap, 16:54:57 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.10 vasárnap, 16:47:57
Tisztítani nem kell. Inkább mérni kellene....amihez tudni kéne a különböző nyomasértékekhez tartozó feszültséget....bonyolult. Csatlakozót azért ellenőrizheted.
Ami egyszerűbb: Elm-327 kütyüd van? Azzal nem csak nyomást, de feszültséget is lehet nézni a MAP-nál.
megmondom őszintèn semmim nincs jelenleg kint vagyok ausztriában..jövőhèten megyek haza,sajna vákum nèlkül
Naplózva
csikizsu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11971 Dátum:
2014.08.10 vasárnap, 21:53:14 »
sziasztok!szeptemberben sajnos megválunk 2001-es szürke dízel mondikánktól .a hozzá vásárolt alkatrészek így már nem kerülnek felhasználásra.így eladó nagy ködlámpás lökhárító króm díszrácssal ködlámpával 25000Ft-ért: két újszerű első lámpa 10000-Ft valamint egy tempomat 35000Ft-ért.{MK2-es Mondeo}érd:0620 528 3410 tel.számon.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11972 Dátum:
2014.08.10 vasárnap, 22:07:54 »
Idézetet írta: csikizsu - 2014.08.10 vasárnap, 21:53:14
sziasztok!szeptemberben sajnos megválunk 2001-es szürke dízel mondikánktól .a hozzá vásárolt alkatrészek így már nem kerülnek felhasználásra.így eladó nagy ködlámpás lökhárító króm díszrácssal ködlámpával 25000Ft-ért: két újszerű első lámpa 10000-Ft valamint egy tempomat 35000Ft-ért.{MK2-es Mondeo}érd:0620 528 3410 tel.számon.
Ennek inkább a keres-kínál topicban lenne a helye....ott nagyobb sikerrel tudod eladni is.
Ha 2001-es akkor az már MK3.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11973 Dátum:
2014.08.11 hétfő, 20:36:56 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.08.10 vasárnap, 16:39:21
köszi de mit nèzzek vegyem ki ès tisztítsam meg?
Zoleexnak igaza van. MAP-ot telenyomhatta olajjal a 300km alatt. Lehet hogy érdemes lenne kitakaritani, de ne hasznàlj hozzà féktisztiot.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11974 Dátum:
2014.08.12 kedd, 20:38:38 »
Sziasztok!
Egy kis segítsèget kèrnèk. Alà nèztem ma aknàbòl as autônak ès azt vettem èszre, hogy a felsõ vàkumszelep legvastagabb csövènek a csonkja le van törve ès nem csatlakozik a szelephez. Milyen hibàt okoz ez?
Naplózva
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11975 Dátum:
2014.08.16 szombat, 17:46:22 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.08.04 hétfő, 20:30:54
Ha igazolt az olajcsere, akkor nem kell feltétlen. Ha a hosszbordás szíjon látsz repedéseket a bordáknál, akkor érdemes cserélni. A főtengely szíjtárcsát meg a feszítőt akkor szokták, ha már hangja van.
Szaisztok! Bocsi, de érdeklődnék, hogy a főtengely szíjtárcsának milyen hangja van? Az enyémen most jött elő, hogy alapjáraton kattogó, csörgő-zörgő hangja van, ha gázt adok elhalgat. 115lovas di. Nem tudom,hogy az-e a baja, vagy a klímakompresszor, vagy a feszítő görgök. Köszi a segítséget.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11976 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 19:21:47 »
Idézetet írta: probaneger - 2014.08.16 szombat, 17:46:22
Szaisztok! Bocsi, de érdeklődnék, hogy a főtengely szíjtárcsának milyen hangja van? Az enyémen most jött elő, hogy alapjáraton kattogó, csörgő-zörgő hangja van, ha gázt adok elhalgat. 115lovas di. Nem tudom,hogy az-e a baja, vagy a klímakompresszor, vagy a feszítő görgök. Köszi a segítséget.
Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldali zajokat, több dolog okozhatja. Pl amint írod a főtengely ékszíjtárcsa, melynek halála szemmel is jól látható különösen alacsony fordulat tartományban az erősen megnövekedett oldal irányú ütésből adódóan. Ugyanilyen kellemetlen hangokat képes produkálni a hidraulikus rugóban kiverődött gumiszilentek, ami alupogácsázással nagyon könnyen orvosolható. Cikk a WIKI-ben. Végűl kellemetlen hangokat tud produkálni még az erőteljesen megnyúlt generátor szíj, mely alapjáraton erőteljesen beleng. A generátor oldali görgők erőteljes kopás esetén jól halható sivító síró hangot adnak. Ha neki állsz a generátor oldal felújításának, akkor egyszerre érdemes a három görgőt a főtengelyékszíj tárcsát és a hidraulikus rugó pogácsázását megcsinálni, és akkor egy jó darabig felejtős ez az oldal. Ha egy elhasználódott elem benne marad a rendszerben, az rövid idő alatt megeszi az újonnan beépített alkatrészeket is. Tovább javítható a rendszer zajcsökkentése, egy generátor szabadonfutó beépítésével, ami jelentősen kíméli a többi elem mechanikai igénybevételét. A szabadonfutó márkáját tekintve, a gyári INA szabadon futót tudom ajánlani hosszú távra. A klímakompresszor hibája jól behatárolható a ki-be kapcsolgatással.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.17 vasárnap, 19:24:03 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11977 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 19:51:13 »
Idézetet írta: László - 2014.08.17 vasárnap, 19:21:47
Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldali zajokat, több dolog okozhatja. Pl amint írod a főtengely ékszíjtárcsa, melynek halála szemmel is jól látható különösen alacsony fordulat tartományban az erősen megnövekedett oldal irányú ütésből adódóan. Ugyanilyen kellemetlen hangokat képes produkálni a hidraulikus rugóban kiverődött gumiszilentek, ami alupogácsázással nagyon könnyen orvosolható. Cikk a WIKI-ben. Végűl kellemetlen hangokat tud produkálni még az erőteljesen megnyúlt generátor szíj, mely alapjáraton erőteljesen beleng. A generátor oldali görgők erőteljes kopás esetén jól halható sivító síró hangot adnak. Ha neki állsz a generátor oldal felújításának, akkor egyszerre érdemes a három görgőt a főtengelyékszíj tárcsát és a hidraulikus rugó pogácsázását megcsinálni, és akkor egy jó darabig felejtős ez az oldal. Ha egy elhasználódott elem benne marad a rendszerben, az rövid idő alatt megeszi az újonnan beépített alkatrészeket is. Tovább javítható a rendszer zajcsökkentése, egy generátor szabadonfutó beépítésével, ami jelentősen kíméli a többi elem mechanikai igénybevételét. A szabadonfutó márkáját tekintve, a gyári INA szabadon futót tudom ajánlani hosszú távra. A klímakompresszor hibája jól behatárolható a ki-be kapcsolgatással.
Tisztelettel László!
Kedves László! Nagyon szépen köszönöm a válaszát és a segítségét. A generátor nemrég lett felújítva,de sajnos nem szabadonfutós. a szíj is akkor lett cserélve. A görgöket akkor sajnos nem cseréltem. A gép már szét van szedve azon az oldalon. A csapágyak nem vészessek, de a feszítőt meg fogom csinálni. A tárcsát így meg tudom nézni, hogy esetleg az-e a baja? Mert sajna nem olcsó az alkatrész. Válaszát előre is köszönöm.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Hűtővíz hőfok
«
Új hozzászólás #11978 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 20:56:14 »
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne a hozzáértő szakikhoz.
A mai nap huzamosabban utaztam /M7/ 130-as sebességgel a sztrádán.
Köszönhetően a tempomatnak /köszönet Zolexnak/elég kényelmesen.
Kíváncsiságból ráraktam a hibakód olvasót /elm 327/és néztem a map-őt és a vízhőfokot.
Amit észrevettem hogy a hőfok beállt 102-110 közötti fokra ami ha jól tudom azt jelenti,
hogy folyamatosan ment a ventillátor.Ami szerintem nem túl jó.
Amiért kíváncsi voltam hogy a sztrádán sem ment lejebb a fogyim a fed.comp. szerint sőt néha egy pár decit nőt is.
Most volt vízpumpa csere és nem hiába mert két lapát le volt törve.
A kérdés hogy ez így üzem szerü-e vagy érdemes átmosatni a hütőrendszert és cserélni a hütőfolyadékot?
Elképzelhető hogy a letőrt lapátok nem engedik a vizet áramolni rendesen?
Köszi előre is.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hűtővíz hőfok
«
Új hozzászólás #11979 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 21:11:23 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.08.17 vasárnap, 20:56:14
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne a hozzáértő szakikhoz.
A mai nap huzamosabban utaztam /M7/ 130-as sebességgel a sztrádán.
Köszönhetően a tempomatnak /köszönet Zolexnak/elég kényelmesen.
Kíváncsiságból ráraktam a hibakód olvasót /elm 327/és néztem a map-őt és a vízhőfokot.
Amit észrevettem hogy a hőfok beállt 102-110 közötti fokra ami ha jól tudom azt jelenti,
hogy folyamatosan ment a ventillátor.Ami szerintem nem túl jó.
Amiért kíváncsi voltam hogy a sztrádán sem ment lejebb a fogyim a fed.comp. szerint sőt néha egy pár decit nőt is.
Most volt vízpumpa csere és nem hiába mert két lapát le volt törve.
A kérdés hogy ez így üzem szerü-e vagy érdemes átmosatni a hütőrendszert és cserélni a hütőfolyadékot?
Elképzelhető hogy a letőrt lapátok nem engedik a vizet áramolni rendesen?
Köszi előre is.
eképzelhető,minthogy az is,hogy az a hőfok nem a vízé,hanem a hengerfejé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Hűtővíz hőfok
«
Új hozzászólás #11980 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 21:15:55 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.17 vasárnap, 21:11:23
eképzelhető,minthogy az is,hogy az a hőfok nem a vízé,hanem a hengerfejé.
Elméletileg a vízé mert a hengerfejet külön lehet nézni ha minden igaz.
Szerintem nem igazán üzemszerü hogy így müxik, nem?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Hűtővíz hőfok
«
Új hozzászólás #11981 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 21:23:14 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.08.17 vasárnap, 21:15:55
Elméletileg a vízé mert a hengerfejet külön lehet nézni ha minden igaz.
Szerintem nem igazán üzemszerü hogy így müxik, nem?
nincs "vízgomba" az mk3-as mondeókban....szerintem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Hűtővíz hőfok
«
Új hozzászólás #11982 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 21:28:31 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.17 vasárnap, 21:23:14
nincs "vízgomba" az mk3-as mondeókban....szerintem.
Hát ezt nem tudom de akkor sem hiszem hogy ez jó így szerintem.
Bár ezért kérdezem a szakértőket.Folyamatosan kellene mennie a ventinek ennél a sebességnél?
Kb 200 km.-et mentem a sztrádán és ezt mutatta.
Szerintem csökkenie kéne a fogyinak nem?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Hűtővíz hőfok
«
Új hozzászólás #11983 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 21:31:21 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.08.17 vasárnap, 20:56:14
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne a hozzáértő szakikhoz.
A mai nap huzamosabban utaztam /M7/ 130-as sebességgel a sztrádán.
Köszönhetően a tempomatnak /köszönet Zolexnak/elég kényelmesen.
Kíváncsiságból ráraktam a hibakód olvasót /elm 327/és néztem a map-őt és a vízhőfokot.
Amit észrevettem hogy a hőfok beállt 102-110 közötti fokra ami ha jól tudom azt jelenti,
hogy folyamatosan ment a ventillátor.Ami szerintem nem túl jó.
Amiért kíváncsi voltam hogy a sztrádán sem ment lejebb a fogyim a fed.comp. szerint sőt néha egy pár decit nőt is.
Most volt vízpumpa csere és nem hiába mert két lapát le volt törve.
A kérdés hogy ez így üzem szerü-e vagy érdemes átmosatni a hütőrendszert és cserélni a hütőfolyadékot?
Elképzelhető hogy a letőrt lapátok nem engedik a vizet áramolni rendesen?
Köszi előre is.
nincs kulon vihofok csak hngerfejbn van jeladó. Ventit is lehet nézni diaggal, hogy megye az adot fokozat. Hutorendszert is érdemes lehet atnezni, vizpumpat, 2 termosztatot, ha azokkal gond van, akkor barmi lehet. Ha szhar valamelyik termosztát es nem jókor nyit, vagy egyaltalan nem, akkor siman el tudnak menni a vizhofokok, mivel az olaj is vízhűtéses körben van, az meg siman tud lenni 110-120fokos is.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Hűtővíz hőfok
«
Új hozzászólás #11984 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 21:33:13 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.08.17 vasárnap, 21:28:31
Hát ezt nem tudom de akkor sem hiszem hogy ez jó így szerintem.
Bár ezért kérdezem a szakértőket.Folyamatosan kellene mennie a ventinek ennél a sebességnél?
Kb 200 km.-et mentem a sztrádán és ezt mutatta.
Szerintem csökkenie kéne a fogyinak nem?
annak a fogyasztás erteknek nem nagyon szabad hinni sajnos :/
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Hűtővíz hőfok
«
Új hozzászólás #11985 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 21:38:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.08.17 vasárnap, 21:31:21
nincs kulon vihofok csak hngerfejbn van jeladó. Ventit is lehet nézni diaggal, hogy megye az adot fokozat. Hutorendszert is érdemes lehet atnezni, vizpumpat, 2 termosztatot, ha azokkal gond van, akkor barmi lehet. Ha szhar valamelyik termosztát es nem jókor nyit, vagy egyaltalan nem, akkor siman el tudnak menni a vizhofokok, mivel az olaj is vízhűtéses körben van, az meg siman tud lenni 110-120fokos is.
Vízpumpa most lett cserélve.
A hőfok 102-110 között volt végig.
Lehet hogy valamelyik termosztát a hunyó?
A ventik mennek azt néha hallani és az előtét ellenállás is cserélve volt nem rég.
Mondjuk hütővíz még nem volt cserélve benne.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Hűtővíz hőfok
«
Új hozzászólás #11986 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 22:04:03 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.08.17 vasárnap, 21:38:40
Vízpumpa most lett cserélve.
A hőfok 102-110 között volt végig.
Lehet hogy valamelyik termosztát a hunyó?
A ventik mennek azt néha hallani és az előtét ellenállás is cserélve volt nem rég.
Mondjuk hütővíz még nem volt cserélve benne.
Szedd ki a főköri termosztátot és próbáld ki úgy.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Hűtővíz hőfok
«
Új hozzászólás #11987 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 22:20:21 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.17 vasárnap, 22:04:03
Szedd ki a főköri termosztátot és próbáld ki úgy.
Lehet egy probát meg ér.
Dobjam ki a belsejét ahogy van?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Hűtővíz hőfok
«
Új hozzászólás #11988 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 22:26:28 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.08.17 vasárnap, 22:20:21
Lehet egy probát meg ér.
Dobjam ki a belsejét ahogy van?
Igen...kiveszed a termosztátot és nélküle rakod össze a házat....hűtőfolyadékot utána pótolni kell.
Azért a letört vízpumpa lapátokat is meg kellene keresni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11989 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 06:41:35 »
Idézetet írta: probaneger - 2014.08.17 vasárnap, 19:51:13
Kedves László! Nagyon szépen köszönöm a válaszát és a segítségét. A generátor nemrég lett felújítva,de sajnos nem szabadonfutós. a szíj is akkor lett cserélve. A görgöket akkor sajnos nem cseréltem. A gép már szét van szedve azon az oldalon. A csapágyak nem vészessek, de a feszítőt meg fogom csinálni. A tárcsát így meg tudom nézni, hogy esetleg az-e a baja? Mert sajna nem olcsó az alkatrész. Válaszát előre is köszönöm.
Tisztelt Fórumtárs!
A főtengelyékszíj tárcsa, egy közbenső gumielemes rezgéscsillapító hatással bíró tárcsa. Ha ez a gumielem kivan verődve, vagy elvan fáradva, akkor megnövekszik az oldalirányú ütése és az alapjárati fordulaton, kellemetlen csörgő zörgő hangot tud produkálni. Ha már le van szerelve a tárcsa, akkor nehezebben ellenőrizhető ez a probléma, kivétel amikor már a gumielem szakadt, és alapon terhelés nélkül is zörög az egész tárcsa. Kérdés mennyit futhatott ez a tárcsa? Ha már így megvan bontva a gép, akkor én a teljes rendszerelemek megújítása mellett döntenék. A
www.alkatreszek.hu
web oldalon, aránylag jó áron megfelelő minőségű után gyártott szíjtárcsákat és görgőket találsz. Ha a felújítás után is zörög a rendszer akkor egyértelműen a klíma okozza a zajt, amit érdemes klímás szakemberrel ellenőriztetni. Viszont a klíma által keltett zajok jól elkülöníthetőek a generátorelemek által keltett zajoktól. Reméljük a klímád rendben van.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.18 hétfő, 10:25:26 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11990 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 18:22:10 »
Idézetet írta: probaneger - 2014.08.16 szombat, 17:46:22
Szaisztok! Bocsi, de érdeklődnék, hogy a főtengely szíjtárcsának milyen hangja van? Az enyémen most jött elő, hogy alapjáraton kattogó, csörgő-zörgő hangja van, ha gázt adok elhalgat. 115lovas di. Nem tudom,hogy az-e a baja, vagy a klímakompresszor, vagy a feszítő görgök. Köszi a segítséget.
Próbáld meg beindítani az autót generátorszíj nélkül. Ha akkor is van a zörgő hang, akkor még a megnyúlt vezérműlánc miatt is lehet.
Ez csak tipp, és kívánom hogy ne az legyen a baja!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
LALI75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11991 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 20:04:46 »
Sziasztok! segítsetek nekem !! olyat csinált a mondeom ,hogy semmi előjel nélkül nem indul. elötte 10 percel még mentem vele gyönyörüen ment .Majd bele ültem és semmi öninditó jel semmit nem csinál mi lehet? nagyon fontos lenne segítsetek.
Naplózva
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11992 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 20:13:01 »
Idézetet írta: László - 2014.08.18 hétfő, 06:41:35
Tisztelt Fórumtárs!
A főtengelyékszíj tárcsa, egy közbenső gumielemes rezgéscsillapító hatással bíró tárcsa. Ha ez a gumielem kivan verődve, vagy elvan fáradva, akkor megnövekszik az oldalirányú ütése és az alapjárati fordulaton, kellemetlen csörgő zörgő hangot tud produkálni. Ha már le van szerelve a tárcsa, akkor nehezebben ellenőrizhető ez a probléma, kivétel amikor már a gumielem szakadt, és alapon terhelés nélkül is zörög az egész tárcsa. Kérdés mennyit futhatott ez a tárcsa? Ha már így megvan bontva a gép, akkor én a teljes rendszerelemek megújítása mellett döntenék. A
www.alkatreszek.hu
web oldalon, aránylag jó áron megfelelő minőségű után gyártott szíjtárcsákat és görgőket találsz. Ha a felújítás után is zörög a rendszer akkor egyértelműen a klíma okozza a zajt, amit érdemes klímás szakemberrel ellenőriztetni. Viszont a klíma által keltett zajok jól elkülöníthetőek a generátorelemek által keltett zajoktól. Reméljük a klímád rendben van.
Tisztelettel László!
[/quote Tisztelt László ! ]Ismételten köszönöm a segítséget!!! Úgy néz ki, hogy tényleg az a hibás. A bordás részt el tudom forgatni a tárcsán kézzel amíg az ütközők engedik,amit gondolom nem lehetne.És az alkatrész oldalt is köszönöm, tényleg jók az árak.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
LALI75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11993 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 20:19:06 »
Valaki tudna esetleg nekem is segíteni. reggel dolgozni kellene menni de nem indul .
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11994 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 20:24:14 »
Idézetet írta: LALI75 - 2014.08.18 hétfő, 20:19:06
Valaki tudna esetleg nekem is segíteni. reggel dolgozni kellene menni de nem indul .
Valószínű CMP jeladó hiba.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11995 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 20:28:04 »
Idézetet írta: LALI75 - 2014.08.18 hétfő, 20:19:06
Valaki tudna esetleg nekem is segíteni. reggel dolgozni kellene menni de nem indul .
Akku sarukat vedd le, várj egy 5 percet és vissza. (közben megtisztíthatod a pólusokat) azután akku feszültséget nézz, nyugalmi állapotban 12,8V körül kell legyen...majd kimegy-e a fesz az önindítóhoz, mikor próbálod indítani...
(az a" semmi önindító jel" az azt jelenti, hogy nem teker az önindító??
)
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.18 hétfő, 20:31:16 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11996 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 20:31:41 »
Idézetet írta: LALI75 - 2014.08.18 hétfő, 20:19:06
Valaki tudna esetleg nekem is segíteni. reggel dolgozni kellene menni de nem indul .
önidító teker? múszerek kitérnek?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
LALI75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11997 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 20:39:21 »
a CMP az az imobilaiser lenne?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11998 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 20:43:17 »
Idézetet írta: LALI75 - 2014.08.18 hétfő, 20:39:21
a CMP az az imobilaiser lenne?
Nem, az a hengerfejben van, de ha nem teker akkor nem az a hibás...de nem árulod el, hogy teker-e?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
LALI75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11999 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 20:44:19 »
Nem teker semmit se csinál
Naplózva
Oldalak:
1
...
233
234
235
236
237
238
239
[
240
]
241
242
243
244
245
246
247
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ