Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:17:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 233 234 235 236 237 238 239 [240] 241 242 243 244 245 246 247 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5106528 alkalommal)
0 Felhasználó és 247 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11950 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 16:04:49 »

Na hali mindenkinek wave wave
Jelentem kiértem Ausztriába,vákum nélkül eplus2 eplus2 eplus2-hát fura egy kör volt az tuti!!!
Most a dolgok állása szerint a lent levő vákum szabályzó szelep az kuka.Csak azt nem tudom hogy hol lehet beszerezni alkatrészként?Ebben a dologban kérném a segítségeteket,mert én kerestem már a Cromaxnál,Bárdinál..............de sehol nem dob ki olyat hogy vákum szabályzó szelep,vagy teljesen más az elnevezése?
Kérlek ha tudtok segítsetek rinya
Köszike!További szép napot smile

nekem van egy komplett szett csövekkel, turbó és egr szeleppel, puffertartállyal ha érdekel...
Naplózva
Gigibacsi
Vendég
« Új hozzászólás #11951 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 20:08:42 »

Sziasztok!  wave

sikerült szert tennem egy 2001-es kombira, 2.0tddi Trend, nagyon tetszik! Smiley Az lenne a gyors kérdésem, hogy ilyenkor az alap olaj/szűrők cseréjén kívül mit érdemes rögtön cserélni? Szíjakat/görgőiket? Ékszíjtárcsát? Illetve hová lenne érdemes vinnem, tudtok ajánlani valakit? (XI. kerület vagy Budaörs, illetve ezek környezete lenne preferált)

előre is köszi!  worship

(már elkezdtem feldolgozni ezt a témát, de még van hátra belőle rendesen, bocsesz, ha már esetleg meg voltak válaszolva)
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11952 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 20:30:54 »

Sziasztok!  wave

sikerült szert tennem egy 2001-es kombira, 2.0tddi Trend, nagyon tetszik! Smiley Az lenne a gyors kérdésem, hogy ilyenkor az alap olaj/szűrők cseréjén kívül mit érdemes rögtön cserélni? Szíjakat/görgőiket? Ékszíjtárcsát? Illetve hová lenne érdemes vinnem, tudtok ajánlani valakit? (XI. kerület vagy Budaörs, illetve ezek környezete lenne preferált)

előre is köszi!  worship

(már elkezdtem feldolgozni ezt a témát, de még van hátra belőle rendesen, bocsesz, ha már esetleg meg voltak válaszolva)

Ha igazolt az olajcsere, akkor nem kell feltétlen. Ha a hosszbordás szíjon látsz repedéseket a bordáknál, akkor érdemes cserélni. A főtengely szíjtárcsát meg a feszítőt akkor szokták, ha már hangja van.
Naplózva
Gigibacsi
Vendég
« Új hozzászólás #11953 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 20:38:11 »

Ha igazolt az olajcsere, akkor nem kell feltétlen. Ha a hosszbordás szíjon látsz repedéseket a bordáknál, akkor érdemes cserélni. A főtengely szíjtárcsát meg a feszítőt akkor szokták, ha már hangja van.

Sajnos nincs semmilyen papírom arról, hogy mikor volt az autó utoljára szervizben. Az órája 134ezret mutat, de ez egy 13 éves dízel kombinál számomra elég hihetetlen (még ha amúgy maga az autó szerintem nagyon szép állapotban is van), tehát ezt sem tekinteném mérvadó adatnak... Ezért gondoltam arra, hogy inkább most kicserélem amit kell, és akkor nyugodtan alszom egy darabig Smiley A szíjakon nem látok repedéseket, de azért az látszik rajtuk, hogy nem mostanában voltak cserélve, és mintha lenne valami surrogó hang is járó motornál, ebből gondoltam én arra, hogy nem volna pénzkidobás ezeket is cserélni.
A Cromax 133ezres ajánlatot adott az olaj/szűrők/szíjak/feszítőik/ékszíjtárcsa cserére, komplett anyag+munkadíj, ez soknak számít? Egyáltalán érdemes hozzájuk vinni, vagy inkább kerüljem őket? (olvasni ilyet is olyat is, szép dolog az internet... Smiley )
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11954 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 20:56:52 »

Sajnos nincs semmilyen papírom arról, hogy mikor volt az autó utoljára szervizben. Az órája 134ezret mutat, de ez egy 13 éves dízel kombinál számomra elég hihetetlen (még ha amúgy maga az autó szerintem nagyon szép állapotban is van), tehát ezt sem tekinteném mérvadó adatnak... Ezért gondoltam arra, hogy inkább most kicserélem amit kell, és akkor nyugodtan alszom egy darabig Smiley A szíjakon nem látok repedéseket, de azért az látszik rajtuk, hogy nem mostanában voltak cserélve, és mintha lenne valami surrogó hang is járó motornál, ebből gondoltam én arra, hogy nem volna pénzkidobás ezeket is cserélni.
A Cromax 133ezres ajánlatot adott az olaj/szűrők/szíjak/feszítőik/ékszíjtárcsa cserére, komplett anyag+munkadíj, ez soknak számít? Egyáltalán érdemes hozzájuk vinni, vagy inkább kerüljem őket? (olvasni ilyet is olyat is, szép dolog az internet... Smiley )

Az olaj 8e, a szűrők is kb annyi, a főtengely szíjtárcsa a legdrágább az egészben. Az olyan 30-40e között van. A feszítőn pedig érdemes a gumi szilentet kicserélni alupogácsára. Valahol van róla leírás. Úgy olcsóbb. Amúgy a bárdinál lehet kapni külön a feszítő patront 20e ft körüli áron. A többinél komplett láttam eddig olyan 50e ft környékén. Ha van egy kis műszaki érzéked, akkor te is meg tudod csinálni. Ha nem mered, akkor se vidd a Cromaxhoz, mert k. drágán dolgoznak.
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11955 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 22:52:48 »

Mielőtt nagyon szétszednéd az autót, én méretnék egy turbonyomást. Ha az rendben van, akkor egy hibalehetőség kizárva. Honnan tudod, hogy ott nincs vákuum? Kimértétek. A turbonyomást is terhelésen szokás mérni. Ahogy itt már korábban leírták a vákuumszelep a turbonál is terhelésen működik rendesen. De lehet, hogy én emlékszem rosszul. Vissza kellene keresni, mert már biztos, hogy volt erről szó korábban.
Szia,köszi a tanácsot!
Abból következtetek,hogy ami a turbó tetején van vákumdob,na az ahoz csatlakozó csőben nincs vákum,semien fordulati tartományban.Ekkor lehúztam a csövet ami a vákum szivattyútól megy le a két szabályzó szelephez,ott van vákum,vagyis a vákum eljut a két szelepig!!Na ezután a fölső szelepet levettem,azt aminek 3 ága van,egy a vákumot szálítja le,egy a turbóhoz,egy pedig az egrhez.Na most a kezemben a szelep,a turbó-egr-kiállás teljesen szabadon átjárható,ahova a vákum van csatlakoztatva az viszont nem.De gondolom ez a normális működése,csak elméletem szerint ha az autó motorja jár,akkor nyitna ki,s engedné a vákumot tovább a turbó-egr-és az alsó szelephez.Ezután magát a szelepet teszteltem le csak az elektromos csatit tettem rá+egy csövet a vákumcső helyére,de semmi nem lett átjárható a vákum számára.Nos nagy körvonalakban ennyi,ebből következtetek hogy az a rossz,meg abból hogy az autó kib@szott lomha alig megy,de lehet érezni a 2000-fordulatot hogy onnan azért megindul(megindúúúl-hmmm ha ezt annak lehet nevezni szomoru1)szóval ennyi nagy körvonalakban,sajna most kint vagyok 15-ig nem tudok semmit tenni,úgyhogy f@sza lesz az út is haza eplus2 :eplus2:Na köszönöm a segítségeteket,szép estét mindenkinek
Sziasztok wave wave
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11956 Dátum: 2014.08.05 kedd, 10:19:34 »

Szia,köszi a tanácsot!
Abból következtetek,hogy ami a turbó tetején van vákumdob,na az ahoz csatlakozó csőben nincs vákum,semien fordulati tartományban.Ekkor lehúztam a csövet ami a vákum szivattyútól megy le a két szabályzó szelephez,ott van vákum,vagyis a vákum eljut a két szelepig!!Na ezután a fölső szelepet levettem,azt aminek 3 ága van,egy a vákumot szálítja le,egy a turbóhoz,egy pedig az egrhez.Na most a kezemben a szelep,a turbó-egr-kiállás teljesen szabadon átjárható,ahova a vákum van csatlakoztatva az viszont nem.De gondolom ez a normális működése,csak elméletem szerint ha az autó motorja jár,akkor nyitna ki,s engedné a vákumot tovább a turbó-egr-és az alsó szelephez.Ezután magát a szelepet teszteltem le csak az elektromos csatit tettem rá+egy csövet a vákumcső helyére,de semmi nem lett átjárható a vákum számára.Nos nagy körvonalakban ennyi,ebből következtetek hogy az a rossz,meg abból hogy az autó kib@szott lomha alig megy,de lehet érezni a 2000-fordulatot hogy onnan azért megindul(megindúúúl-hmmm ha ezt annak lehet nevezni szomoru1)szóval ennyi nagy körvonalakban,sajna most kint vagyok 15-ig nem tudok semmit tenni,úgyhogy f@sza lesz az út is haza eplus2 :eplus2:Na köszönöm a segítségeteket,szép estét mindenkinek
Sziasztok wave wave

Egy turbonyomás mérést akkor is megejtenék. Egy ELM+forscan cuccal meg lehet csinálni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11957 Dátum: 2014.08.05 kedd, 17:35:22 »

Egy turbonyomás mérést akkor is megejtenék. Egy ELM+forscan cuccal meg lehet csinálni.
Ha nincs vákum fent a dobon minek mérjen turbónyomást...úgysem lesz..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11958 Dátum: 2014.08.05 kedd, 17:40:58 »

Szia,köszi a tanácsot!
Abból következtetek,hogy ami a turbó tetején van vákumdob,na az ahoz csatlakozó csőben nincs vákum,semien fordulati tartományban.Ekkor lehúztam a csövet ami a vákum szivattyútól megy le a két szabályzó szelephez,ott van vákum,vagyis a vákum eljut a két szelepig!!Na ezután a fölső szelepet levettem,azt aminek 3 ága van,egy a vákumot szálítja le,egy a turbóhoz,egy pedig az egrhez.Na most a kezemben a szelep,a turbó-egr-kiállás teljesen szabadon átjárható,ahova a vákum van csatlakoztatva az viszont nem.De gondolom ez a normális működése,csak elméletem szerint ha az autó motorja jár,akkor nyitna ki,s engedné a vákumot tovább a turbó-egr-és az alsó szelephez.Ezután magát a szelepet teszteltem le csak az elektromos csatit tettem rá+egy csövet a vákumcső helyére,de semmi nem lett átjárható a vákum számára.Nos nagy körvonalakban ennyi,ebből következtetek hogy az a rossz,meg abból hogy az autó kib@szott lomha alig megy,de lehet érezni a 2000-fordulatot hogy onnan azért megindul(megindúúúl-hmmm ha ezt annak lehet nevezni szomoru1)szóval ennyi nagy körvonalakban,sajna most kint vagyok 15-ig nem tudok semmit tenni,úgyhogy f@sza lesz az út is haza eplus2 :eplus2:Na köszönöm a segítségeteket,szép estét mindenkinek
Sziasztok wave wave
A két egymás melletti szelep egyforma, csak a csatikban van kicsi különbség...ezért cseréld fel a két szelepet, ha a másik jó (ami az egr-t vitte) akkor ráfaragod a csatit (vagyis nem a csatin kell faragni, hanem a szelepen van egy sín az kell lefaragni és rácsúszik a csati) és jó lesz. Az hogy az egr meg nem fog működni az Neked csak jó.  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11959 Dátum: 2014.08.06 szerda, 11:31:36 »

Ha nincs vákum fent a dobon minek mérjen turbónyomást...úgysem lesz..

Neked elhiszem. És ezt mindenféle irónia nélkül írom.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11960 Dátum: 2014.08.06 szerda, 20:07:19 »

Sziasztok!
Elég ramaty a kipufogó az autón, lassan műszakira kell vinni.
Találtam ezt a két dobot?  http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-mk3-kipufogo-ID1yPF7.html#725bb890c2,   
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu 
Szerintetek ez kombira jó?
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #11961 Dátum: 2014.08.06 szerda, 20:29:55 »

Sziasztok!
Elég ramaty a kipufogó az autón, lassan műszakira kell vinni.
Találtam ezt a két dobot?  http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-mk3-kipufogo-ID1yPF7.html#725bb890c2,   
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu 
Szerintetek ez kombira jó?

Hát a cromax pl nem tesz különbséget. Attól még lehet. A bárdién a középsőt egyformára írja, viszont a hátsó más. http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/kipufogorendszer-turbo/kipufogo-alkatreszek/kipufogodob
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11962 Dátum: 2014.08.06 szerda, 20:51:01 »

Hát a cromax pl nem tesz különbséget. Attól még lehet. A bárdién a középsőt egyformára írja, viszont a hátsó más. http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/kipufogorendszer-turbo/kipufogo-alkatreszek/kipufogodob
Én is azért vagyok bizonytalan, mert a Bosal.com cikkszám szerint csak 4/5 ajtóshoz írja, de valahol meg nem tesz különbséget, ahogy mondod. Annak meg hogy mindent át kelljen variálni, vágni, hajlítani, (kipufogós örömére) nem sok értelmét látom. Köszi!
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11963 Dátum: 2014.08.08 péntek, 09:47:50 »

Szia, szuper, köszi, és az mikor lehet csere érett? Mondjuk ha hangos, akkor most. Smiley

A főtengelytől az adagolóig láncos, az adagolótól fel a vezérműtengelyig meg szíjas... vigyor3 ilyen öszvér megoldás. Ja és a 75 és 90 le-s motor teljesen egyforma.
Az adagolótól a vez tengelyig:


A főtengelytől az adagolóig:


 wave
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11964 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 14:34:10 »

Sziasztok,szép napot mindenkinek smile
Ma volt egy kis időm,s megfogadtam Ervin tanácsát(amit nagyon köszönök worship worship) és felcseréltem a két vákumvezérlő szelepet,nem volt az egész 30perc,de sajna hiába rinya rinya.Ugyan úgy nem engedi a turbóhoz a vákumot,mint a testvére!!!Ebből már most arra következtetek hogy nem e annak a vezérlésével van e probléma???Vagyis ha csati megy rá akkor gondolom annak működését elektronikusan szabályozza valami?Huh?Huh?Huh??Vagy merre induljak meg tovább?Szedegessem ki az összes biztit,hátha valamelyik kiment,vagy?Huh?Huh?
Aki tud tanácsot, azt megköszönném.Ja,amint már írtam,hazafele menet hallottam hogy kifújt a turbó,mint kiderült az akksi melletti csőröl leesett a bilincs,s így mentem egy jó 300ast,s utána lett vége a vákumnak,ezt csak azért írom,hogy lehet e összefüggés,vagy ez csak véletlen egybeesés?
köszike sziasztok integet2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11965 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 14:46:56 »

Sziasztok,szép napot mindenkinek smile
Ma volt egy kis időm,s megfogadtam Ervin tanácsát(amit nagyon köszönök worship worship) és felcseréltem a két vákumvezérlő szelepet,nem volt az egész 30perc,de sajna hiába rinya rinya.Ugyan úgy nem engedi a turbóhoz a vákumot,mint a testvére!!!Ebből már most arra következtetek hogy nem e annak a vezérlésével van e probléma???Vagyis ha csati megy rá akkor gondolom annak működését elektronikusan szabályozza valami?Huh?Huh?Huh??Vagy merre induljak meg tovább?Szedegessem ki az összes biztit,hátha valamelyik kiment,vagy?Huh?Huh?
Aki tud tanácsot, azt megköszönném.Ja,amint már írtam,hazafele menet hallottam hogy kifújt a turbó,mint kiderült az akksi melletti csőröl leesett a bilincs,s így mentem egy jó 300ast,s utána lett vége a vákumnak,ezt csak azért írom,hogy lehet e összefüggés,vagy ez csak véletlen egybeesés?
köszike sziasztok integet2


Én még megnézném a MAP-ot, ha a szelepcsere nem hozott eredményt....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11966 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 15:24:18 »



Én még megnézném a MAP-ot, ha a szelepcsere nem hozott eredményt....
azt lent találom a hűtő alatt.ha jòl gondolom
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11967 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 15:53:17 »

azt lent találom a hűtő alatt.ha jòl gondolom


Igen a váltó felőli oldalon van.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11968 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 16:39:21 »

Igen a váltó felőli oldalon van.
köszi de mit nèzzek vegyem ki ès tisztítsam meg?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11969 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 16:47:57 »

köszi de mit nèzzek vegyem ki ès tisztítsam meg?

Tisztítani nem kell.   Inkább mérni kellene....amihez tudni kéne a különböző nyomasértékekhez tartozó feszültséget....bonyolult. Csatlakozót azért ellenőrizheted.
Ami egyszerűbb:  Elm-327 kütyüd van?  Azzal nem csak nyomást, de feszültséget is lehet nézni a MAP-nál.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11970 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 16:54:57 »

Tisztítani nem kell.   Inkább mérni kellene....amihez tudni kéne a különböző nyomasértékekhez tartozó feszültséget....bonyolult. Csatlakozót azért ellenőrizheted.
Ami egyszerűbb:  Elm-327 kütyüd van?  Azzal nem csak nyomást, de feszültséget is lehet nézni a MAP-nál.
megmondom őszintèn semmim nincs jelenleg kint vagyok ausztriában..jövőhèten megyek haza,sajna vákum nèlkül rinya
Naplózva
csikizsu
Vendég
« Új hozzászólás #11971 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 21:53:14 »

sziasztok!szeptemberben sajnos megválunk 2001-es szürke dízel mondikánktól .a hozzá vásárolt alkatrészek így már nem kerülnek felhasználásra.így eladó nagy ködlámpás lökhárító króm díszrácssal ködlámpával 25000Ft-ért: két újszerű első lámpa 10000-Ft valamint egy tempomat 35000Ft-ért.{MK2-es Mondeo}érd:0620 528 3410 tel.számon. integet2


Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11972 Dátum: 2014.08.10 vasárnap, 22:07:54 »

sziasztok!szeptemberben sajnos megválunk 2001-es szürke dízel mondikánktól .a hozzá vásárolt alkatrészek így már nem kerülnek felhasználásra.így eladó nagy ködlámpás lökhárító króm díszrácssal ködlámpával 25000Ft-ért: két újszerű első lámpa 10000-Ft valamint egy tempomat 35000Ft-ért.{MK2-es Mondeo}érd:0620 528 3410 tel.számon. integet2





Ennek inkább a keres-kínál topicban lenne a helye....ott nagyobb sikerrel tudod eladni is.
Ha 2001-es akkor az már MK3.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11973 Dátum: 2014.08.11 hétfő, 20:36:56 »

köszi de mit nèzzek vegyem ki ès tisztítsam meg?

Zoleexnak igaza van. MAP-ot telenyomhatta olajjal a 300km alatt. Lehet hogy érdemes lenne kitakaritani, de ne hasznàlj hozzà féktisztiot.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #11974 Dátum: 2014.08.12 kedd, 20:38:38 »

Sziasztok!

Egy kis segítsèget kèrnèk. Alà nèztem ma aknàbòl as autônak ès azt vettem èszre, hogy a felsõ vàkumszelep legvastagabb csövènek a csonkja le van törve ès nem csatlakozik a szelephez. Milyen hibàt okoz ez?
Naplózva
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #11975 Dátum: 2014.08.16 szombat, 17:46:22 »

Ha igazolt az olajcsere, akkor nem kell feltétlen. Ha a hosszbordás szíjon látsz repedéseket a bordáknál, akkor érdemes cserélni. A főtengely szíjtárcsát meg a feszítőt akkor szokták, ha már hangja van.
Szaisztok! Bocsi, de érdeklődnék, hogy a főtengely szíjtárcsának milyen hangja van?  Az enyémen most jött elő, hogy alapjáraton kattogó, csörgő-zörgő hangja van, ha gázt adok elhalgat. 115lovas di. Nem tudom,hogy az-e a baja, vagy a klímakompresszor, vagy a feszítő görgök. Köszi a segítséget.
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11976 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 19:21:47 »

Szaisztok! Bocsi, de érdeklődnék, hogy a főtengely szíjtárcsának milyen hangja van?  Az enyémen most jött elő, hogy alapjáraton kattogó, csörgő-zörgő hangja van, ha gázt adok elhalgat. 115lovas di. Nem tudom,hogy az-e a baja, vagy a klímakompresszor, vagy a feszítő görgök. Köszi a segítséget.
Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldali zajokat, több dolog okozhatja. Pl amint írod a főtengely ékszíjtárcsa, melynek halála szemmel is jól látható különösen alacsony fordulat tartományban az erősen megnövekedett oldal irányú ütésből adódóan. Ugyanilyen kellemetlen hangokat képes produkálni a hidraulikus rugóban kiverődött gumiszilentek, ami alupogácsázással nagyon könnyen orvosolható. Cikk a WIKI-ben. Végűl kellemetlen hangokat tud produkálni még az erőteljesen megnyúlt generátor szíj, mely alapjáraton erőteljesen beleng.   A generátor oldali görgők erőteljes kopás esetén jól halható sivító síró hangot adnak. Ha neki állsz a generátor oldal felújításának, akkor egyszerre érdemes a három görgőt a főtengelyékszíj tárcsát és a hidraulikus rugó pogácsázását megcsinálni, és akkor egy jó darabig felejtős ez az oldal. Ha egy elhasználódott elem benne marad a rendszerben, az rövid idő alatt megeszi az újonnan beépített alkatrészeket is. Tovább javítható a rendszer zajcsökkentése, egy  generátor szabadonfutó beépítésével, ami jelentősen kíméli a többi elem mechanikai igénybevételét. A szabadonfutó márkáját tekintve, a gyári INA szabadon futót tudom ajánlani hosszú távra. A klímakompresszor hibája jól behatárolható a ki-be kapcsolgatással. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.17 vasárnap, 19:24:03 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #11977 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 19:51:13 »

Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldali zajokat, több dolog okozhatja. Pl amint írod a főtengely ékszíjtárcsa, melynek halála szemmel is jól látható különösen alacsony fordulat tartományban az erősen megnövekedett oldal irányú ütésből adódóan. Ugyanilyen kellemetlen hangokat képes produkálni a hidraulikus rugóban kiverődött gumiszilentek, ami alupogácsázással nagyon könnyen orvosolható. Cikk a WIKI-ben. Végűl kellemetlen hangokat tud produkálni még az erőteljesen megnyúlt generátor szíj, mely alapjáraton erőteljesen beleng.   A generátor oldali görgők erőteljes kopás esetén jól halható sivító síró hangot adnak. Ha neki állsz a generátor oldal felújításának, akkor egyszerre érdemes a három görgőt a főtengelyékszíj tárcsát és a hidraulikus rugó pogácsázását megcsinálni, és akkor egy jó darabig felejtős ez az oldal. Ha egy elhasználódott elem benne marad a rendszerben, az rövid idő alatt megeszi az újonnan beépített alkatrészeket is. Tovább javítható a rendszer zajcsökkentése, egy  generátor szabadonfutó beépítésével, ami jelentősen kíméli a többi elem mechanikai igénybevételét. A szabadonfutó márkáját tekintve, a gyári INA szabadon futót tudom ajánlani hosszú távra. A klímakompresszor hibája jól behatárolható a ki-be kapcsolgatással. wave
Tisztelettel László! worship
Kedves László! Nagyon szépen köszönöm a válaszát és a segítségét. A generátor nemrég lett felújítva,de sajnos nem szabadonfutós. a szíj is akkor lett cserélve. A görgöket akkor sajnos nem cseréltem. A gép már szét van szedve azon az oldalon. A csapágyak nem vészessek, de a feszítőt meg fogom csinálni. A tárcsát így meg tudom nézni, hogy esetleg az-e a baja? Mert sajna nem olcsó az alkatrész. Válaszát előre is köszönöm.
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11978 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 20:56:14 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne a hozzáértő szakikhoz.
A mai nap huzamosabban utaztam /M7/ 130-as sebességgel a sztrádán.
Köszönhetően a tempomatnak /köszönet Zolexnak/elég kényelmesen.
Kíváncsiságból ráraktam a hibakód olvasót /elm 327/és néztem a map-őt és a vízhőfokot.
Amit észrevettem hogy a hőfok beállt 102-110 közötti fokra ami ha jól tudom azt jelenti,
hogy folyamatosan ment a ventillátor.Ami szerintem nem túl jó.
Amiért kíváncsi voltam hogy a sztrádán sem ment lejebb a fogyim a fed.comp. szerint sőt néha egy pár decit nőt is.
Most volt vízpumpa csere és nem hiába mert két lapát le volt törve.
A kérdés hogy ez így üzem szerü-e vagy érdemes átmosatni a hütőrendszert és cserélni a hütőfolyadékot?
Elképzelhető hogy a letőrt lapátok nem engedik a vizet áramolni rendesen?
Köszi előre is.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11979 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:11:23 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne a hozzáértő szakikhoz.
A mai nap huzamosabban utaztam /M7/ 130-as sebességgel a sztrádán.
Köszönhetően a tempomatnak /köszönet Zolexnak/elég kényelmesen.
Kíváncsiságból ráraktam a hibakód olvasót /elm 327/és néztem a map-őt és a vízhőfokot.
Amit észrevettem hogy a hőfok beállt 102-110 közötti fokra ami ha jól tudom azt jelenti,
hogy folyamatosan ment a ventillátor.Ami szerintem nem túl jó.
Amiért kíváncsi voltam hogy a sztrádán sem ment lejebb a fogyim a fed.comp. szerint sőt néha egy pár decit nőt is.
Most volt vízpumpa csere és nem hiába mert két lapát le volt törve.
A kérdés hogy ez így üzem szerü-e vagy érdemes átmosatni a hütőrendszert és cserélni a hütőfolyadékot?
Elképzelhető hogy a letőrt lapátok nem engedik a vizet áramolni rendesen?
Köszi előre is.

eképzelhető,minthogy az is,hogy az a hőfok nem a vízé,hanem a hengerfejé. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11980 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:15:55 »

eképzelhető,minthogy az is,hogy az a hőfok nem a vízé,hanem a hengerfejé. Wink
Elméletileg a vízé mert a hengerfejet külön lehet nézni ha minden igaz.
Szerintem nem igazán üzemszerü hogy így müxik, nem?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11981 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:23:14 »

Elméletileg a vízé mert a hengerfejet külön lehet nézni ha minden igaz.
Szerintem nem igazán üzemszerü hogy így müxik, nem?
nincs "vízgomba" az mk3-as mondeókban....szerintem. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11982 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:28:31 »

nincs "vízgomba" az mk3-as mondeókban....szerintem. Roll Eyes
Hát ezt nem tudom de akkor sem hiszem hogy ez jó így szerintem.
Bár ezért kérdezem a szakértőket.Folyamatosan kellene mennie a ventinek ennél a sebességnél?
Kb 200 km.-et mentem a sztrádán és ezt mutatta.
Szerintem csökkenie kéne a fogyinak nem?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11983 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:31:21 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne a hozzáértő szakikhoz.
A mai nap huzamosabban utaztam /M7/ 130-as sebességgel a sztrádán.
Köszönhetően a tempomatnak /köszönet Zolexnak/elég kényelmesen.
Kíváncsiságból ráraktam a hibakód olvasót /elm 327/és néztem a map-őt és a vízhőfokot.
Amit észrevettem hogy a hőfok beállt 102-110 közötti fokra ami ha jól tudom azt jelenti,
hogy folyamatosan ment a ventillátor.Ami szerintem nem túl jó.
Amiért kíváncsi voltam hogy a sztrádán sem ment lejebb a fogyim a fed.comp. szerint sőt néha egy pár decit nőt is.
Most volt vízpumpa csere és nem hiába mert két lapát le volt törve.
A kérdés hogy ez így üzem szerü-e vagy érdemes átmosatni a hütőrendszert és cserélni a hütőfolyadékot?
Elképzelhető hogy a letőrt lapátok nem engedik a vizet áramolni rendesen?
Köszi előre is.

nincs kulon vihofok csak hngerfejbn van jeladó. Ventit is lehet nézni diaggal, hogy megye az adot fokozat. Hutorendszert is érdemes lehet atnezni, vizpumpat, 2 termosztatot, ha azokkal gond van, akkor barmi lehet. Ha szhar valamelyik termosztát es nem jókor nyit, vagy egyaltalan nem, akkor siman el tudnak menni a vizhofokok, mivel az olaj is vízhűtéses körben van, az meg siman tud lenni 110-120fokos is.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11984 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:33:13 »

Hát ezt nem tudom de akkor sem hiszem hogy ez jó így szerintem.
Bár ezért kérdezem a szakértőket.Folyamatosan kellene mennie a ventinek ennél a sebességnél?
Kb 200 km.-et mentem a sztrádán és ezt mutatta.
Szerintem csökkenie kéne a fogyinak nem?
annak a fogyasztás erteknek nem nagyon szabad hinni sajnos :/
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11985 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:38:40 »

nincs kulon vihofok csak hngerfejbn van jeladó. Ventit is lehet nézni diaggal, hogy megye az adot fokozat. Hutorendszert is érdemes lehet atnezni, vizpumpat, 2 termosztatot, ha azokkal gond van, akkor barmi lehet. Ha szhar valamelyik termosztát es nem jókor nyit, vagy egyaltalan nem, akkor siman el tudnak menni a vizhofokok, mivel az olaj is vízhűtéses körben van, az meg siman tud lenni 110-120fokos is.
Vízpumpa most lett cserélve.
A hőfok 102-110 között volt végig.
Lehet hogy valamelyik termosztát a hunyó?
A ventik mennek azt néha hallani és az előtét ellenállás is cserélve volt nem rég.
Mondjuk hütővíz még nem volt cserélve benne.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11986 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 22:04:03 »

Vízpumpa most lett cserélve.
A hőfok 102-110 között volt végig.
Lehet hogy valamelyik termosztát a hunyó?
A ventik mennek azt néha hallani és az előtét ellenállás is cserélve volt nem rég.
Mondjuk hütővíz még nem volt cserélve benne.


Szedd ki a főköri termosztátot és próbáld ki úgy.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #11987 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 22:20:21 »



Szedd ki a főköri termosztátot és próbáld ki úgy.
Lehet egy probát meg ér.
Dobjam ki a belsejét ahogy van?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11988 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 22:26:28 »

Lehet egy probát meg ér.
Dobjam ki a belsejét ahogy van?

Igen...kiveszed a termosztátot és nélküle rakod össze a házat....hűtőfolyadékot utána pótolni kell. 
Azért a letört vízpumpa lapátokat is meg kellene keresni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11989 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 06:41:35 »

Kedves László! Nagyon szépen köszönöm a válaszát és a segítségét. A generátor nemrég lett felújítva,de sajnos nem szabadonfutós. a szíj is akkor lett cserélve. A görgöket akkor sajnos nem cseréltem. A gép már szét van szedve azon az oldalon. A csapágyak nem vészessek, de a feszítőt meg fogom csinálni. A tárcsát így meg tudom nézni, hogy esetleg az-e a baja? Mert sajna nem olcsó az alkatrész. Válaszát előre is köszönöm.

Tisztelt Fórumtárs!
A főtengelyékszíj tárcsa, egy közbenső gumielemes rezgéscsillapító hatással bíró tárcsa. Ha ez a gumielem kivan verődve, vagy elvan fáradva, akkor megnövekszik az oldalirányú ütése és az alapjárati fordulaton, kellemetlen csörgő zörgő hangot tud produkálni. Ha már le van szerelve a tárcsa, akkor nehezebben ellenőrizhető ez a probléma, kivétel amikor már a gumielem szakadt, és alapon terhelés nélkül is zörög az egész tárcsa. Kérdés mennyit futhatott ez a tárcsa? Ha már így megvan bontva a gép, akkor én a teljes rendszerelemek megújítása mellett döntenék. A www.alkatreszek.hu web oldalon, aránylag jó áron megfelelő minőségű után gyártott szíjtárcsákat és görgőket találsz. Ha a felújítás után is zörög a rendszer akkor egyértelműen a klíma okozza a zajt, amit érdemes klímás szakemberrel ellenőriztetni. Viszont a klíma által keltett zajok jól elkülöníthetőek a generátorelemek által keltett zajoktól. Reméljük a klímád rendben van. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.18 hétfő, 10:25:26 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11990 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 18:22:10 »

Szaisztok! Bocsi, de érdeklődnék, hogy a főtengely szíjtárcsának milyen hangja van?  Az enyémen most jött elő, hogy alapjáraton kattogó, csörgő-zörgő hangja van, ha gázt adok elhalgat. 115lovas di. Nem tudom,hogy az-e a baja, vagy a klímakompresszor, vagy a feszítő görgök. Köszi a segítséget.

Próbáld meg beindítani az autót generátorszíj nélkül. Ha akkor is van a zörgő hang, akkor még a megnyúlt vezérműlánc miatt is lehet.
Ez csak tipp, és kívánom hogy ne az legyen a baja! szomoru1
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #11991 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 20:04:46 »

Sziasztok! segítsetek nekem !! olyat csinált a mondeom ,hogy semmi előjel nélkül nem indul. elötte 10 percel még mentem vele gyönyörüen ment .Majd bele ültem  és semmi öninditó jel semmit  nem csinál mi lehet? nagyon fontos lenne  segítsetek.
Naplózva
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #11992 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 20:13:01 »

Tisztelt Fórumtárs!
A főtengelyékszíj tárcsa, egy közbenső gumielemes rezgéscsillapító hatással bíró tárcsa. Ha ez a gumielem kivan verődve, vagy elvan fáradva, akkor megnövekszik az oldalirányú ütése és az alapjárati fordulaton, kellemetlen csörgő zörgő hangot tud produkálni. Ha már le van szerelve a tárcsa, akkor nehezebben ellenőrizhető ez a probléma, kivétel amikor már a gumielem szakadt, és alapon terhelés nélkül is zörög az egész tárcsa. Kérdés mennyit futhatott ez a tárcsa? Ha már így megvan bontva a gép, akkor én a teljes rendszerelemek megújítása mellett döntenék. A www.alkatreszek.hu web oldalon, aránylag jó áron megfelelő minőségű után gyártott szíjtárcsákat és görgőket találsz. Ha a felújítás után is zörög a rendszer akkor egyértelműen a klíma okozza a zajt, amit érdemes klímás szakemberrel ellenőriztetni. Viszont a klíma által keltett zajok jól elkülöníthetőek a generátorelemek által keltett zajoktól. Reméljük a klímád rendben van. wave
Tisztelettel László! worship
[/quote Tisztelt László ! ]Ismételten köszönöm a segítséget!!! Úgy néz ki, hogy tényleg az a hibás. A bordás részt el tudom forgatni a tárcsán kézzel amíg az ütközők engedik,amit gondolom nem lehetne.És az alkatrész oldalt is köszönöm, tényleg jók az árak. worship
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #11993 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 20:19:06 »

Valaki tudna esetleg nekem is segíteni. reggel dolgozni kellene menni de nem indul .
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11994 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 20:24:14 »

Valaki tudna esetleg nekem is segíteni. reggel dolgozni kellene menni de nem indul .

Valószínű CMP jeladó hiba.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11995 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 20:28:04 »

Valaki tudna esetleg nekem is segíteni. reggel dolgozni kellene menni de nem indul .
Akku sarukat vedd le, várj egy 5 percet és vissza. (közben megtisztíthatod a pólusokat) azután akku feszültséget nézz, nyugalmi állapotban 12,8V körül kell legyen...majd kimegy-e a fesz az önindítóhoz, mikor próbálod indítani...
(az a" semmi önindító jel" az azt jelenti, hogy nem teker az önindító??  vigyor3 )
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.18 hétfő, 20:31:16 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11996 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 20:31:41 »

Valaki tudna esetleg nekem is segíteni. reggel dolgozni kellene menni de nem indul .
önidító teker? múszerek kitérnek?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #11997 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 20:39:21 »

a CMP az az imobilaiser lenne?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11998 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 20:43:17 »

a CMP az az imobilaiser lenne?
Nem, az a hengerfejben van, de ha nem teker akkor nem az a hibás...de nem árulod el, hogy teker-e?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #11999 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 20:44:19 »

Nem teker semmit se csinál
Naplózva
Oldalak: 1 ... 233 234 235 236 237 238 239 [240] 241 242 243 244 245 246 247 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.