Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
235
236
237
238
239
240
241
[
242
]
243
244
245
246
247
248
249
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113507 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12050 Dátum:
2014.08.26 kedd, 21:54:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.26 kedd, 21:13:03
egy nagy marhaságot.de írj a srácnak aki a progit készítette,ide is jár a fórumra.ha esetleg annyira nyugtalanít,hogy egy rugós porlasztó nem közöl semmiféle információt a diagnál.....
addig amíg nem villog a malacfarka,addig nem lehet gond a csúcsokkal.
Értem.
Köszi
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12051 Dátum:
2014.08.26 kedd, 23:36:03 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.26 kedd, 21:13:03
egy nagy marhaságot.de írj a srácnak aki a progit készítette,ide is jár a fórumra.ha esetleg annyira nyugtalanít,hogy egy rugós porlasztó nem közöl semmiféle információt a diagnál.....
addig amíg nem villog a malacfarka,addig nem lehet gond a csúcsokkal.
na ez is egy jó nagy baromság
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12052 Dátum:
2014.08.27 szerda, 06:08:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.08.26 kedd, 23:36:03
na ez is egy jó nagy baromság
és mit csinálsz amíg nincs vészüzem?hetenként kiszeded a csúcsokat padon megméretni?az nem nagy baromság mi?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12053 Dátum:
2014.08.27 szerda, 08:03:46 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 06:08:29
és mit csinálsz amíg nincs vészüzem?hetenként kiszeded a csúcsokat padon megméretni?az nem nagy baromság mi?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12054 Dátum:
2014.08.27 szerda, 08:59:21 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 06:08:29
és mit csinálsz amíg nincs vészüzem?hetenként kiszeded a csúcsokat padon megméretni?az nem nagy baromság mi?
Elèg lehúzni egy porlasztóvizsgálón...
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12055 Dátum:
2014.08.27 szerda, 09:06:03 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 06:08:29
és mit csinálsz amíg nincs vészüzem?hetenként kiszeded a csúcsokat padon megméretni?az nem nagy baromság mi?
Igaza van Zsoltinak, mert tddi nem fog malacfarkot dobni csúcs hiba miatt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12056 Dátum:
2014.08.27 szerda, 10:45:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.08.27 szerda, 09:06:03
Igaza van Zsoltinak, mert tddi nem fog malacfarkot dobni csúcs hiba miatt.
az rendben van,de nem fogod kiszedegetni a csúcsokat méregetni,hogy milyen állapotban vannak,amíg nincs vészüzem.nyomáshibára amit a csúcsok is okzhatnak,ugyanúgy vészüzembe dobja az ecut az adagoló,mint a tdcinél a nagynyomású.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12057 Dátum:
2014.08.27 szerda, 10:45:59 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.27 szerda, 08:59:21
Elèg lehúzni egy porlasztóvizsgálón...
de ahhoz is kikell szedni vakker!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12058 Dátum:
2014.08.27 szerda, 10:49:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 06:08:29
és mit csinálsz amíg nincs vészüzem?hetenként kiszeded a csúcsokat padon megméretni?az nem nagy baromság mi?
minek szedném? lehet hallani a hangján, ha nem fasza. pont ti írtátok, hogy egy mechanikus csúccsal nincs kommunikáció, akkor malacfarok mitől villogna?
elég csak a sajátunkra gondolnom, terhelés nélkül csattogva járt a motor, a komplett motortér ki lett már cserélve, a generátoron kívül és csakis a csúcscserével tűnt el a kopogás. persze a malacfarok nem villogott
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12059 Dátum:
2014.08.27 szerda, 11:00:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.08.27 szerda, 10:49:08
minek szedném? lehet hallani a hangján, ha nem fasza. pont ti írtátok, hogy egy mechanikus csúccsal nincs kommunikáció, akkor malacfarok mitől villogna?
elég csak a sajátunkra gondolnom, terhelés nélkül csattogva járt a motor, a komplett motortér ki lett már cserélve, a generátoron kívül és csakis a csúcscserével tűnt el a kopogás. persze a malacfarok nem villogott
Akkor a porlasztó volt a ludas a szedánon?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12060 Dátum:
2014.08.27 szerda, 11:01:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.08.27 szerda, 10:49:08
minek szedném? lehet hallani a hangján, ha nem fasza. pont ti írtátok, hogy egy mechanikus csúccsal nincs kommunikáció, akkor malacfarok mitől villogna?
elég csak a sajátunkra gondolnom, terhelés nélkül csattogva járt a motor, a komplett motortér ki lett már cserélve, a generátoron kívül és csakis a csúcscserével tűnt el a kopogás. persze a malacfarok nem villogott
elmehetnél hallásvizsgáló gépnek vagy Gyurcsóknak.....
a nyomáshatárból kilép az a dagoló,és ugyanúgy vészüzemet dob,mint a tdci.
a kopgásról is pont ugyan az mint a tdci-nél.ott is már csak a végén jön a vészüzem,mint a gyorvonat.
mindkettőnél csak kiszerelve tudod meghatározni a csúcsok állapotát,illetve a résolajkompenzációt a tdcinél diaggal is tudod mérni.de ezt is csak kiszerelve tudod a tddinél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12061 Dátum:
2014.08.27 szerda, 11:55:47 »
Idézetet írta: attila82 - 2014.08.27 szerda, 11:00:42
Akkor a porlasztó volt a ludas a szedánon?
igen. úgyhogy valszeg kap majd 4 újat és le van tudva megint 10 évre
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12062 Dátum:
2014.08.27 szerda, 14:45:22 »
Üdv megint egy problémával fordulok hozzátok , a hűtéssel lenne gondom emelkedőn melegszik felérek és visszaáll rendesen de ez egy hosszabb emelkedőn pirosba is belemegy de ahogy nem erőlködik a motor egyből elkezd visszaesni a mutató és ami még furcsa hogy fűtésem sincs ill néha egy kicsit fűt aztán kihűl forró motornál.
Termosztátot cseréltem ( főkörit ) nem segített .
Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával és meg is osztaná velem azt megköszönném .
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12063 Dátum:
2014.08.27 szerda, 14:49:19 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 14:45:22
Üdv megint egy problémával fordulok hozzátok , a hűtéssel lenne gondom emelkedőn melegszik felérek és visszaáll rendesen de ez egy hosszabb emelkedőn pirosba is belemegy de ahogy nem erőlködik a motor egyből elkezd visszaesni a mutató és ami még furcsa hogy fűtésem sincs ill néha egy kicsit fűt aztán kihűl forró motornál.
Termosztátot cseréltem ( főkörit ) nem segített .
Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával és meg is osztaná velem azt megköszönném .
hát nem akarok vészmadárkodni, de régen ezt a jelenséget(vagyis ezeket a tüneteket) úgy mondták, hogy hengerfejes
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12064 Dátum:
2014.08.27 szerda, 14:52:10 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 14:45:22
Üdv megint egy problémával fordulok hozzátok , a hűtéssel lenne gondom emelkedőn melegszik felérek és visszaáll rendesen de ez egy hosszabb emelkedőn pirosba is belemegy de ahogy nem erőlködik a motor egyből elkezd visszaesni a mutató és ami még furcsa hogy fűtésem sincs ill néha egy kicsit fűt aztán kihűl forró motornál.
Termosztátot cseréltem ( főkörit ) nem segített .
Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával és meg is osztaná velem azt megköszönném .
Nekem régen volt ilyen.
De ott a venti halt meg és nem hűtött.
Biztositék csere + venti forrasztás óta megszünt.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12065 Dátum:
2014.08.27 szerda, 14:56:25 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.27 szerda, 14:49:19
hát nem akarok vészmadárkodni, de régen ezt a jelenséget(vagyis ezeket a tüneteket) úgy mondták, hogy hengerfejes
csaknem ,más jelenség nincs pl :szürke olaj vagy koszos víz.
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12066 Dátum:
2014.08.27 szerda, 14:57:33 »
Idézetet írta: Feco66 - 2014.08.27 szerda, 14:52:10
Nekem régen volt ilyen.
De ott a venti halt meg és nem hűtött.
Biztositék csere + venti forrasztás óta megszünt.
Sajnos nem hiszem hogy a venti mert az megy ha kell ha nem.
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12067 Dátum:
2014.08.27 szerda, 14:59:12 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 14:56:25
csaknem ,más jelenség nincs pl :szürke olaj vagy koszos víz.
az már a vége olyankor. leginkább az ingadotó víz, és a hol volt-hol nem volt fűtés miatt mondtam, de ne legyen igazam
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12068 Dátum:
2014.08.27 szerda, 15:30:09 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.27 szerda, 14:59:12
az már a vége olyankor. leginkább az ingadotó víz, és a hol volt-hol nem volt fűtés miatt mondtam, de ne legyen igazam
olvastam itt hogy még esetleg lehet vízpumpa is
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12069 Dátum:
2014.08.27 szerda, 15:35:13 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 15:30:09
olvastam itt hogy még esetleg lehet vízpumpa is
akár lehet, de én még nem láttam vízpumpát ilyen hibával, csak, hogy folyt. ettől még lehet, hogy valamiért nem szállít rendesen. megmondom őszintén, az mk2-ben minden vezérléssel együtt cseréltem, tehát rossz vízpumpával még nem volt dolgom
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12070 Dátum:
2014.08.27 szerda, 15:49:51 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 14:45:22
Üdv megint egy problémával fordulok hozzátok , a hűtéssel lenne gondom emelkedőn melegszik felérek és visszaáll rendesen de ez egy hosszabb emelkedőn pirosba is belemegy de ahogy nem erőlködik a motor egyből elkezd visszaesni a mutató és ami még furcsa hogy fűtésem sincs ill néha egy kicsit fűt aztán kihűl forró motornál.
Termosztátot cseréltem ( főkörit ) nem segített .
Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával és meg is osztaná velem azt megköszönném .
próbáld úgy,hogy a főkörit kiveszed,és az nélkül.aztán számolj be a tapasztaltakról.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12071 Dátum:
2014.08.27 szerda, 16:00:15 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 15:49:51
próbáld úgy,hogy a főkörit kiveszed,és az nélkül.aztán számolj be a tapasztaltakról.
na ezzel odáig jutottam hogy megpróbáltam kiszedni a termosztátot de a csavarok elforogtak és nem jött ki csak egy mondom sebaj kifúrom őket úgy hogy kivettem vagyis akartam mert bele volt ragasztva a blokkba és csak törve jött ki ,így aztán cseréltem egy bontott házra termosztáttal együtt de a jelenség ugyanaz , ráadásul a termosztátot a régit néztem és nyit zár rendesen.
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12072 Dátum:
2014.08.27 szerda, 16:02:10 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 16:00:15
na ezzel odáig jutottam hogy megpróbáltam kiszedni a termosztátot de a csavarok elforogtak és nem jött ki csak egy mondom sebaj kifúrom őket úgy hogy kivettem vagyis akartam mert bele volt ragasztva a blokkba és csak törve jött ki ,így aztán cseréltem egy bontott házra termosztáttal együtt de a jelenség ugyanaz , ráadásul a termosztátot a régit néztem és nyit zár rendesen.
nekem ebből annyi a lényeg,hogy még nem próbáltad termosztát nélkül....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12073 Dátum:
2014.08.27 szerda, 16:05:13 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 16:02:10
nekem ebből annyi a lényeg,hogy még nem próbáltad termosztát nélkül....
de akkor még fűtésnek lennie kéne nem?
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12074 Dátum:
2014.08.27 szerda, 16:08:16 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 15:30:09
olvastam itt hogy még esetleg lehet vízpumpa is
Szia!
Ha a vízpumpád hajtása megkopott és csak időlegesen, vagy csak kevesebbet szállít, akkor is melegedhetsz. Ha a vízpumpa megáll nagyon gyorsan megy föl a hőfok, 120C hengerfej hőfok elérésekor rohamosan esik a teljesítménye a motornak - tapasztalat.
Ha van kedved szerelgetni, bonts le a vízpumpa fedelét, hogy elérd a járókereket - ha azt kézzel el tudod fordítani akkor a meghajtás elkopott - ez vízpumpa csere, de ha nincs szerencséd és a szervószivattyú tengelyhüvely bordái is elkoptak szervó csere is vár rád.
Pár kép, hogy miről is beszélek:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12075 Dátum:
2014.08.27 szerda, 16:18:12 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.08.27 szerda, 16:08:16
Szia!
Ha a vízpumpád hajtása megkopott és csak időlegesen, vagy csak kevesebbet szállít, akkor is melegedhetsz. Ha a vízpumpa megáll nagyon gyorsan megy föl a hőfok, 120C hengerfej hőfok elérésekor rohamosan esik a teljesítménye a motornak - tapasztalat.
Ha van kedved szerelgetni, bonts le a vízpumpa fedelét, hogy elérd a járókereket - ha azt kézzel el tudod fordítani akkor a meghajtás elkopott - ez vízpumpa csere, de ha nincs szerencséd és a szervószivattyú tengelyhüvely bordái is elkoptak szervó csere is vár rád.
elkezdtem megnézni a pumpa lapátját erre elkezd szakadni az eső , le kell szedni a nyomócsöveket is?mert nem férni hozzá az alsó csavarhoz
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12076 Dátum:
2014.08.27 szerda, 16:59:37 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 16:18:12
elkezdtem megnézni a pumpa lapátját erre elkezd szakadni az eső , le kell szedni a nyomócsöveket is?mert nem férni hozzá az alsó csavarhoz
Ne kapkodd el, mert azért nem kis munka. Az első képen létszik én levettem a szivókamrát, sőt az adagoló-porlasztó csöveit is, majd a nyomócsöveket (olajköri termosztát utáni cső is belelóg a szerelésbe). Persze ezeket nem szükséges levenned, csak akkor legyen türelmed az eldugott csavarokhoz.
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12077 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:07:29 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.08.27 szerda, 16:59:37
Ne kapkodd el, mert azért nem kis munka. Az első képen létszik én levettem a szivókamrát, sőt az adagoló-porlasztó csöveit is, majd a nyomócsöveket (olajköri termosztát utáni cső is belelóg a szerelésbe). Persze ezeket nem szükséges levenned, csak akkor legyen türelmed az eldugott csavarokhoz.
leszedtem a fedelet a tengely álll a lapát lötyögve forog .Akkor csak ez kellene nekem ?
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12078 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:08:56 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.08.27 szerda, 16:08:16
Szia!
Ha a vízpumpád hajtása megkopott és csak időlegesen, vagy csak kevesebbet szállít, akkor is melegedhetsz. Ha a vízpumpa megáll nagyon gyorsan megy föl a hőfok, 120C hengerfej hőfok elérésekor rohamosan esik a teljesítménye a motornak - tapasztalat.
Ha van kedved szerelgetni, bonts le a vízpumpa fedelét, hogy elérd a járókereket - ha azt kézzel el tudod fordítani akkor a meghajtás elkopott - ez vízpumpa csere, de ha nincs szerencséd és a szervószivattyú tengelyhüvely bordái is elkoptak szervó csere is vár rád.
Pár kép, hogy miről is beszélek:
ez egy jó tipp.bár az ha elrohad,akkor ott a fagyálló is fogyna,hiszen attól áll be a vízpumpa csapágya,hogy a szimeringje folyatni kezd.....
ha volt hiánya a hűtővízből,akkor egyértelmű.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12079 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:09:18 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 17:07:29
leszedtem a fedelet a tengely álll a lapát lötyögve forog .Akkor csak ez kellene nekem ?
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007
Igen ez a vízpumpa. Olajköri termosztátoddal nincs gondod, mert azt most úgyis ki kell venned majd.
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12080 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:09:48 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 17:07:29
leszedtem a fedelet a tengely álll a lapát lötyögve forog .Akkor csak ez kellene nekem ?
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007
igen.meg alá a tömítő lemezt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12081 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:11:29 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 17:07:29
leszedtem a fedelet a tengely álll a lapát lötyögve forog .Akkor csak ez kellene nekem ?
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007
Érdekes, hogy ezt írod, mert ilyen hibát csak úgy tudnék elképzelni, hogy a fagyállód nem volt jó és elindítva a motort a tengely elfordult, mert a lapátot fogta a jég - ez csak tipp. Valóban nem forog a tengelyed?
Ha kivetted a vízpumpát akkor ezt ellenőrizd vissza és a tengelyvég kopottsága is árulkodik majd.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.27 szerda, 17:13:14 írta V.Tamás
»
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12082 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:12:49 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.08.27 szerda, 17:11:29
Érdekes, hogy ezt írod, mert ilyen hibát csak úgy tudnék elképzelni, hogy a fagyállód nem volt jó és elindítva a motort a tengely elfordult, mert a lapátot fogta a jég - ez csak tipp. Valóban nem forog a tengelyed?
nem kell hozzá jég.ha tönkremegy a szimeringje,a csapágy beáll,és kész a baj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12083 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:13:19 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 17:07:29
leszedtem a fedelet a tengely álll a lapát lötyögve forog .Akkor csak ez kellene nekem ?
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007
még jó,hogy nem főtt szét a moci....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12084 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:14:01 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 17:12:49
nem kell hozzá jég.ha tönkremegy a szimeringje,a csapágy beáll,és kész a baj.
Én úgy értelmeztem, lehet, hogy tévesen, hogy a tengely áll, a járókerék pedig elfordul. így azt feltételeztem, hogy a körmös kapcsolat, még rendben van.
Bár ilyen hibáról még nem hallottam, inkább azt gyanitom, hogy a járókerék és a tengely együtt elforog és a recés tengelyvég van elnyalódva.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.27 szerda, 17:16:40 írta V.Tamás
»
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12085 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:19:36 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.08.27 szerda, 17:14:01
Én úgy értelmeztem, lehet, hogy tévesen, hogy a tengely áll, a járókerék pedig elfordul.
jól értelmezed.
a csapágy beállt,a ricni elnyíródott a szervószivattyúban.
a tengely most is áll a csapágy miatt,így a lapát eltörhetett akkor is,amikor a rossz csapágy miatt már szinte izzott a tengely.
vagy simán mechanikus szennyeződés szorult a lapáthoz,és csak szimplán eltört a sűrítőkerék.vacak műanyag és középen van benne egy réz inzert.nagyon könnyen elpattan.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.27 szerda, 17:26:05 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12086 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:24:19 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.08.27 szerda, 17:14:01
Én úgy értelmeztem, lehet, hogy tévesen, hogy a tengely áll, a járókerék pedig elfordul. így azt feltételeztem, hogy a körmös kapcsolat, még rendben van.
Bár ilyen hibáról még nem hallottam, inkább azt gyanitom, hogy a járókerék és a tengely együtt elforog és a recés tengelyvég van elnyalódva.
a műanyag lapátban van egy réz persely az van rátéve a tengelyre na most nekem a műanyag lapát és a perselynél forog el , letördeltem a lapátot és a persely frankón rajta a tengelyen, a tengely pedig egy mm ide oda forog .
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12087 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:26:23 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 17:19:36
jól értelmezed.
a csapágy beállt,a ricni elnyíródott a szervószivattyúban.
a tengely most is áll a csapágy miatt,így a lapát eltörhetett akkor is,amikor a rossz csapágy miatt már szinte izzott a tengely.
vagy simán mechanikus szennyeződés szorult a lapáthoz,és csak szimplán eltört a sűrítőkerék.vacak műanyag és középen van benne egy rész inzert.nagyon könnyen elpattan.
a csapágy nincs beállva mert 1 mm forog ide oda amit enged a recés tengelykapcsolat szerintem
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12088 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:27:49 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 17:26:23
a csapágy nincs beállva mert 1 mm forog ide oda amit enged a recés tengelykapcsolat szerintem
akkor ennyi.ígyisúgyis másik vízpuma kell.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12089 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:33:26 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 17:27:49
akkor ennyi.ígyisúgyis másik vízpuma kell.
még annyi hogy leszedéshez szervórészével van valami teendő vagy azt nem kell megbontani (olajat leengedni meg ilyenek ) ?
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12090 Dátum:
2014.08.27 szerda, 17:35:37 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 17:33:26
még annyi hogy leszedéshez szervórészével van valami teendő vagy azt nem kell megbontani (olajat leengedni meg ilyenek ) ?
nemkell.fére lehet tenni úgy ahogy van.csak a felső tömlő rögzítését kell oldani középen a hengerfejnél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12091 Dátum:
2014.08.27 szerda, 18:29:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 17:35:37
nemkell.fére lehet tenni úgy ahogy van.csak a felső tömlő rögzítését kell oldani középen a hengerfejnél.
lejött végre , a blokk és a szivattyúház között nincs tömítés? mert nekem nem volt de azért félnék így visszatenni
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12092 Dátum:
2014.08.27 szerda, 18:49:37 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 18:29:08
lejött végre , a blokk és a szivattyúház között nincs tömítés? mert nekem nem volt de azért félnék így visszatenni
De van...egy fém tömítés van ott.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12093 Dátum:
2014.08.27 szerda, 19:11:40 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.27 szerda, 18:49:37
De van...egy fém tömítés van ott.
és tényleg
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12094 Dátum:
2014.08.27 szerda, 20:23:28 »
Üdv Mindenkinek!
Egy olyan problémám lenne, hogy a hétvégén menni akartam az autóval és amikor beindítottam akkor nagyon csörgött-zörgött, de egy gázadásra elmúlt a dolog.
Mentem vele egy kicsit meg kellett állni valamiért és leállítottam az autót.
Induláskor ismét jött a hang, de már nem múlt el a gázadásra, mentem egy kicsit vele, de meg is állta és a leállítottam az autót.
Levettem a motorburkolatot és beindítottam az autót.
A termosztát felőli oldalról jött a hang és füst is volt, na meg égett gumi szag.
Elvittem egy szerelőhöz és ezt mondta, hogy valószínűleg vízpumpa és a füst és gumi szag az lehetett, hogy megfeszült a pumpa és csúszott az égszív.
Azóta csak indításkor csörög egy kicsit majd elhagyja a hangot, de valami fémes halk zajt lehet hallani.
Mondta a szerelő, hogy utána néz a dolgoknak és megnézi mennyibe kerül az alkatrész és szól nekem.
Nem sokat használom az autót, így nem annyira sürgős, de gondoltam itt kérek segítséget, véleményt, tapasztalatot.
Köszönöm előre is a segítséget.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12095 Dátum:
2014.08.27 szerda, 21:14:33 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.27 szerda, 10:45:12
az rendben van,de nem fogod kiszedegetni a csúcsokat méregetni,hogy milyen állapotban vannak,amíg nincs vészüzem.nyomáshibára amit a csúcsok is okzhatnak,ugyanúgy vészüzembe dobja az ecut az adagoló,mint a tdcinél a nagynyomású.
Nem...ha kikopik az adagoló háza úgy hogy kilukad az oldala, még akkor sincs malacfarok ez miatt a tddi-nél....elektronika meg ckp miatt van, de porlasztó nyomás miatt soha.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12096 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 07:24:38 »
Idézetet írta: adampeter - 2014.08.27 szerda, 20:23:28
Üdv Mindenkinek!
Egy olyan problémám lenne, hogy a hétvégén menni akartam az autóval és amikor beindítottam akkor nagyon csörgött-zörgött, de egy gázadásra elmúlt a dolog.
Mentem vele egy kicsit meg kellett állni valamiért és leállítottam az autót.
Induláskor ismét jött a hang, de már nem múlt el a gázadásra, mentem egy kicsit vele, de meg is állta és a leállítottam az autót.
Levettem a motorburkolatot és beindítottam az autót.
A termosztát felőli oldalról jött a hang és füst is volt, na meg égett gumi szag.
Elvittem egy szerelőhöz és ezt mondta, hogy valószínűleg vízpumpa és a füst és gumi szag az lehetett, hogy megfeszült a pumpa és csúszott az égszív.
Azóta csak indításkor csörög egy kicsit majd elhagyja a hangot, de valami fémes halk zajt lehet hallani.
Mondta a szerelő, hogy utána néz a dolgoknak és megnézi mennyibe kerül az alkatrész és szól nekem.
Nem sokat használom az autót, így nem annyira sürgős, de gondoltam itt kérek segítséget, véleményt, tapasztalatot.
Köszönöm előre is a segítséget.
Szerintem szervó oldali feszítő görgő hiba. Beáll a csapágy. Ez is egy típus hiba, és van kiváltási lehetőség csapágyra.
Erről beszélek:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Itt mindent megtalálsz és Alf is segíthett, ha elakadnál:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Fontos egy alátét beépítés ide:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.28 csütörtök, 07:27:20 írta V.Tamás
»
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12097 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 12:40:52 »
csak hogy hány báros az AC.
Gyártó: ERA
Cikkszám: ERA770101B
Leírás: Pompa paliwa (0,8 bar) FORD
Naplózva
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12098 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 15:50:23 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.08.28 csütörtök, 07:24:38
Szerintem szervó oldali feszítő görgő hiba. Beáll a csapágy. Ez is egy típus hiba, és van kiváltási lehetőség csapágyra.
Erről beszélek:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Itt mindent megtalálsz és Alf is segíthett, ha elakadnál:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Fontos egy alátét beépítés ide:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Köszi a segítséget.
Akkor először ez lesz megnézve.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12099 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 20:39:04 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.27 szerda, 14:45:22
Üdv megint egy problémával fordulok hozzátok , a hűtéssel lenne gondom emelkedőn melegszik felérek és visszaáll rendesen de ez egy hosszabb emelkedőn pirosba is belemegy de ahogy nem erőlködik a motor egyből elkezd visszaesni a mutató és ami még furcsa hogy fűtésem sincs ill néha egy kicsit fűt aztán kihűl forró motornál.
Termosztátot cseréltem ( főkörit ) nem segített .
Esetleg valaki találkozott már ilyen hibával és meg is osztaná velem azt megköszönném .
Először is köszönöm a segítőkész embereknek akik segítettek megoldani a problémámat .
A vízpumpa cserével oldódott meg a probléma , a szivattyú lapát elforgott a tengelyen.
Egy kérdésem még lenne , hogy vettem egy új bordás szíjat de az feszítő nélkül se lehet felrakni a két tárcsára , kérdésem hogy ez normális és rá kell erőltetni vagy kicsi ? a mérete amit adtak 4pk 0711
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
Oldalak:
1
...
235
236
237
238
239
240
241
[
242
]
243
244
245
246
247
248
249
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ