Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
236
237
238
239
240
241
242
[
243
]
244
245
246
247
248
249
250
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113396 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12100 Dátum:
2014.08.28 csütörtök, 21:33:52 »
Idézetet írta: hcsabi - 2014.08.28 csütörtök, 20:39:04
Először is köszönöm a segítőkész embereknek akik segítettek megoldani a problémámat .
A vízpumpa cserével oldódott meg a probléma , a szivattyú lapát elforgott a tengelyen.
Egy kérdésem még lenne , hogy vettem egy új bordás szíjat de az feszítő nélkül se lehet felrakni a két tárcsára , kérdésem hogy ez normális és rá kell erőltetni vagy kicsi ? a mérete amit adtak 4pk 0711
Az elég rövidnek tűnik....
Nekem 4pk 0735 van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12101 Dátum:
2014.08.29 péntek, 18:55:24 »
Sziasztok szép estét mindenkinek
Ismételten egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek,mégpedig kettőstömegű lendkerékkel kapcsolatban.
Valszeg az enyém meghalt,egyszer kétszer olyan furcsa morgó hangot adott az autó,a váltó felől,főleg gyorsításnál,mikor ugye kéri a nyomatékot,meg leálításnál az a bizonyos csörgő hang
:rinya:az autóban 221000 km van,úgyhogy időszerű hogy ez legyen a probléma.
Lényegében a kérdésem olyan irányban szólna hozzátok hogy ezek a jelek a mai nappal igen megsűrűsödtek,főleg ha a váltó üresben,s úgy jár a motor!!!
Na szóval a lényeg az autó így használható e még,vagy azonnal álljak le az autó használatával?Ezt azért kérdem mert hétfőn mennék vissza osztrákiába,az idő rövidsége miatt nem tudom megcsináltatni,úgyhogy vagy ez,vagy csereautó?Okozhat e ha esetleg így használom valami komolyabb problémát,vagy esetleg otthagyhat az út mellett???
A másik kérdésem hogy mindenképp egytömegűt szeretnék,aszem az a Valeo szett(?)azt hol tudom beszerezni,s milyen árban,ha van tapasztalatotok ebben azt nagyon megköszönném.
Ja és még egy dolog,a sz@r 2tömegű okozhat fogyasztás növekedést?De most komolyan én azt vettem észre hogy bőven megnőtt,de lehet hogy ez már összeesküvés elmélet?
Köszönöm szépen a segítségeteket,ja és bocs ha nem jó topic-ba írtam
sziasztok
Naplózva
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12102 Dátum:
2014.08.31 vasárnap, 16:29:29 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.28 csütörtök, 21:33:52
Az elég rövidnek tűnik....
Nekem 4pk 0735 van.
Igen kicsit adtak 735-740 ig jó.
Köszi.
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
Guci07
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12103 Dátum:
2014.09.03 szerda, 22:57:24 »
Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel fordulok hozzátok:
Az autó üzemmeleg állapotban, állandó sebesség tartásánál ill. motorfékezéskor ránt egyet. Olyan mintha lassításkor még egyet gyorsítana mielőtt tényleg lassulna. Mi lehet ennek az oka? Adagoló most lett felújítva.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12104 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 06:35:31 »
Idézetet írta: Guci07 - 2014.09.03 szerda, 22:57:24
Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel fordulok hozzátok:
Az autó üzemmeleg állapotban, állandó sebesség tartásánál ill. motorfékezéskor ránt egyet. Olyan mintha lassításkor még egyet gyorsítana mielőtt tényleg lassulna. Mi lehet ennek az oka? Adagoló most lett felújítva.
érdekes,de a generátor is okozhatja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Guci07
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12105 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 10:16:37 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.04 csütörtök, 06:35:31
érdekes,de a generátor is okozhatja.
A generátor is most lett megcsináltatva, perselyek és kefék lettek cserélve rajta.
Naplózva
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12106 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 10:46:09 »
Idézetet írta: Guci07 - 2014.09.04 csütörtök, 10:16:37
A generátor is most lett megcsináltatva, perselyek és kefék lettek cserélve rajta.
Aksi mikori, milyen állapotú? Van-e kieg fűtésed? Lehet-e benne zárlatos fűtőpatron?
Ha a feszültségtartás miatt szükséges, mert túl sok a fogyasztás előfordúl, hogy emeli a motor fordulatát, hogy a generátor tehesse a dolgát - bár ez a jelenség inkább alpjárat körüli városi araszolásnál jöhet elő, amikor is úgy érzed valaki helyetted nyomja a gázt.
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12107 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 13:02:05 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.09.04 csütörtök, 10:46:09
Aksi mikori, milyen állapotú? Van-e kieg fűtésed? Lehet-e benne zárlatos fűtőpatron?
Ha a feszültségtartás miatt szükséges, mert túl sok a fogyasztás előfordúl, hogy emeli a motor fordulatát, hogy a generátor tehesse a dolgát - bár ez a jelenség inkább alpjárat körüli városi araszolásnál jöhet elő, amikor is úgy érzed valaki helyetted nyomja a gázt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12108 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 16:01:49 »
Idézetet írta: Guci07 - 2014.09.03 szerda, 22:57:24
Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel fordulok hozzátok:
Az autó üzemmeleg állapotban, állandó sebesség tartásánál ill. motorfékezéskor ránt egyet. Olyan mintha lassításkor még egyet gyorsítana mielőtt tényleg lassulna. Mi lehet ennek az oka? Adagoló most lett felújítva.
Hello! "állandó sebesség tartásánál" alatt tempomatot értesz, mert akkor fékezésnél, ahogy kikapcsol, tényleg ránt egyet, az normál.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.04 csütörtök, 16:03:21 írta breakbeat
»
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Guci07
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12109 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 16:02:44 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.09.04 csütörtök, 10:46:09
Aksi mikori, milyen állapotú? Van-e kieg fűtésed? Lehet-e benne zárlatos fűtőpatron?
Ha a feszültségtartás miatt szükséges, mert túl sok a fogyasztás előfordúl, hogy emeli a motor fordulatát, hogy a generátor tehesse a dolgát - bár ez a jelenség inkább alpjárat körüli városi araszolásnál jöhet elő, amikor is úgy érzed valaki helyetted nyomja a gázt.
Akksi új, nincs kiegészítő fűtés. Amit még észrevettem éjszaka néha néha pislant egyet az összes fény.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12110 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 16:03:49 »
Idézetet írta: breakbeat - 2014.09.04 csütörtök, 16:01:49
Hello! "állandó sebesség tartásánál" alatt tempomatot értesz, mert akkor fékezésnél, ahogy kikapcsol tényleg ránt egyet, az állítólag normál.
Az attól függ, hogy mikor kapcsolod ki. Emelkedőn, amikor épp gyorsít, vagy lejtőn, mert ott nem ránt, hanem érzed, hogy jobban dolgozik a motorfék.
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12111 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 16:09:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.04 csütörtök, 16:03:49
Az attól függ, hogy mikor kapcsolod ki. Emelkedőn, amikor épp gyorsít, vagy lejtőn, mert ott nem ránt, hanem érzed, hogy jobban dolgozik a motorfék.
Én általában off gombbal kapcsolom ki. Lejtőn tartja a tempót, közeledek a kereszteződéshez, fékre lépek, akkor ránt. Emelkedőn csak éppen ránt egy picit.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Guci07
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12112 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 18:01:46 »
Idézetet írta: breakbeat - 2014.09.04 csütörtök, 16:01:49
Hello! "állandó sebesség tartásánál" alatt tempomatot értesz, mert akkor fékezésnél, ahogy kikapcsol, tényleg ránt egyet, az normál.
Sajnos nincs tempomat a kocsiban. Éppen emiatt nem értem.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.04 csütörtök, 18:03:34 írta Guci07
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12113 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 22:01:08 »
olajszűrőházhoz 32-es vagy 36-os dugókulcs kell?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12114 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 22:30:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.09.04 csütörtök, 22:01:08
olajszűrőházhoz 32-es vagy 36-os dugókulcs kell?
36-os.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12115 Dátum:
2014.09.04 csütörtök, 22:54:57 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.04 csütörtök, 22:30:19
36-os.
akkor vennem kell egyet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12116 Dátum:
2014.09.05 péntek, 08:10:16 »
Idézetet írta: Guci07 - 2014.09.04 csütörtök, 16:02:44
Akksi új, nincs kiegészítő fűtés. Amit még észrevettem éjszaka néha néha pislant egyet az összes fény.
Válasz, az azért nem normális, hogy: "éjszaka néha néha pislant egyet az összes fény". Akkor szerintem a testkábelt kellene ellenőrizned - akksi, akssitartó alatt, tisztítsd meg.
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12117 Dátum:
2014.09.05 péntek, 08:22:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.09.04 csütörtök, 22:54:57
akkor vennem kell egyet
nekem van 1 ipari.talán már szükségem sincs rá...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Guci07
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12118 Dátum:
2014.09.05 péntek, 09:24:56 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.09.05 péntek, 08:10:16
Válasz, az azért nem normális, hogy: "éjszaka néha néha pislant egyet az összes fény". Akkor szerintem a testkábelt kellene ellenőrizned - akksi, akssitartó alatt, tisztítsd meg.
Köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12119 Dátum:
2014.09.05 péntek, 09:29:13 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.05 péntek, 08:22:01
nekem van 1 ipari.talán már szükségem sincs rá...
egy árat dobhatsz rá pü-ben
ma viszem a futóművel szervízbe, ha elvállalják +ba az olajcserét és nem kell rögtön vennem helyben, akkor érdekelne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12120 Dátum:
2014.09.05 péntek, 11:40:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.09.05 péntek, 09:29:13
egy árat dobhatsz rá pü-ben
ma viszem a futóművel szervízbe, ha elvállalják +ba az olajcserét és nem kell rögtön vennem helyben, akkor érdekelne
persze.előbb megkeresem,mert volt néhány klubtársnál kölcsönbe,és nem emlékesz kinél volt utoljára,és hogy visszahozta e....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12121 Dátum:
2014.09.06 szombat, 18:45:44 »
Ma Robival irogattuk a szoftvert a kocsimban és próbáltuk mi a legalsó fordulatszám amitől a turbót meglehet inditani...
1500-tól lehet, ez az alja....alatta ledadog a kocsi alapjáraton és terhelésen is, és nem forog ki 2000-ig sem és megáll....valami védelem lehet a szoftverben szerintünk...
Naplózva
paky
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 272
2.0 TDCI Amb. 2011
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12122 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 20:07:37 »
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 2002/12.-havi TDDI mondeot, kinéztem egyet, el tudnátok látni tanácsokkal hogy a motorján (vagy bármelyik porcikáján
) mire figyeljek mielőtt leszurkolom az árát?
Előre is köszönöm!
Üdv,
Páky
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12123 Dátum:
2014.09.16 kedd, 13:00:06 »
Idézetet írta: paky - 2014.09.15 hétfő, 20:07:37
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 2002/12.-havi TDDI mondeot, kinéztem egyet, el tudnátok látni tanácsokkal hogy a motorján (vagy bármelyik porcikáján
) mire figyeljek mielőtt leszurkolom az árát?
Előre is köszönöm!
Üdv,
Páky
Ha elolvasod ezt a topikot, nagyjából láthatod, hogy milyen hibák jöhetnek elő rajta. A legegyszerűbb az lenne, ha tudnál vinni valakit, aki már látott mondeot "belülről" is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12124 Dátum:
2014.09.16 kedd, 13:26:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.16 kedd, 13:00:06
Ha elolvasod ezt a topikot, nagyjából láthatod, hogy milyen hibák jöhetnek elő rajta. A legegyszerűbb az lenne, ha tudnál vinni valakit, aki már látott mondeot "belülről" is.
mire ezt a topicot elolvassa elviszik a kocsit
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12125 Dátum:
2014.09.16 kedd, 14:27:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.16 kedd, 13:26:34
mire ezt a topicot elolvassa elviszik a kocsit
Elég az utolsó pár (10-15) oldalt is.
Naplózva
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12126 Dátum:
2014.09.17 szerda, 19:00:14 »
sziasztok! lehet nem egészen jó helyre írom, de olyan gondom van, hogy a kormányművet a szervószivattyúval összekötő csö elment a 2001-es 2.0 tddi 115le, d6ba motorkódú mondeon. megegyezik a cső a tdci-ével? van valakinek eladó bontott? köszönöm!
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12127 Dátum:
2014.09.17 szerda, 19:06:09 »
Idézetet írta: tulok99 - 2014.09.17 szerda, 19:00:14
sziasztok! lehet nem egészen jó helyre írom, de olyan gondom van, hogy a kormányművet a szervószivattyúval összekötő csö elment a 2001-es 2.0 tddi 115le, d6ba motorkódú mondeon. megegyezik a cső a tdci-ével? van valakinek eladó bontott? köszönöm!
igen,megegyezik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12128 Dátum:
2014.09.18 csütörtök, 10:22:04 »
Idézetet írta: tulok99 - 2014.09.17 szerda, 19:00:14
sziasztok! lehet nem egészen jó helyre írom, de olyan gondom van, hogy a kormányművet a szervószivattyúval összekötő csö elment a 2001-es 2.0 tddi 115le, d6ba motorkódú mondeon. megegyezik a cső a tdci-ével? van valakinek eladó bontott? köszönöm!
Itt nézelődj/érdeklődj: keres-kínál/mondeohoz kínálok/autóbontások vagy mondeo III alkatrészek.
Naplózva
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12129 Dátum:
2014.09.18 csütörtök, 19:42:22 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.17 szerda, 19:06:09
igen,megegyezik.
hálás köszönet!!!
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
TDDi motor
«
Új hozzászólás #12130 Dátum:
2014.09.19 péntek, 21:16:01 »
Sziasztok!
Hosszabb úton (úgy értem, volt ideje átmelegedni a motornak, 400 km) hazafelé jövet azt vettem észre, hogy erőteljes gyorsításnál süvítő hangot hallok. Nem olyat, mint amikor a turbo csövek kilyukadnak, hanem annál fémesebb zengésűt.
Turbocsöveket átnéztem, nem találtam semmi hibát
Turbocsöveket autószerelőm átnézte, nem talált semmi hibát
Turbonyomás 1.2 Bar, és az autó gyorsul, ahogy szokott
Kipufogócsövet átnéztük, nincs rajta olyan repedés, ahol ilyen durván kifújhatna
Átnéztem a turbotól a levegő beömlőig tartó részt - levegőszűrőt és a csöveket: nincs sehol eltömődés, száraz levél, stb. ami okozhatna ilyen zajt
Lehúztam a csövet a turbo és a levegőszűrő közül: elég sípoló hangja volt úgy a turbo-nak, de úgy általában, és nem attól, hogy nagyobb gázfröccsöt adtam - mondjuk azért elég ijesztő súrlódó hangokat ad így
Szóval, nem tudok rájönni a süvítés okára.
Volt valamelyikőtöknek ilyen problémája már? Köszönöm a válaszokat!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.19 péntek, 21:18:52 írta kurru
»
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12131 Dátum:
2014.09.19 péntek, 21:38:51 »
Idézetet írta: kurru - 2014.09.19 péntek, 21:16:01
Sziasztok!
Hosszabb úton (úgy értem, volt ideje átmelegedni a motornak, 400 km) hazafelé jövet azt vettem észre, hogy erőteljes gyorsításnál süvítő hangot hallok. Nem olyat, mint amikor a turbo csövek kilyukadnak, hanem annál fémesebb zengésűt.
Turbocsöveket átnéztem, nem találtam semmi hibát
Turbocsöveket autószerelőm átnézte, nem talált semmi hibát
Turbonyomás 1.2 Bar, és az autó gyorsul, ahogy szokott
Kipufogócsövet átnéztük, nincs rajta olyan repedés, ahol ilyen durván kifújhatna
Átnéztem a turbotól a levegő beömlőig tartó részt - levegőszűrőt és a csöveket: nincs sehol eltömődés, száraz levél, stb. ami okozhatna ilyen zajt
Lehúztam a csövet a turbo és a levegőszűrő közül: elég sípoló hangja volt úgy a turbo-nak, de úgy általában, és nem attól, hogy nagyobb gázfröccsöt adtam - mondjuk azért elég ijesztő súrlódó hangokat ad így
Szóval, nem tudok rájönni a süvítés okára.
Volt valamelyikőtöknek ilyen problémája már? Köszönöm a válaszokat!
turbo tengelye mennyit lóg? nem ér bele a házba? az szokott ilyesmi hangot adni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mkawter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12132 Dátum:
2014.09.19 péntek, 21:48:06 »
Sziasztok!
Ilyennek kell lennie az EGR dugónak egy 2001 es MK3 ason?
http://mondeo.hu/index.php?topic=12205.0
Köszi a segítséget
Naplózva
2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12133 Dátum:
2014.09.20 szombat, 00:19:08 »
Idézetet írta: mkawter - 2014.09.19 péntek, 21:48:06
Sziasztok!
Ilyennek kell lennie az EGR dugónak egy 2001 es MK3 ason?
http://mondeo.hu/index.php?topic=12205.0
Köszi a segítséget
igen.bár én a képet nem látom.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12134 Dátum:
2014.09.20 szombat, 00:25:40 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.09.20 szombat, 00:19:08
igen.bár én a képet nem látom.
Akkor jó a dugó, ha nem látsz át rajta.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12135 Dátum:
2014.09.20 szombat, 00:44:01 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.20 szombat, 00:25:40
Akkor jó a dugó, ha nem látsz át rajta.
vagy minimum parafa...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12136 Dátum:
2014.09.20 szombat, 08:55:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.09.19 péntek, 21:38:51
turbo tengelye mennyit lóg? nem ér bele a házba? az szokott ilyesmi hangot adni
Nem is néztem, de a hangot csak "erőltetett" gyorsításkor adja, ha már elérte a kívánt sebességet, mindegy, hogy mennyi a fordulatszám, nincs hangja. Akkor is lehet lógás?
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12137 Dátum:
2014.09.20 szombat, 12:50:42 »
Idézetet írta: kurru - 2014.09.20 szombat, 08:55:21
Nem is néztem, de a hangot csak "erőltetett" gyorsításkor adja, ha már elérte a kívánt sebességet, mindegy, hogy mennyi a fordulatszám, nincs hangja. Akkor is lehet lógás?
valószínűleg az lesz akkor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12138 Dátum:
2014.09.20 szombat, 13:56:19 »
Idézetet írta: mkawter - 2014.09.19 péntek, 21:48:06
Sziasztok!
Ilyennek kell lennie az EGR dugónak egy 2001 es MK3 ason?
http://mondeo.hu/index.php?topic=12205.0
Köszi a segítséget
Ilyennek:
http://mondeo.hu/index.php?topic=10575.msg706668#msg706668
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12139 Dátum:
2014.09.20 szombat, 14:29:40 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.20 szombat, 13:56:19
Ilyennek:
http://mondeo.hu/index.php?topic=10575.msg706668#msg706668
DI-re ez nem jó.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12140 Dátum:
2014.09.20 szombat, 14:32:35 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.09.20 szombat, 14:29:40
DI-re ez nem jó.
Nem is írta, hogy milyenre kell, csak annyit, hogy 2001-es MK3-asra.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12141 Dátum:
2014.09.20 szombat, 15:20:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.20 szombat, 14:32:35
Nem is írta, hogy milyenre kell, csak annyit, hogy 2001-es MK3-asra.
tök mind1 milyene van, ez 2002/05 utániba való, előttibe meg másik fajta kell.
tdci-ből és tddiből is volt elöl és hátul egr-es
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mkawter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12142 Dátum:
2014.09.20 szombat, 21:54:31 »
2.0 DI-be kellene, de nincs kép. Meg jó pár másik FAQ cikkben sincs kép amiben érintett lennék MK3-ashoz.
Most kezdtem ezt a fórumozásdit, meg egyáltalán a a mondeózást is és mindent magamba szívok/nék amit csak lehet
Hálás lennék hogyha azok a képek előkerülnének
Naplózva
2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12143 Dátum:
2014.09.20 szombat, 22:09:44 »
Idézetet írta: mkawter - 2014.09.20 szombat, 21:54:31
2.0 DI-be kellene, de nincs kép. Meg jó pár másik FAQ cikkben sincs kép amiben érintett lennék MK3-ashoz.
Most kezdtem ezt a fórumozásdit, meg egyáltalán a a mondeózást is és mindent magamba szívok/nék amit csak lehet
Hálás lennék hogyha azok a képek előkerülnének
Kiveszed a fém tömítést ami az EGR-nél van és azt körberajzolod (a középső lyukat nem kell
) egy 2mm-es saválló lemezre (tenyérnyi darab), két 7mm-es furatot csinálsz a szélekre és mehet is a helyére. Ha nincs dugózva az EGR akkor ajánlott leszedni és kipucolni a szívósorral együtt.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mkawter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12144 Dátum:
2014.09.20 szombat, 22:16:10 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.20 szombat, 22:09:44
Kiveszed a fém tömítést ami az EGR-nél van és azt körberajzolod (a középső lyukat nem kell
) egy 2mm-es saválló lemezre (tenyérnyi darab), két 7mm-es furatot csinálsz a szélekre és mehet is a helyére. Ha nincs dugózva az EGR akkor ajánlott leszedni és kipucolni a szívósorral együtt.
okés biztosan pucolós lesz... esetleg brigéciollal vagy csak simán benzinnel?
Naplózva
2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12145 Dátum:
2014.09.20 szombat, 23:45:21 »
Idézetet írta: mkawter - 2014.09.20 szombat, 22:16:10
okés biztosan pucolós lesz... esetleg brigéciollal vagy csak simán benzinnel?
Mindkettővel lehet....és még gumikesztyű sem árt.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12146 Dátum:
2014.09.20 szombat, 23:46:11 »
Idézetet írta: mkawter - 2014.09.20 szombat, 22:16:10
okés biztosan pucolós lesz... esetleg brigéciollal vagy csak simán benzinnel?
mind1.
egy üvegpucoló kefét vegyél hozzá,azzal könnyebben kitisztítod a szívósor belsejét.
Arra figyelj, ha leveszed a szívósort, érdemes cserélni a tömítéseket.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12147 Dátum:
2014.09.20 szombat, 23:49:37 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.20 szombat, 23:45:21
és még gumikesztyű sem árt.
nálam pont nem volt,mikor az ismerősöm szívósorának nekiálltam.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12148 Dátum:
2014.09.20 szombat, 23:56:27 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.09.20 szombat, 23:49:37
nálam pont nem volt,mikor az ismerősöm szívósorának nekiálltam.
Sajátomnál én sem használta kesztyűt.....3 nap alatt "lekopott" a kezemről a kosz.
Első olajcserénél mikor levettem a szűrőházat (csáposon) a jobb oldalam derékig olajos lett.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12149 Dátum:
2014.09.21 vasárnap, 20:31:14 »
Idézetet írta: mkawter - 2014.09.20 szombat, 21:54:31
2.0 DI-be kellene, de nincs kép. Meg jó pár másik FAQ cikkben sincs kép amiben érintett lennék MK3-ashoz.
Most kezdtem ezt a fórumozásdit, meg egyáltalán a a mondeózást is és mindent magamba szívok/nék amit csak lehet
Hálás lennék hogyha azok a képek előkerülnének
Szia,
Itt a kép:
http://kepfeltoltes.hu/view/130726/egr012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.21 vasárnap, 20:33:45 írta Barny007
»
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Oldalak:
1
...
236
237
238
239
240
241
242
[
243
]
244
245
246
247
248
249
250
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ