Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:33:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 236 237 238 239 240 241 242 [243] 244 245 246 247 248 249 250 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102747 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12100 Dátum: 2014.08.28 csütörtök, 21:33:52 »


Először is köszönöm a segítőkész embereknek akik segítettek megoldani a problémámat .
A  vízpumpa cserével oldódott meg a probléma , a szivattyú lapát elforgott a tengelyen.

Egy kérdésem még lenne , hogy vettem egy új bordás szíjat de az feszítő nélkül se lehet felrakni a két tárcsára , kérdésem hogy ez normális és rá kell erőltetni vagy kicsi ? a mérete amit adtak 4pk 0711

Az elég rövidnek tűnik....
Nekem 4pk 0735 van.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #12101 Dátum: 2014.08.29 péntek, 18:55:24 »

Sziasztok szép estét mindenkinek integet2 integet2
Ismételten egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek,mégpedig kettőstömegű lendkerékkel kapcsolatban.
Valszeg az enyém meghalt,egyszer kétszer olyan furcsa morgó hangot adott az autó,a váltó felől,főleg gyorsításnál,mikor ugye kéri a nyomatékot,meg leálításnál az a bizonyos csörgő hang rinya :rinya:az autóban 221000 km van,úgyhogy időszerű hogy ez legyen a probléma.
Lényegében a kérdésem olyan irányban szólna hozzátok hogy ezek a jelek a mai nappal igen megsűrűsödtek,főleg ha a váltó üresben,s úgy jár a motor!!!
Na szóval a lényeg az autó így használható e még,vagy azonnal álljak le az autó használatával?Ezt azért kérdem mert hétfőn mennék vissza osztrákiába,az idő rövidsége miatt nem tudom megcsináltatni,úgyhogy vagy ez,vagy csereautó?Okozhat e ha esetleg így használom valami komolyabb problémát,vagy esetleg otthagyhat az út mellett???
A másik kérdésem hogy mindenképp egytömegűt szeretnék,aszem az a Valeo szett(?)azt hol tudom beszerezni,s milyen árban,ha van tapasztalatotok ebben azt nagyon megköszönném.
Ja és még egy dolog,a sz@r 2tömegű okozhat fogyasztás növekedést?De most komolyan én azt vettem észre hogy bőven megnőtt,de lehet hogy ez már összeesküvés elmélet?
Köszönöm szépen a segítségeteket,ja és bocs ha nem jó topic-ba írtam
sziasztok integet2 integet2
Naplózva
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #12102 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 16:29:29 »

Az elég rövidnek tűnik....
Nekem 4pk 0735 van.

Igen kicsit adtak 735-740 ig jó.

Köszi.
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #12103 Dátum: 2014.09.03 szerda, 22:57:24 »

Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel fordulok hozzátok:
Az autó üzemmeleg állapotban, állandó sebesség tartásánál ill. motorfékezéskor ránt egyet. Olyan mintha lassításkor még egyet gyorsítana mielőtt tényleg lassulna. Mi lehet ennek az oka? Adagoló most lett felújítva.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12104 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 06:35:31 »

Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel fordulok hozzátok:
Az autó üzemmeleg állapotban, állandó sebesség tartásánál ill. motorfékezéskor ránt egyet. Olyan mintha lassításkor még egyet gyorsítana mielőtt tényleg lassulna. Mi lehet ennek az oka? Adagoló most lett felújítva.
érdekes,de a generátor is okozhatja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #12105 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 10:16:37 »

érdekes,de a generátor is okozhatja.
A generátor is most lett megcsináltatva, perselyek és kefék lettek cserélve rajta.
Naplózva
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #12106 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 10:46:09 »

A generátor is most lett megcsináltatva, perselyek és kefék lettek cserélve rajta.

Aksi mikori, milyen állapotú? Van-e kieg fűtésed? Lehet-e benne zárlatos fűtőpatron?
Ha a feszültségtartás miatt szükséges, mert túl sok a fogyasztás előfordúl, hogy emeli a motor fordulatát, hogy a generátor tehesse a dolgát - bár ez a jelenség inkább alpjárat körüli városi araszolásnál jöhet elő, amikor is úgy érzed valaki helyetted nyomja a gázt.  wow1
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12107 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 13:02:05 »

Aksi mikori, milyen állapotú? Van-e kieg fűtésed? Lehet-e benne zárlatos fűtőpatron?
Ha a feszültségtartás miatt szükséges, mert túl sok a fogyasztás előfordúl, hogy emeli a motor fordulatát, hogy a generátor tehesse a dolgát - bár ez a jelenség inkább alpjárat körüli városi araszolásnál jöhet elő, amikor is úgy érzed valaki helyetted nyomja a gázt.  wow1
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #12108 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 16:01:49 »

Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel fordulok hozzátok:
Az autó üzemmeleg állapotban, állandó sebesség tartásánál ill. motorfékezéskor ránt egyet. Olyan mintha lassításkor még egyet gyorsítana mielőtt tényleg lassulna. Mi lehet ennek az oka? Adagoló most lett felújítva.
Hello! "állandó sebesség tartásánál" alatt tempomatot értesz, mert akkor fékezésnél, ahogy kikapcsol, tényleg ránt egyet, az normál.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.04 csütörtök, 16:03:21 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #12109 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 16:02:44 »

Aksi mikori, milyen állapotú? Van-e kieg fűtésed? Lehet-e benne zárlatos fűtőpatron?
Ha a feszültségtartás miatt szükséges, mert túl sok a fogyasztás előfordúl, hogy emeli a motor fordulatát, hogy a generátor tehesse a dolgát - bár ez a jelenség inkább alpjárat körüli városi araszolásnál jöhet elő, amikor is úgy érzed valaki helyetted nyomja a gázt.  wow1
Akksi új, nincs kiegészítő fűtés. Amit még észrevettem éjszaka néha néha pislant egyet az összes fény.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #12110 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 16:03:49 »

Hello! "állandó sebesség tartásánál" alatt tempomatot értesz, mert akkor fékezésnél, ahogy kikapcsol tényleg ránt egyet, az állítólag normál.

Az attól függ, hogy mikor kapcsolod ki. Emelkedőn, amikor épp gyorsít, vagy lejtőn, mert ott nem ránt, hanem érzed, hogy jobban dolgozik a motorfék.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #12111 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 16:09:49 »

Az attól függ, hogy mikor kapcsolod ki. Emelkedőn, amikor épp gyorsít, vagy lejtőn, mert ott nem ránt, hanem érzed, hogy jobban dolgozik a motorfék.
Én általában off gombbal kapcsolom ki. Lejtőn tartja a tempót, közeledek a kereszteződéshez, fékre lépek, akkor ránt. Emelkedőn csak éppen ránt egy picit.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #12112 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 18:01:46 »

Hello! "állandó sebesség tartásánál" alatt tempomatot értesz, mert akkor fékezésnél, ahogy kikapcsol, tényleg ránt egyet, az normál.
Sajnos nincs tempomat a kocsiban. Éppen emiatt nem értem.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.04 csütörtök, 18:03:34 írta Guci07 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12113 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 22:01:08 »

olajszűrőházhoz 32-es vagy 36-os dugókulcs kell?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12114 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 22:30:19 »

olajszűrőházhoz 32-es vagy 36-os dugókulcs kell?

36-os.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12115 Dátum: 2014.09.04 csütörtök, 22:54:57 »

36-os.
worship akkor vennem kell egyet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #12116 Dátum: 2014.09.05 péntek, 08:10:16 »

Akksi új, nincs kiegészítő fűtés. Amit még észrevettem éjszaka néha néha pislant egyet az összes fény.

Válasz, az azért nem normális, hogy: "éjszaka néha néha pislant egyet az összes fény". Akkor szerintem a testkábelt kellene ellenőrizned - akksi, akssitartó alatt, tisztítsd meg.
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12117 Dátum: 2014.09.05 péntek, 08:22:01 »

worship akkor vennem kell egyet
nekem van 1 ipari.talán már szükségem sincs rá...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #12118 Dátum: 2014.09.05 péntek, 09:24:56 »

Válasz, az azért nem normális, hogy: "éjszaka néha néha pislant egyet az összes fény". Akkor szerintem a testkábelt kellene ellenőrizned - akksi, akssitartó alatt, tisztítsd meg.
Köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12119 Dátum: 2014.09.05 péntek, 09:29:13 »

nekem van 1 ipari.talán már szükségem sincs rá...
egy árat dobhatsz rá pü-ben Wink

ma viszem a futóművel szervízbe, ha elvállalják +ba az olajcserét és nem kell rögtön vennem helyben, akkor érdekelne Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12120 Dátum: 2014.09.05 péntek, 11:40:50 »

egy árat dobhatsz rá pü-ben Wink

ma viszem a futóművel szervízbe, ha elvállalják +ba az olajcserét és nem kell rögtön vennem helyben, akkor érdekelne Wink
persze.előbb megkeresem,mert volt néhány klubtársnál kölcsönbe,és nem emlékesz kinél volt utoljára,és hogy visszahozta e.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12121 Dátum: 2014.09.06 szombat, 18:45:44 »

Ma Robival irogattuk a szoftvert a kocsimban és próbáltuk mi a legalsó fordulatszám amitől a turbót meglehet inditani...
1500-tól lehet, ez az alja....alatta ledadog a kocsi alapjáraton és terhelésen is, és nem forog ki 2000-ig sem és megáll....valami védelem lehet a szoftverben szerintünk...

Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #12122 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 20:07:37 »

Sziasztok!

Szeretnék venni egy 2002/12.-havi TDDI mondeot, kinéztem egyet, el tudnátok látni tanácsokkal hogy a motorján (vagy bármelyik porcikáján Smiley ) mire figyeljek mielőtt leszurkolom az árát?

Előre is köszönöm!

Üdv,
Páky
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #12123 Dátum: 2014.09.16 kedd, 13:00:06 »

Sziasztok!

Szeretnék venni egy 2002/12.-havi TDDI mondeot, kinéztem egyet, el tudnátok látni tanácsokkal hogy a motorján (vagy bármelyik porcikáján Smiley ) mire figyeljek mielőtt leszurkolom az árát?

Előre is köszönöm!

Üdv,
Páky

Ha elolvasod ezt a topikot, nagyjából láthatod, hogy milyen hibák jöhetnek elő rajta. A legegyszerűbb az lenne, ha tudnál vinni valakit, aki már látott mondeot "belülről" is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12124 Dátum: 2014.09.16 kedd, 13:26:34 »

Ha elolvasod ezt a topikot, nagyjából láthatod, hogy milyen hibák jöhetnek elő rajta. A legegyszerűbb az lenne, ha tudnál vinni valakit, aki már látott mondeot "belülről" is.
mire ezt a topicot elolvassa elviszik a kocsit vigyor3
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #12125 Dátum: 2014.09.16 kedd, 14:27:39 »

mire ezt a topicot elolvassa elviszik a kocsit vigyor3

Elég az utolsó pár (10-15) oldalt is.
Naplózva
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #12126 Dátum: 2014.09.17 szerda, 19:00:14 »

sziasztok! lehet nem egészen jó helyre írom, de olyan gondom van, hogy a kormányművet a szervószivattyúval összekötő csö elment a 2001-es 2.0 tddi 115le, d6ba motorkódú mondeon. megegyezik a cső a tdci-ével? van valakinek eladó bontott? köszönöm!
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12127 Dátum: 2014.09.17 szerda, 19:06:09 »

sziasztok! lehet nem egészen jó helyre írom, de olyan gondom van, hogy a kormányművet a szervószivattyúval összekötő csö elment a 2001-es 2.0 tddi 115le, d6ba motorkódú mondeon. megegyezik a cső a tdci-ével? van valakinek eladó bontott? köszönöm!
igen,megegyezik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #12128 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 10:22:04 »

sziasztok! lehet nem egészen jó helyre írom, de olyan gondom van, hogy a kormányművet a szervószivattyúval összekötő csö elment a 2001-es 2.0 tddi 115le, d6ba motorkódú mondeon. megegyezik a cső a tdci-ével? van valakinek eladó bontott? köszönöm!

Itt nézelődj/érdeklődj: keres-kínál/mondeohoz kínálok/autóbontások vagy mondeo III alkatrészek.
Naplózva
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #12129 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 19:42:22 »

igen,megegyezik.

hálás köszönet!!!
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #12130 Dátum: 2014.09.19 péntek, 21:16:01 »

Sziasztok!

Hosszabb úton (úgy értem, volt ideje átmelegedni a motornak, 400 km) hazafelé jövet azt vettem észre, hogy erőteljes gyorsításnál süvítő hangot hallok. Nem olyat, mint amikor a turbo csövek kilyukadnak, hanem annál fémesebb zengésűt.

  • Turbocsöveket átnéztem, nem találtam semmi hibát
  • Turbocsöveket autószerelőm átnézte, nem talált semmi hibát
  • Turbonyomás 1.2 Bar, és az autó gyorsul, ahogy szokott
  • Kipufogócsövet átnéztük, nincs rajta olyan repedés, ahol ilyen durván kifújhatna
  • Átnéztem a turbotól a levegő beömlőig tartó részt - levegőszűrőt és a csöveket: nincs sehol eltömődés, száraz levél, stb. ami okozhatna ilyen zajt
  • Lehúztam a csövet a turbo és a levegőszűrő közül: elég sípoló hangja volt úgy a turbo-nak, de úgy általában, és nem attól, hogy nagyobb gázfröccsöt adtam - mondjuk azért elég ijesztő súrlódó hangokat ad így
Szóval, nem tudok rájönni a süvítés okára.

Volt valamelyikőtöknek ilyen problémája már? Köszönöm a válaszokat!
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.19 péntek, 21:18:52 írta kurru » Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12131 Dátum: 2014.09.19 péntek, 21:38:51 »

Sziasztok!

Hosszabb úton (úgy értem, volt ideje átmelegedni a motornak, 400 km) hazafelé jövet azt vettem észre, hogy erőteljes gyorsításnál süvítő hangot hallok. Nem olyat, mint amikor a turbo csövek kilyukadnak, hanem annál fémesebb zengésűt.

  • Turbocsöveket átnéztem, nem találtam semmi hibát
  • Turbocsöveket autószerelőm átnézte, nem talált semmi hibát
  • Turbonyomás 1.2 Bar, és az autó gyorsul, ahogy szokott
  • Kipufogócsövet átnéztük, nincs rajta olyan repedés, ahol ilyen durván kifújhatna
  • Átnéztem a turbotól a levegő beömlőig tartó részt - levegőszűrőt és a csöveket: nincs sehol eltömődés, száraz levél, stb. ami okozhatna ilyen zajt
  • Lehúztam a csövet a turbo és a levegőszűrő közül: elég sípoló hangja volt úgy a turbo-nak, de úgy általában, és nem attól, hogy nagyobb gázfröccsöt adtam - mondjuk azért elég ijesztő súrlódó hangokat ad így
Szóval, nem tudok rájönni a süvítés okára.

Volt valamelyikőtöknek ilyen problémája már? Köszönöm a válaszokat!
turbo tengelye mennyit lóg? nem ér bele a házba? az szokott ilyesmi hangot adni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #12132 Dátum: 2014.09.19 péntek, 21:48:06 »

Sziasztok!

Ilyennek kell lennie az EGR dugónak egy 2001 es MK3 ason?

http://mondeo.hu/index.php?topic=12205.0   wow1

Köszi a segítséget Smiley
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12133 Dátum: 2014.09.20 szombat, 00:19:08 »

Sziasztok!

Ilyennek kell lennie az EGR dugónak egy 2001 es MK3 ason?

http://mondeo.hu/index.php?topic=12205.0   wow1

Köszi a segítséget Smiley

igen.bár én a képet nem látom. vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12134 Dátum: 2014.09.20 szombat, 00:25:40 »

igen.bár én a képet nem látom. vigyor3


Akkor jó a dugó, ha nem látsz át rajta.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12135 Dátum: 2014.09.20 szombat, 00:44:01 »



Akkor jó a dugó, ha nem látsz át rajta.  eplus2

vagy minimum parafa... hehe
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #12136 Dátum: 2014.09.20 szombat, 08:55:21 »

turbo tengelye mennyit lóg? nem ér bele a házba? az szokott ilyesmi hangot adni

Nem is néztem, de a hangot csak "erőltetett" gyorsításkor adja, ha már elérte a kívánt sebességet, mindegy, hogy mennyi a fordulatszám, nincs hangja. Akkor is lehet lógás?
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12137 Dátum: 2014.09.20 szombat, 12:50:42 »

Nem is néztem, de a hangot csak "erőltetett" gyorsításkor adja, ha már elérte a kívánt sebességet, mindegy, hogy mennyi a fordulatszám, nincs hangja. Akkor is lehet lógás?
valószínűleg az lesz akkor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #12138 Dátum: 2014.09.20 szombat, 13:56:19 »

Sziasztok!

Ilyennek kell lennie az EGR dugónak egy 2001 es MK3 ason?

http://mondeo.hu/index.php?topic=12205.0   wow1

Köszi a segítséget Smiley

Ilyennek: http://mondeo.hu/index.php?topic=10575.msg706668#msg706668
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12139 Dátum: 2014.09.20 szombat, 14:29:40 »


DI-re ez nem jó.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #12140 Dátum: 2014.09.20 szombat, 14:32:35 »

DI-re ez nem jó.

Nem is írta, hogy milyenre kell, csak annyit, hogy 2001-es MK3-asra.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12141 Dátum: 2014.09.20 szombat, 15:20:59 »

Nem is írta, hogy milyenre kell, csak annyit, hogy 2001-es MK3-asra.
tök mind1 milyene van, ez 2002/05 utániba való, előttibe meg másik fajta kell.

tdci-ből és tddiből is volt elöl és hátul egr-es
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #12142 Dátum: 2014.09.20 szombat, 21:54:31 »

2.0 DI-be kellene, de nincs kép. Meg jó pár másik FAQ cikkben sincs kép amiben érintett lennék MK3-ashoz.
Most kezdtem ezt a fórumozásdit, meg egyáltalán a a mondeózást is és mindent magamba szívok/nék amit csak lehet Smiley
Hálás lennék hogyha azok a képek előkerülnének  worship  taps worship
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12143 Dátum: 2014.09.20 szombat, 22:09:44 »

2.0 DI-be kellene, de nincs kép. Meg jó pár másik FAQ cikkben sincs kép amiben érintett lennék MK3-ashoz.
Most kezdtem ezt a fórumozásdit, meg egyáltalán a a mondeózást is és mindent magamba szívok/nék amit csak lehet Smiley
Hálás lennék hogyha azok a képek előkerülnének  worship  taps worship


Kiveszed a fém tömítést ami az EGR-nél van és azt körberajzolod (a középső lyukat nem kell  vigyor3) egy 2mm-es saválló lemezre (tenyérnyi darab), két 7mm-es furatot csinálsz a szélekre és mehet is a helyére. Ha nincs dugózva az EGR akkor ajánlott leszedni és kipucolni a szívósorral együtt.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #12144 Dátum: 2014.09.20 szombat, 22:16:10 »



Kiveszed a fém tömítést ami az EGR-nél van és azt körberajzolod (a középső lyukat nem kell  vigyor3) egy 2mm-es saválló lemezre (tenyérnyi darab), két 7mm-es furatot csinálsz a szélekre és mehet is a helyére. Ha nincs dugózva az EGR akkor ajánlott leszedni és kipucolni a szívósorral együtt.

okés biztosan pucolós lesz... esetleg brigéciollal vagy csak simán benzinnel?
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12145 Dátum: 2014.09.20 szombat, 23:45:21 »

okés biztosan pucolós lesz... esetleg brigéciollal vagy csak simán benzinnel?


Mindkettővel lehet....és még gumikesztyű sem árt.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12146 Dátum: 2014.09.20 szombat, 23:46:11 »

okés biztosan pucolós lesz... esetleg brigéciollal vagy csak simán benzinnel?

mind1.
egy üvegpucoló kefét vegyél hozzá,azzal könnyebben kitisztítod a szívósor belsejét.
Arra figyelj, ha leveszed a szívósort, érdemes cserélni a tömítéseket.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #12147 Dátum: 2014.09.20 szombat, 23:49:37 »



és még gumikesztyű sem árt.

nálam pont nem volt,mikor az ismerősöm szívósorának nekiálltam. falbav


Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12148 Dátum: 2014.09.20 szombat, 23:56:27 »

nálam pont nem volt,mikor az ismerősöm szívósorának nekiálltam. falbav





Sajátomnál én sem használta kesztyűt.....3 nap alatt "lekopott" a kezemről a kosz. 
Első olajcserénél mikor levettem a szűrőházat (csáposon) a jobb oldalam derékig olajos lett.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #12149 Dátum: 2014.09.21 vasárnap, 20:31:14 »

2.0 DI-be kellene, de nincs kép. Meg jó pár másik FAQ cikkben sincs kép amiben érintett lennék MK3-ashoz.
Most kezdtem ezt a fórumozásdit, meg egyáltalán a a mondeózást is és mindent magamba szívok/nék amit csak lehet Smiley
Hálás lennék hogyha azok a képek előkerülnének  worship  taps worship
Szia,

Itt a kép:

http://kepfeltoltes.hu/view/130726/egr012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.21 vasárnap, 20:33:45 írta Barny007 » Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Oldalak: 1 ... 236 237 238 239 240 241 242 [243] 244 245 246 247 248 249 250 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.