Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 21:55:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
238
239
240
241
242
243
244
[
245
]
246
247
248
249
250
251
252
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5114217 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12200 Dátum:
2014.09.30 kedd, 16:55:03 »
Idézetet írta: 1000 - 2014.09.30 kedd, 14:36:22
Ha figyelmesen olvasnál gyári turbo van rajta.Nem gyári turbot akarok rá rakni.Illetve gyári változó geosat.
ha gyári lenne, akkor nem nyomásos labda lenne rajt. ettől függetlenül valószínű nem turbo bajod lesz
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12201 Dátum:
2014.09.30 kedd, 18:04:47 »
Idézetet írta: 1000 - 2014.09.30 kedd, 14:36:22
Ha figyelmesen olvasnál gyári turbo van rajta.Nem gyári turbot akarok rá rakni.Illetve gyári változó geosat.
vidd be ford szervízbe ne bohóckodjatok a vacak kts-el
én üzemanyag költségért szivesen rádugom neked a gyári diagot,de sztem olcsóbb miskolcon a ford szalon , hiddel megéri
üdv
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12202 Dátum:
2014.09.30 kedd, 18:17:49 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.09.24 szerda, 00:48:11
Nekem meg akkor hűlt vissza, ha nyomtam neki...
Látom itt laksz a szomszédban. Vmelyik nap úgyis megyek arra jégkároztatni a Hencz Csabihoz.
Összefuthatnánk.
Szomszédban? Haver, te az Adria közepén élsz :-D
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12203 Dátum:
2014.09.30 kedd, 18:21:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.09.19 péntek, 21:38:51
turbo tengelye mennyit lóg? nem ér bele a házba? az szokott ilyesmi hangot adni
Közben voltam autószerelőmnél, és már annyit sikerült megtalálnia, hogy a változó geometriás résszel van gond. Oda-vissza rázza a vákuum. Most under ivestigation :-)
A lógása önmagában nem okozna problémát.
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12204 Dátum:
2014.09.30 kedd, 20:04:30 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.30 kedd, 16:55:03
ha gyári lenne, akkor nem nyomásos labda lenne rajt. ettől függetlenül valószínű nem turbo bajod lesz
Két turbóval szerelték a di-t.Fix geometriás nyomás vezérelt, és változó geometriás vákuum vezérelt.A családban 4 mondeo van, 2 fixes 2 változós.Biztos egyik sem gyári.Ja meg van a polcon kb 2.5 mondeó szétbontva.Szóval én mondom neked gyári.
Naplózva
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12205 Dátum:
2014.09.30 kedd, 20:14:50 »
Idézetet írta: netcore - 2014.09.30 kedd, 18:04:47
vidd be ford szervízbe ne bohóckodjatok a vacak kts-el
én üzemanyag költségért szivesen rádugom neked a gyári diagot,de sztem olcsóbb miskolcon a ford szalon , hiddel megéri
üdv
Köszi megpróbálom a fordban is, de elvileg az ismerősömnek is gyári van, láttam is elég komolynak tűnik.De neked legyen igazad, végül is 8e megér.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12206 Dátum:
2014.09.30 kedd, 20:17:45 »
Idézetet írta: 1000 - 2014.09.30 kedd, 20:04:30
Két turbóval szerelték a di-t.Fix geometriás nyomás vezérelt, és változó geometriás vákuum vezérelt.A családban 4 mondeo van, 2 fixes 2 változós.Biztos egyik sem gyári.Ja meg van a polcon kb 2.5 mondeó szétbontva.Szóval én mondom neked gyári.
ja, az hogy fix, az kimaradt, mert mindenhez odaírtad, hogy geo. olyan nincs hogy fix geos. vagy geos vagy fix
de így már értem mit mondasz. de nem turbo bajod lesz szerintem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12207 Dátum:
2014.09.30 kedd, 20:58:18 »
Idézetet írta: 1000 - 2014.09.30 kedd, 20:04:30
Két turbóval szerelték a di-t.Fix geometriás nyomás vezérelt, és változó geometriás vákuum vezérelt.A családban 4 mondeo van, 2 fixes 2 változós.Biztos egyik sem gyári.Ja meg van a polcon kb 2.5 mondeó szétbontva.Szóval én mondom neked gyári.
az addig oké, csak nem teljesen csereszabatos a 2 rendszer. vagyis igen, csak 1-2 dolgot meg kell csinálni, hogy működjön is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12208 Dátum:
2014.10.01 szerda, 10:12:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.09.30 kedd, 20:58:18
az addig oké, csak nem teljesen csereszabatos a 2 rendszer. vagyis igen, csak 1-2 dolgot meg kell csinálni, hogy működjön is
Igen valóban.Elvileg a változó geometriás mondeóba 3 vákuum cső van ami a mágnes szelephez megy így mind 3at az vezérli.Namost a fix turbosba csak 2 vákuum cső van, de mivel az egr nem kell mert le van dugózva így a vákuum cső sem kell rá és az szépen rámegy a turbóra.Megnéztem már mozgatja szépen a "labdát"Hideg motornál kinyitja teljesen de ez gyárilag is így működik.Ha bemelegszik akkor megy csak magasabb fordulaton kap megint vákuumot.Tehát működnie kell.De szóljon közbe valaki ha tévednék.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12209 Dátum:
2014.10.01 szerda, 10:13:44 »
Idézetet írta: 1000 - 2014.10.01 szerda, 10:12:06
Igen valóban.Elvileg a változó geometriás mondeóba 3 vákuum cső van ami a mágnes szelephez megy így mind 3at az vezérli.Namost a fix turbosba csak 2 vákuum cső van, de mivel az egr nem kell mert le van dugózva így a vákuum cső sem kell rá és az szépen rámegy a turbóra.Megnéztem már mozgatja szépen a "labdát"Hideg motornál kinyitja teljesen de ez gyárilag is így működik.Ha bemelegszik akkor megy csak magasabb fordulaton kap megint vákuumot.Tehát működnie kell.De szóljon közbe valaki ha tévednék.
semmi köze a hideg meleghez. a turbo nem egr, tehát nem is úgy kell vezérelni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12210 Dátum:
2014.10.01 szerda, 11:22:03 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.10.01 szerda, 10:13:44
semmi köze a hideg meleghez. a turbo nem egr, tehát nem is úgy kell vezérelni
Ugyan azt a vákuumot kapja midkettő, tehát jónak kell lenni.Meglátjuk.Nem vitatkozni akarok.Majd megosztom hogy működik e a dolog rendesen.Ha nem akkor lecserélem a labdát nyomásosra és átforgatom a másik irányba.de sok lehetőség van.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12211 Dátum:
2014.10.01 szerda, 11:36:06 »
Idézetet írta: 1000 - 2014.10.01 szerda, 11:22:03
Ugyan azt a vákuumot kapja midkettő, tehát jónak kell lenni.Meglátjuk.Nem vitatkozni akarok.Majd megosztom hogy működik e a dolog rendesen.Ha nem akkor lecserélem a labdát nyomásosra és átforgatom a másik irányba.de sok lehetőség van.
Szerintem rögtön a nyomásos labdával csináld meg.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sepike90
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12212 Dátum:
2014.10.01 szerda, 15:48:08 »
Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy 2000-es évjáratú 2000 cm3-is tddi Mondeot.115 Le. A vegyes fogyasztása 7.1-7.2 l. Ez normális vagy esetleg sok? Nem hajtom, nem pörgetem, normál használat mellett ennyi.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12213 Dátum:
2014.10.01 szerda, 17:54:51 »
Idézetet írta: sepike90 - 2014.10.01 szerda, 15:48:08
Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy 2000-es évjáratú 2000 cm3-is tddi Mondeot.115 Le. A vegyes fogyasztása 7.1-7.2 l. Ez normális vagy esetleg sok? Nem hajtom, nem pörgetem, normál használat mellett ennyi.
sztem normális, nekem 6-9l között eszik
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12214 Dátum:
2014.10.01 szerda, 18:44:42 »
Idézetet írta: 1000 - 2014.10.01 szerda, 10:12:06
Igen valóban.Elvileg a változó geometriás mondeóba 3 vákuum cső van ami a mágnes szelephez megy így mind 3at az vezérli.Namost a fix turbosba csak 2 vákuum cső van, de mivel az egr nem kell mert le van dugózva így a vákuum cső sem kell rá és az szépen rámegy a turbóra.Megnéztem már mozgatja szépen a "labdát"Hideg motornál kinyitja teljesen de ez gyárilag is így működik.Ha bemelegszik akkor megy csak magasabb fordulaton kap megint vákuumot.Tehát működnie kell.De szóljon közbe valaki ha tévednék.
elég vakon vagy
az egr-é kb full fordítva működik, mint ahogy a turbo-é kéne. és hiába raksz be egy turbo szelepet, azt az ecuba kéne bekábelezni, amit úgysem fog tudni vezérelni az ecu.
a labda állandó vákumra kötését is gyorsan felejtsd el, még eszedbe nem jut
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12215 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 08:13:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.10.01 szerda, 18:44:42
elég vakon vagy
az egr-é kb full fordítva működik, mint ahogy a turbo-é kéne. és hiába raksz be egy turbo szelepet, azt az ecuba kéne bekábelezni, amit úgysem fog tudni vezérelni az ecu.
a labda állandó vákumra kötését is gyorsan felejtsd el, még eszedbe nem jut
kaphat állandó vákumot, de simán tölt 1.5-3bart amit 1-2 alkatrész zokon vesz majd...
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12216 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 09:16:22 »
Sziasztok!
Mi az a generátor csiga???
Mit kell erről az alkatrészről tudni?!
Mert állítólag az alapjárat emiatt is lehet "fura".
Hogy amikor elindítom az autót a fordulat 1100 körül van, majd 10-15 mp után visszamegy 700 körülire, és kicsit fura hang van a motortérnél.
Lehet összefüggés a kettő közt?
A motor: 2.0 D!
Ja, és inkább az első indításnál hidegen van ez. utána tökéletes!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12217 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 09:20:13 »
Már megint minden topikban szórod ugyanazt.........
Nyugalom!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12218 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 09:21:46 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.02 csütörtök, 09:20:13
Már megint minden topikban szórod ugyanazt.........
Nyugalom!
Mert ott is mondták, hogy ide írjam...itt meg hogy ne írjam!
Erről ennyit...nem kapkodom, de ott ezt mondták, itt meg azt...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12219 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 09:24:46 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.10.02 csütörtök, 09:21:46
Mert ott is mondták, hogy ide írjam...itt meg hogy ne írjam!
Erről ennyit...nem kapkodom, de ott ezt mondták, itt meg azt...
Ha te nem tudod mit kérdezel, akkor általános kérdések topik. Nem bonyolult ez.....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.02 csütörtök, 09:54:05 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12220 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 09:28:58 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.02 csütörtök, 09:24:46
Ha te nem tudod mit kérdezel, akkor általános kérdések topik. Nem bonyolult ez.....
Naplózva
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12221 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 13:21:50 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.10.01 szerda, 11:36:06
Szerintem rögtön a nyomásos labdával csináld meg.
Igy lesz.Megmértem a vákuumot menet közben.Majdnem jó lenne a dolog csak egy idő után alacsony fordulaton nincs vákuum.Úgyhogy hülye ötlet volt.Marad a nyomásos labda csak kell a turbina házra matekolni egy csatlakozást a gumicsőnek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12222 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 14:14:21 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.02 csütörtök, 09:24:46
Ha te nem tudod mit kérdezel, akkor általános kérdések topik. Nem bonyolult ez.....
foleg hogy a jagokban tdci van nem tddi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12223 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 16:19:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.10.02 csütörtök, 14:14:21
foleg hogy a jagokban tdci van nem tddi
Arról nem is beszélve......
Mondjuk a generátorral kapcsolatban mindegy.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
TDDi motor
«
Új hozzászólás #12224 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 20:58:05 »
Új fejlemények, ha valakinek volt hasonló esetleg...
1) 2000-es fordulat körül tartom a fordulatot, akkor rángat a motor (emelkedőn érezhetően) - padlógáznál nem rángat
2) Fémes süvítő, vagy fémes súrlódó hang erőteljes gázadáskor
3) Nem lóg a turbo tengelye annyit, hogy ezt okozhatná
4) Változó geometriát szabályozó vákuumcső lehúzásakor mindez megszűnik, persze a gyorsulás is egy 1200-as benzinmotoréra esik vissza
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12225 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 21:07:37 »
Idézetet írta: kurru - 2014.10.02 csütörtök, 20:58:05
Új fejlemények, ha valakinek volt hasonló esetleg...
1) 2000-es fordulat körül tartom a fordulatot, akkor rángat a motor (emelkedőn érezhetően) - padlógáznál nem rángat
2) Fémes süvítő, vagy fémes súrlódó hang erőteljes gázadáskor
3) Nem lóg a turbo tengelye annyit, hogy ezt okozhatná
4) Változó geometriát szabályozó vákuumcső lehúzásakor mindez megszűnik, persze a gyorsulás is egy 1200-as benzinmotoréra esik vissza
egy németből behozott tddi diagnosztizálása közben találkoztunk ilyennel, hogy elkezdett visítani. turbocsere oldotta meg.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12226 Dátum:
2014.10.03 péntek, 19:06:00 »
Sziasztok!
Ismét egy kis segítség kellene.
Ma porlasztó csere történt a Filep-nél.
Bontott porlasztók kerültek be amit bevizsgáltak és rendben találtak.
A gond ott kezdődik hogy azóta inditáskor mintha nem indulna minden henger,ugrál
az alapjárat aztán pár másodperc (10-15) múlva összeszedi magát.
Menet közben semmi baja.Ez mitöl van?
Köszi
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12227 Dátum:
2014.10.03 péntek, 21:49:47 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.10.03 péntek, 19:06:00
Sziasztok!
Ismét egy kis segítség kellene.
Ma porlasztó csere történt a Filep-nél.
Bontott porlasztók kerültek be amit bevizsgáltak és rendben találtak.
A gond ott kezdődik hogy azóta inditáskor mintha nem indulna minden henger,ugrál
az alapjárat aztán pár másodperc (10-15) múlva összeszedi magát.
Menet közben semmi baja.Ez mitöl van?
Köszi
Levegő a rendszerben?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12228 Dátum:
2014.10.03 péntek, 22:57:30 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.10.03 péntek, 21:49:47
Levegő a rendszerben?
Azt mondták azt nézték rendben.
Hogyan tudom ellenörizni?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12229 Dátum:
2014.10.03 péntek, 23:33:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.10.02 csütörtök, 21:07:37
egy németből behozott tddi diagnosztizálása közben találkoztunk ilyennel, hogy elkezdett visítani. turbocsere oldotta meg.
Köszi a választ. Igazából nem visít, és nem is a "kifújó" hang a fő gondom, hanem a rángatás. Gyorsulásban nincs gondom, csak mintha a változó geometriát folyamatosan bizgetné a vákuumcső, és emiatt egyenetlen a motor oxigén ellátása.
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12230 Dátum:
2014.10.04 szombat, 00:18:19 »
Idézetet írta: kurru - 2014.09.30 kedd, 18:17:49
Szomszédban? Haver, te az Adria közepén élsz :-D
haver! Akkor ezek szerint nem futunk össze...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12231 Dátum:
2014.10.04 szombat, 00:23:00 »
Idézetet írta: kurru - 2014.10.03 péntek, 23:33:45
Köszi a választ. Igazából nem visít, és nem is a "kifújó" hang a fő gondom, hanem a rángatás. Gyorsulásban nincs gondom, csak mintha a változó geometriát folyamatosan bizgetné a vákuumcső, és emiatt egyenetlen a motor oxigén ellátása.
mindegy minek hívod a hangot, más megoldása úgysem lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12232 Dátum:
2014.10.04 szombat, 00:27:40 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.10.03 péntek, 19:06:00
Sziasztok!
Ismét egy kis segítség kellene.
Ma porlasztó csere történt a Filep-nél.
Bontott porlasztók kerültek be amit bevizsgáltak és rendben találtak.
A gond ott kezdődik hogy azóta inditáskor mintha nem indulna minden henger,ugrál
az alapjárat aztán pár másodperc (10-15) múlva összeszedi magát.
Menet közben semmi baja.Ez mitöl van?
Köszi
valószínű le van ragadva vmelyik csúcs.
Vegyél egy rendszertisztítót (protec v hasonló) és megoldja a gondod.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12233 Dátum:
2014.10.04 szombat, 00:28:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.10.04 szombat, 00:23:00
mindegy minek hívod a hangot, más megoldása úgysem lesz
mikor szereltek?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12234 Dátum:
2014.10.04 szombat, 00:34:36 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.10.04 szombat, 00:28:39
mikor szereltek?
Majd, ha végleg megadta magát, amilyen ütemben romlik, még 5 év :-)
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12235 Dátum:
2014.10.04 szombat, 00:36:23 »
Idézetet írta: kurru - 2014.10.04 szombat, 00:34:36
Majd, ha végleg megadta magát, amilyen ütemben romlik, még 5 év :-)
Zsoltitól kérdeztem.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12236 Dátum:
2014.10.04 szombat, 00:38:43 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.10.04 szombat, 00:28:39
mikor szereltek?
vasárnap. (de mostmár remélem tényleg
ma még pontosírunk, majd kiderül
)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12237 Dátum:
2014.10.04 szombat, 00:43:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.10.04 szombat, 00:38:43
vasárnap. (de mostmár remélem tényleg
ma még pontosírunk, majd kiderül
)
kíváncsi vagyok!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12238 Dátum:
2014.10.04 szombat, 00:46:36 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.10.04 szombat, 00:43:55
kíváncsi vagyok!
bizakodó legyél inkább
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12239 Dátum:
2014.10.04 szombat, 00:51:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.10.04 szombat, 00:46:36
bizakodó legyél inkább
jóvanna...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12240 Dátum:
2014.10.04 szombat, 07:12:08 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.10.04 szombat, 00:27:40
valószínű le van ragadva vmelyik csúcs.
Vegyél egy rendszertisztítót (protec v hasonló) és megoldja a gondod.
Kiprobálom.
Köszönöm.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12241 Dátum:
2014.10.04 szombat, 18:39:03 »
Mennyi hűtővíz kell a kocsiba ? Szeretném lecserélni az egészet. Nemrég néztem -12 fokos a műszer az meg nem valami sok... meg a színes is eléggé gány.. és ki tudja mikor cserélte az előző tulaj. Mi ennek a menete? Hogyan tudnám leengedni, feltölteni ? és hány liter hűtővíz megy bele ? ( szájbarágósan...köszi)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12242 Dátum:
2014.10.04 szombat, 19:07:25 »
Idézetet írta: balkal - 2014.10.04 szombat, 18:39:03
Mennyi hűtővíz kell a kocsiba ? Szeretném lecserélni az egészet. Nemrég néztem -12 fokos a műszer az meg nem valami sok... meg a színes is eléggé gány.. és ki tudja mikor cserélte az előző tulaj. Mi ennek a menete? Hogyan tudnám leengedni, feltölteni ? és hány liter hűtővíz megy bele ? ( szájbarágósan...köszi)
10,6L van a rendszerben. (vegyél 5L fagyállót és 5L desztillált vizet)
Leengedés:
kiegyenlítő kupak lecsavar, kocsi alá fekszel és a hűtőről lehúzod a legalsó vízcsövet és már folyik is a víz. Teljes mennyiség nem fog lejönni....
Feltöltés:
Hűtőre tedd vissza a csövet. Vízpumpán a légtelenítő csavart lazítsd fel és a kiegyenlítő tartályon keresztül addig öntsd a fagyállót amíg ott elkezd folyni.....légtelnítő csavar meghúz, kiegyenlítőben max fölé állítsd a szintet kb 1 ujnyival, kupak fel. Motor beindít, melegít.....2-3000rpm között kitartani amíg (beindul a hűtőventilátor) nyit(nak) a termosztát(ok).....utána alapjáraton hagyd ketyegni pár percig, leállít. Várakozás (igyál pár sört), majd szint beállítása (várd meg amíg visszahül NE csavard le rögtön a kiegyenlítő kupakot)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12243 Dátum:
2014.10.04 szombat, 19:29:32 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.10.04 szombat, 19:07:25
10,6L van a rendszerben. (vegyél 5L fagyállót és 5L desztillált vizet)
Leengedés:
kiegyenlítő kupak lecsavar, kocsi alá fekszel és a hűtőről lehúzod a legalsó vízcsövet és már folyik is a víz. Teljes mennyiség nem fog lejönni....
Feltöltés:
Hűtőre tedd vissza a csövet. Vízpumpán a légtelenítő csavart lazítsd fel és a kiegyenlítő tartályon keresztül addig öntsd a fagyállót amíg ott elkezd folyni.....légtelnítő csavar meghúz, kiegyenlítőben max fölé állítsd a szintet kb 1 ujnyival, kupak fel. Motor beindít, melegít.....2-3000rpm között kitartani amíg (beindul a hűtőventilátor) nyit(nak) a termosztát(ok).....utána alapjáraton hagyd ketyegni pár percig, leállít. Várakozás (igyál pár sört), majd szint beállítása (várd meg amíg visszahül NE csavard le rögtön a kiegyenlítő kupakot)
Köszi
Még egy amatőr kérdés, melyik,hol a vízpumpa és hol a légtelenítő csavarja ?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12244 Dátum:
2014.10.04 szombat, 19:40:54 »
Idézetet írta: balkal - 2014.10.04 szombat, 19:29:32
Köszi
Még egy amatőr kérdés, melyik,hol a vízpumpa és hol a légtelenítő csavarja ?
Képen láthatod a vízpumpát (és szervószivattyút), pirossal karikáztam a légtelenítő csavart. Ha szemben állsz a motorral akkor jobb oldalon keresd a szívósor alatt (szíj hajtja a szervószivattyút).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12245 Dátum:
2014.10.04 szombat, 19:45:25 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.10.04 szombat, 19:40:54
Képen láthatod a vízpumpát (és szervószivattyút), pirossal karikáztam a légtelenítő csavart. Ha szemben állsz a motorral akkor jobb oldalon keresd a szívósor alatt (szíj hajtja a szervószivattyút).
Köszöntem
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12246 Dátum:
2014.10.05 vasárnap, 09:02:35 »
Üdv!
Erről mi a véleményetek, van értelme?
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/fixed-vane-turbo-mod-tddi-tdci-r90
Naplózva
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12247 Dátum:
2014.10.05 vasárnap, 13:40:37 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.10.04 szombat, 07:12:08
Kiprobálom.
Köszönöm.
Sajna nem javult a tisztitás után.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
mooondeo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12248 Dátum:
2014.10.05 vasárnap, 17:08:16 »
Had kérdezzem meg 90Le-s tddi motort chip-tuningoltatok(csináltattátok) már meg? Kiváncsi lennék valóban nyomatékosabb lett? Jobban gyorsul? nem a végsebesség érdekel hanem a városi üzemben a nyomatékosság növekedése.
Lackó
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12249 Dátum:
2014.10.05 vasárnap, 17:20:23 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.10.05 vasárnap, 13:40:37
Sajna nem javult a tisztitás után.
ilyent használtál?
és így?
https://www.youtube.com/watch?v=eRH14oG6M3w&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak:
1
...
238
239
240
241
242
243
244
[
245
]
246
247
248
249
250
251
252
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ