Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:09:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
240
241
242
243
244
245
246
[
247
]
248
249
250
251
252
253
254
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5105648 alkalommal)
0 Felhasználó és 234 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12300 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 16:38:13 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.12 vasárnap, 16:37:21
Ha megnézed, utána javította a "febi" az írásba. Amire én írtam, abból még te sem deríted ki, hogy milyen márka került fel.
Már megint igazad van.
Ezt nem néztem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12301 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 16:39:45 »
Rendesen fel van az rakva? Nekem úgy tűnik, hogy a közepe is ugyanúgy mozog, annak pedig nem kéne semmiképpen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12302 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 16:41:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.10.12 vasárnap, 16:39:45
Rendesen fel van az rakva? Nekem úgy tűnik, hogy a közepe is ugyanúgy mozog, annak pedig nem kéne semmiképpen
Bizony! Az egész üt és az nem jó.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12303 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 16:41:26 »
Akkor szerintetek ezt vihetem vissza? Bár számla nincs a beszerelésről, akkor meg bebuktam gondolom. Vagy lehet ezt rosszul beszerelni?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12304 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 16:43:51 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.12 vasárnap, 16:41:17
Bizony! Az egész üt és az nem jó.
A közepe hogy mozoghat, ha az a főtengelyhez van csavarozva? Ott nincs egy középfurat, amit felraksz? Ezen úgy néz ki, mintha a tengely is rángatózna mire fel van rakva
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12305 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 16:45:04 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.10.12 vasárnap, 16:39:45
Rendesen fel van az rakva? Nekem úgy tűnik, hogy a közepe is ugyanúgy mozog, annak pedig nem kéne semmiképpen
Szerelő csinálta, bár ez sajnos nem sokat jelent. Láttam amikor csinálta, de nem tudom, hogy az úgy jó volt-e. Levette, ezt meg odatette és meghúzta.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12306 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 16:48:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.10.12 vasárnap, 16:43:51
A közepe hogy mozoghat, ha az a főtengelyhez van csavarozva? Ott nincs egy középfurat, amit felraksz? Ezen úgy néz ki, mintha a tengely is rángatózna mire fel van rakva
Durva lenne, ha a főtengely ennyit tudna ütni.
Ilyen akkor lehet, ha a tárcsa nem illeszkedik centrikusan a főtengelyre. Azaz nagyobb átmérőjű a tárcsa illeszkedő süllyesztése, mint főtengely átmérője ahova "ráül".
A csavarok ugye nem központosítják.
Lehet megérné levenni és ellenőrizni az illesztés "játékát" és a csavarokat is. Lehet már cserélni kellene a csavarokat is. 3x szabad meghúzni vagy talán max hossz méret is meg van adva.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12307 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 16:50:02 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.12 vasárnap, 16:48:39
Durva lenne, ha a főtengely ennyit tudna ütni.
Ilyen akkor lehet, ha a tárcsa nem illeszkedik centrikusan a főtengelyre. Azaz nagyobb átmérőjű a tárcsa illeszkedő süllyesztése, mint főtengely átmérője ahova "ráül".
A csavarok ugye nem központosítják.
Lehet megérné levenni és ellenőrizni az illesztés "játékát" és a csavarokat is. Lehet már cserélni kellene a csavarokat is. 3x szabad meghúzni vagy talán max hossz méret is meg van adva.
értem. hát az nagyon gáz, ha már azt sem tudják leesztergálni pontosan
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12308 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 17:00:13 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.12 vasárnap, 16:48:39
Durva lenne, ha a főtengely ennyit tudna ütni.
Ilyen akkor lehet, ha a tárcsa nem illeszkedik centrikusan a főtengelyre. Azaz nagyobb átmérőjű a tárcsa illeszkedő süllyesztése, mint főtengely átmérője ahova "ráül".
A csavarok ugye nem központosítják.
Lehet megérné levenni és ellenőrizni az illesztés "játékát" és a csavarokat is. Lehet már cserélni kellene a csavarokat is. 3x szabad meghúzni vagy talán max hossz méret is meg van adva.
Remek, ez hihetetlen. Akkor keresek valaki mást aki szétszedi és kideríti, hogy mitől van ez. Remélem, hogy csak rosszul van összerakva és nem tárcsa kuka. Köszi az infót.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12309 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 17:56:00 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.12 vasárnap, 16:48:39
Durva lenne, ha a főtengely ennyit tudna ütni.
Ilyen akkor lehet, ha a tárcsa nem illeszkedik centrikusan a főtengelyre. Azaz nagyobb átmérőjű a tárcsa illeszkedő süllyesztése, mint főtengely átmérője ahova "ráül".
A csavarok ugye nem központosítják.
Lehet megérné levenni és ellenőrizni az illesztés "játékát" és a csavarokat is. Lehet már cserélni kellene a csavarokat is. 3x szabad meghúzni vagy talán max hossz méret is meg van adva.
hát ezaz.a szíjtárcsán és a főtengelyen van egy 4es tájolófurat.a tárcsa felszerelésekor oda bekellene illeszteni egy tájoló ezközt,egy 4es rudat.ezután kell lehúzni a csavarokat a megfelelő nyomatékkal.majd eltávolítani a tájoló ezközt.
ergo ez a tárcsa nem központosan vab felszerelve!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12310 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 18:05:16 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.12 vasárnap, 17:56:00
hát ezaz.a szíjtárcsán és a főtengelyen van egy 4es tájolófurat.a tárcsa felszerelésekor oda bekellene illeszteni egy tájoló ezközt,egy 4es rudat.ezután kell lehúzni a csavarokat a megfelelő nyomatékkal.majd eltávolítani a tájoló ezközt.
ergo ez a tárcsa nem központosan vab felszerelve!
lehet, mert a közepén a furat is mozog rendesen. én azt hittem olyan, mint a régi, hogy egy peremre fell kell tenni. így viszint otthon is megoldható. 3 csavar fellazít, 4-es fúrószár betol, csavarok meghúz, fúró ki, kész
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12311 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 18:12:09 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.12 vasárnap, 17:56:00
hát ezaz.a szíjtárcsán és a főtengelyen van egy 4es tájolófurat.a tárcsa felszerelésekor oda bekellene illeszteni egy tájoló ezközt,egy 4es rudat.ezután kell lehúzni a csavarokat a megfelelő nyomatékkal.majd eltávolítani a tájoló ezközt.
ergo ez a tárcsa nem központosan vab felszerelve!
Itt a hiba alf! Ez a szerelő ilyet nem csinált az biztos. Azt láttam volna. Köszi!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12312 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 18:17:36 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.10.12 vasárnap, 18:12:09
Itt a hiba alf! Ez a szerelő ilyet nem csinált az biztos. Azt láttam volna. Köszi!
akkor próbáld meg megcsinálni, amit írtam! le sem kell venni a szíjat
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12313 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 18:38:45 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.10.12 vasárnap, 18:17:36
akkor próbáld meg megcsinálni, amit írtam! le sem kell venni a szíjat
Mindenféleképpen, köszi szépen!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12314 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 21:32:50 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.10.12 vasárnap, 18:12:09
Itt a hiba alf! Ez a szerelő ilyet nem csinált az biztos. Azt láttam volna. Köszi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12315 Dátum:
2014.10.12 vasárnap, 21:49:05 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.10.12 vasárnap, 18:38:45
Mindenféleképpen, köszi szépen!
Nem kell fúrószár, csináld úgy ahogy GinJoy írta 3 csavar ki, 4. fellazít és kézzel fordíts jobbra-balra a tárcsán, fel fog ugrani a helyére, ezt simán észre veszed. Sajna a furatok olyan bőre vannak fúrva, hogy simán fel lehet rakni rosszul is a tárcsát, de mint írtam érezhetően fel pattan a helyére mikor ok, és úgy húzd le.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12316 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 09:45:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.10.12 vasárnap, 21:49:05
Nem kell fúrószár, csináld úgy ahogy GinJoy írta 3 csavar ki, 4. fellazít és kézzel fordíts jobbra-balra a tárcsán, fel fog ugrani a helyére, ezt simán észre veszed. Sajna a furatok olyan bőre vannak fúrva, hogy simán fel lehet rakni rosszul is a tárcsát, de mint írtam érezhetően fel pattan a helyére mikor ok, és úgy húzd le.
Rendben, köszönöm a segítséget!
Naplózva
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12317 Dátum:
2014.10.13 hétfő, 22:55:42 »
Üdv mindenkinek!
Nagyon gondolkodom rajta mostanság, hogy szeretett autóm (mk3 2001/12 2.0 tddi 115le) chippeltetésére adnám a fejem. Milyen tapasztalataitok vannak? Fogyasztás? Nyomaték? Turbócsöveket nem löki szét? Heves megye és Budapest környékén tudtok valakit ajánlani?
Előre is köszönöm!
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12318 Dátum:
2014.10.14 kedd, 06:31:36 »
Idézetet írta: winebass - 2014.10.13 hétfő, 22:55:42
Üdv mindenkinek!
Nagyon gondolkodom rajta mostanság, hogy szeretett autóm (mk3 2001/12 2.0 tddi 115le) chippeltetésére adnám a fejem. Milyen tapasztalataitok vannak? Fogyasztás? Nyomaték? Turbócsöveket nem löki szét? Heves megye és Budapest környékén tudtok valakit ajánlani?
Előre is köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
Ha azt akarod, hogy a csippeltetés után elégedett legyél és a gépsárkány is kifogástalan legyen, akkor keresd Bunyeket privátban és beszéljétek meg. Ne sajnáld az útra az üzemanyagot. Az ilyen fontos beavatkozást csak megbízható, hozzá igazán értő személlyel érdemes csináltatni. Sajnos ezen a területen nagyon sok a kókler!
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12319 Dátum:
2014.10.14 kedd, 11:03:26 »
Idézetet írta: László - 2014.10.14 kedd, 06:31:36
Tisztelt Fórumtárs!
Ha azt akarod, hogy a csippeltetés után elégedett legyél és a gépsárkány is kifogástalan legyen, akkor keresd Bunyeket privátban és beszéljétek meg. Ne sajnáld az útra az üzemanyagot. Az ilyen fontos beavatkozást csak megbízható, hozzá igazán értő személlyel érdemes csináltatni. Sajnos ezen a területen nagyon sok a kókler!
Tisztelettel László!
Én is kóklerektől félek, mégis a vezérlésbe kell belenyúlni, ezért kérem ki a véleményeteket, tanácsaitokat. Köszönöm a tanácsodat. Bunyeket keresni fogom. Várok még azért pár tapasztalatot, véleményt. Érdekelne még a fogyasztás/teljesítmény arány, megéri e az árát a dolog, előfordulhat e hozadékprobléma.
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12320 Dátum:
2014.10.14 kedd, 12:01:51 »
Idézetet írta: winebass - 2014.10.14 kedd, 11:03:26
Én is kóklerektől félek, mégis a vezérlésbe kell belenyúlni, ezért kérem ki a véleményeteket, tanácsaitokat. Köszönöm a tanácsodat. Bunyeket keresni fogom. Várok még azért pár tapasztalatot, véleményt. Érdekelne még a fogyasztás/teljesítmény arány, megéri e az árát a dolog, előfordulhat e hozadékprobléma.
hozadékprobléma.ilyen nincs,vagy minden az.ha elpusztul a kettőstömegű,úgyis arra lesz fogva.,vagy a csúcsok ha kinyúlnak,úgyis arra lesz fogva.
Valóságban ha ugyan úgy használod,kicsit kevesebb is lesz a fogyi.Ha állatkodsz,akkor értelem szerűen magasabb.Az alkatrészek nem mennek idő előtt tönkre,de nem nem lesznek örök életűek a tuning után sem.Csak javasolni tudom,és nagyon megéri.még sásdra lemenni is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12321 Dátum:
2014.10.17 péntek, 19:07:32 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.10.03 péntek, 19:06:00
Sziasztok!
Ismét egy kis segítség kellene.
Ma porlasztó csere történt a Filep-nél.
Bontott porlasztók kerültek be amit bevizsgáltak és rendben találtak.
A gond ott kezdődik hogy azóta inditáskor mintha nem indulna minden henger,ugrál
az alapjárat aztán pár másodperc (10-15) múlva összeszedi magát.
Menet közben semmi baja.Ez mitöl van?
Köszi
Ismét egy kérdés.
Visszavittem az autót a Filep-hez és ott ismét bemérték az összes porlasztót.
Kiderült hogy a nyolcból amit vittem három volt jó és egy 4-5 barral az alsó szint alatt nyit.
Most ezek vannak bent.Szerencsére most indul rendesen és nem is füstöl.
De ugy néz ki mintha lomhább lenne és most nagyon erős hangja van.
Nem tudom hogy ez mitől van.Ott azt mondták a porlasztók rendben vannak így és biztos hogy már adagoló a gond.
/Adogoló ugyileg ha valaki tud segíteni meg köszönöm./
A kérdés hogy szerezzek egy jó porlasztót még vagy tényleg jó ez így és irány az adagoló?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12322 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:24:53 »
Idézetet írta: atadzso - 2014.10.17 péntek, 19:07:32
Ismét egy kérdés.
Visszavittem az autót a Filep-hez és ott ismét bemérték az összes porlasztót.
Kiderült hogy a nyolcból amit vittem három volt jó és egy 4-5 barral az alsó szint alatt nyit.
Most ezek vannak bent.Szerencsére most indul rendesen és nem is füstöl.
De ugy néz ki mintha lomhább lenne és most nagyon erős hangja van.
Nem tudom hogy ez mitől van.Ott azt mondták a porlasztók rendben vannak így és biztos hogy már adagoló a gond.
/Adogoló ugyileg ha valaki tud segíteni meg köszönöm./
A kérdés hogy szerezzek egy jó porlasztót még vagy tényleg jó ez így és irány az adagoló?
Én ezt nem értem.....
Filepék akkor miért nem hézagolták ki és állitották be a nyitónyomást? Többinek mi baja?
És mi alapján mondták ezek után hogy adagoló? diagnosztizálták? vagy mentalisták?
Minek van erős hangja?...ha nem jó az első lépcső sem akkor nyilván úgy jár mint egy traktor.
Ha erre jársz van 4 porlasztóm amit összeraktam magamnak tartaléknak, belerakhatjuk próbának.....
Naplózva
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12323 Dátum:
2014.10.17 péntek, 21:39:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.10.17 péntek, 21:24:53
Én ezt nem értem.....
Filepék akkor miért nem hézagolták ki és állitották be a nyitónyomást? Többinek mi baja?
És mi alapján mondták ezek után hogy adagoló? diagnosztizálták? vagy mentalisták?
Minek van erős hangja?...ha nem jó az első lépcső sem akkor nyilván úgy jár mint egy traktor.
Ha erre jársz van 4 porlasztóm amit összeraktam magamnak tartaléknak, belerakhatjuk próbának.....
Vittem nyolc bontottat.Azt mérték meg és abból volt három ami a mérés alapján jó volt a negyediknél pedig a nyitó nyomás volt rossz 4-5 barral kevesebb.Arra azt mondta hogy nem állitotta mert csak rosszabb lesz.
Tényleg olyan mint egy traktor.Hangos nagyon.Na ez után mondta hogy a többi csak adagoló lehet mert a porlasztó jó igy.Az adagolót nem diagnoztizálták.
Érdekelne hogy mit mutat a te porlasztoiddal.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Stibi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12324 Dátum:
2014.10.19 vasárnap, 20:18:19 »
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, a motor melegen (csak melegen) sokszor nem akar indulni. Vagy el sem indul, vagy borzasztóan jár. (Fordulatszám nincs 500, olyan mintha nem menne minden henger.)
Ezt csak melegen csinálja, főleg meleg időben. Olyankor sem mindig, 10 alkalomból 5-6-szor.
Diagnosztika semmit nem ír, csak EGR-t, de az meg lett nézve, le van dugózva.
Van esetleg valakinek ötlete, vagy hasonló tapasztalata?
Előre is köszönöm.
2002 Mondeo Turnier TDDI 115LE
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12325 Dátum:
2014.10.19 vasárnap, 20:19:46 »
Idézetet írta: Stibi - 2014.10.19 vasárnap, 20:18:19
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, a motor melegen (csak melegen) sokszor nem akar indulni. Vagy el sem indul, vagy borzasztóan jár. (Fordulatszám nincs 500, olyan mintha nem menne minden henger.)
Ezt csak melegen csinálja, főleg meleg időben. Olyankor sem mindig, 10 alkalomból 5-6-szor.
Diagnosztika semmit nem ír, csak EGR-t, de az meg lett nézve, le van dugózva.
Van esetleg valakinek ötlete, vagy hasonló tapasztalata?
Előre is köszönöm.
2002 Mondeo Turnier TDDI 115LE
AC működik?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Stibi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12326 Dátum:
2014.10.19 vasárnap, 20:26:26 »
Elvileg minden működik tökéletesen, kivéve indításkor néha jön elő ez a probléma, sokszor úgy sikerül megoldani, hogy nyomok gázpedált, akkor általában indul "pöcre".
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.19 vasárnap, 20:19:46
AC működik?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12327 Dátum:
2014.10.19 vasárnap, 21:24:20 »
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.19 vasárnap, 20:19:46
AC működik?
Tipcsi.ez nem gázos,csak szólok...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12328 Dátum:
2014.10.19 vasárnap, 21:27:05 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.19 vasárnap, 21:24:20
Tipcsi.ez nem gázos,csak szólok...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Stibi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12329 Dátum:
2014.10.19 vasárnap, 21:29:49 »
Köszi a segítséget! Tudtam, hogy bízhatok benne, hogy valaki együtt érző és segít...
Idézetet írta: az igazat: GSR - 2014.10.19 vasárnap, 21:27:05
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12330 Dátum:
2014.10.20 hétfő, 21:14:37 »
Idézetet írta: Stibi - 2014.10.19 vasárnap, 20:18:19
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, a motor melegen (csak melegen) sokszor nem akar indulni. Vagy el sem indul, vagy borzasztóan jár. (Fordulatszám nincs 500, olyan mintha nem menne minden henger.)
Ezt csak melegen csinálja, főleg meleg időben. Olyankor sem mindig, 10 alkalomból 5-6-szor.
Diagnosztika semmit nem ír, csak EGR-t, de az meg lett nézve, le van dugózva.
Van esetleg valakinek ötlete, vagy hasonló tapasztalata?
Előre is köszönöm.
2002 Mondeo Turnier TDDI 115LE
Több esetben volt már ilyen problémára megoldás a hengerfej hőmérséklet jeladó cseréje, vagy ha szerencséd van tisztítása. Én úgy tudom hogy ha egyszer kiveszed, már nem lehet visszatenni.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Stibi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12331 Dátum:
2014.10.23 csütörtök, 23:25:45 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2014.10.20 hétfő, 21:14:37
Több esetben volt már ilyen problémára megoldás a hengerfej hőmérséklet jeladó cseréje, vagy ha szerencséd van tisztítása. Én úgy tudom hogy ha egyszer kiveszed, már nem lehet visszatenni.
Köszönöm a tippet!!! Megnézetem!
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12332 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 17:27:40 »
meguntam a vacak indulást, este kap egy vadiúj hőfokjeladót,bízom benne hogy jó lesz
a jelenség pedig hogy reggel hidegben kb 5perc tekertetés után indul, vagy hidegindító...
izzítók 4ből 3elvileg tökéletes, a rossz is cserés lesz de igy is indulni kéne szerintem
ja és nincs semmi hibakód! ?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12333 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 17:49:32 »
az nem vizhőfok jeladó amugy, de mindenki azt hiszi...az motorhőmérséklet érzékelő.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12334 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 17:51:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.10.30 csütörtök, 17:49:32
az nem vizhőfok jeladó amugy, de mindenki azt hiszi...az motorhőmérséklet érzékelő.
a bárdi ventillátorkapcsolónak hozza
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12335 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 18:27:22 »
Idézetet írta: netcore - 2014.10.30 csütörtök, 17:27:40
meguntam a vacak indulást, este kap egy vadiúj hőfokjeladót,bízom benne hogy jó lesz
a jelenség pedig hogy reggel hidegben kb 5perc tekertetés után indul, vagy hidegindító...
izzítók 4ből 3elvileg tökéletes, a rossz is cserés lesz de igy is indulni kéne szerintem
ja és nincs semmi hibakód! ?
Nekem inkább üzemanyag levegösödésnek tűnik.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12336 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 18:34:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.10.30 csütörtök, 17:49:32
az nem vizhőfok jeladó amugy, de mindenki azt hiszi...az motorhőmérséklet érzékelő.
Pontosan igen. De azért azon a ponton szinte teljesen azonos a hőmérséklete a motornak és a hűtőfolyadéknak.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12337 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 18:35:44 »
Idézetet írta: netcore - 2014.10.30 csütörtök, 17:27:40
meguntam a vacak indulást, este kap egy vadiúj hőfokjeladót,bízom benne hogy jó lesz
a jelenség pedig hogy reggel hidegben kb 5perc tekertetés után indul, vagy hidegindító...
izzítók 4ből 3elvileg tökéletes, a rossz is cserés lesz de igy is indulni kéne szerintem
ja és nincs semmi hibakód! ?
Nem amiatt indul rosszul.
Levegős vagy adagoló.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12338 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 19:01:36 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.10.30 csütörtök, 18:34:58
Pontosan igen. De azért azon a ponton szinte teljesen azonos a hőmérséklete a motornak és a hűtőfolyadéknak.
Melyik ponton?
Amugy totál más értékeket mértem ,mint amiket irtál...3-at is kimértem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12339 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 20:18:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.10.30 csütörtök, 19:01:36
Melyik ponton?
Amugy totál más értékeket mértem ,mint amiket irtál...3-at is kimértem.
az az érzékelő a hengerfejben van.az is a neve-hengefejhőmérséklet érzékelő.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12340 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 22:20:50 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.30 csütörtök, 20:18:04
az az érzékelő a hengerfejben van.az is a neve-hengefejhőmérséklet érzékelő.
Eddig is tudtuk hogy hol van....viszont mindenhol vízhőfok jeladó,hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő, néven tudod vásárolni......közben meg ténylegesen hengerfej hőmérsékletet mér...erről volt szó.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12341 Dátum:
2014.10.30 csütörtök, 22:23:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.10.30 csütörtök, 19:01:36
Melyik ponton?
Amugy totál más értékeket mértem ,mint amiket irtál...3-at is kimértem.
Azon a ponton, ahol néhány milliméter falvastagság (alu) mögött ott van a hűtőfolyadék.
Oda te nem tudsz bemérni, de ott azért szinte biztos, hogy azonos a hőmérsékletük.
De igazából szerintem kár ezen rágódni.
Érdekes, mert abban az adatbázisban nem szokott hiba lenni.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.30 csütörtök, 22:27:48 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12342 Dátum:
2014.10.31 péntek, 07:30:16 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.10.30 csütörtök, 18:35:44
Nem amiatt indul rosszul.
Levegős vagy adagoló.
de ha adagoló lenne mondana valami hibakódot nem?
csinálok egy kis elektronikát ami 5-6s-re ad majd áramot az ac-ra indítózás előtt hogy a levegősödést kizárjam.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12343 Dátum:
2014.10.31 péntek, 07:35:49 »
Idézetet írta: netcore - 2014.10.31 péntek, 07:30:16
de ha adagoló lenne mondana valami hibakódot nem?
csinálok egy kis elektronikát ami 5-6s-re ad majd áramot az ac-ra indítózás előtt hogy a levegősödést kizárjam.
Nem.
Mechanikai kopásra nincs hibakód.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12344 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 11:08:51 »
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék Tőletek.
Olyan gondom van, hogy tegnap kicseréltük a főtengely ékszíjtárcsát, a feszítőt( csak a rugós részt) és a csapágyát, illetve a szíjat. Na, most a hiba az, hogy mikor leállítom az autót akkor olyan hangot ad mintha fém a fémmel csiszolódna. Átnéztünk mindent, de semmire nem jutottunk. Minden a helyén. Nem ér bele semmi semmibe, szépen csöndben jár és terheléskor sincs semmi nem oda illő hang. Indításkor tökéletes hangtalanul indul.Kizárólag leállításnál van ez.
Ha esetleg tapasztaltatok már ilyen vagy valami ötletetek, hogy mi okozhatja ez, kérlek írjatok.
Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12345 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 13:10:41 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.11.03 hétfő, 11:08:51
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék Tőletek.
Olyan gondom van, hogy tegnap kicseréltük a főtengely ékszíjtárcsát, a feszítőt( csak a rugós részt) és a csapágyát, illetve a szíjat. Na, most a hiba az, hogy mikor leállítom az autót akkor olyan hangot ad mintha fém a fémmel csiszolódna. Átnéztünk mindent, de semmire nem jutottunk. Minden a helyén. Nem ér bele semmi semmibe, szépen csöndben jár és terheléskor sincs semmi nem oda illő hang. Indításkor tökéletes hangtalanul indul.Kizárólag leállításnál van ez.
Ha esetleg tapasztaltatok már ilyen vagy valami ötletetek, hogy mi okozhatja ez, kérlek írjatok.
Köszönöm!
a szij beleerhet a feszítő traverzebe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12346 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 13:56:48 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.03 hétfő, 13:10:41
a szij beleerhet a feszítő traverzebe.
Erre gondolsz? Látok egy helyet ahol mintha hozzá ért volna a szíj.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12347 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 14:01:12 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.11.03 hétfő, 13:56:48
Erre gondolsz? Látok egy helyet ahol mintha hozzá ért volna a szíj.
[img width=337 height=600]http://kepfeltoltes.hu/141103/336201815IMG_20141103_131446_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
pontosan!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12348 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 14:07:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.03 hétfő, 14:01:12
pontosan!
És ez adna fémes hangot? Mivel orvosolható ez szerinted?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12349 Dátum:
2014.11.03 hétfő, 14:10:02 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.11.03 hétfő, 14:07:24
És ez adna fémes hangot? Mivel orvosolható ez szerinted?
a feszítő rugós egysége már gyengélkedhet...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
240
241
242
243
244
245
246
[
247
]
248
249
250
251
252
253
254
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ