joeboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12350 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 14:12:37 » |
|
a feszítő rugós egysége már gyengélkedhet...
Az alu konzolra gondolsz? Most cseréltem ki benne a rugót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12351 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 14:14:33 » |
|
Az alu konzolra gondolsz? Most cseréltem ki benne a rugót.
akkor rövid a szíj vagy nagyon hosszú.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
joeboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12352 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 14:17:00 » |
|
akkor rövid a szíj vagy nagyon hosszú.
Most vettem azt is. 1640-es.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #12353 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 19:24:15 » |
|
Most vettem azt is. 1640-es.
és a gyári nem 1638-as?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12354 Dátum: 2014.11.03 hétfő, 19:55:01 » |
|
és a gyári nem 1638-as?
Van 3-4 féle méret is....nekem 1640 (Gates) van fent.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
atadzso
|
|
« Új hozzászólás #12355 Dátum: 2014.11.04 kedd, 07:57:29 » |
|
Sziasztok! Ez mit takar?Mi a baj?Ford Mondeo III 2.0L Duratorq-DI 2001 A EATC modul által tárolt hibakódok: B1262 - Jégtelenítő terelozsalu áramköri meghibásodás B1676 - Akkumulátorfeszültség határértékeken kívül Mit kell javitani? Köszi
|
|
|
Naplózva
|
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #12356 Dátum: 2014.11.04 kedd, 08:09:57 » |
|
Sziasztok! Ez mit takar?Mi a baj?Ford Mondeo III 2.0L Duratorq-DI 2001 A EATC modul által tárolt hibakódok: B1262 - Jégtelenítő terelozsalu áramköri meghibásodás B1676 - Akkumulátorfeszültség határértékeken kívül Mit kell javitani? Köszi
Töröld ki a hibakódokat, nézd meg mi jön vissza. Az akku-s nem fog. Valamikor túlzottan lecsökkent az akkumulátor feszültség. A terelőzsalunál pedig vagy kábel, csatlakozás vagy a motor a hiba. Ellenőrizd, hogy minden funkció működik-e.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
konvikt70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Új hozzászólás #12357 Dátum: 2014.11.04 kedd, 16:50:32 » |
|
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem MK3 2.0 TDDI üzemanyag tankjánál gyárilag van az üzemanyag szivattyú előtt szűrő ? Ugyanis most halt be az AC-pumpám , és furcsállom hogy nincs rajt!
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2002 115le Ghia Turnier kombi (Bwy)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #12358 Dátum: 2014.11.04 kedd, 17:02:04 » |
|
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem MK3 2.0 TDDI üzemanyag tankjánál gyárilag van az üzemanyag szivattyú előtt szűrő ? Ugyanis most halt be az AC-pumpám , és furcsállom hogy nincs rajt!
Köszönöm!
Pedig nincs.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12359 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:03:06 » |
|
Pedig nincs.
A tankban van egy durva szűrő (ami inkább rosta )...vagy nincs?
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #12360 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:37:31 » |
|
A tankban van egy durva szűrő (ami inkább rosta )...vagy nincs? Hát ilyen ülepítős dolog van benne. Szerintem nincs benne zsák-szűrő. Az a tankban lévő szivattyús autóknál van.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12361 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:40:28 » |
|
Hát ilyen ülepítős dolog van benne. Szerintem nincs benne zsák-szűrő. Az a tankban lévő szivattyús autóknál van.
mk3 benzines ac-n tuti van zsákszűrő, a dieselen egy fémhálós cucc rémlik talán
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12362 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:49:16 » |
|
Van az AC-ben szűrő. Itthoni gépen találtam képet
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
konvikt70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Új hozzászólás #12363 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:54:01 » |
|
Köszönöm a gyors válaszokat! javascript:void(0); A tankban nincs hálós szűrő,szerintem sima űlepitös módon működik! A tank pucolása közben nem láttam semmit !
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2002 115le Ghia Turnier kombi (Bwy)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #12364 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:54:15 » |
|
AC-n kívüli szűrőről volt/van szó.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12365 Dátum: 2014.11.04 kedd, 19:56:03 » |
|
AC-n kívüli szűrőről volt/van szó.
Miért, amit linkeltem képet azon belül van?
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #12366 Dátum: 2014.11.04 kedd, 20:03:22 » |
|
Miért, amit linkeltem képet azon belül van? Hát most nem...... De ez így nem életszerű állapot.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
joeboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12367 Dátum: 2014.11.05 szerda, 09:12:10 » |
|
akkor rövid a szíj vagy nagyon hosszú.
Akkor nem értem, hogy mitől érhet bele. Köszi az infót meglátjuk a szerelő mit fog mondani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Guen
|
|
« Új hozzászólás #12368 Dátum: 2014.11.05 szerda, 17:55:03 » |
|
Hiho! Tud valaki jó infót arról hogy a mondinál mikor kell vezérlést cserélni illetve hogy milyen szettet érdemes venni és hol?
|
|
|
Naplózva
|
2001/3(aus der DDR ) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska. EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12369 Dátum: 2014.11.05 szerda, 18:12:13 » |
|
Hiho! Tud valaki jó infót arról hogy a mondinál mikor kell vezérlést cserélni illetve hogy milyen szettet érdemes venni és hol?
Akkor kell, ha csörög.....vagy 5-600ezer km után.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Miluska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Új hozzászólás #12370 Dátum: 2014.11.07 péntek, 18:53:24 » |
|
Sziasztok! Észrevettem, hogy az autómon a hűtőventilátor folyamatosan megy. A termosztát valószínű működik, mert felmegy a mutató a középső állásba és utána meg visszahűl. A fűtés működik de csak ha lassan megyek vagy városban lámpától lámpáig megyek. Valakinek ötlete, hogy mivel kezdjem? Köszönöm előre is.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk3 2000 2.0 TDDI
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12371 Dátum: 2014.11.07 péntek, 19:00:45 » |
|
Sziasztok! Észrevettem, hogy az autómon a hűtőventilátor folyamatosan megy. A termosztát valószínű működik, mert felmegy a mutató a középső állásba és utána meg visszahűl. A fűtés működik de csak ha lassan megyek vagy városban lámpától lámpáig megyek. Valakinek ötlete, hogy mivel kezdjem? Köszönöm előre is.
Klíma be van kapcsolva? A termosztátod meg nem működik. Folyamatosan nyitva van, ezért hűl vissza és nem az igazi a fűtés sem. Cseréld ki mindkét termosztátot és jól lesz.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Miluska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Új hozzászólás #12372 Dátum: 2014.11.07 péntek, 19:37:38 » |
|
Klíma be van kapcsolva?
A termosztátod meg nem működik. Folyamatosan nyitva van, ezért hűl vissza és nem az igazi a fűtés sem. Cseréld ki mindkét termosztátot és jól lesz.
Köszönöm szépen! Holnap meg is nézem! Akkor ezek szerint két termosztát van benne?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk3 2000 2.0 TDDI
|
|
|
kornelkiss4
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12373 Dátum: 2014.11.07 péntek, 19:38:55 » |
|
Sziasztok! Új tagként először is üdvözlök mindenkit 2 hete vettem egy 2001-es 2.0 TDDI turnier-t, eddig nagyon tetszik, de van pár dolog, amin még kellene finomítani. Futómű és fék megcsinálva, téli gumit már csak fel kell rakni, ami még biztos hátra van, az a hátsó dob és a cső csere, illetve a távolsági fényszóró nem működik, én az indexkapcsolóra gyanakszok, viszont újan elég drága, bontottan meg nem találtam eddig olyat, amin van info gomb is. Valakinek van ötlete ehhez? Ezen kívül olvastam több helyen, hogy az EGR-t lefalazzák, meg szeretném ezt mindenképpen csinálni, csak se szerszámom, se tudásom nincs meg hozzá, illetve azt is javasolták nekem, hogy akkor már az egész szívósort le kell szedni az EGR-el együtt, és ki kell tisztítani. Valaki tud ezzel kapcsolatban segíteni, valami jó szakit ajánlani Bp-en vagy a környékén, aki meg tudná csinálni nekem? Ezen kívül még a turbo állapotára lennék kíváncsi, gondolom azt is le kell szedni hozzá. Az előző hozzászólásokat olvasgatva lehet nekem is állandóan megy a hűtőventilátorom, mert amikor leállítom a kocsit, mindig hallom leállni, de rá fogok nézni. A vízhőfok szerintem normális időben eléri az üzemi hőfokot, viszont ha rákapcsolom a fűtést, akkor visszaesik kicsit a hőfok, de hosszú távon ez se jelentkezik, akkor van rendesen fűtés is. Majd csekkolom még. Előre is köszi a választ!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Janika11
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12375 Dátum: 2014.11.08 szombat, 11:01:37 » |
|
Sziasztok! Nem tudom jó helyre írok-e, még zöldfülű vagyok Nekem a következő lenne a problémám. Sokszor tapasztalom, hogy bármely fokozatban is próbálok motorféket használni, az autó színte magától megy, mintha tempomatot használnék v. egyenletes gázt adnék. A fordulat olyankor kb 1200-1250 van folyamatosan. Ez fordul elő ritkább esetben. Általában 900 körül szokott állni. Lehetetlen lefullasztani. Alapjárati fordulattal semmi gondom. Ja és mindezt üzemi hőfokon is csinálja. Ez mellett a kinyomó csapágynak és a lendkeréknek is van már hangja. Nem tudom, hogy esetleg ennek lenne-e köze hozzá. Tapasztalt már valaki hasonlót? Kérlek segítsetek! Egyébként egy 115 lovas TDDI-ről van szó. Köszönöm: Jani
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12376 Dátum: 2014.11.08 szombat, 11:20:57 » |
|
Sziasztok! Nem tudom jó helyre írok-e, még zöldfülű vagyok Nekem a következő lenne a problémám. Sokszor tapasztalom, hogy bármely fokozatban is próbálok motorféket használni, az autó színte magától megy, mintha tempomatot használnék v. egyenletes gázt adnék. A fordulat olyankor kb 1200-1250 van folyamatosan. Ez fordul elő ritkább esetben. Általában 900 körül szokott állni. Lehetetlen lefullasztani. Alapjárati fordulattal semmi gondom. Ja és mindezt üzemi hőfokon is csinálja. Ez mellett a kinyomó csapágynak és a lendkeréknek is van már hangja. Nem tudom, hogy esetleg ennek lenne-e köze hozzá. Tapasztalt már valaki hasonlót? Kérlek segítsetek! Egyébként egy 115 lovas TDDI-ről van szó. Köszönöm: Jani Normális....nem engedi magát lefullasztani.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Miluska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Új hozzászólás #12377 Dátum: 2014.11.08 szombat, 13:30:29 » |
|
Sziasztok! Hatalmas idegben vagyok! Most cserélem az olajat, de az olajszűrőnek a háza teljesen rá van gyógyulva. Semmivel sem tudom lelazítani és félek, hogy eltörik vagy elnyalom teljesen az anyát. Próbáltam 36 os villáskulccsal meg nagy fogókkal de semmi siker!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk3 2000 2.0 TDDI
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #12378 Dátum: 2014.11.08 szombat, 13:37:30 » |
|
Sziasztok! Hatalmas idegben vagyok! Most cserélem az olajat, de az olajszűrőnek a háza teljesen rá van gyógyulva. Semmivel sem tudom lelazítani és félek, hogy eltörik vagy elnyalom teljesen az anyát. Próbáltam 36 os villáskulccsal meg nagy fogókkal de semmi siker! Van kérdésed is vagy csak megosztottad ezt velünk? A villáskulcs zsákutca. 36-od krovafej, hajtószár a megoldás.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #12379 Dátum: 2014.11.08 szombat, 13:38:16 » |
|
Sziasztok! Hatalmas idegben vagyok! Most cserélem az olajat, de az olajszűrőnek a háza teljesen rá van gyógyulva. Semmivel sem tudom lelazítani és félek, hogy eltörik vagy elnyalom teljesen az anyát. Próbáltam 36 os villáskulccsal meg nagy fogókkal de semmi siker! 36-os krovával nem próbáltad? Azzal illene....
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #12380 Dátum: 2014.11.08 szombat, 13:39:03 » |
|
Van kérdésed is vagy csak megosztottad ezt velünk? A villáskulcs zsákutca.
36-od krovafej, hajtószár a megoldás.
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12381 Dátum: 2014.11.08 szombat, 13:39:50 » |
|
Sziasztok! Hatalmas idegben vagyok! Most cserélem az olajat, de az olajszűrőnek a háza teljesen rá van gyógyulva. Semmivel sem tudom lelazítani és félek, hogy eltörik vagy elnyalom teljesen az anyát. Próbáltam 36 os villáskulccsal meg nagy fogókkal de semmi siker! Mennyi km van a mostani szűrőben? 36 krova kellene ahogy a többiek is mondják.....ha azzal sem jön akkor: - hagyod a szűrőt benne és feltöltöd friss olajjal....következő cserét előrehozod, addigra szerzel egy új/bontott szűrőházat és nem lesz anyazás, ha törik/reped a mostani. - "feszegeted" tovább a szűrőházat és el fog repedni/törni....ott fogsz állni hétvégén kocsi nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Miluska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Új hozzászólás #12382 Dátum: 2014.11.08 szombat, 14:54:06 » |
|
Köszönöm szépen! Akkor úgy néz ki benne fog maradni a régi szűrő, mert meg sem mozdul, a fém részén szépen el van oxidálódva, úgyhogy egy ideje biztos nem lett kicserélve a szűrő.
Mennyi km van a mostani szűrőben? 36 krova kellene ahogy a többiek is mondják.....ha azzal sem jön akkor: - hagyod a szűrőt benne és feltöltöd friss olajjal....következő cserét előrehozod, addigra szerzel egy új/bontott szűrőházat és nem lesz anyazás, ha törik/reped a mostani. - "feszegeted" tovább a szűrőházat és el fog repedni/törni....ott fogsz állni hétvégén kocsi nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk3 2000 2.0 TDDI
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #12383 Dátum: 2014.11.08 szombat, 15:32:15 » |
|
Köszönöm szépen! Akkor úgy néz ki benne fog maradni a régi szűrő, mert meg sem mozdul, a fém részén szépen el van oxidálódva, úgyhogy egy ideje biztos nem lett kicserélve a szűrő.
A szűrő cserénél semmi szerepe a fém résznek, nem mérvadó hogyan néz ki és nem is lehet belőle következtetni a szűrő csere óta eltelt időszakra.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #12384 Dátum: 2014.11.08 szombat, 16:35:11 » |
|
Sziasztok! Hatalmas idegben vagyok! Most cserélem az olajat, de az olajszűrőnek a háza teljesen rá van gyógyulva. Semmivel sem tudom lelazítani és félek, hogy eltörik vagy elnyalom teljesen az anyát. Próbáltam 36 os villáskulccsal meg nagy fogókkal de semmi siker! Tisztelt Fórumtárs! Ez az olajszűrőfedél leszerelő szerszám kell neked. Evvel a szerszámmal 60-115 mm átmérőig bármilyen szűrőt letudsz szerelni akármilyen barbár módon rá lett szorítva. A szerszám le és felszereléshez egyaránt használható, mert irányváltós. Én ezt a szerszámot használom évek ota még nem volt olyan szűrőfedél amit ne tudtam volna leszedni vele. Csak ajánlani tudom és nem egy nagy összeg. Beszerzési helytől függően 2500-4500 Ft ]h[imgttp://kepfeltoltes.hu/thumb/141108/Olajfilter_leszedo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Tisztelettel László!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.08 szombat, 16:40:08 írta László »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Miluska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Új hozzászólás #12385 Dátum: 2014.11.08 szombat, 16:45:54 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! Ez az olajszűrőfedél leszerelő szerszám kell neked. Evvel a szerszámmal 60-115 mm átmérőig bármilyen szűrőt letudsz szerelni akármilyen barbár módon rá lett szorítva. A szerszám le és felszereléshez egyaránt használható, mert irányváltós. Én ezt a szerszámot használom évek ota még nem volt olyan szűrőfedél amit ne tudtam volna leszedni vele. Csak ajánlani tudom és nem egy nagy összeg. Beszerzési helytől függően 2500-4500 Ft ]h[imgttp://kepfeltoltes.hu/thumb/141108/Olajfilter_leszedo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Tisztelettel László! Köszönöm mindnekinek a segítséget! Végül sikerült egy 36-os krovával szilánkosra törni az egész házat, úgyhogy ha valakinek van eladó háza nyugodtan írhat nekem!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk3 2000 2.0 TDDI
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #12386 Dátum: 2014.11.08 szombat, 16:53:31 » |
|
Köszönöm mindnekinek a segítséget! Végül sikerült egy 36-os krovával szilánkosra törni az egész házat, úgyhogy ha valakinek van eladó háza nyugodtan írhat nekem!
Tisztelt Fórumtárs! Nagyon sajnálom, hogy csak roncsolással tudtad leszedni a szűrőfedelet. Az ajánlott szerszámmal ez nem fordulhat elő. Csak a fedelet önmagában nehezebb beszerezni, mint egy komplett szűrőházat. A keres kínál topikban nézz szét, és kérdezz rá a bontással foglalkozó fórumtársaknál privátban. Sok sikert a beszerzéshez. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Janika11
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12387 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:28:21 » |
|
Normális....nem engedi magát lefullasztani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Janika11
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12388 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:38:33 » |
|
Normális....nem engedi magát lefullasztani.
900-nál rendben, na de 4dikben gázpedál nélkül száguldozni a városban 1200-as fordulaton nem hiszem, hogy normális. Te tapasztaltál ilyet? Nem lehet hogy a légtömeg mérővel v. adagolóval van a gond?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #12389 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:41:48 » |
|
900-nál rendben, na de 4dikben gázpedál nélkül száguldozni a városban 1200-as fordulaton nem hiszem, hogy normális. Te tapasztaltál ilyet? Nem lehet hogy a légtömeg mérővel v. adagolóval van a gond?
Az sem normális, hogy 1200-nél 4. fokozatban van. Töltésed rendben?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Janika11
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12390 Dátum: 2014.11.08 szombat, 20:56:28 » |
|
Az sem normális, hogy 1200-nél 4. fokozatban van. Töltésed rendben?
igazából bármelyik fokozatban, ha felengedem a gázpedált vagy lemegy 900-ra és úgy haladok, ami még elfogadható (nyomaték miatt), hiszen üresben is ennyit forog normálisan. Vagy gondol egyet és magától beáll 1200 környékére és robogok. Töltés elvileg rendben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #12391 Dátum: 2014.11.08 szombat, 22:11:56 » |
|
igazából bármelyik fokozatban, ha felengedem a gázpedált vagy lemegy 900-ra és úgy haladok, ami még elfogadható (nyomaték miatt), hiszen üresben is ennyit forog normálisan. Vagy gondol egyet és magától beáll 1200 környékére és robogok. Töltés elvileg rendben.
Szerintem nem egy lendkerékbarát 1000 fordulat környékén közlekedni. Üresben azért terhelés nélkül más erőviszonyok alakulnak mint amikor rábízod a 1,5t az alapjáratra. Töltésprobléma szokta emelni a fordulatot vagy valami terhelés keletkezik a villamos rendszerben, pl. egy zárlatos kiegészítőfűtés!
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #12392 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 03:09:08 » |
|
900-nál rendben, na de 4dikben gázpedál nélkül száguldozni a városban 1200-as fordulaton nem hiszem, hogy normális. Te tapasztaltál ilyet? Nem lehet hogy a légtömeg mérővel v. adagolóval van a gond?
4. ben nem szoktam erőltetni a 900 fordulatot.....a kocsi sem szereti, ezért ad gázt (emeli a fordulatot).
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #12393 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 12:53:01 » |
|
Köszönöm mindnekinek a segítséget! Végül sikerült egy 36-os krovával szilánkosra törni az egész házat, úgyhogy ha valakinek van eladó háza nyugodtan írhat nekem!
mk2, Banje fórumtársak egész jó áron szoktak alkatrészeket adni. Dini02 nem tudom még foglalkozik-e bontással. Őket keresd ha még nem találtál. TDCI-ről is jó, ugyanaz az olajszűrő fedél.
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
Miluska
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
|
|
« Új hozzászólás #12394 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 14:01:38 » |
|
mk2, Banje fórumtársak egész jó áron szoktak alkatrészeket adni. Dini02 nem tudom még foglalkozik-e bontással. Őket keresd ha még nem találtál. TDCI-ről is jó, ugyanaz az olajszűrő fedél. Köszi szépen mindenkinek! Nagyon rendes márkatársak vagytok!
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk3 2000 2.0 TDDI
|
|
|
konvikt70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Új hozzászólás #12395 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 16:52:31 » |
|
4. ben nem szoktam erőltetni a 900 fordulatot.....a kocsi sem szereti, ezért ad gázt (emeli a fordulatot).
Sziasztok! Nekem is produkál az autó hasonló hibát ! Nálam csak akkor jelentkezik ha a külső hőmérséklet +5 fok vagy ennél kevesebb. 4-es fokozatban 50km/h nél elengedem a gázpedált, vissza esik 40km/h-ra és önálló lesz az autó míg el nem éri az 50km/h-t. És ezt ismétli! 5-ős fokozatban szintén csak 60-50km/h. És addig csinálja mig a motorhőfok el nem éri az első vonalat! Lehetséges hogy tényleg a kiegészitő fűtés produkálja a hibát! Nekem az egyik iz.gyertya elvan szálva! Meg jó lenne tudni,hány foknál(külső hömérséklet) kapcsol be autómatán! Ráadásul még a termosztát is elvan szálva, nehezen melegszik!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.09 vasárnap, 17:02:32 írta konvikt70 »
|
Naplózva
|
MK3 2002 115le Ghia Turnier kombi (Bwy)
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #12396 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 17:11:22 » |
|
Sziasztok! Nekem is produkál az autó hasonló hibát ! Nálam csak akkor jelentkezik ha a külső hőmérséklet +5 fok vagy ennél kevesebb. 4-es fokozatban 50km/h nél elengedem a gázpedált, vissza esik 40km/h-ra és önálló lesz az autó míg el nem éri az 50km/h-t. És ezt ismétli! 5-ős fokozatban szintén csak 60-50km/h. És addig csinálja mig a motorhőfok el nem éri az első vonalat! Lehetséges hogy tényleg a kiegészitő fűtés produkálja a hibát! Nekem az egyik iz.gyertya elvan szálva! Meg jó lenne tudni,hány foknál(külső hömérséklet) kapcsol be autómatán! Ráadásul még a termosztát is elvan szálva, nehezen melegszik!
Úgy tűnik jól látod! 5-foknál kapcsol be!
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
joeboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12397 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 17:24:25 » |
|
Sziasztok!
A kueg.fűtèst hogyan tudom megvizsgálni, hogy működik-e rendesen? Illetve mi a hibajelenség ha mondjuk nem jó vagy nam fűt mindeny gyertya?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
konvikt70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Új hozzászólás #12398 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 18:21:47 » |
|
Sziasztok!
A kueg.fűtèst hogyan tudom megvizsgálni, hogy működik-e rendesen? Illetve mi a hibajelenség ha mondjuk nem jó vagy nam fűt mindeny gyertya?
A gyertyáról leveszed a vezetéket, és egy ellenállás mérő segítségével kiméred hogy nincs e szakadás! Ha ez sem segit, a bal oldali torony mögött található kettő rellé, azokat kell megvizsgálni!
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2002 115le Ghia Turnier kombi (Bwy)
|
|
|
konvikt70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
|
« Új hozzászólás #12399 Dátum: 2014.11.09 vasárnap, 18:40:39 » |
|
Úgy tűnik jól látod! 5-foknál kapcsol be!
Lehetséges akkor hogy a kiegészitő fütés fellelős ezért a hibáért?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2002 115le Ghia Turnier kombi (Bwy)
|
|
|
|