Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:00:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
242
243
244
245
246
247
248
[
249
]
250
251
252
253
254
255
256
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5104702 alkalommal)
0 Felhasználó és 222 vendég van a témában
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12400 Dátum:
2014.11.09 vasárnap, 19:49:49 »
Idézetet írta: konvikt70 - 2014.11.09 vasárnap, 18:21:47
A gyertyáról leveszed a vezetéket, és egy ellenállás mérő segítségével kiméred hogy nincs e szakadás! Ha ez sem segit, a bal oldali torony mögött található kettő rellé, azokat kell megvizsgálni!
Köszi, rápróbálok.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12401 Dátum:
2014.11.09 vasárnap, 20:20:54 »
Idézetet írta: konvikt70 - 2014.11.09 vasárnap, 18:40:39
Lehetséges akkor hogy a kiegészitő fütés fellelős ezért a hibáért?
Hát elég sok jel mutat arrafelé!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12402 Dátum:
2014.11.10 hétfő, 07:29:29 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.11.09 vasárnap, 17:24:25
Sziasztok!
A kueg.fűtèst hogyan tudom megvizsgálni, hogy működik-e rendesen? Illetve mi a hibajelenség ha mondjuk nem jó vagy nam fűt mindeny gyertya?
Tisztelt Fórumtárs!
A kiegészítőfűtés gyertyáin lévő középső elektródák alapos tisztítása után egy ohm mérővel megmérve, 0.9-0.95 ohm kell lennie. A nagyságrendileg eltérő eredmények hibára utalnak. Zárlat esetén nagyon komoly problémákat tud okozni. Első sorban az alapjárati motorfordulat ingadozás a jellemző. Komoly zárlat esetén a generátor is veszélyben van. Ha gyárilag szerelt kiegfűtésed van, akkor érdemes még a menetirány szerinti bal oldalon a torony mellett a tűzfalon lévő 2 db vezérlő relét is ellenőrizni. A relé kontakt hibálya szintén okozhat alapjárati fordulatszám ingadozást. A kiegfűtés automatikus +5°C nál történő bekapcsolását a PCM modul végzi.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.10 hétfő, 07:31:46 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12403 Dátum:
2014.11.10 hétfő, 09:18:29 »
Idézetet írta: László - 2014.11.10 hétfő, 07:29:29
Tisztelt Fórumtárs!
A kiegészítőfűtés gyertyáin lévő középső elektródák alapos tisztítása után egy ohm mérővel megmérve, 0.9-0.95 ohm kell lennie. A nagyságrendileg eltérő eredmények hibára utalnak. Zárlat esetén nagyon komoly problémákat tud okozni. Első sorban az alapjárati motorfordulat ingadozás a jellemző. Komoly zárlat esetén a generátor is veszélyben van. Ha gyárilag szerelt kiegfűtésed van, akkor érdemes még a menetirány szerinti bal oldalon a torony mellett a tűzfalon lévő 2 db vezérlő relét is ellenőrizni. A relé kontakt hibálya szintén okozhat alapjárati fordulatszám ingadozást. A kiegfűtés automatikus +5°C nál történő bekapcsolását a PCM modul végzi.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Köszönöm a részletes leírást. Nagy valószínűséggel nálam itt lesz a gond. Indításnál van alapjárat ingadozás.
Üdv,
Joci
Naplózva
Janika11
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12404 Dátum:
2014.11.11 kedd, 21:20:55 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.11.08 szombat, 22:11:56
Szerintem nem egy lendkerékbarát 1000 fordulat környékén közlekedni. Üresben azért terhelés nélkül más erőviszonyok alakulnak mint amikor rábízod a 1,5t az alapjáratra. Töltésprobléma szokta emelni a fordulatot vagy valami terhelés keletkezik a villamos rendszerben, pl. egy zárlatos kiegészítőfűtés!
Sziasztok! Mióta a fórumon elkezdtem írni, azóta nem emelkedik a fordulat :-) Viszont az üzemanyag szint jelzőm, hol ezt, hol azt mutatja. Ez már régebb óta ilyen, de nem nagyon foglalkoztam vele idáig. Ennek mi lehet az oka? A töltésem 14,6. Ez normális? Lehet ennek hatása a mutatóra? Kiegészítő fűtés minden mondeo-ban van? Nem tudom, hogy az enyémben van-e. Megmondom őszintén, nagyon nem értek hozzá. Köszi előre is a válaszokat! Jani
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12405 Dátum:
2014.11.11 kedd, 21:51:08 »
Idézetet írta: Janika11 - 2014.11.11 kedd, 21:20:55
Sziasztok! Mióta a fórumon elkezdtem írni, azóta nem emelkedik a fordulat :-) Viszont az üzemanyag szint jelzőm, hol ezt, hol azt mutatja. Ez már régebb óta ilyen, de nem nagyon foglalkoztam vele idáig. Ennek mi lehet az oka? A töltésem 14,6. Ez normális? Lehet ennek hatása a mutatóra? Kiegészítő fűtés minden mondeo-ban van? Nem tudom, hogy az enyémben van-e. Megmondom őszintén, nagyon nem értek hozzá. Köszi előre is a válaszokat! Jani
Az lehet attól is, hogy most nem változik a fordulat mert nem esik 5 fok alá a hőmérséklet. Az üzemanyag jelző lehet sok ok, hogy miért mutogat összevissza. Pl kontakthiba a műszer egységben, üzemanyag szint jeladó hiba a tankban, vezeték, stb...
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12406 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 17:53:34 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.05 szerda, 18:12:13
Akkor kell, ha csörög.....vagy 5-600ezer km után.
Szia Zoli! Nekem 300ezret mondtak anno,de az 500e az jobban tetszik.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12407 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 18:03:52 »
Idézetet írta: korpincs - 2014.11.13 csütörtök, 17:53:34
Szia Zoli! Nekem 300ezret mondtak anno,de az 500e az jobban tetszik.
Nálam 300 e ment,de semmi hang
,tehát még én is várok vele.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12408 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 18:13:29 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.11.13 csütörtök, 18:03:52
Nálam 300 e ment,de semmi hang
,tehát még én is várok vele.
Én 260-nál járok ,de szerintem nálunk nem fog sosem tönkremenni,évi 7e km-el.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12409 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 18:23:40 »
Idézetet írta: korpincs - 2014.11.13 csütörtök, 18:13:29
Én 260-nál járok ,de szerintem nálunk nem fog sosem tönkremenni,évi 7e km-el.
Úgy legyen
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12410 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 21:44:06 »
Sziasztok, ha az AC pumpa hangosan zúg, járó motornál is rendesen hallható az autó mellett állva az normális vagy esetleg utalhat hibára? Tapintásra elég melegnek érzem működés közben.
Szerintem még a gyári bosch pumpa van benne ahogy láttam, az autó 2001-es évjáratú nemrég vásároltam viszont a zúgás még csak nemrég tűnt fel, mert az egyikl ismerős TDDI Mondeójának AC pumpája semmi zúgást sem produkál járó motornál, ezért lett számomra az enyém gyanús.
Köszönök mindennemű segítséget előre is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12411 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 21:46:37 »
Idézetet írta: siki83 - 2014.11.13 csütörtök, 21:44:06
Sziasztok, ha az AC pumpa hangosan zúg, járó motornál is rendesen hallható az autó mellett állva az normális vagy esetleg utalhat hibára? Tapintásra elég melegnek érzem működés közben.
Szerintem még a gyári bosch pumpa van benne ahogy láttam, az autó 2001-es évjáratú nemrég vásároltam viszont a zúgás még csak nemrég tűnt fel, mert az egyikl ismerős TDDI Mondeójának AC pumpája semmi zúgást sem produkál járó motornál, ezért lett számomra az enyém gyanús.
Köszönök mindennemű segítséget előre is.
Kezdjél el gyűjteni egy AC-ra....
Az sem baj, ha nem várod meg amíg megáll.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12412 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 21:51:37 »
Idézetet írta: siki83 - 2014.11.13 csütörtök, 21:44:06
Sziasztok, ha az AC pumpa hangosan zúg, járó motornál is rendesen hallható az autó mellett állva az normális vagy esetleg utalhat hibára? Tapintásra elég melegnek érzem működés közben.
Szerintem még a gyári bosch pumpa van benne ahogy láttam, az autó 2001-es évjáratú nemrég vásároltam viszont a zúgás még csak nemrég tűnt fel, mert az egyikl ismerős TDDI Mondeójának AC pumpája semmi zúgást sem produkál járó motornál, ezért lett számomra az enyém gyanús.
Köszönök mindennemű segítséget előre is.
Az enyémnek is van/volt minimális hangja (réginek és újnak is), ami természetes.
Ha nem volt még cserélve akkor kezdj el keresgélni, nehogy váratlanul érjen, ha megáll....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12413 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 22:26:17 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.13 csütörtök, 21:51:37
Az enyémnek is van/volt minimális hangja (réginek és újnak is), ami természetes.
Ha nem volt még cserélve akkor kezdj el keresgélni, nehogy váratlanul érjen, ha megáll....
Köszönöm a válaszokat, akkor ezek szerint működik ezért zúg-viszont figyelgetem hátha változik vmi.
Akkor a haverom AC pumpájának miért nincs hangja mivel semmi zúgást sem hallani és ha kézzel tapintom sem érzek semmit, lehet nem is megy és csak az adagoló szívja a gázolajat, viszont teljesen rendben működik a motor.
A tizen ezer forintos 1.5 baros nem bosch hanem utángyártott AC pumpáról van vkinek véleménye, nyugodtan be lehet tenni a gyári helyére?
Köszönöm.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12414 Dátum:
2014.11.13 csütörtök, 22:51:08 »
Idézetet írta: siki83 - 2014.11.13 csütörtök, 22:26:17
Köszönöm a válaszokat, akkor ezek szerint működik ezért zúg-viszont figyelgetem hátha változik vmi.
Akkor a haverom AC pumpájának miért nincs hangja mivel semmi zúgást sem hallani és ha kézzel tapintom sem érzek semmit, lehet nem is megy és csak az adagoló szívja a gázolajat, viszont teljesen rendben működik a motor.
A tizen ezer forintos 1.5 baros nem bosch hanem utángyártott AC pumpáról van vkinek véleménye, nyugodtan be lehet tenni a gyári helyére?
Köszönöm.
Igen létezhet, hogy nem megy. Ha szerncséje van olyan állapotban állt meg neki, hogy átereszti magán az olajat.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12415 Dátum:
2014.11.14 péntek, 17:46:30 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.13 csütörtök, 21:51:37
Az enyémnek is van/volt minimális hangja (réginek és újnak is), ami természetes.
Ha nem volt még cserélve akkor kezdj el keresgélni, nehogy váratlanul érjen, ha megáll....
Én úgy hallottam ez csak egy segédpumpa ami csak a beindításnál működik kis idő múlva viszont egy kapcsoló lekapcsolja,lehet hülyeség volt?
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12416 Dátum:
2014.11.14 péntek, 18:02:44 »
Idézetet írta: korpincs - 2014.11.14 péntek, 17:46:30
Én úgy hallottam ez csak egy segédpumpa ami csak a beindításnál működik kis idő múlva viszont egy kapcsoló lekapcsolja,lehet hülyeség volt?
Részben igaz....
Tényleg egy "segédpumpa" (előszállító szivattyúnak is hívják)......viszont folyamatosan megy, nem kapcsol ki.
Az adagoló nélküle is képes lenne felszívni a GO-t, de biztos nem véletlenül rakták oda.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12417 Dátum:
2014.11.14 péntek, 22:19:07 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.14 péntek, 18:02:44
Részben igaz....
Tényleg egy "segédpumpa" (előszállító szivattyúnak is hívják)......viszont folyamatosan megy, nem kapcsol ki.
Az adagoló nélküle is képes lenne felszívni a GO-t, de biztos nem véletlenül rakták oda.
Hát az biztos .
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
Janika11
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12418 Dátum:
2014.11.15 szombat, 13:16:39 »
Idézetet írta: korpincs - 2014.11.14 péntek, 22:19:07
Hát az biztos .
Sziasztok!
Nekem pont 1 éve kellett cserélni. Ha nem megy az AC, az autó sem fog menni hidd el. Egyébként nekem is zúgó hangja van. Névtelen AC, 28 E Ft volt űjonnan. Még azóta is megy.
Én egyébként az adagolótól félek. Azok mikor szoktak behalni? Úgy hallottam A TDDI-nél típushiba az adagoló. Enyémben 210 ezer km van.
köszi,
Jani
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12419 Dátum:
2014.11.15 szombat, 14:23:46 »
Idézetet írta: Janika11 - 2014.11.15 szombat, 13:16:39
Sziasztok!
Nekem pont 1 éve kellett cserélni. Ha nem megy az AC, az autó sem fog menni hidd el. Egyébként nekem is zúgó hangja van. Névtelen AC, 28 E Ft volt űjonnan. Még azóta is megy.
Én egyébként az adagolótól félek. Azok mikor szoktak behalni? Úgy hallottam A
TDDI-nél típushiba az adagoló
. Enyémben 210 ezer km van.
köszi,
Jani
Ezt hogyan érted? Hiba, hogy van benne?
Kell bele, használódik. Előbb-utóbb elromlik, tönkremegy, elkopik. Ez nem hiba, főleg nem típus hiba!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12420 Dátum:
2014.11.15 szombat, 14:57:25 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.15 szombat, 14:23:46
Ezt hogyan érted? Hiba, hogy van benne?
Kell bele, használódik. Előbb-utóbb elromlik, tönkremegy, elkopik. Ez nem hiba, főleg nem típus hiba!
a típushiba az a TDDI ben az adagoló!!!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12421 Dátum:
2014.11.15 szombat, 20:50:53 »
Nekem 210000km volt benne (kb mert én vagyok a 3. tulajdodnosa) óra szerint amikor az elektronika meg adta magát az adagolón.De a szomszédomnak már 300000km felé kandikál de még nem volt vele baja.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12422 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 14:47:10 »
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata lánccserével kapcsolatban tddi motoron. Esetleg van valakinek forrása?
Melegen eléggé csörög indításnál a motor, olyan mint ha nem lenne jó a vezérlése, "lohog " a motor.
Érdemes kicserélni, vagy nem kell vele foglalkozni?
Megjegyezném jövőre eladom, mert az utóbbi évben 500 db ezresem ment rá, hogy menjen.
Eløre is köszi a válaszokat!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12423 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 17:12:12 »
Idézetet írta: bancsomate - 2014.11.16 vasárnap, 14:47:10
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata lánccserével kapcsolatban tddi motoron. Esetleg van valakinek forrása?
Melegen eléggé csörög indításnál a motor, olyan mint ha nem lenne jó a vezérlése, "lohog " a motor.
Érdemes kicserélni, vagy nem kell vele foglalkozni?
Megjegyezném jövőre eladom, mert az utóbbi évben 500 db ezresem ment rá, hogy menjen.
Eløre is köszi a válaszokat!
Láncra azt szokták mondani, hogy olyan 500ezer km-ig nem szokott baja lenni.
500ezer ft? Ha nem titok mi minden baja volt, hogy ennyi pénz ment rá? Ha most majdnem az autó árát ráköltötted és elvileg rendben van, akkor én nem adnám el.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12424 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 19:05:51 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.11.16 vasárnap, 17:12:12
Láncra azt szokták mondani, hogy olyan 500ezer km-ig nem szokott baja lenni.
500ezer ft? Ha nem titok mi minden baja volt, hogy ennyi pénz ment rá? Ha most majdnem az autó árát ráköltötted és elvileg rendben van, akkor én nem adnám el.
Az egész ott kezdődött, hogy eltörött a jobb oldali első rugó. Ez kicseréltetem, természetesen toronycsapágyastól, mert az is szétment. Ezt mint összeg most nem számolnám. Ezek után eljött a kupplung a féktárcsákkal. Természetesn karácsonykor, amikor nincs szerelő, így a rokonságon belül kellett keresni, olyat aki elvállalta.
Ez 230 ezer Ft volt.
Nem sokkal ezután el kezdtek ütni a vadiúj féktarcsák, valamint valami bal kanyarodáskor roszogni. Elvittem a normális szerelőhöz. Eltörött a jobb oldali rugó is, de ekkor már mondtam, hogy mind a kettőt cserélje. Természetesen ragaszkodott a futómű felújításhoz, így a menetstab rudak, szilentek is újak lettek elöl a stabrudakat hátul is kicserélte. A fékekhez nem nyúlt. 90 ezer Ft.
Eredmény az lett, hogy rá két hétre megint el kezdett ugyanúgy roszogni mint korábban.
Kerestem másik szerelőt.
Megállapította, hogy a lengéscsillapító eszméletlenül hupog, valamint a féltengelycsukló is szól. Kicsélte mind a kettő lengéscsillapítót, és a féltengelycsuklót.
Mondta, hogy menjek egy próbakört. Elvittem egy körre, és észrevettem, hogy még mindig roszog, de az uttartás nagyon megváltozott.(jobb lett) mondtam neki, hogy még mindig rossz, erre ő is megnézte ment vele egyet. Megjegyzés.: most már ő is hallja, de nem kell félni, mert valami nincs lehúzva csak. Autó felemel, csavarok ellenőrzése, és lám lám az egyik bölcsöcsavar csak be van kapatva.
Ez a mutatványt szintén megúsztam 90 ből.
Nagy boldogan mentem haza hogy nah minden szuper.
Eltelík két hét, reggel indulnék az autóval, de ahogy elindulok és fordulok hallom és érzem búg a szervó. Kocsi vissza a szerelőhöz. Újra 90 db ezres.
Jah közben kicseréltem a fékeket valahol újra amiket most mar megint leszbaályoztattam, mert újból tönkre mentek. Ez is 60 volt. Hozzá teszem most sem jobbak!
Tartsam meg? Még az adagolóhoz, turbóhoz, hátsó futóműhöz, kormányműhöz,váltóhoz, vezérléshez hozzá sem nyúltam?(lekopogom)
Melegen induláskor a motor nagyon ércesen jár, bár mikor megvettem akkor is produkálta, de nem ilyen vészesen. Szerintem a meleg olaj kimegy a láncfeszítőből, és az 5w30-as híg olaj nem bírja egyből kifeszíteni,így gondoltam a vezérlést, azt még megkapja tőlem mielőtt elmegy, ha olcsón meg tudom szerezni. Amúgy ha mindent leírnék mi mindent cseréltem ki mióta nálam van, senki nem venne autót.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12425 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 19:37:48 »
Idézetet írta: bancsomate - 2014.11.16 vasárnap, 19:05:51
Az egész ott kezdődött, hogy eltörött a jobb oldali első rugó. Ez kicseréltetem, természetesen toronycsapágyastól, mert az is szétment. Ezt mint összeg most nem számolnám. Ezek után eljött a kupplung a féktárcsákkal. Természetesn karácsonykor, amikor nincs szerelő, így a rokonságon belül kellett keresni, olyat aki elvállalta.
Ez 230 ezer Ft volt.
Nem sokkal ezután el kezdtek ütni a vadiúj féktarcsák, valamint valami bal kanyarodáskor roszogni. Elvittem a normális szerelőhöz. Eltörött a jobb oldali rugó is, de ekkor már mondtam, hogy mind a kettőt cserélje. Természetesen ragaszkodott a futómű felújításhoz, így a menetstab rudak, szilentek is újak lettek elöl a stabrudakat hátul is kicserélte. A fékekhez nem nyúlt. 90 ezer Ft.
Eredmény az lett, hogy rá két hétre megint el kezdett ugyanúgy roszogni mint korábban.
Kerestem másik szerelőt.
Megállapította, hogy a lengéscsillapító eszméletlenül hupog, valamint a féltengelycsukló is szól. Kicsélte mind a kettő lengéscsillapítót, és a féltengelycsuklót.
Mondta, hogy menjek egy próbakört. Elvittem egy körre, és észrevettem, hogy még mindig roszog, de az uttartás nagyon megváltozott.(jobb lett) mondtam neki, hogy még mindig rossz, erre ő is megnézte ment vele egyet. Megjegyzés.: most már ő is hallja, de nem kell félni, mert valami nincs lehúzva csak. Autó felemel, csavarok ellenőrzése, és lám lám az egyik bölcsöcsavar csak be van kapatva.
Ez a mutatványt szintén megúsztam 90 ből.
Nagy boldogan mentem haza hogy nah minden szuper.
Eltelík két hét, reggel indulnék az autóval, de ahogy elindulok és fordulok hallom és érzem búg a szervó. Kocsi vissza a szerelőhöz. Újra 90 db ezres.
Jah közben kicseréltem a fékeket valahol újra amiket most mar megint leszbaályoztattam, mert újból tönkre mentek. Ez is 60 volt. Hozzá teszem most sem jobbak!
Tartsam meg? Még az adagolóhoz, turbóhoz, hátsó futóműhöz, kormányműhöz,váltóhoz, vezérléshez hozzá sem nyúltam?(lekopogom)
Melegen induláskor a motor nagyon ércesen jár, bár mikor megvettem akkor is produkálta, de nem ilyen vészesen. Szerintem a meleg olaj kimegy a láncfeszítőből, és az 5w30-as híg olaj nem bírja egyből kifeszíteni,így gondoltam a vezérlést, azt még megkapja tőlem mielőtt elmegy, ha olcsón meg tudom szerezni. Amúgy ha mindent leírnék mi mindent cseréltem ki mióta nálam van, senki nem venne autót.
te jó ég... vannak itt bajok, csak nem biztos hogy a kocsival....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12426 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 20:08:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.11.16 vasárnap, 19:37:48
te jó ég... vannak itt bajok, csak nem biztos hogy a kocsival....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12427 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 20:34:42 »
Idézetet írta: bancsomate - 2014.11.16 vasárnap, 20:08:44
egy párszor palira vettek, de semmi gond
-kuplungozás 230eft? az anyag kb 150eft, a munkadjía meg 30-40eft
-a tárcsákat nem szabályozgatni kellett volna, hanem visszavinni garanciába és a cseredarabot normálisan felrakni.
-90eft első futóműbe párszilentre, meg stabpálcára? szép, van árrés
az anyagköltsége nem igen volt több 40-50eft-nál és szerintem még akkor is sokat mondtam...
-milyen szerelő az, aki nem húzza vissza a bölcsőcsavart?
-2 lengéscsillapító ha tényleg rossz volt, akkor ok a csere, de az vezetés közben már nagyon *** vele a kocsi... a féltengely csukló meg kanyarodáskor hallható ha rossz, de ezek általában nem egyszerre mennek tönkre, itt érzek egy kis lehúzás szagot
-tárcsás történet megint...
-szervoszivattyú szokott a gond lenni, 90eft-ban remélem gyári új szivattyú volt, de az is csak talán 70eft környéke, cseréje meg max 2óra ha még sose csinált ilyet... ebay-ről új utángyártott 38eft körül. bontott 25eft körül...
-fék szintén, egyszer kéne rendesen felrakni.
te voltál a hülye, hogy megbíztál ebben a szerelőben, és odatalicskáztál neki ennyi pénzt.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.16 vasárnap, 20:37:00 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12428 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 20:50:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.11.16 vasárnap, 20:34:42
egy párszor palira vettek, de semmi gond
-kuplungozás 230eft? az anyag kb 150eft, a munkadjía meg 30-40eft
-a tárcsákat nem szabályozgatni kellett volna, hanem visszavinni garanciába és a cseredarabot normálisan felrakni.
-90eft első futóműbe párszilentre, meg stabpálcára? szép, van árrés
az anyagköltsége nem igen volt több 40-50eft-nál és szerintem még akkor is sokat mondtam...
-milyen szerelő az, aki nem húzza vissza a bölcsőcsavart?
-2 lengéscsillapító ha tényleg rossz volt, akkor ok a csere, de az vezetés közben már nagyon *** vele a kocsi... a féltengely csukló meg kanyarodáskor hallható ha rossz, de ezek általában nem egyszerre mennek tönkre, itt érzek egy kis lehúzás szagot
-tárcsás történet megint...
-szervoszivattyú szokott a gond lenni, 90eft-ban remélem gyári új szivattyú volt, de az is csak talán 70eft környéke, cseréje meg max 2óra ha még sose csinált ilyet... ebay-ről új utángyártott 38eft körül. bontott 25eft körül...
-fék szintén, egyszer kéne rendesen felrakni.
te voltál a hülye, hogy megbíztál ebben a szerelőben, és odatalicskáztál neki ennyi pénzt.
Kupplungnál benne volt az első két féktárcsa fékbetét és olaj a szűrőkkel. Ezt gondoltam nem írom hozzá a gyengébbek kedvéért.
A szivattyú felújított, mert mást nem kapni. Az ára 65 plusz a rá csatlakozó csövet valaki bántotta, így az is cserés volt. Ez plusz 10 plusz munkadíj.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12429 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 20:58:23 »
Idézetet írta: bancsomate - 2014.11.16 vasárnap, 20:50:28
Kupplungnál benne volt az első két féktárcsa fékbetét és olaj a szűrőkkel. Ezt gondoltam nem írom hozzá a gyengébbek kedvéért.
A szivattyú felújított, mert mást nem kapni. Az ára 65 plusz a rá csatlakozó csövet valaki bántotta, így az is cserés volt. Ez plusz 10 plusz munkadíj.
valóban, onnan a féktárcsákat kihagytam, olajcserével egész tűrhető ár.
szervóból meg lehet kapni, én is hirdetek felújítottat töredékért, csak szét kéne nézni kicsit...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12430 Dátum:
2014.11.16 vasárnap, 22:50:19 »
Idézetet írta: bancsomate - 2014.11.16 vasárnap, 19:05:51
Az egész ott kezdődött, hogy eltörött a jobb oldali első rugó. Ez kicseréltetem, természetesen toronycsapágyastól, mert az is szétment. Ezt mint összeg most nem számolnám. Ezek után eljött a kupplung a féktárcsákkal. Természetesn karácsonykor, amikor nincs szerelő, így a rokonságon belül kellett keresni, olyat aki elvállalta.
Ez 230 ezer Ft volt.
Nem sokkal ezután el kezdtek ütni a vadiúj féktarcsák, valamint valami bal kanyarodáskor roszogni. Elvittem a normális szerelőhöz. Eltörött a jobb oldali rugó is, de ekkor már mondtam, hogy mind a kettőt cserélje. Természetesen ragaszkodott a futómű felújításhoz, így a menetstab rudak, szilentek is újak lettek elöl a stabrudakat hátul is kicserélte. A fékekhez nem nyúlt. 90 ezer Ft.
Eredmény az lett, hogy rá két hétre megint el kezdett ugyanúgy roszogni mint korábban.
Kerestem másik szerelőt.
Megállapította, hogy a lengéscsillapító eszméletlenül hupog, valamint a féltengelycsukló is szól. Kicsélte mind a kettő lengéscsillapítót, és a féltengelycsuklót.
Mondta, hogy menjek egy próbakört. Elvittem egy körre, és észrevettem, hogy még mindig roszog, de az uttartás nagyon megváltozott.(jobb lett) mondtam neki, hogy még mindig rossz, erre ő is megnézte ment vele egyet. Megjegyzés.: most már ő is hallja, de nem kell félni, mert valami nincs lehúzva csak. Autó felemel, csavarok ellenőrzése, és lám lám az egyik bölcsöcsavar csak be van kapatva.
Ez a mutatványt szintén megúsztam 90 ből.
Nagy boldogan mentem haza hogy nah minden szuper.
Eltelík két hét, reggel indulnék az autóval, de ahogy elindulok és fordulok hallom és érzem búg a szervó. Kocsi vissza a szerelőhöz. Újra 90 db ezres.
Jah közben kicseréltem a fékeket valahol újra amiket most mar megint leszbaályoztattam, mert újból tönkre mentek. Ez is 60 volt. Hozzá teszem most sem jobbak!
Tartsam meg? Még az adagolóhoz, turbóhoz, hátsó futóműhöz, kormányműhöz,váltóhoz, vezérléshez hozzá sem nyúltam?(lekopogom)
Melegen induláskor a motor nagyon ércesen jár, bár mikor megvettem akkor is produkálta, de nem ilyen vészesen. Szerintem a meleg olaj kimegy a láncfeszítőből, és az 5w30-as híg olaj nem bírja egyből kifeszíteni,így gondoltam a vezérlést, azt még megkapja tőlem mielőtt elmegy, ha olcsón meg tudom szerezni. Amúgy ha mindent leírnék mi mindent cseréltem ki mióta nálam van, senki nem venne autót.
Egyrészt egyet értek HZsolttal, másrészt ha másik szemszögből nézed, akkor amit cseréltél, annak nagy része kopóalkatrész (az, hogy valóban indokolt volt-e a cseréjük, más kérdés...):
Toronycsapágy, fékek, kuplung, kutyacsont, szilentek, lengéscsillapító.
Félig-meddig kopóalkatrésznek tekinthető: szervoszivattyú, féltengelycsukló.
Aminek nem illene valóban eltörni az a rugó. Viszont ez "Mondeo betegség", ha visszaolvasol elég sok rugótörésről számoltak már be.
Ezeket az alkatrészeket jó eséllyel bármely más autónál is legalább egyszer ki kell cserélned, ha hosszú távon megtartod.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12431 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 00:29:54 »
Idézetet írta: bancsomate - 2014.11.16 vasárnap, 14:47:10
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata lánccserével kapcsolatban tddi motoron. Esetleg van valakinek forrása?
Melegen eléggé csörög indításnál a motor, olyan mint ha nem lenne jó a vezérlése, "lohog " a motor.
Érdemes kicserélni, vagy nem kell vele foglalkozni?
Megjegyezném jövőre eladom, mert az utóbbi évben 500 db ezresem ment rá, hogy menjen.
Eløre is köszi a válaszokat!
Aztán veszel egy másik autót és kezded elölről a rendberakást! Vagy új autó garival!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12432 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 06:32:45 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.11.17 hétfő, 00:29:54
Aztán veszel egy másik autót és kezded elölről a rendberakást! Vagy új autó garival!
Igen, a pakliban benne van, de biztos, hogy dizelt még egyszer nem veszek. Megtartanám ha nem dízel lenne.
Én úgy vagyok vele, hogy a legutóbbi 2 szerelő azt próbálta meg rndbe hozni, amit az előttük lévő elszúrt. Árban nem voltak vészesek. Műszakira fel van készítve.
Ismertek vlakit akit szívesen ajánlatok mint szerelőt Győr környékén? A motort megnézetném vele!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12433 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 09:49:04 »
Idézetet írta: bancsomate - 2014.11.17 hétfő, 06:32:45
Igen, a pakliban benne van, de biztos, hogy dizelt még egyszer nem veszek. Megtartanám ha nem dízel lenne.
Én úgy vagyok vele, hogy a legutóbbi 2 szerelő azt próbálta meg rndbe hozni, amit az előttük lévő elszúrt. Árban nem voltak vészesek. Műszakira fel van készítve.
Ismertek vlakit akit szívesen ajánlatok mint szerelőt Győr környékén? A motort megnézetném vele!
mert igy tul keveset eszik, vagy mi a baj vele, hogy dízel? Ez nem egy szethullos fajta motor...
Ezt a 2 szerelőt cserelnem le rogton, ugyanis kettőjük közül az egyik nem húzta vissza a bölcső csavarjat vagy a kuplungozas vagy az első futómű szerviza utan. Aki Ennyit elfelejt, az mi mindent tud meg elfelejteni....? Ugyan az vagy a masik megbehuzott par tizezressel, amiert a szerelőt kene szidni, nem pedig az autot. Ezek fényébeneg vicc magasztalni ezt a kettot, hogy ezek szedik rendbe a tobbi után.....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.17 hétfő, 09:51:06 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12434 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 12:49:55 »
Idézetet írta: bancsomate - 2014.11.17 hétfő, 06:32:45
Igen, a pakliban benne van, de biztos, hogy dizelt még egyszer nem veszek. Megtartanám ha nem dízel lenne.
Én úgy vagyok vele, hogy a legutóbbi 2 szerelő azt próbálta meg rndbe hozni, amit az előttük lévő elszúrt. Árban nem voltak vészesek. Műszakira fel van készítve.
Ismertek vlakit akit szívesen ajánlatok mint szerelőt Győr környékén? A motort megnézetném vele!
A fentebb felsorolt hibákból/cserélt alkatrészekből mi írható a diesel motor számlájára?
(Természetesen szíved joga, hogy nem akarsz több dieselt, nem is akarlak meggyőzni sem ez mellett sem ennek ellenkezőjéről, csak érdekelne a logika, hogy miből jutottál erre a következtetésre.)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12435 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 18:28:13 »
Idézetet írta: bancsomate - 2014.11.17 hétfő, 06:32:45
Igen, a pakliban benne van, de biztos, hogy dizelt még egyszer nem veszek. Megtartanám ha nem dízel lenne.
Én úgy vagyok vele, hogy a legutóbbi 2 szerelő azt próbálta meg rndbe hozni, amit az előttük lévő elszúrt. Árban nem voltak vészesek. Műszakira fel van készítve.
Ismertek vlakit akit szívesen ajánlatok mint szerelőt Győr környékén? A motort megnézetném vele!
Vidd el Ervinhez (Súr)...ő nem fog lehúzni és rendbe rakja a gépet.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12436 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 20:19:13 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.11.17 hétfő, 12:49:55
A fentebb felsorolt hibákból/cserélt alkatrészekből mi írható a diesel motor számlájára?
(Természetesen szíved joga, hogy nem akarsz több dieselt, nem is akarlak meggyőzni sem ez mellett sem ennek ellenkezőjéről, csak érdekelne a logika, hogy miből jutottál erre a következtetésre.)
Még egyszer megnézetem szerelővel, mielőtt a végleges elhatározást meghozom, de ha cserélem ne veszek még egyszer dízelt.
Maga az embléma maradhat az elején, mert a kényelem az tetszik az autóban. Elég sok autót vezettem életemben, hát talán meg sem tudnám hirtelen hányat, de kényelmi szinten ez nekem teljesen kielégíti a vágyaimat. Előző héten volt szerencsém kipróbálni egy Tiguan-t, meg egy Crossvan-t is hosszabb útra. Mindegyik kapott 3-400 km-t pár nap alatt. Egyik sem volt kényelmileg ezen a szinten. Kicsi, kemény, rövid, ülhetetlen ülések voltak mindegyikben.
Nah, de vissza a témához.Vegyünk egy benzines autót:
- MPI befecskendezés. Bárhol tankolhatsz, max. az alacsony nyomású üzemanyagszivattyú megdöglik. De ez épp van egy dízelbe is.
- turbó nincs
- nincs lendkerék probléma
- nincs DPF eltömődés,
- nincs nagynyomású üzemanyagrendszer
Persze manapság minden autógyártó előszedte a downsizing taktikát, arról most itt nem szól a fáma. Azoknál tényleg jobb egy dízel, nem is vitatom, mert gyakorlatilag ugyanúgy működnek.
Ha az utolsó 4-et kicseréled szakszerűen: üzemanyagrendszer (400 ezer), DPF (nincs tapasztalatom legyen csak 100), lendkerék (300), turbó (150) Szumma 950. Ebből közel 2400 liter benzint veszek. De legyen csak 1800 liter, mert valami mondjuk olcsóbb biztos. Ebből a pénzből 22000 km-t ingyen megyek egy benzines autóval. Tehát használt esetében 150 ezres futású 5-6 éves autónál célszerűbb egy benzinest választani. A piacon ilyenek vannak.
Egy új autó esetén (amit nem tudnék megfizetni, mert a nagyság miatt egy ilyen autó 7-8 millióra jönne ki) természetesen inkább a dízelt venném. De sajnos nem ez a helyzet.
Naplózva
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12437 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 20:21:06 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.17 hétfő, 18:28:13
Vidd el Ervinhez (Súr)...ő nem fog lehúzni és rendbe rakja a gépet.
Szia!
Ő kicsoda, telefonszám esetleg?
Decemberben talán el tudom hozzá vinni, addig az autót nem tudom nélkülözni.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12438 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 20:26:04 »
Idézetet írta: bancsomate - 2014.11.17 hétfő, 20:21:06
Szia!
Ő kicsoda, telefonszám esetleg?
Decemberben talán el tudom hozzá vinni, addig az autót nem tudom nélkülözni.
Fórumtárs
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3151
,Győrben javították az autót?ha igen hol.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12439 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 20:45:17 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2014.11.17 hétfő, 20:26:04
Fórumtárs
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3151
,Győrben javították az autót?ha igen hol.
Pápán, de most már legutoljára Győrben vol szervizelve. A győri tényleg nahgyon ügyes volt, sajnos nem hozzá vittem legelőször, mert akkor most nem itt tartanék. Ő javasolta, hogy szerinte célszerűbb lenne egy benzinesre cserélni, mert jöhetnek még cifra dolgok.
Köszi a tippet, jelentkezni fogok nála mihelyst lesz szabad időm!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12440 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 20:52:05 »
Idézetet írta: bancsomate - 2014.11.17 hétfő, 20:45:17
Pápán, de most már legutoljára Győrben vol szervizelve. A győri tényleg nahgyon ügyes volt, sajnos nem hozzá vittem legelőször, mert akkor most nem itt tartanék. Ő javasolta, hogy szerinte célszerűbb lenne egy benzinesre cserélni, mert jöhetnek még cifra dolgok.
Köszi a tippet, jelentkezni fogok nála mihelyst lesz szabad időm!
Győrben hol?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12441 Dátum:
2014.11.17 hétfő, 21:05:15 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2014.11.17 hétfő, 20:52:05
Győrben hol?
Nyúli Janibá cserélt rajta szervót, meg olajat legutoljára. Őt egyik ismerős ajánlotta, korrekt is volt, de láttam rajta hogy nem szíve a típus. A műhelye nagyon tuti
Naplózva
rashyy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12442 Dátum:
2014.11.18 kedd, 15:24:04 »
Üdv mindenkinek!
Kérdéssel fordulnék hozzátok, mégpedig, hogy hidegen indításnál (sőt úgy mondanám inkább, hogy a napi legelsőnél) kb. 10 másodpercig kékes-fehéreset füstöl az autó (2.0 TDDI). Utána semmi. Hidegen-melegen könnyen indul, ez után a, kb. 10 másodperc után, nem füstöl egyáltalán. Kérdés hogy mifajta nátha lehet ez? Szervízben izzító gyertyát mondtak rá (talán ezt tartom a legvalószínűbbnek). De kiáltották már a befecskendezőt, adagolót is...
Másik, ajánlották hogy öntsek a tankba valamilyen (befecskendező/adagoló) tisztító adalékot. Vélemény? Nem igazán hiszek ezekben a csodalöttyökben. Rendszeres szerviz és normális GO mellett van értelme? (10-15 ezrenként kap új olajat (gyári ford), stb., kutak közül pedig MOL, OMV, Shell jön csak szóba).
OFF: Debrecen környékén ha ismertek megbízható, korrekt szerelőt ne tartsátok magatokban
Előre is köszi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12443 Dátum:
2014.11.18 kedd, 16:12:54 »
Idézetet írta: rashyy - 2014.11.18 kedd, 15:24:04
Üdv mindenkinek!
Kérdéssel fordulnék hozzátok, mégpedig, hogy hidegen indításnál (sőt úgy mondanám inkább, hogy a napi legelsőnél) kb. 10 másodpercig kékes-fehéreset füstöl az autó (2.0 TDDI). Utána semmi. Hidegen-melegen könnyen indul, ez után a, kb. 10 másodperc után, nem füstöl egyáltalán. Kérdés hogy mifajta nátha lehet ez? Szervízben izzító gyertyát mondtak rá (talán ezt tartom a legvalószínűbbnek). De kiáltották már a befecskendezőt, adagolót is...
Másik, ajánlották hogy öntsek a tankba valamilyen (befecskendező/adagoló) tisztító adalékot. Vélemény? Nem igazán hiszek ezekben a csodalöttyökben. Rendszeres szerviz és normális GO mellett van értelme? (10-15 ezrenként kap új olajat (gyári ford), stb., kutak közül pedig MOL, OMV, Shell jön csak szóba).
OFF: Debrecen környékén ha ismertek megbízható, korrekt szerelőt ne tartsátok magatokban
Előre is köszi.
pedig nem mondtak hülyeséget, lehet akár elégetlen gázolaj is. de igazából mindegyik nyom 10-15 másodpercig fehér füstöt hidegen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rashyy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12444 Dátum:
2014.11.18 kedd, 18:51:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.11.18 kedd, 16:12:54
pedig nem mondtak hülyeséget, lehet akár elégetlen gázolaj is. de igazából mindegyik nyom 10-15 másodpercig fehér füstöt hidegen
Tehát akkor bele kell nyugodni, hogy "works as designed"?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12445 Dátum:
2014.11.18 kedd, 20:47:57 »
Idézetet írta: bancsomate - 2014.11.17 hétfő, 21:05:15
Nyúli Janibá cserélt rajta szervót, meg olajat legutoljára. Őt egyik ismerős ajánlotta, korrekt is volt, de láttam rajta hogy nem szíve a típus. A műhelye nagyon tuti
Győrben tudok megbízható szerelőt ,fék ,futómű ,műszaki, olajcsere stb .
"de láttam rajta hogy nem szíve a típus" érdekes
,
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12446 Dátum:
2014.11.19 szerda, 10:10:53 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2014.11.18 kedd, 20:47:57
Győrben tudok megbízható szerelőt ,fék ,futómű ,műszaki, olajcsere stb .
"de láttam rajta hogy nem szíve a típus" érdekes
,
Persze, mert mindenki csak folcvágenket javítana. Nekem is átment bagolyba a szerelő. Mondtam, Ford és elkezdett huhogni.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12447 Dátum:
2014.11.19 szerda, 12:41:01 »
Idézetet írta: rashyy - 2014.11.18 kedd, 15:24:04
Üdv mindenkinek!
Kérdéssel fordulnék hozzátok, mégpedig, hogy hidegen indításnál (sőt úgy mondanám inkább, hogy a napi legelsőnél) kb. 10 másodpercig kékes-fehéreset füstöl az autó (2.0 TDDI). Utána semmi. Hidegen-melegen könnyen indul, ez után a, kb. 10 másodperc után, nem füstöl egyáltalán. Kérdés hogy mifajta nátha lehet ez? Szervízben izzító gyertyát mondtak rá (talán ezt tartom a legvalószínűbbnek). De kiáltották már a befecskendezőt, adagolót is...
Másik, ajánlották hogy öntsek a tankba valamilyen (befecskendező/adagoló) tisztító adalékot. Vélemény? Nem igazán hiszek ezekben a csodalöttyökben. Rendszeres szerviz és normális GO mellett van értelme? (10-15 ezrenként kap új olajat (gyári ford), stb., kutak közül pedig MOL, OMV, Shell jön csak szóba).
OFF: Debrecen környékén ha ismertek megbízható, korrekt szerelőt ne tartsátok magatokban
Előre is köszi.
Mikor füstöl nem ingadozik az alapjáratod?
Naplózva
rashyy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12448 Dátum:
2014.11.19 szerda, 15:31:11 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.11.19 szerda, 12:41:01
Mikor füstöl nem ingadozik az alapjáratod?
Nope. Beindul pöccre, stabil alapjárat, kb. 10 mp füst, aztán semmi. AC nemrég volt cserélve(Bosch-ra), mert az megkaffant.
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12449 Dátum:
2014.11.19 szerda, 16:50:59 »
Idézetet írta: rashyy - 2014.11.19 szerda, 15:31:11
Nope. Beindul pöccre, stabil alapjárat, kb. 10 mp füst, aztán semmi. AC nemrég volt cserélve(Bosch-ra), mert az megkaffant.
Nekem ugyan ez csak ingadozik és nagyon büdösen füstöl. Aztán pár mp és tökéletes.
Naplózva
Oldalak:
1
...
242
243
244
245
246
247
248
[
249
]
250
251
252
253
254
255
256
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ