Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:44:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
243
244
245
246
247
248
249
[
250
]
251
252
253
254
255
256
257
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102880 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
rashyy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12450 Dátum:
2014.11.19 szerda, 17:06:38 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.11.19 szerda, 16:50:59
Nekem ugyan ez csak ingadozik és nagyon büdösen füstöl. Aztán pár mp és tökéletes.
Hmm. Mivel egyébként semmi probléma az autóval, az izzítógyertya cserét megejtem, úgyis jön a tél. Aztán meglátjuk, ha javul örülünk, ha nem akkor elkönyvelem hogy ez nem bug hanem feature.
Azért ha valakinek van még építő jellegű ötlete, nem kell visszatartani
Amúgy olyat tapasztalt más is hogy, 2000 környékén megváltozik az autó hangja("ércesebb" lesz, szinte alig hallható)?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.19 szerda, 17:08:47 írta rashyy
»
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12451 Dátum:
2014.11.19 szerda, 17:44:37 »
Idézetet írta: rashyy - 2014.11.19 szerda, 17:06:38
Hmm. Mivel egyébként semmi probléma az autóval, az izzítógyertya cserét megejtem, úgyis jön a tél. Aztán meglátjuk, ha javul örülünk, ha nem akkor elkönyvelem hogy ez nem bug hanem feature.
Azért ha valakinek van még építő jellegű ötlete, nem kell visszatartani
Amúgy olyat tapasztalt más is hogy, 2000 környékén megváltozik az autó hangja("ércesebb" lesz, szinte alig hallható)?
Ott állít előtöltést, azért másabb kicsit a hang.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12452 Dátum:
2014.11.19 szerda, 19:51:23 »
Idézetet írta: breakbeat - 2014.11.19 szerda, 10:10:53
Persze, mert mindenki csak folcvágenket javítana. Nekem is átment bagolyba a szerelő. Mondtam, Ford és elkezdett huhogni.
Akihez én járok nem foglalkozik vele mármint a márkával ,neki tökmindegy autó-autó kicsi-nagy ebből él.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12453 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 17:49:45 »
Miskolcon tudtok mondani valami értelmes szerelőt?
Naplózva
Hektor
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12454 Dátum:
2014.11.21 péntek, 18:39:55 »
Sziasztok.
Nemrég vásárolt autómon szeretném a hosszbordás szijjakat kicserélni. A bennelevorol már lekoptak a feliratok. Az egyik 4 bordás a másik talán 6 de az meg nincs leszedve. Milyen való bele? Esetleg unix-os link is nagy segítség lenne. Jah és olajat milyet javasoltok? Előre is köszönöm a segítséget. Viktor
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12455 Dátum:
2014.11.21 péntek, 19:11:19 »
Idézetet írta: Hektor - 2014.11.21 péntek, 18:39:55
Sziasztok.
Nemrég vásárolt autómon szeretném a hosszbordás szijjakat kicserélni. A bennelevorol már lekoptak a feliratok. Az egyik 4 bordás a másik talán 6 de az meg nincs leszedve. Milyen való bele? Esetleg unix-os link is nagy segítség lenne. Jah és olajat milyet javasoltok? Előre is köszönöm a segítséget. Viktor
Tisztelt Fórumtárs!
A szervoszíj 4PK738 a generátorszíj 6PK1642. De érdemes 6PK1640 generátor szíjat feltenni, mert nagyon hamar megnyúlik az eredeti 1642 méret. Motor olajból pedig a legjobb és legolcsobb a gyári 5W30 Ford Formula F olaj. A generátor szíj cserénél a szíjfeszítőt is le kell venni és bekell fűzni mögé a szíjat.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hektor
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12456 Dátum:
2014.11.21 péntek, 23:09:35 »
Idézetet írta: László - 2014.11.21 péntek, 19:11:19
Tisztelt Fórumtárs!
A szervoszíj 4PK738 a generátorszíj 6PK1642. De érdemes 6PK1640 generátor szíjat feltenni, mert nagyon hamar megnyúlik az eredeti 1642 méret. Motor olajból pedig a legjobb és legolcsobb a gyári 5W30 Ford Formula F olaj. A generátor szíj cserénél a szíjfeszítőt is le kell venni és bekell fűzni mögé a szíjat.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Köszönöm szépen a gyors és pontos választ. Nagy segítség.
Naplózva
bozorobert
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 60
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12457 Dátum:
2014.11.22 szombat, 23:47:16 »
Idézetet írta: rashyy - 2014.11.19 szerda, 17:06:38
Hmm. Mivel egyébként semmi probléma az autóval, az izzítógyertya cserét megejtem, úgyis jön a tél. Aztán meglátjuk, ha javul örülünk, ha nem akkor elkönyvelem hogy ez nem bug hanem feature.
Azért ha valakinek van még építő jellegű ötlete, nem kell visszatartani
Amúgy olyat tapasztalt más is hogy, 2000 környékén megváltozik az autó hangja("ércesebb" lesz, szinte alig hallható)?
Szia. Nekem TDDI ugyan ezt csinálja bár ebben 480000km van.
Naplózva
mondeo mk3 tddi 115le giha kombi 2001 70/3149954
rashyy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12458 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 12:36:56 »
Idézetet írta: bozorobert - 2014.11.22 szombat, 23:47:16
Szia. Nekem TDDI ugyan ezt csinálja bár ebben 480000km van.
Idézetet írta: joeboy - 2014.11.19 szerda, 16:50:59
Nekem ugyan ez csak ingadozik és nagyon büdösen füstöl. Aztán pár mp és tökéletes.
Helló mindenki!
Kicseréltem az izzítógyertyákat (miért is lett volna egyszerű, az egyikkel elég hosszú keringőt kellett járni), DE, a helyzet sokkal-sokkal jobb lett
kevesebb is a füst és az idő is amíg nyomja a füstöt (most kb. 5 mp).
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12459 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 12:43:04 »
Nekem ugyan ez volt 2 éve, és az izzító cserével megoldódott.
Kell az neki többek véleményével ellentétben.
Idézetet írta: rashyy - 2014.11.23 vasárnap, 12:36:56
Helló mindenki!
Kicseréltem az izzítógyertyákat (miért is lett volna egyszerű, az egyikkel elég hosszú keringőt kellett járni), DE, a helyzet sokkal-sokkal jobb lett
kevesebb is a füst és az idő is amíg nyomja a füstöt (most kb. 5 mp).
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12460 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 15:15:53 »
Tisztelt Fórumtársak!
Szerintem is feltétlen szükséges a normál motorüzem szempontjából, a hibátlanul üzemelő izzítógyertya. A korszerű motorokban az izzítógyertya nem csak az indítási folyamat szerves része, hanem fontos szerepet játszik még az alapjárat stabilizációjában is. Ha nem lenne rá szükség, akkor a mai költségtakarékos világunkban be sem építenék. Mindezek figyelembe vételével 100-150 ezer Km megtétele után, ajánlatos ellenőrizni, és mind a 4 darabot egyszerre cserélni. Csere esetén, nem szabad megfeledkezni a berágódás gátló paszta alkalmazásáról. A paszta elhagyása komoly költség vonzattal járhat a következő csere alkalmával, egy beszakadó izzítógyertya esetén.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.23 vasárnap, 15:23:14 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
taraxacum
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12461 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 18:09:09 »
Üdvözlet mindenkinek!
Egy kérdést szeretnék feltenni, amire nagyon örülnék ha választ kapnék. Van egy 2002-es dízel autónk, és "amikor éppen rájön" elkezd rángatni, majd leáll.Hiába nyomod neki, nem akar menni, rángat aztán leáll, kis idő múlva meg mintha mi sem történt volna harap. Több szerelőnél voltunk, azt mondták semmi baja, minden rendben találtak nála......csak éppen néha leáll alattunk.
Tudja valaki, hogy mi lehet a baja?
Válaszokat előre is köszönöm!
taraxacum
Naplózva
rashyy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12462 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 18:24:13 »
Idézetet írta: taraxacum - 2014.11.23 vasárnap, 18:09:09
Üdvözlet mindenkinek!
Egy kérdést szeretnék feltenni, amire nagyon örülnék ha választ kapnék. Van egy 2002-es dízel autónk, és "amikor éppen rájön" elkezd rángatni, majd leáll.Hiába nyomod neki, nem akar menni, rángat aztán leáll, kis idő múlva meg mintha mi sem történt volna harap. Több szerelőnél voltunk, azt mondták semmi baja, minden rendben találtak nála......csak éppen néha leáll alattunk.
Tudja valaki, hogy mi lehet a baja?
Válaszokat előre is köszönöm!
taraxacum
Nem mondom, hogy tricsilliárd százalék, de ilyen tünetekkel találkoztunk mi is nemrég. Nekünk az AC pumpa cseréje megoldotta (Cromaxnál, Bosch, 34 db görbe orrú Mátyás).
Azóta megint megy, megáll, villog, dudál mint a kisangyal.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.23 vasárnap, 18:27:37 írta rashyy
»
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12463 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 19:24:50 »
Idézetet írta: taraxacum - 2014.11.23 vasárnap, 18:09:09
Üdvözlet mindenkinek!
Egy kérdést szeretnék feltenni, amire nagyon örülnék ha választ kapnék. Van egy 2002-es dízel autónk, és "amikor éppen rájön" elkezd rángatni, majd leáll.Hiába nyomod neki, nem akar menni, rángat aztán leáll, kis idő múlva meg mintha mi sem történt volna harap. Több szerelőnél voltunk, azt mondták semmi baja, minden rendben találtak nála......csak éppen néha leáll alattunk.
Tudja valaki, hogy mi lehet a baja?
Válaszokat előre is köszönöm!
taraxacum
Kocsi kft ac pumpa utángyártott. Azért nem olyan drágán!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12464 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 21:51:23 »
Idézetet írta: taraxacum - 2014.11.23 vasárnap, 18:09:09
Üdvözlet mindenkinek!
Egy kérdést szeretnék feltenni, amire nagyon örülnék ha választ kapnék. Van egy 2002-es dízel autónk, és "amikor éppen rájön" elkezd rángatni, majd leáll.Hiába nyomod neki, nem akar menni, rángat aztán leáll, kis idő múlva meg mintha mi sem történt volna harap. Több szerelőnél voltunk, azt mondták semmi baja, minden rendben találtak nála......csak éppen néha leáll alattunk.
Tudja valaki, hogy mi lehet a baja?
Válaszokat előre is köszönöm!
taraxacum
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem egy AC pumpa és egy üzemanyagszűrő csere megoldja a problémát. Az AC pumpa esetében megfelel az olcsóbb után gyártott is. Nagyon úgy néz ki, hogy alkalmanként üzemanyaghiány miatt áll le a rendszer. Én azért még a teljes üzemanyag ellátó rendszert bele értve a csöveket is leellenőrizném tömítettség szempontjából.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12465 Dátum:
2014.11.23 vasárnap, 21:55:59 »
Idézetet írta: László - 2014.11.23 vasárnap, 21:51:23
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem egy AC pumpa és egy üzemanyagszűrő csere megoldja a problémát. Az AC pumpa esetében megfelel az olcsóbb után gyártott is. Nagyon úgy néz ki, hogy alkalmanként üzemanyaghiány miatt áll le a rendszer. Én azért még a teljes üzemanyag ellátó rendszert bele értve a csöveket is leellenőrizném tömítettség szempontjából.
Tisztelettel László!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
taraxacum
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12466 Dátum:
2014.11.24 hétfő, 08:47:49 »
Idézetet írta: rashyy - 2014.11.23 vasárnap, 18:24:13
Nem mondom, hogy tricsilliárd százalék, de ilyen tünetekkel találkoztunk mi is nemrég. Nekünk az AC pumpa cseréje megoldotta (Cromaxnál, Bosch, 34 db görbe orrú Mátyás).
Azóta megint megy, megáll, villog, dudál mint a kisangyal.
Köszönöm mindenkinek a válaszát!
Naplózva
sanyó69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12467 Dátum:
2014.11.25 kedd, 19:14:56 »
Tisztelt Fórumtársak!
Nyáron vásároltam egy2001 es TDDI FL előtti Mondit!Az adagolója behányt.Itt kezdődött a kálváriám ::2600 as fordulatnál vissza vette a teljesítményt.Szerviz üzemanyag szívattyu csere adagolócser(bontott)programozás Ford Szabó Érd!!!SENKI NE VIGYE HOZZÁJUK AZ AUTÓJÁT!!!
Másfél hónapig vártam rájuk hogy elvégezzék a munkát!Kitalálták,hogy sajnos a hengerfejet sajnos cserélni kell,mer felszakadadt a himbasor,és másik adagolót is kell rárakni,mert ez nem jó.220e javítási díj+hengerfej+adagoló,a rosszat visszavették hálistennek!!!Újabb próbálkozás a fordszervíz részéről,de ez sem jött össze!Újabb próbálkozás hurrá két és fél hónap múlva úgynézki jó!Próbaút húz az autó fizet elvisz.Bemelegszik az autó döbbenet
füstöl elmegy az ereje vissza Ford Szabó rá van írva a számla aljára felelőséget nem vállalunk hozott alkatrészre.Ajtó rájuk vág másik szerelő!Másik bontott adagoló,eladó esküdözik járó autóból bontja ki felrak,nem működik vezérlés rosszúl van összerakva ,vezérlés kijavítva hidegen jó melegen nincs teljesítmény!minden esetbe P0149 a hibakód,fogyasztás kb 20 liter.motorvezérlő csere turbócső ellenőrzés adagoló elektronika állítás és még mindíg ugyan az a jelenség!összesen 5 adagolóval próbálkoztunk és senki nem tud rájönni a hibára.Ha esetleg van valakinek még valami ötlete szívesen veszem!Ja a turbó is működik eddigi össz költségem 400e ftMegint a szokásos ötletet mondták nem jó az adagoló.Minden ötlletet szívesen veszek üdv
mindenkinek Sanyi
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.25 kedd, 19:50:07 írta sanyó69
»
Naplózva
MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
pedro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12468 Dátum:
2014.11.25 kedd, 19:59:50 »
Van egy adagoló javító Érden. Keress rá a Googli-ba . Fokter adagoló
Naplózva
Mondeo III 2002/1 TDDi 115 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12469 Dátum:
2014.11.25 kedd, 20:08:20 »
Idézetet írta: sanyó69 - 2014.11.25 kedd, 19:14:56
Tisztelt Fórumtársak!
Nyáron vásároltam egy2001 es TDDI FL előtti Mondit!Az adagolója behányt.Itt kezdődött a kálváriám ::2600 as fordulatnál vissza vette a teljesítményt.Szerviz üzemanyag szívattyu csere adagolócser(bontott)programozás Ford Szabó Érd!!!SENKI NE VIGYE HOZZÁJUK AZ AUTÓJÁT!!!
Másfél hónapig vártam rájuk hogy elvégezzék a munkát!Kitalálták,hogy sajnos a hengerfejet sajnos cserélni kell,mer felszakadadt a himbasor,és másik adagolót is kell rárakni,mert ez nem jó.220e javítási díj+hengerfej+adagoló,a rosszat visszavették hálistennek!!!Újabb próbálkozás a fordszervíz részéről,de ez sem jött össze!Újabb próbálkozás hurrá két és fél hónap múlva úgynézki jó!Próbaút húz az autó fizet elvisz.Bemelegszik az autó döbbenet
füstöl elmegy az ereje vissza Ford Szabó rá van írva a számla aljára felelőséget nem vállalunk hozott alkatrészre.Ajtó rájuk vág másik szerelő!Másik bontott adagoló,eladó esküdözik járó autóból bontja ki felrak,nem működik vezérlés rosszúl van összerakva ,vezérlés kijavítva hidegen jó melegen nincs teljesítmény!minden esetbe P0149 a hibakód,fogyasztás kb 20 liter.motorvezérlő csere turbócső ellenőrzés adagoló elektronika állítás és még mindíg ugyan az a jelenség!összesen 5 adagolóval próbálkoztunk és senki nem tud rájönni a hibára.Ha esetleg van valakinek még valami ötlete szívesen veszem!Ja a turbó is működik eddigi össz költségem 400e ftMegint a szokásos ötletet mondták nem jó az adagoló.Minden ötlletet szívesen veszek üdv
mindenkinek Sanyi
Valaki ellenőrizte már az előszállító ac pumpát?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sanyó69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12470 Dátum:
2014.11.25 kedd, 20:17:57 »
Idézetet írta: pedro - 2014.11.25 kedd, 19:59:50
Van egy adagoló javító Érden. Keress rá a Googli-ba . Fokter adagoló
40e megmondja hogy rossz az adagoló vagy nem
Naplózva
MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
sanyó69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12471 Dátum:
2014.11.25 kedd, 20:20:41 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.25 kedd, 20:08:20
Valaki ellenőrizte már az előszállító ac pumpát?
ami a tankon van arra gondolsz
Naplózva
MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12472 Dátum:
2014.11.25 kedd, 22:55:52 »
Idézetet írta: sanyó69 - 2014.11.25 kedd, 20:20:41
ami a tankon van arra gondolsz
Arra.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sanyó69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12473 Dátum:
2014.11.26 szerda, 18:02:58 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.25 kedd, 22:55:52
Arra.
Igen ki lett cserélve azzal kezdtük az egészet.
Naplózva
MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12474 Dátum:
2014.11.26 szerda, 18:41:41 »
Idézetet írta: sanyó69 - 2014.11.26 szerda, 18:02:58
Igen ki lett cserélve azzal kezdtük az egészet.
El kell vinni egy olyan szerelőhöt aki ért is hozzá. Sajnos nem tudni mit gányoltak....a vezérlést sem kellett volna bántani. Próba alapon cserélgetni drága dolog....
Keresd meg Vik-et vagy a benzines-t.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sanyó69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12475 Dátum:
2014.11.26 szerda, 19:01:06 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.26 szerda, 18:41:41
El kell vinni egy olyan szerelőhöt aki ért is hozzá. Sajnos nem tudni mit gányoltak....a vezérlést sem kellett volna bántani. Próba alapon cserélgetni drága dolog....
Keresd meg Vik-et vagy a benzines-t.
Úgy gondoltam,hogy talán a márkaszervízbe értenek hozzá,de nem így van!
Naplózva
MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12476 Dátum:
2014.11.29 szombat, 21:24:59 »
Prolaszó javitás...szóval...nem irok neveket inkább.
Ember egy ideje könyörög nézzem meg a gépet mert iszonyat hangja van és nem megy...jó..hozzad.....ma 5 órát cumiztam vele...
Hallom jön egy traktor, mondom mit keres itt városban...hát a TDDI volt az...
Nekiállok,kiolvasom,nézegetem semmi...extra.
Mondom kiszedem a porlasztókat megnézem...nézegetem, az egyik feljebb van mint a többi...mondom biztos....kérdem lett javitva valami? Igen nemrég porlasztók lettek felújitva...azóta ilyen
sz@r...mérnem
vitted vissza? Elhagyta a számlát, elhajtották...
Kivettem, lehúzom őket...egy ki se nyit, résolajba elfolyik...jeee. Mondom ez gáz...csináljam meg...hurrá.
Szétszedem,ultrahang,pucolás,beállitás,összerak...jó.
Szétszedem a többit is ki ultrahangozom....következő szétszed, elvan törve a közbetét egyik pöcke, kicsit magasabban nyitott is...kicserélem, összerakom őket,lehúzom, mind jó...
Berakom őket, egyik feljebb áll még mindig, mondom mi a fákk...nézem, levan húzva,porlasztó meg elforog...ejha, valami nem nem jó. Kiszedem,nézem a menetes rögzitő hüvely felvan csúszva, na ezért forog el a porlasztó,nem húzza le..
Lekapom róla, gyűrű szétvan verve benne...nem tudtam megoldani, volt egy használt porlasztóm...csúcsot,komplett belét átraktam,berakom,egyszintben van,juhé.
Beinditjuk,mint a svájci óra...ember örül.
Megdöbbentem hogy egy diesel felújjitó szerviz ilyen tróger munkát hogy adhat ki a kezéből...szánalmas.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12477 Dátum:
2014.11.29 szombat, 21:36:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.29 szombat, 21:24:59
Prolaszó javitás...szóval...nem irok neveket inkább.
Ember egy ideje könyörög nézzem meg a gépet mert iszonyat hangja van és nem megy...jó..hozzad.....ma 5 órát cumiztam vele...
Hallom jön egy traktor, mondom mit keres itt városban...hát a TDDI volt az...
Nekiállok,kiolvasom,nézegetem semmi...extra.
Mondom kiszedem a porlasztókat megnézem...nézegetem, az egyik feljebb van mint a többi...mondom biztos....kérdem lett javitva valami? Igen nemrég porlasztók lettek felújitva...azóta ilyen
sz@r...mérnem
vitted vissza? Elhagyta a számlát, elhajtották...
Kivettem, lehúzom őket...egy ki se nyit, résolajba elfolyik...jeee. Mondom ez gáz...csináljam meg...hurrá.
Szétszedem,ultrahang,pucolás,beállitás,összerak...jó.
Szétszedem a többit is ki ultrahangozom....következő szétszed, elvan törve a közbetét egyik pöcke, kicsit magasabban nyitott is...kicserélem, összerakom őket,lehúzom, mind jó...
Berakom őket, egyik feljebb áll még mindig, mondom mi a fákk...nézem, levan húzva,porlasztó meg elforog...ejha, valami nem nem jó. Kiszedem,nézem a menetes rögzitő hüvely felvan csúszva, na ezért forog el a porlasztó,nem húzza le..
Lekapom róla, gyűrű szétvan verve benne...nem tudtam megoldani, volt egy használt porlasztóm...csúcsot,komplett belét átraktam,berakom,egyszintben van,juhé.
Beinditjuk,mint a svájci óra...ember örül.
Megdöbbentem hogy egy diesel felújjitó szerviz ilyen tróger munkát hogy adhat ki a kezéből...szánalmas.
Egy cégnevet megérne ez a móka (akár PÜ-ben), hogy tudja az ember, hogy melyik céget kell nagy ívben elkerülni...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12478 Dátum:
2014.11.29 szombat, 22:47:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.29 szombat, 21:24:59
Prolaszó javitás...szóval...nem irok neveket inkább.
Ember egy ideje könyörög nézzem meg a gépet mert iszonyat hangja van és nem megy...jó..hozzad.....ma 5 órát cumiztam vele...
Hallom jön egy traktor, mondom mit keres itt városban...hát a TDDI volt az...
Nekiállok,kiolvasom,nézegetem semmi...extra.
Mondom kiszedem a porlasztókat megnézem...nézegetem, az egyik feljebb van mint a többi...mondom biztos....kérdem lett javitva valami? Igen nemrég porlasztók lettek felújitva...azóta ilyen
sz@r...mérnem
vitted vissza? Elhagyta a számlát, elhajtották...
Kivettem, lehúzom őket...egy ki se nyit, résolajba elfolyik...jeee. Mondom ez gáz...csináljam meg...hurrá.
Szétszedem,ultrahang,pucolás,beállitás,összerak...jó.
Szétszedem a többit is ki ultrahangozom....következő szétszed, elvan törve a közbetét egyik pöcke, kicsit magasabban nyitott is...kicserélem, összerakom őket,lehúzom, mind jó...
Berakom őket, egyik feljebb áll még mindig, mondom mi a fákk...nézem, levan húzva,porlasztó meg elforog...ejha, valami nem nem jó. Kiszedem,nézem a menetes rögzitő hüvely felvan csúszva, na ezért forog el a porlasztó,nem húzza le..
Lekapom róla, gyűrű szétvan verve benne...nem tudtam megoldani, volt egy használt porlasztóm...csúcsot,komplett belét átraktam,berakom,egyszintben van,juhé.
Beinditjuk,mint a svájci óra...ember örül.
Megdöbbentem hogy egy diesel felújjitó szerviz ilyen tróger munkát hogy adhat ki a kezéből...szánalmas.
csak nem az emberünk?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12479 Dátum:
2014.11.29 szombat, 23:20:22 »
Idézetet írta: netcore - 2014.11.29 szombat, 22:47:22
csak nem az emberünk?
nem,nem....annak mi lett a vége?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12480 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 01:02:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.29 szombat, 21:24:59
Prolaszó javitás...szóval...nem irok neveket inkább.
Ember egy ideje könyörög nézzem meg a gépet mert iszonyat hangja van és nem megy...jó..hozzad.....ma 5 órát cumiztam vele...
Hallom jön egy traktor, mondom mit keres itt városban...hát a TDDI volt az...
Nekiállok,kiolvasom,nézegetem semmi...extra.
Mondom kiszedem a porlasztókat megnézem...nézegetem, az egyik feljebb van mint a többi...mondom biztos....kérdem lett javitva valami? Igen nemrég porlasztók lettek felújitva...azóta ilyen
sz@r...mérnem
vitted vissza? Elhagyta a számlát, elhajtották...
Kivettem, lehúzom őket...egy ki se nyit, résolajba elfolyik...jeee. Mondom ez gáz...csináljam meg...hurrá.
Szétszedem,ultrahang,pucolás,beállitás,összerak...jó.
Szétszedem a többit is ki ultrahangozom....következő szétszed, elvan törve a közbetét egyik pöcke, kicsit magasabban nyitott is...kicserélem, összerakom őket,lehúzom, mind jó...
Berakom őket, egyik feljebb áll még mindig, mondom mi a fákk...nézem, levan húzva,porlasztó meg elforog...ejha, valami nem nem jó. Kiszedem,nézem a menetes rögzitő hüvely felvan csúszva, na ezért forog el a porlasztó,nem húzza le..
Lekapom róla, gyűrű szétvan verve benne...nem tudtam megoldani, volt egy használt porlasztóm...csúcsot,komplett belét átraktam,berakom,egyszintben van,juhé.
Beinditjuk,mint a svájci óra...ember örül.
Megdöbbentem hogy egy diesel felújjitó szerviz ilyen tróger munkát hogy adhat ki a kezéből...szánalmas.
Attila gépét csináltad?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12481 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 07:10:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.29 szombat, 23:20:22
nem,nem....annak mi lett a vége?
Passz nem jelentkezett a tag.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
kisdudi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12482 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 08:47:19 »
Sziasztok!
Tudnátok nekem valami tippet adni mi lehet a Mondeom problémája?
Egy 2001-es 2.0tddi-ről volna szó 190.000km van benne.Reggel a hidegindítást követően az alapjárat ingadozik.
Járatom az autót melegítem ezután elindulok vele majd azt veszem észre ha leveszem a gázról a lábam az autó nem reagál ugyan úgy megy tovább mintha kapná a gázt,aztán gondol egyet és elveszi a gázt ilyenkor ugye van motorfékem.
Mikor üzemmeleg már nem veszem észre ezeket a jelenségeket.
Jól megy szépen húz nem füstöl és hibakódot nem dob az autó, gázolajszűrő volt cserélve a MAF szenzor tisztítva.
Szerintetek mi lehet a probléma?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12483 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 10:02:02 »
Idézetet írta: kisdudi - 2014.11.30 vasárnap, 08:47:19
Sziasztok!
Tudnátok nekem valami tippet adni mi lehet a Mondeom problémája?
Egy 2001-es 2.0tddi-ről volna szó 190.000km van benne.Reggel a hidegindítást követően az alapjárat ingadozik.
Járatom az autót melegítem ezután elindulok vele majd azt veszem észre ha leveszem a gázról a lábam az autó nem reagál ugyan úgy megy tovább mintha kapná a gázt,aztán gondol egyet és elveszi a gázt ilyenkor ugye van motorfékem.
Mikor üzemmeleg már nem veszem észre ezeket a jelenségeket.
Jól megy szépen húz nem füstöl és hibakódot nem dob az autó, gázolajszűrő volt cserélve a MAF szenzor tisztítva.
Szerintetek mi lehet a probléma?
ezt a generátor okozza.
Ellenőrizni kell az akkut,a töltést,a testelés.Keresni kell túláramfelvételt a villamos rendszerben.Pl az izzítógyertyák,vagy ha van a kiegfűtés gyertyái.
Méress töltőáramot is.Ha nagyon magas,szinte biztosan erről van szó.A generátorod 90A-t tud.Ha közel ennyi,akkor valami hiba van....persze nagyobb fogyasztók nélkül-klíma,ülés és szélvédőfűtéseket kapcsold ki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kisdudi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12484 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 11:21:44 »
Köszönöm Alf a segítséget szerintem tuti ez lesz a gond amit írtál.
Beindítás után vibrál az összes világítás az autón.
A jövőhéten megnézetem szerelővel aztán megírom mi volt a hiba.
Köszi!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12485 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 18:09:15 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.30 vasárnap, 01:02:34
Attila gépét csináltad?
Milyen Attila?
Nem...Haverom ismerőse...Valamilyen Gábor.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12486 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 18:21:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.30 vasárnap, 18:09:15
Milyen Attila?
Nem...Haverom ismerőse...Valamilyen Gábor.
Atadzso....ő is szívott mostanában a csúcsokkal.
Remélem azóta már megoldódott neki is.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12487 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 18:57:43 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.30 vasárnap, 18:21:04
Atadzso....ő is szívott mostanában a csúcsokkal.
Remélem azóta már megoldódott neki is.
jah...azt nem tudom..azt mondta bevizsgáltatta filepékkel aszem...mikor utoljára beszéltünk.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12488 Dátum:
2014.11.30 vasárnap, 21:00:32 »
Idézetet írta: bancsomate - 2014.11.17 hétfő, 20:19:13
Még egyszer megnézetem szerelővel, mielőtt a végleges elhatározást meghozom, de ha cserélem ne veszek még egyszer dízelt.
Maga az embléma maradhat az elején, mert a kényelem az tetszik az autóban. Elég sok autót vezettem életemben, hát talán meg sem tudnám hirtelen hányat, de kényelmi szinten ez nekem teljesen kielégíti a vágyaimat. Előző héten volt szerencsém kipróbálni egy Tiguan-t, meg egy Crossvan-t is hosszabb útra. Mindegyik kapott 3-400 km-t pár nap alatt. Egyik sem volt kényelmileg ezen a szinten. Kicsi, kemény, rövid, ülhetetlen ülések voltak mindegyikben.
Nah, de vissza a témához.Vegyünk egy benzines autót:
- MPI befecskendezés. Bárhol tankolhatsz, max. az alacsony nyomású üzemanyagszivattyú megdöglik. De ez épp van egy dízelbe is.
- turbó nincs
- nincs lendkerék probléma
- nincs DPF eltömődés,
- nincs nagynyomású üzemanyagrendszer
Persze manapság minden autógyártó előszedte a downsizing taktikát, arról most itt nem szól a fáma. Azoknál tényleg jobb egy dízel, nem is vitatom, mert gyakorlatilag ugyanúgy működnek.
Ha az utolsó 4-et kicseréled szakszerűen: üzemanyagrendszer (400 ezer), DPF (nincs tapasztalatom legyen csak 100), lendkerék (300), turbó (150) Szumma 950. Ebből közel 2400 liter benzint veszek. De legyen csak 1800 liter, mert valami mondjuk olcsóbb biztos. Ebből a pénzből 22000 km-t ingyen megyek egy benzines autóval. Tehát használt esetében 150 ezres futású 5-6 éves autónál célszerűbb egy benzinest választani. A piacon ilyenek vannak.
Egy új autó esetén (amit nem tudnék megfizetni, mert a nagyság miatt egy ilyen autó 7-8 millióra jönne ki) természetesen inkább a dízelt venném. De sajnos nem ez a helyzet.
az általad felsorolt dízel alkatrészekből mit is cseréltél? ja semmit. így már érthető. kocsi sem való neked, nem csak dízel kocsi
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12489 Dátum:
2014.12.02 kedd, 16:59:29 »
Sziasztok! Hidegen olyat csinál az autó mikor beindítom,hogy reszket és emelgeti az alapjáratot. Ez mitől lehet?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12490 Dátum:
2014.12.02 kedd, 17:53:33 »
Idézetet írta: attila82 - 2014.12.02 kedd, 16:59:29
Sziasztok! Hidegen olyat csinál az autó mikor beindítom,hogy reszket és emelgeti az alapjáratot. Ez mitől lehet?
generátor,töltés ,akku,elektromos zárlat....izzítógyertya hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12491 Dátum:
2014.12.02 kedd, 19:12:48 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.02 kedd, 17:53:33
generátor,töltés ,akku,elektromos zárlat....izzítógyertya hiba.
A töltés 14,8-15V között mozog ha pl. felkapcsolom a lámpát akkor is,meg azt vettem észre,hogy hiába veszem le a lábam a gázpedálról 1200 alá nem engedi a fordulatot menet közben. Ilyet még soha nem csinált!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.02 kedd, 20:05:10 írta attila82
»
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12492 Dátum:
2014.12.02 kedd, 20:49:10 »
Idézetet írta: attila82 - 2014.12.02 kedd, 19:12:48
A töltés 14,8-15V között mozog ha pl. felkapcsolom a lámpát akkor is,meg azt vettem észre,hogy hiába veszem le a lábam a gázpedálról 1200 alá nem engedi a fordulatot menet közben. Ilyet még soha nem csinált!
pedig a 15v már a felső határ.generátor lesz az.valszeg felújítás.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12493 Dátum:
2014.12.02 kedd, 20:51:27 »
Idézetet írta: attila82 - 2014.12.02 kedd, 19:12:48
A töltés 14,8-15V között mozog ha pl. felkapcsolom a lámpát akkor is,meg azt vettem észre,hogy hiába veszem le a lábam a gázpedálról 1200 alá nem engedi a fordulatot menet közben. Ilyet még soha nem csinált!
Nekem adhatsz belőle 0.6-0.7 voltot, sajnos a benzines alapjáraton alacsonyabb feszültséggel tölt, mint 1000+ ford/perc felett.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12494 Dátum:
2014.12.02 kedd, 22:18:30 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.02 kedd, 20:49:10
pedig a 15v már a felső határ.generátor lesz az.valszeg felújítás.....
Köszi! Azért az izzítókat meg nézetem.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12495 Dátum:
2014.12.02 kedd, 22:21:40 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.02 kedd, 20:51:27
Nekem adhatsz belőle 0.6-0.7 voltot, sajnos a benzines alapjáraton alacsonyabb feszültséggel tölt, mint 1000+ ford/perc felett.
Hogy szeretnéd? Postán vagy futárral küldjem?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12496 Dátum:
2014.12.02 kedd, 22:22:22 »
Idézetet írta: attila82 - 2014.12.02 kedd, 22:21:40
Hogy szeretnéd? Postán vagy futárral küldjem?
E-mail, csatolmány.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12497 Dátum:
2014.12.03 szerda, 21:00:24 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.02 kedd, 17:53:33
generátor,töltés ,akku,elektromos zárlat....izzítógyertya hiba.
Valszeg a kieg fűtés lesz a gond,mert a 60A-os biztije tűz forró volt mikor megnéztem!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12498 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 20:55:07 »
Sziasztok!
Ha a kiegészítő fűtés gyertyái hibásan működnek, akkor lehet egy hibajelenség a vízhőfok mutató ingadozása? Főleg 5 fok észlelhető. A termosztátok jók, ez biztos.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12499 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 20:58:31 »
Idézetet írta: joeboy - 2014.12.04 csütörtök, 20:55:07
Sziasztok!
Ha a kiegészítő fűtés gyertyái hibásan működnek, akkor lehet egy hibajelenség a vízhőfok mutató ingadozása? Főleg 5 fok észlelhető. A termosztátok jók, ez biztos.
Hibásan működnek?
2 üzemállapot van.
1. Jó
2. Nem
A vízhőfok mutató ingadozása termosztát hibára utal.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
243
244
245
246
247
248
249
[
250
]
251
252
253
254
255
256
257
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ