Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 248 249 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 261 262 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113443 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12700 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 11:40:23 »

Köszi a tipet.
Pontos elerhetoseg?
Bocs, de ujonc vagyok itt Smiley
 worship

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=32156
Írj neki privát üzenetet, aztán megbeszélitek a részleteket Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #12701 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 12:03:18 »

Azt mondja meg vki hogy miért rángatózik a motor ha hideg. Nem állandóan, hanem csak néha és csak alapjáraton. Izzító nem rég lett cserélve. A szűrők fél évesek.
Annyit módosítanék hogy melegen is rángat, de csak akkor ha járatom alapon. Menet közben sima a járása.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12702 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 12:09:59 »



Szerintem semmi "fura" hangja nincs (így video alapján). 
Ami viszont érdekes (és nem biztos, hogy normális) az 1. videon.....csak a motorburkolat "hullámzik"?

Szia!

Ezt még nem figyeltem meg, de így visszanézve tényleg úgy tűnik, hogy hullámzik a motorburkolat...
Ez mi lehet?
Lehet leveszem, és csinálok egy hidegindításos videót burkolat nélkül is...

Üdv!

mod: mennyiért lehetne eladni egyébként kb. a gépet?
2001-es 2.0 TDDI Turnier Ghia, szép állapotban, órában 200.000 km van, új téli conti gumikkal gyári alufelnin, garanciális turbóval, hibátlan futóművel, új hátsó fékekkel.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12703 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 12:10:27 »

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=32156
Írj neki privát üzenetet, aztán megbeszélitek a részleteket Smiley

Köszönöm  worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12704 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 12:15:53 »

Szia!

Ezt még nem figyeltem meg, de így visszanézve tényleg úgy tűnik, hogy hullámzik a motorburkolat...
Ez mi lehet?
Lehet leveszem, és csinálok egy hidegindításos videót burkolat nélkül is...

Üdv!

mod: mennyiért lehetne eladni egyébként kb. a gépet?
2001-es 2.0 TDDI Turnier Ghia, szép állapotban, órában 200.000 km van, új téli conti gumikkal gyári alufelnin, garanciális turbóval, hibátlan futóművel, új hátsó fékekkel.

Lehet csak maga a burkolat remeg.....nézd meg nélküle is.

Annyiért lehet eladni amennyiért megveszik.  vigyor3  Ez a fórumon gyakran "vitatéma", hogy mi, mennyit ér...500-800ezer kb. 
Valószínű én nem fogom eladni az enyémet, mert sokkal többet ér (és többe is van nekem), mint a mostani ára.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12705 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:19:16 »

Lehet csak maga a burkolat remeg.....nézd meg nélküle is.

Annyiért lehet eladni amennyiért megveszik.  vigyor3  Ez a fórumon gyakran "vitatéma", hogy mi, mennyit ér...500-800ezer kb. 
Valószínű én nem fogom eladni az enyémet, mert sokkal többet ér (és többe is van nekem), mint a mostani ára.   


Pedig én megvenném!  Cool
Adnék érte néhány epresséket....és nagyot!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12706 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:21:49 »

Szerintem azon a kis lyukon még ha át is enged a golyó vagy más fajtákban a szelep, akkor is jelentéktelen mennyiségű víz tud csak átáramlani a főnyíláshoz képest. Úgyhogy JPE módszerrel végiggondolva ha végig zárva vagy nyitva van az a levegőző nyílás a hőmérséklet mutatón ez nem látszik meg.
Bunyek nem ezt tapasztalta.nem csak kigondolta,letesztelte.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12707 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:27:09 »


Pedig én megvenném!  Cool

Egy új dízeles sikersztori van születőben?  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12708 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:29:26 »

Egy új dízeles sikersztori van születőben?  wow1

A második sort is olvasd el.  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 13:33:14 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12709 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:30:06 »

A második sort is olvad el.  eplus2
ettől még vágyakozol.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12710 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:30:53 »

A második sort is olvad el.  eplus2

Mi olvad el? A hó?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12711 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:33:30 »

Mi olvad el? A hó?  eplus2

epressék
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12712 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:35:10 »

ettől még vágyakozol.... eplus2

Én is beszélhetek időnként hülyeségeket, mint ti.....de ti folyton!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12713 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:36:28 »

Én is beszélhetek időnként hülyeségeket, mint ti.....de ti folyton!  hehe

Időnként? laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12714 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:37:31 »

Időnként? laugh
Igen, jól olvastad.  wave  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #12715 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:38:07 »

Bunyek nem ezt tapasztalta.nem csak kigondolta,letesztelte.

Ha neki jól működik akkor biztos jó. Nem látom benne a logikát. Nyisd meg a hidegvizes csapot teljesen majd a meleget kb. 5 százalékon és nézd meg a különbséget. Századoban mérhető lesz, na de mindegy az a lényeg hogy mindenkinek jól menjen a vas. Wink
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12716 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:41:02 »


Pedig én megvenném!  Cool
Adnék érte néhány epresséket....és nagyot!  eplus2


Csábító ajánlat.  hehe 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12717 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:41:49 »

Ha neki jól működik akkor biztos jó. Nem látom benne a logikát. Nyisd meg a hidegvizes csapot teljesen majd a meleget kb. 5 százalékon és nézd meg a különbséget. Századoban mérhető lesz, na de mindegy az a lényeg hogy mindenkinek jól menjen a vas. Wink
rossz példa.
A zárt termonál,azon a vékony csövön nyomással megy a melegvíz a hűtőbe.És pont ugyan annyi hidegvizet kap a motor a hűtőből.Ez a nem mind1.Nem engedi felmelegedni a motort ha folyamatosan hidegvíz van táplálva a hűtőből a mociba.Ez okozhat jelentősebb hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12718 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:42:20 »

Én is beszélhetek időnként hülyeségeket, mint ti.....de ti folyton!  hehe
Akkor még irígykedsz is,miközben vágyakozol. taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
extremlajos
Vendég
« Új hozzászólás #12719 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 13:54:01 »

Ford Mondeo MK3 2.0tddi 66kw 16v 2001év motor alkatrészek,váltó,kuplung szett, A-Zig eladó
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12720 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 14:03:46 »

Ford Mondeo MK3 2.0tddi 66kw 16v 2001év motor alkatrészek,váltó,kuplung szett, A-Zig eladó


Nem kell mindenhova beírni! 
Egyébként a keres-kínál topicban van a helye az ilyesmiknek.  integet2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
extremlajos
Vendég
« Új hozzászólás #12721 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 14:04:20 »

oké köszi worship
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12722 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 14:37:49 »

Köszi a sok hozzászólást, és tippet.
Csináltam egy videót most hidegindítással megint, motorburkolat nélkül, az látszik, hogy elég rendesen rázkódik a motor hidegen, kérdés, hogy ez mennyire normális.

Amit mindenképp meg akarok nézetni, az az adagoló hibatárolója, és az előtöltés beállítása, viszont nem ismerek senkit, hogy hova érdemes vinni.
Tippek esetleg?

Köszi Smiley
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12723 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 14:43:33 »

Köszi a sok hozzászólást, és tippet.
Csináltam egy videót most hidegindítással megint, motorburkolat nélkül, az látszik, hogy elég rendesen rázkódik a motor hidegen, kérdés, hogy ez mennyire normális.

Amit mindenképp meg akarok nézetni, az az adagoló hibatárolója, és az előtöltés beállítása, viszont nem ismerek senkit, hogy hova érdemes vinni.
Tippek esetleg?

Köszi Smiley

Csak a videó maradt ki:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwTFJ0enZ4cGZxTlk/view?usp=sharing
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12724 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 15:44:03 »

Sziasztok. Egr-t szeretnék takarítani, talán dugózni, nincs is probléma az elmélettel, azonban a gyakorlatban az a baj, hogy a szívósor felőli oldalon ki tudom szedni a két 8as csavart, illetve a bilincset is könnyedén, de a két 10-es csavar ami fém cső felé megy amin az a szövet vagy mi van...Cheesy az előző tulaj annyira leracsnizta a csavar fejét, hogy forog rajta a krova....a felsőt még valahogy le is bírnám szedni de ami alul van azt, hogy nem férek hozzá (mert az is roncsot) nem nagyon.....a kérdésem az, hogy az a fém cső ami be van bugyolálva azt fentebb hol tudom leszedni, kiszedni, hol vagy mihez csatlakozik ? Mert akkor kivenném az egr-t azzal a vékony csővel együtt és akkor már hozzáférnék ahhoz a szemét anyához, hogy leműtsem. (Tudom megnézhetném én is, de most gondolkoztam rajta, hogy mit is lehetne csinálni és addigra már elpakoltam és letettem a kocsit) Valaki aki tudja ?Smiley
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12725 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 15:56:09 »

Sziasztok. Egr-t szeretnék takarítani, talán dugózni, nincs is probléma az elmélettel, azonban a gyakorlatban az a baj, hogy a szívósor felőli oldalon ki tudom szedni a két 8as csavart, illetve a bilincset is könnyedén, de a két 10-es csavar ami fém cső felé megy amin az a szövet vagy mi van...Cheesy az előző tulaj annyira leracsnizta a csavar fejét, hogy forog rajta a krova....a felsőt még valahogy le is bírnám szedni de ami alul van azt, hogy nem férek hozzá (mert az is roncsot) nem nagyon.....a kérdésem az, hogy az a fém cső ami be van bugyolálva azt fentebb hol tudom leszedni, kiszedni, hol vagy mihez csatlakozik ? Mert akkor kivenném az egr-t azzal a vékony csővel együtt és akkor már hozzáférnék ahhoz a szemét anyához, hogy leműtsem. (Tudom megnézhetném én is, de most gondolkoztam rajta, hogy mit is lehetne csinálni és addigra már elpakoltam és letettem a kocsit) Valaki aki tudja ?Smiley


A fémcső hátramegy az EGR hűtőre.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12726 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 16:20:40 »



A fémcső hátramegy az EGR hűtőre.   
ott könnyebb leszedni ? Elérhető helyen van ? Vagy valami javaslat a problémára ? Sad
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12727 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:40:21 »

ott könnyebb leszedni ? Elérhető helyen van ? Vagy valami javaslat a problémára ? Sad
ha elöl egr-es a kocsid (márpedig évjárat alapján annak kéne lennie), akkor az egr-en van 2db 10-es kulcsnyílású anya, a kanyarban van felrögzítve a szervószivattyú és az akksi között 2db 10-es kulcsnyílású 8-as csavarral és az megy tovább a termosztátházat megkerülve az egr hűtőre, amire 2db 8-as kulcsnyílású 6-os csavar fogja. hol akadtál el?

akksit és légszűrőházat kiszedve hozzáférsz mindenhez.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #12728 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:43:52 »

ott könnyebb leszedni ? Elérhető helyen van ? Vagy valami javaslat a problémára ? Sad
EGR hűtőről leszereled, meg a szervószivattyú mellett rögzíti egy csavar a csövet azt oldod és kiforgatod egr szelepestől... Wink
De ha dugózod az egr-t vedd le az egr hűtőt is és vakold a kipuff csonkon, meg az egr-en egy tele 8-as lemezzel a vízcsöveket meg forgasd össze..utána egy csomó dologhoz könnyen hozzáférsz és kb 1 liter fagyállóval kevesebbet kell felmelegíteni mikor hideg a motor..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12729 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 19:19:23 »

ha elöl egr-es a kocsid (márpedig évjárat alapján annak kéne lennie), akkor az egr-en van 2db 10-es kulcsnyílású anya, a kanyarban van felrögzítve a szervószivattyú és az akksi között 2db 10-es kulcsnyílású 8-as csavarral és az megy tovább a termosztátházat megkerülve az egr hűtőre, amire 2db 8-as kulcsnyílású 6-os csavar fogja. hol akadtál el?

akksit és légszűrőházat kiszedve hozzáférsz mindenhez.
Igen elöl egr-es csak az egr-nél szét van pacsizva az anya így ott nemtudom leszedni, de akkor fentebb az akksi körül megnézem, hol tudom kiszedni, és akkor majd kiforgatom az egr-t csővel együtt. Smiley köszi worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 19:24:37 írta balkal » Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #12730 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 19:21:21 »

EGR hűtőről leszereled, meg a szervószivattyú mellett rögzíti egy csavar a csövet azt oldod és kiforgatod egr szelepestől... Wink
De ha dugózod az egr-t vedd le az egr hűtőt is és vakold a kipuff csonkon, meg az egr-en egy tele 8-as lemezzel a vízcsöveket meg forgasd össze..utána egy csomó dologhoz könnyen hozzáférsz és kb 1 liter fagyállóval kevesebbet kell felmelegíteni mikor hideg a motor..
  worship köszöntem
Naplózva
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #12731 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 19:50:47 »

rossz példa.
A zárt termonál,azon a vékony csövön nyomással megy a melegvíz a hűtőbe.És pont ugyan annyi hidegvizet kap a motor a hűtőből.Ez a nem mind1.Nem engedi felmelegedni a motort ha folyamatosan hidegvíz van táplálva a hűtőből a mociba.Ez okozhat jelentősebb hibát.

Nem a hűtőrendszer működése a téma, csak az arányok miatt írtam példaként a fentit, a légtelenítő és a termosztátnyíláson átáramló mennyiséget szimulálva. Na de mindegy nem itt oldódik meg a probléma, ahhoz szerszámot kell ragadni, nem billentyűzetet.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12732 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 19:58:55 »

Megcsináltam a leirtakat az egyik "nem jó" zsiruj termóval és kajak jó...egy kis kocogást hagytam a golyónak...ennyi.
Sőt az enyémbe beraktam egy használt gyári kivett régi termót amit lecseréltettek, összenyomtam azt is és azzal is szépen működik ahogy kell... eplus2 előtte kifőztem szépen nyitott-zárt...
Részemről ennyi...aki akarja megcsinálja, aki nem az meg nem.
 integet2
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #12733 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 20:27:37 »

Megcsináltam a leirtakat az egyik "nem jó" zsiruj termóval és kajak jó...egy kis kocogást hagytam a golyónak...ennyi.
Sőt az enyémbe beraktam egy használt gyári kivett régi termót amit lecseréltettek, összenyomtam azt is és azzal is szépen működik ahogy kell... eplus2 előtte kifőztem szépen nyitott-zárt...
Részemről ennyi...aki akarja megcsinálja, aki nem az meg nem.
 integet2

eljen eljen
Erről egy szösszenetet szerintem lehetne írni a FAQ-ba.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12734 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 21:23:03 »

Megcsináltam a leirtakat az egyik "nem jó" zsiruj termóval és kajak jó...egy kis kocogást hagytam a golyónak...ennyi.
Sőt az enyémbe beraktam egy használt gyári kivett régi termót amit lecseréltettek, összenyomtam azt is és azzal is szépen működik ahogy kell... eplus2 előtte kifőztem szépen nyitott-zárt...
Részemről ennyi...aki akarja megcsinálja, aki nem az meg nem.
 integet2

eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Stibi
Vendég
« Új hozzászólás #12735 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 12:08:29 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne,hogy az autóm minden előzmény nélkül elkezdett rángatni, (a tünetek olyanok mintha kifogyott volna a gázolaj, csak épp tele a tank). Az autó meg is állt, nem indult. Pár óra állás után, mire kiért a szerelő, simán indult, nem produkált semmilyen tünetet egészen egy hónapon keresztül. Pár napja ugyanezt eljátszotta. Szűrők, olaj, stb. most lett cserélve, kb. 2 hónapja.
Volt valakinek már esetleg hasonló problémája? Tud esetleg valaki segíteni mi lehet a gond?

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12736 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 12:10:00 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne,hogy az autóm minden előzmény nélkül elkezdett rángatni, (a tünetek olyanok mintha kifogyott volna a gázolaj, csak épp tele a tank). Az autó meg is állt, nem indult. Pár óra állás után, mire kiért a szerelő, simán indult, nem produkált semmilyen tünetet egészen egy hónapon keresztül. Pár napja ugyanezt eljátszotta. Szűrők, olaj, stb. most lett cserélve, kb. 2 hónapja.
Volt valakinek már esetleg hasonló problémája? Tud esetleg valaki segíteni mi lehet a gond?

Előre is köszönöm a segítséget!

AC pumpa ellenőrzése javasolt. (Na nem azért, hogy meg van-e.....hanem, hogy megfelelően működik-e.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Stibi
Vendég
« Új hozzászólás #12737 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 14:47:37 »

Az adagolóra gondolsz?

AC pumpa ellenőrzése javasolt. (Na nem azért, hogy meg van-e.....hanem, hogy megfelelően működik-e.)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12738 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 14:57:30 »

Az adagolóra gondolsz?


Az AC pumpa az adagoló?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12739 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 15:26:52 »

Az adagolóra gondolsz?



Nem....a tank után van egy AC (előszállító szivattyú), jobb hátsó keréknél, ha alánézel akkor látni fogod, ha működik akkor még hallani is (csak járó motornál megy...gyújtásnál nem).   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #12740 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 15:37:02 »

Megcsináltam a leirtakat az egyik "nem jó" zsiruj termóval és kajak jó...egy kis kocogást hagytam a golyónak...ennyi.
Sőt az enyémbe beraktam egy használt gyári kivett régi termót amit lecseréltettek, összenyomtam azt is és azzal is szépen működik ahogy kell... eplus2 előtte kifőztem szépen nyitott-zárt...
Részemről ennyi...aki akarja megcsinálja, aki nem az meg nem.
 integet2


Helló

Ma én is megcsináltam a leírt módon a termosztátot, de sajnos semmi változás. Ugyanúgy nem melegszik. Valami más gond lesz.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #12741 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 17:02:26 »

Helló

Ma én is megcsináltam a leírt módon a termosztátot, de sajnos semmi változás. Ugyanúgy nem melegszik. Valami más gond lesz.
esetleg a másik? azt nézted?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12742 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 17:07:20 »

Helló

Ma én is megcsináltam a leírt módon a termosztátot, de sajnos semmi változás. Ugyanúgy nem melegszik. Valami más gond lesz.
az olajköri....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #12743 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 17:21:27 »

esetleg a másik? azt nézted?


Azt még nem. Az hogyan tudja befolyásolni a főkört, mennyire van összeköttetésbe vele, mert ahogy néztem a vízpumpa oldaláról veszi a vizet és vezeti bele a pumpa alatt lévő hűtőbe. Ha le tudnád írni ennek a körnek a felépítését azt megköszönném. Ha nem akkor ha lesz időm megbontom és átnézem azt is. Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.05 hétfő, 17:25:35 írta sommik » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12744 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 17:24:12 »

Azt még nem. Az hogyan tudja befolyásolni a főkört, mennyire van összeköttetésbe vele, mert ahogy néztem a vízpumpa oldaláról veszi a melegvizet és vezeti bele a pumpa alatt lévő fűtőbe. Ha le tudnád írni ennek a körnek a felépítését azt megköszönném. Ha nem akkor ha lesz időm megbontom és átnézem azt is. Köszi
a hűtővíz,az olaj,és így egyben mindennek a hőmérsékletét tudja befolyásolni.mint ahogy fűtés sincs ha rossz az olajköri.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #12745 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 17:32:50 »

a hűtővíz,az olaj,és így egyben mindennek a hőmérsékletét tudja befolyásolni.mint ahogy fűtés sincs ha rossz az olajköri.

Helló, fűtés az van csak egy kicsit gyengébb. Nekem az nem tetszik hogy a főköri termosztáttól a hűtő felső pontjára kötött cső nem melegszik. Olyan mintha a termo nem engedne rá melegvizet. Ez hogy van összeköttetésbe az olajköri termo hibával.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12746 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 17:35:40 »

Azt még nem. Az hogyan tudja befolyásolni a főkört, mennyire van összeköttetésbe vele, mert ahogy néztem a vízpumpa oldaláról veszi a melegvizet és vezeti bele a pumpa alatt lévő fűtőbe. Ha le tudnád írni ennek a körnek a felépítését azt megköszönném. Ha nem akkor ha lesz időm megbontom és átnézem azt is. Köszi
A működése hasonló mint a főkörinek,és ugyan abban a vízkörben van,mint a főköri-hiszen egy vízrendszer van.

A vizet a vízszivattyútól kapja,és az a feladata,hogy "hűtse-fűtse" a motorolajat.Amíg hideg a víz a motorban,addig vélhetőleg az olaj is,így zárt állapotban az olaj nincs hűtve-ergo segíti az olaj felmelegedését.Amikor eléri a víz a megfelelő hőmérsékletet,akkor kinyit,és mivel ha a víz már üzemi hőfoknál tart így az olaj is valszeg már meleg,így "hűtést" kíván.Nyitáskor bekeringeti az olajhűtőbe a vizet,amivel egy állandó,közel azonos hőmérsékletre fog az oljahőfok is beállni-mert ekkor az olaj már melegebb a hűtővíznél(ezt a turbónak is köszönhetjük).

A baj akkor van,amikor folyamatosan átengedi a vizet.Ekkor a jéghideg víz az olaj melegítését nemhogy segíti,hanem gátolja.És a hidegvíz pedig a fűtési rendszeren keresztül bekerül a blokkba,és ellátja azt folyamatos hidegvízzel.A motor szinte soha,vagy nagyon nehezen éri el az üzemi hőmérsékletet.
És bizony úgy megy tönkre,hogy a zárófelületen egy kúpos tömítésre zár a hőeleme.Ez a tömítés eldeformálódik,és folyamatosan keringeni fog a hidegvíz a lezárt hőelem ellenére.

És akkor kaphat még hidegvizet a rendszer a kis golyócskától is a fökörin,amiről korábban tárgyaltunk.Ha erről megvagy győződve,hogy jó,akkor az olajkörit mindenképp nézd meg.Víz elfolyik kb 1 liter a kivételkor.Cseredarabot érdemes előre beszerezni,meg fagyállót. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12747 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 17:36:35 »

Helló, fűtés az van csak egy kicsit gyengébb. Nekem az nem tetszik hogy a főköri termosztáttól a hűtő felső pontjára kötött cső nem melegszik. Olyan mintha a termo nem engedne rá melegvizet. Ez hogy van összeköttetésbe az olajköri termo hibával.
az előzőben meg is kaptad a választ! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #12748 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 18:00:53 »

A működése hasonló mint a főkörinek,és ugyan abban a vízkörben van,mint a főköri-hiszen egy vízrendszer van.

A vizet a vízszivattyútól kapja,és az a feladata,hogy "hűtse-fűtse" a motorolajat.Amíg hideg a víz a motorban,addig vélhetőleg az olaj is,így zárt állapotban az olaj nincs hűtve-ergo segíti az olaj felmelegedését.Amikor eléri a víz a megfelelő hőmérsékletet,akkor kinyit,és mivel ha a víz már üzemi hőfoknál tart így az olaj is valszeg már meleg,így "hűtést" kíván.Nyitáskor bekeringeti az olajhűtőbe a vizet,amivel egy állandó,közel azonos hőmérsékletre fog az oljahőfok is beállni-mert ekkor az olaj már melegebb a hűtővíznél(ezt a turbónak is köszönhetjük).

A baj akkor van,amikor folyamatosan átengedi a vizet.Ekkor a jéghideg víz az olaj melegítését nemhogy segíti,hanem gátolja.És a hidegvíz pedig a fűtési rendszeren keresztül bekerül a blokkba,és ellátja azt folyamatos hidegvízzel.A motor szinte soha,vagy nagyon nehezen éri el az üzemi hőmérsékletet.
És bizony úgy megy tönkre,hogy a zárófelületen egy kúpos tömítésre zár a hőeleme.Ez a tömítés eldeformálódik,és folyamatosan keringeni fog a hidegvíz a lezárt hőelem ellenére.

És akkor kaphat még hidegvizet a rendszer a kis golyócskától is a fökörin,amiről korábban tárgyaltunk.Ha erről megvagy győződve,hogy jó,akkor az olajkörit mindenképp nézd meg.Víz elfolyik kb 1 liter a kivételkor.Cseredarabot érdemes előre beszerezni,meg fagyállót. Wink

Köszi, mindenképp megnézem. De először veszek egyet a cromaxba mert ahogy nézem máshol nincs.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12749 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 18:12:48 »

Köszi, mindenképp megnézem. De először veszek egyet a cromaxba mert ahogy nézem máshol nincs.
nincs mert csak gyári van.utángyártottat senki sem készít.
illetve bármelyik ford szervízben is megrendelheted.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 248 249 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 261 262 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.