Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
248
249
250
251
252
253
254
[
255
]
256
257
258
259
260
261
262
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113443 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12700 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 11:40:23 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.04 vasárnap, 11:36:58
Köszi a tipet.
Pontos elerhetoseg?
Bocs, de ujonc vagyok itt
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=32156
Írj neki privát üzenetet, aztán megbeszélitek a részleteket
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12701 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 12:03:18 »
Idézetet írta: Gyga - 2015.01.04 vasárnap, 07:19:12
Azt mondja meg vki hogy miért rángatózik a motor ha hideg. Nem állandóan, hanem csak néha és csak alapjáraton. Izzító nem rég lett cserélve. A szűrők fél évesek.
Annyit módosítanék hogy melegen is rángat, de csak akkor ha járatom alapon. Menet közben sima a járása.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12702 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 12:09:59 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.04 vasárnap, 11:40:11
Szerintem semmi "fura" hangja nincs (így video alapján).
Ami viszont érdekes (és nem biztos, hogy normális) az 1. videon.....csak a motorburkolat "hullámzik"?
Szia!
Ezt még nem figyeltem meg, de így visszanézve tényleg úgy tűnik, hogy hullámzik a motorburkolat...
Ez mi lehet?
Lehet leveszem, és csinálok egy hidegindításos videót burkolat nélkül is...
Üdv!
mod: mennyiért lehetne eladni egyébként kb. a gépet?
2001-es 2.0 TDDI Turnier Ghia, szép állapotban, órában 200.000 km van, új téli conti gumikkal gyári alufelnin, garanciális turbóval, hibátlan futóművel, új hátsó fékekkel.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12703 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 12:10:27 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.01.04 vasárnap, 11:40:23
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=32156
Írj neki privát üzenetet, aztán megbeszélitek a részleteket
Köszönöm
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12704 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 12:15:53 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.04 vasárnap, 12:09:59
Szia!
Ezt még nem figyeltem meg, de így visszanézve tényleg úgy tűnik, hogy hullámzik a motorburkolat...
Ez mi lehet?
Lehet leveszem, és csinálok egy hidegindításos videót burkolat nélkül is...
Üdv!
mod: mennyiért lehetne eladni egyébként kb. a gépet?
2001-es 2.0 TDDI Turnier Ghia, szép állapotban, órában 200.000 km van, új téli conti gumikkal gyári alufelnin, garanciális turbóval, hibátlan futóművel, új hátsó fékekkel.
Lehet csak maga a burkolat remeg.....nézd meg nélküle is.
Annyiért lehet eladni amennyiért megveszik.
Ez a fórumon gyakran "vitatéma", hogy mi, mennyit ér...500-800ezer kb.
Valószínű én nem fogom eladni az enyémet, mert sokkal többet ér (és többe is van nekem), mint a mostani ára.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12705 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:19:16 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.04 vasárnap, 12:15:53
Lehet csak maga a burkolat remeg.....nézd meg nélküle is.
Annyiért lehet eladni amennyiért megveszik.
Ez a fórumon gyakran "vitatéma", hogy mi, mennyit ér...500-800ezer kb.
Valószínű én nem fogom eladni az enyémet, mert sokkal többet ér (és többe is van nekem), mint a mostani ára.
Pedig én megvenném!
Adnék érte néhány epresséket....és nagyot!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12706 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:21:49 »
Idézetet írta: sommik - 2015.01.03 szombat, 22:12:24
Szerintem azon a kis lyukon még ha át is enged a golyó vagy más fajtákban a szelep, akkor is jelentéktelen mennyiségű víz tud csak átáramlani a főnyíláshoz képest. Úgyhogy JPE módszerrel végiggondolva ha végig zárva vagy nyitva van az a levegőző nyílás a hőmérséklet mutatón ez nem látszik meg.
Bunyek nem ezt tapasztalta.nem csak kigondolta,letesztelte.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12707 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:27:09 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.04 vasárnap, 13:19:16
Pedig én megvenném!
Egy új dízeles sikersztori van születőben?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12708 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:29:26 »
Idézetet írta: Angel - 2015.01.04 vasárnap, 13:27:09
Egy új dízeles sikersztori van születőben?
A második sort is olvasd el.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 13:33:14 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12709 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:30:06 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.04 vasárnap, 13:29:26
A második sort is olvad el.
ettől még vágyakozol....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12710 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:30:53 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.04 vasárnap, 13:29:26
A második sort is olvad el.
Mi olvad el? A hó?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12711 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:33:30 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.04 vasárnap, 13:30:53
Mi olvad el? A hó?
epressék
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12712 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:35:10 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.04 vasárnap, 13:30:06
ettől még vágyakozol....
Én is beszélhetek időnként hülyeségeket, mint ti.....de ti folyton!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12713 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:36:28 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.04 vasárnap, 13:35:10
Én is beszélhetek időnként hülyeségeket, mint ti.....de ti folyton!
Időnként?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12714 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:37:31 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.04 vasárnap, 13:36:28
Időnként?
Igen, jól olvastad.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sommik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12715 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:38:07 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.04 vasárnap, 13:21:49
Bunyek nem ezt tapasztalta.nem csak kigondolta,letesztelte.
Ha neki jól működik akkor biztos jó. Nem látom benne a logikát. Nyisd meg a hidegvizes csapot teljesen majd a meleget kb. 5 százalékon és nézd meg a különbséget. Századoban mérhető lesz, na de mindegy az a lényeg hogy mindenkinek jól menjen a vas.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12716 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:41:02 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.04 vasárnap, 13:19:16
Pedig én megvenném!
Adnék érte néhány epresséket....és nagyot!
Csábító ajánlat.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12717 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:41:49 »
Idézetet írta: sommik - 2015.01.04 vasárnap, 13:38:07
Ha neki jól működik akkor biztos jó. Nem látom benne a logikát. Nyisd meg a hidegvizes csapot teljesen majd a meleget kb. 5 százalékon és nézd meg a különbséget. Századoban mérhető lesz, na de mindegy az a lényeg hogy mindenkinek jól menjen a vas.
rossz példa.
A zárt termonál,azon a vékony csövön nyomással megy a melegvíz a hűtőbe.És pont ugyan annyi hidegvizet kap a motor a hűtőből.Ez a nem mind1.Nem engedi felmelegedni a motort ha folyamatosan hidegvíz van táplálva a hűtőből a mociba.Ez okozhat jelentősebb hibát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12718 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:42:20 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.04 vasárnap, 13:35:10
Én is beszélhetek időnként hülyeségeket, mint ti.....de ti folyton!
Akkor még irígykedsz is,miközben vágyakozol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
extremlajos
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12719 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 13:54:01 »
Ford Mondeo MK3 2.0tddi 66kw 16v 2001év motor alkatrészek,váltó,kuplung szett, A-Zig eladó
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12720 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 14:03:46 »
Idézetet írta: extremlajos - 2015.01.04 vasárnap, 13:54:01
Ford Mondeo MK3 2.0tddi 66kw 16v 2001év motor alkatrészek,váltó,kuplung szett, A-Zig eladó
Nem kell mindenhova beírni!
Egyébként a keres-kínál topicban van a helye az ilyesmiknek.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
extremlajos
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12721 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 14:04:20 »
oké köszi
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12722 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 14:37:49 »
Köszi a sok hozzászólást, és tippet.
Csináltam egy videót most hidegindítással megint, motorburkolat nélkül, az látszik, hogy elég rendesen rázkódik a motor hidegen, kérdés, hogy ez mennyire normális.
Amit mindenképp meg akarok nézetni, az az adagoló hibatárolója, és az előtöltés beállítása, viszont nem ismerek senkit, hogy hova érdemes vinni.
Tippek esetleg?
Köszi
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12723 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 14:43:33 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.04 vasárnap, 14:37:49
Köszi a sok hozzászólást, és tippet.
Csináltam egy videót most hidegindítással megint, motorburkolat nélkül, az látszik, hogy elég rendesen rázkódik a motor hidegen, kérdés, hogy ez mennyire normális.
Amit mindenképp meg akarok nézetni, az az adagoló hibatárolója, és az előtöltés beállítása, viszont nem ismerek senkit, hogy hova érdemes vinni.
Tippek esetleg?
Köszi
Csak a videó maradt ki:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwTFJ0enZ4cGZxTlk/view?usp=sharing
Naplózva
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12724 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 15:44:03 »
Sziasztok. Egr-t szeretnék takarítani, talán dugózni, nincs is probléma az elmélettel, azonban a gyakorlatban az a baj, hogy a szívósor felőli oldalon ki tudom szedni a két 8as csavart, illetve a bilincset is könnyedén, de a két 10-es csavar ami fém cső felé megy amin az a szövet vagy mi van...
az előző tulaj annyira leracsnizta a csavar fejét, hogy forog rajta a krova....a felsőt még valahogy le is bírnám szedni de ami alul van azt, hogy nem férek hozzá (mert az is roncsot) nem nagyon.....a kérdésem az, hogy az a fém cső ami be van bugyolálva azt fentebb hol tudom leszedni, kiszedni, hol vagy mihez csatlakozik ? Mert akkor kivenném az egr-t azzal a vékony csővel együtt és akkor már hozzáférnék ahhoz a szemét anyához, hogy leműtsem. (Tudom megnézhetném én is, de most gondolkoztam rajta, hogy mit is lehetne csinálni és addigra már elpakoltam és letettem a kocsit) Valaki aki tudja ?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12725 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 15:56:09 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.04 vasárnap, 15:44:03
Sziasztok. Egr-t szeretnék takarítani, talán dugózni, nincs is probléma az elmélettel, azonban a gyakorlatban az a baj, hogy a szívósor felőli oldalon ki tudom szedni a két 8as csavart, illetve a bilincset is könnyedén, de a két 10-es csavar ami fém cső felé megy amin az a szövet vagy mi van...
az előző tulaj annyira leracsnizta a csavar fejét, hogy forog rajta a krova....a felsőt még valahogy le is bírnám szedni de ami alul van azt, hogy nem férek hozzá (mert az is roncsot) nem nagyon.....a kérdésem az, hogy az a fém cső ami be van bugyolálva azt fentebb hol tudom leszedni, kiszedni, hol vagy mihez csatlakozik ? Mert akkor kivenném az egr-t azzal a vékony csővel együtt és akkor már hozzáférnék ahhoz a szemét anyához, hogy leműtsem. (Tudom megnézhetném én is, de most gondolkoztam rajta, hogy mit is lehetne csinálni és addigra már elpakoltam és letettem a kocsit) Valaki aki tudja ?
A fémcső hátramegy az EGR hűtőre.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12726 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 16:20:40 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.04 vasárnap, 15:56:09
A fémcső hátramegy az EGR hűtőre.
ott könnyebb leszedni ? Elérhető helyen van ? Vagy valami javaslat a problémára ?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12727 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 17:40:21 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.04 vasárnap, 16:20:40
ott könnyebb leszedni ? Elérhető helyen van ? Vagy valami javaslat a problémára ?
ha elöl egr-es a kocsid (márpedig évjárat alapján annak kéne lennie), akkor az egr-en van 2db 10-es kulcsnyílású anya, a kanyarban van felrögzítve a szervószivattyú és az akksi között 2db 10-es kulcsnyílású 8-as csavarral és az megy tovább a termosztátházat megkerülve az egr hűtőre, amire 2db 8-as kulcsnyílású 6-os csavar fogja. hol akadtál el?
akksit és légszűrőházat kiszedve hozzáférsz mindenhez.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12728 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 17:43:52 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.04 vasárnap, 16:20:40
ott könnyebb leszedni ? Elérhető helyen van ? Vagy valami javaslat a problémára ?
EGR hűtőről leszereled, meg a szervószivattyú mellett rögzíti egy csavar a csövet azt oldod és kiforgatod egr szelepestől...
De ha dugózod az egr-t vedd le az egr hűtőt is és vakold a kipuff csonkon, meg az egr-en egy tele 8-as lemezzel a vízcsöveket meg forgasd össze..utána egy csomó dologhoz könnyen hozzáférsz és kb 1 liter fagyállóval kevesebbet kell felmelegíteni mikor hideg a motor..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12729 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 19:19:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.04 vasárnap, 17:40:21
ha elöl egr-es a kocsid (márpedig évjárat alapján annak kéne lennie), akkor az egr-en van 2db 10-es kulcsnyílású anya, a kanyarban van felrögzítve a szervószivattyú és az akksi között 2db 10-es kulcsnyílású 8-as csavarral és az megy tovább a termosztátházat megkerülve az egr hűtőre, amire 2db 8-as kulcsnyílású 6-os csavar fogja. hol akadtál el?
akksit és légszűrőházat kiszedve hozzáférsz mindenhez.
Igen elöl egr-es csak az egr-nél szét van pacsizva az anya így ott nemtudom leszedni, de akkor fentebb az akksi körül megnézem, hol tudom kiszedni, és akkor majd kiforgatom az egr-t csővel együtt.
köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 19:24:37 írta balkal
»
Naplózva
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12730 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 19:21:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2015.01.04 vasárnap, 17:43:52
EGR hűtőről leszereled, meg a szervószivattyú mellett rögzíti egy csavar a csövet azt oldod és kiforgatod egr szelepestől...
De ha dugózod az egr-t vedd le az egr hűtőt is és vakold a kipuff csonkon, meg az egr-en egy tele 8-as lemezzel a vízcsöveket meg forgasd össze..utána egy csomó dologhoz könnyen hozzáférsz és kb 1 liter fagyállóval kevesebbet kell felmelegíteni mikor hideg a motor..
köszöntem
Naplózva
sommik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12731 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 19:50:47 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.04 vasárnap, 13:41:49
rossz példa.
A zárt termonál,azon a vékony csövön nyomással megy a melegvíz a hűtőbe.És pont ugyan annyi hidegvizet kap a motor a hűtőből.Ez a nem mind1.Nem engedi felmelegedni a motort ha folyamatosan hidegvíz van táplálva a hűtőből a mociba.Ez okozhat jelentősebb hibát.
Nem a hűtőrendszer működése a téma, csak az arányok miatt írtam példaként a fentit, a légtelenítő és a termosztátnyíláson átáramló mennyiséget szimulálva. Na de mindegy nem itt oldódik meg a probléma, ahhoz szerszámot kell ragadni, nem billentyűzetet.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12732 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 19:58:55 »
Megcsináltam a leirtakat az egyik "nem jó" zsiruj termóval és kajak jó...egy kis kocogást hagytam a golyónak...ennyi.
Sőt az enyémbe beraktam egy használt gyári kivett régi termót amit lecseréltettek, összenyomtam azt is és azzal is szépen működik ahogy kell...
előtte kifőztem szépen nyitott-zárt...
Részemről ennyi...aki akarja megcsinálja, aki nem az meg nem.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12733 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 20:27:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.04 vasárnap, 19:58:55
Megcsináltam a leirtakat az egyik "nem jó" zsiruj termóval és kajak jó...egy kis kocogást hagytam a golyónak...ennyi.
Sőt az enyémbe beraktam egy használt gyári kivett régi termót amit lecseréltettek, összenyomtam azt is és azzal is szépen működik ahogy kell...
előtte kifőztem szépen nyitott-zárt...
Részemről ennyi...aki akarja megcsinálja, aki nem az meg nem.
Erről egy szösszenetet szerintem lehetne írni a FAQ-ba.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12734 Dátum:
2015.01.04 vasárnap, 21:23:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.04 vasárnap, 19:58:55
Megcsináltam a leirtakat az egyik "nem jó" zsiruj termóval és kajak jó...egy kis kocogást hagytam a golyónak...ennyi.
Sőt az enyémbe beraktam egy használt gyári kivett régi termót amit lecseréltettek, összenyomtam azt is és azzal is szépen működik ahogy kell...
előtte kifőztem szépen nyitott-zárt...
Részemről ennyi...aki akarja megcsinálja, aki nem az meg nem.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Stibi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12735 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 12:08:29 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne,hogy az autóm minden előzmény nélkül elkezdett rángatni, (a tünetek olyanok mintha kifogyott volna a gázolaj, csak épp tele a tank). Az autó meg is állt, nem indult. Pár óra állás után, mire kiért a szerelő, simán indult, nem produkált semmilyen tünetet egészen egy hónapon keresztül. Pár napja ugyanezt eljátszotta. Szűrők, olaj, stb. most lett cserélve, kb. 2 hónapja.
Volt valakinek már esetleg hasonló problémája? Tud esetleg valaki segíteni mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12736 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 12:10:00 »
Idézetet írta: Stibi - 2015.01.05 hétfő, 12:08:29
Sziasztok!
Olyan problémám lenne,hogy az autóm minden előzmény nélkül elkezdett rángatni, (a tünetek olyanok mintha kifogyott volna a gázolaj, csak épp tele a tank). Az autó meg is állt, nem indult. Pár óra állás után, mire kiért a szerelő, simán indult, nem produkált semmilyen tünetet egészen egy hónapon keresztül. Pár napja ugyanezt eljátszotta. Szűrők, olaj, stb. most lett cserélve, kb. 2 hónapja.
Volt valakinek már esetleg hasonló problémája? Tud esetleg valaki segíteni mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítséget!
AC pumpa ellenőrzése javasolt. (Na nem azért, hogy meg van-e.....hanem, hogy megfelelően működik-e.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Stibi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12737 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 14:47:37 »
Az adagolóra gondolsz?
Idézetet írta: GSR - 2015.01.05 hétfő, 12:10:00
AC pumpa ellenőrzése javasolt. (Na nem azért, hogy meg van-e.....hanem, hogy megfelelően működik-e.)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12738 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 14:57:30 »
Idézetet írta: Stibi - 2015.01.05 hétfő, 14:47:37
Az adagolóra gondolsz?
Az AC pumpa az adagoló?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12739 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 15:26:52 »
Idézetet írta: Stibi - 2015.01.05 hétfő, 14:47:37
Az adagolóra gondolsz?
Nem....a tank után van egy AC (előszállító szivattyú), jobb hátsó keréknél, ha alánézel akkor látni fogod, ha működik akkor még hallani is (csak járó motornál megy...gyújtásnál nem).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sommik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12740 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 15:37:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.04 vasárnap, 19:58:55
Megcsináltam a leirtakat az egyik "nem jó" zsiruj termóval és kajak jó...egy kis kocogást hagytam a golyónak...ennyi.
Sőt az enyémbe beraktam egy használt gyári kivett régi termót amit lecseréltettek, összenyomtam azt is és azzal is szépen működik ahogy kell...
előtte kifőztem szépen nyitott-zárt...
Részemről ennyi...aki akarja megcsinálja, aki nem az meg nem.
Helló
Ma én is megcsináltam a leírt módon a termosztátot, de sajnos semmi változás. Ugyanúgy nem melegszik. Valami más gond lesz.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12741 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 17:02:26 »
Idézetet írta: sommik - 2015.01.05 hétfő, 15:37:02
Helló
Ma én is megcsináltam a leírt módon a termosztátot, de sajnos semmi változás. Ugyanúgy nem melegszik. Valami más gond lesz.
esetleg a másik? azt nézted?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12742 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 17:07:20 »
Idézetet írta: sommik - 2015.01.05 hétfő, 15:37:02
Helló
Ma én is megcsináltam a leírt módon a termosztátot, de sajnos semmi változás. Ugyanúgy nem melegszik. Valami más gond lesz.
az olajköri....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sommik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12743 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 17:21:27 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.01.05 hétfő, 17:02:26
esetleg a másik? azt nézted?
Azt még nem. Az hogyan tudja befolyásolni a főkört, mennyire van összeköttetésbe vele, mert ahogy néztem a vízpumpa oldaláról veszi a vizet és vezeti bele a pumpa alatt lévő hűtőbe. Ha le tudnád írni ennek a körnek a felépítését azt megköszönném. Ha nem akkor ha lesz időm megbontom és átnézem azt is. Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.05 hétfő, 17:25:35 írta sommik
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12744 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 17:24:12 »
Idézetet írta: sommik - 2015.01.05 hétfő, 17:21:27
Azt még nem. Az hogyan tudja befolyásolni a főkört, mennyire van összeköttetésbe vele, mert ahogy néztem a vízpumpa oldaláról veszi a melegvizet és vezeti bele a pumpa alatt lévő fűtőbe. Ha le tudnád írni ennek a körnek a felépítését azt megköszönném. Ha nem akkor ha lesz időm megbontom és átnézem azt is. Köszi
a hűtővíz,az olaj,és így egyben mindennek a hőmérsékletét tudja befolyásolni.mint ahogy fűtés sincs ha rossz az olajköri.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sommik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12745 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 17:32:50 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.05 hétfő, 17:24:12
a hűtővíz,az olaj,és így egyben mindennek a hőmérsékletét tudja befolyásolni.mint ahogy fűtés sincs ha rossz az olajköri.
Helló, fűtés az van csak egy kicsit gyengébb. Nekem az nem tetszik hogy a főköri termosztáttól a hűtő felső pontjára kötött cső nem melegszik. Olyan mintha a termo nem engedne rá melegvizet. Ez hogy van összeköttetésbe az olajköri termo hibával.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12746 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 17:35:40 »
Idézetet írta: sommik - 2015.01.05 hétfő, 17:21:27
Azt még nem. Az hogyan tudja befolyásolni a főkört, mennyire van összeköttetésbe vele, mert ahogy néztem a vízpumpa oldaláról veszi a melegvizet és vezeti bele a pumpa alatt lévő fűtőbe. Ha le tudnád írni ennek a körnek a felépítését azt megköszönném. Ha nem akkor ha lesz időm megbontom és átnézem azt is. Köszi
A működése hasonló mint a főkörinek,és ugyan abban a vízkörben van,mint a főköri-hiszen egy vízrendszer van.
A vizet a vízszivattyútól kapja,és az a feladata,hogy "hűtse-fűtse" a motorolajat.Amíg hideg a víz a motorban,addig vélhetőleg az olaj is,így zárt állapotban az olaj nincs hűtve-ergo segíti az olaj felmelegedését.Amikor eléri a víz a megfelelő hőmérsékletet,akkor kinyit,és mivel ha a víz már üzemi hőfoknál tart így az olaj is valszeg már meleg,így "hűtést" kíván.Nyitáskor bekeringeti az olajhűtőbe a vizet,amivel egy állandó,közel azonos hőmérsékletre fog az oljahőfok is beállni-mert ekkor az olaj már melegebb a hűtővíznél(ezt a turbónak is köszönhetjük).
A baj akkor van,amikor folyamatosan átengedi a vizet.Ekkor a jéghideg víz az olaj melegítését nemhogy segíti,hanem gátolja.És a hidegvíz pedig a fűtési rendszeren keresztül bekerül a blokkba,és ellátja azt folyamatos hidegvízzel.A motor szinte soha,vagy nagyon nehezen éri el az üzemi hőmérsékletet.
És bizony úgy megy tönkre,hogy a zárófelületen egy kúpos tömítésre zár a hőeleme.Ez a tömítés eldeformálódik,és folyamatosan keringeni fog a hidegvíz a lezárt hőelem ellenére.
És akkor kaphat még hidegvizet a rendszer a kis golyócskától is a fökörin,amiről korábban tárgyaltunk.Ha erről megvagy győződve,hogy jó,akkor az olajkörit mindenképp nézd meg.Víz elfolyik kb 1 liter a kivételkor.Cseredarabot érdemes előre beszerezni,meg fagyállót.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12747 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 17:36:35 »
Idézetet írta: sommik - 2015.01.05 hétfő, 17:32:50
Helló, fűtés az van csak egy kicsit gyengébb. Nekem az nem tetszik hogy a főköri termosztáttól a hűtő felső pontjára kötött cső nem melegszik. Olyan mintha a termo nem engedne rá melegvizet. Ez hogy van összeköttetésbe az olajköri termo hibával.
az előzőben meg is kaptad a választ!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sommik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12748 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 18:00:53 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.05 hétfő, 17:35:40
A működése hasonló mint a főkörinek,és ugyan abban a vízkörben van,mint a főköri-hiszen egy vízrendszer van.
A vizet a vízszivattyútól kapja,és az a feladata,hogy "hűtse-fűtse" a motorolajat.Amíg hideg a víz a motorban,addig vélhetőleg az olaj is,így zárt állapotban az olaj nincs hűtve-ergo segíti az olaj felmelegedését.Amikor eléri a víz a megfelelő hőmérsékletet,akkor kinyit,és mivel ha a víz már üzemi hőfoknál tart így az olaj is valszeg már meleg,így "hűtést" kíván.Nyitáskor bekeringeti az olajhűtőbe a vizet,amivel egy állandó,közel azonos hőmérsékletre fog az oljahőfok is beállni-mert ekkor az olaj már melegebb a hűtővíznél(ezt a turbónak is köszönhetjük).
A baj akkor van,amikor folyamatosan átengedi a vizet.Ekkor a jéghideg víz az olaj melegítését nemhogy segíti,hanem gátolja.És a hidegvíz pedig a fűtési rendszeren keresztül bekerül a blokkba,és ellátja azt folyamatos hidegvízzel.A motor szinte soha,vagy nagyon nehezen éri el az üzemi hőmérsékletet.
És bizony úgy megy tönkre,hogy a zárófelületen egy kúpos tömítésre zár a hőeleme.Ez a tömítés eldeformálódik,és folyamatosan keringeni fog a hidegvíz a lezárt hőelem ellenére.
És akkor kaphat még hidegvizet a rendszer a kis golyócskától is a fökörin,amiről korábban tárgyaltunk.Ha erről megvagy győződve,hogy jó,akkor az olajkörit mindenképp nézd meg.Víz elfolyik kb 1 liter a kivételkor.Cseredarabot érdemes előre beszerezni,meg fagyállót.
Köszi, mindenképp megnézem. De először veszek egyet a cromaxba mert ahogy nézem máshol nincs.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12749 Dátum:
2015.01.05 hétfő, 18:12:48 »
Idézetet írta: sommik - 2015.01.05 hétfő, 18:00:53
Köszi, mindenképp megnézem. De először veszek egyet a cromaxba mert ahogy nézem máshol nincs.
nincs mert csak gyári van.utángyártottat senki sem készít.
illetve bármelyik ford szervízben is megrendelheted.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
248
249
250
251
252
253
254
[
255
]
256
257
258
259
260
261
262
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ