Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
250
251
252
253
254
255
256
[
257
]
258
259
260
261
262
263
264
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113543 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12800 Dátum:
2015.01.10 szombat, 18:24:47 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.10 szombat, 18:22:04
Köszi, akkor a csapágygolyó a vákumcsőbe, de akkor kell rá az elektromos csatlakozó vagy nem ?
áram működteti vagy csak a vákum ? Ha csak a vákum akkor minek az elektromos csatlakozó..nemértem...
"Elzárhatjuk a működtető vákuumot, ami nagyon egyszerű, de ez csak félmegoldás, ha az EGR koszos és már nem zár rendesen, gyakorlatilag nem tettünk semmit. Ez úgy történik, hogy lehúzzuk az EGR szelepre menő vákuumcsövet, beletuszkolunk egy megfelelő méretű csapágygolyót a gumikönyökbe és visszatesszük a helyére. Ha nem akarunk félmunkát végezni, szereljük ki a szelepet, tisztítsuk ki, majd egy fémlemezzel zárjuk el a kipufogógázok útját"
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12801 Dátum:
2015.01.10 szombat, 18:25:45 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.10 szombat, 17:20:01
1.
az izzó kiégett valszeg.cserélni kell.
A bontósoknak van ilyen cucca a keres kínálbn olvasgass.
2.
A refi reléje valszeg össze van égve.cseréld a relét.
3.
bal első zár működteti a többit.valszeg azzal van xarság.ha cseréled a hiba megszűnik.
Köszi a gyors reagálást.
1. Az izzó még oké is lenne, de az ütközésérzékelő?
Szerintem az volt a helyzet, hogy rossz az ütközésérzékelő, és hogy eladásnál ne tűnjön fel, vagy elvágta a lámpa zsinórját, vagy kiszedte?
2. A refi reléje hol van? Abszolút nem értek hozzá, én arra gondoltam, hogy a fényváltó kapcsolója a rossz, de ezek szerint más is lehet a hiba?
3. Ezt már hallottam, ha jól tudom FL utáni zárat kell bele venni?
Ismersz olyat, aki ezeket meg tudná csinálni?
Őszintén szólva nem akarok vaktában nekiállni ilyeneknek.
Üdv
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12802 Dátum:
2015.01.10 szombat, 18:43:31 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 18:25:45
Köszi a gyors reagálást.
1. Az izzó még oké is lenne, de az ütközésérzékelő?
Szerintem az volt a helyzet, hogy rossz az ütközésérzékelő, és hogy eladásnál ne tűnjön fel, vagy elvágta a lámpa zsinórját, vagy kiszedte?
2. A refi reléje hol van? Abszolút nem értek hozzá, én arra gondoltam, hogy a fényváltó kapcsolója a rossz, de ezek szerint más is lehet a hiba?
3. Ezt már hallottam, ha jól tudom FL utáni zárat kell bele venni?
Ismersz olyat, aki ezeket meg tudná csinálni?
Őszintén szólva nem akarok vaktában nekiállni ilyeneknek.
Üdv
1. Ütközésérzékelőt cserélni kell és helyreállítani a visszajelzést (izzó, kábel...meg kell nézni)
2. A refi reléje az utastér bizt.táblán van:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
3. Igen, fl utáni bal első zár már nem szokott szórakozni.
Egyik sem egy komoly feladat. Ha mégsem mersz nekiállni akkor szerelő.....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12803 Dátum:
2015.01.10 szombat, 18:58:16 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 18:25:45
Köszi a gyors reagálást.
1. Az izzó még oké is lenne, de az ütközésérzékelő?
Szerintem az volt a helyzet, hogy rossz az ütközésérzékelő, és hogy eladásnál ne tűnjön fel, vagy elvágta a lámpa zsinórját, vagy kiszedte?
2. A refi reléje hol van? Abszolút nem értek hozzá, én arra gondoltam, hogy a fényváltó kapcsolója a rossz, de ezek szerint más is lehet a hiba?
3. Ezt már hallottam, ha jól tudom FL utáni zárat kell bele venni?
Ismersz olyat, aki ezeket meg tudná csinálni?
Őszintén szólva nem akarok vaktában nekiállni ilyeneknek.
Üdv
A csomagtér ajtó, gondolom az ajtón lévő gombbal sem nyílik? Ezt nem írtam még.
A bal hátsó ajtónál csatlakozó kontakt hiba, vezeték, zárszerkezet lehetséges a hiba. Ebben a sorrendben kell ellenőrizni.
A bal első zárat nem piszkálnám még, csak akkor ha kintről sem nyílik viszont a kulcs gombbal igen.
Az ütközés érzékelőnél is csatlakozó, kontakt és kábel hiba ellenőrzés és utána a szenzor csere ha minden rendben.
- Ez simán kiderült volna ha vásárlás előtt ki van olvasva a hibatároló.
A műszercsoportban a légzsák visszajelző LED, tehát azt ki kell forrasztani a helyéről ahhoz, hogy ne működjön. Nagyon kicsi a valószínűsége, hogy tönkremegy a LED.
Ha tényleg belekotorásztak oda is, akkor igazi trükk mester volt az eladó.....
Reflektornál lehet a kormány kapcsoló is hibás vagy relé.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.10 szombat, 19:05:14 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12804 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:02:55 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.10 szombat, 18:43:31
1. Ütközésérzékelőt cserélni kell és helyreállítani a visszajelzést (izzó, kábel...meg kell nézni)
2. A refi reléje az utastér bizt.táblán van:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
3. Igen, fl utáni bal első zár már nem szokott szórakozni.
Egyik sem egy komoly feladat. Ha mégsem mersz nekiállni akkor szerelő.....
1. Akkor keresek egy bontott ütközésérzékelőt, azt még talán ki is tudnám cserélni, nem nagy szám, viszont a visszajelző izzót vagy a kábelt már nem tudom hogy ellenőrizzem, az izzóhoz hogy lehet hozzáférni?
2. A refi reléjét mindenképpen megnézem, ha jól vettem ki, akkor az F21 - 15A - Light Switch-et keressem? Ha nem az a hibás, akkor gondolom esélyes, hogy maga az index karban lévő fényváltó kapcsoló a hibás, és cserélni kell akkor?
3. akkor gondolom keressek egy FL utáni bal első zárat, vagy csak egy része kell, vagy hogy keressem bontottan? Ha nem oldja meg a problémát, akkor átvezető kábel szakadás lesz?
Egyébként ha valaki tud olyan szakit, aki így egyben ránézne, nekem az is jó lenne, mert pl. multiméterem sincs, meg azt se tudom hol keressem a légzsákvisszajelző vezetékét, stb.
A zárat meg lehet ki se tudnám cserélni leírás nélkül...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12805 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:04:39 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 19:02:55
1. Akkor keresek egy bontott ütközésérzékelőt, azt még talán ki is tudnám cserélni, nem nagy szám, viszont a visszajelző izzót vagy a kábelt már nem tudom hogy ellenőrizzem, az izzóhoz hogy lehet hozzáférni?
2. A refi reléjét mindenképpen megnézem, ha jól vettem ki, akkor az F21 - 15A - Light Switch-et keressem? Ha nem az a hibás, akkor gondolom esélyes, hogy maga az index karban lévő fényváltó kapcsoló a hibás, és cserélni kell akkor?
3. akkor gondolom keressek egy FL utáni bal első zárat, vagy csak egy része kell, vagy hogy keressem bontottan? Ha nem oldja meg a problémát, akkor átvezető kábel szakadás lesz?
Egyébként ha valaki tud olyan szakit, aki így egyben ránézne, nekem az is jó lenne, mert pl. multiméterem sincs, meg azt se tudom hol keressem a légzsákvisszajelző vezetékét, stb.
A zárat meg lehet ki se tudnám cserélni leírás nélkül...
2. A Light Switch az a világítás kapcsoló.
A High Beam Relay-t keresd.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12806 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:09:24 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.10 szombat, 18:58:16
A csomagtér ajtó, gondolom a ajtón lévő gombbal sem nyílik? Ezt nem írtam még.
A bal hátsó ajtónál csatlakozó kontakt hiba, vezeték, zárszerkezet lehetséges a hiba. Ebben a sorrendben kell ellenőrizni.
A bal első zárat nem piszkálnám még, csak akkor ha kintről sem nyílik viszont a kulcs gombbal igen.
Az ütközés érzékelőnél is csatlakozó, kontakt és kábel hiba ellenőrzés és utána a szenzor csere ha minden rendben.
- Ez simán kiderült volna ha vásárlás előtt ki van olvasva a hibatároló.
A műszercsoportban a légzsák visszajelző LED, tehát azt ki kell forrasztani a helyéről ahhoz, hogy ne működjön. Nagyon kicsi a valószínűsége, hogy tönkremegy a LED.
Ha tényleg belekotorásztak oda is, akkor igazi trükk mester volt az eladó.....
Reflektornál lehet a kormány kapcsoló is hibás vagy relé.
-A csomagtérajtó a kulcson lévő gombbal nyílik, csak a benti gombbal nem, de volt amikor már kinyitotta, de most abszolút nem.
-A bal hátsó ajtónál akkor gondolom le kell szednem a burkolatot, és ott bent nézni a csatlakozót, meg utána az átvezetőt? Bentről kézzel zárható, illetve a zárszerkezet nyit zár, csak a KP zár nem vezérli.
-Az ütközésérzékelőt ki tudom cserélni, meg előtte befújkálom WD40-el a csatit, de a visszajelző lámpájának a kábelét nem tudom hogy találom meg, gondolom fogta, és elvágta a kábelt, hogy ne égjen a visszajelző?
-a F21 - 15A - Light Switch relét holnap megnézem, ha nem az, akkor meg veszek egy bontott info gombos indexkart, ezt talán magam is meg tudom oldani
Köszi srácok
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12807 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:11:36 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 19:09:24
-A csomagtérajtó a kulcson lévő gombbal nyílik, csak a benti gombbal nem, de volt amikor már kinyitotta, de most abszolút nem.
-A bal hátsó ajtónál akkor gondolom le kell szednem a burkolatot, és ott bent nézni a csatlakozót, meg utána az átvezetőt? Bentről kézzel zárható, illetve a zárszerkezet nyit zár, csak a KP zár nem vezérli.
-Az ütközésérzékelőt ki tudom cserélni, meg előtte befújkálom WD40-el a csatit, de a visszajelző lámpájának a kábelét nem tudom hogy találom meg, gondolom fogta, és elvágta a kábelt, hogy ne égjen a visszajelző?
-a F21 - 15A - Light Switch relét holnap megnézem, ha nem az, akkor meg veszek egy bontott info gombos indexkart, ezt talán magam is meg tudom oldani
Köszi srácok
neked az utastéri bal felső relét kell megnézned, az a refi reléje. K244 Glovebox Relay Layout
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
a 4es a neved meleet mire utal? csak mert van egy ilyen nevezetű ismerősöm,aki sportol...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12808 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:13:03 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.01.10 szombat, 18:24:47
"Elzárhatjuk a működtető vákuumot, ami nagyon egyszerű, de ez csak félmegoldás, ha az EGR koszos és már nem zár rendesen, gyakorlatilag nem tettünk semmit. Ez úgy történik, hogy lehúzzuk az EGR szelepre menő vákuumcsövet, beletuszkolunk egy megfelelő méretű csapágygolyót a gumikönyökbe és visszatesszük a helyére. Ha nem akarunk félmunkát végezni, szereljük ki a szelepet, tisztítsuk ki, majd egy fémlemezzel zárjuk el a kipufogógázok útját"
de minek azt elzárni? Nekem minden ugyanúgy van csak le van dugózva hogy ne szívja a mocskot.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12809 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:14:33 »
Idézetet írta: attila82 - 2015.01.10 szombat, 19:13:03
de minek azt elzárni? Nekem minden ugyanúgy van csak le van dugózva hogy ne szívja a mocskot.
asszem a mienk csak simán elektromos, nem vákuumos. De egyéblént felesleges a kis golyóval szórakozni, simán le kell vakolni,azt kész.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12810 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:15:16 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.01.10 szombat, 19:14:33
asszem a mienk csak simán elektromos, nem vákuumos. De egyéblént felesleges a kis golyóval szórakozni, simán le kell vakolni,azt kész.
fordítva
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12811 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:17:38 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.01.10 szombat, 19:11:36
neked az utastéri bal felső relét kell megnézned, az a refi reléje. K244 Glovebox Relay Layout
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
a 4es a neved meleet mire utal? csak mert van egy ilyen nevezetű ismerősöm,aki sportol...
köszi, holnap megnézem a relét!
ha nem, akkor meg bontott info gombos index kar...
a 4-es csak azért van a nevem után, mert a gmail címem is ez, könnyebb megjegyezni egyféle user nevet mindenhol
ott meg azért lett ez, mert a többi foglalt volt már.
egyébként nem sportolok jelenleg, régen is csak hobbi szinten, de most tervezem, hogy tavasszal megint nekiállok biciklizni, a kombi mondeoba jól el fog férni még 2 bicikli is
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12812 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:23:48 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 19:09:24
-A csomagtérajtó a kulcson lévő gombbal nyílik, csak a benti gombbal nem, de volt amikor már kinyitotta, de most abszolút nem.
-A bal hátsó ajtónál akkor gondolom le kell szednem a burkolatot, és ott bent nézni a csatlakozót, meg utána az átvezetőt? Bentről kézzel zárható, illetve a zárszerkezet nyit zár, csak a KP zár nem vezérli.
-Az ütközésérzékelőt ki tudom cserélni, meg előtte befújkálom WD40-el a csatit, de a visszajelző lámpájának a kábelét nem tudom hogy találom meg, gondolom fogta, és elvágta a kábelt, hogy ne égjen a visszajelző?
-a F21 - 15A - Light Switch relét holnap megnézem, ha nem az, akkor meg veszek egy bontott info gombos indexkart, ezt talán magam is meg tudom oldani
Köszi srácok
Még mindig nem tisztázott, hogy a csomagtérajtón lévő gombbal nyílik-e a csomagtérajtó.
A bal hátsónál a csatlkaozó a B-oszlopnál van, ahol bemennek a vezetékek az ajtóba. első sorban ott kell ellenőrizni és csak utána az ajtókárpit lebontás után a zárnál.
A légzsák visszajelzőnél -ahogyan írtam már- a műszercsoport paneljére forrasztott LED jelez vissza.
Első körben érdemes egy műszerteszt keretében megnézni, hogy egyébként világít-e a LED. Ezután tovább menni a hibakeresésben.
Minden javítás/csere előtt ki kell deríteni és meg kell állapítani, határozni a hibát vagy hibás alkatrész vagy alkatrészeket.
Addig ne vásárolj semmit vaktában!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12813 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:29:49 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.10 szombat, 19:23:48
Még mindig nem tisztázott, hogy a csomagtérajtón lévő gombbal nyílik-e a csomagtérajtó.
A bal hátsónál a csatlkaozó a B-oszlopnál van, ahol bemennek a vezetékek az ajtóba. első sorban ott kell ellenőrizni és csak utána az ajtókárpit lebontás után a zárnál.
A légzsák visszajelzőnél -ahogyan írtam már- a műszercsoport paneljére forrasztott LED jelez vissza.
Első körben érdemes egy műszerteszt keretében megnézni, hogy egyébként világít-e a LED. Ezután tovább menni a hibakeresésben.
Minden javítás/csere előtt ki kell deríteni és meg kell állapítani, határozni a hibát vagy hibás alkatrész vagy alkatrészeket.
Addig ne vásárolj semmit vaktában!
Csak a kulcson lévő gombbal nyílik a csomagtérajtó...
Gondolom ez nem jó hír
A légzsák visszajelzőt gondolom gyári diaggal lehet megnézni műszerteszttel...
Ahhoz meg én kevés leszek itthon, ha ehhez ajánlanátok valakit akihez el tudom majd vinni, azt megköszönöm
A reflektornak meg a záraknak neki esik szerintem én is, szeretek barkácsolni, bár a szétszerelés jobban megy, mint az összeszerelés
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12814 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:32:10 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 19:29:49
Csak a kulcson lévő gombbal nyílik a csomagtérajtó...
Gondolom ez nem jó hír
A légzsák visszajelzőt gondolom gyári diaggal lehet megnézni műszerteszttel...
Ahhoz meg én kevés leszek itthon, ha ehhez ajánlanátok valakit akihez el tudom majd vinni, azt megköszönöm
A reflektornak meg a záraknak neki esik szerintem én is, szeretek barkácsolni, bár a szétszerelés jobban megy, mint az összeszerelés
Nem kell gyári diag.
Műszertesztet otthon is tudsz csinálni:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerteszt.pdf
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12815 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:35:29 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 19:29:49
Csak a kulcson lévő gombbal nyílik a csomagtérajtó...
Gondolom ez nem jó hír
A légzsák visszajelzőt gondolom gyári diaggal lehet megnézni műszerteszttel...
Ahhoz meg én kevés leszek itthon, ha ehhez ajánlanátok valakit akihez el tudom majd vinni, azt megköszönöm
A reflektornak meg a záraknak neki esik szerintem én is, szeretek barkácsolni, bár a szétszerelés jobban megy, mint az összeszerelés
Akkor sajnos esélyes a bal első ajtózár hiba, de ehhez én kizárnám a csomagtérajtó gombot és az átvezetőt. Ha valamelyikkel gond van, akkor is figyelmen kívül hagyhatja a nyitó gombok jeleit a GEM. (ez nyitja a csomagtér zárat)
Nem csak gyári diaggal lehet a légzsák rendszer ellenőrizni. Az általam említett műszerteszthez nem kell semmi csak az autód.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/M%C5%B1szerteszt
Az ütközés érzékelő és egyéb ellenőrzésekhez nem árt ha van diagnosztikai műszer kéznél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12816 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:36:13 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.10 szombat, 19:32:10
Nem kell gyári diag.
Műszertesztet otthon is tudsz csinálni:
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerteszt.pdf
köszi, ezt már olvastam, csak nem jutott eszembe most
akkor holnap neki esek ezeknek, ha elakadok, ami biztos, akkor majd jövök kérdezősködni
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12817 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:40:07 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.10 szombat, 19:35:29
Akkor sajnos esélyes a bal első ajtózár hiba, de ehhez én kizárnám a csomagtérajtó gombot és az átvezetőt. Ha valamelyikkel gond van, akkor is figyelmen kívül hagyhatja a nyitó gombok jeleit a GEM. (ez nyitja a csomagtér zárat)
Nem csak gyári diaggal lehet a légzsák rendszer ellenőrizni. Az általam említett műszerteszthez nem kell semmi csak az autód.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/M%C5%B1szerteszt
Az ütközés érzékelő és egyéb ellenőrzésekhez nem árt ha van diagnosztikai műszer kéznél.
hibakódot gondolom nem tudok törölni csak diagnosztikai műszerrel.
szóval amikor oda jutok, hogy ütközésérzékelőt cserélek, akkor mindenképp kell majd egy diagnosztika, a törlés miatt, gondolom én.
holnap mindenesetre lecsekkolom amit mondtatok most, és ha marad kérdés, akkor jövök
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12818 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:41:57 »
még egy kérdés, ami közbe eszembe jutott...
ezek a hibakódok amit írtam remélem nincsenek összefüggésben magával a légzsákkal, azt gondolom külön írná a hibatároló, hogy a légzsák is rossz, nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12819 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:49:57 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 19:41:57
még egy kérdés, ami közbe eszembe jutott...
ezek a hibakódok amit írtam remélem nincsenek összefüggésben magával a légzsákkal, azt gondolom külön írná a hibatároló, hogy a légzsák is rossz, nem?
Hibatároló csak hibát ír, hibás alkatrészt nem tud meghatározni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12820 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:51:09 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 19:40:07
hibakódot gondolom nem tudok törölni csak diagnosztikai műszerrel.
szóval amikor oda jutok, hogy ütközésérzékelőt cserélek, akkor mindenképp kell majd egy diagnosztika, a törlés miatt, gondolom én.
holnap mindenesetre lecsekkolom amit mondtatok most, és ha marad kérdés, akkor jövök
Hibatároló csak megfelelő diagnosztikai műszerrel lehetséges, ami a hibakeresésnél is jó ha van!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12821 Dátum:
2015.01.10 szombat, 19:58:21 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 19:17:38
köszi, holnap megnézem a relét!
ha nem, akkor meg bontott info gombos index kar...
a 4-es csak azért van a nevem után, mert a gmail címem is ez, könnyebb megjegyezni egyféle user nevet mindenhol
ott meg azért lett ez, mert a többi foglalt volt már.
egyébként nem sportolok jelenleg, régen is csak hobbi szinten, de most tervezem, hogy tavasszal megint nekiállok biciklizni, a kombi mondeoba jól el fog férni még 2 bicikli is
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12822 Dátum:
2015.01.10 szombat, 20:10:50 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.10 szombat, 19:49:57
Hibatároló csak hibát ír, hibás alkatrészt nem tud meghatározni.
persze, ezt tudom, csak gondoltam, hogy csak jelezné a hibatárolóba hibaként külön, ha maga a légzsák nem működne?
gondolom ha kicserélem az ütközésérzékelőt, akkor mindenképp diaggal törölni kell a hibát, különben úgyse fog működni a légzsák, amíg ott a tárolt hiba.
viszont lehet akkor ennek a műveletnek nem állok neki egyedül, mert itt tényleg nem árt, ha van egy diag kéznél.
nem tudtok valakit, aki ezt megcsinálná nekem majd?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12823 Dátum:
2015.01.10 szombat, 20:13:31 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 20:10:50
persze, ezt tudom, csak gondoltam, hogy csak jelezné a hibatárolóba hibaként külön, ha maga a légzsák nem működne?
gondolom ha kicserélem az ütközésérzékelőt, akkor mindenképp diaggal törölni kell a hibát, különben úgyse fog működni a légzsák, amíg ott a tárolt hiba.
viszont lehet akkor ennek a műveletnek nem állok neki egyedül, mert itt tényleg nem árt, ha van egy diag kéznél.
nem tudtok valakit, aki ezt megcsinálná nekem majd?
Hibatárolót sokan tudunk olvasni/törölni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12824 Dátum:
2015.01.10 szombat, 20:21:04 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.10 szombat, 20:13:31
Hibatárolót sokan tudunk olvasni/törölni.
Most jutott eszembe, hogy írtad is nekem
Holnap nekiesek a dolgoknak, és utána lehet, hogy kérek majd egy kis segítséget, ha hibatárolót kell törölni majd.
Előtte valószínű szerzek majd egy bontott ütközésérzékelőt.
Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12825 Dátum:
2015.01.10 szombat, 20:21:57 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 20:10:50
persze, ezt tudom, csak gondoltam, hogy csak jelezné a hibatárolóba hibaként külön, ha maga a légzsák nem működne?
gondolom ha kicserélem az ütközésérzékelőt, akkor mindenképp diaggal törölni kell a hibát, különben úgyse fog működni a légzsák, amíg ott a tárolt hiba.
viszont lehet akkor ennek a műveletnek nem állok neki egyedül, mert itt tényleg nem árt, ha van egy diag kéznél.
nem tudtok valakit, aki ezt megcsinálná nekem majd?
Az a kérdés helyileg hol, merre vagy.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
sztupy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12826 Dátum:
2015.01.10 szombat, 20:23:06 »
Sziasztok, az történik most az autümmal, hogy ha el akarom indítani, akkor gyakran olyan, mintha csak az önindító forogna, de nem hajtja meg a motort egyáltalán. Néha, ha újrapróbálom, vagy picit belököm az autót akkor pöcre indul, és nem produkál más hibajelenséget. Angol fórumokon úgy láttam, hogy hasonlóra azt írják, hogy ha szerencsém van csak egy önindító csere, ha nincs akkor önindító+kuplung+lendkerék. Azt valahogy el tudom házilag dönteni, hogy melyik?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12827 Dátum:
2015.01.10 szombat, 20:27:09 »
ez öndindító. Miért lenne kuplung hiba?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12828 Dátum:
2015.01.10 szombat, 20:29:47 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.10 szombat, 20:21:57
Az a kérdés helyileg hol, merre vagy.
Budapest, de a környékre bárhova elmegyek, ha ért hozzá az illető, mert volt már egy-két eset, amikor nem így volt, tudnék mesélni dolgokat szerelőkről
Azért jövök inkább már most ide informálódni, hogy jó kezekben legyen az autó
sztupy:
szerintem bendix, nekem a lada csinált ilyet anno, vettem bele bontott önindítót.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12829 Dátum:
2015.01.10 szombat, 20:40:04 »
Idézetet írta: sztupy - 2015.01.10 szombat, 20:23:06
Sziasztok, az történik most az autümmal, hogy ha el akarom indítani, akkor gyakran olyan, mintha csak az önindító forogna, de nem hajtja meg a motort egyáltalán. Néha, ha újrapróbálom, vagy picit belököm az autót akkor pöcre indul, és nem produkál más hibajelenséget. Angol fórumokon úgy láttam, hogy hasonlóra azt írják, hogy ha szerencsém van csak egy önindító csere, ha nincs akkor önindító+kuplung+lendkerék. Azt valahogy el tudom házilag dönteni, hogy melyik?
Bendix... ha nagyon ügyes vagy, 10 alatt meg lehet oldani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sanyó69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12830 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 10:23:49 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.10 szombat, 20:29:47
Budapest, de a környékre bárhova elmegyek, ha ért hozzá az illető, mert volt már egy-két eset, amikor nem így volt, tudnék mesélni dolgokat szerelőkről
Azért jövök inkább már most ide informálódni, hogy jó kezekben legyen az autó
sztupy:
szerintem bendix, nekem a lada csinált ilyet anno, vettem bele bontott önindítót.
Én is sokat kerestem jó szerelőt és Törökbálinton találtam KORREKT srác,ha kell megadom az elérhetőségét.
Naplózva
MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12831 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 12:22:26 »
Idézetet írta: sanyó69 - 2015.01.11 vasárnap, 10:23:49
Én is sokat kerestem jó szerelőt és Törökbálinton találtam KORREKT srác,ha kell megadom az elérhetőségét.
Köszi, egyelőre már kaptam ígéretet itt, hogy ránéznek nekem, ha valami miatt nem jönne össze, akkor kereslek.
Más:
-Kimentem a kocsihoz, bár esőben sok mindenre nem jutottam, így is eláztam, amíg kicseréltem a két vízlehúzó gumit, meg megpróbáltam kiszedni a távolsági fényszóró reléjét, de nem nagyon jött, kitépni meg nem akarom. Én vagyok a béna, vagy nem húztam eléggé?
-A zárra rá se néztem, mert akkora már szépen eláztam.
-A tesztet megcsináltam, és nem világít egyik légzsák visszajelző se a tesztnél se:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwd0g1NlA4U29BVUk/view?usp=sharing
Szerintetek mi a helyzet? Nem működött az ütközésérzékelő, és elvágta a légzsákvisszajelző kábelét, hogy ne világítson?
Ehhez én már biztos kevés leszek, úgyhogy szakértői segítséget kérek mindenképp
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12832 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 12:27:02 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.11 vasárnap, 12:22:26
Köszi, egyelőre már kaptam ígéretet itt, hogy ránéznek nekem, ha valami miatt nem jönne össze, akkor kereslek.
Más:
-Kimentem a kocsihoz, bár esőben sok mindenre nem jutottam, így is eláztam, amíg kicseréltem a két vízlehúzó gumit, meg megpróbáltam kiszedni a távolsági fényszóró reléjét, de nem nagyon jött, kitépni meg nem akarom. Én vagyok a béna, vagy nem húztam eléggé?
-A zárra rá se néztem, mert akkora már szépen eláztam.
-A tesztet megcsináltam, és nem világít egyik légzsák visszajelző se a tesztnél se:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwd0g1NlA4U29BVUk/view?usp=sharing
Szerintetek mi a helyzet? Nem működött az ütközésérzékelő, és elvágta a légzsákvisszajelző kábelét, hogy ne világítson?
Ehhez én már biztos kevés leszek, úgyhogy szakértői segítséget kérek mindenképp
lehetséges,hogy pont azért nem jön ki a relé mert jól összeégett,és meg is olvadt az aljzata is....
diag mindenképp kellene a továbbiakhoz.ebben tudok neked karitatív segítséget nyújtani halásztelken.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12833 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 12:32:47 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.11 vasárnap, 12:27:02
lehetséges,hogy pont azért nem jön ki a relé mert jól összeégett,és meg is olvadt az aljzata is....
diag mindenképp kellene a továbbiakhoz.ebben tudok neked karitatív segítséget nyújtani halásztelken.
Köszi, ha szükség lesz rá megkereslek
Remélem azért a légzsákok a helyükön vannak, és csak az ütközésérzékelő a baja, meg a visszajelző, amit szétbarmoltak.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12834 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 12:40:03 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.11 vasárnap, 12:22:26
Köszi, egyelőre már kaptam ígéretet itt, hogy ránéznek nekem, ha valami miatt nem jönne össze, akkor kereslek.
Más:
-Kimentem a kocsihoz, bár esőben sok mindenre nem jutottam, így is eláztam, amíg kicseréltem a két vízlehúzó gumit, meg megpróbáltam kiszedni a távolsági fényszóró reléjét, de nem nagyon jött, kitépni meg nem akarom. Én vagyok a béna, vagy nem húztam eléggé?
-A zárra rá se néztem, mert akkora már szépen eláztam.
-A tesztet megcsináltam, és nem világít egyik légzsák visszajelző se a tesztnél se:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwd0g1NlA4U29BVUk/view?usp=sharing
Szerintetek mi a helyzet? Nem működött az ütközésérzékelő, és elvágta a légzsákvisszajelző kábelét, hogy ne világítson?
Ehhez én már biztos kevés leszek, úgyhogy szakértői segítséget kérek mindenképp
A légzsákvezérlő hibatárolóját ki kell olvasni. Írtam már ezt is.
Egy légzsák visszajelző van a műszercsoportban. LED van forrasztva az óracsoport paneljára (ha nincs kiszedve). Nem hiszem, hogy ki tudták keresni a légzsákvezérlő adatvezetékét. De ha elvágják, akkor is világítani kellene a LED-nek.
Megint csak megfelelő diagnosztikai készülékkel történő légszákvezérlő hibatároló kiolvasást említek, mert azzal kiolvasható -elvileg- a kontroll lámpa áramköre is, hogy nem zárlatos vagy szakadt-e.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12835 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 12:56:22 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.11 vasárnap, 12:40:03
A légzsákvezérlő hibatárolóját ki kell olvasni. Írtam már ezt is.
Egy légzsák visszajelző van a műszercsoportban. LED van forrasztva az óracsoport paneljára (ha nincs kiszedve). Nem hiszem, hogy ki tudták keresni a légzsákvezérlő adatvezetékét. De ha elvágják, akkor is világítani kellene a LED-nek.
Megint csak megfelelő diagnosztikai készülékkel történő légszákvezérlő hibatároló kiolvasást említek, mert azzal kiolvasható -elvileg- a kontroll lámpa áramköre is, hogy nem zárlatos vagy szakadt-e.
obd-n keresztül ezek voltak tárolt hibakódok:
B2296 visszatartó rendszer - ütközés érékelő hiba
B1870 légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat az akkumulátorhoz
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12836 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 13:07:05 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.11 vasárnap, 12:56:22
obd-n keresztül ezek voltak tárolt hibakódok:
B2296 visszatartó rendszer - ütközés érékelő hiba
B1870 légzsák figyelmeztető lámpa áramkör zárlat az akkumulátorhoz
Na látod, vizsgálja is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12837 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 13:10:06 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.11 vasárnap, 13:07:05
Na látod, vizsgálja is.
a továbbiakhoz én már kevés lennék, majd kereslek jövő héten
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12838 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 20:50:11 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.11 vasárnap, 12:22:26
-A tesztet megcsináltam, és nem világít egyik légzsák visszajelző se a tesztnél se:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwd0g1NlA4U29BVUk/view?usp=sharing
Ennél a tesztnél akárhogy nyomkodod a légzsák piktogram senkinél sem világit, nem csak nálad...az a funkció ilyenkor már rég lefutott.
gyujtás ráadás után "X" ideig világit mig lefut CAN-en az ellenőrzés...ha jó elalszik, ha nem akkor meg világit nyilván.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12839 Dátum:
2015.01.11 vasárnap, 21:14:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.11 vasárnap, 20:50:11
Ennél a tesztnél akárhogy nyomkodod a légzsák piktogram senkinél sem világit, nem csak nálad...az a funkció ilyenkor már rég lefutott.
gyujtás ráadás után "X" ideig világit mig lefut CAN-en az ellenőrzés...ha jó elalszik, ha nem akkor meg világit nyilván.
Sajnos nekem ott se vilagit, hibakod is van rola, hogy nem eg.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12840 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 19:24:28 »
Sziasztok!
Nemrég feltettem a kérdést, hogy mitől kerepel meg csörög a motorom hidegen, illetve 2000 rpm-nél, amikor előtöltést állít az adagoló.
Amit biztosan tudok, hogy hibakód nem utal az adagolóhibára, illetve a kocsi meg is, és a fogyasztása is átlagos, 7 liter vegyesben.
Most kétszer Mol EVO dízelt raktam bele, mert volt hozzá kuponom, illetve meg is volt hajtva kicsit pályán, már ettől jobb lett a hangja egy kicsit, viszont a mostani tankoláskor raktam bele egy flakon STP dízel injektortisztítót, és szinte megszűnt az összes furcsa hang, ami zavart, reggel 2 fokban is elég csendesen indult, illetve menet közben volt olyan, amikor már nem is hallottam a 2000 rpm körül, hogy becsörög a motor, maximum padlógáznál hallani még. Szerintem a csúcsok miatt van, gondolom nem ártana kiszedni, és bevizsgálni őket, vagy hagyjam így, és kapjon még egy adag STP-t majd? A későbbiekben pedig 1 dl 2T olajat akarok rakni bele tankonként, eddig több pozitív tapasztalatot hallottam róla, mint negatívat.
Amit még ki akarok próbálni, az következő olajcserekor egy hidrotőke tisztító cuccot belerakni a régi olajba, és hadd dolgozzon kicsit, mielőtt az új olajat majd belerakom, viszont attól félek, hogy az olajszivattyú szűrője eltömődik, vagy a turbo meghal tőle... Nehéz hozzáférni az olajszivattyú szűrőjéhez, hogy utána az is cserélve legyen, illetve milyen veszélye van a turbora nézve egy ilyen mutatványnak?
Üdv
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12841 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 19:27:56 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.12 hétfő, 19:24:28
Sziasztok!
Nemrég feltettem a kérdést, hogy mitől kerepel meg csörög a motorom hidegen, illetve 2000 rpm-nél, amikor előtöltést állít az adagoló.
Amit biztosan tudok, hogy hibakód nem utal az adagolóhibára, illetve a kocsi meg is, és a fogyasztása is átlagos, 7 liter vegyesben.
Most kétszer Mol EVO dízelt raktam bele, mert volt hozzá kuponom, illetve meg is volt hajtva kicsit pályán, már ettől jobb lett a hangja egy kicsit, viszont a mostani tankoláskor raktam bele egy flakon STP dízel injektortisztítót, és szinte megszűnt az összes furcsa hang, ami zavart, reggel 2 fokban is elég csendesen indult, illetve menet közben volt olyan, amikor már nem is hallottam a 2000 rpm körül, hogy becsörög a motor, maximum padlógáznál hallani még. Szerintem a csúcsok miatt van, gondolom nem ártana kiszedni, és bevizsgálni őket, vagy hagyjam így, és kapjon még egy adag STP-t majd? A későbbiekben pedig 1 dl 2T olajat akarok rakni bele tankonként, eddig több pozitív tapasztalatot hallottam róla, mint negatívat.
Amit még ki akarok próbálni, az következő olajcserekor egy hidrotőke tisztító cuccot belerakni a régi olajba, és hadd dolgozzon kicsit, mielőtt az új olajat majd belerakom, viszont attól félek, hogy az olajszivattyú szűrője eltömődik, vagy a turbo meghal tőle... Nehéz hozzáférni az olajszivattyú szűrőjéhez, hogy utána az is cserélve legyen, illetve milyen veszélye van a turbora nézve egy ilyen mutatványnak?
Üdv
Csinálj egy ilyet:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/%C3%9Czemanyagrendszer_tiszt%C3%ADt%C3%A1s_Liqui_Moly-val
A motoröblítőt (én) hanyagolnám.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12842 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 19:42:31 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.12 hétfő, 19:27:56
Csinálj egy ilyet:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/%C3%9Czemanyagrendszer_tiszt%C3%ADt%C3%A1s_Liqui_Moly-val
A motoröblítőt (én) hanyagolnám.
Köszi, viszont ez most egy kicsit magas nekem, hogy miért kell a résolajcsövet megbontani?
Mit csinál ez az üzemanyagrendszerrel így?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12843 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 20:07:13 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.12 hétfő, 19:42:31
Köszi, viszont ez most egy kicsit magas nekem, hogy miért kell a résolajcsövet megbontani?
Mit csinál ez az üzemanyagrendszerrel így?
Közbe megtaláltam a leírását:
http://www.webautoshop.hu/id/00250_Liqui-Moly_Dieseloblito__500_ml____DIESEL__
Viszont akkor simán bele is lehet borítani a tankba tankolás közbe, mondjuk 50 literhez a flakont...
Lehet következőre kap egy ilyet.
Ettől függetlenül egy hidrotőke tisztító (motoröblítő) se lenne rossz szerintem, csak félek, hogy hazavágja a turbot.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12844 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 20:12:40 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.12 hétfő, 19:42:31
Köszi, viszont ez most egy kicsit magas nekem, hogy miért kell a résolajcsövet megbontani?
Mit csinál ez az üzemanyagrendszerrel így?
Résolajcsövekhez nem kell nyúlni.....a nyomó és visszafolyó üzemanyag csöveket kell megbontani. Kicsit hatásosabb a tisztítás így, mint a tankba (10-50l GO-hoz) öntöd.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12845 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 20:17:27 »
Sziasztok, érdeklődnék hogy kb. mennyibe kerül a porlasztócsúcs csere munkadíjja (csere, gondolom beállítás is) átlagosan, mivel én kézben viszem a porlasztókat és az új csúcsokat.
Akinek van tapasztalata kb. milyen öszeg a reális ezért a munkáért?
Nekem azt mondták 32eft/ db az új csúcs a porlasztótartóba történő beszereléssel együtt, amit én sokaltam és rákérdeztem mennyi lenne ha én vinném a csúcsokat és csak be kellene rakni a porlasztótartóba?
Erre a válasz: Miért van vmi jó kedvezményem esetleg a csúcsokra?
Mondom én: Nincs, de legolcsóbban 21 eft/db körül megtudom szerezni.
Erre a válasz: Nagy hallgatás után!!! Hát akkor is ugyanott lennék, mivel kb. 12 eft/db összeget felszámolnak ők csak a cserére.
Segítséget kérnék pest megyén, ill. Pesten belül kit javasoltok csúcs cserére?
Köszönök mindent előre is.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12846 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 20:18:27 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.12 hétfő, 20:12:40
Résolajcsövekhez nem kell nyúlni.....a nyomó és visszafolyó üzemanyag csöveket kell megbontani. Kicsit hatásosabb a tisztítás így, mint a tankba (10-50l GO-hoz) öntöd.
Oké, de nem lesz utána levegős az üzemanyagrendszer?
Inkább beleöntök 2 flakont két egymás utáni tankoláskor, aztán jónapot
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12847 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 20:20:17 »
Idézetet írta: siki83 - 2015.01.12 hétfő, 20:17:27
Sziasztok, érdeklődnék hogy kb. mennyibe kerül a porlasztócsúcs csere munkadíjja (csere, gondolom beállítás is) átlagosan, mivel én kézben viszem a porlasztókat és az új csúcsokat.
Akinek van tapasztalata kb. milyen öszeg a reális ezért a munkáért?
Nekem azt mondták 32eft/ db az új csúcs a porlasztótartóba történő beszereléssel együtt, amit én sokaltam és rákérdeztem mennyi lenne ha én vinném a csúcsokat és csak be kellene rakni a porlasztótartóba?
Erre a válasz: Miért van vmi jó kedvezményem esetleg a csúcsokra?
Mondom én: Nincs, de legolcsóbban 21 eft/db körül megtudom szerezni.
Erre a válasz: Nagy hallgatás után!!! Hát akkor is ugyanott lennék, mivel kb. 12 eft/db összeget felszámolnak ők csak a cserére.
Segítséget kérnék pest megyén, ill. Pesten belül kit javasoltok csúcs cserére?
Köszönök mindent előre is.
hát akkor oda ne vidd. Keresd Vik-et, vagy lehet vmelyik fórumtárs megcsinálja neked.
Résolajcső le, régi csúcsok ki, újak be, résolajcső vissza. nem egy nagy mutatvány. Bontottnál érdemes a tűzkarikát cserélni, viszont ha újat teszel bele, akkor semmi extra.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12848 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 20:32:51 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.01.12 hétfő, 20:20:17
hát akkor oda ne vidd. Keresd Vik-et, vagy lehet vmelyik fórumtárs megcsinálja neked.
Résolajcső le, régi csúcsok ki, újak be, résolajcső vissza. nem egy nagy mutatvány. Bontottnál érdemes a tűzkarikát cserélni, viszont ha újat teszel bele, akkor semmi extra.
Köszi, de én az új csúcsokat szeretném belerakatni magába a porlasztóba, ennek az ára érdekelne!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12849 Dátum:
2015.01.12 hétfő, 20:33:18 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.12 hétfő, 20:18:27
Oké, de nem lesz utána levegős az üzemanyagrendszer?
Inkább beleöntök 2 flakont két egymás utáni tankoláskor, aztán jónapot
Nem lesz levegős, ha mindent jól csinálsz.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
250
251
252
253
254
255
256
[
257
]
258
259
260
261
262
263
264
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ