Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:00:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
252
253
254
255
256
257
258
[
259
]
260
261
262
263
264
265
266
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5104683 alkalommal)
0 Felhasználó és 220 vendég van a témában
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12900 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 20:05:30 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.18 vasárnap, 19:58:46
Említettem, hogy kereslet-kínálat függő.
FL előtti bal hátsó lenne jó áron, kérdés, hogy az első is rossz-e, ami vezérli...
érdemes méregetni?
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12901 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 20:35:44 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.18 vasárnap, 17:43:18
Na ehhez kell majd GSR is, mert megnézte alul, most meg már sötét van, ha kimennék se tudnám megnézni.
Lenne neked egyébként?
Amúgy mit jelez akkor az utasoldali légzsákvisszajelző? Amikor ráadom a gyújtást villog párat, aztán elalszik...
OBD-n keresztül már nem dob hibát, csak az EGR-t, de az amúgy is le van kötve.
Nyílna most a légzsák rossz súlyérzékelővel, vagy nem, és mindenképp csere?
Ha nincs hibakód akkor miből gondolod,hogy rossz a foglaltságérzékelő/súlyérzékelő?Villog párat az a működését jelzi.Akkor világít állandóan ha jelzi,hogy ki van kapcsolva(szervíz által) az utasoldali lufi.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12902 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 20:41:51 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.18 vasárnap, 20:05:30
FL előtti bal hátsó lenne jó áron, kérdés, hogy az első is rossz-e, ami vezérli...
érdemes méregetni?
Azt hittem értetted, ahogy mondtam.
A bal első egészen biztosan rossz!
A bal hátsó is, de azon érdemes mérni még párat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12903 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 20:42:45 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.01.18 vasárnap, 20:35:44
Ha nincs hibakód akkor miből gondolod,hogy rossz a foglaltságérzékelő/súlyérzékelő?Villog párat az a működését jelzi.Akkor világít állandóan ha jelzi,hogy ki van kapcsolva(szervíz által) az utasoldali lufi.
Nem változott a státusza ki-be ülésnél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12904 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 20:44:05 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.18 vasárnap, 20:41:51
Azt hittem értetted, ahogy mondtam.
A bal első egészen biztosan rossz!
A bal hátsó is, de azon érdemes mérni még párat.
Jól van, nem akadékoskodok tovább, keresek valahonnan bal elsőt és hátsót is, ha meg nem találok, akkor meg marad így
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12905 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 20:45:14 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.18 vasárnap, 20:44:05
Jól van, nem akadékoskodok tovább, keresek valahonnan bal elsőt és hátsót is, ha meg nem találok, akkor meg marad így
A bal hátsót is ellenőrizhetjük legközelebb.
De bal első 100% kell.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12906 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 20:59:50 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.18 vasárnap, 20:42:45
Nem változott a státusza ki-be ülésnél.
Akkor változik?Nekem az van meg,hogy ez az egész súlyérzékelés a babahordozó miatt van.Vagy a "szegény mondeosnak ne kerüljön sokba a javitás" miatt?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12907 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 21:03:49 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.01.18 vasárnap, 20:59:50
Akkor változik?Nekem az van meg,hogy ez az egész súlyérzékelés a babahordozó miatt van.Vagy a "szegény mondeosnak ne kerüljön sokba a javitás" miatt?
Mikor változzon? Az a neve is. Ülés foglaltság érzékelő.
Babahordozó..... ez csak egy érdekes magyarázat. Aki első ülésre rak babahordozót vagy gyerekülést....az egy barom!
Azért van, hogy ülnek-e az ülésben vagy nem. Ez bizonyos súly felett vált át.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12908 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 21:14:50 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.18 vasárnap, 21:03:49
Mikor változzon? Az a neve is. Ülés foglaltság érzékelő.
Babahordozó..... ez csak egy érdekes magyarázat. Aki első ülésre rak babahordozót vagy gyerekülést....az egy barom!
Azért van, hogy ülnek-e az ülésben vagy nem. Ez bizonyos súly felett vált át.
Még facelift előtt egyszer változtattak ezen az érzékelőn és azokon már nincs ott az a lámpa az elakadásjelző mellett.Sok olyan mondeot láttam ahol egyedül utazott a tag és a balesetben minden kinyílt.Facelift előttiek is voltak.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12909 Dátum:
2015.01.18 vasárnap, 21:18:04 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.01.18 vasárnap, 21:14:50
Még facelift előtt egyszer változtattak ezen az érzékelőn és azokon már nincs ott az a lámpa az elakadásjelző mellett.Sok olyan mondeot láttam ahol egyedül utazott a tag és a balesetben minden kinyílt.Facelift előttiek is voltak.
Igen, ezt mondta GSR is.
Viszont nekem van lámpa ott, de elalszik, tehát a user manual szerint akkor nyit. (Viszont ettől függetlenül az érzékelő rossz)
Remélem tényleg így van.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12910 Dátum:
2015.01.21 szerda, 18:08:59 »
Sziasztok!
Bemelegedésekkel kapcsolatban észrevettem pár dolgot.
Reggel 0-4 fok közötti időben teszteltem, induláskor műszertesztet elindítottam, hogy pontosan tudjam nézni a kijelzőn a hőfokot. Az első, ami zavart, hogy 40 fokról indult, de 100%, hogy 4 fok körül volt csak a hűtővíz, mert legalább 14 órát állt. 5-6 km megtétele után beáll a hőmérséklet 80-84 fok közé, ilyenkor a mutató nagyjából középen van. Viszont amit már többször megfigyeltem, és most be is igazolódott, hogy ha ilyenkor nyomok egy nagyobb gázt, mondjuk elforgatom gyorsan nagy gázzal 2800-3000-ig, akkor visszaesik a hőmérséklet akár 70 fokra is, ha 1-2-3-ban végig intenzíven gyorsítok. Utána gyorsan visszaáll 80 fokra, de ha odalépek kicsit, megint visszaesik kicsit. Ilyenkor egyébként füstöl is rendesen a kocsi, jobban mondva kormol rendesen.
Nem akarok tippelgetni, ezért várom olyanok segítségét, akik értenek hozzá
Hibakód nincs, fogyasztás bp-en napi 2*20 km-en 7 liter / 100 km átlagban.
Turbo nyomást lehet nézni élő adatként diaggal is, vagy csak fizikailag egy nyomásmérővel? (szerintem nem kap elég levegőt)
Üdv
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12911 Dátum:
2015.01.21 szerda, 18:12:01 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.21 szerda, 18:08:59
Sziasztok!
Bemelegedésekkel kapcsolatban észrevettem pár dolgot.
Reggel 0-4 fok közötti időben teszteltem, induláskor műszertesztet elindítottam, hogy pontosan tudjam nézni a kijelzőn a hőfokot. Az első, ami zavart, hogy 40 fokról indult, de 100%, hogy 4 fok körül volt csak a hűtővíz, mert legalább 14 órát állt. 5-6 km megtétele után beáll a hőmérséklet 80-84 fok közé, ilyenkor a mutató nagyjából középen van. Viszont amit már többször megfigyeltem, és most be is igazolódott, hogy ha ilyenkor nyomok egy nagyobb gázt, mondjuk elforgatom gyorsan nagy gázzal 2800-3000-ig, akkor visszaesik a hőmérséklet akár 70 fokra is, ha 1-2-3-ban végig intenzíven gyorsítok. Utána gyorsan visszaáll 80 fokra, de ha odalépek kicsit, megint visszaesik kicsit. Ilyenkor egyébként füstöl is rendesen a kocsi, jobban mondva kormol rendesen.
Nem akarok tippelgetni, ezért várom olyanok segítségét, akik értenek hozzá
Hibakód nincs, fogyasztás bp-en napi 2*20 km-en 7 liter / 100 km átlagban.
Turbo nyomást lehet nézni élő adatként diaggal is, vagy csak fizikailag egy nyomásmérővel?
(szerintem nem kap elég levegőt)
Üdv
Lehet nézni diaggal.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12912 Dátum:
2015.01.21 szerda, 18:15:36 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.21 szerda, 18:12:01
Lehet nézni diaggal.
Megyek GSR-hez úgyis, ha szakít rám időt majd
Van referencia érték is, vagy mihez hasonlítsuk?
Ha viszont kevés lesz a turbo nyomás, akkor nagyon mérges leszek, és megy vissza gariba az egész, amíg jó nem lesz.
Egyébként más ötleted van arra, amit leírtam?
Más tapasztalt már hasonlót?
Nem vagyok nagy dízeles, ez az első dízelem, de szerintem ez nem normális....
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12913 Dátum:
2015.01.21 szerda, 18:21:29 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.21 szerda, 18:15:36
Megyek GSR-hez úgyis, ha szakít rám időt majd
Van referencia érték is, vagy mihez hasonlítsuk?
Ha viszont kevés lesz a turbo nyomás, akkor nagyon mérges leszek, és megy vissza gariba az egész, amíg jó nem lesz.
Egyébként más ötleted van arra, amit leírtam?
Más tapasztalt már hasonlót?
Nem vagyok nagy dízeles, ez az első dízelem, de szerintem ez nem normális....
Tibi tudni fogja mit kell mérni.
Nincs referencia....2,5 Bar (1+1,5) a max.
Változós turbód van?
Kormolás: lehet egy eldurrant turbócső miatt is....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12914 Dátum:
2015.01.21 szerda, 18:22:36 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.21 szerda, 18:21:29
Tibi tudni fogja mit kell mérni.
Nincs referencia....2,5 Bar (1+1,5) a max.
Változós turbód van?
Kormolás: lehet egy eldurrant turbócső miatt is....
Nincs szakadt turbó csöve, amennyire láttam.
Azért kormol, mert fhos dízel....ennyi
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12915 Dátum:
2015.01.21 szerda, 18:25:06 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.21 szerda, 18:22:36
Nincs szakadt turbó csöve, amennyire láttam.
Azért kormol, mert fhos dízel....ennyi
Kormold ki neki a kipuffját.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12916 Dátum:
2015.01.21 szerda, 18:27:35 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.21 szerda, 18:21:29
Tibi tudni fogja mit kell mérni.
Nincs referencia....2,5 Bar (1+1,5) a max.
Változós turbód van?
Kormolás: lehet egy eldurrant turbócső miatt is....
Elvileg nincs szakadt turbo cső, meg semmi, ahol elszökhet a nyomás, "elvileg" átnézték.
Bár a szakértelmet jellemzi, hogy turbo javítás után szerintük rossz szívósor tömítés került be, mert utána se ment az autó, aztán mondtam nekik, hogy akkor szedjék szét, és nézzék meg azt is, és az volt rossz elvileg, vagy csak rosszul raktál vissza. Kicserélték, azóta azért megy az autó, de ezek miatt nem vagyok benne biztos, hogy tudja a gyári értéket teljesíteni.
GSR:
*** dízel ja, de már ez van, nem fogom most eladni, megtartom egy darabig
Ha tudsz segíteni, akkor megköszönöm
mod: egyébként elvileg ki van kormolva, mentem vele pályán is, nem is keveset, ott azért meghajtottam.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.21 szerda, 18:29:25 írta kornelkiss4
»
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12917 Dátum:
2015.01.21 szerda, 18:28:37 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.21 szerda, 18:27:35
Elvileg nincs szakadt turbo cső, meg semmi, ahol elszökhet a nyomás, "elvileg" átnézték.
Bár a szakértelmet jellemzi, hogy turbo javítás után szerintük rossz szívósor tömítés került be, mert utána se ment az autó, aztán mondtam nekik, hogy akkor szedjék szét, és nézzék meg azt is, és az volt rossz elvileg, vagy csak rosszul raktál vissza. Kicserélték, azóta azért megy az autó, de ezek miatt nem vagyok benne biztos, hogy tudja a gyári értéket teljesíteni.
Diag....ott kiderül mennyit tölt.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12918 Dátum:
2015.01.21 szerda, 19:15:16 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.21 szerda, 18:27:35
Elvileg nincs szakadt turbo cső, meg semmi, ahol elszökhet a nyomás, "elvileg" átnézték.
Bár a szakértelmet jellemzi, hogy turbo javítás után szerintük rossz szívósor tömítés került be, mert utána se ment az autó, aztán mondtam nekik, hogy akkor szedjék szét, és nézzék meg azt is, és az volt rossz elvileg, vagy csak rosszul raktál vissza. Kicserélték, azóta azért megy az autó, de ezek miatt nem vagyok benne biztos, hogy tudja a gyári értéket teljesíteni.
GSR:
*** dízel ja, de már ez van, nem fogom most eladni, megtartom egy darabig
Ha tudsz segíteni, akkor megköszönöm
mod: egyébként elvileg ki van kormolva, mentem vele pályán is, nem is keveset, ott azért meghajtottam.
A dízel mindig füstöl.....
Majd folytatjuk ha látom a szabad napjaimat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12919 Dátum:
2015.01.21 szerda, 19:19:08 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.21 szerda, 19:15:16
A dízel mindig füstöl.....
Majd folytatjuk ha látom a szabad napjaimat.
Rendben, szólsz majd, vagy zaklassalak PÜ-be vagy telefonon?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12920 Dátum:
2015.01.21 szerda, 19:42:10 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.21 szerda, 18:25:06
Kormold ki neki a kipuffját.
ez nála díjmentes szolgáltatás.A Balogh is ezrt szeretett odajárni,meg a Domi is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12921 Dátum:
2015.01.21 szerda, 19:45:21 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.21 szerda, 19:42:10
ez nála díjmentes szolgáltatás.A Balogh is ezrt szeretett odajárni,meg a Domi is.
Hátsó dob és a középső cső új, max a katalizátor lehet tele korommal.
De ettől még nem kellene visszaesni a hőfoknak nagy terhelés alatt, ha jól gondolom.
Senkinek nincs más tippje rá?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12922 Dátum:
2015.01.21 szerda, 19:49:49 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.21 szerda, 19:45:21
Hátsó dob és a középső cső új, max a katalizátor lehet tele korommal.
De ettől még nem kellene visszaesni a hőfoknak nagy terhelés alatt, ha jól gondolom.
Senkinek nincs más tippje rá?
a monitor mögül tippelni......majd a GSR megnézni.
Csak most télen esik vissza?Termók,és a vízmpumpa hajtása rendben van?én ott keresném a hibát
Majd a Timi ránéz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12923 Dátum:
2015.01.21 szerda, 20:02:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.21 szerda, 19:49:49
a monitor mögül tippelni......majd a GSR megnézni.
Csak most télen esik vissza?Termók,és a vízmpumpa hajtása rendben van?én ott keresném a hibát
Majd a Timi ránéz.
Termosztátot még nem teszteltem, nem volt kiszedve, viszont 5-6 km alatt üzem meleg lesz, már ha 80-84 fok között az a TDDI
Nagy gázra esik csak vissza, amúgy se nagy tempónál, se állva nem esik vissza, csak ha gyorsításkor lepadlózom. (egyébként nem vagyok boyracer, de bp-en azért kell tartani a forgalom ritmusát
)
Vízpumpa hajtását hogy lehetne tesztelni, kiszűrni, hogy rossz? Túlmelegedni még nem melegedett túl, csak ez az egy tünet volt, ami zavar. Illetve a kiegyenlítőtartályból se hiányzik a víz, nem vettem észre, hogy csöpögne valahol.
Nyáron meg még nem volt meg a gép, ősszel vettem, de most figyeltem fel erre, lehet eddig is megvolt a hiba.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12924 Dátum:
2015.01.21 szerda, 20:07:09 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.21 szerda, 20:02:16
Termosztátot még nem teszteltem, nem volt kiszedve, viszont 5-6 km alatt üzem meleg lesz, már ha 80-84 fok között az a TDDI
Nagy gázra esik csak vissza, amúgy se nagy tempónál, se állva nem esik vissza, csak ha gyorsításkor lepadlózom. (egyébként nem vagyok boyracer, de bp-en azért kell tartani a forgalom ritmusát
)
Vízpumpa hajtását hogy lehetne tesztelni, kiszűrni, hogy rossz? Túlmelegedni még nem melegedett túl, csak ez az egy tünet volt, ami zavar. Illetve a kiegyenlítőtartályból se hiányzik a víz, nem vettem észre, hogy csöpögne valahol.
Nyáron meg még nem volt meg a gép, ősszel vettem, de most figyeltem fel erre, lehet eddig is megvolt a hiba.
a vízpumpát a szervószivattyú hajtja egy ricnistengellyel.Szokott olyan történni,hogy a csapágy a vízpumpában meghal,a ricni meg elforog.ekkor már bizonytalan a vízpumpa működése.de a termók is okozhatják.
Jó kezekben lesz a GSRnél,majd ő tudja,hogy mit néz meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12925 Dátum:
2015.01.21 szerda, 20:10:47 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.21 szerda, 20:07:09
a vízpumpát a szervószivattyú hajtja egy ricnistengellyel.Szokott olyan történni,hogy a csapágy a vízpumpában meghal,a ricni meg elforog.ekkor már bizonytalan a vízpumpa működése.de a termók is okozhatják.
Jó kezekben lesz a GSRnél,majd ő tudja,hogy mit néz meg.
Ja tudom, ebben nem kételkedem.
Csak fejben számolgatok, hogy mire készüljek
Meg nem akarom tönkretenni se a motort, hogy így használom.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12926 Dátum:
2015.01.21 szerda, 20:19:24 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.21 szerda, 20:10:47
Ja tudom, ebben nem kételkedem.
Csak fejben számolgatok, hogy mire készüljek
Meg nem akarom tönkretenni se a motort, hogy így használom.
Nem fog tönkre menni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12927 Dátum:
2015.01.21 szerda, 20:21:32 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.21 szerda, 20:19:24
Nem fog tönkre menni.
Ha nem lesz jó felgyújtom
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12928 Dátum:
2015.01.21 szerda, 20:23:07 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.21 szerda, 20:21:32
Ha nem lesz jó felgyújtom
ebben is tud segíteni a Timi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12929 Dátum:
2015.01.21 szerda, 20:24:37 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.21 szerda, 20:23:07
ebben is tud segíteni a Timi....
kösz
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12930 Dátum:
2015.01.21 szerda, 20:24:44 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.21 szerda, 20:23:07
ebben is tud segíteni a Timi....
Dehogy.....ebben Scratch a menő!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12931 Dátum:
2015.01.21 szerda, 20:55:57 »
Találtam egy 0-100 videót, itt is látszik, hogy negyed felett volt a vízhőfoka jóval, és visszaesik neki is negyedre. Szóval nem vagyok ezzel egyedül
https://www.youtube.com/watch?v=qcfARjQIfDQ
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12932 Dátum:
2015.01.21 szerda, 21:29:26 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.21 szerda, 20:55:57
Találtam egy 0-100 videót, itt is látszik, hogy negyed felett volt a vízhőfoka jóval, és visszaesik neki is negyedre. Szóval nem vagyok ezzel egyedül
https://www.youtube.com/watch?v=qcfARjQIfDQ
ez termosztát probléma.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12933 Dátum:
2015.01.21 szerda, 21:37:00 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.21 szerda, 21:29:26
ez termosztát probléma.
Akkor az enyem is az lesz.
Holnap csinalok egy videot rola.
Olajkori vagy vizkori?
Olvastam a termosztat gondokat itt a forumban, a gyari uj vajon jo lesz, vagy az is lutri?
Mennyi melo kicserelni?
Gondolom ez meg csak kezdodo problema, ami egyre rosszabb lehet...
Bar lassan nyar jon
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12934 Dátum:
2015.01.21 szerda, 21:38:39 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.21 szerda, 21:37:00
Akkor az enyem is az lesz.
Holnap csinalok egy videot rola.
Olajkori vagy vizkori?
Olvastam a termosztat gondokat itt a forumban, a gyari uj vajon jo lesz, vagy az is lutri?
Mennyi melo kicserelni?
Gondolom ez meg csak kezdodo problema, ami egyre rosszabb lehet...
Bar lassan nyar jon
bízd magad gsr-re,mindent megfog neked csinálni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12935 Dátum:
2015.01.21 szerda, 21:39:30 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.21 szerda, 21:38:39
bízd magad gsr-re,mindent megfog neked csinálni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12936 Dátum:
2015.01.21 szerda, 21:48:37 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.21 szerda, 21:38:39
bízd magad gsr-re,mindent megfog neked csinálni.
Még őt is...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12937 Dátum:
2015.01.21 szerda, 22:48:55 »
Idézetet írta: Angel - 2015.01.21 szerda, 21:48:37
Még őt is...
Eleg lesz az autot is
Meg egy kerdes. Visszaolvasva az EPS-FACET 1.880-412 tipusu termosztat tobbeknek bejott, megoldotta amproblemat. Vegyek bele egy ilyet? Nem nagy osszeg, hatha megoldja a problemat. Ezt az osszenyomogatos modszert en nem preferalnam, de ha 100%, hogy megoldja a problemat, akkor olcso megoldas lenne
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12938 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 06:17:02 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.21 szerda, 22:48:55
Eleg lesz az autot is
Meg egy kerdes. Visszaolvasva az EPS-FACET 1.880-412 tipusu termosztat tobbeknek bejott, megoldotta amproblemat. Vegyek bele egy ilyet? Nem nagy osszeg, hatha megoldja a problemat. Ezt az osszenyomogatos modszert en nem preferalnam, de ha 100%, hogy megoldja a problemat, akkor olcso megoldas lenne
ki vállal neked 100% garanciát a monitor mögül?Vidd el Timihez,és megmondja neked a tutit,amikor már ránézett.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12939 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 09:34:24 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.21 szerda, 22:48:55
Eleg lesz az autot is
Meg egy kerdes. Visszaolvasva az EPS-FACET 1.880-412 tipusu termosztat tobbeknek bejott, megoldotta amproblemat. Vegyek bele egy ilyet? Nem nagy osszeg, hatha megoldja a problemat. Ezt az osszenyomogatos modszert en nem preferalnam, de ha 100%, hogy megoldja a problemat, akkor olcso megoldas lenne
Az EPS-FACET 1.880-412 termosztátánál nem lehet összenyomogatni semmit, mert nem golyó van benn, hanem egy stift. (egyik fele kúposan zár, másik fele lapított).
Én most raktam bele egyet, Vernet volt előtte, de semmivel nem lett jobb, sőt... Most azt csináltam, hogy a Vernet-be ami nyit-zár, semmi baja (próbáltam) kivettem a stiftet és a helyére raktam egy 2-es csavart, anyával (lezártam). A hétvégén bedobom, majd kiderül mit lép arra, ha zárt termosztát lesz benn. Ha hideg, nem enged át vizet sehol, melegen meg úgy is nyit.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 09:39:32 írta breakbeat
»
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12940 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 18:37:47 »
Idézetet írta: breakbeat - 2015.01.22 csütörtök, 09:34:24
Az EPS-FACET 1.880-412 termosztátánál nem lehet összenyomogatni semmit, mert nem golyó van benn, hanem egy stift. (egyik fele kúposan zár, másik fele lapított).
Én most raktam bele egyet, Vernet volt előtte, de semmivel nem lett jobb, sőt... Most azt csináltam, hogy a Vernet-be ami nyit-zár, semmi baja (próbáltam) kivettem a stiftet és a helyére raktam egy 2-es csavart, anyával (lezártam). A hétvégén bedobom, majd kiderül mit lép arra, ha zárt termosztát lesz benn. Ha hideg, nem enged át vizet sehol, melegen meg úgy is nyit.
Es legbuborek eseten?
Nem fog kinyitni, felforr a viz.
Naplózva
K.Imi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12941 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 19:23:10 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.21 szerda, 20:10:47
Ja tudom, ebben nem kételkedem.
Csak fejben számolgatok, hogy mire készüljek
Meg nem akarom tönkretenni se a motort, hogy így használom.
Kicsit túlparázod ezeket a dolgokat
bőven van ezekben tartalék és elég igénytelenek is. Füstöl, csörög, zörög de kimegy veled a világból.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12942 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 19:29:50 »
Idézetet írta: K.Imi - 2015.01.22 csütörtök, 19:23:10
Kicsit túlparázod ezeket a dolgokat
bőven van ezekben tartalék és elég igénytelenek is. Füstöl, csörög, zörög de kimegy veled a világból.
persze, vágom
de azért szerintem nem így tervezték, hogy nagy gázra visszaessen a vízhőfok.
kérdés, hogy a benne lévőn legyen kicsit összenyomva a légtelenítő szelepnél, ahogy szó volt itt róla, vagy vegyek egy újat, csak kérdés, hogy milyet, mert kétszer szerelni nem kellene.
A füstölést ( persze csak ha a turbo nyomásom rendben lesz
) meg felfogom majd egy feature-nek, ma is seggembe beállt valami kínai xenonos menő gyerek 5 centire, kapott egy adag kormot a tüdejébe, rögtön le is maradt, nem akarta szívni
Naplózva
K.Imi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12943 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 20:10:03 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.22 csütörtök, 19:29:50
persze, vágom
de azért szerintem nem így tervezték, hogy nagy gázra visszaessen a vízhőfok.
kérdés, hogy a benne lévőn legyen kicsit összenyomva a légtelenítő szelepnél, ahogy szó volt itt róla, vagy vegyek egy újat, csak kérdés, hogy milyet, mert kétszer szerelni nem kellene.
A füstölést ( persze csak ha a turbo nyomásom rendben lesz
) meg felfogom majd egy feature-nek, ma is seggembe beállt valami kínai xenonos menő gyerek 5 centire, kapott egy adag kormot a tüdejébe, rögtön le is maradt, nem akarta szívni
Én legutóbb egy apuka audi kabriójával menőző srácnak adtam meg a napi kokszadag ajánlott bevitelét
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12944 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 20:12:04 »
Idézetet írta: K.Imi - 2015.01.22 csütörtök, 20:10:03
Én legutóbb egy apuka audi kabriójával menőző srácnak adtam meg a napi kokszadag ajánlott bevitelét
Én eddig nem csináltam ilyet, de ez nagyon pofátlan volt.
mod: ismerős volt a neved, megvan honnan
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 20:16:14 írta kornelkiss4
»
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12945 Dátum:
2015.01.23 péntek, 10:04:10 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.22 csütörtök, 18:37:47
Es legbuborek eseten?
Nem fog kinyitni, felforr a viz.
Ha nem nyit ki, rossz a termosztát. Azt el kell dobni. Nem attól a kis szeleptől nyit ki. Sok autóban nincs ilyen szelep a termosztáton és mégis teszi a dolgát. Attól a szeleptől (ha nem zár normálisan) olyan, mint amikor nem zár rendesen a termosztát, így lassan melegszik a hűtővíz. A légbuborékok eltalálnak szelep nélkül is a kiegyenlítő felé.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.23 péntek, 10:59:58 írta breakbeat
»
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12946 Dátum:
2015.01.23 péntek, 18:00:17 »
Idézetet írta: breakbeat - 2015.01.23 péntek, 10:04:10
Ha nem nyit ki, rossz a termosztát. Azt el kell dobni. Nem attól a kis szeleptől nyit ki. Sok autóban nincs ilyen szelep a termosztáton és mégis teszi a dolgát. Attól a szeleptől (ha nem zár normálisan) olyan, mint amikor nem zár rendesen a termosztát, így lassan melegszik a hűtővíz. A légbuborékok eltalálnak szelep nélkül is a kiegyenlítő felé.
oké, akkor milyen termosztátot tegyek bele a mostani helyett?
amivel nem lesz még egyszer szívás...
egyébként azt figyeltem meg, hogy ha este jövök haza, akkor már nem csinálja ezt, ha már reggel is mentem vele, pedig 8-10 órát áll a kocsi, és melegebb sincs sokszor, mint reggel, vagy 1-2 fokkal csak. na ez mitől van?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12947 Dátum:
2015.01.24 szombat, 08:45:35 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.23 péntek, 18:00:17
oké, akkor milyen termosztátot tegyek bele a mostani helyett?
amivel nem lesz még egyszer szívás...
egyébként azt figyeltem meg, hogy ha este jövök haza, akkor már nem csinálja ezt, ha már reggel is mentem vele, pedig 8-10 órát áll a kocsi, és melegebb sincs sokszor, mint reggel, vagy 1-2 fokkal csak. na ez mitől van?
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztát egy elég kritikus pontja a gépezetnek, ha nem megfelelően, vagy bizonytalanul működik. Én a gyári termosztátot javaslom. Az a tapasztalat, hogy hosszútávon ez a legolcsóbb és a legmegbízhatóbb. Az olajköri csak gyáriban kapható, mivel nincs utána gyártott. Termosztát csere alkalmával általában mindkettőt cseréljük egyszerre, a későbbi meglepetések elkerülése végett.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.24 szombat, 08:47:10 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12948 Dátum:
2015.01.24 szombat, 08:53:33 »
Idézetet írta: László - 2015.01.24 szombat, 08:45:35
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztát egy elég kritikus pontja a gépezetnek, ha nem megfelelően, vagy bizonytalanul működik. Én a gyári termosztátot javaslom. Az a tapasztalat, hogy hosszútávon ez a legolcsóbb és a legmegbízhatóbb. Az olajköri csak gyáriban kapható, mivel nincs utána gyártott. Termosztát csere alkalmával általában mindkettőt cseréljük egyszerre, a későbbi meglepetések elkerülése végett.
Tisztelettel László!
Tisztelt Fórumtárs!
Maximálisan egyetértek veled.
ui: bár lehet kowikamil megjavítaná a termosztátokat
Naplózva
Imádom a dízeleket!
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12949 Dátum:
2015.01.24 szombat, 09:42:39 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.23 péntek, 18:00:17
oké, akkor milyen termosztátot tegyek bele a mostani helyett?
amivel nem lesz még egyszer szívás...
egyébként azt figyeltem meg, hogy ha este jövök haza, akkor már nem csinálja ezt, ha már reggel is mentem vele, pedig 8-10 órát áll a kocsi, és melegebb sincs sokszor, mint reggel, vagy 1-2 fokkal csak. na ez mitől van?
László tanácsát érdemes megfogadni, párban és gyárit. Igaz történt már olyan, hogy az új, (akár a gyári) termosztát sem tökéletes. Sajnos! Ha nem gyárit nézzük, nekem a Vernet jobbnak mutatkozott, mint a Facet.
Lehet hazafelé több emelkedő van, így gyorsabban eléri az üzemi hőfokot
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Oldalak:
1
...
252
253
254
255
256
257
258
[
259
]
260
261
262
263
264
265
266
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ