Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:41:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 265 266 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102840 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12900 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 20:05:30 »

Említettem, hogy kereslet-kínálat függő.


FL előtti bal hátsó lenne jó áron, kérdés, hogy az első is rossz-e, ami vezérli...
érdemes méregetni?
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #12901 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 20:35:44 »

Na ehhez kell majd GSR is, mert megnézte alul, most meg már sötét van, ha kimennék se tudnám megnézni.
Lenne neked egyébként? 
Amúgy mit jelez akkor az utasoldali légzsákvisszajelző? Amikor ráadom a gyújtást villog párat, aztán elalszik...
OBD-n keresztül már nem dob hibát, csak az EGR-t, de az amúgy is le van kötve.
Nyílna most a légzsák rossz súlyérzékelővel, vagy nem, és mindenképp csere?



Ha nincs hibakód akkor miből gondolod,hogy rossz a foglaltságérzékelő/súlyérzékelő?Villog párat az a működését jelzi.Akkor világít állandóan ha jelzi,hogy ki van kapcsolva(szervíz által) az utasoldali lufi.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12902 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 20:41:51 »

FL előtti bal hátsó lenne jó áron, kérdés, hogy az első is rossz-e, ami vezérli...
érdemes méregetni?

Azt hittem értetted, ahogy mondtam.  vigyor3
A bal első egészen biztosan rossz!

A bal hátsó is, de azon érdemes mérni még párat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12903 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 20:42:45 »


Ha nincs hibakód akkor miből gondolod,hogy rossz a foglaltságérzékelő/súlyérzékelő?Villog párat az a működését jelzi.Akkor világít állandóan ha jelzi,hogy ki van kapcsolva(szervíz által) az utasoldali lufi.

Nem változott a státusza ki-be ülésnél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12904 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 20:44:05 »

Azt hittem értetted, ahogy mondtam.  vigyor3
A bal első egészen biztosan rossz!

A bal hátsó is, de azon érdemes mérni még párat.


Jól van, nem akadékoskodok tovább, keresek valahonnan bal elsőt és hátsót is, ha meg nem találok, akkor meg marad így Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12905 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 20:45:14 »

Jól van, nem akadékoskodok tovább, keresek valahonnan bal elsőt és hátsót is, ha meg nem találok, akkor meg marad így Smiley


A bal hátsót is ellenőrizhetjük legközelebb.
De bal első 100% kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #12906 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 20:59:50 »

Nem változott a státusza ki-be ülésnél.

Akkor változik?Nekem az van meg,hogy ez az egész súlyérzékelés a babahordozó miatt van.Vagy a "szegény mondeosnak ne kerüljön sokba a javitás" miatt? eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12907 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 21:03:49 »

Akkor változik?Nekem az van meg,hogy ez az egész súlyérzékelés a babahordozó miatt van.Vagy a "szegény mondeosnak ne kerüljön sokba a javitás" miatt? eplus2

Mikor változzon? Az a neve is. Ülés foglaltság érzékelő.  vigyor3
Babahordozó..... ez csak egy érdekes magyarázat. Aki első ülésre rak babahordozót vagy gyerekülést....az egy barom!
Azért van, hogy ülnek-e az ülésben vagy nem. Ez bizonyos súly felett vált át.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #12908 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 21:14:50 »

Mikor változzon? Az a neve is. Ülés foglaltság érzékelő.  vigyor3
Babahordozó..... ez csak egy érdekes magyarázat. Aki első ülésre rak babahordozót vagy gyerekülést....az egy barom!
Azért van, hogy ülnek-e az ülésben vagy nem. Ez bizonyos súly felett vált át.


Még facelift előtt egyszer változtattak ezen az érzékelőn és azokon már nincs ott az a lámpa az elakadásjelző mellett.Sok olyan mondeot láttam ahol egyedül utazott a tag és a balesetben minden kinyílt.Facelift előttiek is voltak.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12909 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 21:18:04 »


Még facelift előtt egyszer változtattak ezen az érzékelőn és azokon már nincs ott az a lámpa az elakadásjelző mellett.Sok olyan mondeot láttam ahol egyedül utazott a tag és a balesetben minden kinyílt.Facelift előttiek is voltak.

Igen, ezt mondta GSR is.
Viszont nekem van lámpa ott, de elalszik, tehát a user manual szerint akkor nyit. (Viszont ettől függetlenül az érzékelő rossz)
Remélem tényleg így van.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12910 Dátum: 2015.01.21 szerda, 18:08:59 »

Sziasztok!

Bemelegedésekkel kapcsolatban észrevettem pár dolgot.
Reggel 0-4 fok közötti időben teszteltem, induláskor műszertesztet elindítottam, hogy pontosan tudjam nézni a kijelzőn a hőfokot. Az első, ami zavart, hogy 40 fokról indult, de 100%, hogy 4 fok körül volt csak a hűtővíz, mert legalább 14 órát állt. 5-6 km megtétele után beáll a hőmérséklet 80-84 fok közé, ilyenkor a mutató nagyjából középen van. Viszont amit már többször megfigyeltem, és most be is igazolódott, hogy ha ilyenkor nyomok egy nagyobb gázt, mondjuk elforgatom gyorsan nagy gázzal 2800-3000-ig, akkor visszaesik a hőmérséklet akár 70 fokra is, ha 1-2-3-ban végig intenzíven gyorsítok. Utána gyorsan visszaáll 80 fokra, de ha odalépek kicsit, megint visszaesik kicsit. Ilyenkor egyébként füstöl is rendesen a kocsi, jobban mondva kormol rendesen.
Nem akarok tippelgetni, ezért várom olyanok segítségét, akik értenek hozzá Smiley
Hibakód nincs, fogyasztás bp-en napi 2*20 km-en 7 liter / 100 km átlagban.
Turbo nyomást lehet nézni élő adatként diaggal is, vagy csak fizikailag egy nyomásmérővel? (szerintem nem kap elég levegőt)

Üdv  worship
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12911 Dátum: 2015.01.21 szerda, 18:12:01 »

Sziasztok!

Bemelegedésekkel kapcsolatban észrevettem pár dolgot.
Reggel 0-4 fok közötti időben teszteltem, induláskor műszertesztet elindítottam, hogy pontosan tudjam nézni a kijelzőn a hőfokot. Az első, ami zavart, hogy 40 fokról indult, de 100%, hogy 4 fok körül volt csak a hűtővíz, mert legalább 14 órát állt. 5-6 km megtétele után beáll a hőmérséklet 80-84 fok közé, ilyenkor a mutató nagyjából középen van. Viszont amit már többször megfigyeltem, és most be is igazolódott, hogy ha ilyenkor nyomok egy nagyobb gázt, mondjuk elforgatom gyorsan nagy gázzal 2800-3000-ig, akkor visszaesik a hőmérséklet akár 70 fokra is, ha 1-2-3-ban végig intenzíven gyorsítok. Utána gyorsan visszaáll 80 fokra, de ha odalépek kicsit, megint visszaesik kicsit. Ilyenkor egyébként füstöl is rendesen a kocsi, jobban mondva kormol rendesen.
Nem akarok tippelgetni, ezért várom olyanok segítségét, akik értenek hozzá Smiley
Hibakód nincs, fogyasztás bp-en napi 2*20 km-en 7 liter / 100 km átlagban.
Turbo nyomást lehet nézni élő adatként diaggal is, vagy csak fizikailag egy nyomásmérővel? (szerintem nem kap elég levegőt)

Üdv  worship


Lehet nézni diaggal.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12912 Dátum: 2015.01.21 szerda, 18:15:36 »

Lehet nézni diaggal.

Megyek GSR-hez úgyis, ha szakít rám időt majd  Wink nyes vigyor3 worship worship worship
Van referencia érték is, vagy mihez hasonlítsuk?
Ha viszont kevés lesz a turbo nyomás, akkor nagyon mérges leszek, és megy vissza gariba az egész, amíg jó nem lesz.

Egyébként más ötleted van arra, amit leírtam?
Más tapasztalt már hasonlót?
Nem vagyok nagy dízeles, ez az első dízelem, de szerintem ez nem normális....
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12913 Dátum: 2015.01.21 szerda, 18:21:29 »

Megyek GSR-hez úgyis, ha szakít rám időt majd  Wink nyes vigyor3 worship worship worship
Van referencia érték is, vagy mihez hasonlítsuk?
Ha viszont kevés lesz a turbo nyomás, akkor nagyon mérges leszek, és megy vissza gariba az egész, amíg jó nem lesz.

Egyébként más ötleted van arra, amit leírtam?
Más tapasztalt már hasonlót?
Nem vagyok nagy dízeles, ez az első dízelem, de szerintem ez nem normális....

Tibi tudni fogja mit kell mérni.  Wink
Nincs referencia....2,5 Bar (1+1,5) a max.
Változós turbód van?
Kormolás: lehet egy eldurrant turbócső miatt is....

 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12914 Dátum: 2015.01.21 szerda, 18:22:36 »


Tibi tudni fogja mit kell mérni.  Wink
Nincs referencia....2,5 Bar (1+1,5) a max.
Változós turbód van?
Kormolás: lehet egy eldurrant turbócső miatt is....

 


Nincs szakadt turbó csöve, amennyire láttam.
Azért kormol, mert fhos dízel....ennyi eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12915 Dátum: 2015.01.21 szerda, 18:25:06 »

Nincs szakadt turbó csöve, amennyire láttam.
Azért kormol, mert fhos dízel....ennyi eplus2

 eljen
Kormold ki neki a kipuffját.  eplus2 hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12916 Dátum: 2015.01.21 szerda, 18:27:35 »


Tibi tudni fogja mit kell mérni.  Wink
Nincs referencia....2,5 Bar (1+1,5) a max.
Változós turbód van?
Kormolás: lehet egy eldurrant turbócső miatt is....

  


Elvileg nincs szakadt turbo cső, meg semmi, ahol elszökhet a nyomás, "elvileg" átnézték.
Bár a szakértelmet jellemzi, hogy turbo javítás után szerintük rossz szívósor tömítés került be, mert utána se ment az autó, aztán mondtam nekik, hogy akkor szedjék szét, és nézzék meg azt is, és az volt rossz elvileg, vagy csak rosszul raktál vissza. Kicserélték, azóta azért megy az autó, de ezek miatt nem vagyok benne biztos, hogy tudja a gyári értéket teljesíteni.


GSR: *** dízel ja, de már ez van, nem fogom most eladni, megtartom egy darabig Smiley
Ha tudsz segíteni, akkor megköszönöm  worship

mod: egyébként elvileg ki van kormolva, mentem vele pályán is, nem is keveset, ott azért meghajtottam.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.21 szerda, 18:29:25 írta kornelkiss4 » Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12917 Dátum: 2015.01.21 szerda, 18:28:37 »

Elvileg nincs szakadt turbo cső, meg semmi, ahol elszökhet a nyomás, "elvileg" átnézték.
Bár a szakértelmet jellemzi, hogy turbo javítás után szerintük rossz szívósor tömítés került be, mert utána se ment az autó, aztán mondtam nekik, hogy akkor szedjék szét, és nézzék meg azt is, és az volt rossz elvileg, vagy csak rosszul raktál vissza. Kicserélték, azóta azért megy az autó, de ezek miatt nem vagyok benne biztos, hogy tudja a gyári értéket teljesíteni.


Diag....ott kiderül mennyit tölt.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12918 Dátum: 2015.01.21 szerda, 19:15:16 »

Elvileg nincs szakadt turbo cső, meg semmi, ahol elszökhet a nyomás, "elvileg" átnézték.
Bár a szakértelmet jellemzi, hogy turbo javítás után szerintük rossz szívósor tömítés került be, mert utána se ment az autó, aztán mondtam nekik, hogy akkor szedjék szét, és nézzék meg azt is, és az volt rossz elvileg, vagy csak rosszul raktál vissza. Kicserélték, azóta azért megy az autó, de ezek miatt nem vagyok benne biztos, hogy tudja a gyári értéket teljesíteni.


GSR: *** dízel ja, de már ez van, nem fogom most eladni, megtartom egy darabig Smiley
Ha tudsz segíteni, akkor megköszönöm  worship

mod: egyébként elvileg ki van kormolva, mentem vele pályán is, nem is keveset, ott azért meghajtottam.

A dízel mindig füstöl.....
Majd folytatjuk ha látom a szabad napjaimat.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12919 Dátum: 2015.01.21 szerda, 19:19:08 »

A dízel mindig füstöl.....
Majd folytatjuk ha látom a szabad napjaimat.  Cool

Rendben, szólsz majd, vagy zaklassalak PÜ-be vagy telefonon?  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12920 Dátum: 2015.01.21 szerda, 19:42:10 »


 eljen
Kormold ki neki a kipuffját.  eplus2 hehe

ez nála díjmentes szolgáltatás.A Balogh is ezrt szeretett odajárni,meg a Domi is. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12921 Dátum: 2015.01.21 szerda, 19:45:21 »

ez nála díjmentes szolgáltatás.A Balogh is ezrt szeretett odajárni,meg a Domi is. nyes

Hátsó dob és a középső cső új, max a katalizátor lehet tele korommal.
De ettől még nem kellene visszaesni a hőfoknak nagy terhelés alatt, ha jól gondolom.

Senkinek nincs más tippje rá?  szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12922 Dátum: 2015.01.21 szerda, 19:49:49 »

Hátsó dob és a középső cső új, max a katalizátor lehet tele korommal.
De ettől még nem kellene visszaesni a hőfoknak nagy terhelés alatt, ha jól gondolom.

Senkinek nincs más tippje rá?  szomoru1
a monitor mögül tippelni......majd a GSR megnézni.

Csak most télen esik vissza?Termók,és a vízmpumpa hajtása rendben van?én ott keresném a hibát

Majd a Timi ránéz. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12923 Dátum: 2015.01.21 szerda, 20:02:16 »

a monitor mögül tippelni......majd a GSR megnézni.

Csak most télen esik vissza?Termók,és a vízmpumpa hajtása rendben van?én ott keresném a hibát

Majd a Timi ránéz. Wink

Termosztátot még nem teszteltem, nem volt kiszedve, viszont 5-6 km alatt üzem meleg lesz, már ha 80-84 fok között az a TDDI Smiley
Nagy gázra esik csak vissza, amúgy se nagy tempónál, se állva nem esik vissza, csak ha gyorsításkor lepadlózom. (egyébként nem vagyok boyracer, de bp-en azért kell tartani a forgalom ritmusát Wink )
Vízpumpa hajtását hogy lehetne tesztelni, kiszűrni, hogy rossz? Túlmelegedni még nem melegedett túl, csak ez az egy tünet volt, ami zavar. Illetve a kiegyenlítőtartályból se hiányzik a víz, nem vettem észre, hogy csöpögne valahol.

Nyáron meg még nem volt meg a gép, ősszel vettem, de most figyeltem fel erre, lehet eddig is megvolt a hiba.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12924 Dátum: 2015.01.21 szerda, 20:07:09 »

Termosztátot még nem teszteltem, nem volt kiszedve, viszont 5-6 km alatt üzem meleg lesz, már ha 80-84 fok között az a TDDI Smiley
Nagy gázra esik csak vissza, amúgy se nagy tempónál, se állva nem esik vissza, csak ha gyorsításkor lepadlózom. (egyébként nem vagyok boyracer, de bp-en azért kell tartani a forgalom ritmusát Wink )
Vízpumpa hajtását hogy lehetne tesztelni, kiszűrni, hogy rossz? Túlmelegedni még nem melegedett túl, csak ez az egy tünet volt, ami zavar. Illetve a kiegyenlítőtartályból se hiányzik a víz, nem vettem észre, hogy csöpögne valahol.

Nyáron meg még nem volt meg a gép, ősszel vettem, de most figyeltem fel erre, lehet eddig is megvolt a hiba.
a vízpumpát a szervószivattyú hajtja egy ricnistengellyel.Szokott olyan történni,hogy a csapágy a vízpumpában meghal,a ricni meg elforog.ekkor már bizonytalan a vízpumpa működése.de a termók is okozhatják.

Jó kezekben lesz  a GSRnél,majd ő tudja,hogy mit néz meg. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12925 Dátum: 2015.01.21 szerda, 20:10:47 »

a vízpumpát a szervószivattyú hajtja egy ricnistengellyel.Szokott olyan történni,hogy a csapágy a vízpumpában meghal,a ricni meg elforog.ekkor már bizonytalan a vízpumpa működése.de a termók is okozhatják.

Jó kezekben lesz  a GSRnél,majd ő tudja,hogy mit néz meg. eplus2

Ja tudom, ebben nem kételkedem.
Csak fejben számolgatok, hogy mire készüljek Smiley
Meg nem akarom tönkretenni se a motort, hogy így használom.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12926 Dátum: 2015.01.21 szerda, 20:19:24 »

Ja tudom, ebben nem kételkedem.
Csak fejben számolgatok, hogy mire készüljek Smiley
Meg nem akarom tönkretenni se a motort, hogy így használom.


Nem fog tönkre menni. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12927 Dátum: 2015.01.21 szerda, 20:21:32 »

Nem fog tönkre menni. Cool

Ha nem lesz jó felgyújtom Wink  Wink nyes vigyor3 eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12928 Dátum: 2015.01.21 szerda, 20:23:07 »

Ha nem lesz jó felgyújtom Wink  Wink nyes vigyor3 eplus2
ebben is tud segíteni a Timi.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12929 Dátum: 2015.01.21 szerda, 20:24:37 »

ebben is tud segíteni a Timi.... eplus2

kösz Cheesy
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12930 Dátum: 2015.01.21 szerda, 20:24:44 »

ebben is tud segíteni a Timi.... eplus2

Dehogy.....ebben Scratch a menő!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12931 Dátum: 2015.01.21 szerda, 20:55:57 »

Találtam egy 0-100 videót, itt is látszik, hogy negyed felett volt a vízhőfoka jóval, és visszaesik neki is negyedre. Szóval nem vagyok ezzel egyedül  

https://www.youtube.com/watch?v=qcfARjQIfDQ
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12932 Dátum: 2015.01.21 szerda, 21:29:26 »

Találtam egy 0-100 videót, itt is látszik, hogy negyed felett volt a vízhőfoka jóval, és visszaesik neki is negyedre. Szóval nem vagyok ezzel egyedül  

https://www.youtube.com/watch?v=qcfARjQIfDQ
ez termosztát probléma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12933 Dátum: 2015.01.21 szerda, 21:37:00 »

ez termosztát probléma.

Akkor az enyem is az lesz.
Holnap csinalok egy videot rola.
Olajkori vagy vizkori?
Olvastam a termosztat gondokat itt a forumban, a gyari uj vajon jo lesz, vagy az is lutri?
Mennyi melo kicserelni?
Gondolom ez meg csak kezdodo problema, ami egyre rosszabb lehet...
Bar lassan nyar jon Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12934 Dátum: 2015.01.21 szerda, 21:38:39 »

Akkor az enyem is az lesz.
Holnap csinalok egy videot rola.
Olajkori vagy vizkori?
Olvastam a termosztat gondokat itt a forumban, a gyari uj vajon jo lesz, vagy az is lutri?
Mennyi melo kicserelni?
Gondolom ez meg csak kezdodo problema, ami egyre rosszabb lehet...
Bar lassan nyar jon Wink

bízd magad gsr-re,mindent megfog neked csinálni. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12935 Dátum: 2015.01.21 szerda, 21:39:30 »

bízd magad gsr-re,mindent megfog neked csinálni. vigyor3
nyes Cheesy
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12936 Dátum: 2015.01.21 szerda, 21:48:37 »

bízd magad gsr-re,mindent megfog neked csinálni. vigyor3

Még őt is...  integet2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12937 Dátum: 2015.01.21 szerda, 22:48:55 »

Még őt is...  integet2

Eleg lesz az autot is Smiley

Meg egy kerdes. Visszaolvasva az EPS-FACET 1.880-412 tipusu termosztat tobbeknek bejott, megoldotta amproblemat. Vegyek bele egy ilyet? Nem nagy osszeg, hatha megoldja a problemat. Ezt az osszenyomogatos modszert en nem preferalnam, de ha 100%, hogy megoldja a problemat, akkor olcso megoldas lenne Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12938 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 06:17:02 »

Eleg lesz az autot is Smiley

Meg egy kerdes. Visszaolvasva az EPS-FACET 1.880-412 tipusu termosztat tobbeknek bejott, megoldotta amproblemat. Vegyek bele egy ilyet? Nem nagy osszeg, hatha megoldja a problemat. Ezt az osszenyomogatos modszert en nem preferalnam, de ha 100%, hogy megoldja a problemat, akkor olcso megoldas lenne Smiley

ki vállal neked 100% garanciát a monitor mögül?Vidd el Timihez,és megmondja neked a tutit,amikor már ránézett.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #12939 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 09:34:24 »

Eleg lesz az autot is Smiley

Meg egy kerdes. Visszaolvasva az EPS-FACET 1.880-412 tipusu termosztat tobbeknek bejott, megoldotta amproblemat. Vegyek bele egy ilyet? Nem nagy osszeg, hatha megoldja a problemat. Ezt az osszenyomogatos modszert en nem preferalnam, de ha 100%, hogy megoldja a problemat, akkor olcso megoldas lenne Smiley

Az  EPS-FACET 1.880-412 termosztátánál nem lehet összenyomogatni semmit, mert nem golyó van benn, hanem egy stift. (egyik fele kúposan zár, másik fele lapított).
Én most raktam bele egyet, Vernet volt előtte, de semmivel nem lett jobb, sőt... Most azt csináltam, hogy a Vernet-be ami nyit-zár, semmi baja (próbáltam) kivettem a stiftet és a helyére raktam egy 2-es csavart, anyával (lezártam). A hétvégén bedobom, majd kiderül mit lép arra, ha zárt termosztát lesz benn. Ha hideg, nem enged át vizet sehol, melegen meg úgy is nyit.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 09:39:32 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12940 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 18:37:47 »

Az  EPS-FACET 1.880-412 termosztátánál nem lehet összenyomogatni semmit, mert nem golyó van benn, hanem egy stift. (egyik fele kúposan zár, másik fele lapított).
Én most raktam bele egyet, Vernet volt előtte, de semmivel nem lett jobb, sőt... Most azt csináltam, hogy a Vernet-be ami nyit-zár, semmi baja (próbáltam) kivettem a stiftet és a helyére raktam egy 2-es csavart, anyával (lezártam). A hétvégén bedobom, majd kiderül mit lép arra, ha zárt termosztát lesz benn. Ha hideg, nem enged át vizet sehol, melegen meg úgy is nyit.


Es legbuborek eseten?
Nem fog kinyitni, felforr a viz.
Naplózva
K.Imi
Vendég
« Új hozzászólás #12941 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 19:23:10 »

Ja tudom, ebben nem kételkedem.
Csak fejben számolgatok, hogy mire készüljek Smiley
Meg nem akarom tönkretenni se a motort, hogy így használom.


Kicsit túlparázod ezeket a dolgokat Smiley bőven van ezekben tartalék és elég igénytelenek is. Füstöl, csörög, zörög de kimegy veled a világból.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12942 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 19:29:50 »

Kicsit túlparázod ezeket a dolgokat Smiley bőven van ezekben tartalék és elég igénytelenek is. Füstöl, csörög, zörög de kimegy veled a világból.

persze, vágom Smiley
de azért szerintem nem így tervezték, hogy nagy gázra visszaessen a vízhőfok.
kérdés, hogy a benne lévőn legyen kicsit összenyomva a légtelenítő szelepnél, ahogy szó volt itt róla, vagy vegyek egy újat, csak kérdés, hogy milyet, mert kétszer szerelni nem kellene.
A füstölést ( persze csak ha a turbo nyomásom rendben lesz Cheesy) meg felfogom majd egy feature-nek, ma is seggembe beállt valami kínai xenonos menő gyerek 5 centire, kapott egy adag kormot a tüdejébe, rögtön le is maradt, nem akarta szívni  nyes
Naplózva
K.Imi
Vendég
« Új hozzászólás #12943 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 20:10:03 »

persze, vágom Smiley
de azért szerintem nem így tervezték, hogy nagy gázra visszaessen a vízhőfok.
kérdés, hogy a benne lévőn legyen kicsit összenyomva a légtelenítő szelepnél, ahogy szó volt itt róla, vagy vegyek egy újat, csak kérdés, hogy milyet, mert kétszer szerelni nem kellene.
A füstölést ( persze csak ha a turbo nyomásom rendben lesz Cheesy) meg felfogom majd egy feature-nek, ma is seggembe beállt valami kínai xenonos menő gyerek 5 centire, kapott egy adag kormot a tüdejébe, rögtön le is maradt, nem akarta szívni  nyes

Én legutóbb egy apuka audi kabriójával menőző srácnak adtam meg a napi kokszadag ajánlott bevitelét Smiley
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12944 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 20:12:04 »

Én legutóbb egy apuka audi kabriójával menőző srácnak adtam meg a napi kokszadag ajánlott bevitelét Smiley

Én eddig nem csináltam ilyet, de ez nagyon pofátlan volt.  nyes

mod: ismerős volt a neved, megvan honnan  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 20:16:14 írta kornelkiss4 » Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #12945 Dátum: 2015.01.23 péntek, 10:04:10 »

Es legbuborek eseten?
Nem fog kinyitni, felforr a viz.
Ha nem nyit ki, rossz a termosztát. Azt el kell dobni. Nem attól a kis szeleptől nyit ki. Sok autóban nincs ilyen szelep a termosztáton és mégis teszi a dolgát. Attól a szeleptől (ha nem zár normálisan) olyan, mint amikor nem zár rendesen a termosztát, így lassan melegszik a hűtővíz.  A légbuborékok eltalálnak szelep nélkül is a kiegyenlítő felé.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.23 péntek, 10:59:58 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #12946 Dátum: 2015.01.23 péntek, 18:00:17 »

Ha nem nyit ki, rossz a termosztát. Azt el kell dobni. Nem attól a kis szeleptől nyit ki. Sok autóban nincs ilyen szelep a termosztáton és mégis teszi a dolgát. Attól a szeleptől (ha nem zár normálisan) olyan, mint amikor nem zár rendesen a termosztát, így lassan melegszik a hűtővíz.  A légbuborékok eltalálnak szelep nélkül is a kiegyenlítő felé.

oké, akkor milyen termosztátot tegyek bele a mostani helyett?
amivel nem lesz még egyszer szívás...
egyébként azt figyeltem meg, hogy ha este jövök haza, akkor már nem csinálja ezt, ha már reggel is mentem vele, pedig 8-10 órát áll a kocsi, és melegebb sincs sokszor, mint reggel, vagy 1-2 fokkal csak. na ez mitől van? Smiley
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12947 Dátum: 2015.01.24 szombat, 08:45:35 »

oké, akkor milyen termosztátot tegyek bele a mostani helyett?
amivel nem lesz még egyszer szívás...
egyébként azt figyeltem meg, hogy ha este jövök haza, akkor már nem csinálja ezt, ha már reggel is mentem vele, pedig 8-10 órát áll a kocsi, és melegebb sincs sokszor, mint reggel, vagy 1-2 fokkal csak. na ez mitől van? Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
A termosztát egy elég kritikus pontja a gépezetnek, ha nem megfelelően, vagy bizonytalanul működik. Én a gyári termosztátot javaslom. Az a tapasztalat, hogy hosszútávon ez a legolcsóbb és a legmegbízhatóbb. Az olajköri csak gyáriban kapható, mivel nincs utána gyártott. Termosztát csere alkalmával általában mindkettőt cseréljük egyszerre, a későbbi meglepetések elkerülése végett. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.24 szombat, 08:47:10 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #12948 Dátum: 2015.01.24 szombat, 08:53:33 »

Tisztelt Fórumtárs!
A termosztát egy elég kritikus pontja a gépezetnek, ha nem megfelelően, vagy bizonytalanul működik. Én a gyári termosztátot javaslom. Az a tapasztalat, hogy hosszútávon ez a legolcsóbb és a legmegbízhatóbb. Az olajköri csak gyáriban kapható, mivel nincs utána gyártott. Termosztát csere alkalmával általában mindkettőt cseréljük egyszerre, a későbbi meglepetések elkerülése végett. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt Fórumtárs!

Maximálisan egyetértek veled.  eljen  poigneemain






ui: bár lehet kowikamil megjavítaná a termosztátokat  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #12949 Dátum: 2015.01.24 szombat, 09:42:39 »

oké, akkor milyen termosztátot tegyek bele a mostani helyett?
amivel nem lesz még egyszer szívás...
egyébként azt figyeltem meg, hogy ha este jövök haza, akkor már nem csinálja ezt, ha már reggel is mentem vele, pedig 8-10 órát áll a kocsi, és melegebb sincs sokszor, mint reggel, vagy 1-2 fokkal csak. na ez mitől van? Smiley
László tanácsát érdemes megfogadni, párban és gyárit. Igaz történt már olyan, hogy az új, (akár a gyári) termosztát sem tökéletes. Sajnos! Ha nem gyárit nézzük, nekem a Vernet jobbnak mutatkozott, mint a Facet.
Lehet hazafelé több emelkedő van, így gyorsabban eléri az üzemi hőfokot  Huh?
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 [259] 260 261 262 263 264 265 266 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.