Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
254
255
256
257
258
259
260
[
261
]
262
263
264
265
266
267
268
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113443 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13000 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 17:45:01 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.25 vasárnap, 17:39:12
szépen jár, alapjárat nem ingadozik, kis gázra is szépen beáll, és nem alulról, állítólag ez is egy tünete a rossz csúcsoknak.
pöccre indul, akár -10-ben is, nem úgy, ahogy néhány társa.
viszont ettől még nagy nyomásnál simán behugyozhat, ahogy a szleng mondja, és akkor ugye a kelleténél több üzemanyag jut az égéstérbe, ergo füstölni fog.
mondom, csak padlógáznál jellemző, de akkor rendesen látom magam mögött.
lényeg lényeg, hogy a turbo nyomást látva már okosabbak leszünk.
Nem hiszed el, hogy padlón mindegyik füstöl, miiiiii?
Nálad beakadt eztva turbónyomás dolog.
Ki van az próbálva padon, amikor felújítják.
Egyébként ha vákuumos ladba mozgatja a wg szelepet, akkor tudja a motorvezélő is szabályozni a feltöltő nyomást.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13001 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 17:46:47 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.25 vasárnap, 17:42:49
nem lehet,hogy módosított sw-je van?
Nem tudom, nem hiszem, honnan derülhet ez ki, csak padon?
Osztrák autó, kint nem hiszem, hogy ilyenekkel foglalkoznak, mert mindene gyárinak tűnik, nincs "tuningolva"
Itthon előttem meg egy fiatal gyereké volt 1 évig, de az nem nagyon foglalkozott vele, csak gányolgatta.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13002 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 17:49:40 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.25 vasárnap, 17:45:01
Nem hiszed el, hogy padlón mindegyik füstöl, miiiiii?
Nálad beakadt eztva turbónyomás dolog.
Ki van az próbálva padon, amikor felújítják.
Egyébként ha vákuumos ladba mozgatja a wg szelepet, akkor tudja a motorvezélő is szabályozni a feltöltő nyomást.
Beakadt a lemez
Ha füstöl, akkor füstöl, csak legyen jó
Az meg, hogy mi vezérli a wg szelepet, fogalmam sincs, majd valami okos megmondja
Egyébként amikor *** volt a turbo, akkor se dobott hibakódot, csak nem ment, és füstölt, nem csak padlón.
Attól félek, hogy telenyomta a katalizátort, ezért lehet jobb lenne kiütni.
Gondolom kitisztítani nem lehet
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13003 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 17:53:09 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.25 vasárnap, 17:43:58
Ettől félek én is, hogy már haldoklott a turbo egy darabig, és telement elégetlen gázolajjal a katalizátor, szóval ott is lehet a hiba.
Az egész katalizátort kiütötted, vagy csak a közepén csináltál egy kis lyukat, vagy hogy képzeljem el?
Vizsgán átmenne simán katalizátor nélkül?
Egyébként hol újíttattad fel a turbod? mennyi idő után tört el a tengely? én is parázok tőle, hogy nem lett rendesen megcsinálva, de legalább 1 év garit adtak rá, lehet vele hova menni.
Csak zárójelben jegyezném meg, hogy teljesen mindegy, hogy mennyi garit adnak rá. Érvényesíteni is tudni kell.
A felújítók is tudják mit kell mondani, kérdezni amire egyből mondhatják......sorry, de így nem él a gari.
Ismerős járt úgy 530d turbóval, hogy felrakott egy felújítottat. Direkt kicserélt mindent, nehogy legyen mibe belekötni ha gond lesz.
Olaj, olajzó cső...stb.
Kb. 1000 km után eltört a turbó tengelye. Még látszott is az anyaghiba!
Azt monták neki, hogy beleért a turbinakerék a házba és azért tört el a tengely. Persze, miután eltört beleért....
Nem is cserélték neki gariba. Ennyi a nagy gari ígéretekkel.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13004 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 17:59:25 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.25 vasárnap, 17:49:40
Beakadt a lemez
Ha füstöl, akkor füstöl, csak legyen jó
Az meg, hogy mi vezérli a wg szelepet, fogalmam sincs, majd valami okos megmondja
Egyébként amikor *** volt a turbo, akkor se dobott hibakódot, csak nem ment, és füstölt, nem csak padlón.
Attól félek, hogy telenyomta a katalizátort, ezért lehet jobb lenne kiütni.
Gondolom kitisztítani nem lehet
Wastgate működése:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=faq&id_faq=8
Hibakód, vészüzem nem lesz a turbó miatt (csak elektromos VGT-nél).
Üsd ki a belét a katalizátornak....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13005 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:00:17 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.25 vasárnap, 17:53:09
Csak zárójelben jegyezném meg, hogy teljesen mindegy, hogy mennyi garit adnak rá. Érvényesíteni is tudni kell.
A felújítók is tudják mit kell mondani, kérdezni amire egyből mondhatják......sorry, de így nem él a gari.
Ismerős járt úgy 530d turbóval, hogy felrakott egy felújítottat. Direkt kicserélt mindent, nehogy legyen mibe belekötni ha gond lesz.
Olaj, olajzó cső...stb.
Kb. 1000 km után eltört a turbó tengelye. Még látszott is az anyaghiba!
Azt monták neki, hogy beleért a turbinakerék a házba és azért tört el a tengely. Persze, miután eltört beleért....
Nem is cserélték neki gariba. Ennyi a nagy gari ígéretekkel.....
persze, ettől parázok én is, ezért akarom megtudni, hogy most mit tölt.
szerelőhöz vittem, rendes hivatalos műhelye van, sokan ajánlották.
ő vitte el oda, ahol szokta a turbokat csináltatni.
csere után olajcsere volt, kérdeztem az olajozó csöveket is, azt mondta nem kell, így is él a gari.
szóval ha ennek ellenére gond lenne, akkor tudok hova menni, majd ők elintézik maguk között, hogy ki a hunyó.
katalizátort kiüssük, vagy ne, azt mondd inkább
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13006 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:02:30 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.25 vasárnap, 17:59:25
Wastgate működése:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=faq&id_faq=8
Hibakód, vészüzem nem lesz a turbó miatt (csak elektromos VGT-nél).
Üsd ki a belét a katalizátornak....
én is úgy gondolom, hogy jobb lesz katalizátor nélkül.
teljes bele mehet a kukába?
úgyis meg kell majd nézni a leömlőnél a csavarokat is, mert be vannak rohadva, akkor már egyúttal meg lehet csinálni azt is.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13007 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:05:12 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.25 vasárnap, 18:02:30
én is úgy gondolom, hogy jobb lesz katalizátor nélkül.
teljes bele mehet a kukába?
úgyis meg kell majd nézni a leömlőnél a csavarokat is, mert be vannak rohadva, akkor már egyúttal meg lehet csinálni azt is.
Persze....nekem egy cső (iktató) van helyette.
A belét azt el tudod adni pár ezresért.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13008 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:10:02 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.25 vasárnap, 18:05:12
Persze....nekem egy cső (iktató) van helyette.
A belét azt el tudod adni pár ezresért.
Vizsgán volt már?
Én csal ettől parázok.
GSR:
gyűlik a meló a kocsival
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13009 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:14:19 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.25 vasárnap, 18:10:02
Vizsgán volt már?
Én csal ettől parázok.
GSR:
gyűlik a meló a kocsival
Simán átment.
Ha nem iktatót használsz, hanem kibelezed akkor vizuálisan olyan, mintha lenne.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13010 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:18:33 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.25 vasárnap, 18:14:19
Simán átment.
Ha nem iktatót használsz, hanem kibelezed akkor vizuálisan olyan, mintha lenne.
Az a baj, hogy valószínű lánggal kell majd leszedni a leömlőt is, mert be van rohadva a csavar.
Egyébként az létezik, hogy valahol nem tömít rendesen a kipufogórendszer, pl. a leömlőnél, és a kipufogógáz visszajön az utastérbe egy kicsit?
Néha elég büdöset fúj be a szellőzőrendszer, a klímát már tisztítottam ilyen spray-vel, utána jobbnak tűnt, de most megint érzem néha a büdöset.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13011 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:20:46 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.25 vasárnap, 18:18:33
Az a baj, hogy valószínű lánggal kell majd leszedni a leömlőt is, mert be van rohadva a csavar.
Egyébként az létezik, hogy valahol nem tömít rendesen a kipufogórendszer, pl. a leömlőnél, és a kipufogógáz visszajön az utastérbe egy kicsit?
Néha elég büdöset fúj be a szellőzőrendszer, a klímát már tisztítottam ilyen spray-vel, utána jobbnak tűnt, de most megint érzem néha a büdöset.
Leömlőt minek akarod leszedni?
Nézd meg a flexi csövet a katalizátor után.....az szokott "elfáradni".
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13012 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:22:49 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.25 vasárnap, 18:20:46
Leömlőt minek akarod leszedni?
Nézd meg a flexi csövet a katalizátor után.....az szokott "elfáradni".
Elvileg azt úgy néztem, hogy cserélve volt...
A leömlőt meg azért nézném meg, hogy a tűzkarika ép-e, vagy nem-e fúj ki ott minimálisan.
Vagy hülyeséget beszélek?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13013 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:27:37 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.25 vasárnap, 18:22:49
Elvileg azt úgy néztem, hogy cserélve volt...
A leömlőt meg azért nézném meg, hogy a tűzkarika ép-e, vagy nem-e fúj ki ott minimálisan.
Vagy hülyeséget beszélek?
Ott egy ilyen tömítés van:
https://cromax.hu/90000000-kipufogo/91600000-kipufogo-rendszer-alkatreszei/91600476-kipufogo-tomitesei/11845-kipufogo-sor-tomites-transit2000-2006mondeo2000-2007
Ezen látható, ha kifúj mellette.....a turbócserénél biztos feltűnt volna a szerelőnek.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13014 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:33:43 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.25 vasárnap, 18:27:37
Ott egy ilyen tömítés van:
https://cromax.hu/90000000-kipufogo/91600000-kipufogo-rendszer-alkatreszei/91600476-kipufogo-tomitesei/11845-kipufogo-sor-tomites-transit2000-2006mondeo2000-2007
Ezen látható, ha kifúj mellette.....a turbócserénél biztos feltűnt volna a szerelőnek.
Kérdeztem tőle, azt mondta, hogy be vannak rohadva a csavarok, ki kell majd szedni, csak ünnepek előtt nem kezd már neki...
Van egy sanda gyanúm, hogy nem 100-as ott minden.
Gondolom alá kéne feküdnöm, hogy normálisan lássam, hogy mi a helyzet?
Gondolom ha ott kifúj, az nem túl jó
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13015 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:36:51 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.25 vasárnap, 18:33:43
Kérdeztem tőle, azt mondta, hogy be vannak rohadva a csavarok, ki kell majd szedni, csak ünnepek előtt nem kezd már neki...
Van egy sanda gyanúm, hogy nem 100-as ott minden.
Gondolom alá kéne feküdnöm, hogy normálisan lássam, hogy mi a helyzet?
Gondolom ha ott kifúj, az nem túl jó
Nem hallottam kifújásra utaló hangokat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13016 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:39:08 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.25 vasárnap, 18:33:43
Kérdeztem tőle, azt mondta, hogy be vannak rohadva a csavarok, ki kell majd szedni, csak ünnepek előtt nem kezd már neki...
Van egy sanda gyanúm, hogy nem 100-as ott minden.
Gondolom alá kéne feküdnöm, hogy normálisan lássam, hogy mi a helyzet?
Gondolom ha ott kifúj, az nem túl jó
Le kell venni a hővédőt és fentről is lehet látni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13017 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:40:14 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.25 vasárnap, 18:36:51
Nem hallottam kifújásra utaló hangokat.
Gondolom akkor se jó, ha be van rohadva az összes csavar ott
Vagy túlaggódom?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13018 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:41:33 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.25 vasárnap, 18:40:14
Gondolom akkor se jó, ha be van rohadva az összes csavar ott
Vagy túlaggódom?
Túl....
Hagyd Tibire a szerelést.....majd ő szhopik a berohadt csavarokkal, ha kell.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13019 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 18:42:35 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.25 vasárnap, 18:41:33
Túl....
Hagyd Tibire a szerelést.....majd ő szhopik a berohadt csavarokkal, ha kell.
Az lesz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13020 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 20:04:48 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.25 vasárnap, 17:46:47
Nem tudom, nem hiszem, honnan derülhet ez ki, csak padon?
Osztrák autó, kint nem hiszem, hogy ilyenekkel foglalkoznak, mert mindene gyárinak tűnik, nincs "tuningolva"
Itthon előttem meg egy fiatal gyereké volt 1 évig, de az nem nagyon foglalkozott vele, csak gányolgatta.
nem.gyári ids-el megmondják,hogy van-e változtatva az eredeti sw.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13021 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 20:07:58 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.25 vasárnap, 20:04:48
nem.gyári ids-el megmondják,hogy van-e változtatva az eredeti sw.
köszi
akkor még egy dolog, amire rá kell nézni
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13022 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 17:44:48 »
Üdvözlet.
Olyan gondom van, h csökken a vízen, és nő az olajszint
Mi a zannya lehet a gond? Hengerfej?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13023 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 18:00:30 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.01.26 hétfő, 17:44:48
Üdvözlet.
Olyan gondom van, h csökken a vízen, és nő az olajszint
Mi a zannya lehet a gond? Hengerfej?
Ha átfolyna a víz az olajba az látványos fehéres trutyi keletkezik emulzió, ha nem akkor olaj marad.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13024 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 19:25:54 »
6-os váltó OFF....diffi csapágy rotty.....5-ös váltó ON...
Mondjuk pár ezerért ki is lehetne cserélni a csapágyakat...de ez nálam már nem fog megtörténni....
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13025 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 19:58:39 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.01.26 hétfő, 18:00:30
Ha átfolyna a víz az olajba az látványos fehéres trutyi keletkezik emulzió,
ha nem akkor olaj marad
.
Ezt hogy érted?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13026 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 20:10:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.26 hétfő, 19:25:54
6-os váltó OFF....diffi csapágy rotty.....5-ös váltó ON...
Mondjuk pár ezerért ki is lehetne cserélni a csapágyakat...de ez nálam már nem fog megtörténni....
Na majd mindjárt jönnek és jól megmondják, hogy azt is az egytömegű tette tönkre
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13027 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 20:28:56 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.01.26 hétfő, 20:10:18
Na majd mindjárt jönnek és jól megmondják, hogy azt is az egytömegű tette tönkre
már megmondták...csapágy gyilkos ez az egytömegű...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13028 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 20:53:45 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.01.26 hétfő, 17:44:48
Üdvözlet.
Olyan gondom van, h csökken a vízen, és nő az olajszint
Mi a zannya lehet a gond? Hengerfej?
akár.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13029 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 20:55:43 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.01.26 hétfő, 17:44:48
Üdvözlet.
Olyan gondom van, h csökken a vízen, és nő az olajszint
Mi a zannya lehet a gond? Hengerfej?
olajhűtő
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13030 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 21:12:00 »
Ha már víz.
Ősszel bemérettem, -50 fok alatti a cucc az enyémbe, azt mondta a kutas pontosan nem tudja mennyi, mert tovább nem mér a kütyüje
Ez nem gáz?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13031 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 21:12:43 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.26 hétfő, 21:12:00
Ha már víz.
Ősszel bemérettem, -50 fok alatti a cucc az enyémbe, azt mondta a kutas pontosan nem tudja mennyi, mert tovább nem mér a kütyüje
Ez nem gáz?
Nem, hűtőfolyadék.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13032 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 21:15:59 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.26 hétfő, 21:12:43
Nem, hűtőfolyadék.
Ja, az, de milyen.
Termosztátcserénél nem dobjuk ki, max. hígítani kell rajta kicsit
Egyébként már 100%-ig biztos vagyok benne, hogy rossz a termosztátom, 0 fokban jobban jelentkezik, amit korábban írtam, és ha be van kapcsolva a fűtés, akkor el se éri az üzemi hőfokot. Amikor már elérte, akkor mehet a fűtés, de szerintem ez se normális, ha dízel, ha nem.
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13033 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 21:19:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2015.01.26 hétfő, 20:55:43
olajhűtő
Ki lehet szűrni valahogy, mielőtt a szerelő jól lehúz?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13034 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 21:22:16 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.26 hétfő, 21:15:59
Ja, az, de milyen.
Termosztátcserénél nem dobjuk ki, max. hígítani kell rajta kicsit
Egyébként már 100%-ig biztos vagyok benne, hogy rossz a termosztátom, 0 fokban jobban jelentkezik, amit korábban írtam, és ha be van kapcsolva a fűtés, akkor el se éri az üzemi hőfokot. Amikor már elérte, akkor mehet a fűtés, de szerintem ez se normális, ha dízel, ha nem.
Ha AUTO-n használod a fűtést, akkor nem is kezd el fűteni érezhetően, amíg fel nem melegedett a motor/hűtőfolyadék.
Nekem otthonról kell mennem kb. 2 km-et, ami nagyjából a HÉV állomás és akkor kezdem érezni, hogy növeli a befújt levegő mennyiséget és jön a meleg.
mondjuk nekem AUTO 21-en van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13035 Dátum:
2015.01.27 kedd, 16:09:37 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.26 hétfő, 21:15:59
Ja, az, de milyen.
Termosztátcserénél nem dobjuk ki, max. hígítani kell rajta kicsit
Egyébként már 100%-ig biztos vagyok benne, hogy rossz a termosztátom, 0 fokban jobban jelentkezik, amit korábban írtam, és ha be van kapcsolva a fűtés, akkor el se éri az üzemi hőfokot. Amikor már elérte, akkor mehet a fűtés, de szerintem ez se normális, ha dízel, ha nem.
Hello. Múltkor írtam, hogy beletettem a Vernet helyett a EPS-Facet termót, de nem vált be... A hőfok -óra szerint- az első vonal, +- 1mm.
Ma kikaptam a termosztátot, a kiegyenlítő szelepet kivettem, raktam bele egy kúpos 2,5 mm-es csavart. (Ahogy Bunyek is tette.) Annyira húztam meg, hogy kb. 0,1-0,2 mm-t mozog a csavar. Az anyánál megütöttem pontozóval a menetet, hogy ne lazulhasson ki. Ezután kb. 15-20 percet járattam beszerelés után. A levegő távozott a kiegyenlítőbe. Mentem egy tesztkört 30 Km 110-120Km/h, 8 Km város. Eredmény: A mutató a fél és az előtte lévő vonal között mozgolódik, lejjebb nem megy. Az autóban MELEG! van! Vissza kellett tekerni a fűtést. (nekem manuál). A kiegyenlítő szelep (Jiggle Valve) túl sok folyadékot enged át alapesetben. Ezt kell orvosolni.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.27 kedd, 16:16:18 írta breakbeat
»
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13036 Dátum:
2015.01.27 kedd, 16:27:32 »
Idézetet írta: breakbeat - 2015.01.27 kedd, 16:09:37
Hello. Múltkor írtam, hogy beletettem a Vernet helyett a EPS-Facet termót, de nem vált be... A hőfok -óra szerint- az első vonal, +- 1mm.
Ma kikaptam a termosztátot, a kiegyenlítő szelepet kivettem, raktam bele egy kúpos 2,5 mm-es csavart. (Ahogy Bunyek is tette.) Annyira húztam meg, hogy kb. 0,1-0,2 mm-t mozog a csavar. Az anyánál megütöttem pontozóval a menetet, hogy ne lazulhasson ki. Ezután kb. 15-20 percet járattam beszerelés után. A levegő távozott a kiegyenlítőbe. Mentem egy tesztkört 30 Km 110-120Km/h, 8 Km város. Eredmény: A mutató a fél és az előtte lévő vonal között mozgolódik, lejjebb nem megy. Az autóban MELEG! van! Vissza kellett tekerni a fűtést. (nekem manuál). A kiegyenlítő szelep (Jiggle Valve) túl sok folyadékot enged át alapesetben. Ezt kell orvosolni.
Hát ott még valami mindig nem kerek! 110-120-as tempóval nekem 5-10 km között beáll középre a mutató,és közben a fűtés is megy 22 fokra állítva! Pedig nekem nincs megbabrálva a termosztát!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13037 Dátum:
2015.01.27 kedd, 17:05:36 »
Idézetet írta: breakbeat - 2015.01.27 kedd, 16:09:37
Hello. Múltkor írtam, hogy beletettem a Vernet helyett a EPS-Facet termót, de nem vált be... A hőfok -óra szerint- az első vonal, +- 1mm.
Ma kikaptam a termosztátot, a kiegyenlítő szelepet kivettem, raktam bele egy kúpos 2,5 mm-es csavart. (Ahogy Bunyek is tette.) Annyira húztam meg, hogy kb. 0,1-0,2 mm-t mozog a csavar. Az anyánál megütöttem pontozóval a menetet, hogy ne lazulhasson ki. Ezután kb. 15-20 percet járattam beszerelés után. A levegő távozott a kiegyenlítőbe. Mentem egy tesztkört 30 Km 110-120Km/h, 8 Km város. Eredmény: A mutató a fél és az előtte lévő vonal között mozgolódik, lejjebb nem megy. Az autóban MELEG! van! Vissza kellett tekerni a fűtést. (nekem manuál). A kiegyenlítő szelep (Jiggle Valve) túl sok folyadékot enged át alapesetben. Ezt kell orvosolni.
Totál leis zárhatod azt a lukat, pl egy csavarral....nálam akkor volt a legjobb és kb 3 km után középre állt a mutató...és megse moccant.
Beszéltem fordos barátommal és azt mondta ő is nyugodtan lelehet zárni semmi baja nem lessz, én is igy gondolom és ugy lessz a legjobb a hatásfoka.
Természetesen mindenki úgy és azt csinál amit csak akar az autójával...
Naplózva
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13038 Dátum:
2015.01.27 kedd, 18:36:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.27 kedd, 17:05:36
Totál leis zárhatod azt a lukat, pl egy csavarral....nálam akkor volt a legjobb és kb 3 km után középre állt a mutató...és megse moccant.
Beszéltem fordos barátommal és azt mondta ő is nyugodtan lelehet zárni semmi baja nem lessz, én is igy gondolom és ugy lessz a legjobb a hatásfoka.
Természetesen mindenki úgy és azt csinál amit csak akar az autójával...
Tetszik az ötlet, de azon a kis szelepen keresztül távozandó esetleges levegő merre fog megszökni ? Nem lesz levegős a rendszer ? Nem lesz belőle baj ? "A melegedő folyadék kis mértékben tágul ez a többlet egy golyós szelep segítségével a termosztátház felső csatlakozó csövén a kiegyenlítőtartályba jut ahol lecsapódik" Nem lesz túlnyomás, ha a kis szelepen át nem tud tágulni a folyadék ?
Mert akkor elgondolkodtató
.. mert akkor nincs min gondolkozni
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.27 kedd, 18:45:03 írta balkal
»
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13039 Dátum:
2015.01.27 kedd, 19:22:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.27 kedd, 17:05:36
Totál leis zárhatod azt a lukat, pl egy csavarral....nálam akkor volt a legjobb és kb 3 km után középre állt a mutató...és megse moccant.
Beszéltem fordos barátommal és azt mondta ő is nyugodtan lelehet zárni semmi baja nem lessz, én is igy gondolom és ugy lessz a legjobb a hatásfoka.
Természetesen mindenki úgy és azt csinál amit csak akar az autójával...
Na tessék! Én meg nem mertem teljesen lezárni.
Max szétkapom még 1X. Azon ne múljon a teljes siker!
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13040 Dátum:
2015.01.27 kedd, 19:25:14 »
Egy jól működő rendszerben annak a kis szelepnek nem szabad problémát okoznia. Hiszen azokon a termosztátokon is van, ami azokban a motorokban van ahol nincs panasz.
Mellesleg nem véletlen van az ott. Még ha per pill úgy is tűnik, hogy mintha nem lenne szükség rá....
Persze én is úgy vagyok vele, mint Bunyek........mindenki azt csinál, amit akar.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13041 Dátum:
2015.01.27 kedd, 19:31:24 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.27 kedd, 18:36:47
Tetszik az ötlet, de azon a kis szelepen keresztül távozandó esetleges levegő merre fog megszökni ? Nem lesz levegős a rendszer ? Nem lesz belőle baj ? "A melegedő folyadék kis mértékben tágul ez a többlet egy golyós szelep segítségével a termosztátház felső csatlakozó csövén a kiegyenlítőtartályba jut ahol lecsapódik" Nem lesz túlnyomás, ha a kis szelepen át nem tud tágulni a folyadék ?
Mert akkor elgondolkodtató
.. mert akkor nincs min gondolkozni
Megvolt a teszt. Felmelegítettem nyitásig álló helyben. Jött a buborék a kiegyenlítőbe szépen folyamatosan. Amikor nyitott a termosztát, akkor jött egy nagyobb mennyiségű levegő, kinyomta, utána (lámpával átvilágítottam a tartályt) szépen a folyadék áramlott buborék nélkül. Simán kidogozza.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13042 Dátum:
2015.01.27 kedd, 19:41:12 »
Idézetet írta: breakbeat - 2015.01.27 kedd, 19:31:24
Megvolt a teszt. Felmelegítettem nyitásig álló helyben. Jött a buborék a kiegyenlítőbe szépen folyamatosan. Amikor nyitott a termosztát, akkor jött egy nagyobb mennyiségű levegő, kinyomta, utána (lámpával átvilágítottam a tartályt) szépen a folyadék áramlott buborék nélkül. Simán kidogozza.
Persze hogy kidolgozza....több ponton is légteleniti/lehet a rendszert...ha meg nyit a termó akkor is eltud menni a légbuborék ameddig kilégtelenit.
Nem nyom az szét semmit, annyit nem tágulhat.....amugy meg rengeteg olyan termosztátos rendszer van ahol nincs is golyó.
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13043 Dátum:
2015.01.27 kedd, 19:43:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.27 kedd, 19:41:12
Persze hogy kidolgozza....több ponton is légteleniti/lehet a rendszert...ha meg nyit a termó akkor is eltud menni a légbuborék ameddig kilégtelenit.
Nem nyom az szét semmit, annyit nem tágulhat.....amugy meg rengeteg olyan termosztátos rendszer van ahol nincs is golyó.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13044 Dátum:
2015.01.27 kedd, 19:44:28 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.27 kedd, 18:36:47
Tetszik az ötlet, de azon a kis szelepen keresztül távozandó esetleges levegő merre fog megszökni ? Nem lesz levegős a rendszer ? Nem lesz belőle baj ? "A melegedő folyadék kis mértékben tágul ez a többlet egy golyós szelep segítségével a termosztátház felső csatlakozó csövén a kiegyenlítőtartályba jut ahol lecsapódik" Nem lesz túlnyomás, ha a kis szelepen át nem tud tágulni a folyadék ?
Mert akkor elgondolkodtató
.. mert akkor nincs min gondolkozni
Bár az előbb megirtam....
Ugyanarra megy ki a légbuborék, csak igy nem a termó előtt, hanem utánna....kb 5km-el később...
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13045 Dátum:
2015.01.27 kedd, 19:47:07 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.27 kedd, 19:25:14
Egy jól működő rendszerben annak a kis szelepnek nem szabad problémát okoznia. Hiszen azokon a termosztátokon is van, ami azokban a motorokban van ahol nincs panasz.
Mellesleg nem véletlen van az ott. Még ha per pill úgy is tűnik, hogy mintha nem lenne szükség rá....
Persze én is úgy vagyok vele, mint Bunyek........mindenki azt csinál, amit akar.
Szerintem én veszek egy gyárit, mert nem véletlenül tervezték így a mérnökök annak idején
Mennyibe fáj a 2 gyári termosztát?
Más:
Szeretem egy ilyen obd2-es adaptert:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwcnEwY3FLNlkzOGM/view?usp=sharing
Androidos torque-vel próbálkoztam csatlakozni hozzá, eddig sikertelenül.
Ezeket a protokollokat kezeli:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSnlNSXFvVzE3UFk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwb053NmJwUWFSaEU/view?usp=sharing
Van rá esélyem, hogy működni fog, vagy már maga az adapter se jó a mondihoz?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13046 Dátum:
2015.01.27 kedd, 19:51:22 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.27 kedd, 19:47:07
Szerintem én veszek egy gyárit, mert nem véletlenül tervezték így a mérnökök annak idején
Mennyibe fáj a 2 gyári termosztát?
Más:
Szeretem egy ilyen obd2-es adaptert:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwcnEwY3FLNlkzOGM/view?usp=sharing
Androidos torque-vel próbálkoztam csatlakozni hozzá, eddig sikertelenül.
Ezeket a protokollokat kezeli:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwSnlNSXFvVzE3UFk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwb053NmJwUWFSaEU/view?usp=sharing
Van rá esélyem, hogy működni fog, vagy már maga az adapter se jó a mondihoz?
Dobd el vagy add oda valakinek.
Na, ennyivel drágább lesz a másik.
A mini szinte mind a klón klónja...ami Ford-al esetleg a 2005 utáni benzinesekkel áll szóba. (eddigi tapasztalatok alapján)
Ilyet:
Vagy ilyet:
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13047 Dátum:
2015.01.27 kedd, 19:55:25 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.27 kedd, 19:51:22
Dobd el vagy add oda valakinek.
Na, ennyivel drágább lesz a másik.
A mini szinte mind a klón klónja...ami Ford-al esetleg a 2005 utáni benzinesekkel áll szóba. (eddigi tapasztalatok alapján)
Ilyet:
Vagy ilyet:
Csak kölcsön van, nem vettem semmit, mert tudtam, hogy nem egyszerű a történet
Lehet hamarabb jutok el hozzád, minthogy szerzek egy obd-s kütyüt, mire ideér kínából már tavasz lesz
Mikor érsz rá amúgy?
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13048 Dátum:
2015.01.27 kedd, 20:00:44 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.27 kedd, 19:55:25
Csak kölcsön van, nem vettem semmit, mert tudtam, hogy nem egyszerű a történet
Lehet hamarabb jutok el hozzád, minthogy szerzek egy obd-s kütyüt, mire ideér kínából már tavasz lesz
Mikor érsz rá amúgy?
Ne dobd el, próbáld ki fordtc-vel! Nálam bevált.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13049 Dátum:
2015.01.27 kedd, 20:01:03 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.27 kedd, 19:55:25
Csak kölcsön van, nem vettem semmit, mert tudtam, hogy nem egyszerű a történet
Lehet hamarabb jutok el hozzád, minthogy szerzek egy obd-s kütyüt, mire ideér kínából már tavasz lesz
Mikor érsz rá amúgy?
Egy olvasásra akár valamelyik este is sor kerülhet.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
254
255
256
257
258
259
260
[
261
]
262
263
264
265
266
267
268
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ