Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:29:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
257
258
259
260
261
262
263
[
264
]
265
266
267
268
269
270
271
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5107700 alkalommal)
0 Felhasználó és 222 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13150 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:40:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.29 csütörtök, 21:28:06
Segitek mert lassan az idegeidre is rámegy a dolog...
Azt hogy megnézd mennyi a max töltése Belső WG-s turbódnak, tök egyszerű módja...lehuzod a labdáról a csövet.
Mivel igy nem nyit a szelep ami csak kifér annyit fog tölteni, ez kb egy izmosabb padlónál 1,8bar is lehet simán....ha kb ennyit tölt a turbód jó!
Ezt a manővert annyira ne erőltesd hosszútávon de egy-két próbakör erejéig semmi baja nem lehet. Na ha kifúj valahol esetleg, akkor igy biztos megis hallod a nyomás miatt és jobban is kokszol.
Visszarakod a csövet és 1,2-ig megy a nyomásod megint akkor pl lehet sz@r a labda, kicsit előfeszitesz neki és megnézed ugy többet tölt e? amugy igy kell emelni a nyomást rajta és a legjobb is igy, enyém igy van atomstabil 1,49-re lőve és istenkirály, 1500-tól megindul kajak.
ha labda jó, lehet nincs elég kaja neki azért nincs nyomás, na az már kicsit hosszabb sztori úgyhogy én beis fejeztem....
Ennyi
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13151 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:44:44 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 21:38:36
elvittem egy olyan szakihoz, akit istenítettek egy másik fórumban...
persze szerinte semmi baja nem volt a kocsinak, de a végén csak kiderült, hogy nem jó a turbo, elég csúnya volt, ütötte a lapát a házat.
elvileg teljesen felújították, részleteket sajnos nem tudok, de 1 év garit adtak rá.
az előző tippet pedig ki fogom próbálni, közben nézem a max. nyomást, amennyiben nem tol annyit, akkor egyértelmű át****k.
most már akkor is utánajárok
Nem feltétlenül egyértelmű, hogy át....k!
A nyomást könnyű emelni wgt-nél, de általában a felújítás utáni beállítás jó szokott lenni.
Ha mégsem, akkor a felszerelő belövi, de akkor a festék lejön a csavarról és szinte biztos mezőbe ugrik az amúgy is kétes eséllyel érvényesíthető garancia.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13152 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:46:17 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.01.29 csütörtök, 21:34:22
veszel 2db pvc könyököt a hozzávaló zárókupakkal. Természetesen akkora átmérőben, amekkora a turbóvső belső átmérője a szívósornál és a turbónál. A könyököt epokittal összeragasztod a zárókupakkal és kész. Ja az egyik kupakba vegyél gumisnál 1db szelepet + húzasd is bele. Turbócső a turbónál leköt, egyik könyök bele, bilincs meghúz. Majd jöhet uez a szívósornál. Mivel van nyomásmérő órád, így azt nem írom le, h applikáld bele a rendszerbe. A szelepen át egy autóspumpával szépen felnyomod a rendszert 1.5barra, majd vársz vele. Ha tartja a nyomást, nem fúj ki sehol. Ha elengedi vhol, jöhet a keresgetés. Ennyi.
Ez jó lenne, és ez lesz majd, ha a turbo tudja az 1,8 bart a labdáról lehúzott csővel... annyi, hogy kell hozzá mindent venni, mert a nyomást jelenleg a MAP szenzor adataiból nézem.
Viszont amennyiben a max. nyomás se lesz meg, akkor ugye megvan hol a gond.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13153 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:47:54 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.29 csütörtök, 21:44:44
Nem feltétlenül egyértelmű, hogy át....k!
A nyomást könnyű emelni wgt-nél, de általában a felújítás utáni beállítás jó szokott lenni.
Ha mégsem, akkor a felszerelő belövi, de akkor a festék lejön a csavarról és szinte biztos mezőbe ugrik az amúgy is kétes eséllyel érvényesíthető garancia.
Ha kiderül, hogy nem tölt annyit, amennyit kellene, megyek egyenesen oda, ahova vitte felújíttatni, hogy állítsa be ott a szemem láttára, megmérve.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13154 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:49:30 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 21:46:17
Ez jó lenne, és ez lesz majd, ha a turbo tudja az 1,8 bart a labdáról lehúzott csővel... annyi, hogy kell hozzá mindent venni, mert a nyomást jelenleg a MAP szenzor adataiból nézem.
Viszont amennyiben a max. nyomás se lesz meg, akkor ugye megvan hol a gond.
Na hol?
Nagyon nincs meg.
Lehet turbó szívó oldal.
Lehet turbó.
Lehet turbó nyomó oldal.
Lehet turbó szabályozás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13155 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:51:12 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 21:47:54
Ha kiderül, hogy nem tölt annyit, amennyit kellene, megyek egyenesen oda, ahova vitte felújíttatni, hogy állítsa be ott a szemem láttára, megmérve.
Lassíts, mert kisodródsz!
Előtte mindent le kell ellenőrizni, nehogy pofára ess!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13156 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:51:29 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.29 csütörtök, 21:49:30
Na hol?
Nagyon nincs meg.
Lehet turbó szívó oldal.
Lehet turbó.
Lehet turbó nyomó oldal.
Lehet turbó szabályozás.
adjatok egy hivatalos(nak) tűnő forrást, ahol leírják, hogy 1,5 bar a max. nyomása a turbomnak boostal, aztán visszatolom az emberhez, hogy addig vissza se adja, amíg nem tudja... keresse meg ő, ha már "megszerelte".
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13157 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:52:14 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.29 csütörtök, 21:51:12
Lassíts, mert kisodródsz!
Előtte mindent le kell ellenőrizni, nehogy pofára ess!
ja, én ellenőrizzem, amikor elvileg ő neki kellett volna megtennie.
nem?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13158 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 22:21:06 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 21:46:17
Ez jó lenne, és ez lesz majd, ha a turbo tudja az 1,8 bart a labdáról lehúzott csővel... annyi, hogy kell hozzá mindent venni, mert a nyomást jelenleg a MAP szenzor adataiból nézem.
Viszont amennyiben a max. nyomás se lesz meg, akkor ugye megvan hol a gond.
Na most a nyomást a szivocsonkon kellene mérni közvetlen vagy a MAP szenzoron....és az ilyen csodakéken villogó, ledes 3 barig skálázott vicc órákat felejtsük el.
legalább egy normális wika, festo mérőóra a minimum.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13159 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 22:27:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.29 csütörtök, 22:21:06
Na most a nyomást a szivocsonkon kellene mérni közvetlen vagy a MAP szenzoron....és az ilyen csodakéken villogó, ledes 3 barig skálázott vicc órákat felejtsük el.
legalább egy normális wika, festo mérőóra a minimum.
amit most csinálok, az az, hogy obd2-es adapterrel nézem az élő adatokat, pl. a MAP szenzort.
szerintem teljesen jó dolog a turbo nyomás mérésére, és fúrni se kell, meg faragni, ha már egyszer ott a szenzor.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13160 Dátum:
2015.01.30 péntek, 06:19:15 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 22:27:42
amit most csinálok, az az, hogy obd2-es adapterrel nézem az élő adatokat, pl. a MAP szenzort.
szerintem teljesen jó dolog a turbo nyomás mérésére, és fúrni se kell, meg faragni, ha már egyszer ott a szenzor.
de mivel diagolsz?mobillal?azt el is felejtheted.laptop + forscan minimum.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13161 Dátum:
2015.01.30 péntek, 09:00:43 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.29 csütörtök, 21:51:29
adjatok egy hivatalos(nak) tűnő forrást, ahol leírják, hogy 1,5 bar a max. nyomása a turbomnak boostal, aztán visszatolom az emberhez, hogy addig vissza se adja, amíg nem tudja... keresse meg ő, ha már "megszerelte".
Senki nem fog ilyen forrást adni.
Meg egyáltalán mi az hogy boostal?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13162 Dátum:
2015.01.30 péntek, 10:19:47 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.30 péntek, 06:19:15
de mivel diagolsz?mobillal?azt el is felejtheted.laptop + forscan minimum.
Fordtc Tökéletes droiddal...
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13163 Dátum:
2015.01.30 péntek, 20:49:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.30 péntek, 10:19:47
Fordtc Tökéletes droiddal...
Ma nézegettem az élő adatokat és beszívott levegő hőmérséklete miért 10 vagy ennél nagyobb mikor kint 0 fok van? Hol méri és vajon rossz valami?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13164 Dátum:
2015.01.30 péntek, 20:51:33 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.01.30 péntek, 20:49:57
Ma nézegettem az élő adatokat és beszívott levegő hőmérséklete miért 10 vagy ennél nagyobb mikor kint 0 fok van? Hol méri és vajon rossz valami?
mert a turbó után méri a map....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13165 Dátum:
2015.01.30 péntek, 21:01:39 »
nekem meg megszakad a MAP jel 3000 rpm körül...
de majd jön
netcore
és belinkeli a videót.
és big like neki a segítségért
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13166 Dátum:
2015.01.30 péntek, 21:46:26 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.30 péntek, 20:51:33
mert a turbó után méri a map....
Akkor azért melegebb ok!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13167 Dátum:
2015.01.30 péntek, 21:51:50 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.30 péntek, 21:01:39
nekem meg megszakad a MAP jel 3000 rpm körül...
de majd jön
netcore
és belinkeli a videót.
és big like neki a segítségért
Videóval javítottátok az nem gyenge!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13168 Dátum:
2015.01.30 péntek, 22:13:12 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.01.30 péntek, 21:51:50
Videóval javítottátok az nem gyenge!
Nem javitottuk, mert fogalmunk se volt, hogy mi ez...
Ami nalam nem nagy gond, mert nem ertek hozza, de o se latott meg ilyet.
Viszont most nem fustolt hazafele, miutan meghajtottuk 4500-ig, eddig sose fogattam le idaig
Lenyeg, hogy valami a turbo nyomasnal nem szazas.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13169 Dátum:
2015.01.30 péntek, 22:38:32 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.30 péntek, 21:01:39
nekem meg megszakad a MAP jel 3000 rpm körül...
de majd jön
netcore
és belinkeli a videót.
és big like neki a segítségért
a videó:
http://youtu.be/Hi2OL35uo-g
Valóban érdekel , egy bizonyos fordulat felett mintha eltűnne a map jele,de majd a videón látható lesz
amúgy baromi jólmegy a verda az enyémhez képest
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.30 péntek, 22:46:24 írta netcore
»
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13170 Dátum:
2015.01.30 péntek, 23:44:11 »
MAP csatija a helyén van rendesen? bevan nyomva kajak? akkor szokott ilyet csinálni mikor nincs a helyn csak úgy nézki és mozog a csati a házban.
Elég rendesen mélytorokra lesz@patott egy ilyen rohadék TDDI tárgyadomb nemis olyan rég emiatt...
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13171 Dátum:
2015.01.31 szombat, 00:16:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.30 péntek, 23:44:11
MAP csatija a helyén van rendesen? bevan nyomva kajak? akkor szokott ilyet csinálni mikor nincs a helyn csak úgy nézki és mozog a csati a házban.
Elég rendesen mélytorokra lesz@patott egy ilyen rohadék TDDI tárgyadomb nemis olyan rég emiatt...
Nem neztuk meg, de barmi lehet.
Fordtc szerint a max nyomas 1.25 bar.
Elol mintha a collaernel kifujna, de hazafele nem is fustolt
Ha meglenne az 1.5 bar, akkor nem aggodnek
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13172 Dátum:
2015.01.31 szombat, 09:24:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.30 péntek, 23:44:11
MAP csatija a helyén van rendesen? bevan nyomva kajak? akkor szokott ilyet csinálni mikor nincs a helyn csak úgy nézki és mozog a csati a házban.
Elég rendesen mélytorokra lesz@patott egy ilyen rohadék TDDI tárgyadomb nemis olyan rég emiatt...
Tipikus eset "egy hiba kijavit,kettöt meg okoz" szerelöknél.Szopjon a következö!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13173 Dátum:
2015.01.31 szombat, 09:46:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.30 péntek, 10:19:47
Fordtc Tökéletes droiddal...
Tudnál adni egy élő, működő linket hozzá ? Mert én csak halottakat találtam, nemtudom letölteni sehonnét, de egy zip-ben is jó ha át tudod küldeni az emailemre.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13174 Dátum:
2015.01.31 szombat, 09:53:18 »
Idézetet írta: balkal - 2015.01.31 szombat, 09:46:52
Tudnál adni egy élő, működő linket hozzá ? Mert én csak halottakat találtam, nemtudom letölteni sehonnét, de egy zip-ben is jó ha át tudod küldeni az emailemre.
elment emailre az apk.
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13175 Dátum:
2015.01.31 szombat, 10:28:51 »
Sziasztok!
Segítsetek legyetek szívesek.
Olyan gondom van, hogy a szervószivattyúnál folyik az olaj a bemenő csőnèl ès egy kicsit mozod is a benne lèvő cső. Mennem kellene vele. Ezzel így elindulhatok? Nem tudom mióta lehet így, bár nem règóta szerintem. A tartályba az olaj a minimumnál van. Próbáltam húzni az anyán, de nem ment. Gondolom nem ez miatt laza a cső. Hogyan javítható?
Köszönöm!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13176 Dátum:
2015.01.31 szombat, 10:32:56 »
Idézetet írta: joeboy - 2015.01.31 szombat, 10:28:51
Sziasztok!
Segítsetek legyetek szívesek.
Olyan gondom van, hogy a szervószivattyúnál folyik az olaj a bemenő csőnèl ès egy kicsit mozod is a benne lèvő cső. Mennem kellene vele. Ezzel így elindulhatok? Nem tudom mióta lehet így, bár nem règóta szerintem. A tartályba az olaj a minimumnál van. Próbáltam húzni az anyán, de nem ment. Gondolom nem ez miatt laza a cső. Hogyan javítható?
Köszönöm!
Nem jó ötlet így használni. Ha elrepdt a cső a hollandernél kb. fél perc alatt kinyomja az összes olajat. A hollander egyébként bal menetes. Nézd meg pontosan honnan szivárog az olaj. Töltsd fel a tartályt maxra.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13177 Dátum:
2015.01.31 szombat, 10:38:48 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.31 szombat, 10:32:56
Nem jó ötlet így használni. Ha elrepdt a cső a hollandernél kb. fél perc alatt kinyomja az összes olajat. A hollander egyébként bal menetes. Nézd meg pontosan honnan szivárog az olaj. Töltsd fel a tartályt maxra.
Köszi!
A cső ès a hollander között szivárig az olaj. Ez biztos. Főleg, hogy egy kicsit mozog is a cső a hollanderbe.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13178 Dátum:
2015.01.31 szombat, 10:50:32 »
Idézetet írta: joeboy - 2015.01.31 szombat, 10:38:48
Köszi!
A cső ès a hollander között szivárig az olaj. Ez biztos. Főleg, hogy egy kicsit mozog is a cső a hollanderbe.
Meg kell nézni a hollandiban az O gyűrűt, ha szerencséd van csak azt kell cserélned....
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=1994&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=Ford
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13179 Dátum:
2015.01.31 szombat, 10:54:36 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.01.31 szombat, 10:50:32
Meg kell nézni a hollandiban az O gyűrűt, ha szerencséd van csak azt kell cserélned....
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=1994&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=Ford
Köszi az infót.
Neki is látok.
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13180 Dátum:
2015.01.31 szombat, 12:08:08 »
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni, hogy a klímakuplungot fel lehet-e újítani, ( fel szokták-e) vagy cserélni kell kompletten? Mert elég húzós az uj ára...
Borzasztó csapágyhang jön ki a motortól, es azért gondolom, h az a baj, mert ha bekapcsolom a klímát, akkor elhallgat.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13181 Dátum:
2015.01.31 szombat, 12:44:50 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.31 szombat, 09:53:18
elment emailre az apk.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13182 Dátum:
2015.01.31 szombat, 13:13:21 »
Idézetet írta: joeboy - 2015.01.31 szombat, 10:38:48
Köszi!
A cső ès a hollander között szivárig az olaj. Ez biztos. Főleg, hogy egy kicsit mozog is a cső a hollanderbe.
Nekem a rutin hiánya miatt,csak a hollandi roncsolással(fűrész) jött le,viszont az új simán ráment,és örültem.Azóta megszűnt a szivárgás.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13183 Dátum:
2015.01.31 szombat, 13:30:13 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.01.31 szombat, 09:24:07
Tipikus eset "egy hiba kijavit,kettöt meg okoz" szerelöknél.Szopjon a következö!
Nemis lenne gond ha óradijba csinálnám...csak én barom fakultativ módon segitek másokon....
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13184 Dátum:
2015.01.31 szombat, 14:30:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.31 szombat, 13:30:13
Nemis lenne gond ha óradijba csinálnám...csak én barom fakultativ módon segitek másokon....
egy kérdés.
ha sikerül megoldani a turbo nyomás problémámat, és mondjuk a katalizátort is kidobom, utána egy chip-el mennyit lehet kihozni a vasból? turbon nem akarok piszkálni, amíg garanciás.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13185 Dátum:
2015.01.31 szombat, 14:32:04 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.31 szombat, 14:30:09
egy kérdés.
ha sikerül megoldani a turbo nyomás problémámat, és mondjuk a katalizátort is kidobom, utána egy chip-el mennyit lehet kihozni a vasból? turbon nem akarok piszkálni, amíg garanciás.
Írtam már korábban.... is
Ha nem megfelelő, akkor nagyobb és erősebb motorral szerelt autót kell venni
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13186 Dátum:
2015.01.31 szombat, 14:32:52 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.31 szombat, 14:30:09
egy kérdés.
ha sikerül megoldani a turbo nyomás problémámat, és mondjuk a katalizátort is kidobom, utána egy chip-el mennyit lehet kihozni a vasból? turbon nem akarok piszkálni, amíg garanciás.
http://www.talkford.com/community/topic/183272-dtuk-mondeo-mk3-20-tddi-tuning-box/
Ford Mondeo Tuningbox TDCI
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi 115 LE motornál 23 LE Teljesítménynövekedés
Gyári Tuning-Box használatával
Teljesítmény 85 KW = 115 LE 102 KW = 138 LE
Nyomaték 280 Nm 330 Nm
Ford Mondeo 2.0 TDCi 115 LE (DPF) motornál 28 LE Teljesítménynövekedés
Gyári Tuning-Box használatával
Teljesítmény 85 KW = 115 LE 106 KW = 143 LE
Nyomaték 280 Nm 330 Nm
Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (DPF) motornál 30 LE Teljesítménynövekedés
Gyári Tuning-Box használatával
Teljesítmény 96 KW = 130 LE 118 KW = 160 LE
Nyomaték 330 Nm 420 Nm
Ford Mondeo Nugget 2.0 TDCi 125 LE motornál 25 LE Teljesítménynövekedés
Gyári Tuning-Box használatával
Teljesítmény 92 KW = 125 LE 110 KW = 150 LE
Nyomaték 285 Nm 345 Nm
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.31 szombat, 14:39:19 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13187 Dátum:
2015.01.31 szombat, 14:33:51 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.31 szombat, 14:32:04
Írtam már korábban.... is
Ha nem megfelelő, akkor nagyobb és erősebb motorral szerelt autót kell venni
csak egy kérdés volt
valószínű hagyom így, ahogy van.
így is megindul rendesen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13188 Dátum:
2015.01.31 szombat, 14:43:55 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.31 szombat, 14:33:51
csak egy kérdés volt
valószínű hagyom így, ahogy van.
így is megindul rendesen.
olyan 145 lóig kényelmesen fellehet húzni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13189 Dátum:
2015.01.31 szombat, 17:28:25 »
Tuningbox-ot z életbe nem raknék autóba, mint ahogy francia autót se vennék a büdös életbe....
szépen meglehet húzni és tartósan.
Benzines kókány szakik szavára meg ne adjál semmit....
Amugy a turbó beállitás elég sok mindtől függ hogy optimális legyen....én most pl visszatettem az 5-ös váltót és érzem hogy nem jó a turbó töltés, a turbó jó csak késik...chipet megint hozzá kell irni a kocsihoz, hisz a 6-os váltó miatt átlett irva és annak más volt a karakterisztikája, de tölteni tölt ugyanugy 1,5-el csak nem akkor és úgy ahogy kellene.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13190 Dátum:
2015.01.31 szombat, 19:20:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.31 szombat, 17:28:25
Tuningbox-ot z életbe nem raknék autóba, mint ahogy francia autót se vennék a büdös életbe....
szépen meglehet húzni és tartósan.
Benzines kókány szakik szavára meg ne adjál semmit....
Amugy a turbó beállitás elég sok mindtől függ hogy optimális legyen....én most pl visszatettem az 5-ös váltót és érzem hogy nem jó a turbó töltés, a turbó jó csak késik...chipet megint hozzá kell irni a kocsihoz, hisz a 6-os váltó miatt átlett irva és annak más volt a karakterisztikája, de tölteni tölt ugyanugy 1,5-el csak nem akkor és úgy ahogy kellene.
tuning boxot sose tennék bele.
ha már nem lesz mire költeni, lehet megkereslek, hogy írj egy jó chipet rá.
a turborol meg annyit, hogy 1,25 felé nem megy, ha jó a MAP, szóval az kevéske. visszatolom oda, ahol "meg volt csinálva", megnézik gariba.
az biztos, hogy addig nem hagyom annyiban, amíg nem fog 1,5-öt tölteni a turbo.
a MAP jel "eltűnése" 3000 RPM felett viszont eléggé zavar, alá feküdtem ma, és megpróbáltam mozgatni befele, de nem ment, elvileg a helyén van, de ki tudja. Itt egy kép róla, hogy mennyire van bedugva:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwZ2xpYkZLWGxsdmM/view?usp=sharing
Üdv
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13191 Dátum:
2015.01.31 szombat, 19:30:11 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.31 szombat, 19:20:29
tuning boxot sose tennék bele.
ha már nem lesz mire költeni, lehet megkereslek, hogy írj egy jó chipet rá.
a turborol meg annyit, hogy 1,25 felé nem megy, ha jó a MAP, szóval az kevéske. visszatolom oda, ahol "meg volt csinálva", megnézik gariba.
az biztos, hogy addig nem hagyom annyiban, amíg nem fog 1,5-öt tölteni a turbo.
a MAP jel "eltűnése" 3000 RPM felett viszont eléggé zavar, alá feküdtem ma, és megpróbáltam mozgatni befele, de nem ment, elvileg a helyén van, de ki tudja. Itt egy kép róla, hogy mennyire van bedugva:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwZ2xpYkZLWGxsdmM/view?usp=sharing
Üdv
Mivel fényképezted, párás lencsés smena-val?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13192 Dátum:
2015.01.31 szombat, 19:35:34 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.31 szombat, 19:30:11
Mivel fényképezted, párás lencsés smena-val?
telefonnal
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13193 Dátum:
2015.01.31 szombat, 21:30:21 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.01.31 szombat, 19:35:34
telefonnal
Hát most nincs nálam a mikoronos szemüvegem...szal ezt hadjuk...
Ha bekattant és nem is csúszik vissza és a két csavarja sincs kiszakadva akkor tegyük fel hogy jó.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13194 Dátum:
2015.01.31 szombat, 22:02:15 »
Ma kicumiztam egy ilyet mert azt mondták hogy jó....egy multiméterrel megnéztem hogy nem jó, nem hitték el, kezükbe adtam.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13195 Dátum:
2015.01.31 szombat, 22:45:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.31 szombat, 22:02:15
Ma kicumiztam egy ilyet mert azt mondták hogy jó....egy multiméterrel megnéztem hogy nem jó, nem hitték el, kezükbe adtam.
Ez igen! jó móka! Mennyi idő volt?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13196 Dátum:
2015.02.01 vasárnap, 13:56:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.31 szombat, 21:30:21
Hát most nincs nálam a mikoronos szemüvegem...szal ezt hadjuk...
Ha bekattant és nem is csúszik vissza és a két csavarja sincs kiszakadva akkor tegyük fel hogy jó.
tegyük fel, de akkor is megszakad a map jel...
vegyek egy bontott map-ot, és csere tesztelni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13197 Dátum:
2015.02.01 vasárnap, 14:04:25 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.01 vasárnap, 13:56:46
tegyük fel, de akkor is megszakad a map jel...
vegyek egy bontott map-ot, és csere tesztelni?
hát ja.vagy vidd el KöwiKamillhoz,megjavítja neked.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13198 Dátum:
2015.02.01 vasárnap, 14:07:27 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.01 vasárnap, 13:56:46
tegyük fel, de akkor is megszakad a map jel...
vegyek egy bontott map-ot, és csere tesztelni?
Mindig megszakad a jel és ugyanott?
Próbálni lehet másikkal, nyilván.
De mi van ha "csak" a diag műszer adat továbbítása vagy mintavételezése akadozik? Ez kizárható?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13199 Dátum:
2015.02.01 vasárnap, 14:07:56 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.01 vasárnap, 14:04:25
hát ja.vagy vidd el KöwiKamillhoz,megjavítja neked.....
Simán.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
257
258
259
260
261
262
263
[
264
]
265
266
267
268
269
270
271
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ