Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113452 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13150 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:40:46 »

Segitek mert lassan az idegeidre is rámegy a dolog... eplus2
Azt hogy megnézd mennyi a max töltése Belső WG-s turbódnak, tök egyszerű módja...lehuzod a labdáról a csövet.
Mivel igy nem nyit a szelep ami csak kifér annyit fog tölteni, ez kb egy izmosabb padlónál 1,8bar is lehet simán....ha kb ennyit tölt a turbód jó!
Ezt a manővert annyira ne erőltesd hosszútávon de egy-két próbakör erejéig semmi baja nem lehet. Na ha kifúj valahol esetleg, akkor igy biztos megis hallod a nyomás miatt és jobban is kokszol.
Visszarakod a csövet és 1,2-ig megy a nyomásod megint akkor pl lehet sz@r a labda, kicsit előfeszitesz neki és megnézed ugy többet tölt e? amugy igy kell emelni a nyomást rajta és a legjobb is igy, enyém igy van atomstabil 1,49-re lőve és istenkirály, 1500-tól megindul kajak.
ha labda jó, lehet nincs elég kaja neki azért nincs nyomás, na az már kicsit hosszabb sztori úgyhogy én beis fejeztem....

Ennyi  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13151 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:44:44 »

elvittem egy olyan szakihoz, akit istenítettek egy másik fórumban...
persze szerinte semmi baja nem volt a kocsinak, de a végén csak kiderült, hogy nem jó a turbo, elég csúnya volt, ütötte a lapát a házat.
elvileg teljesen felújították, részleteket sajnos nem tudok, de 1 év garit adtak rá.

az előző tippet pedig ki fogom próbálni, közben nézem a max. nyomást, amennyiben nem tol annyit, akkor egyértelmű át****k.
most már akkor is utánajárok Smiley

Nem feltétlenül egyértelmű, hogy át....k!
A nyomást könnyű emelni wgt-nél, de általában a felújítás utáni beállítás jó szokott lenni.
Ha mégsem, akkor a felszerelő belövi, de akkor a festék lejön a csavarról és szinte biztos mezőbe ugrik az amúgy is kétes eséllyel érvényesíthető garancia.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13152 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:46:17 »

veszel  2db pvc könyököt  a hozzávaló zárókupakkal. Természetesen akkora átmérőben, amekkora a turbóvső belső átmérője a szívósornál és a turbónál. A könyököt epokittal összeragasztod a zárókupakkal és kész. Ja az egyik kupakba vegyél gumisnál 1db szelepet + húzasd is bele. Turbócső a turbónál leköt, egyik könyök bele, bilincs meghúz. Majd jöhet uez a szívósornál. Mivel van nyomásmérő órád, így azt nem írom le, h applikáld bele a rendszerbe. A szelepen át egy autóspumpával szépen felnyomod a rendszert 1.5barra, majd vársz vele. Ha tartja a nyomást, nem fúj ki sehol. Ha elengedi vhol, jöhet a keresgetés. Ennyi.

Ez jó lenne, és ez lesz majd, ha a turbo tudja az 1,8 bart a labdáról lehúzott csővel... annyi, hogy kell hozzá mindent venni, mert a nyomást jelenleg a MAP szenzor adataiból nézem.
Viszont amennyiben a max. nyomás se lesz meg, akkor ugye megvan hol a gond.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13153 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:47:54 »

Nem feltétlenül egyértelmű, hogy át....k!
A nyomást könnyű emelni wgt-nél, de általában a felújítás utáni beállítás jó szokott lenni.
Ha mégsem, akkor a felszerelő belövi, de akkor a festék lejön a csavarról és szinte biztos mezőbe ugrik az amúgy is kétes eséllyel érvényesíthető garancia.

Ha kiderül, hogy nem tölt annyit, amennyit kellene, megyek egyenesen oda, ahova vitte felújíttatni, hogy állítsa be ott a szemem láttára, megmérve.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13154 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:49:30 »

Ez jó lenne, és ez lesz majd, ha a turbo tudja az 1,8 bart a labdáról lehúzott csővel... annyi, hogy kell hozzá mindent venni, mert a nyomást jelenleg a MAP szenzor adataiból nézem.
Viszont amennyiben a max. nyomás se lesz meg, akkor ugye megvan hol a gond.

Na hol?
Nagyon nincs meg.  vigyor3

Lehet turbó szívó oldal.
Lehet turbó.
Lehet turbó nyomó oldal.
Lehet turbó szabályozás.

 Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13155 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:51:12 »

Ha kiderül, hogy nem tölt annyit, amennyit kellene, megyek egyenesen oda, ahova vitte felújíttatni, hogy állítsa be ott a szemem láttára, megmérve.


Lassíts, mert kisodródsz!  vigyor3
Előtte mindent le kell ellenőrizni, nehogy pofára ess!  Cool

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13156 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:51:29 »

Na hol?
Nagyon nincs meg.  vigyor3

Lehet turbó szívó oldal.
Lehet turbó.
Lehet turbó nyomó oldal.
Lehet turbó szabályozás.

 Cool

adjatok egy hivatalos(nak) tűnő forrást, ahol leírják, hogy 1,5 bar a max. nyomása a turbomnak boostal, aztán visszatolom az emberhez, hogy addig vissza se adja, amíg nem tudja... keresse meg ő, ha már "megszerelte".
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13157 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:52:14 »

Lassíts, mert kisodródsz!  vigyor3
Előtte mindent le kell ellenőrizni, nehogy pofára ess!  Cool



ja, én ellenőrizzem, amikor elvileg ő neki kellett volna megtennie.
nem?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13158 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 22:21:06 »

Ez jó lenne, és ez lesz majd, ha a turbo tudja az 1,8 bart a labdáról lehúzott csővel... annyi, hogy kell hozzá mindent venni, mert a nyomást jelenleg a MAP szenzor adataiból nézem.
Viszont amennyiben a max. nyomás se lesz meg, akkor ugye megvan hol a gond.

Na most a nyomást a szivocsonkon kellene mérni közvetlen vagy a MAP szenzoron....és az ilyen csodakéken villogó, ledes 3 barig skálázott vicc órákat felejtsük el.
legalább egy normális wika, festo mérőóra a minimum.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13159 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 22:27:42 »

Na most a nyomást a szivocsonkon kellene mérni közvetlen vagy a MAP szenzoron....és az ilyen csodakéken villogó, ledes 3 barig skálázott vicc órákat felejtsük el.
legalább egy normális wika, festo mérőóra a minimum.

amit most csinálok, az az, hogy obd2-es adapterrel nézem az élő adatokat, pl. a MAP szenzort.
szerintem teljesen jó dolog a turbo nyomás mérésére, és fúrni se kell, meg faragni, ha már egyszer ott a szenzor.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13160 Dátum: 2015.01.30 péntek, 06:19:15 »

amit most csinálok, az az, hogy obd2-es adapterrel nézem az élő adatokat, pl. a MAP szenzort.
szerintem teljesen jó dolog a turbo nyomás mérésére, és fúrni se kell, meg faragni, ha már egyszer ott a szenzor.
de mivel diagolsz?mobillal?azt el is felejtheted.laptop + forscan minimum.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13161 Dátum: 2015.01.30 péntek, 09:00:43 »

adjatok egy hivatalos(nak) tűnő forrást, ahol leírják, hogy 1,5 bar a max. nyomása a turbomnak boostal, aztán visszatolom az emberhez, hogy addig vissza se adja, amíg nem tudja... keresse meg ő, ha már "megszerelte".

Senki nem fog ilyen forrást adni.
Meg egyáltalán mi az hogy boostal?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13162 Dátum: 2015.01.30 péntek, 10:19:47 »

de mivel diagolsz?mobillal?azt el is felejtheted.laptop + forscan minimum.

Fordtc Tökéletes droiddal...
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13163 Dátum: 2015.01.30 péntek, 20:49:57 »

Fordtc Tökéletes droiddal...
Ma nézegettem az élő adatokat és beszívott levegő hőmérséklete miért 10 vagy ennél nagyobb mikor kint 0 fok van? Hol méri és vajon rossz valami?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13164 Dátum: 2015.01.30 péntek, 20:51:33 »

Ma nézegettem az élő adatokat és beszívott levegő hőmérséklete miért 10 vagy ennél nagyobb mikor kint 0 fok van? Hol méri és vajon rossz valami?
mert a turbó után méri a map....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13165 Dátum: 2015.01.30 péntek, 21:01:39 »

nekem meg megszakad a MAP jel 3000 rpm körül...
de majd jön netcore és belinkeli a videót.
és big like neki a segítségért  worship worship worship
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13166 Dátum: 2015.01.30 péntek, 21:46:26 »

mert a turbó után méri a map....
Akkor azért melegebb ok! worship
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13167 Dátum: 2015.01.30 péntek, 21:51:50 »

nekem meg megszakad a MAP jel 3000 rpm körül...
de majd jön netcore és belinkeli a videót.
és big like neki a segítségért  worship worship worship
Videóval javítottátok az nem gyenge!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13168 Dátum: 2015.01.30 péntek, 22:13:12 »

Videóval javítottátok az nem gyenge!

Nem javitottuk, mert fogalmunk se volt, hogy mi ez...
Ami nalam nem nagy gond, mert nem ertek hozza, de o se latott meg ilyet.

Viszont most nem fustolt hazafele, miutan meghajtottuk 4500-ig, eddig sose fogattam le idaig Smiley
Lenyeg, hogy valami a turbo nyomasnal nem szazas.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13169 Dátum: 2015.01.30 péntek, 22:38:32 »

nekem meg megszakad a MAP jel 3000 rpm körül...
de majd jön netcore és belinkeli a videót.
és big like neki a segítségért  worship worship worship

a videó: http://youtu.be/Hi2OL35uo-g
Valóban érdekel , egy bizonyos fordulat felett mintha eltűnne a map jele,de majd a videón látható lesz
amúgy baromi jólmegy a verda az enyémhez képest Sad
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.30 péntek, 22:46:24 írta netcore » Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13170 Dátum: 2015.01.30 péntek, 23:44:11 »

MAP csatija a helyén van rendesen?   bevan nyomva kajak?  akkor szokott ilyet csinálni mikor nincs a helyn csak úgy nézki és mozog a csati a házban.
Elég rendesen mélytorokra lesz@patott egy ilyen rohadék TDDI tárgyadomb nemis olyan rég emiatt... falbav
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13171 Dátum: 2015.01.31 szombat, 00:16:14 »

MAP csatija a helyén van rendesen?   bevan nyomva kajak?  akkor szokott ilyet csinálni mikor nincs a helyn csak úgy nézki és mozog a csati a házban.
Elég rendesen mélytorokra lesz@patott egy ilyen rohadék TDDI tárgyadomb nemis olyan rég emiatt... falbav

Nem neztuk meg, de barmi lehet.
Fordtc szerint a max nyomas 1.25 bar.
Elol mintha a collaernel kifujna, de hazafele nem is fustolt Smiley
Ha meglenne az 1.5 bar, akkor nem aggodnek Smiley
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13172 Dátum: 2015.01.31 szombat, 09:24:07 »

MAP csatija a helyén van rendesen?   bevan nyomva kajak?  akkor szokott ilyet csinálni mikor nincs a helyn csak úgy nézki és mozog a csati a házban.
Elég rendesen mélytorokra lesz@patott egy ilyen rohadék TDDI tárgyadomb nemis olyan rég emiatt... falbav

Tipikus eset "egy hiba kijavit,kettöt meg okoz" szerelöknél.Szopjon a következö!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #13173 Dátum: 2015.01.31 szombat, 09:46:52 »

Fordtc Tökéletes droiddal...

Tudnál adni egy élő, működő linket hozzá ? Mert én csak halottakat találtam, nemtudom letölteni sehonnét, de egy zip-ben is jó ha át tudod küldeni az emailemre.  worship
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13174 Dátum: 2015.01.31 szombat, 09:53:18 »

Tudnál adni egy élő, működő linket hozzá ? Mert én csak halottakat találtam, nemtudom letölteni sehonnét, de egy zip-ben is jó ha át tudod küldeni az emailemre.  worship

elment emailre az apk.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #13175 Dátum: 2015.01.31 szombat, 10:28:51 »

Sziasztok!

Segítsetek legyetek szívesek.

Olyan gondom van, hogy a szervószivattyúnál folyik az olaj a bemenő csőnèl ès egy kicsit mozod is a benne lèvő cső. Mennem kellene vele. Ezzel így elindulhatok?  Nem tudom mióta lehet így, bár nem règóta szerintem. A tartályba az olaj a minimumnál van. Próbáltam húzni az anyán, de nem ment. Gondolom nem ez miatt laza a cső. Hogyan javítható?

Köszönöm!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13176 Dátum: 2015.01.31 szombat, 10:32:56 »

Sziasztok!

Segítsetek legyetek szívesek.

Olyan gondom van, hogy a szervószivattyúnál folyik az olaj a bemenő csőnèl ès egy kicsit mozod is a benne lèvő cső. Mennem kellene vele. Ezzel így elindulhatok?  Nem tudom mióta lehet így, bár nem règóta szerintem. A tartályba az olaj a minimumnál van. Próbáltam húzni az anyán, de nem ment. Gondolom nem ez miatt laza a cső. Hogyan javítható?

Köszönöm!


Nem jó ötlet így használni.  Ha elrepdt a cső a hollandernél kb. fél perc alatt kinyomja az összes olajat.  A hollander egyébként bal menetes. Nézd meg pontosan honnan szivárog az olaj. Töltsd fel a tartályt maxra.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #13177 Dátum: 2015.01.31 szombat, 10:38:48 »



Nem jó ötlet így használni.  Ha elrepdt a cső a hollandernél kb. fél perc alatt kinyomja az összes olajat.  A hollander egyébként bal menetes. Nézd meg pontosan honnan szivárog az olaj. Töltsd fel a tartályt maxra.

Köszi!
A cső ès a hollander között szivárig az olaj. Ez biztos. Főleg, hogy egy kicsit mozog is a cső a hollanderbe. Sad
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13178 Dátum: 2015.01.31 szombat, 10:50:32 »

Köszi!
A cső ès a hollander között szivárig az olaj. Ez biztos. Főleg, hogy egy kicsit mozog is a cső a hollanderbe. Sad


Meg kell nézni a hollandiban az O gyűrűt, ha szerencséd van csak azt kell cserélned....   
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=1994&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=Ford   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #13179 Dátum: 2015.01.31 szombat, 10:54:36 »


Köszi az infót.  worship Neki is látok.
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13180 Dátum: 2015.01.31 szombat, 12:08:08 »

Sziasztok.

 Azt szeretném kérdezni, hogy a klímakuplungot fel lehet-e újítani, ( fel szokták-e) vagy cserélni kell kompletten? Mert elég húzós az uj ára...
Borzasztó csapágyhang jön ki a motortól, es azért gondolom, h az a baj, mert ha bekapcsolom a klímát, akkor elhallgat.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #13181 Dátum: 2015.01.31 szombat, 12:44:50 »

elment emailre az apk.

 nyes worship
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13182 Dátum: 2015.01.31 szombat, 13:13:21 »

Köszi!
A cső ès a hollander között szivárig az olaj. Ez biztos. Főleg, hogy egy kicsit mozog is a cső a hollanderbe. Sad
Nekem a rutin hiánya miatt,csak a hollandi roncsolással(fűrész) jött le,viszont az új simán ráment,és örültem.Azóta megszűnt a szivárgás. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13183 Dátum: 2015.01.31 szombat, 13:30:13 »

Tipikus eset "egy hiba kijavit,kettöt meg okoz" szerelöknél.Szopjon a következö!

Nemis lenne gond ha óradijba csinálnám...csak én barom fakultativ módon segitek másokon.... falbav
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13184 Dátum: 2015.01.31 szombat, 14:30:09 »

Nemis lenne gond ha óradijba csinálnám...csak én barom fakultativ módon segitek másokon.... falbav

egy kérdés.
ha sikerül megoldani a turbo nyomás problémámat, és mondjuk a katalizátort is kidobom, utána egy chip-el mennyit lehet kihozni a vasból? turbon nem akarok piszkálni, amíg garanciás.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13185 Dátum: 2015.01.31 szombat, 14:32:04 »

egy kérdés.
ha sikerül megoldani a turbo nyomás problémámat, és mondjuk a katalizátort is kidobom, utána egy chip-el mennyit lehet kihozni a vasból? turbon nem akarok piszkálni, amíg garanciás.

Írtam már korábban.... is  vigyor3
Ha nem megfelelő, akkor nagyobb és erősebb motorral szerelt autót kell venni  eplus2

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13186 Dátum: 2015.01.31 szombat, 14:32:52 »

egy kérdés.
ha sikerül megoldani a turbo nyomás problémámat, és mondjuk a katalizátort is kidobom, utána egy chip-el mennyit lehet kihozni a vasból? turbon nem akarok piszkálni, amíg garanciás.

http://www.talkford.com/community/topic/183272-dtuk-mondeo-mk3-20-tddi-tuning-box/


Ford Mondeo Tuningbox TDCI

Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi 115 LE motornál 23 LE Teljesítménynövekedés
Gyári   Tuning-Box használatával
Teljesítmény   85 KW = 115 LE   102 KW = 138 LE
Nyomaték   280 Nm   330 Nm

 
Ford Mondeo 2.0 TDCi 115 LE (DPF) motornál 28 LE Teljesítménynövekedés
Gyári   Tuning-Box használatával
Teljesítmény   85 KW = 115 LE   106 KW = 143 LE
Nyomaték   280 Nm   330 Nm
 

Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (DPF) motornál 30 LE Teljesítménynövekedés
Gyári   Tuning-Box használatával
Teljesítmény   96 KW = 130 LE   118 KW = 160 LE
Nyomaték   330 Nm   420 Nm
 
Ford Mondeo Nugget 2.0 TDCi 125 LE motornál 25 LE Teljesítménynövekedés
Gyári   Tuning-Box használatával
Teljesítmény   92 KW = 125 LE   110 KW = 150 LE
Nyomaték   285 Nm   345 Nm
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.31 szombat, 14:39:19 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13187 Dátum: 2015.01.31 szombat, 14:33:51 »

Írtam már korábban.... is  vigyor3
Ha nem megfelelő, akkor nagyobb és erősebb motorral szerelt autót kell venni  eplus2



csak egy kérdés volt  eplus2
valószínű hagyom így, ahogy van.
így is megindul rendesen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13188 Dátum: 2015.01.31 szombat, 14:43:55 »

csak egy kérdés volt  eplus2
valószínű hagyom így, ahogy van.
így is megindul rendesen.
olyan 145 lóig kényelmesen fellehet húzni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13189 Dátum: 2015.01.31 szombat, 17:28:25 »

Tuningbox-ot z életbe nem raknék autóba, mint ahogy francia autót se vennék a büdös életbe.... eplus2
szépen meglehet húzni és tartósan.
Benzines kókány szakik szavára meg ne adjál semmit.... eplus2
Amugy a turbó beállitás elég sok mindtől függ hogy optimális legyen....én most pl visszatettem az 5-ös váltót és érzem hogy nem jó a turbó töltés, a turbó jó csak késik...chipet megint hozzá kell irni a kocsihoz, hisz a 6-os váltó miatt átlett irva és annak más volt a karakterisztikája, de tölteni tölt ugyanugy 1,5-el csak nem akkor és úgy ahogy kellene.

Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13190 Dátum: 2015.01.31 szombat, 19:20:29 »

Tuningbox-ot z életbe nem raknék autóba, mint ahogy francia autót se vennék a büdös életbe.... eplus2
szépen meglehet húzni és tartósan.
Benzines kókány szakik szavára meg ne adjál semmit.... eplus2
Amugy a turbó beállitás elég sok mindtől függ hogy optimális legyen....én most pl visszatettem az 5-ös váltót és érzem hogy nem jó a turbó töltés, a turbó jó csak késik...chipet megint hozzá kell irni a kocsihoz, hisz a 6-os váltó miatt átlett irva és annak más volt a karakterisztikája, de tölteni tölt ugyanugy 1,5-el csak nem akkor és úgy ahogy kellene.



tuning boxot sose tennék bele.
ha már nem lesz mire költeni, lehet megkereslek, hogy írj egy jó chipet rá.
a turborol meg annyit, hogy 1,25 felé nem megy, ha jó a MAP, szóval az kevéske. visszatolom oda, ahol "meg volt csinálva", megnézik gariba.
az biztos, hogy addig nem hagyom annyiban, amíg nem fog 1,5-öt tölteni a turbo.
a MAP jel "eltűnése" 3000 RPM felett viszont eléggé zavar, alá feküdtem ma, és megpróbáltam mozgatni befele, de nem ment, elvileg a helyén van, de ki tudja. Itt egy kép róla, hogy mennyire van bedugva:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwZ2xpYkZLWGxsdmM/view?usp=sharing

Üdv Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13191 Dátum: 2015.01.31 szombat, 19:30:11 »

tuning boxot sose tennék bele.
ha már nem lesz mire költeni, lehet megkereslek, hogy írj egy jó chipet rá.
a turborol meg annyit, hogy 1,25 felé nem megy, ha jó a MAP, szóval az kevéske. visszatolom oda, ahol "meg volt csinálva", megnézik gariba.
az biztos, hogy addig nem hagyom annyiban, amíg nem fog 1,5-öt tölteni a turbo.
a MAP jel "eltűnése" 3000 RPM felett viszont eléggé zavar, alá feküdtem ma, és megpróbáltam mozgatni befele, de nem ment, elvileg a helyén van, de ki tudja. Itt egy kép róla, hogy mennyire van bedugva:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwZ2xpYkZLWGxsdmM/view?usp=sharing

Üdv Smiley

Mivel fényképezted, párás lencsés smena-val?   eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13192 Dátum: 2015.01.31 szombat, 19:35:34 »

Mivel fényképezted, párás lencsés smena-val?   eplus2
telefonnal  beka3
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13193 Dátum: 2015.01.31 szombat, 21:30:21 »

telefonnal  beka3

Hát most nincs nálam a mikoronos szemüvegem...szal ezt hadjuk... eplus2
Ha bekattant és nem is csúszik vissza és a két csavarja sincs kiszakadva akkor tegyük fel hogy jó.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13194 Dátum: 2015.01.31 szombat, 22:02:15 »

Ma kicumiztam egy ilyet mert azt mondták hogy jó....egy multiméterrel megnéztem hogy nem jó, nem hitték el, kezükbe adtam.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13195 Dátum: 2015.01.31 szombat, 22:45:03 »

Ma kicumiztam egy ilyet mert azt mondták hogy jó....egy multiméterrel megnéztem hogy nem jó, nem hitték el, kezükbe adtam.

Ez igen! jó móka! Mennyi idő volt?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13196 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 13:56:46 »

Hát most nincs nálam a mikoronos szemüvegem...szal ezt hadjuk... eplus2
Ha bekattant és nem is csúszik vissza és a két csavarja sincs kiszakadva akkor tegyük fel hogy jó.


tegyük fel, de akkor is megszakad a map jel...
vegyek egy bontott map-ot, és csere tesztelni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13197 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 14:04:25 »

tegyük fel, de akkor is megszakad a map jel...
vegyek egy bontott map-ot, és csere tesztelni?
hát ja.vagy vidd el KöwiKamillhoz,megjavítja neked..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13198 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 14:07:27 »

tegyük fel, de akkor is megszakad a map jel...
vegyek egy bontott map-ot, és csere tesztelni?

Mindig megszakad a jel és ugyanott?
Próbálni lehet másikkal, nyilván.
De mi van ha "csak" a diag műszer adat továbbítása vagy mintavételezése akadozik?  Ez kizárható?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13199 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 14:07:56 »

hát ja.vagy vidd el KöwiKamillhoz,megjavítja neked..... nyes

Simán.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.