Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:52:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
260
261
262
263
264
265
266
[
267
]
268
269
270
271
272
273
274
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5103820 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13300 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 21:25:30 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.02 hétfő, 21:22:31
nem cserélek semmit.
eddig csak rossz alkatrészek lettek cserélve
ids-el volt csekkolva, igaz nem menet közben, ugye ott 3000 rpm-nél
"megszakad" a map jel, van egy tippem mitől, szerintem ott már értéken kívül van a nyomás, túl alacsony.
csak azért gondolok erre, mert fordtc-vel folyamatos a map jel, csak ugye kevés a nyomás.
Mintha mondtam volna, hogy turbó nyomás ellenőrzés CSAK menet közben!
Inkább ne gondolkodj!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13301 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 21:25:59 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.02 hétfő, 21:22:31
nem cserélek semmit.
eddig csak rossz alkatrészek lettek cserélve
ids-el volt csekkolva, igaz nem menet közben, ugye ott 3000 rpm-nél "megszakad" a map jel, van egy tippem mitől, szerintem ott már értéken kívül van a nyomás, túl alacsony. csak azért gondolok erre, mert fordtc-vel folyamatos a map jel, csak ugye kevés a nyomás.
jó.de netcore cucca sem 100as.szóval csinálj egy felvételt a forscannel,mentsd el file-ba,és akkor meglehet nézni azt a fránya MAF jelet a feszültségével együtt.Továbbá ha megszakadna a MAF jel 3000nél,a motor azonnal vészüzembe állna.szóval eddig CSAK a diaggal volt gond......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13302 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 21:27:13 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.02 hétfő, 21:25:30
Mintha mondtam volna, hogy turbó nyomás ellenőrzés CSAK menet közben!
Inkább ne gondolkodj!
így van.csak menet közben lehet turbó nyomást mérni.álló helyben NEM.
én azt hittem,hogy te javítod ezt az autót.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13303 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 21:28:38 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.02 hétfő, 21:22:31
nem cserélek semmit.
eddig csak rossz alkatrészek lettek cserélve
ids-el volt csekkolva, igaz nem menet közben, ugye ott 3000 rpm-nél "megszakad" a map jel, van egy tippem mitől, szerintem ott már értéken kívül van a nyomás, túl alacsony. csak azért gondolok erre, mert fordtc-vel folyamatos a map jel, csak ugye kevés a nyomás.
na akkor CSAK MENET KÖZBEN mérj turbónyomást!
Ezért is jó a forscan,mert elindítod a logot,és nem kell vele foglalkozni.Miután megállt az autó,visszatudod nézni az értékeket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13304 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 21:32:02 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.02 hétfő, 21:28:38
na akkor CSAK MENET KÖZBEN mérj turbónyomást!
Ezért is jó a forscan,mert elindítod a logot,és nem kell vele foglalkozni.Miután megállt az autó,visszatudod nézni az értékeket.
ISD-el nem néztük menet közben, csak állva. se idő, se hely nem volt rá.
fordtc-vel folyamatosan nézem menet közben.
szerzek egy BT adaptert a laptophoz, és lecsekkolom forscan-el is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13305 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 21:33:08 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.02 hétfő, 21:32:02
ISD-el nem néztük menet közben, csak állva. se idő, se hely nem volt rá.
fordtc-vel folyamatosan nézem menet közben.
szerzek egy BT adaptert a laptophoz, és lecsekkolom forscan-el is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13306 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 21:41:05 »
Sziasztok.
Klíma kuplungban lehet csapágyat cserélni?
Bárdi autónál láttam, 4000 körüli áron (ha jól néztem...), viszont Cromaxban nem, és máshol sem...
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13307 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 21:53:14 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.02.02 hétfő, 21:41:05
Sziasztok.
Klíma kuplungban lehet csapágyat cserélni?
Bárdi autónál láttam, 4000 körüli áron (ha jól néztem...), viszont Cromaxban nem, és máshol sem...
Lehet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13308 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 21:58:06 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.02 hétfő, 21:53:14
Lehet.
Köszi
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13309 Dátum:
2015.02.03 kedd, 18:19:39 »
Jó estét márkatársak
Csak hogy ezen az este se maradjunk téma nélkül, megosztom, hogy ma mire jutottam.
Gyújtáson a MAP szenzor értéke kereken 1 bar, tehát a MAP szenzor hibát valószínűleg kizárnám.
Előbb lehúztam a WG szelep szabályzását (ezt mi szabályozza pontosan, ha nem vákuum? csak azért, mert kicsit olajos volt belülről a kis cső, nem nagyon, de azért látszott)
Mellékelten a screen shot:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwWDNBa2RCQ2doREk/view?usp=sharing
Szóval leforgattam 3000 rpm körülig 2-ben, és 1,5 bar volt a max. nyomás, tehát a turbo ezek szerint dolgozna.
Pár dolgot kizárnék, szerintem a MAP jól mér, a turbo is jónak tűnik, kérdés, hogy a WG szelep jól szabályoz-e, vagy direkt úgy állították be, hogy kevesebbet töltsön, hogy tovább bírja...
Amit muszáj lesz ellenőrizni, az a leömlőnél a tömítettség, elvileg ha ott egy kis rés is van, akkor eshet annyit a nyomás, ha jól gondolom. Ebben az erősít még meg, hogy padlónál, amikor kormol rendesen, akkor tuti koromszag (kipufogószag) jön be az utastérbe, de ezt csak ilyenkor lehet előidézni terhelésen, üresbe vagy részterhelésen nem.
Tegnap kialakult egy kisebb vita egy másik fórumon, miszerint kiszedett katalizátorral növekszik a fogyasztás, erre ki mit mond? Szerintem EURO3-nál semmi köze hozzá közvetlenül, mert ugye nem szabályzott a katalizátor, nincs 2. lambda, viszont EURO4-nél beleszólhat, ahol van 2. lambda szonda. Javítsatok ki ha tévedek, azért fontos, mert most afelé hajlok, hogy egy iktatóval helyettesítem a katalizátort, ha már úgyis hozzá kell nyúlni.
Üdv
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13310 Dátum:
2015.02.03 kedd, 18:28:27 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 18:19:39
Jó estét márkatársak
Csak hogy ezen az este se maradjunk téma nélkül, megosztom, hogy ma mire jutottam.
Gyújtáson a MAP szenzor értéke kereken 1 bar, tehát a MAP szenzor hibát valószínűleg kizárnám.
Előbb lehúztam a WG szelep szabályzását (ezt mi szabályozza pontosan, ha nem vákuum? csak azért, mert kicsit olajos volt belülről a kis cső, nem nagyon, de azért látszott)
Mellékelten a screen shot:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwWDNBa2RCQ2doREk/view?usp=sharing
Szóval leforgattam 3000 rpm körülig 2-ben, és 1,5 bar volt a max. nyomás, tehát a turbo ezek szerint dolgozna.
Pár dolgot kizárnék, szerintem a MAP jól mér, a turbo is jónak tűnik, kérdés, hogy a WG szelep jól szabályoz-e, vagy direkt úgy állították be, hogy kevesebbet töltsön, hogy tovább bírja...
Amit muszáj lesz ellenőrizni, az a leömlőnél a tömítettség, elvileg ha ott egy kis rés is van, akkor eshet annyit a nyomás, ha jól gondolom. Ebben az erősít még meg, hogy padlónál, amikor kormol rendesen, akkor tuti koromszag (kipufogószag) jön be az utastérbe, de ezt csak ilyenkor lehet előidézni terhelésen, üresbe vagy részterhelésen nem.
Tegnap kialakult egy kisebb vita egy másik fórumon, miszerint kiszedett katalizátorral növekszik a fogyasztás, erre ki mit mond? Szerintem EURO3-nál semmi köze hozzá közvetlenül, mert ugye nem szabályzott a katalizátor, nincs 2. lambda, viszont EURO4-nél beleszólhat, ahol van 2. lambda szonda. Javítsatok ki ha tévedek, azért fontos, mert most afelé hajlok, hogy egy iktatóval helyettesítem a katalizátort, ha már úgyis hozzá kell nyúlni.
Üdv
Lyally......
Elfelejtetted, hogy a MAP értéknél gyújtáson a feszültség értékét írtam, hogy nézd meg. Mindegy.
Végre sikerült -veled- eljutni oda, hogy leakadj a "rossz a turbo" dologról.
Ahogy mondtam, ha ez ellenőrizve van, akkor lehet a szabályzás körül keresgélni ha muszáj.
A katalizátoros dolgon szerintem ne rugózz, nagyon kevered a benzin motorokkal.
A tddi soha nem lesz E4. A dízelnél qrvára semmit nem zavar, számít, szabályoz a katalizátor. A tiednél még lambda sincs. (az újabb autókban van...de minek)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13311 Dátum:
2015.02.03 kedd, 18:32:56 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 18:19:39
Jó estét márkatársak
Csak hogy ezen az este se maradjunk téma nélkül, megosztom, hogy ma mire jutottam.
Gyújtáson a MAP szenzor értéke kereken 1 bar, tehát a MAP szenzor hibát valószínűleg kizárnám.
Előbb lehúztam a WG szelep szabályzását (ezt mi szabályozza pontosan, ha nem vákuum? csak azért, mert kicsit olajos volt belülről a kis cső, nem nagyon, de azért látszott)
Mellékelten a screen shot:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwWDNBa2RCQ2doREk/view?usp=sharing
Szóval leforgattam 3000 rpm körülig 2-ben, és 1,5 bar volt a max. nyomás, tehát a turbo ezek szerint dolgozna.
Pár dolgot kizárnék, szerintem a MAP jól mér, a turbo is jónak tűnik, kérdés, hogy a WG szelep jól szabályoz-e, vagy direkt úgy állították be, hogy kevesebbet töltsön, hogy tovább bírja...
Amit muszáj lesz ellenőrizni, az a leömlőnél a tömítettség, elvileg ha ott egy kis rés is van, akkor eshet annyit a nyomás, ha jól gondolom. Ebben az erősít még meg, hogy padlónál, amikor kormol rendesen, akkor tuti koromszag (kipufogószag) jön be az utastérbe, de ezt csak ilyenkor lehet előidézni terhelésen, üresbe vagy részterhelésen nem.
Tegnap kialakult egy kisebb vita egy másik fórumon, miszerint kiszedett katalizátorral növekszik a fogyasztás, erre ki mit mond? Szerintem EURO3-nál semmi köze hozzá közvetlenül, mert ugye nem szabályzott a katalizátor, nincs 2. lambda, viszont EURO4-nél beleszólhat, ahol van 2. lambda szonda. Javítsatok ki ha tévedek, azért fontos, mert most afelé hajlok, hogy egy iktatóval helyettesítem a katalizátort, ha már úgyis hozzá kell nyúlni.
Üdv
Nincs semmilyen lambda a kocsidban.
Nem lesz fogyinövekedés, inkább minimális csökkenés. Viszont katalizátor nélkül kicsit jobban hallani fogod a turbót.....ez nem biztos, hogy jó lesz neked.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13312 Dátum:
2015.02.03 kedd, 18:33:34 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 18:19:39
Jó estét márkatársak
Csak hogy ezen az este se maradjunk téma nélkül, megosztom, hogy ma mire jutottam.
Gyújtáson a MAP szenzor értéke kereken 1 bar, tehát a MAP szenzor hibát valószínűleg kizárnám.
Előbb lehúztam a WG szelep szabályzását (ezt mi szabályozza pontosan, ha nem vákuum? csak azért, mert kicsit olajos volt belülről a kis cső, nem nagyon, de azért látszott)
Mellékelten a screen shot:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwWDNBa2RCQ2doREk/view?usp=sharing
Szóval leforgattam 3000 rpm körülig 2-ben, és 1,5 bar volt a max. nyomás, tehát a turbo ezek szerint dolgozna.
Pár dolgot kizárnék, szerintem a MAP jól mér, a turbo is jónak tűnik, kérdés, hogy a WG szelep jól szabályoz-e, vagy direkt úgy állították be, hogy kevesebbet töltsön, hogy tovább bírja...
Amit muszáj lesz ellenőrizni, az a leömlőnél a tömítettség, elvileg ha ott egy kis rés is van, akkor eshet annyit a nyomás, ha jól gondolom. Ebben az erősít még meg, hogy padlónál, amikor kormol rendesen, akkor tuti koromszag (kipufogószag) jön be az utastérbe, de ezt csak ilyenkor lehet előidézni terhelésen, üresbe vagy részterhelésen nem.
Tegnap kialakult egy kisebb vita egy másik fórumon, miszerint kiszedett katalizátorral növekszik a fogyasztás, erre ki mit mond? Szerintem EURO3-nál semmi köze hozzá közvetlenül, mert ugye nem szabályzott a katalizátor, nincs 2. lambda, viszont EURO4-nél beleszólhat, ahol van 2. lambda szonda. Javítsatok ki ha tévedek, azért fontos, mert most afelé hajlok, hogy egy iktatóval helyettesítem a katalizátort, ha már úgyis hozzá kell nyúlni.
Üdv
a turbó nyomásod 1,5 bar a törvény szerint.ennyi.tsókolom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13313 Dátum:
2015.02.03 kedd, 18:48:22 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.03 kedd, 18:33:34
a turbó nyomásod 1,5 bar a törvény szerint.ennyi.tsókolom.
b+, ne fárassz már, lehúzott labdával... volt az több is, csak a map nem lát tovább 1,5barnál...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13314 Dátum:
2015.02.03 kedd, 18:51:09 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 18:28:27
Lyally......
Elfelejtetted, hogy a MAP értéknél gyújtáson a feszültség értékét írtam, hogy nézd meg. Mindegy.
Végre sikerült -veled- eljutni oda, hogy leakadj a "rossz a turbo" dologról.
Ahogy mondtam, ha ez ellenőrizve van, akkor lehet a szabályzás körül keresgélni ha muszáj.
A katalizátoros dolgon szerintem ne rugózz, nagyon kevered a benzin motorokkal.
A tddi soha nem lesz E4. A dízelnél qrvára semmit nem zavar, számít, szabályoz a katalizátor. A tiednél még lambda sincs. (az újabb autókban van...de minek)
meg ott is inkább a dpf miatt szokták tenni
nem hogy felajánlanád, hogy óránként 1eft-ért addig szereled még meg nem lesz a 1,5bar (ameddig a szenzor lát, aki valamennyire jártas ezekben, az tudja, hogy sosem úgy választanak szenzort, hogy az az értéke 100%-nál legyen az üzemi állapot
) de ha te nem vállalod, én tudok olyat aki igen. szerintem decemberig elfér nála a kocsi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13315 Dátum:
2015.02.03 kedd, 18:52:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.02.03 kedd, 18:48:22
b+, ne fárassz már, lehúzott labdával... volt az több is, csak a map nem lát tovább 1,5barnál...
Így van.
Különben nem kellene szabályzás.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13316 Dátum:
2015.02.03 kedd, 18:54:00 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 18:52:17
Így van.
Különben nem kellene szabályzás.....
szerencsétlen meg lassan teljesen szétszedi a kocsiját, mert valaki azt írta, hogy 1,5bar nyomás kell. csak érdekességként, áruld már el, mennyi nyomás kell egy 1.9pd-nek 130 és 150le-hoz. nekem 1,1bar rémlik. itt meg 115-höz 1,5 kéne hasonló méretű turbóból. úgy hogy az ccm-ben és szelepszámban is kevesebb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13317 Dátum:
2015.02.03 kedd, 19:00:09 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 18:28:27
Lyally......
Elfelejtetted, hogy a MAP értéknél gyújtáson a feszültség értékét írtam, hogy nézd meg. Mindegy.
Végre sikerült -veled- eljutni oda, hogy leakadj a "rossz a turbo" dologról.
Ahogy mondtam, ha ez ellenőrizve van, akkor lehet a szabályzás körül keresgélni ha muszáj.
A katalizátoros dolgon szerintem ne rugózz, nagyon kevered a benzin motorokkal.
A tddi soha nem lesz E4. A dízelnél qrvára semmit nem zavar, számít, szabályoz a katalizátor. A tiednél még lambda sincs. (az újabb autókban van...de minek)
Szia!
Holnap megnézem a feszültséget is gyújtáson...
Illetve sort kerítek majd a forscan-es logolásra is.
Tudom, hogy a TDDI sose lesz E4, TDCI-s gyerek mondta, hogy nőtt a fogyasztása, E4-esnél ott már van lambda, gondolom, és ezért zavarhat be.
Zoleex:
az egyáltalán nem fog zavarni, ha rendesen működik, akkor pont nem fog érdekelni, hogy jobban hallani
HZsolt92
és
alf
: szóval akkor labda nélkül megvan az elvárt maximális turbo nyomás, és ezek szerint a MAP is jó, mert gyújtáson 1 bart mutat, és a maximuma 2,5 bar, tehát gondolom ennek így kell működnie.
Aminek viszont szerintem nem így kell működni, az az, hogy ha nincs lehúzva a labda, akkor nincs meg az előírt nyomás.
Amit észrevettem, hogy kicsit mintha fütyülne a turbo, vagy sípol, nem tudom minek mondjam, lehet ez a normális, fogalmam sincs. Nem veszélyes, csak hallani.
A lényeg, hogy a végére fogok ennek járni mindenképpen
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13318 Dátum:
2015.02.03 kedd, 19:01:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.02.03 kedd, 18:54:00
szerencsétlen meg lassan teljesen szétszedi a kocsiját, mert valaki azt írta, hogy 1,5bar nyomás kell. csak érdekességként, áruld már el, mennyi nyomás kell egy 1.9pd-nek 130 és 150le-hoz. nekem 1,1bar rémlik. itt meg 115-höz 1,5 kéne hasonló méretű turbóból. úgy hogy az ccm-ben és szelepszámban is kevesebb
miért, szerinted mennyinek kellene lennie?
boostal?
csak kíváncsi vagyok.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13319 Dátum:
2015.02.03 kedd, 19:08:42 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 19:00:09
Szia!
Holnap megnézem a feszültséget is gyújtáson...
Illetve sort kerítek majd a forscan-es logolásra is.
Tudom, hogy a TDDI sose lesz E4, TDCI-s gyerek mondta, hogy nőtt a fogyasztása, E4-esnél
ott már van lambda, gondolom, és ezért zavarhat be
.
Zoleex:
az egyáltalán nem fog zavarni, ha rendesen működik, akkor pont nem fog érdekelni, hogy jobban hallani
HZsolt92
és
alf
: szóval akkor labda nélkül megvan az elvárt maximális turbo nyomás, és ezek szerint a MAP is jó, mert gyújtáson 1 bart mutat, és a maximuma 2,5 bar, tehát gondolom ennek így kell működnie.
Aminek viszont szerintem nem így kell működni, az az, hogy ha nincs lehúzva a labda, akkor nincs meg az előírt nyomás.
Amit észrevettem, hogy kicsit mintha fütyülne a turbo, vagy sípol, nem tudom minek mondjam, lehet ez a normális, fogalmam sincs. Nem veszélyes, csak hallani.
A lényeg, hogy a végére fogok ennek járni mindenképpen
Elefejtetted elolvasni azt a rész, hogy semmibe nem szól bele a lambda a dízelnél. Nem is kellene bele, mert nincs olyan szerepe -meg gyakorlatilag semmi- mint a benzineseknél. Azért mert dízel!
A korszerű dízeleknél van, de akkor sem azért, mint a benzineseknél.
Szóval nem zavar be sehova, semmikor.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.03 kedd, 19:10:44 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13320 Dátum:
2015.02.03 kedd, 19:08:50 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 19:01:37
miért, szerinted mennyinek kellene lennie?
boostal?
csak kíváncsi vagyok.
8,65742 barnak. leírtam már vagy 10x
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13321 Dátum:
2015.02.03 kedd, 19:12:00 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 19:01:37
miért, szerinted mennyinek kellene lennie?
boostal?
csak kíváncsi vagyok.
Megint itt tatunk
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13322 Dátum:
2015.02.03 kedd, 19:12:50 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.03 kedd, 19:12:00
Megint itt tatunk
nekem mind3 dízelben van itthon mechanikus nyomásmérő óra, de szerintem tavaly összesen nem figyeltem annyit mint itt a kolléga az 1 hét alatt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13323 Dátum:
2015.02.03 kedd, 19:14:55 »
Rendben, nem hozom fel többet a témát, köszönöm az eddigi segítséget is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13324 Dátum:
2015.02.03 kedd, 19:44:17 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 19:14:55
Rendben, nem hozom fel többet a témát, köszönöm az eddigi segítséget is.
most nem bántásból, de ha jól rémlik te akartad az adagolót is levetetni átnézetni. valószínűleg nem poénból koptatjuk a billentyűzetet, hogy semmi baja a kocsidnak. csak használni kéne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13325 Dátum:
2015.02.03 kedd, 19:54:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.02.03 kedd, 19:44:17
most nem bántásból, de ha jól rémlik te akartad az adagolót is levetetni átnézetni. valószínűleg nem poénból koptatjuk a billentyűzetet, hogy semmi baja a kocsidnak. csak használni kéne
azt már nagyjából lecsekkoltam, hogy az adagolónak, illetve a csúcsoknak nincs nagyobb baja, persze biztos nem a gyári már, de használt kocsi, ki tudja mennyi km-el.
köszönöm is a segítséget, hogy segítettetek eldönteni, hogy mi a normális, és mi nem az.
a gyár által meghatározott turbo nyomásra meg van aki ezt mond, van aki azt, tudom, hogy a VAG-nál nem tölt ennyit ugyanez a turbo egyik variánsa, de akkor miért írnak szerinted 1,5 bart? pl. itt egy link, nem én találtam ki, 22 psi az 1,5 bar...
http://www.talkford.com/community/topic/200846-tddi-wastgate-not-working/
Illetve ha elég az 1,2 bar, amit az enyém tud maximum, akkor miért füstöl, mint egy 40 éves ikarus? A csúcsok teljesen jónak tűnnek, ergo ha nem túl sok az üzemanyag, akkor a levegő kevés, ha sok a füst.
De tényleg nem értek hozzá, ezért próbálom körbejárni a témát, mielőtt lehúznak, ezért kérdezek sokat.
Viszont tényleg nem akarok fárasztani senkit, olvasgatok magamba, és majd kitalálom, hogy mit kezdjek vele.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13326 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:08:47 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 19:54:28
azt már nagyjából lecsekkoltam, hogy az adagolónak, illetve a csúcsoknak nincs nagyobb baja, persze biztos nem a gyári már, de használt kocsi, ki tudja mennyi km-el.
köszönöm is a segítséget, hogy segítettetek eldönteni, hogy mi a normális, és mi nem az.
a gyár által meghatározott turbo nyomásra meg van aki ezt mond, van aki azt, tudom, hogy a VAG-nál nem tölt ennyit ugyanez a turbo egyik variánsa, de akkor miért írnak szerinted 1,5 bart? pl. itt egy link, nem én találtam ki, 22 psi az 1,5 bar...
http://www.talkford.com/community/topic/200846-tddi-wastgate-not-working/
Illetve ha elég az 1,2 bar, amit az enyém tud maximum, akkor miért füstöl, mint egy 40 éves ikarus? A csúcsok teljesen jónak tűnnek, ergo ha nem túl sok az üzemanyag, akkor a levegő kevés, ha sok a füst.
De tényleg nem értek hozzá, ezért próbálom körbejárni a témát, mielőtt lehúznak, ezért kérdezek sokat.
Viszont tényleg nem akarok fárasztani senkit, olvasgatok magamba, és majd kitalálom, hogy mit kezdjek vele.
közben ezt találtam, fix turbo mod.
http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/fixed-vane-turbo-mod-tddi-tdci-r90
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13327 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:26:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.02.03 kedd, 18:48:22
b+, ne fárassz már, lehúzott labdával... volt az több is, csak a map nem lát tovább 1,5barnál...
neB+!kit érdekel,hogy volt e több?Ha lukas a rendszer akkor ennyi sincs.Ha meg nem,ennek megkell lennie.ennyi.ezt mondom kezdetek óta,te meg jöttél az 1,2-1,3al.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13328 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:28:52 »
Most akkó elég a 1,5 bár, vagy nem?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13329 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:31:40 »
Idézetet írta: Angel - 2015.02.03 kedd, 20:28:52
Most akkó elég a 1,5 bár, vagy nem?
több mint elég....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13330 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:32:48 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.03 kedd, 20:26:22
neB+!kit érdekel,hogy volt e több?Ha lukas a rendszer akkor ennyi sincs.Ha meg nem,ennek megkell lennie.ennyi.ezt mondom kezdetek óta,te meg jöttél az 1,2-1,3al.....
ezt mondom, hogy ez kevés akkor is.
szóval 90%, hogy el van állítva úgy, hogy véletlenül se menjen tönkre...
de pont le....m, visszaviszem, állítsák be úgy, hogy tudja a gyári értéket.
egyénként meg a másik kérdésre igen a válasz, elég az 1,5 bar, azaz elég lenne, ha nem lehúzott labdával kaptam volna ezt az értéket.
lehet túlaggódom a dolgokat, de azért felújítás után tudja már a gyári értéket, vagy akkor ne vállalja el, mondja azt, hogy vegyek rá újat, vagy bontottat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13331 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:34:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.02.03 kedd, 18:54:00
szerencsétlen meg lassan teljesen szétszedi a kocsiját, mert valaki azt írta, hogy 1,5bar nyomás kell. csak érdekességként, áruld már el, mennyi nyomás kell egy 1.9pd-nek 130 és 150le-hoz. nekem 1,1bar rémlik. itt meg 115-höz 1,5 kéne hasonló méretű turbóból. úgy hogy az ccm-ben és szelepszámban is kevesebb
Zsolt.Nyisd meg a TIS és másold ide nekünk be,hogy mennyit ír a ford.én tudom,ezért kérlek téged.és mert csak xp alatt fut a TIS....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13332 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:45:01 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 20:32:48
ezt mondom, hogy ez kevés akkor is.
szóval 90%, hogy el van állítva úgy, hogy véletlenül se menjen tönkre...
de pont le....m, visszaviszem, állítsák be úgy, hogy tudja a gyári értéket.
egyénként meg a másik kérdésre igen a válasz, elég az 1,5 bar, azaz elég lenne, ha nem lehúzott labdával kaptam volna ezt az értéket.
lehet túlaggódom a dolgokat, de azért felújítás után tudja már a gyári értéket, vagy akkor ne vállalja el, mondja azt, hogy vegyek rá újat, vagy bontottat.
Még mindig mondom, hogy lehet szabályozási "probléma" is.
Te is láttad, hogy a turbó jó. Nem a felújító állítja be, szabályozza be a nyomást. Azt a motorvezérlő által működtetett szolenoid szelep által szabályzott vákuum végzi a végnyomás szabályozását. Lehet a szolenoid szeleped nem zár tökéletesen.
Az pedig független a turbótól és egy turbó felújítástól is. Ahhoz semmi ráhatása nincs egy turbó fejújítónak/kicserélőnek.
Lehet előtte sem volt másmilyen csak akkor a turbód biztosan rossz volt. Mechanikailag.
Most megint azt mondod, hogy nem jó a turbó és visszaviszed. (szerintem eredménytelenül)
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.03 kedd, 20:48:40 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13333 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:49:13 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 20:45:01
Még mindig mondom, hogy lehet szabályozási "probléma" is.
Te is láttad, hogy a turbó jó. Nem a felújító állítja be, szabályozza be a nyomást. Azt a motorvezérlő által működtetett szolenoid szelep által szabályzott vákuum végzi a végnyomás szabályozását. Az pedig független a turbótól és egy turbó felújítástól is. Ahhoz semmi ráhatása nincs egy turbó fejújítónak/kicserélőnek.
Most megint azt mondod, hogy nem jó a turbó és visszaviszed. (szerintem eredménytelenül)
Nem VGT.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13334 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:51:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.03 kedd, 20:49:13
Nem VGT.
Tudom, de ki mondta, hogy az?
A WGT-t (nem nyomásos) szabályzást szerinted mi vezérli?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13335 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:51:49 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.03 kedd, 20:49:13
Nem VGT.
Ezt akartam én is írni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13336 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:53:42 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 20:51:49
Ezt akartam én is írni.
Lassan feladom, tényleg.....
Tudom milyen turbó van rajta! Nem rég írtuk le, hogy milyenek vannak és melyik hogyan működik.
2 naponta vegyük át újra?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13337 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:59:17 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 20:53:42
Lassan feladom, tényleg.....
Tudom milyen turbó van rajta! Nem rég írtuk le, hogy milyenek vannak és melyik hogyan működik.
2 naponta vegyük át újra?
Bunyek írta tegnap:
"VGT az vákumos és kitöltési tényezővel vezérli a szolenoid szelepet ami a vákumot kezeli.
FGT(WG-es) az meg nyomásos, amin egy nyomásásos labda van amit IMAP-al vezérel a turbó kompresszor házáról..környéken sincs vákum.
Az Overboostot meg a szoftver csinálja és nem a turbó...több kaját ad adott nyomaték határnál.
VGT 1.3-at tölt FGT meg 1,2-1,3-at...1,5-ig boostolnak MAX , mint irtam bizonyos menetciklusokban.(elég ritkán,elég durva parkettán.)"
Naplózva
K.Imi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13338 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:11:31 »
Hali!
Olyan volt már valakinek hogy a légszűrőről menő levegőcső közvetlen a turbó előtt ahol már bilincs van full olajos-olajsáros?
Származhat ez valamelyik turbótengely szimmering hibájából?
Köszi,
Üdv
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13339 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:13:56 »
Idézetet írta: K.Imi - 2015.02.03 kedd, 21:11:31
Hali!
Olyan volt már valakinek hogy a légszűrőről menő levegőcső közvetlen a turbó előtt ahol már bilincs van full olajos-olajsáros?
Származhat ez valamelyik turbótengely szimmering hibájából?
Köszi,
Üdv
Nekem lyukas volt az a cső. (ugyanilyen olajos volt, amit most leírsz)
Újan 20k felett volt.
Bontottat vettem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13340 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:14:06 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 20:59:17
Bunyek írta tegnap:
"VGT az vákumos és kitöltési tényezővel vezérli a szolenoid szelepet ami a vákumot kezeli.
FGT(WG-es) az meg nyomásos, amin egy nyomásásos labda van amit IMAP-al vezérel a turbó kompresszor házáról..környéken sincs vákum.
Az Overboostot meg a szoftver csinálja és nem a turbó...több kaját ad adott nyomaték határnál.
VGT 1.3-at tölt FGT meg 1,2-1,3-at...1,5-ig boostolnak MAX , mint irtam bizonyos menetciklusokban.(elég ritkán,elég durva parkettán.)"
Ez csak kétféle.
Van az a WGT, ami nem nyomásos. Olyan van az mk3-as tddi-ken. A nyomásos szerintem fusi
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13341 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:17:37 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 21:14:06
Ez csak kétféle.
Van az a WGT, ami nem nyomásos. Olyan van az mk3-as tddi-ken. A nyomásos szerintem fusi
Szerintem nyomásos...
Csak a VGT vákuumos.
Bunyek
is ezt írta, illetve angol fórumokon is ezt olvastam.
alf
mit szólsz?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13342 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:18:17 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 21:14:06
Ez csak kétféle.
Van az a WGT, ami nem nyomásos. Olyan van az mk3-as tddi-ken. A nyomásos szerintem fusi
Igen van még az elegtromos VGT, da az nincs Di-be.
Nem fusi az.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13343 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:19:33 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 21:17:37
Szerintem nyomásos...
Csak a VGT vákuumos.
Bunyek
is ezt írta, illetve angol fórumokon is ezt olvastam.
alf
mit szólsz?
Ha nyomásos, akkor valóban beállítás kell neki.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13344 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:22:51 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.03 kedd, 21:18:17
Igen van még az elegtromos VGT, da az nincs Di-be.
Nem fusi az.
Ki beszél elektromos VGT-ről tddi-vel kapcsolatban?
Simán lehet vákuummal is szabályozni a WGT-t.
Az összes mk3 di WGT nyomásos, ne már?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13345 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:25:54 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 21:22:51
Ki beszél elektromos VGT-ről tddi-vel kapcsolatban?
Simán lehet vákuummal is szabályozni a WGT-t.
Az összes mk3 di WGT nyomásos, ne már?
szerintem ez simán nyomásos.
akkor két hibalehetőség marad, vagy egy picit kifúj valahol, vagy tényleg úgy állították be, hogy sokáig menjen.
ennek a végére fogok járni záros határidőn belül
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13346 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:30:42 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 21:17:37
Szerintem nyomásos...
Csak a VGT vákuumos.
Bunyek
is ezt írta, illetve angol fórumokon is ezt olvastam.
alf
mit szólsz?
szerinted ez milyen?
http://www.talkford.com/community/topic/200846-tddi-wastgate-not-working/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13347 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:31:11 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 21:22:51
Az összes mk3 di WGT nyomásos, ne már?
De, az összes fix turbós nyomásos.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13348 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:32:57 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.03 kedd, 21:25:54
szerintem ez simán nyomásos.
akkor két hibalehetőség marad, vagy egy picit kifúj valahol, vagy tényleg úgy állították be, hogy sokáig menjen.
ennek a végére fogok járni záros határidőn belül
Ha kifújna, akkor szabályzás nélkül sem lett volna meg a nyomás. Ugyanis addig nem nyitja a szelepet, amíg el nem éri a nyomást.
Tehát hamarabb nyit, azaz pár tizeddel lejjebb van véve....elméletileg.
De jól megy a kocsid....netcore is mondta.
Nem lenne egyszerűbb csak használni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13349 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:33:35 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.03 kedd, 21:30:42
szerinted ez milyen?
http://www.talkford.com/community/topic/200846-tddi-wastgate-not-working/
na ezt mondom.
akkor nincs itt vákuum.
egyébként meg: 22psi actuator, szóval már bukott az 1,1-1,2 baros elmélet.
Naplózva
Oldalak:
1
...
260
261
262
263
264
265
266
[
267
]
268
269
270
271
272
273
274
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ