Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
263
264
265
266
267
268
269
[
270
]
271
272
273
274
275
276
277
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113539 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13450 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 18:40:49 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.08 vasárnap, 18:38:32
Melyik videón?
Csodák nincsenek.
Videón bármit "meg lehet csinálni". Meg el is kell adni valahogy a "csodaterméket".
A wiki-n van egy videó,amikor csak azzal járatják a motort. Kiiktatják a tankot a rendszerből.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13451 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 18:48:02 »
Idézetet írta: probaneger - 2015.02.08 vasárnap, 18:40:49
A wiki-n van egy videó,amikor csak azzal járatják a motort. Kiiktatják a tankot a rendszerből.
Ja, ok.
Hát mindenki abban hisz, amiben akar.
Ezek a befecskendezők igazából a nagynyomásúból származó nagyon finom fém tartalomtól "dugulnak" el. Egyéb meghibásodást most nem említve.
Ha történik is változás a "kezelés" után, akkor is csak átmeneti. Hiszen a kopott pumpa újra szállítja a szennyeződést a befecskendezőkhöz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13452 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 18:50:51 »
Idézetet írta: probaneger - 2015.02.08 vasárnap, 18:23:06
Tiszteletem az Uraknak!
Érdeklődni szeretnék, hogy diesel öblítő adalékkal is meg lehet-e csinálni az injektor tisztítását mint ahogy az a videón van?
Mármint azzal a fajtával, amelyiken a flakonon egy motor látható, és nem az injektor. Válaszotokat előre is köszönöm.
Dehogy lehet. Azért van motor a flakonon, mert az "motor öblítő" azt az olajba kell önteni csere előtt.
Az üzemanyagrendszerhez üzemanyagrendszer tisztító kell.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13453 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 19:01:55 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.08 vasárnap, 18:50:51
Dehogy lehet. Azért van motor a flakonon, mert az "motor öblítő" azt az olajba kell önteni csere előtt.
Az üzemanyagrendszerhez üzemanyagrendszer tisztító kell.
szerintem a liqui moly diesel spühlung-ra gondolt, ami nem motoröblítő, hanem dízel befecskendező tisztító.
vagy azzal járatod meg a motort, vagy beleöntöd egy tank gázolajhoz a cuccot...
én most vettem egy flakonnal, nem sok helyen kapni, de több helyen írják, hogy elég jó cucc.
Naplózva
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13454 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 19:06:40 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.08 vasárnap, 18:50:51
Dehogy lehet. Azért van motor a flakonon, mert az "motor öblítő" azt az olajba kell önteni csere előtt.
Az üzemanyagrendszerhez üzemanyagrendszer tisztító kell.
"Diesel spülung" ez is. Diesel öblítő adalék. Eltávolítja a lerakódásokat a befecskendező fúvókákról és az égéstérből, stb. Csak az adagolónak nem kell kenés?
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13455 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 19:09:37 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.08 vasárnap, 19:01:55
szerintem a liqui moly diesel spühlung-ra gondolt, ami nem motoröblítő, hanem dízel befecskendező tisztító.
vagy azzal járatod meg a motort, vagy beleöntöd egy tank gázolajhoz a cuccot...
én most vettem egy flakonnal, nem sok helyen kapni, de több helyen írják, hogy elég jó cucc.
Én is nehezen tudtam beszerezni. Injektor tisztítót kértem, és ezt hozták. De a youtube-n más tipusu autóknál is megcsinálták.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13456 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 19:12:56 »
Idézetet írta: probaneger - 2015.02.08 vasárnap, 19:06:40
"Diesel spülung" ez is. Diesel öblítő adalék. Eltávolítja a lerakódásokat a befecskendező fúvókákról és az égéstérből, stb. Csak az adagolónak nem kell kenés?
Ezt nem nézted:
https://alkatreszek.hu/pro-tec_dieselrendszer_tisztitO_375ml_?cikkkod=PRO-TEC+1201#.VNemXeaG_1Y
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13457 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 19:14:53 »
Idézetet írta: probaneger - 2015.02.08 vasárnap, 19:09:37
Én is nehezen tudtam beszerezni. Injektor tisztítót kértem, és ezt hozták. De a youtube-n más tipusu autóknál is megcsinálták.
én bele fogom rakni egy tank gázolajhoz, és hat amit hat.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13458 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 19:32:03 »
Mielőtt nekem estek, hogy sokat parázok fölöslegesen, előre közlöm, hogy nem szándékos, csak mindent meg szeretnék tudni a verdámról
Szóval ma hazafelé egy hosszabb etapon (150 km) menet közben csekkoltam a turbo nyomást és a hűtőfolyadék hőmérsékletet, most ez utóbbinál figyeltem meg egy érdekes dolgot:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwVkxoMGtwUXRiTWc/view?usp=sharing
Eger Kerecsend között a hegyen megnyomtam neki felfele rendesen, 3-4-be szépen végighúzattam, és felment 105 fokig a hőmérséklet, ami utána szépen vissza is ment 90 fok alá, amikor már nem tapostam, csak kérdés, hogy ez a 105 fok mennyire normális?
A mutató mint a szög csak középen állt, meg se mozdult felfelé.
Tehát 80 fok felett és még 105 fokon is csak szög egyenesen áll a mutató.
A kérdés az, hogy mennyi az a max. hőmérséklet, ami még elfogadható, illetve mi a normál üzemi hőfok ennél a motornál?
Más:
óra szerint megvan a 200k km a kocsiban, azért kíváncsi lennék, hogy mennyiről tekerték vissza
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwZmpHZGhXMjVic3c/view?usp=sharing
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13459 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 19:35:42 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.08 vasárnap, 19:32:03
Mielőtt nekem estek, hogy sokat parázok fölöslegesen, előre közlöm, hogy nem szándékos, csak mindent meg szeretnék tudni a verdámról
Szóval ma hazafelé egy hosszabb etapon (150 km) menet közben csekkoltam a turbo nyomást és a hűtőfolyadék hőmérsékletet, most ez utóbbinál figyeltem meg egy érdekes dolgot:
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwVkxoMGtwUXRiTWc/view?usp=sharing
Eger Kerecsend között a hegyen megnyomtam neki felfele rendesen, 3-4-be szépen végighúzattam, és felment 105 fokig a hőmérséklet, ami utána szépen vissza is ment 90 fok alá, amikor már nem tapostam, csak kérdés, hogy ez a 105 fok mennyire normális?
A mutató mint a szög csak középen állt, meg se mozdult felfelé.
Tehát 80 fok felett és még 105 fokon is csak szög egyenesen áll a mutató.
A kérdés az, hogy mennyi az a max. hőmérséklet, ami még elfogadható, illetve mi a normál üzemi hőfok ennél a motornál?
Más:
óra szerint megvan a 200k km a kocsiban, azért kíváncsi lennék, hogy mennyiről tekerték vissza
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwZmpHZGhXMjVic3c/view?usp=sharing
normál.a mutató nem a vízhőfokot jelzi közvetlenül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13460 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 19:39:24 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.08 vasárnap, 19:35:42
normál.a mutató nem a vízhőfokot jelzi közvetlenül.
erre rájöttem, csak arra nem, hogy akkor mit jelez
ha diag szerint 80-ról visszaesik 78-ra a vízhőfok, akkor már elkezd lankadni a mutató, pedig diag szerint alig változik lefelé a vízhőfok...
ellenben 105 foknál meg se mozdul felfele
egyébként mennyi az a max. hőfok, ami még normálisnak tekinthető?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13461 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:09:22 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.08 vasárnap, 19:39:24
erre rájöttem, csak arra nem, hogy akkor mit jelez
ha diag szerint 80-ról visszaesik 78-ra a vízhőfok, akkor már elkezd lankadni a mutató, pedig diag szerint alig változik lefelé a vízhőfok...
ellenben 105 foknál meg se mozdul felfele
egyébként mennyi az a max. hőfok, ami még normálisnak tekinthető?
olyan 112körül kezd el megmozdulni a mutató, amikor eléri a 120-at a mutató, akkor még hangjelzés is van (***, nem nyitó termosztáttal 1x sikerült)
új termosztáttal, nekem olyan 108ig megy el, igaz ehhez 5ben 4000 körül kell autózni folyamatosan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13462 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:13:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.02.08 vasárnap, 20:09:22
olyan 112körül kezd el megmozdulni a mutató, amikor eléri a 120-at a mutató, akkor még hangjelzés is van (***, nem nyitó termosztáttal 1x sikerült)
új termosztáttal, nekem olyan 108ig megy el, igaz ehhez 5ben 4000 körül kell autózni folyamatosan
köszi, tehát a 105 fok akkor teljesen normális üzemi állapotot takar
tehát ha 108 fok körül megáll mondjuk pályán 4-esbe kenve neki 4000 rpm-nél, akkor nagy baj nem lehet ezek szerint.
mikor kezdjek el parázni majd, ha megmozdul felfele a mutató majd? (nyáron még nem volt nálam a kocsi, nem tudom, hogy nyáron mit fognak csinálni a benne lévő termosztátok)
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13463 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:15:50 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.08 vasárnap, 20:13:10
köszi, tehát a 105 fok akkor teljesen normális üzemi állapotot takar
tehát ha 108 fok körül megáll mondjuk pályán 4-esbe kenve neki 4000 rpm-nél, akkor nagy baj nem lehet ezek szerint.
mikor kezdjek el parázni majd, ha megmozdul felfele a mutató majd? (nyáron még nem volt nálam a kocsi, nem tudom, hogy nyáron mit fognak csinálni a benne lévő termosztátok)
Működnek rendesen! 38 fok nyári kánikula 150 +klíma semmi gond nem volt!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13464 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:16:30 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.08 vasárnap, 20:13:10
köszi, tehát a 105 fok akkor
teljesen normális üzemi állapot
ot takar
ezzel kezdtem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13465 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:18:19 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.08 vasárnap, 20:16:30
ezzel kezdtem.
oké, de kolléga részletes tájékoztatója is hasznos volt!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13466 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:20:00 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.08 vasárnap, 20:18:19
oké, de kolléga részletes tájékoztatója is hasznos volt!
Persze.Idézek egy klasszikust: "Mielőtt nekem estek, hogy sokat parázok fölöslegesen....."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13467 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:23:23 »
Itt van a videó. Nekem is ugyan ilyen anyagot hoztak. Valaki csinált már ilyet a kocsival?
https://www.youtube.com/watch?v=Bgg3Y2vzWes
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13468 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:25:42 »
Idézetet írta: probaneger - 2015.02.08 vasárnap, 20:23:23
Itt van a videó. Nekem is ugyan ilyen anyagot hoztak. Valaki csinált már ilyet a kocsival?
https://www.youtube.com/watch?v=Bgg3Y2vzWes
én is most szereztem egy ilyen flakonnal...
szerintem én simán belerakom a tankba a gázolajhoz, a magyar nyelvű tájékoztatóján az is szerepel, mint felhasználási mód...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13469 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:27:07 »
Idézetet írta: probaneger - 2015.02.08 vasárnap, 20:23:23
Itt van a videó. Nekem is ugyan ilyen anyagot hoztak. Valaki csinált már ilyet a kocsival?
https://www.youtube.com/watch?v=Bgg3Y2vzWes
Igen...többek közt én is.
Bunyek wiki cikket is csinált róla.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/%C3%9Czemanyagrendszer_tiszt%C3%ADt%C3%A1s_Liqui_Moly-val
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13470 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:33:00 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.08 vasárnap, 20:27:07
Igen...többek közt én is.
Bunyek wiki cikket is csinált róla.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/%C3%9Czemanyagrendszer_tiszt%C3%ADt%C3%A1s_Liqui_Moly-val
Csak én attól féltem, hogy más van a flakonon. És valami változást vettél észre utána? Go. szűröt cseréltél utána?
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13471 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:35:46 »
Idézetet írta: probaneger - 2015.02.08 vasárnap, 20:33:00
Csak én attól féltem, hogy más van a flakonon. És valami változást vettél észre utána? Go. szűröt cseréltél utána?
Kicsit más lett a hangja, de semmi egetrengető változást nem tapasztaltam.
Én fél flakonnal megjárattam, a másik felét meg az új szűrőbe öntöttem.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13472 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 20:38:00 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.08 vasárnap, 20:35:46
Kicsit más lett a hangja, de semmi egetrengető változást nem tapasztaltam.
Én fél flakonnal megjárattam, a másik felét meg az új szűrőbe öntöttem.
Nagyon szépen köszönöm a válaszaitokat.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13473 Dátum:
2015.02.14 szombat, 12:35:53 »
Sziasztok.
Azt meg tudna mondani nekem valaki, h a klíma kompresszor (Cromaxban láttam) miért olcsóbb, mint csak a kuplungja?
Vagy azon nincs rajta a kuplung?
Köszi szépen.
Esetleg egy jó szerelőt tudtok, aki fel tudja újítani, ha lehet?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13474 Dátum:
2015.02.14 szombat, 13:21:45 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.08 vasárnap, 20:13:10
köszi, tehát a 105 fok akkor teljesen normális üzemi állapotot takar
tehát ha 108 fok körül megáll mondjuk pályán 4-esbe kenve neki 4000 rpm-nél, akkor nagy baj nem lehet ezek szerint.
mikor kezdjek el parázni majd, ha megmozdul felfele a mutató majd? (nyáron még nem volt nálam a kocsi, nem tudom, hogy nyáron mit fognak csinálni a benne lévő termosztátok)
Tisztelt Fórumtárs!
A mondeon levő hűtővíz ellenőrző műszer csak egy indikátor. A gépsárkány hűtőrendszere túlnyomásos. A hűtőben uralkodó nyomás általában 1.2- 1.3 bar. Tudva levő hogy a túlnyomásos rendszerekben nem 100°C on forr a víz. Az általad mért 105-108°C teljesen normális adat. Egyébként is a mondeo hűtése jól üzemel, a nagy hűtőfelületnek és a megfelelő teljesítményű ventilátornak köszönhetően. Úgy hogy NO PARA!
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13475 Dátum:
2015.02.14 szombat, 15:55:14 »
sziasztok lányok:D
kellene nekem egy lista mégpedig arról hogy a tddi mondeo cooler csöveihez mekkora és mennyi bilincs kell
ja és tegnapra kéne
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13476 Dátum:
2015.02.14 szombat, 18:50:01 »
Idézetet írta: netcore - 2015.02.14 szombat, 15:55:14
sziasztok lányok:D
kellene nekem egy lista mégpedig arról hogy a tddi mondeo cooler csöveihez mekkora és mennyi bilincs kell
ja és tegnapra kéne
ezek közül kell valamelyik?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13477 Dátum:
2015.02.14 szombat, 18:51:07 »
Mivel többen kérdezték hogy állitsanak nyomást a fix turbón, tessék én hogy csináltam a sajátomon.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13478 Dátum:
2015.02.14 szombat, 19:13:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.14 szombat, 18:51:07
Mivel többen kérdezték hogy állitsanak nyomást a fix turbón, tessék én hogy csináltam a sajátomon.
A gyari fix geoson is allithato?
Ha jol tudom neked nem a gyari turbo van fent.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13479 Dátum:
2015.02.14 szombat, 19:21:32 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.14 szombat, 19:13:08
A gyari fix geoson is allithato?
Ha jol tudom neked nem a gyari turbo van fent.
Ha kicseréled a labda karját olyanra, mint a képen van akkor állítható lesz.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13480 Dátum:
2015.02.14 szombat, 19:37:13 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.14 szombat, 19:21:32
Ha kicseréled a labda karját olyanra, mint a képen van akkor állítható lesz.
Oke. Tippek, hogy honnan szerezzek olyat?
Meg egy ilyet talaltam:
www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fixed_vane_turbo_mod_tddi_tdci
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13481 Dátum:
2015.02.14 szombat, 19:41:38 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.14 szombat, 19:13:08
A gyari fix geoson is allithato?
Ha jol tudom neked nem a gyari turbo van fent.
rosszul tudod...konkrétan ez a turbó van fennt már...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13482 Dátum:
2015.02.14 szombat, 19:59:56 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.14 szombat, 19:13:08
A gyari fix geoson is allithato?
Ha jol tudom neked nem a gyari turbo van fent.
az összes vgt-n olyan fekete állítható van, 6-os anya nem kihívás, a gyári labda szára meg pont adja a 6-os menetet, ahhoz csak egy metsző kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13483 Dátum:
2015.02.14 szombat, 20:42:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.02.14 szombat, 19:59:56
az összes vgt-n olyan fekete állítható van, 6-os anya nem kihívás, a gyári labda szára meg pont adja a 6-os menetet, ahhoz csak egy metsző kell
szóval szerezzek egy vgt-s turborol egy állítható szárat.
van esély rá, hogy találok valahol?
merre keressek?
a link, amit mutattam rosszabb megoldás?
Naplózva
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13484 Dátum:
2015.02.14 szombat, 21:32:10 »
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni, a belinkelt INA 535007410 számú generátor szabadonfutó jó az én TDDI Mondeómhoz is?
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=535%200074%2010&brand=INA
Minden benzineshez jó,már olvastam a generátor átalakítást is, csak méretek alapján hátha tud valaki biztosat mondani hogy az én dízelemre is jó-e esetleg!
(Amúgy nem itt akarom megvenni, azért ettől kedvezőbben, csak itt volt méretekkel ellátott fotó.)
Előre is köszönök mindent.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13485 Dátum:
2015.02.14 szombat, 21:59:38 »
Idézetet írta: siki83 - 2015.02.14 szombat, 21:32:10
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni, a belinkelt INA 535007410 számú generátor szabadonfutó jó az én TDDI Mondeómhoz is?
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=535%200074%2010&brand=INA
Minden benzineshez jó,már olvastam a generátor átalakítást is, csak méretek alapján hátha tud valaki biztosat mondani hogy az én dízelemre is jó-e esetleg!
(Amúgy nem itt akarom megvenni, azért ettől kedvezőbben, csak itt volt méretekkel ellátott fotó.)
Előre is köszönök mindent.
Nem kell TDDI-re..csak fölös pénzkidobás.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13486 Dátum:
2015.02.14 szombat, 22:02:43 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.14 szombat, 19:37:13
Oke. Tippek, hogy honnan szerezzek olyat?
Meg egy ilyet talaltam:
www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fixed_vane_turbo_mod_tddi_tdci
Az enyémen nem gyári labda van....azt se tudom minek a labdája, de nemis lényeg..bekell állitani és kész...az annyival tölt akkor és nincs mese mindig.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13487 Dátum:
2015.02.14 szombat, 22:52:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.14 szombat, 18:50:01
ezek közül kell valamelyik?
a cső most nem érdekes már , csak a bilincsek száma és mérete érdekelne
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13488 Dátum:
2015.02.15 vasárnap, 06:54:39 »
Idézetet írta: siki83 - 2015.02.14 szombat, 21:32:10
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni, a belinkelt INA 535007410 számú generátor szabadonfutó jó az én TDDI Mondeómhoz is?
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=535%200074%2010&brand=INA
Minden benzineshez jó,már olvastam a generátor átalakítást is, csak méretek alapján hátha tud valaki biztosat mondani hogy az én dízelemre is jó-e esetleg!
(Amúgy nem itt akarom megvenni, azért ettől kedvezőbben, csak itt volt méretekkel ellátott fotó.)
Előre is köszönök mindent.
Szia,
Jó rá, de itt olcsóbb:
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__FORD_s76___MONDEO+__MONDEO+III+%28B5Y%29_s44_2000%7C11_s13___17612/Elektromoss%C3%A1g_s67___Gener%C3%A1tor%7C-alkatr%C3%A9szek_s58___Gener%C3%A1tor+szabadonfut%C3%B3_s58___.Mind._s74_?gyakori=I&&cikkkod=535+0074+10+%2AL
Üdv
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
siki83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13489 Dátum:
2015.02.15 vasárnap, 12:07:55 »
Köszönök minden segítséget!
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13490 Dátum:
2015.02.18 szerda, 19:29:13 »
Egy gyors kérdés.
Elviszem megnézetni a kocsit, korábban is írtam, hogy a leömlőnél bele van szakadva egy csavar, illetve ott ki is fúj kicsit, érezni a szagot.
Milyen tömítések kellhetnek?
Van külön a leömlőnél egy, de a turbohoz is van? Azt tuti nem cserélték.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13491 Dátum:
2015.02.18 szerda, 19:44:33 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.18 szerda, 19:29:13
Egy gyors kérdés.
Elviszem megnézetni a kocsit, korábban is írtam, hogy a leömlőnél bele van szakadva egy csavar, illetve ott ki is fúj kicsit, érezni a szagot.
Milyen tömítések kellhetnek?
Van külön a leömlőnél egy, de a turbohoz is van? Azt tuti nem cserélték.
Ezek vannak ott
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=11849&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=11845&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13492 Dátum:
2015.02.18 szerda, 19:48:02 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.18 szerda, 19:44:33
Ezek vannak ott
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=11849&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=11845&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---
köszönöm!
Naplózva
Puskás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13493 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 16:50:49 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Nem tud valaki egy vissza térő gázolaj csövet (ami a szűrőnél van)? Tegnap szűrő csere közben eltört. Hívtam pár bontót de nem jártam sikerrel. Újba most nem igazán fektetnék 28000 ft ot. A kocsi 2001 es TDdi. Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13494 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 19:12:14 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.18 szerda, 19:44:33
Ezek vannak ott
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=11849&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=11845&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Még egy gyors kérdés.
Azt mondta az ember, hogy mindig pasztával dolgozik, de ha akarom akkor belerakja a tömítéseket is.
Szerintem csak kell bele ez a két tömítés, amellett még lehet pasztázni, ha akarja, de csak magába a pasztázás szerintem idővel kifújhat.
Tévedek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13495 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 19:20:28 »
Idézetet írta: Puskás - 2015.02.19 csütörtök, 16:50:49
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Nem tud valaki egy vissza térő gázolaj csövet (ami a szűrőnél van)? Tegnap szűrő csere közben eltört. Hívtam pár bontót de nem jártam sikerrel. Újba most nem igazán fektetnék 28000 ft ot. A kocsi 2001 es TDdi. Előre is köszönöm a segítséget.
vegyél bontottat.nem olyan drága.ez ugyan elkelt,de kb ennyibe kerül egy bontott:
http://mondeo.hu/index.php?topic=15962.msg854116#msg854116
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13496 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 19:52:35 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.19 csütörtök, 19:12:14
Még egy gyors kérdés.
Azt mondta az ember, hogy mindig pasztával dolgozik, de ha akarom akkor belerakja a tömítéseket is.
Szerintem csak kell bele ez a két tömítés, amellett még lehet pasztázni, ha akarja, de csak magába a pasztázás szerintem idővel kifújhat.
Tévedek?
Szerintem nem tévedsz.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13497 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 20:26:24 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.19 csütörtök, 19:52:35
Szerintem nem tévedsz.
csak azt nem tudom, hogy ezek után minek megyek oda...
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13498 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 20:37:06 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.19 csütörtök, 20:26:24
csak azt nem tudom, hogy ezek után minek megyek oda...
Lehet hogy csak neked akar spórolni.
A tömítés viszont kell, szerintem ez nem is kérdés.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13499 Dátum:
2015.02.19 csütörtök, 20:51:11 »
Idézetet írta: Puskás - 2015.02.19 csütörtök, 16:50:49
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Nem tud valaki egy vissza térő gázolaj csövet (ami a szűrőnél van)? Tegnap szűrő csere közben eltört. Hívtam pár bontót de nem jártam sikerrel. Újba most nem igazán fektetnék 28000 ft ot. A kocsi 2001 es TDdi. Előre is köszönöm a segítséget.
Próbáltd meg itt
http://mondeo.hu/index.php?topic=19793.0
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak:
1
...
263
264
265
266
267
268
269
[
270
]
271
272
273
274
275
276
277
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ