Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276 277 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113539 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #13450 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 18:40:49 »

Melyik videón?
Csodák nincsenek.
Videón bármit "meg lehet csinálni". Meg el is kell adni valahogy a "csodaterméket".
A wiki-n van egy videó,amikor csak azzal járatják a motort. Kiiktatják a tankot a rendszerből.
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13451 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 18:48:02 »

A wiki-n van egy videó,amikor csak azzal járatják a motort. Kiiktatják a tankot a rendszerből.


Ja, ok.
Hát mindenki abban hisz, amiben akar.
Ezek a befecskendezők igazából a nagynyomásúból származó nagyon finom fém tartalomtól "dugulnak" el. Egyéb meghibásodást most nem említve.
Ha történik is változás a "kezelés" után, akkor is csak átmeneti. Hiszen a kopott pumpa újra szállítja a szennyeződést a befecskendezőkhöz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13452 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 18:50:51 »

Tiszteletem az Uraknak!
 Érdeklődni szeretnék, hogy diesel öblítő adalékkal is meg lehet-e csinálni az injektor tisztítását mint ahogy az a videón van?
Mármint azzal a fajtával, amelyiken a flakonon egy motor látható, és nem az injektor. Válaszotokat előre is köszönöm.



Dehogy lehet.  Azért van motor a flakonon, mert az "motor öblítő" azt az olajba kell önteni csere előtt.
Az üzemanyagrendszerhez üzemanyagrendszer tisztító kell.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13453 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 19:01:55 »



Dehogy lehet.  Azért van motor a flakonon, mert az "motor öblítő" azt az olajba kell önteni csere előtt.
Az üzemanyagrendszerhez üzemanyagrendszer tisztító kell.

szerintem a liqui moly diesel spühlung-ra gondolt, ami nem motoröblítő, hanem dízel befecskendező tisztító.
vagy azzal járatod meg a motort, vagy beleöntöd egy tank gázolajhoz a cuccot...
én most vettem egy flakonnal, nem sok helyen kapni, de több helyen írják, hogy elég jó cucc.
Naplózva
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #13454 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 19:06:40 »



Dehogy lehet.  Azért van motor a flakonon, mert az "motor öblítő" azt az olajba kell önteni csere előtt.
Az üzemanyagrendszerhez üzemanyagrendszer tisztító kell.
"Diesel spülung" ez is. Diesel öblítő adalék. Eltávolítja a lerakódásokat a befecskendező fúvókákról és az égéstérből, stb. Csak az adagolónak nem kell kenés?

Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #13455 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 19:09:37 »

szerintem a liqui moly diesel spühlung-ra gondolt, ami nem motoröblítő, hanem dízel befecskendező tisztító.
vagy azzal járatod meg a motort, vagy beleöntöd egy tank gázolajhoz a cuccot...
én most vettem egy flakonnal, nem sok helyen kapni, de több helyen írják, hogy elég jó cucc.
Én is nehezen tudtam beszerezni. Injektor tisztítót kértem, és ezt hozták. De a youtube-n más tipusu autóknál is megcsinálták.
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #13456 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 19:12:56 »

"Diesel spülung" ez is. Diesel öblítő adalék. Eltávolítja a lerakódásokat a befecskendező fúvókákról és az égéstérből, stb. Csak az adagolónak nem kell kenés?


Ezt nem nézted:  https://alkatreszek.hu/pro-tec_dieselrendszer_tisztitO_375ml_?cikkkod=PRO-TEC+1201#.VNemXeaG_1Y
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13457 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 19:14:53 »

Én is nehezen tudtam beszerezni. Injektor tisztítót kértem, és ezt hozták. De a youtube-n más tipusu autóknál is megcsinálták.


én bele fogom rakni egy tank gázolajhoz, és hat amit hat.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13458 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 19:32:03 »

Mielőtt nekem estek, hogy sokat parázok fölöslegesen, előre közlöm, hogy nem szándékos, csak mindent meg szeretnék tudni a verdámról  eplus2

Szóval ma hazafelé egy hosszabb etapon (150 km) menet közben csekkoltam a turbo nyomást és a hűtőfolyadék hőmérsékletet, most ez utóbbinál figyeltem meg egy érdekes dolgot:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwVkxoMGtwUXRiTWc/view?usp=sharing

Eger Kerecsend között a hegyen megnyomtam neki felfele rendesen, 3-4-be szépen végighúzattam, és felment 105 fokig a hőmérséklet, ami utána szépen vissza is ment 90 fok alá, amikor már nem tapostam, csak kérdés, hogy ez a 105 fok mennyire normális?
A mutató mint a szög csak középen állt, meg se mozdult felfelé.
Tehát 80 fok felett és még 105 fokon is csak szög egyenesen áll a mutató.

A kérdés az, hogy mennyi az a max. hőmérséklet, ami még elfogadható, illetve mi a normál üzemi hőfok ennél a motornál?

Más:

óra szerint megvan a 200k km a kocsiban, azért kíváncsi lennék, hogy mennyiről tekerték vissza Cheesy  eplus2 hehe

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwZmpHZGhXMjVic3c/view?usp=sharing
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13459 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 19:35:42 »

Mielőtt nekem estek, hogy sokat parázok fölöslegesen, előre közlöm, hogy nem szándékos, csak mindent meg szeretnék tudni a verdámról  eplus2

Szóval ma hazafelé egy hosszabb etapon (150 km) menet közben csekkoltam a turbo nyomást és a hűtőfolyadék hőmérsékletet, most ez utóbbinál figyeltem meg egy érdekes dolgot:

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwVkxoMGtwUXRiTWc/view?usp=sharing

Eger Kerecsend között a hegyen megnyomtam neki felfele rendesen, 3-4-be szépen végighúzattam, és felment 105 fokig a hőmérséklet, ami utána szépen vissza is ment 90 fok alá, amikor már nem tapostam, csak kérdés, hogy ez a 105 fok mennyire normális?
A mutató mint a szög csak középen állt, meg se mozdult felfelé.
Tehát 80 fok felett és még 105 fokon is csak szög egyenesen áll a mutató.

A kérdés az, hogy mennyi az a max. hőmérséklet, ami még elfogadható, illetve mi a normál üzemi hőfok ennél a motornál?

Más:

óra szerint megvan a 200k km a kocsiban, azért kíváncsi lennék, hogy mennyiről tekerték vissza Cheesy  eplus2 hehe

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwZmpHZGhXMjVic3c/view?usp=sharing
normál.a mutató nem a vízhőfokot jelzi közvetlenül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13460 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 19:39:24 »

normál.a mutató nem a vízhőfokot jelzi közvetlenül.


erre rájöttem, csak arra nem, hogy akkor mit jelez Smiley
ha diag szerint 80-ról visszaesik 78-ra a vízhőfok, akkor már elkezd lankadni a mutató, pedig diag szerint alig változik lefelé a vízhőfok...
ellenben 105 foknál meg se mozdul felfele Smiley

egyébként mennyi az a max. hőfok, ami még normálisnak tekinthető?

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13461 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:09:22 »


erre rájöttem, csak arra nem, hogy akkor mit jelez Smiley
ha diag szerint 80-ról visszaesik 78-ra a vízhőfok, akkor már elkezd lankadni a mutató, pedig diag szerint alig változik lefelé a vízhőfok...
ellenben 105 foknál meg se mozdul felfele Smiley

egyébként mennyi az a max. hőfok, ami még normálisnak tekinthető?


olyan 112körül kezd el megmozdulni a mutató, amikor eléri a 120-at a mutató, akkor még hangjelzés is van (***, nem nyitó termosztáttal 1x sikerült)
új termosztáttal, nekem olyan 108ig megy el, igaz ehhez 5ben 4000 körül kell autózni folyamatosan nyes eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13462 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:13:10 »

olyan 112körül kezd el megmozdulni a mutató, amikor eléri a 120-at a mutató, akkor még hangjelzés is van (***, nem nyitó termosztáttal 1x sikerült)
új termosztáttal, nekem olyan 108ig megy el, igaz ehhez 5ben 4000 körül kell autózni folyamatosan nyes eplus2

köszi, tehát a 105 fok akkor teljesen normális üzemi állapotot takar  eplus2
tehát ha 108 fok körül megáll mondjuk pályán 4-esbe kenve neki 4000 rpm-nél, akkor nagy baj nem lehet ezek szerint.
mikor kezdjek el parázni majd, ha megmozdul felfele a mutató majd? (nyáron még nem volt nálam a kocsi, nem tudom, hogy nyáron mit fognak csinálni a benne lévő termosztátok)
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13463 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:15:50 »

köszi, tehát a 105 fok akkor teljesen normális üzemi állapotot takar  eplus2
tehát ha 108 fok körül megáll mondjuk pályán 4-esbe kenve neki 4000 rpm-nél, akkor nagy baj nem lehet ezek szerint.
mikor kezdjek el parázni majd, ha megmozdul felfele a mutató majd? (nyáron még nem volt nálam a kocsi, nem tudom, hogy nyáron mit fognak csinálni a benne lévő termosztátok)
Működnek rendesen! 38 fok nyári kánikula 150 +klíma semmi gond nem volt!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13464 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:16:30 »

köszi, tehát a 105 fok akkor teljesen normális üzemi állapotot takar  eplus2

ezzel kezdtem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13465 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:18:19 »

ezzel kezdtem.


oké, de kolléga részletes tájékoztatója is hasznos volt!  eljen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13466 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:20:00 »


oké, de kolléga részletes tájékoztatója is hasznos volt!  eljen
Persze.Idézek egy klasszikust: "Mielőtt nekem estek, hogy sokat parázok fölöslegesen....."  hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #13467 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:23:23 »

Itt van a videó. Nekem is ugyan ilyen anyagot hoztak. Valaki csinált már ilyet a kocsival? https://www.youtube.com/watch?v=Bgg3Y2vzWes
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13468 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:25:42 »

Itt van a videó. Nekem is ugyan ilyen anyagot hoztak. Valaki csinált már ilyet a kocsival? https://www.youtube.com/watch?v=Bgg3Y2vzWes

én is most szereztem egy ilyen flakonnal...
szerintem én simán belerakom a tankba a gázolajhoz, a magyar nyelvű tájékoztatóján az is szerepel, mint felhasználási mód...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13469 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:27:07 »

Itt van a videó. Nekem is ugyan ilyen anyagot hoztak. Valaki csinált már ilyet a kocsival? https://www.youtube.com/watch?v=Bgg3Y2vzWes

Igen...többek közt én is.
Bunyek wiki cikket is csinált róla.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/%C3%9Czemanyagrendszer_tiszt%C3%ADt%C3%A1s_Liqui_Moly-val
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #13470 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:33:00 »

Igen...többek közt én is.
Bunyek wiki cikket is csinált róla.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/%C3%9Czemanyagrendszer_tiszt%C3%ADt%C3%A1s_Liqui_Moly-val
Csak én attól féltem, hogy más van a flakonon. És valami változást vettél észre utána? Go. szűröt cseréltél utána?
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13471 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:35:46 »

Csak én attól féltem, hogy más van a flakonon. És valami változást vettél észre utána? Go. szűröt cseréltél utána?



Kicsit más lett a hangja, de semmi egetrengető változást nem tapasztaltam.
Én fél flakonnal megjárattam, a másik felét meg az új szűrőbe öntöttem.     
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
probaneger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #13472 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 20:38:00 »



Kicsit más lett a hangja, de semmi egetrengető változást nem tapasztaltam.
Én fél flakonnal megjárattam, a másik felét meg az új szűrőbe öntöttem.     
Nagyon szépen köszönöm a válaszaitokat.
Naplózva

2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13473 Dátum: 2015.02.14 szombat, 12:35:53 »

Sziasztok.
Azt meg tudna mondani nekem valaki, h a klíma kompresszor (Cromaxban láttam) miért olcsóbb, mint csak a kuplungja?
Vagy azon nincs rajta a kuplung?
Köszi szépen.
Esetleg egy jó szerelőt tudtok, aki fel tudja újítani, ha lehet?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13474 Dátum: 2015.02.14 szombat, 13:21:45 »

köszi, tehát a 105 fok akkor teljesen normális üzemi állapotot takar  eplus2
tehát ha 108 fok körül megáll mondjuk pályán 4-esbe kenve neki 4000 rpm-nél, akkor nagy baj nem lehet ezek szerint.
mikor kezdjek el parázni majd, ha megmozdul felfele a mutató majd? (nyáron még nem volt nálam a kocsi, nem tudom, hogy nyáron mit fognak csinálni a benne lévő termosztátok)
Tisztelt Fórumtárs!
A mondeon levő hűtővíz ellenőrző műszer csak egy indikátor. A gépsárkány hűtőrendszere túlnyomásos. A hűtőben uralkodó nyomás általában 1.2- 1.3 bar. Tudva levő hogy a túlnyomásos rendszerekben nem 100°C on forr a víz. Az általad mért 105-108°C teljesen normális adat. Egyébként is a mondeo hűtése jól üzemel, a nagy hűtőfelületnek és a megfelelő teljesítményű ventilátornak köszönhetően. Úgy hogy NO PARA! wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13475 Dátum: 2015.02.14 szombat, 15:55:14 »

sziasztok lányok:D
kellene nekem egy lista mégpedig arról hogy a tddi mondeo cooler csöveihez mekkora és mennyi bilincs kell
ja és tegnapra kéne  worship duhos2
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13476 Dátum: 2015.02.14 szombat, 18:50:01 »

sziasztok lányok:D
kellene nekem egy lista mégpedig arról hogy a tddi mondeo cooler csöveihez mekkora és mennyi bilincs kell
ja és tegnapra kéne  worship duhos2

ezek közül kell valamelyik?

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13477 Dátum: 2015.02.14 szombat, 18:51:07 »

Mivel többen kérdezték hogy állitsanak nyomást a fix turbón, tessék én hogy csináltam a sajátomon.

Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13478 Dátum: 2015.02.14 szombat, 19:13:08 »

Mivel többen kérdezték hogy állitsanak nyomást a fix turbón, tessék én hogy csináltam a sajátomon.



A gyari fix geoson is allithato?
Ha jol tudom neked nem a gyari turbo van fent.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13479 Dátum: 2015.02.14 szombat, 19:21:32 »

A gyari fix geoson is allithato?
Ha jol tudom neked nem a gyari turbo van fent.


Ha kicseréled a labda karját olyanra, mint a képen van akkor állítható lesz.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13480 Dátum: 2015.02.14 szombat, 19:37:13 »

Ha kicseréled a labda karját olyanra, mint a képen van akkor állítható lesz.

Oke. Tippek, hogy honnan szerezzek olyat?

Meg egy ilyet talaltam:

www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fixed_vane_turbo_mod_tddi_tdci
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13481 Dátum: 2015.02.14 szombat, 19:41:38 »

A gyari fix geoson is allithato?
Ha jol tudom neked nem a gyari turbo van fent.


rosszul tudod...konkrétan ez a turbó van fennt már...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13482 Dátum: 2015.02.14 szombat, 19:59:56 »

A gyari fix geoson is allithato?
Ha jol tudom neked nem a gyari turbo van fent.

az összes vgt-n olyan fekete állítható van, 6-os anya nem kihívás, a gyári labda szára meg pont adja a 6-os menetet, ahhoz csak egy metsző kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13483 Dátum: 2015.02.14 szombat, 20:42:12 »

az összes vgt-n olyan fekete állítható van, 6-os anya nem kihívás, a gyári labda szára meg pont adja a 6-os menetet, ahhoz csak egy metsző kell

szóval szerezzek egy vgt-s turborol egy állítható szárat.
van esély rá, hogy találok valahol?
merre keressek?

a link, amit mutattam rosszabb megoldás?
Naplózva
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #13484 Dátum: 2015.02.14 szombat, 21:32:10 »

Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni, a belinkelt INA 535007410 számú generátor szabadonfutó jó az én TDDI Mondeómhoz is?

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=535%200074%2010&brand=INA

Minden benzineshez jó,már olvastam a generátor átalakítást is, csak méretek alapján hátha tud valaki biztosat mondani hogy az én dízelemre is jó-e esetleg!
(Amúgy nem itt akarom megvenni, azért ettől kedvezőbben, csak itt volt méretekkel ellátott fotó.)
Előre is köszönök mindent.  wave
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13485 Dátum: 2015.02.14 szombat, 21:59:38 »

Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni, a belinkelt INA 535007410 számú generátor szabadonfutó jó az én TDDI Mondeómhoz is?

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=535%200074%2010&brand=INA

Minden benzineshez jó,már olvastam a generátor átalakítást is, csak méretek alapján hátha tud valaki biztosat mondani hogy az én dízelemre is jó-e esetleg!
(Amúgy nem itt akarom megvenni, azért ettől kedvezőbben, csak itt volt méretekkel ellátott fotó.)
Előre is köszönök mindent.  wave

Nem kell TDDI-re..csak fölös pénzkidobás.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13486 Dátum: 2015.02.14 szombat, 22:02:43 »

Oke. Tippek, hogy honnan szerezzek olyat?

Meg egy ilyet talaltam:

www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fixed_vane_turbo_mod_tddi_tdci

Az enyémen nem gyári labda van....azt se tudom minek a labdája, de nemis lényeg..bekell állitani és kész...az annyival tölt akkor és nincs mese mindig.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #13487 Dátum: 2015.02.14 szombat, 22:52:05 »

ezek közül kell valamelyik?



a cső most nem érdekes már , csak a bilincsek száma és mérete érdekelne
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #13488 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 06:54:39 »

Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni, a belinkelt INA 535007410 számú generátor szabadonfutó jó az én TDDI Mondeómhoz is?

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=cat_detail&artid=535%200074%2010&brand=INA

Minden benzineshez jó,már olvastam a generátor átalakítást is, csak méretek alapján hátha tud valaki biztosat mondani hogy az én dízelemre is jó-e esetleg!
(Amúgy nem itt akarom megvenni, azért ettől kedvezőbben, csak itt volt méretekkel ellátott fotó.)
Előre is köszönök mindent.  wave
Szia,

Jó rá, de itt olcsóbb:https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__FORD_s76___MONDEO+__MONDEO+III+%28B5Y%29_s44_2000%7C11_s13___17612/Elektromoss%C3%A1g_s67___Gener%C3%A1tor%7C-alkatr%C3%A9szek_s58___Gener%C3%A1tor+szabadonfut%C3%B3_s58___.Mind._s74_?gyakori=I&&cikkkod=535+0074+10+%2AL
Üdv
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
siki83
Vendég
« Új hozzászólás #13489 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 12:07:55 »

Köszönök minden segítséget!  worship
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13490 Dátum: 2015.02.18 szerda, 19:29:13 »

Egy gyors kérdés.
Elviszem megnézetni a kocsit, korábban is írtam, hogy a leömlőnél bele van szakadva egy csavar, illetve ott ki is fúj kicsit, érezni a szagot.
Milyen tömítések kellhetnek?
Van külön a leömlőnél egy, de a turbohoz is van? Azt tuti nem cserélték.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13491 Dátum: 2015.02.18 szerda, 19:44:33 »

Egy gyors kérdés.
Elviszem megnézetni a kocsit, korábban is írtam, hogy a leömlőnél bele van szakadva egy csavar, illetve ott ki is fúj kicsit, érezni a szagot.
Milyen tömítések kellhetnek?
Van külön a leömlőnél egy, de a turbohoz is van? Azt tuti nem cserélték.
Ezek vannak ott
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=11849&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=11845&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13492 Dátum: 2015.02.18 szerda, 19:48:02 »


köszönöm!
Naplózva
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #13493 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 16:50:49 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Nem tud valaki egy vissza térő  gázolaj csövet (ami a szűrőnél van)? Tegnap szűrő csere közben eltört. Hívtam pár bontót de nem jártam sikerrel. Újba most nem igazán fektetnék 28000 ft ot. A kocsi 2001 es TDdi. Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13494 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 19:12:14 »


Még egy gyors kérdés.
Azt mondta az ember, hogy mindig pasztával dolgozik, de ha akarom akkor belerakja a tömítéseket is.
Szerintem csak kell bele ez a két tömítés, amellett még lehet pasztázni, ha akarja, de csak magába a pasztázás szerintem idővel kifújhat.
Tévedek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13495 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 19:20:28 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Nem tud valaki egy vissza térő  gázolaj csövet (ami a szűrőnél van)? Tegnap szűrő csere közben eltört. Hívtam pár bontót de nem jártam sikerrel. Újba most nem igazán fektetnék 28000 ft ot. A kocsi 2001 es TDdi. Előre is köszönöm a segítséget.

vegyél bontottat.nem olyan drága.ez ugyan elkelt,de kb ennyibe kerül egy bontott: http://mondeo.hu/index.php?topic=15962.msg854116#msg854116
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13496 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 19:52:35 »

Még egy gyors kérdés.
Azt mondta az ember, hogy mindig pasztával dolgozik, de ha akarom akkor belerakja a tömítéseket is.
Szerintem csak kell bele ez a két tömítés, amellett még lehet pasztázni, ha akarja, de csak magába a pasztázás szerintem idővel kifújhat.
Tévedek?

Szerintem nem tévedsz.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13497 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 20:26:24 »

Szerintem nem tévedsz.

csak azt nem tudom, hogy ezek után minek megyek oda...
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13498 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 20:37:06 »

csak azt nem tudom, hogy ezek után minek megyek oda...

Lehet hogy csak neked akar spórolni.
A tömítés viszont kell, szerintem ez nem is kérdés.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13499 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 20:51:11 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Nem tud valaki egy vissza térő  gázolaj csövet (ami a szűrőnél van)? Tegnap szűrő csere közben eltört. Hívtam pár bontót de nem jártam sikerrel. Újba most nem igazán fektetnék 28000 ft ot. A kocsi 2001 es TDdi. Előre is köszönöm a segítséget.

Próbáltd meg itt
http://mondeo.hu/index.php?topic=19793.0
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak: 1 ... 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276 277 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.