Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.24 hétfő, 14:55:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13759294 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14100 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 17:17:11 »

Udv az uraknak,
Reggeli hideginditast kovetoen az alapjarat nem til magas es kicsit remeg a bode...
Amig nem  eri el a Kb. 60 fokot, addig igy ismarad. Pl piroslampanal.
Mire gondoljak?
Koszi
a nem túl magas az mit jelent?
A bódé remegése fordítottan arányos az alapjárat "pontosságával" és a rezgéscsillapító alkatrészek állapotával (lendkerék, motortartók, kéttőmegű tárcsák, feszítők).
az alapjárati pontosságot a CR pumpa, a porlasztók, a lendkerék, gázolajszűrő állapota, a kompresszióviszonyok és a szelepek (+hidrotőkék?) állapota befolyásolja + olajminőség
 wow1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #14101 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 20:37:31 »

a nem túl magas az mit jelent?
A bódé remegése fordítottan arányos az alapjárat "pontosságával" és a rezgéscsillapító alkatrészek állapotával (lendkerék, motortartók, kéttőmegű tárcsák, feszítők).
az alapjárati pontosságot a CR pumpa, a porlasztók, a lendkerék, gázolajszűrő állapota, a kompresszióviszonyok és a szelepek (+hidrotőkék?) állapota befolyásolja + olajminőség
 wow1

a nem tul magas kb 750, de legkozelebb majd megnezem pontosan, nem akarok most butasagot irni.
lendkerek mar volt cserelve, go szuro pedig kb 1000 km-es az motorolajjal egyutt. Castrol magnatec.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #14102 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 22:39:29 »

Uraim! worship
Motortartó bakok cseréjéről tud-e valaki valamit? Itt elsősorban nem a vezérlés felőlire és nem a billenésgátlóra gondolok, hanem a középső bakra. Honnan ugorjak neki és mit kell bontani hozzá?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14103 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 22:39:44 »

a nem tul magas kb 750, de legkozelebb majd megnezem pontosan, nem akarok most butasagot irni.
lendkerek mar volt cserelve, go szuro pedig kb 1000 km-es az motorolajjal egyutt. Castrol magnatec.
a 750-es alapjárat már önmagában elég a finom remegéshez. Érdemes megnézni a motortartó bakokat, van hogy lehagyják róluk a csillapító súlyokat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #14104 Dátum: 2011.12.02 péntek, 11:08:36 »

Hi all!

Tapasztalt már valaki olyantot, hogy közepesen hideg motornál, ha kidobom üresbe és gurulok, akkor olyat csinál a motor, hogy néha néha fel fel pörgeti a motort, viszont ha kinyomom a kuplungot akkor pedig nem.
És minél lassabban gurulok annál jobban felpörgeti egyszer kétszer a motort.
Lehet ez kettős tömegű vagy kinyomó probléma mert az már hallatja a hangját rendesen ( kinyomó).
Máskor nem vettem észre csak olyan félig még hideg motornál.
Füstölni nem füstöl csak fehéren az elején még be nem melegszik a kicsike.
Előre is köszi!
Üdv.:
Nino

Senki nem tapasztalt?
Naplózva
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #14105 Dátum: 2011.12.02 péntek, 13:16:30 »

T Urak!

Porlasztó(k) cseréjekor mit kell még cserélni? Tömítések, egyéb?
Adagolóról hogy derül ki ha nem műxik megfelelően,mit kell vele csinálni?
Thnx
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14106 Dátum: 2011.12.02 péntek, 13:21:19 »

T Urak!

Porlasztó(k) cseréjekor mit kell még cserélni? Tömítések, egyéb?
Adagolóról hogy derül ki ha nem műxik megfelelően,mit kell vele csinálni?
Thnx


Szerintem adagoló csak a DI-ken van  integet2
Általában a porlasztókkal még cserélni szokták a magasnyomású szivattyút,vagy mit. Lehet hülyeségeket beszélek,de én ilyenre emlékszem Smiley
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14107 Dátum: 2011.12.02 péntek, 13:47:19 »

T Urak!

Porlasztó(k) cseréjekor mit kell még cserélni? Tömítések, egyéb?
Adagolóról hogy derül ki ha nem műxik megfelelően,mit kell vele csinálni?
Thnx

Tisztelt Fórumtárs!
Látom a gép tipusod TDCI. Ezen a gépen nincs adagoló csak magas nyomásu szivattyú. A porlasztó csucsok cseréje előtt ellenőrizni kell van e fém reszelék a go szűrőben, mert ha van a szivattyú javitásra vagy cserére szorul. Ennek hiányában az ujonan beépitett porlasztó csucsok is károsodhatnak, ami igen drága mulatság.
Ha fémreszelék van a szürőben  kiszokták tisztitani az egész üza rendszert bele értve a tankot is, valamint cserélik az összes tömitő O gyürüt, a magasnyomásu üza csöveket és jobb helyen a vissza folyó csöveket is a porlasztó csucsokkal és a magasnyomásu szivattyuval együtt. Ez egy több százezr Ft kiadás, de e-nélkül ne számits hosszu távon probléma mentes üzemre. Nem mindig az az olcsó ami pillanatnyilag olcsó. A forumon sokat tudnak segiteni az alkatrész beszerzésben is. Sok sikert a javitáshoz, és az esetleges felujitáshoz.
Tisztelettel László! 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14108 Dátum: 2011.12.02 péntek, 13:56:35 »

Hi all!

Tapasztalt már valaki olyantot, hogy közepesen hideg motornál, ha kidobom üresbe és gurulok, akkor olyat csinál a motor, hogy néha néha fel fel pörgeti a motort, viszont ha kinyomom a kuplungot akkor pedig nem.
És minél lassabban gurulok annál jobban felpörgeti egyszer kétszer a motort.
Lehet ez kettős tömegű vagy kinyomó probléma mert az már hallatja a hangját rendesen ( kinyomó).
Máskor nem vettem észre csak olyan félig még hideg motornál.
Füstölni nem füstöl csak fehéren az elején még be nem melegszik a kicsike.
Előre is köszi!
Üdv.:
Nino
EGR, MAF, vagy generátor probléma. De lehet fordulatszám jeladó gond is akár.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14109 Dátum: 2011.12.02 péntek, 17:34:52 »

Hi all!

Tapasztalt már valaki olyantot, hogy közepesen hideg motornál, ha kidobom üresbe és gurulok, akkor olyat csinál a motor, hogy néha néha fel fel pörgeti a motort, viszont ha kinyomom a kuplungot akkor pedig nem.
És minél lassabban gurulok annál jobban felpörgeti egyszer kétszer a motort.
Lehet ez kettős tömegű vagy kinyomó probléma mert az már hallatja a hangját rendesen ( kinyomó).
Máskor nem vettem észre csak olyan félig még hideg motornál.
Füstölni nem füstöl csak fehéren az elején még be nem melegszik a kicsike.
Előre is köszi!
Üdv.:
Nino
nekem mindig ezt csinálja, de nem pörgeti nagyon 1000-1200fölé!
ha gurulok és nincs kinyomva a kuplung, akkor ez van! ha kinyomom visszaesik alapjáratra  nemtudom
ez ilyen  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #14110 Dátum: 2011.12.02 péntek, 19:39:23 »

nekem mindig ezt csinálja, de nem pörgeti nagyon 1000-1200fölé!
ha gurulok és nincs kinyomva a kuplung, akkor ez van! ha kinyomom visszaesik alapjáratra  nemtudom
ez ilyen  Grin
Nem tudom. Nekem úgy tünik hogy mintha elindulna valami "lefulladás gátló program" ha van ilyen 1álltalán.
Plusz lehet van hozzá köze, lehet, hogy nincs, de mostanában olyan ékszíjas kis sikítás szűrődik be bár egy idő után abba felejti magát.
És a generátoron lévő szíj nem lehet ludas? Láma vagyok csak találgatok.
Köszi!
Nino
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14111 Dátum: 2011.12.02 péntek, 19:46:33 »

Nem tudom. Nekem úgy tünik hogy mintha elindulna valami "lefulladás gátló program" ha van ilyen 1álltalán.
Plusz lehet van hozzá köze, lehet, hogy nincs, de mostanában olyan ékszíjas kis sikítás szűrődik be bár egy idő után abba felejti magát.
És a generátoron lévő szíj nem lehet ludas? Láma vagyok csak találgatok.
Köszi!
Nino
nyekereghet a generátor szíj gondolom én! azt viszont nemtudom, hogy egészséges-e!?!?
Nekem hidegindításkor mindig nyekereg egy ideig, de nem gondolom hogy amiatt emelné a fordulatot!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14112 Dátum: 2011.12.02 péntek, 20:07:26 »

nyekereghet a generátor szíj gondolom én! azt viszont nemtudom, hogy egészséges-e!?!?
Nekem hidegindításkor mindig nyekereg egy ideig, de nem gondolom hogy amiatt emelné a fordulatot!
úgy tűnik, hogy neked mostanában elég sok problémád van az autóval. rosszul érzékelem?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14113 Dátum: 2011.12.02 péntek, 21:03:31 »

úgy tűnik, hogy neked mostanában elég sok problémád van az autóval. rosszul érzékelem?
nincs azzal semmi gond, szerintem ha füstöl nyekereg meg az alapjárat ingadozás egyáltalán nem tartozik a problémák közé!
én együttélek ezekkel a dolgokkal! Nem nevezném őket problémának, csak leírom hogy a többiek se idegeskedjenek rajtuk! mert én mint mondtam már pont leszarom mindet amég gurul az autó!

ezeknél nagyobb gond, hogy nem áll túl jól a lökhárítóm  vigyor3 de EZT senki nem kérdezte!  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.02 péntek, 21:05:14 írta FrancoNero » Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #14114 Dátum: 2011.12.02 péntek, 21:22:36 »

nincs azzal semmi gond, szerintem ha füstöl nyekereg meg az alapjárat ingadozás egyáltalán nem tartozik a problémák közé!
én együttélek ezekkel a dolgokkal! Nem nevezném őket problémának, csak leírom hogy a többiek se idegeskedjenek rajtuk! mert én mint mondtam már pont leszarom mindet amég gurul az autó!

ezeknél nagyobb gond, hogy nem áll túl jól a lökhárítóm  vigyor3 de EZT senki nem kérdezte!  hehe
melyik? első, hátsó?

nekem is vannak észrevételeim. de nem nyekereg a szíjam, alapjáratom se ingadozik (bár hidegindításnál szokott 850-900 közt párszor óvatosan liftezni).

olyan érzésem van, hogy a lendkerekemet gyakrabban hallom, mint eddig. hm.hm.
másik érzésem meg az, hogy vagy a szervómmal vagy a kormányművemmel van valami, mert enyhe rezgés érezhető, ha óvatosan tekerészem jobbra vagy balra.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.02 péntek, 21:25:09 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #14115 Dátum: 2011.12.03 szombat, 10:51:11 »

a nem tul magas kb 750, de legkozelebb majd megnezem pontosan, nem akarok most butasagot irni.
lendkerek mar volt cserelve, go szuro pedig kb 1000 km-es az motorolajjal egyutt. Castrol magnatec.

Izzitoid rendben vannak? Hidegen azok mennek egy darabig meg indulas utan is, nelkuluk dadogosabb a motor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #14116 Dátum: 2011.12.03 szombat, 11:20:41 »

Pillanat - valamit tisztázzatok nekem: az izzítógyertya anyaga vagy a furat anyaga nagyobb hőtágulású?
Tehát hideg vagy meleg motornál érdemes izzítógyertyát cserélni?
Azt írja a Wiki, hogy hideg motornál kell cserélni. Egy angol weblapon azt írják hogy meleg motornál kell, meg egy másik helyről (munkatárs) is ezt mesélte.....nagyon nem mindegy!
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14117 Dátum: 2011.12.03 szombat, 11:43:29 »

Pillanat - valamit tisztázzatok nekem: az izzítógyertya anyaga vagy a furat anyaga nagyobb hőtágulású?
Tehát hideg vagy meleg motornál érdemes izzítógyertyát cserélni?
Azt írja a Wiki, hogy hideg motornál kell cserélni. Egy angol weblapon azt írják hogy meleg motornál kell, meg egy másik helyről (munkatárs) is ezt mesélte.....nagyon nem mindegy!

tök mindegy..
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14118 Dátum: 2011.12.03 szombat, 11:55:50 »

Pillanat - valamit tisztázzatok nekem: az izzítógyertya anyaga vagy a furat anyaga nagyobb hőtágulású?
Tehát hideg vagy meleg motornál érdemes izzítógyertyát cserélni?
Azt írja a Wiki, hogy hideg motornál kell cserélni. Egy angol weblapon azt írják hogy meleg motornál kell, meg egy másik helyről (munkatárs) is ezt mesélte.....nagyon nem mindegy!
Nem számít. Én is hideg motornál (na jó picit még langyos volt) csináltam. Meg gondolj azért bele, meleg motornál nem nagy élmény kapkodni a kezed ha netalán tán mellé nyúlsz.  vigyor3
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14119 Dátum: 2011.12.03 szombat, 14:27:07 »

Néztem 1 mondeot, 2.2 tdci 2004 év végi. A probléma: hidegen kék füst, egyenetlen járás, kis gázadásra dadog de mintha 1 henger nem is menne rendesen. A kérdés pedig az, h ezek megoldódnak e ha kivan cserélve a 4 izzító gyertya és a szívósor takarítva, vagy ez már porlasztó probléma?  Amit még észrevettem,  h a porlasztók körül áll a gázolaj, és ha nem teljesen meleg a motor akkor alacsony fordulaton terhelve kopog, egr le van dugózva. Feketén nem füstöl és jól megy. A szelepfedélen van matrica a kódokkal ami egyezik a porlasztókon lévővel, ez azt jelenti, h még gyári, vagy cserélték és azoknak a kódjai?!  Az óra 201-t mutat de szerintem a kormány alapján meg ahogy csattog a difi+az enyémhez viszonyítva 3-400 lehet. Amúgy fekete sedan, JPA rendszám, azt állítják ST a héten számoltatták be 1 C5-be.  Ismeri valaki?   Tudtok ezek alapján mondani valamit?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14120 Dátum: 2011.12.03 szombat, 14:28:58 »

Néztem 1 mondeot, 2.2 tdci 2004 év végi. A probléma: hidegen kék füst, egyenetlen járás, kis gázadásra dadog de mintha 1 henger nem is menne rendesen. A kérdés pedig az, h ezek megoldódnak e ha kivan cserélve a 4 izzító gyertya és a szívósor takarítva, vagy ez már porlasztó probléma?  Amit még észrevettem,  h a porlasztók körül áll a gázolaj, és ha nem teljesen meleg a motor akkor alacsony fordulaton terhelve kopog, egr le van dugózva. Feketén nem füstöl és jól megy. A szelepfedélen van matrica a kódokkal ami egyezik a porlasztókon lévővel, ez azt jelenti, h még gyári, vagy cserélték és azoknak a kódjai?!  Az óra 201-t mutat de szerintem a kormány alapján meg ahogy csattog a difi+az enyémhez viszonyítva 3-400 lehet. Amúgy fekete sedan, JPA rendszám, azt állítják ST a héten számoltatták be 1 C5-be.  Ismeri valaki?   Tudtok ezek alapján mondani valamit?
link??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14121 Dátum: 2011.12.03 szombat, 14:54:18 »

A hibákra tudtok mondani valamit? wave wave    Biznicre venném de ha porlasztó akkor meghagyom másnak.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
teo
Vendég
« Új hozzászólás #14122 Dátum: 2011.12.03 szombat, 17:25:07 »

Pár hete lehúztam az egr csatlakozóját teszt célból, hogy lássam, milyen hatással van a motorra. Ahogy kell, kettő hibakód be is került.
Kérdésem az, normális-e, hogy a formidable program nem tudja törölni a hibát (a csatlakozó még mindig le van húzva!)? Egyéb hibakódot ki tudott törölni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #14123 Dátum: 2011.12.03 szombat, 17:56:04 »

Pár hete lehúztam az egr csatlakozóját teszt célból, hogy lássam, milyen hatással van a motorra. Ahogy kell, kettő hibakód be is került.
Kérdésem az, normális-e, hogy a formidable program nem tudja törölni a hibát (a csatlakozó még mindig le van húzva!)? Egyéb hibakódot ki tudott törölni.
ha visszateszed a csatit,egyből fogja törölni az is a hibákat...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #14124 Dátum: 2011.12.03 szombat, 17:59:32 »

link??
ha valóban kék(és nem fehér) a füst,az kopott motorra utal,ami zabálja az olajat.Ha fehér lenne a füst,akkor talán izzítógyertya lenne....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #14125 Dátum: 2011.12.03 szombat, 18:34:44 »

ha visszateszed a csatit,egyből fogja törölni az is a hibákat...

De nem akarom visszatenni!  vigyor3
Egyelőre. Dugózásra kerül.
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #14126 Dátum: 2011.12.03 szombat, 20:15:56 »

Sziasztok !!
Mi a véleményetek erről
 http://www.xado.co.hu/XADO-Revitalizalok/XADO-revitalizalo-gel-uzemanyag-szivattyukhoz/flypage-ask.tpl.html
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #14127 Dátum: 2011.12.03 szombat, 20:22:46 »

wow1
"- Alkatrészek alakjának visszanyerése;"   pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14128 Dátum: 2011.12.03 szombat, 20:40:52 »

Néztem 1 mondeot, 2.2 tdci 2004 év végi. A probléma: hidegen kék füst, egyenetlen járás, kis gázadásra dadog de mintha 1 henger nem is menne rendesen. A kérdés pedig az, h ezek megoldódnak e ha kivan cserélve a 4 izzító gyertya és a szívósor takarítva, vagy ez már porlasztó probléma?  Amit még észrevettem,  h a porlasztók körül áll a gázolaj, és ha nem teljesen meleg a motor akkor alacsony fordulaton terhelve kopog, egr le van dugózva. Feketén nem füstöl és jól megy. A szelepfedélen van matrica a kódokkal ami egyezik a porlasztókon lévővel, ez azt jelenti, h még gyári, vagy cserélték és azoknak a kódjai?!  Az óra 201-t mutat de szerintem a kormány alapján meg ahogy csattog a difi+az enyémhez viszonyítva 3-400 lehet. Amúgy fekete sedan, JPA rendszám, azt állítják ST a héten számoltatták be 1 C5-be.  Ismeri valaki?   Tudtok ezek alapján mondani valamit?
Ahogy írtad menetközben is dadogós vagy csak alapjáraton?Mielőtt megveszed vidd el beszéld meg a kereskedővel egy szerelőhöz/ne akit ő ismer/és poharaztasd meg a csúcsokat és tegyétek diagra.Utána kérj egy napo gondolkodási időt és gyere vissza a hibákkal és kivesézzük.Akkor dönts mi legyen.Vagy próba közben dombnak rugd meg levált-e mert ha igen akkor csúcs lesz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14129 Dátum: 2011.12.03 szombat, 21:27:08 »

Néztem 1 mondeot, 2.2 tdci 2004 év végi. A probléma: hidegen kék füst, egyenetlen járás, kis gázadásra dadog de mintha 1 henger nem is menne rendesen. A kérdés pedig az, h ezek megoldódnak e ha kivan cserélve a 4 izzító gyertya és a szívósor takarítva, vagy ez már porlasztó probléma?  Amit még észrevettem,  h a porlasztók körül áll a gázolaj, és ha nem teljesen meleg a motor akkor alacsony fordulaton terhelve kopog, egr le van dugózva. Feketén nem füstöl és jól megy. A szelepfedélen van matrica a kódokkal ami egyezik a porlasztókon lévővel, ez azt jelenti, h még gyári, vagy cserélték és azoknak a kódjai?!  Az óra 201-t mutat de szerintem a kormány alapján meg ahogy csattog a difi+az enyémhez viszonyítva 3-400 lehet. Amúgy fekete sedan, JPA rendszám, azt állítják ST a héten számoltatták be 1 C5-be.  Ismeri valaki?   Tudtok ezek alapján mondani valamit?
kék füst? 3-400ekm eredeti csúcsokkal? Ezt már nem fogja egy izzítócsere megoldani.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #14130 Dátum: 2011.12.03 szombat, 23:31:42 »

wow1
"- Alkatrészek alakjának visszanyerése;"   pias
Escortom volt Mondi elött 260e km rel vettem én beleraktam 270e-et. Mikor megvettem a kompresszió 23, 22, 24, 27 volt.
Beleboritottam egy kezelést jólesett neki mert csendesebb lett nem füstőlt és 4,7-5,5 között zabált.
Egy évvel késöbb megint elvittem megnézetni még a tél elött mire számitsak mert dölt bele a km napi 150-200 /munka haza vidék  másodállás/ kompresszió csodás  egyformán 28 illetve amelyik 22 volt az 27 de majdnem 28. Ekkor kb 450e volt benne. Nem is volt vele bajom indult is télen szolgált rendesen. Most is megy uj gazdájánál az is hajtja. Egyszer kellet megbontani a hengerfejet az az én hibám volt vezérműszij jó lessz az még 70000 volt benne. Jött a hideg megkeményedett ledarálta a fogakat. Hegerfej csere. Ja a váltójába is tettem azóta is mint a vaj.
Nekem nagyon bevált. Ezen felbuzdúlva a Mondi is kapott egy kezelést csendesebb lett és alacsonyabb fordulaton is jobban húz. Fogyasztás nem változott ez gondolom azért mert szeretem ha megindul és ha jobban idul akkor mértne mégjobban Mondisok tudják miról beszélek. Tervezem a váltóolaj cserét és akkor az is megapja a magáét.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14131 Dátum: 2011.12.03 szombat, 23:44:05 »

kék füst? 3-400ekm eredeti csúcsokkal? Ezt már nem fogja egy izzítócsere megoldani.

Létezik, h ezek még eredetiek? Nekem a kopogás miatt gyanús, h baj lesz velük.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14132 Dátum: 2011.12.03 szombat, 23:49:23 »

Ahogy írtad menetközben is dadogós vagy csak alapjáraton?Mielőtt megveszed vidd el beszéld meg a kereskedővel egy szerelőhöz/ne akit ő ismer/és poharaztasd meg a csúcsokat és tegyétek diagra.Utána kérj egy napo gondolkodási időt és gyere vissza a hibákkal és kivesézzük.Akkor dönts mi legyen.Vagy próba közben dombnak rugd meg levált-e mert ha igen akkor csúcs lesz.

Menet közben teljesen jó csak alapjáraton nem tér észhez 1 ideig. Sajnos felénk nincsenek dombok... alföld van. Szerelő lenne itt meg a srác is jó ismerős de szerintem nem viszem sehova. Nem veszem meg.  Kössz!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14133 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 00:09:31 »

Menet közben teljesen jó csak alapjáraton nem tér észhez 1 ideig. Sajnos felénk nincsenek dombok... alföld van. Szerelő lenne itt meg a srác is jó ismerős de szerintem nem viszem sehova. Nem veszem meg.  Kössz!
eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14134 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 09:16:30 »

wow1
"- Alkatrészek alakjának visszanyerése;"   pias
Le kéne önteni vele a megpadkázott felnimet. Hátha kerek lesz újra  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #14135 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 11:33:05 »

wow1
"- Alkatrészek alakjának visszanyerése;"   pias
Ez olyan, mint ha fordítóprogrammal lenne magyarosítva. Gondolom ezért a fura nyelvezet, de ha mégis alkalmas az alkatrészek visszanyerésére, akkor veszek 1-et és lálötykölöm a jobb hátsó lemezre, mert csúnya az a horpadás rajta..  nyes
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14136 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 11:59:57 »

Létezik, h ezek még eredetiek? Nekem a kopogás miatt gyanús, h baj lesz velük.
2.2-esnél igen, annak a csúcsai strapa bíróbbak.
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #14137 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 12:16:51 »

sziasztok!

kerhetem a segitsegetek abban hogy ujra felrakja valaki a linket az injektorok szamozasarol.. a (kompatibilitas tablazat..)
nem talalom sehol... Sad rinya

koszonom!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14138 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 12:38:07 »

2.2-esnél igen, annak a csúcsai strapa bíróbbak.

Ez miből derül ki? Kevesebb 2,2-es van, nyilván kevesebb a hiba. Flottaautónak is inkább 2.0-ást vesznek.
Most már az ár is megváltozott: a 2,2-es csúcs immáron nem 33e ft.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14139 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:16:40 »

Ez miből derül ki? Kevesebb 2,2-es van, nyilván kevesebb a hiba. Flottaautónak is inkább 2.0-ást vesznek.
Most már az ár is megváltozott: a 2,2-es csúcs immáron nem 33e ft.

mitől lenne strapabiróbb?  semmitől...mintha sok köze lenne akármihez is a befecskendezési képen kivűl egy porlasztócsúcsnak... eplus2 falbav
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14140 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:19:11 »

Ez miből derül ki? Kevesebb 2,2-es van, nyilván kevesebb a hiba. Flottaautónak is inkább 2.0-ást vesznek.
Most már az ár is megváltozott: a 2,2-es csúcs immáron nem 33e ft.
pl nekem még egy 2.2-esek se ment tönkre a csúcsa pedig a III-asban majdnem 280ekm van. Még eredeti az is.
Az árat meg minek keverted ide? Egyelőre arról volt szó hogy létezhet-e hogy 3-400ekm-el eredeti csúcs lehet egy TDCi-ben? Igen létezhet, de nagyobb eséllyel az 2.2-esben lesz mert nem ugyanaz a befecskendező rendszere mint a 2.0-nak.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14141 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:22:02 »

pl nekem még egy 2.2-esek se ment tönkre a csúcsa pedig a III-asban majdnem 280ekm van. Még eredeti az is.
Az árat meg minek keverted ide? Egyelőre arról volt szó hogy létezhet-e hogy 3-400ekm-el eredeti csúcs lehet egy TDCi-ben? Igen létezhet, de nagyobb eséllyel az 2.2-esben lesz mert nem ugyanaz a befecskendező rendszere mint a 2.0-nak.

Amelyik autóra vigyáztak,abban lehet ennyi km-es eredeti pcs. Szerintem ez nem a motortól függ. Ugyanúgy tönkre lehet tenni mind2-t,elég rossz minőségű go-t tankolni,ami valljuk be,itthon nem nehéz  szomoru1
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14142 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:28:34 »

mitől lenne strapabiróbb?  semmitől...mintha sok köze lenne akármihez is a befecskendezési képen kivűl egy porlasztócsúcsnak... eplus2 falbav
vegyél elé egy 2.0-ás injektort meg egy 2.2-esét számold meg hány lyuk van az egyiken és hány a másikon.  Az hogy nem 5 hanem 7 furat van rajta azzal egy dolog hogy tökéletesebb lesz a befecskendezés de "mellékhatásként" némileg hasonló lesz a helyzet mint a szabályozószelepknél cavitrol betéteknél. Persze ez a csak a furatokra van hatással a csúcs idő előtt lerohadhat itt is belül ha pl nem figyel valaki oda pl  go szűröre )Ez nem csak elmélet mert nekem még nem kellet pl a III.asban még majdnem 280 ekm-nél se cserélni csúcsokat, és hallom hogy azért 360-380ekm mel még futkároznak eredeti csúcsokkal is.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14143 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:29:12 »

Amelyik autóra vigyáztak,abban lehet ennyi km-es eredeti pcs. Szerintem ez nem a motortól függ. Ugyanúgy tönkre lehet tenni mind2-t,elég rossz minőségű go-t tankolni,ami valljuk be,itthon nem nehéz  szomoru1
max 2-3 kút van ahol tankolni szoktam
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #14144 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:36:49 »

Amelyik autóra vigyáztak,abban lehet ennyi km-es eredeti pcs. Szerintem ez nem a motortól függ. Ugyanúgy tönkre lehet tenni mind2-t,elég rossz minőségű go-t tankolni,ami valljuk be,itthon nem nehéz  szomoru1
Sajnos ez nem feltétlenül azon múlik, hogy vigyáznak-e rá vagy sem.  szomoru1
Az üzemanyagnál pl meg tudod mondani, hogy melyik kútnál lehet pesten "jó" üzemanyagot tankolni?
A magasnyomású szivattyút, pedig nem azért kell cserélnem mert nem vigyázok rá, hanem azért, mert szétmegy a bele.  gun
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14145 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:41:43 »

vegyél elé egy 2.0-ás injektort meg egy 2.2-esét számold meg hány lyuk van az egyiken és hány a másikon.  Az hogy nem 5 hanem 7 furat van rajta azzal egy dolog hogy tökéletesebb lesz a befecskendezés de "mellékhatásként" némileg hasonló lesz a helyzet mint a szabályozószelepknél cavitrol betéteknél. Persze ez a csak a furatokra van hatással a csúcs idő előtt lerohadhat itt is belül ha pl nem figyel valaki oda pl  go szűröre )Ez nem csak elmélet mert nekem még nem kellet pl a III.asban még majdnem 280 ekm-nél se cserélni csúcsokat, és hallom hogy azért 360-380ekm mel még futkároznak eredeti csúcsokkal is.

Az hogy hány luk van a porlasztócsúcson az 2 dolgot befolyásol a porlasztási képet és a befecskendezett mennyiséget....az élettertalmát semmennyire és itt erről volt most szó.
Amugy meg az összes MKIII dieselé 6 lukas (sose volt 5) és a 2.2-é 7 lukas...
Maga a porlasztótest meg tök ugyanaz mint a 2.0-é...tehát 1 luka a különbség.
Van egy szatyor rossz porlasztóm amiket már szétszerelgettem méregettem, köszi de unommár....a 2.2-es is ugyanúgy lerohad mint a többi.....ezek nem kiszámitható dolgok....mondtak olyat ami 6000km után beállt megint komplett rendszer csere után, na most ezt magyaráz meg a tulajnak holott minden tök ujra lett kicserélve(nem felújitott)....(persze ez totál nem jellemző ,de mindig vannak egyedi esetek).
Nem vezetek statisztikát, de én pl többet láttam átfordult 2.2-est mint 2.0-át pedig azse jellemző....biztos mindig én vagyok rossz helyen... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14146 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:44:03 »

Sajnos ez nem feltétlenül azon múlik, hogy vigyáznak-e rá vagy sem.  szomoru1
Az üzemanyagnál pl meg tudod mondani, hogy melyik kútnál lehet pesten "jó" üzemanyagot tankolni?
A magasnyomású szivattyút, pedig nem azért kell cserélnem mert nem vigyázok rá, hanem azért, mert szétmegy a bele.  gun

szerinem a reggeli urgálós, füstölős indulásba is belejátszik a sz@r üzemanyag már....nem akarom elhinni hogy egyre több autó egyszerre produkálná mind ugyanazt mindenévben...
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14147 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:47:34 »

max 2-3 kút van ahol tankolni szoktam

Ezt én megértem,és el is hiszem,nem hiába bírt ennyit a régi Mondid is  worship

Sajnos ez nem feltétlenül azon múlik, hogy vigyáznak-e rá vagy sem.  szomoru1
Az üzemanyagnál pl meg tudod mondani, hogy melyik kútnál lehet pesten "jó" üzemanyagot tankolni?
A magasnyomású szivattyút, pedig nem azért kell cserélnem mert nem vigyázok rá, hanem azért, mert szétmegy a bele.  gun

Pestről fogalmam sincsen,sose tankoltam és valószínű nem is nagyon fogok ott. De pl. Kaposváron meg tudom mondani,hogy hol érdemesebb...
Szerintem azon is múlik,hogy vigyáznak-e egy kocsira. Mert lehet csak beülni menni vele és lerakni,de lehet időt is fordítani rá...
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #14148 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:56:14 »

szerinem a reggeli urgálós, füstölős indulásba is belejátszik a sz@r üzemanyag már....nem akarom elhinni hogy egyre több autó egyszerre produkálná mind ugyanazt mindenévben...
És erre van olyan megoldás, hogy a gagyi üzemanyag használatát elkerüljük? Adalékok töltögetése?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #14149 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:57:06 »

Ezt én megértem,és el is hiszem,nem hiába bírt ennyit a régi Mondid is  worship

Pestről fogalmam sincsen,sose tankoltam és valószínű nem is nagyon fogok ott. De pl. Kaposváron meg tudom mondani,hogy hol érdemesebb...
Szerintem azon is múlik,hogy vigyáznak-e egy kocsira. Mert lehet csak beülni menni vele és lerakni,de lehet időt is fordítani rá...
Pl a nagynyomású + porlasztó esetében hogyan tudsz vigyázni?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.