Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:49:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
271
272
273
274
275
276
277
[
278
]
279
280
281
282
283
284
285
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683653 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13850 Dátum:
2011.11.19 szombat, 15:25:56 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.11.19 szombat, 15:12:46
Van nekem az autó szerelőm.Őt a vagy két hete elvitte a főnöke egy tovább képzés szerű valamire (nem tom pontosan miféle volt) de volt ott egy csóka aki a nagy nyomású rendszerek specialistája.Na az a csóka azt mondta,hogy európában a Magyar piacra adnak el a legtöbb nagy nyomású rendszerhez tartozó dolgokat.Amire gondolt pl:nagy nyomású pumpa és csúcsok.Volt nála kettő db pumpa és meg kérdezte hogy melyikkel hány km-ert mentek.Mindegy saccoltak nem tudom melyikre mit mondtak de nem ez a lényeg hanem az,hogy az egyikben 600000km-ter volt a másikban 280000km-ter.Na a kevesebb km-teres volt az amit itthol használtak.Be tette valami nagyon nagyító alá és a magyar televolt karcokkal a német meg nem.Azt mondta,hogy a magyar gázolaj nem cigazán felel meg az eu előírásainak.
Mit szóltok ehhez?
Szép dolog ez! Itt nálunk minden gagyibb, mint máshol. Bezzeg az üzemanyagárban elhúztunk mindenki mellett és hamarosan le is kőrözzük Őket!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13851 Dátum:
2011.11.19 szombat, 15:29:09 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.11.19 szombat, 15:25:56
Szép dolog ez! Itt nálunk minden gagyibb, mint máshol. Bezzeg az üzemanyagárban elhúztunk mindenki mellett és hamarosan le is kőrözzük Őket!
nemhogy örülnétek, hogy végre valamiben az elsők közt vagyunk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13852 Dátum:
2011.11.19 szombat, 15:31:10 »
Hétfőn voltam a Filepéknél de rögtön cserélni akartak.
Csak az a baj,hogy országos hiánycikk a csúcsban lévő alkatrészek.
És mivel üti fel újból a kódot?
Nekem az lett volna a kérdésem,hogy ha a csúcsban lévő elektronokában valami érték megváltozik,az nem passzol az autó elektronikájával,ezáltal minimálisan rossz időben ütemben végzi a csúcs a dolgát.
Talán ezért csattog.
A csúcson lévő 16 jegyű kódot felül tudják-e írni,úgy hogy nem cserélnek a csúcsban semmit,ha az jó?
Ezért mentem a Filephez,mert azt mondják hogy értenek hozzá.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13853 Dátum:
2011.11.19 szombat, 15:36:20 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.11.19 szombat, 15:12:46
Van nekem az autó szerelőm.Őt a vagy két hete elvitte a főnöke egy tovább képzés szerű valamire (nem tom pontosan miféle volt) de volt ott egy csóka aki a nagy nyomású rendszerek specialistája.Na az a csóka azt mondta,hogy európában a Magyar piacra adnak el a legtöbb nagy nyomású rendszerhez tartozó dolgokat.Amire gondolt pl:nagy nyomású pumpa és csúcsok.Volt nála kettő db pumpa és meg kérdezte hogy melyikkel hány km-ert mentek.Mindegy saccoltak nem tudom melyikre mit mondtak de nem ez a lényeg hanem az,hogy az egyikben 600000km-ter volt a másikban 280000km-ter.Na a kevesebb km-teres volt az amit itthol használtak.Be tette valami nagyon nagyító alá és a magyar televolt karcokkal a német meg nem.Azt mondta,hogy a magyar gázolaj nem cigazán felel meg az eu előírásainak.
Mit szóltok ehhez?
Na én örülten volna ennek az utóbbi km-nek de nekem még ennyisem jött össze és csere lett.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nadotex
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13854 Dátum:
2011.11.19 szombat, 16:17:49 »
Kérdésem a következő lenne: az utángyártott(ALCO) gázolajszűrőben benne van a hőmérséklet érzékelős golyós szelep, ami 50C foknál nyit? Csak a gyáriban van benne? Ha nincs a szűrőben ez a szelep okoz valamilyen gondot a befecskendezésben, ugyanis a nagynyomású szivattyúban van egy gázolaj hőmérséklet jeladó, ami gondolom befolyásolja a befecskendezést is.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13855 Dátum:
2011.11.19 szombat, 16:19:13 »
Még egy dolog van amit nem értek.Amikor a múltkor vettem az autót (2,2_est) a rendszám táblán zöld volt a környezet védelmi besorolása az autónak.Most műszakizot a héten és most kék a besorolása.Miért van amikor a mért értékek ugyan azok mint a régi zöld kártyán van.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13856 Dátum:
2011.11.19 szombat, 16:34:53 »
Idézetet írta: nadotex - 2011.11.19 szombat, 16:17:49
Kérdésem a következő lenne: az utángyártott(ALCO) gázolajszűrőben benne van a hőmérséklet érzékelős golyós szelep, ami 50C foknál nyit? Csak a gyáriban van benne? Ha nincs a szűrőben ez a szelep okoz valamilyen gondot a befecskendezésben, ugyanis a nagynyomású szivattyúban van egy gázolaj hőmérséklet jeladó, ami gondolom befolyásolja a befecskendezést is.
szerintem vagy gyárit vegyél vagy bosch-t esetleg mann-t, a többivel nem éri meg kockáztatni főleg ha 50e km-ként cseréled(mert azt is elég)
!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13857 Dátum:
2011.11.19 szombat, 16:35:05 »
Idézetet írta: nadotex - 2011.11.19 szombat, 16:17:49
Kérdésem a következő lenne: az utángyártott(ALCO) gázolajszűrőben benne van a hőmérséklet érzékelős golyós szelep, ami 50C foknál nyit? Csak a gyáriban van benne? Ha nincs a szűrőben ez a szelep okoz valamilyen gondot a befecskendezésben, ugyanis a nagynyomású szivattyúban van egy gázolaj hőmérséklet jeladó, ami gondolom befolyásolja a befecskendezést is.
igen,benne van,és még ráadásul 2mikronos is,pont mint a gyári!
én szétvágtam az enyémet,és benne volt a szelep,és bele is volt jelölve,hogy 2 mikron!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13858 Dátum:
2011.11.19 szombat, 16:37:26 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.11.19 szombat, 16:19:13
Még egy dolog van amit nem értek.Amikor a múltkor vettem az autót (2,2_est) a rendszám táblán zöld volt a környezet védelmi besorolása az autónak.Most műszakizot a héten és most kék a besorolása.Miért van amikor a mért értékek ugyan azok mint a régi zöld kártyán van.
eddig mindenki zöldet kapott!2010 től él ez a színes rendszer.Nekem is utoljára 2009ben vizsgázott,akkor még zöld plakettel.most kéket kapott!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13859 Dátum:
2011.11.19 szombat, 16:39:34 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 16:37:26
eddig mindenki zöldet kapott!2010 től él ez a színes rendszer.Nekem is utoljára 2009ben vizsgázott,akkor még zöld plakettel.most kéket kapott!
plusz 5ezerééé csúszónak, simán zöldet kapsz
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13860 Dátum:
2011.11.19 szombat, 16:47:53 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2011.11.19 szombat, 15:31:10
Hétfőn voltam a Filepéknél de rögtön cserélni akartak.
Csak az a baj,hogy országos hiánycikk a csúcsban lévő alkatrészek.
És mivel üti fel újból a kódot?
Nekem az lett volna a kérdésem,hogy ha a csúcsban lévő elektronokában valami érték megváltozik,az nem passzol az autó elektronikájával,ezáltal minimálisan rossz időben ütemben végzi a csúcs a dolgát.
Talán ezért csattog.
A csúcson lévő 16 jegyű kódot felül tudják-e írni,úgy hogy nem cserélnek a csúcsban semmit,ha az jó?
Ezért mentem a Filephez,mert azt mondják hogy értenek hozzá.
tönkre mehet a csúcs mágnestekercse is,de annak van saját hibakódja,ill a teszten kibukik.
Amúgy a kalibrációs kódokat az ecuban írják át.És természetesen felül tudják írni,mert az egy alapérték,amit az ecu folyamatosan állít a megfelelő értékre a működés során.Ha valami oknál fogva kiesik a határártékekből(nyomás,befecskendezési mennyiség),akkor vissza lehet állítani az eredeti kalibrációs értékre.Ezt hívják újrakalibrálásnak vagy újraprogramozásnak.Időleges,és nem is biztos,hogy jót tesz a motornak.Abban az esetben jó,ha csak eldobta valami miatt a csúcskódot az ecu.Ha kopás miatt progizzák újra,nem biztos,hogy jó lesz az a porlasztás amit az eredeti kalibrációs kóddal állítanak be.
A filepék pedig értenek hozzá,és azt hiszem,hogy ők a néhány közül az egyikek az országban,aki a felújított csúcshoz tudnak készíteni a tesztpadon új-saját kalibrációs kódot.
Szinte biztos,hogy már mechanikusan kopottak a csúcsok,és azért nem jók,és ezért is csattog az autó.Az elektromos tekercse nagyon kis %ban megy tönkre.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13861 Dátum:
2011.11.19 szombat, 16:48:45 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.11.19 szombat, 16:39:34
plusz 5ezerééé csúszónak, simán zöldet kapsz
nekem nem kell.Nem megyek a belvárosba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13862 Dátum:
2011.11.19 szombat, 17:49:49 »
Köszi.Gondoltam,hogy valami ilyen van benne.
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 16:37:26
eddig mindenki zöldet kapott!2010 től él ez a színes rendszer.Nekem is utoljára 2009ben vizsgázott,akkor még zöld plakettel.most kéket kapott!
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13863 Dátum:
2011.11.19 szombat, 18:04:18 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 16:47:53
tönkre mehet a csúcs mágnestekercse is,de annak van saját hibakódja,ill a teszten kibukik.
Amúgy a kalibrációs kódokat az ecuban írják át.És természetesen felül tudják írni,mert az egy alapérték,amit az ecu folyamatosan állít a megfelelő értékre a működés során.Ha valami oknál fogva kiesik a határártékekből(nyomás,befecskendezési mennyiség),akkor vissza lehet állítani az eredeti kalibrációs értékre.Ezt hívják újrakalibrálásnak vagy újraprogramozásnak.Időleges,és nem is biztos,hogy jót tesz a motornak.Abban az esetben jó,ha csak eldobta valami miatt a csúcskódot az ecu.Ha kopás miatt progizzák újra,nem biztos,hogy jó lesz az a porlasztás amit az eredeti kalibrációs kóddal állítanak be.
A filepék pedig értenek hozzá,és azt hiszem,hogy ők a néhány közül az egyikek az országban,aki a felújított csúcshoz tudnak készíteni a tesztpadon új-saját kalibrációs kódot.
Szinte biztos,hogy már mechanikusan kopottak a csúcsok,és azért nem jók,és ezért is csattog az autó.Az elektromos tekercse nagyon kis %ban megy tönkre.
Filepék (Bp) tudnak kódolni. Mikor elvittem tavaly, elvállalták, majd felhívtak, hogy késni fog a dolog, mert éppen pont az én porlasztómat nem ismeri a gépük. Kis idő kell, míg megszerzik hozzá a "nemtommit". Úgy is lett, időben.
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13864 Dátum:
2011.11.19 szombat, 19:00:13 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2011.11.19 szombat, 12:48:04
Kérdésem a következő lenne.
Külföldről behozott piros gázolaj mennyire ártalmas a TDCI motornak,csúcsoknak szivattyúnak,stb.
Vagy csak a szinezéke más az adott országra vonatkozóan,hogy kik és mire használhatják?
Válaszokat előre is köszi.
Balázs.
az a futoolaj! azt szokitettek regen bacsmegyeben
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13865 Dátum:
2011.11.19 szombat, 19:06:39 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.11.19 szombat, 19:00:13
az a futoolaj! azt szokitettek regen bacsmegyeben
...is.
Ha kirakod a napra mondjuk kólás üvegekben, akkor két hét alatt "kiszőkül" magától.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13866 Dátum:
2011.11.19 szombat, 19:08:43 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.19 szombat, 16:48:45
nekem nem kell.Nem megyek a belvárosba.
csak mondom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
mondeoPeti
Vendég
Válasz: Fütyülő hang
«
Új hozzászólás #13867 Dátum:
2011.11.19 szombat, 19:09:50 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.11.19 szombat, 10:23:59
Ez a fütyülés engem is aggaszt, néha hallani, néha nem. Reggel szoktam, beindítás után az első pár km-en, gázadáskor is, meg gázelvételkor is rákezdi, alig hallható, de van. Korábban belemásztunk volna a témába, de elsikkadt. Pedig a dolog ott van, és létezik. Nem tudni, mi lesz a folyománya....ki kéne deríteni mi fütyül!
Jöhetnek az ötletek, please
en is inkabb 5.ik ben hallom 2000-es fordulatnal.. viszont maskor nagyon nem.. gyanakodtam a turbora hogy nem jol nyitja a geometriat...stb meg atneztem a csoveket es nem latok lukat,repedest.. gondolkoztam azon hogy kicserelem a csoveket szilikonra... £160 (tud valaki olcsobban?)
a masik gondolatom az volt hogy az egyik csucsom nem jo, mert mind a 4 uj volt 1 301z-t kapott ami nem mukodott jol es visszavittem gariba (ez most a polcon all ha valakinek kell!)
es vessza raktam a regi gyarimat.. -GYanitom ez okoz valami galibat!
VArosban kb 6.9-7.2l/100km
vegyes kb 6.5l remelem autopalyan kb 5.5-5.7 korul eszik majd! de zavar par aprosag rajta!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13868 Dátum:
2011.11.19 szombat, 19:11:07 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.19 szombat, 19:06:39
...is.
Ha kirakod a napra mondjuk kólás üvegekben, akkor két hét alatt "kiszőkül" magától.
egy kis sosavval szokul az!
mast nem hamisitottak ott csak rajuk vartak!
en is az aranyharomszogbol vagyok...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13869 Dátum:
2011.11.19 szombat, 20:08:27 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.11.19 szombat, 16:19:13
Még egy dolog van amit nem értek.Amikor a múltkor vettem az autót (2,2_est) a rendszám táblán zöld volt a környezet védelmi besorolása az autónak.Most műszakizot a héten és most kék a besorolása.Miért van amikor a mért értékek ugyan azok mint a régi zöld kártyán van.
Mert az aláírásodból következően (2005/7) ez még a QJBA motorkodú Euro III-as lehet (még vákuumos a turbo és az EGR is, és nem elektromos)
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13870 Dátum:
2011.11.19 szombat, 20:44:29 »
Köszi ez tényleg így van.Még minden vákumos.Köszike a hozzászólásodat.
Idézetet írta: stealt - 2011.11.19 szombat, 20:08:27
Mert az aláírásodból következően (2005/7) ez még a QJBA motorkodú Euro III-as lehet (még vákuumos a turbo és az EGR is, és nem elektromos)
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13871 Dátum:
2011.11.19 szombat, 20:58:27 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.11.19 szombat, 20:44:29
Köszi ez tényleg így van.Még minden vákumos.Köszike a hozzászólásodat.
Nekem is kék a matrica és ahogy ALF mondta 2010-ben volt vizsgán és azt kapott.A motor EURO3-as.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13872 Dátum:
2011.11.19 szombat, 21:02:02 »
Köszi
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.11.19 szombat, 20:58:27
Nekem is kék a matrica és ahogy ALF mondta 2010-ben volt vizsgán és azt kapott.A motor EURO3-as.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13873 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 13:38:04 »
Sziasztok,
lehúztam az EGR csatlakozót, most igy megy a gép, érezhetően jobban gyorsul, közvetlenebb,
1500km után olajcsere, akkor ránézünk, hogy néz ki a szelep vége, ha nem muszály nem barkácsolok dugót,
ellenvélemény? A mil lámpa villágit előrejelzésnek megfelelően, kérdésem az lenne, hogy milyen fajta meghibásodást
nincs igy esélyem észrevenni? Az izzitásjelző villogás az mikor/mit jelez és mikor a mil?
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13874 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 13:41:27 »
Idézetet írta: polgab - 2011.11.21 hétfő, 13:38:04
ellenvélemény?
De barkácsolj!!! (nem fogod megbánni)
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13875 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 13:45:52 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.21 hétfő, 13:41:27
De barkácsolj!!! (nem fogod megbánni)
Bővebb magyarázat?
Ha ledugózom akkor vissza kell rakni a csatit?, mert akkor nyit-zár feleslegesen.
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13876 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 13:51:39 »
Idézetet írta: polgab - 2011.11.21 hétfő, 13:45:52
Bővebb magyarázat?
Ha ledugózom akkor vissza kell rakni a csatit?, mert akkor nyit-zár feleslegesen.
Minden marad a helyén, csak ledugózod. Nyit zár? ...és?
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13877 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 13:56:05 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.21 hétfő, 13:51:39
Minden marad a helyén, csak ledugózod. Nyit zár? ...és?
gondolom hamarabb feladja a mechanika mintha pihenne.
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13878 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 13:59:31 »
Idézetet írta: polgab - 2011.11.21 hétfő, 13:56:05
gondolom hamarabb feladja a mechanika mintha pihenne.
Nem mindegy? Úgysem funkcionál. De majd Alf megmondja a tutit. Keresd Őt!
Naplózva
Robi525
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13879 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 14:04:54 »
Sziasztok!
Új tag vagyok, bár a Mondeom már megvan közel másfél éve, de szerencsére nem volt vele semmi extra gondom. Olvasgattam az oldalt de nem igazán találtam megoldást a problémámra, vagyis nem tudom, melyik lehet az enyém.
Az autó egy 2003.12. havi automata dízel FMBA motorkódú autó. Újabban azt kezdte el csinálni, hogy menet közben elkezd villogni az izzítószál, és leáll az autó. Ha újra indítom, akkor semmi gond vele, vagyis csak akkor ha nem megyek 120 felé, és addig is úgy gyorsítok ki mintha hímes tojás lenne a gázpedál alatt. Amint nyomatékos gyorsulást kezdenék rögtön jelentkezik a gond. A leállás az nem feltétlenül mindig valósul meg, van, hogy csak villog a szál, és teljesítménycsökkenést tapasztalok. Először olyan másfél hete csinálta, aztán egy pár nap múlva olyan volt mintha megszűnt volna, de most megint elkezdte. Kiolvastattam a hibakódot, és a következő volt a helyzet. Mindig egy szervízbe hordom, de most betegen volt aki szokott vele foglalkozni, és egy másik szerelő dugta rá a gépre. Csatlakozás után rögtön feldobott neki egy ablakot, hogy állítsa be az üzemanyag nyomás értékeket. Ezt ő bezárta mondván, hogy hibakódot keresünk. A hibakód a következő volt: 1. Üzemanyag nyomás vezérlő nem megfelelő működés. 2. Üzemanyag nyomás minimum és maximum érték nem megfelelő.
Úgy éreztem rajtuk fogalmuk sem volt ez mit takarhat, ezért nem hagytam ott az autót, mert mondták, hogy ott kellene hagynom, hogy szétszedjék, és tudják próbálgatni mi lehet a gond...
Kérlek benneteket, aki tudja, mert már járt így akkor ossza meg velem a tapasztalatát!
Ja! Reggelente nem indul el az összes henger, de azt mondták kicseréljük az izzítógyertyákat, és utána jó lesz, mert ha picit melegszik a motor, már járt pár percet, akkor már megy minden henger...
Előre is köszönöm a segítséget!
Robi
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13880 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 14:06:17 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.21 hétfő, 13:59:31
Nem mindegy? Úgysem funkcionál. De majd Alf megmondja a tutit. Keresd Őt!
akkor kérdésem az lenne, hogy 1500km-et el lehet igy menni (főleg pálya), mert akkor tudom dugózni,
vagy kössem vissza a csatit?
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13881 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 14:12:03 »
Idézetet írta: Robi525 - 2011.11.21 hétfő, 14:04:54
Sziasztok!
Új tag vagyok, bár a Mondeom már megvan közel másfél éve, de szerencsére nem volt vele semmi extra gondom. Olvasgattam az oldalt de nem igazán találtam megoldást a problémámra, vagyis nem tudom, melyik lehet az enyém.
Az autó egy 2003.12. havi automata dízel FMBA motorkódú autó. Újabban azt kezdte el csinálni, hogy menet közben elkezd villogni az izzítószál, és leáll az autó. Ha újra indítom, akkor semmi gond vele, vagyis csak akkor ha nem megyek 120 felé, és addig is úgy gyorsítok ki mintha hímes tojás lenne a gázpedál alatt. Amint nyomatékos gyorsulást kezdenék rögtön jelentkezik a gond. A leállás az nem feltétlenül mindig valósul meg, van, hogy csak villog a szál, és teljesítménycsökkenést tapasztalok. Először olyan másfél hete csinálta, aztán egy pár nap múlva olyan volt mintha megszűnt volna, de most megint elkezdte. Kiolvastattam a hibakódot, és a következő volt a helyzet. Mindig egy szervízbe hordom, de most betegen volt aki szokott vele foglalkozni, és egy másik szerelő dugta rá a gépre. Csatlakozás után rögtön feldobott neki egy ablakot, hogy állítsa be az üzemanyag nyomás értékeket. Ezt ő bezárta mondván, hogy hibakódot keresünk. A hibakód a következő volt: 1. Üzemanyag nyomás vezérlő nem megfelelő működés. 2. Üzemanyag nyomás minimum és maximum érték nem megfelelő.
Úgy éreztem rajtuk fogalmuk sem volt ez mit takarhat, ezért nem hagytam ott az autót, mert mondták, hogy ott kellene hagynom, hogy szétszedjék, és tudják próbálgatni mi lehet a gond...
Kérlek benneteket, aki tudja, mert már járt így akkor ossza meg velem a tapasztalatát!
Ja! Reggelente nem indul el az összes henger, de azt mondták kicseréljük az izzítógyertyákat, és utána jó lesz, mert ha picit melegszik a motor, már járt pár percet, akkor már megy minden henger...
Előre is köszönöm a segítséget!
Robi
Szia,
nem vagyok nagy expert, majd többiek segitenek még,
de ha régen cseréltél gázolajszűrőt és már koszos az okozohat ilyet.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13882 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 14:14:59 »
Idézetet írta: polgab - 2011.11.21 hétfő, 14:06:17
akkor kérdésem az lenne, hogy 1500km-et el lehet igy menni (főleg pálya), mert akkor tudom dugózni,
vagy kössem vissza a csatit?
Természetesen menj vele így nyugodtan azután meg dugó.
Azért jó a dugó, mert akkor ritkábban dob hibakódot, mint a csati lehúzásával.
Mellesleg nem fárad el semmi. Nem lesz kormos a dugó miatt az EGR szeleped így nem áll be, nem kopik sztm tovább elmegy, mint az autó
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13883 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 14:41:49 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.11.21 hétfő, 14:14:59
Természetesen menj vele így nyugodtan azután meg dugó.
Azért jó a dugó, mert akkor ritkábban dob hibakódot, mint a csati lehúzásával.
Mellesleg nem fárad el semmi. Nem lesz kormos a dugó miatt az EGR szeleped így nem áll be, nem kopik sztm tovább elmegy, mint az autó
az jutott még eszembe, hogy angol forumon olvastam, hogy 5mm lyukat furnak a dugóra és akkor nincs hiba,
persze ez mennyire mond ellen az eredeti célnak...
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13884 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 14:44:30 »
Idézetet írta: polgab - 2011.11.21 hétfő, 14:41:49
az jutott még eszembe, hogy angol forumon olvastam, hogy 5mm lyukat furnak a dugóra és akkor nincs hiba,
persze ez mennyire mond ellen az eredeti célnak...
Nem kell furat.
ITT
a segítség egy magyar fórumról.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13885 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 14:45:24 »
Idézetet írta: polgab - 2011.11.21 hétfő, 14:41:49
az jutott még eszembe, hogy angol forumon olvastam, hogy 5mm lyukat furnak a dugóra és akkor nincs hiba,
persze ez mennyire mond ellen az eredeti célnak...
Nem kell a lyuk. Hosszú távra tervezed az autót akkor ne kormoljon a szívó oldalon. Jobb az így mindenkinek hidd el
Mellesleg azt az 5mm-es lyukat elég gyorsan befalazná korommal és akkor szedhetnéd szét megint főleg, ha sokat mész városba és szeretsz gyorsulgatni az autóval
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13886 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 14:49:07 »
Idézetet írta: polgab - 2011.11.21 hétfő, 14:41:49
az jutott még eszembe, hogy angol forumon olvastam, hogy 5mm lyukat furnak a dugóra és akkor nincs hiba,
persze ez mennyire mond ellen az eredeti célnak...
én próbáltam többféle méretű lukkal, semmi értelme, bejelez úgy is!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13887 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 15:03:23 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.11.21 hétfő, 14:45:24
Nem kell a lyuk. Hosszú távra tervezed az autót akkor ne kormoljon a szívó oldalon. Jobb az így mindenkinek hidd el
Mellesleg azt az 5mm-es lyukat elég gyorsan befalazná korommal és akkor szedhetnéd szét megint főleg, ha sokat mész városba és szeretsz gyorsulgatni az autóval
lehet, hogy hülye kérdés, de a dugózáshoz nem kell +1 EGR tömités, hogy legyen mindkét oldalt (tömi-dugó-tömi),
vagy egyálatlán nem kell, illeszkedik az?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13888 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 15:04:59 »
Idézetet írta: polgab - 2011.11.21 hétfő, 15:03:23
lehet, hogy hülye kérdés, de a dugózáshoz nem kell +1 EGR tömités, hogy legyen mindkét oldalt (tömi-dugó-tömi),
vagy egyálatlán nem kell, illeszkedik az?
Én az eredetivel tettem vissza. 1darabbal és nem fújt ki. Sztm nem kell plusz
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13889 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 15:44:25 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.11.21 hétfő, 15:04:59
Én az eredetivel tettem vissza. 1darabbal és nem fújt ki. Sztm nem kell plusz
nem rossz ha van, de nem kell! nekem sem fuj ki!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.21 hétfő, 16:06:23 írta AndyA
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13890 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 15:50:31 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.11.21 hétfő, 14:45:24
Nem kell a lyuk. Hosszú távra tervezed az autót akkor ne kormoljon a szívó oldalon. Jobb az így mindenkinek hidd el
Mellesleg azt az 5mm-es lyukat elég gyorsan befalazná korommal és akkor szedhetnéd szét megint főleg, ha sokat mész városba és szeretsz gyorsulgatni az autóval
Szia!
A 2.0 TDCi peugeot motor dugózás után küld hibát?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13891 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 16:06:32 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.21 hétfő, 15:50:31
Szia!
A 2.0 TDCi peugeot motor dugózás után küld hibát?
Az 1.6 tdci biztosan(Focus) és azt mondják még vészüzemet is dob,nem tudom,mennyire igaz
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13892 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 16:18:03 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.11.21 hétfő, 16:06:32
Az 1.6 tdci biztosan(Focus) és azt mondják még vészüzemet is dob,nem tudom,mennyire igaz
Az nem jó hír...pont 2 db 1,6 TDCi-t kellene dugózni...TIS-ben néztem, látszik, hogy elektromos, meg elég rossz helyen van. A vészüzem, azért elég durva
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13893 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 16:20:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.21 hétfő, 15:50:31
Szia!
A 2.0 TDCi peugeot motor dugózás után küld hibát?
Mondeofan-nak nem dobott dugózásra
(persze sztm csak km azaz idő kérdése lett volna és bedobja a hibakódot
Nekem a csati van lehúzva és persze minden 3. gyújtásra bedobja. Nem fértem még hozzá majd max tavasszal
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13894 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 16:21:46 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.11.21 hétfő, 16:06:32
Az 1.6 tdci biztosan(Focus) és azt mondják még vészüzemet is dob,nem tudom,mennyire igaz
Hát én kettőt buheráltam már a cégnél és nem dob vészüzemet
Sőt az egyik srác nagyon meg van elégedve az autóval azóta
Hibakódot persze dob
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13895 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 16:22:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.21 hétfő, 16:18:03
Az nem jó hír...pont 2 db 1,6 TDCi-t kellene dugózni...TIS-ben néztem, látszik, hogy elektromos, meg elég rossz helyen van. A vészüzem, azért elég durva
Nyugodtan dugózhatod, ha euro 4-es.
5-össel nincs tapasztalat sajna
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13896 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 16:25:58 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.11.21 hétfő, 16:22:39
Nyugodtan dugózhatod, ha euro 4-es.
5-össel nincs tapasztalat sajna
Köszi!
eu4-ek, akkor dugózva lesznek.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13897 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 16:44:58 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.11.21 hétfő, 16:21:46
Hát én kettőt buheráltam már a cégnél és nem dob vészüzemet
Sőt az egyik srác nagyon meg van elégedve az autóval azóta
Hibakódot persze dob
Akkor én kérek elnézést,csak valakitől a Focus fórumon ilyet hallottam...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13898 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 17:02:04 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.11.21 hétfő, 16:22:39
Nyugodtan dugózhatod, ha euro 4-es.
5-össel nincs tapasztalat sajna
Hát amíg a gari tart addig nem is lesz
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13899 Dátum:
2011.11.21 hétfő, 17:43:52 »
Sziasztok.Az aggodalmam a következő.A 2,2-sem ha odalépek neki akkor kormol amíg a gázt nyomom.Eddig ezt nem láttam.Miért csinálhatja?És ezt ma reggel vettem észre az autópályán.Belenéztem a tükörbe és meg döbbentem.Ez természetes vagy lesz kialakulóban van valami hiba?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Oldalak:
1
...
271
272
273
274
275
276
277
[
278
]
279
280
281
282
283
284
285
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ