Ford Mondeo Club Hungary
2025.04.08 kedd, 19:39:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
336
337
338
339
340
341
342
[
343
]
344
345
346
347
348
349
350
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 15210209 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17100 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 12:22:12 »
Na pont ez volt nekem is, 30 ezer a szelep KB.
Nekem érdekes, mert túl nagy nyomást adott, nem túl keveset.
Szerencsés vagy, mert ez cserélhető hamar, nem kell leszerelni a magasnyomásút..
Meszi
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.04.05 csütörtök, 12:18:21
Halihó, tudnátok segíteni? A diag után a szerelő szerint az üa pumpa szelepét kell cserélni...
Ez kb milyen tétel? Mire kell odafigyelni cserénél? Vmi jó tanács?
Köszönet
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Hidrogén generátor
«
Új hozzászólás #17101 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 14:59:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.05 csütörtök, 12:08:36
Persze, de csak fél éves távon lehet ilyenről ítéletet mondani.
Nálam azzal is lehetne ennyit elérni, ha nem nyomnám neki annyira,nem rövid városra használnám. Ez ingyen lenne.
Iiigen, nagy igazság van ebben... én a fogyit egyszerűbben nézem. A fogyimérő kiír ezt-azt, nagyjából semmi jelentősége.
Mindig akkor tankolok, ha kb 40 km a megtehető, és mindig teletankolom. Így nagyjából azt lehet mondani, hogy a megtett táva mérvadó (még ez sem pontos, mert az egyik telitank és a másik között lehet legalább 5 liter, ami 10%...).
Az 850 és 1100 között ingadozik. Hasonló körülmények között, hogy vmennyi pálya és város, kb 950 szokott lenni. Sakos is erről ír, hogy neki is az egyik tank ilyen, a másik olyan.
És igen, az is benne vagy, hogy önbeteljesítő jóslat, az ember eleve vigyáz, hogy a fogyi alacsony legyen.
Kb 25 évvel ezelőtt nagy sláger volt nálunk az a mágneses izé, ami a beniznmolekulákat abs sorba rendezi, v ilyesmi.
Sokan megvették, és hirdették, milyen jó... hát igen.
De én azt mondom, ez azért többnek tűnik ennél, hátha tényleg műxik. Mészike meg gyártsad csak a fogyiadatokat! Ha tényleg műxik, azt be is lehet bizonyítani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17102 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 16:13:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.05 csütörtök, 10:50:00
Akkor érdemes vele foglalkozni, ha stabilan tudod produkálni a hibát. Ha újraindítás után nincs izzítójelzés, azt jelenti, hogy a hiba oka nem áll fenn, és az ECU törli a hibakódot. Ha igy viszed el szervizbe, nem fognak tudni segíteni.
Nagy valószínűséggel P0251.es hibát jelzett az ECU, ami azt jelenti, hogy az adott körülmények között érvényes elvárásoknak nem megfelelő üzemanyag nyomás volt a motorban. Ez sok minden miatt lehetett: levegősödés, szűrő hiba, szivattyú porbléma, rossz üzemanyag, IMV szelep hiba, koszos tank, eltömődött csövek a tank és szűrő között, porlasztó hiba.
Annyit érdemes megtenni, hogy átnézed az üzemanyag rendszer vezetékeit gázolaj nyomok után kutatva. Ezt főleg az után érdemes, amikor vészüzemre vált és izzítót villogtat a kocsi.
nagyon koszonom az ertheto valaszt!
aksit kicsereltem, - jelenseg ugyan az.
injektorok (2) mult ev szeptembereben lett felujitva -benedicki muhely Kecel
2 injektor (delphi altal felujitott) 3 hete.
decemberben kapott uj szoftvert.
tegnap lett kicserelve a generator a fotengely szijtarcsaval egyetemben.
az onindito tavaly oktoberben volt cserelve.
olaj tavaly szeptemberben 2 szer a turbo csere miatt..
levego szuro 1 hete
hibakodom nincs...
lehet hibas rail szenzor??
eldugult go szuro? (ez tavaly agusztusban lett cserelve)
magasnyomasu tavaly agusztusban volt cserelve
hidegen miert indul akkor rendesen?? uzemi homersekletrol leallitva es ujra inditva nem indul, ha be is indul elegge gyatran utanna ingadozik az alapjarat. PAr perc vezetes utan ha megallok akkor rendesen 800-ra beall a fordulat es nem ingadozik.
Miert csak meleg inditasnal???
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: Hidrogén generátor
«
Új hozzászólás #17103 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 16:16:08 »
Idézetet írta: waver - 2012.04.05 csütörtök, 11:59:49
hy.gyorsulást tudsz mérni egy mo diag programmal is.csak be kell állitani a határokat és megméri az idöt...
Ilyesmi is jó lehet:
http://www.androidzoom.com/android_applications/productivity/cartest_ysnp.html
Ingyenes, egyszerű. Csak egy androidos teló kell hozzá.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
nadotex
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17104 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 19:28:56 »
A kartergáz szűrőhöz hogyan lehet hozzáférni, az egész szelepdekni le kell venni vagy külön lejön a kör alakú része?
Valaki már szedett már szétt ilyet, a szűrő cserélhető vagy csak tisztítani kell?
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17105 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 20:10:38 »
üdv.
ilyet keresek:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORGE-SILICONE-INTAKE-INLET-HOSE-FORD-MONDEO-TDCi-/130479927159?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6135af77
itthol beszerezhető jo áron?
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: Hidrogén generátor
«
Új hozzászólás #17106 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 21:25:09 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.04.05 csütörtök, 12:21:00
Majd kiderül, de még egyszer mondom, 2 napja van bent a cucc, majd referálok ah lesz eredményem..
Arra nincs sem időm, sem lehetőségem, hogy gyorsulási adatokkal szolgáljak HHO-val és nélkül, de majd egyszer ha ráérek talán megtesztelem..
egy dolgot boztosan látok, hogy nem füstöl a kocsi ha tolom neki, ezelőtt kormolt ahogy kell.
http://www.ebay.co.uk/itm/HHO-KIT-HYDROGEN-GENERATOR-DRY-CELL-BROWN-GAS-ELECTROLYZER-GAS-DIESEL-/170793804825?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27c41aa419#ht_2459wt_1333
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17107 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 21:34:34 »
Az hogy hidegen normalisan indul,nem ingadozo alapjarattal. melegen viszont sokadikra indul elegge gyatran mintha nem menne egy henger... ez erthetetlen.. estleg a magasnyomasuban a homerseklet szenzor kattanhatott be??
felelos ezert vlami szenzor?
hibakodom nincs...
ha melegen vegre beinditom akkor ingadozik a fordulat.-hidegen (reggeli elso) inditasnal semmi gond
aksit le csekkoltam (masikkal)
go szurot kicsereltem.. nincs valtozas...
Valaki valami okosat ??
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17108 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 22:02:35 »
Idézetet írta: waver - 2012.04.05 csütörtök, 20:10:38
üdv.
ilyet keresek:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORGE-SILICONE-INTAKE-INLET-HOSE-FORD-MONDEO-TDCi-/130479927159?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6135af77
itthol beszerezhető jo áron?
nem. Én is angliából vettem az enyémet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17109 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 22:05:02 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.04.05 csütörtök, 21:34:34
Az hogy hidegen normalisan indul,nem ingadozo alapjarattal. melegen viszont sokadikra indul elegge gyatran mintha nem menne egy henger... ez erthetetlen.. estleg a magasnyomasuban a homerseklet szenzor kattanhatott be??
felelos ezert vlami szenzor?
hibakodom nincs...
ha melegen vegre beinditom akkor ingadozik a fordulat.-hidegen (reggeli elso) inditasnal semmi gond
aksit le csekkoltam (masikkal)
go szurot kicsereltem.. nincs valtozas...
Valaki valami okosat ??
melegen nem indul, akkor levegősödik. Érdemes rail nyomást méretni meleg indításnál, mert várhatóan nincs meg a kellő nyomás. De lehet az is, hogy a fel nem újított porlasztók problémáznak, érdemes a rail nyomás mérés után poharazást is csinálni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17110 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 22:06:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.05 csütörtök, 22:02:35
nem. Én is angliából vettem az enyémet.
Lehet hogy hülye kérdés,de ő mire való
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17111 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 22:06:40 »
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.04.05 csütörtök, 12:18:21
Halihó, tudnátok segíteni? A diag után a szerelő szerint az üa pumpa szelepét kell cserélni...
Ez kb milyen tétel? Mire kell odafigyelni cserénél? Vmi jó tanács?
Köszönet
http://www.cromax.hu/index.php?katid=51150508&termek_al_id=18553&katnev=Nagynyom
ású szivattyú szelep TDCi
itt az ára majdnem 70 e ft. 1 éve volt ennek a fele kb.A cserélésnél csak arra kell figyelni,hogy a végén lélvő gumi gyürű berakáskor ne sérüljön meg.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23843
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17112 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 22:10:07 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.04.05 csütörtök, 22:06:11
Lehet hogy hülye kérdés,de ő mire való
elvileg merevebb a gyárinál, és a turbo nem összerántja, hanem levegőt szív.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17113 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 22:12:13 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.04.05 csütörtök, 22:06:11
Lehet hogy hülye kérdés,de ő mire való
nem hülye kérdés.
Ez a cső a légszűrő és a turbó közötti szívócső. A saválló csövezés után a leginkább bombabiztos megoldás. A 6 részes töltőlevegő cső szettel (turbó->szívósor) együtt kicsit javítja a turbó töltési karakterisztikáját, de a fő előnye, hogy nem reped ki, mint a gyári sz@r csövezés.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23843
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17114 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 22:12:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.05 csütörtök, 22:12:13
nem hülye kérdés.
Ez a cső a légszűrő és a turbó közötti szívócső. A saválló csövezés után a leginkább bombabiztos megoldás. A 6 részes töltőlevegő cső szettel (turbó->szívósor) együtt kicsit javítja a turbó töltési karakterisztikáját, de a fő előnye, hogy nem reped ki, mint a gyári sz@r csövezés.
mennyibe kerül most egy teljes szett??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17115 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 22:14:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.05 csütörtök, 22:12:13
nem hülye kérdés.
Ez a cső a légszűrő és a turbó közötti szívócső. A saválló csövezés után a leginkább bombabiztos megoldás. A 6 részes töltőlevegő cső szettel (turbó->szívósor) együtt kicsit javítja a turbó töltési karakterisztikáját, de a fő előnye, hogy nem reped ki, mint a gyári sz@r csövezés.
Köszönöm
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17116 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 22:44:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.05 csütörtök, 22:12:50
mennyibe kerül most egy teljes szett??
270-300gbp, azaz kb 90-100eFt.
Nem olcsó, de nagyot nyom rajta a Font árfolyama.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mondeoPeti
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17117 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 23:23:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.05 csütörtök, 22:44:56
270-300gbp, azaz kb 90-100eFt.
Nem olcsó, de nagyot nyom rajta a Font árfolyama.
ez a teljes szett
http://www.ebay.co.uk/itm/FORGE-SILICONE-BOOST-TURBO-HOSES-FORD-MONDEO-TDCi-/130479927686?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo&hash=item1e6135b186#ht_744wt_1099
http://www.ebay.co.uk/itm/FORGE-SILICONE-INTAKE-INLET-HOSE-FORD-MONDEO-TDCi-/130479927159?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo&hash=item1e6135af77#ht_744wt_1099
kb 70 E FT
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17118 Dátum:
2012.04.05 csütörtök, 23:24:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.05 csütörtök, 22:05:02
melegen nem indul, akkor levegősödik. Érdemes rail nyomást méretni meleg indításnál, mert várhatóan nincs meg a kellő nyomás. De lehet az is, hogy a fel nem újított porlasztók problémáznak, érdemes a rail nyomás mérés után poharazást is csinálni.
kezdesnek veszek bele egy rail sensort..
remelem a bontott is jo!
az hogy meik szenzor meik tdci-re valo mind1? mar mint 115 lovas vagy a 130-as?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17119 Dátum:
2012.04.06 péntek, 08:38:35 »
Ma végre megfigyelhettem, hogyan indul hidegen a verda. Hátulról lestem a kipufogót és láss csodát, se füst, se köd..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17120 Dátum:
2012.04.06 péntek, 09:27:31 »
Nem értem, nekem nem volt egy éve, de 40 volt szereléssel.
Szerintem Keresd vyctort.
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.04.05 csütörtök, 22:06:40
http://www.cromax.hu/index.php?katid=51150508&termek_al_id=18553&katnev=Nagynyom
ású szivattyú szelep TDCi
itt az ára majdnem 70 e ft. 1 éve volt ennek a fele kb.A cserélésnél csak arra kell figyelni,hogy a végén lélvő gumi gyürű berakáskor ne sérüljön meg.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17121 Dátum:
2012.04.06 péntek, 09:41:40 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.04.06 péntek, 09:27:31
Nem értem, nekem nem volt egy éve, de 40 volt szereléssel.
Szerintem Keresd vyctort.
Pedig a CROMAX-ban ennyi!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17122 Dátum:
2012.04.06 péntek, 10:07:19 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.04.05 csütörtök, 23:23:04
ez a teljes szett
http://www.ebay.co.uk/itm/FORGE-SILICONE-BOOST-TURBO-HOSES-FORD-MONDEO-TDCi-/130479927686?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo&hash=item1e6135b186#ht_744wt_1099
http://www.ebay.co.uk/itm/FORGE-SILICONE-INTAKE-INLET-HOSE-FORD-MONDEO-TDCi-/130479927159?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo&hash=item1e6135af77#ht_744wt_1099
kb 70 E FT
kb 240GBP a 7 cső, kb 25GBP a bilincs szett, 15-30GBP míg ideér. Ez nálam 280-295GBP, ami a mai 360HUF/GBP-vel számolva alsó hangon is 100,8eFt.
Csak a 7 cső a maga 240GBP-s árával mai árfolyamon 87000Ft.
De ha te tudsz 70eFtért, szerintem lesz rá vevő.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17123 Dátum:
2012.04.06 péntek, 10:08:37 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2012.04.05 csütörtök, 23:24:45
kezdesnek veszek bele egy rail sensort..
remelem a bontott is jo!
az hogy meik szenzor meik tdci-re valo mind1? mar mint 115 lovas vagy a 130-as?
minek?
a rail szenzor hibája egyértelműen azonosítható a diagnosztikában. 2000bar-t mutat, még álló motornál is.
Inkább egy diag kütyüt vegyél 10eFtért, és nézd meg, mi a kód, amikor villog.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
raven
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17124 Dátum:
2012.04.06 péntek, 10:59:20 »
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.04.05 csütörtök, 12:18:21
Halihó, tudnátok segíteni? A diag után a szerelő szerint az üa pumpa szelepét kell cserélni...
Ez kb milyen tétel? Mire kell odafigyelni cserénél? Vmi jó tanács?
Köszönet
A gyári Ford a Cromax-nál aranyárban van, na azt nem kell megvenni, Delphi-t találsz sokkal olcsóbban(ez is gyári), cikkszáma 9109-903,
google-ban ha rákeresel(katt ide)
van ahol 20ezért odaadják.
Egyébként miből állapította meg a szerelő, hogy hibás az IMV szelep? Volt valami hibakód?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17125 Dátum:
2012.04.06 péntek, 11:40:04 »
Jaja, én is a delphit vettem, nekem akkor volt kódom:
http://www.kepfeltoltes.hu/view/120406/1436324071_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Idézetet írta: raven - 2012.04.06 péntek, 10:59:20
A gyári Ford a Cromax-nál aranyárban van, na azt nem kell megvenni, Delphi-t találsz sokkal olcsóbban(ez is gyári), cikkszáma 9109-903,
google-ban ha rákeresel(katt ide)
van ahol 20ezért odaadják.
Egyébként miből állapította meg a szerelő, hogy hibás az IMV szelep? Volt valami hibakód?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.06 péntek, 11:42:06 írta Meszike007
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17126 Dátum:
2012.04.06 péntek, 11:42:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.06 péntek, 10:08:37
minek?
a rail szenzor hibája egyértelműen azonosítható a diagnosztikában. 2000bar-t mutat, még álló motornál is.
Inkább egy diag kütyüt vegyél 10eFtért, és nézd meg, mi a kód, amikor villog.
nem villog! nincs villogo izzitas jelzo!
-atneztem az uzemanyag csoveket, mindenhol jol alltak a szimeringek,rendesen fog inden csatlakozo... (de meg lehe levegosodes ettol fuggetlenul)
-kicsereltem egy masik 130-lovas mondeobol a rail sensort!- 1 oras kocsikazas inditgatas utan most indul melegen is visszahulve is indult eddig!
par ora mulva jelentkezem mik a tapasztalatok!
koszonom a segitseged!!!!
Naplózva
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17127 Dátum:
2012.04.06 péntek, 17:55:29 »
Sziasztok!
Hát ismét itt vagyok és hoztam egy kis történetet mivel megígértem pár fórum társnak, hogy beszámolok az autó hiba javításáról.
A probléma anno ott kezdődőt hogy télen nem volt hajlandó beindulni a sárkány az a ominozus hideg héten amikor a hőmérő szála napi rendszerességgel látogatta a -20.-22 számot.
többek tanácsára azzal kezdtem (gondolván olcsón meg úszom
)szűrő csere eredményt nem hozott , mivel a sok próbálkozás után az aksit is kifektetem így vettem azt is újat. Aksi csere után nagy nehezen be indult gondoltam az új aksi megtette a hatást igen ám de amikor elindultam akkor még nem volt probléma szép lassú autókázás következett . gondoltam egy kicsit meg mozgatom a kicsikét a beindulás örömére ( nem kellet volna). Kimentem az M30 autópályára és megzavartam a drágám 130 skb 2e fordulaton el kezdett villogni az izzítás jelző és menet közben le állt a motor kicsit tele ment a gatya bele gondolva ha ez épp előzési manőver közben csinálja ezt nekem, na haza ballagtam óvatosba , kértem itt a ismételten tanácsot és én mint jó gazda mindent cseréltem gondolván jó lesz . próbáltam rá olvasni hátha megtudok valamit de az elm 327 nem beszélt az autóval így Gin fórumtárs segítségét kértem a probléma megoldásába. Aki segített is itt köszönöm meg neki segítséget Kösz Gin!!
. A hiba kód olvasás után kiderült hogy a felújított porlasztókkal van a gond. Ami a hozzá értő kezeknek köszönhetően el volt kicsit kódolva pcs-t egy két betűvel. Amit sajnos a magam hibájának tudhatok be mert nem vittem olyan emberhez programozni aki ért hozzá hanem rá bíztam rokonra mondván ne vidd szervizbe majd megoldjuk mi értünk hozzá.
a vége az lett hogy komplett üzemanyag rendszer felújítás
Most közölnék pár adatot ami a költségeimet képezte:
2db go szűrő 15.000Ft
8db szívósori tömítés: 9600Ft
4db izzító gyertya:14400Ft
1db vezérmű tengely jeladó:11.000 Ft
1 db üzemanyag rendszer felújítás 2 év garival:334.000Ft(pcs-k felújítása+szivattyú felújítása+ tápszivattyú csere+tartály mosás+csövek leszerelése mosása, ultrahangozása+ felprogramozás)
1 db autómentő Miskolcról-Budapestre : 40.000Ft
ha jól számolok akkor : 424.000Ft a vége
Mi vezetett el idáig és mi volt az oka , egyértelmű a tudatlanság,spórolás, és a kannás vett Gázolaj
Egy dolgot megtanultam nagyon jó ez a sárkány de amit meg kell adni neki azt adjuk meg mert nagyon megbosszulja magát
Még van pár apróság amit meg kell csinálni de azok nem vészesek és ha minden jó akkor megint vissza kapom a régi autóm és megint száguldhatunk a magyar autópályákon:-) és tolhatom lefele a A6-katt
mert nagyot néznek mikor be durrantunk és el hagyjuk őket
röviden ennyi lett volna .
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.06 péntek, 17:57:03 írta Csalinger
»
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17128 Dátum:
2012.04.06 péntek, 18:14:02 »
Az utóbbi időben nagyon sok ilyen kommentet olvastam. Elkezd villogni és lerohad.
Ennyire megbízhatatlan a TDCi? Mert drágának drága, azt látom.
Nem piszkálódni akarok, csak lassan kell vennem egy másik Mondeót és lehet dízel lesz. Jó lenne tudni, hogy mennyire megbízhatóak ezek a konstrukciók.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23843
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17129 Dátum:
2012.04.06 péntek, 18:15:47 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.06 péntek, 18:14:02
Az utóbbi időben nagyon sok ilyen kommentet olvastam. Elkezd villogni és lerohad.
Ennyire megbízhatatlan a TDCi? Mert drágának drága, azt látom.
Nem piszkálódni akarok, csak lassan kell vennem egy másik Mondeót és lehet dízel lesz. Jó lenne tudni, hogy mennyire megbízhatóak ezek a konstrukciók.
leginkább attól függ, hogy hogy használták előtte, mennyire figyeltek rá. na ezt nem szokták nagyon hangoztatni eladásnál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17130 Dátum:
2012.04.06 péntek, 18:18:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.05 csütörtök, 22:44:56
270-300gbp, azaz kb 90-100eFt.
Nem olcsó, de nagyot nyom rajta a Font árfolyama.
én 187 fontért találtam teljes szettet...forge!
Naplózva
Csalinger
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17131 Dátum:
2012.04.06 péntek, 18:21:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.06 péntek, 18:15:47
leginkább attól függ, hogy hogy használták előtte, mennyire figyeltek rá. na ezt nem szokták nagyon hangoztatni eladásnál
Szerintem én is erre faragtam rá amikor megvettem 2011 áprilisába
az biztos nagyon oda kell figyelni és szerintem nem árt ha viszünk vásárláskor egy scannert igaz 10e az ebay-n de több százezertől ment meg
és úgy van ahogy mondod ha oda figyelnek rá akkor lényegében nincs sok baj vele
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17132 Dátum:
2012.04.06 péntek, 18:25:08 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.04.06 péntek, 17:55:29
Sziasztok!
...mivel a sok próbálkozás után az aksit is kifektetem így vettem azt is újat.
2db go szűrő ?
8db szívósori tömítés ?
4db izzító gyertya ?
1db vezérmű tengely jeladó ?
tápszivattyú csere ?
Pár dolgot nem értek. Ha lemerül az aksi veszel újat? 2 go szűrő? Tele volt fémreszelékkel? A gyertyacsere nem a mostani eseményhez köthető.
Vez tengely jeladó? Lehet, hogy csak ezt kellett volna cserélni
vagy biztos ami biztos? a fekete/szürke csere?
Tápszivattyú?
Ammeg mi?
Persze lehet, hogy a fenti megkérdőjelezett dolgok cseréje indokolt (a tápszivattyút kivéve
), de így elsőre nem kötődik ehhez az eseményhez.
Más. Ha pcsúcsot rosszul programozták fel, akkor nem kell cserélni, hanem csak újraprogizni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17133 Dátum:
2012.04.06 péntek, 18:32:19 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.06 péntek, 18:14:02
Az utóbbi időben nagyon sok ilyen kommentet olvastam. Elkezd villogni és lerohad.
Ennyire megbízhatatlan a TDCi? Mert drágának drága, azt látom.
Nem piszkálódni akarok, csak lassan kell vennem egy másik Mondeót és lehet dízel lesz. Jó lenne tudni, hogy mennyire megbízhatóak ezek a konstrukciók.
Nincsen baj a TDCI-kkel,csak sok a visszatekert autó kis hazánkban,és amiben óra szerint 150ezer van,lehet már a dupláját mente vagy többet. A rossz minőségű go miatt meg a Mondeo-k rendszere bemondja az unalmast. Persze vannak ellenpéldák is,lásd a mi autóink,de van akinek már 200ezer km alatt kellett mindent cserélni,szóval nagyon változó a kép...:/
Naplózva
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17134 Dátum:
2012.04.06 péntek, 18:38:11 »
Idézetet írta: Angel - 2012.04.06 péntek, 18:25:08
Pár dolgot nem értek. Ha lemerül az aksi veszel újat? 2 go szűrő? Tele volt fémreszelékkel? A gyertyacsere nem a mostani eseményhez köthető.
Vez tengely jeladó? Lehet, hogy csak ezt kellett volna cserélni
vagy biztos ami biztos? a fekete/szürke csere?
Tápszivattyú?
Ammeg mi?
Persze lehet, hogy a fenti megkérdőjelezett dolgok cseréje indokolt (a tápszivattyút kivéve
), de így elsőre nem kötődik ehhez az eseményhez.
Más. Ha pcsúcsot rosszul programozták fel, akkor nem kell cserélni, hanem csak újraprogizni...
A két go szűrő azért lett cserélve mert én cseréltem egyet utána fémszemcsét találtak az új szűrőben ezért volt indokolt a második.
Az aksi még az eredeti volt benne ami azt jelenti hogy legalább 8 éves és gondoltam nem küzdök vele veszek bele újat mert a vége úgy is az lesz
A gyertya cserére itt kaptam tanácsot hogy cseréljem mikor jeleztem a problémát gondoltam hát ha ennyiből megúszom ugy hogy kötődik a problémához.
A vez.teng jeladó pedig bevizsgálásra került és kiderült rossz oscival rá mértünk és fars jelet generált.
Az újra progizás megtörtént de eredménytelen volt továbbra is hatalmas volt a résolaj veszteség.
ezek a dolgok sajnos egymást követték és igy alakult ki a végső helyzet
a tápszivattyút én értelmeztem félre nagynyomású szelep re gondoltam nem is értem miért ez volt a fejembe sorry
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17135 Dátum:
2012.04.06 péntek, 20:13:10 »
hy.pár napja irtam...
akkor senki se irt választ.talán most...
kellene annak a csönek a mérete ami a turbo és a légszüröház közt van.a belsö átmérök érdekelnének leginkább.mert a turbo felé szükül a csö...
köszi.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17136 Dátum:
2012.04.06 péntek, 20:15:14 »
Idézetet írta: waver - 2012.04.06 péntek, 20:13:10
hy.pár napja irtam...
akkor senki se irt választ.talán most...
kellene annak a csönek a mérete ami a turbo és a légszüröház közt van.a belsö átmérök érdekelnének leginkább.mert a turbo felé szükül a csö...
köszi.
Kérd el hozzá a kartergáz cső méretét is.
Szerintem egyszerűbb venni egyet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17137 Dátum:
2012.04.06 péntek, 20:15:36 »
Idézetet írta: waver - 2012.04.06 péntek, 18:18:35
én 187 fontért találtam teljes szettet...forge!
hol?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17138 Dátum:
2012.04.06 péntek, 20:20:16 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.04.06 péntek, 17:55:29
Most közölnék pár adatot ami a költségeimet képezte:
2db go szűrő 15.000Ft
8db szívósori tömítés: 9600Ft
4db izzító gyertya:14400Ft
1db vezérmű tengely jeladó:11.000 Ft
1 db üzemanyag rendszer felújítás 2 év garival:334.000Ft(pcs-k felújítása+szivattyú felújítása+ tápszivattyú csere+tartály mosás+csövek leszerelése mosása, ultrahangozása+ felprogramozás)
1 db autómentő Miskolcról-Budapestre : 40.000Ft
ha jól számolok akkor : 424.000Ft a vége
Mi vezetett el idáig és mi volt az oka , egyértelmű a tudatlanság,spórolás, és a kannás vett Gázolaj
Egy dolgot megtanultam nagyon jó ez a sárkány de amit meg kell adni neki azt adjuk meg mert nagyon megbosszulja magát
Még van pár apróság amit meg kell csinálni de azok nem vészesek és ha minden jó akkor megint vissza kapom a régi autóm és megint száguldhatunk a magyar autópályákon:-) és tolhatom lefele a A6-katt
mert nagyot néznek mikor be durrantunk és el hagyjuk őket
röviden ennyi lett volna .
A CMP hibája egyedül is képes leállást okozni. Igazából csak a CMP-CKP szinkronitási hiba eredményez azonnali leállást, a többi vészüzemet eredményez.
TE is ezzel találkoztál az M30-on, amikor leállt a gép.
Mondjuk 11eFt az nem kevés egy 6000Ft-os CMP jeladóért.
A lényeg, hogy jó lett a gép.
Már többször írtuk mi is az általad levont következtetést: tankolásra, rendszeres karbantartásra figyelni, gázolajszűrőt előírtnál gyakrabban cserélni, 2mikronossal.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
waver
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17139 Dátum:
2012.04.06 péntek, 20:51:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.06 péntek, 20:15:36
hol?
hy.keresem 1000el.ha meglesz akkor közlöm.multkor is nehezen bukkantam rá.egyenlöre az st az megvan...
http://www.europerformancedirect.co.uk/parts/cat_results.mhtml?root_category=engine;manufacturer=samco;manufacturer_category=samco-hose-kits;sub_category=silicone-hoses-and-accessories;car=fordmondeo
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17140 Dátum:
2012.04.06 péntek, 20:55:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.06 péntek, 20:15:36
hol?
de volt ettöl még olcsobb is...
http://www.ebay.co.uk/itm/Forge-Silicone-Turbo-Hoses-Ford-Mondeo-TDCi-FMKTFMD-Blue-/400287496919?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d32fe7ad7#ht_946wt_903
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17141 Dátum:
2012.04.06 péntek, 21:08:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.05 csütörtök, 22:10:07
elvileg merevebb a gyárinál, és a turbo nem összerántja, hanem levegőt szív.
mutass már egy autót amin összerántotta a turbó? .....mert ez elég karcsú indok volt... :szomoru1:Gyári is tökéletes oda csak normálisan kell feltenni meg meghúzni és teljesen megfelel a célra,szerintem....
Nekem a nagy turbón is a gyári cső van.....kicsit nyújtani kellett az igaz de nem rántja össze...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.06 péntek, 21:17:47 írta Bunyek
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17142 Dátum:
2012.04.06 péntek, 21:26:03 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.04.06 péntek, 18:38:11
A két go szűrő azért lett cserélve mert én cseréltem egyet utána fémszemcsét találtak az új szűrőben ezért volt indokolt a második.
Az aksi még az eredeti volt benne ami azt jelenti hogy legalább 8 éves és gondoltam nem küzdök vele veszek bele újat mert a vége úgy is az lesz
A gyertya cserére itt kaptam tanácsot hogy cseréljem mikor jeleztem a problémát gondoltam hát ha ennyiből megúszom ugy hogy kötődik a problémához.
A vez.teng jeladó pedig bevizsgálásra került és kiderült rossz oscival rá mértünk és fars jelet generált.
Az újra progizás megtörtént de eredménytelen volt továbbra is hatalmas volt a résolaj veszteség.
ezek a dolgok sajnos egymást követték és igy alakult ki a végső helyzet
a tápszivattyút én értelmeztem félre nagynyomású szelep re gondoltam nem is értem miért ez volt a fejembe sorry
Fals... németből jön a szó,
Ha a résolajveszteség nagy, ott nem programozási hiba van, hanem a csúcs mechanikailag elkopott.
A gyertyát érdemes kicserélni, mondjuk 200e kilométerenként.
Ha az ember kannázik, megfontolandó lenne egy plusz szűrő beiktatása. Pl szerzel egy AC pumpát, fogod a régi go szűrőt, bekötöd a körbe, és azon keresztül nyomod át a üzemanyagot. Persze, ha új szűrőt veszel, akkor ezt cseréld az aktuális ledobottra.
Egy régi AC-t párezerért vehetsz, némi cső, esetleg az egészet ráépíted valamire, egy drót, akár szivargyújtóval (benzinnél az ilyesmit nem erőltetném
).
Ezzel megóvhatnád az üa rendszered.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
waver
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17143 Dátum:
2012.04.06 péntek, 21:29:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.06 péntek, 20:15:36
hol?
itt van!!!171 font!
http://www.dcperformance.co.uk/uprated/forge-silicon-hoses/ford/mondeo-tdi.html
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17144 Dátum:
2012.04.06 péntek, 21:48:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.06 péntek, 20:20:16
A CMP hibája egyedül is képes leállást okozni. Igazából csak a CMP-CKP szinkronitási hiba eredményez azonnali leállást, a többi vészüzemet eredményez.
TE is ezzel találkoztál az M30-on, amikor leállt a gép.
Mondjuk 11eFt az nem kevés egy 6000Ft-os CMP jeladóért.
A lényeg, hogy jó lett a gép.
Már többször írtuk mi is az általad levont következtetést: tankolásra, rendszeres karbantartásra figyelni, gázolajszűrőt előírtnál gyakrabban cserélni, 2mikronossal.
Fogalmazzunk úgy, hogy több probléma csapott össze, szinte egymástól függetlenül. Hogy nem indul be egyáltalán vagy leállt, az a cmp jeladó, majd az akksi kimerültsége okozta. Csere után viszont -elmondás alapján tudom- elég vacakul járt. No itt jött be a képbe az üzemanyag rendszer. Hallom, azóta a behúzott kézifék miatt a fék is berohadt.. csőstül jön a baj..
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.06 péntek, 21:50:35 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17145 Dátum:
2012.04.06 péntek, 21:52:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.06 péntek, 21:08:51
mutass már egy autót amin összerántotta a turbó? .....mert ez elég karcsú indok volt... :szomoru1:Gyári is tökéletes oda csak normálisan kell feltenni meg meghúzni és teljesen megfelel a célra,szerintem....
Nekem a nagy turbón is a gyári cső van.....kicsit nyújtani kellett az igaz de nem rántja össze...
nekem azon a csonk környékén, ahol megy a szelepfedélbe a levegő, enyhén foltos a csonk. vacak a bilincs? vagy mitől van?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17146 Dátum:
2012.04.06 péntek, 22:18:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.06 péntek, 20:20:16
gázolajszűrőt előírtnál gyakrabban cserélni, 2mikronossal.
Mennyi az előírt?
Én úgy tervezem, hogy minden második olajcserénél cserélek go szűrőt is. Ez nagyságrendileg 30e km-t jelent. Ez így ok?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17147 Dátum:
2012.04.06 péntek, 22:19:46 »
Idézetet írta: Shad - 2012.04.06 péntek, 22:18:07
Mennyi az előírt?
Én úgy tervezem, hogy minden második olajcserénél cserélek go szűrőt is. Ez nagyságrendileg 30e km-t jelent. Ez így ok?
Elvileg 60ezrenként van előírva,szóval a 30ezer az ok
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48577
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17148 Dátum:
2012.04.06 péntek, 22:20:45 »
Idézetet írta: Shad - 2012.04.06 péntek, 22:18:07
Mennyi az előírt?
Én úgy tervezem, hogy minden második olajcserénél cserélek go szűrőt is. Ez nagyságrendileg 30e km-t jelent. Ez így ok?
oké
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17149 Dátum:
2012.04.06 péntek, 22:21:43 »
Idézetet írta: waver - 2012.04.06 péntek, 21:29:49
itt van!!!171 font!
http://www.dcperformance.co.uk/uprated/forge-silicon-hoses/ford/mondeo-tdi.html
171GBP a 6os szett. A teljes szett 6+1cső, a +1 cső is ott van alatta, az önmagában 85,5GBP.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
336
337
338
339
340
341
342
[
343
]
344
345
346
347
348
349
350
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ