Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 23:46:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13817210 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2300 Dátum: 2010.03.09 kedd, 09:01:18 »

Sziasztok.

Az alábbi problémával fordulnék, hozzátok.
A motor beindítása után, nincs alapjárat, csak 1200-as fordulat fölött tudom tartani , hogy ne álljon le.
Nem megy az 1-es henger, ha lehúzom a csatit az 1-es befecskendezőről nem történik semmi, ugyanúgy jár a motor.
 Ha a 2,3,4-ről veszem le akkor be se indul. Illetve mint ha csak 2 henger indulna.
A porlasztót megnézettem, az OK. Kompressziót mértünk mind a 4 henger egyforma.

Kérlek benneteket, ha van valami ötletetek, tapasztalat osszátok meg velem.


Héló!Nem benyásról beszész'?
Ha mégis TDCI-ugye- akkor még lehet a porlasztónak elektomos gondja is!De a tdci nem indul 3hengerrel,mert az ecu letilt,ha uzemanyagrendszeri nyomáshiba van!
Szóval akkor most benya vagy olaj?


Közben beleolvastam az előző hszeidbe!Az a csúcs valszeg nem nyit ki!Célszoftverrel kellene motordiagnosztikát csináltatni!Ill. résolajveszteséget méretni a csúcsokon!Lehet,hogy az az 1 nem is fog múkodni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.09 kedd, 09:09:20 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2301 Dátum: 2010.03.09 kedd, 09:05:00 »

Scratch!

Alf azt mondta felsőbb utasításra nem adhat ki infót, így kérdezzünk téged az olcsó olaj beszerzési forrásának ügyében!

Megosztod velünk is az államtitkot?
Bár én pont most vettem, de azért jó lenne tudni, hogy hol lehet ilyen ócsóért beszerzeni.

nyes Azt nem mondtam,hogy ő tudja,hanem hogy tiltja!
Ja!És pü ben sem küldhetek semmit,mert FELTÉTELEZI ,hogy ellenkampányolok.
 nevetes1 nevetes2
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsozso
Vendég
« Új hozzászólás #2302 Dátum: 2010.03.09 kedd, 09:44:37 »

Héló!Nem benyásról beszész'?
Ha mégis TDCI-ugye- akkor még lehet a porlasztónak elektomos gondja is!De a tdci nem indul 3hengerrel,mert az ecu letilt,ha uzemanyagrendszeri nyomáshiba van!
Szóval akkor most benya vagy olaj?


Közben beleolvastam az előző hszeidbe!Az a csúcs valszeg nem nyit ki!Célszoftverrel kellene motordiagnosztikát csináltatni!Ill. résolajveszteséget méretni a csúcsokon!Lehet,hogy az az 1 nem is fog múkodni.

Heló.

Tdci 130-le.
Az előzőekről annyit hogy, kiderült az 1-es henger miatt füstölt, az is hogy valószínű a hajtókarral volt valami, mert mielőtt szétszedtük volna ő lebontotta magát. Motor szészedése, hajtókar, csapszeg, darabokban,dugattyú alja szétverve. Dug. tetejének semmi baja. Szóval nem szétégett, a
porlasztó miatt. Összeraktuk és járt is a motor szépen, a reggeli indításkori füst is meg szünt.


Ez után jött a probléma, elkezdett rángatni, utána  megszünt az alapjárat. Hibakódot nem találtunk. Letiltani nem tilt le, gázadással tudom járatni a motort. Ahogy írtam ha az 1-es csúcsról húzom le a csatit nem történik semmi, tudom járatni a motort tovább, nem reagál rá.
Bemérettem csak azt az egy porlasztót, hogy nem e, az elektronikával van gond. De nem. Elvileg a csúcs OK.


Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2303 Dátum: 2010.03.09 kedd, 10:17:38 »

Heló.

Tdci 130-le.
Az előzőekről annyit hogy, kiderült az 1-es henger miatt füstölt, az is hogy valószínű a hajtókarral volt valami, mert mielőtt szétszedtük volna ő lebontotta magát. Motor szészedése, hajtókar, csapszeg, darabokban,dugattyú alja szétverve. Dug. tetejének semmi baja. Szóval nem szétégett, a
porlasztó miatt. Összeraktuk és járt is a motor szépen, a reggeli indításkori füst is meg szünt.


Ez után jött a probléma, elkezdett rángatni, utána  megszünt az alapjárat. Hibakódot nem találtunk. Letiltani nem tilt le, gázadással tudom járatni a motort. Ahogy írtam ha az 1-es csúcsról húzom le a csatit nem történik semmi, tudom járatni a motort tovább, nem reagál rá.
Bemérettem csak azt az egy porlasztót, hogy nem e, az elektronikával van gond. De nem. Elvileg a csúcs OK.



Mennyi az 1. henger résolaja?
hogy méretted be a porlasztót?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2304 Dátum: 2010.03.09 kedd, 10:33:33 »

Heló.

Tdci 130-le.
Az előzőekről annyit hogy, kiderült az 1-es henger miatt füstölt, az is hogy valószínű a hajtókarral volt valami, mert mielőtt szétszedtük volna ő lebontotta magát. Motor szészedése, hajtókar, csapszeg, darabokban,dugattyú alja szétverve. Dug. tetejének semmi baja. Szóval nem szétégett, a
porlasztó miatt. Összeraktuk és járt is a motor szépen, a reggeli indításkori füst is meg szünt.


Ez után jött a probléma, elkezdett rángatni, utána  megszünt az alapjárat. Hibakódot nem találtunk. Letiltani nem tilt le, gázadással tudom járatni a motort. Ahogy írtam ha az 1-es csúcsról húzom le a csatit nem történik semmi, tudom járatni a motort tovább, nem reagál rá.
Bemérettem csak azt az egy porlasztót, hogy nem e, az elektronikával van gond. De nem. Elvileg a csúcs OK.



Elvileg!
A tutit majd ők megmondják! http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2305 Dátum: 2010.03.09 kedd, 10:47:02 »

Azt nem tudom én se, én a: www.nagyauto.hu -nál szoktam venni.

Apropó olaj, (bocsi off). Nálunk most itt az alkatrész boltban 6500 Huf a 4 liter castrol edge 5w 30 -as olaj. Az jó?Huh?? Mert én ahol néztem ott 12 ezer akciósan......
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2306 Dátum: 2010.03.09 kedd, 12:51:18 »

nyes Azt nem mondtam,hogy ő tudja,hanem hogy tiltja!
Ja!És pü ben sem küldhetek semmit,mert FELTÉTELEZI ,hogy ellenkampányolok.
 nevetes1 nevetes2
 Wink wave

Ez igaz, de azt viszont mondtad,h kérdezzük Őt!! Félreérthető volt.
Mivel Ő is a nagyautónál veszi így, nem tekinthető ellenkampánynak, ha elárulod, h te hol veszed.
Nos elárulod?

Egyébként meg mi köze van ahhoz,h PÜ-ben mit küldesz? Nem azért privát üzenet, mert csak az érintettek tudnak róla?
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.09 kedd, 12:53:31 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2307 Dátum: 2010.03.09 kedd, 13:00:01 »

Apropó olaj, (bocsi off). Nálunk most itt az alkatrész boltban 6500 Huf a 4 liter castrol edge 5w 30 -as olaj. Az jó?Huh?? Mert én ahol néztem ott 12 ezer akciósan......

Az szerintem simán jó!  fél áron van!
ja 12,7e az olajshopnál akciósan: http://www.olajshop.hu/termekek/castrol/uj_pco#0

« Utoljára szerkesztve: 2010.03.09 kedd, 13:06:04 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2308 Dátum: 2010.03.09 kedd, 13:07:46 »

Szerintetek van különbség a gyári Ford gázolajszűrő és a Bosch gázolajszűrő között?
A gyárin is Bosch a felirat, ugyan az lehet?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2309 Dátum: 2010.03.09 kedd, 13:20:53 »

Ez igaz, de azt viszont mondtad,h kérdezzük Őt!! Félreérthető volt.
Mivel Ő is a nagyautónál veszi így, nem tekinthető ellenkampánynak, ha elárulod, h te hol veszed.
Nos elárulod?

Egyébként meg mi köze van ahhoz,h PÜ-ben mit küldesz? Nem azért privát üzenet, mert csak az érintettek tudnak róla?

Eddig én is ezt gondoltam a pü-ről..... Angry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #2310 Dátum: 2010.03.09 kedd, 14:16:15 »

nyes Azt nem mondtam,hogy ő tudja,hanem hogy tiltja!
Ja!És pü ben sem küldhetek semmit,mert FELTÉTELEZI ,hogy ellenkampányolok.
 nevetes1 nevetes2
 Wink wave

Ez a dolog kezd szánalmasan vicces lenni... szomoru1
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #2311 Dátum: 2010.03.09 kedd, 14:16:27 »

Apropó olaj, (bocsi off). Nálunk most itt az alkatrész boltban 6500 Huf a 4 liter castrol edge 5w 30 -as olaj. Az jó?Huh?? Mert én ahol néztem ott 12 ezer akciósan......
A Fordhoz a Castrol Magnatec való.
Az Edge vw-s. Ettől még lehet jó.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
NGabó
Vendég
« Új hozzászólás #2312 Dátum: 2010.03.09 kedd, 14:23:46 »

Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy alapjáraton az anyósülés felöli oldalról ciripelő hangot hallok, amint emelkedik a fordulat megszűnik a hang. A szíjakat és görgőket meg feszítőt és szíjtárcsát cseréltem tehát nem az. Ja és ha kitekerem teljesen a kormányt akkor is fémes csikorgást hallok. A típus 2.0TDCI 2004 96/130. Ha valaki tudna segíteni megköszönném. Mi lehet a probléma. Köszi
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2313 Dátum: 2010.03.09 kedd, 15:38:59 »

Az egyik barátomnak van egy 2006-os 130le Tdci-je. Olyan borzalmasan jár alapjáraton, hogy majd kiesik belőle a motor.  falbav A bölcsibe jó lenne a gyerekeket altatni, mert simán elringatná őket!!  eplus2 Ha hidegen lepadlózza bevillog az izzításjelző és lelassul, de melegen leszabályozásig is lehet neki nyomni, akkor is húz mint az állat. Ja és borzalmasan füstöl is, de már 2 évvel ezelőtt is így füstölt neki. Nem tudom mi lehet az oka a föstölésnek. Már a légtömegmérőt is áttettük az enyémből, hátha az a baja, de azzal is ugyanúgy füstöl. Még az EGR-re gyanakszom, de az hál istennek elektromos és emiatt nem akarja ledugózni. A szép alapjárat az porlasztó hiba, mert megnéztük a visszavezetést és kettőnél borzasztóan sok. Apropó!! Most hogy mennek a porlasztók? 4db. kellene ha valaki tud ócsóért!! worship
Naplózva
zsozso
Vendég
« Új hozzászólás #2314 Dátum: 2010.03.09 kedd, 18:03:42 »

Mennyi az 1. henger résolaja?
hogy méretted be a porlasztót?


Egy porlasztós szaki.
Gépre feltéve.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2315 Dátum: 2010.03.09 kedd, 18:05:02 »

Az egyik barátomnak van egy 2006-os 130le Tdci-je. Olyan borzalmasan jár alapjáraton, hogy majd kiesik belőle a motor.  falbav A bölcsibe jó lenne a gyerekeket altatni, mert simán elringatná őket!!  eplus2 Ha hidegen lepadlózza bevillog az izzításjelző és lelassul, de melegen leszabályozásig is lehet neki nyomni, akkor is húz mint az állat. Ja és borzalmasan füstöl is, de már 2 évvel ezelőtt is így füstölt neki. Nem tudom mi lehet az oka a föstölésnek. Már a légtömegmérőt is áttettük az enyémből, hátha az a baja, de azzal is ugyanúgy füstöl. Még az EGR-re gyanakszom, de az hál istennek elektromos és emiatt nem akarja ledugózni. A szép alapjárat az porlasztó hiba, mert megnéztük a visszavezetést és kettőnél borzasztóan sok. Apropó!! Most hogy mennek a porlasztók? 4db. kellene ha valaki tud ócsóért!! worship
Azért nem kellene így járni vele mert előbb utóbb a rossz porlasztók csak ki fogják lyukasztani még a dugót is.
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2316 Dátum: 2010.03.09 kedd, 18:23:07 »

Én is mondtam neki!! falbav De kicsit kemény fejű!! Ezért is szeretnék neki segíteni valami kedvező beszerzési forrásban, mert nem veti fel a pénz és nem tud érte adni 60-70ezret darabonként!! Az autó meg kell neki munkába járni és tényleg képes lessz addig menni vele míg meg nem áll alatta!! gun gun


Azért nem kellene így járni vele mert előbb utóbb a rossz porlasztók csak ki fogják lyukasztani még a dugót is.
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2317 Dátum: 2010.03.09 kedd, 18:32:09 »

Sajnos az már rég nincs meg!!

pl itt a fórumon is van hirdetve:
http://mondeo.hu/index.php?topic=3173.0
Naplózva
uszika
Vendég
« Új hozzászólás #2318 Dátum: 2010.03.09 kedd, 18:33:23 »

Sziasztok!

Van egy 2006-os Mondeónk, és alapjáraton nagyon zörög, csörög. Elég érdekes hangja van. De igazából más baja nincs, csak ennyi. Van akinek volt már ilyen vagy esetleg tudja hogy mi lehet vele?
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2319 Dátum: 2010.03.09 kedd, 18:46:28 »

Nincs jó hírem!!! wow1 Valószinű hogy kettős tömegű lendkerék cseréd lessz hamarosam, ráadásul kompletten a kuplunggal együtt ajánlatos cserélni!! falbav Nyomd ki a kuplungot és ha elhallgat, akkor tuti hogy az lessz, bár ha már nagyon kivan, akkor úgyis zörög!!

Sziasztok!

Van egy 2006-os Mondeónk, és alapjáraton nagyon zörög, csörög. Elég érdekes hangja van. De igazából más baja nincs, csak ennyi. Van akinek volt már ilyen vagy esetleg tudja hogy mi lehet vele?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2320 Dátum: 2010.03.09 kedd, 23:10:20 »

Egy porlasztós szaki.
Gépre feltéve.
És mit mért az alábbiak közül:
- átfolyási mennyiség
- porlasztási kép
- porlasztási nyomás
- visszafolyás

Vagy csak műszeres/szoftveres vizsgálat volt?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2321 Dátum: 2010.03.10 szerda, 09:09:30 »

Sziasztok!

Van egy 2006-os Mondeónk, és alapjáraton nagyon zörög, csörög. Elég érdekes hangja van. De igazából más baja nincs, csak ennyi. Van akinek volt már ilyen vagy esetleg tudja hogy mi lehet vele?
Azé mielőtt szétbombáztatják veled a fél autót,ellenőrizni kellene a generátorszíj rendszerét,mert lehet hogy csak ott halódott meg a szíjtárcsa-feszítő-görgő-klímacsapágy ,stb! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Duff
Vendég
« Új hozzászólás #2322 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 09:32:27 »

Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem a tapasztalataitok alapján. A napokban tervezem,hogy vásároljak egy Mondeot de belefutottam egy érdekes hírdetésbe.
Mindenképp dízelt szeretnék venni a 2004-2005ös évjáratból 2 millió alatt(bár itt igencsak oda kell figyelni az autó állapotára).A használtautón nézegettem, és találtam 1.850.000ért egy fehér limuzint,de a műszaki adatai eltérnek a többi 1,7-1,9 közt lévő autóétól.
A problémám pontosan az vele,hogy 90LE-s motor van benne 2.0 TDCI(a képek alapján is) amiről csak az oldalon lévő használati útmutatóból láttam adatokat.A többi autó ugyanúgy 2.0 TDCI,de azok 115LE-s motorral.
Van valami nagy szerkezeti,megbízhatósági különbség a 2 motor közt?(a teljesítmény adatokon kívül persze) és szerintetek melyik típusú motor a jobb???
Nagyon megköszönném a segítségeteket!!! worship
Köszi előre is! Gergő
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #2323 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 10:03:46 »

Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem a tapasztalataitok alapján. A napokban tervezem,hogy vásároljak egy Mondeot de belefutottam egy érdekes hírdetésbe.
Mindenképp dízelt szeretnék venni a 2004-2005ös évjáratból 2 millió alatt(bár itt igencsak oda kell figyelni az autó állapotára).A használtautón nézegettem, és találtam 1.850.000ért egy fehér limuzint,de a műszaki adatai eltérnek a többi 1,7-1,9 közt lévő autóétól.
A problémám pontosan az vele,hogy 90LE-s motor van benne 2.0 TDCI(a képek alapján is) amiről csak az oldalon lévő használati útmutatóból láttam adatokat.A többi autó ugyanúgy 2.0 TDCI,de azok 115LE-s motorral.
Van valami nagy szerkezeti,megbízhatósági különbség a 2 motor közt?(a teljesítmény adatokon kívül persze) és szerintetek melyik típusú motor a jobb???
Nagyon megköszönném a segítségeteket!!! worship
Köszi előre is! Gergő

Hi,

Ha valóban 90LE akkor az nem TDCI hanem TDDI, de ezt tudomásom szerint csak az első szériás MKIII mondeoba került bele. Talán 2003ig. De a tutit csak a motorkód adja meg.
A motorkódok: HJBA = TDCi 115 LE, HJBB = TDCi 115 LE, HJBC = TDCi 115 LE, FMBA = TDCi 130 LE, N7BA = TDCi 130 LE, D5BA = TDDi 90 LE, D6BA = TDDi 115 LE, QJBA = TDCi 155LE
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Duff
Vendég
« Új hozzászólás #2324 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 10:44:06 »

Hi,

Ha valóban 90LE akkor az nem TDCI hanem TDDI, de ezt tudomásom szerint csak az első szériás MKIII mondeoba került bele. Talán 2003ig. De a tutit csak a motorkód adja meg.
A motorkódok: HJBA = TDCi 115 LE, HJBB = TDCi 115 LE, HJBC = TDCi 115 LE, FMBA = TDCi 130 LE, N7BA = TDCi 130 LE, D5BA = TDDi 90 LE, D6BA = TDDi 115 LE, QJBA = TDCi 155LE

Szia!

Köszi a gyors választ!Megpróbálok utána járni a dolognak.Olvastam az archívumban a TDDI és a TDCI motorról írt cikket,hozzászólásokat és csak azért kérdeztem meg(bár ott is a 90LE-s motort TDDI-nek írták),mert az autó 2005.11.havi,az újabb kiadású,és a fénykép alapján a hátulján is TDCI van,bár nem túl éles a kép:).Azért belinkelem a hírdetést,hátha ti többre mentek vele mint én... http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_magyarorszagi_-3664701
És a TDDi és a TDCI közt nagy a különbség,sokkal jobb lett a TDCi motor??

Köszi! Gergő
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #2325 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 11:02:38 »

Szia!

Köszi a gyors választ!Megpróbálok utána járni a dolognak.Olvastam az archívumban a TDDI és a TDCI motorról írt cikket,hozzászólásokat és csak azért kérdeztem meg(bár ott is a 90LE-s motort TDDI-nek írták),mert az autó 2005.11.havi,az újabb kiadású,és a fénykép alapján a hátulján is TDCI van,bár nem túl éles a kép:).Azért belinkelem a hírdetést,hátha ti többre mentek vele mint én... http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_magyarorszagi_-3664701
És a TDDi és a TDCI közt nagy a különbség,sokkal jobb lett a TDCi motor??

Köszi! Gergő

Hi,

TDDi-ből is van 115LE-s változat. Ez szerintem TDCI lesz, már csak azért is mert a külseje és a belseje is már faceliftes, azaz ráncfelvarrott és ezért nem hinném, hogy TDDi motor lenne benne. Nekem 115LE TDCI-m van, én nagyon szeretem. A TDDI az "hagyományos" befecskendézésű még a TDCI az commor rail aminek nagy baja a porlasztócsúcs érzékenysége.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Duff
Vendég
« Új hozzászólás #2326 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 11:12:30 »

Hi,

TDDi-ből is van 115LE-s változat. Ez szerintem TDCI lesz, már csak azért is mert a külseje és a belseje is már faceliftes, azaz ráncfelvarrott és ezért nem hinném, hogy TDDi motor lenne benne. Nekem 115LE TDCI-m van, én nagyon szeretem. A TDDI az "hagyományos" befecskendézésű még a TDCI az commor rail aminek nagy baja a porlasztócsúcs érzékenysége.

Köszi a választ!
Akkor az már biztos,hogy TDCI-m lesz,már csak az lenne a kérdésem,hogy lehetséges TDCI motorból 90LE-s? Mert beszéltem a kereskedővel,és azt mondta,hogy ez bizony tényleg az...és,hogy eurotax szerint is létezik ilyen. Engem az eurotax nem nagyon érdekel,a tulajok véleménye viszont annál inkább:)  Nem utolsó sorban végignéztem a katalógusokat,és nemhogy a magyarban nem volt ilyen motor a választékban,de az angol és a német katalógus sem hozta... Nem értem,hogy lehet akkor ez gyengébb,mikor az újabb autó.

A másik dolog,hogy vásárláskor az elég ha a próba út mellett elviszem egy Ford szervízbe átvizsgáltatni az autót,vagy vannak még apró,de fontos pontok amire figyelnem kell?

Köszönöm a segítséget! Gergő
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2327 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 11:25:36 »

Köszi a választ!
Akkor az már biztos,hogy TDCI-m lesz,már csak az lenne a kérdésem,hogy lehetséges TDCI motorból 90LE-s?
Köszönöm a segítséget! Gergő

Volt 90 lovas tdci, de szerintem az nagyon kevés ehhez a kasztnihoz. Minimum a 115-öst, de inkább a 130 lovast ajánlom.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #2328 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 12:56:34 »

Azt nem tudom én se, én a: www.nagyauto.hu -nál szoktam venni.
Tessék,itt van a srác,nem véletlenül! Wink
Igaz,már nem a reklámáron van,de még így is a legolcsóbb! taps
http://mondeo.hu/index.php?topic=3402.msg497320#msg497320
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #2329 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 16:31:39 »

Sziasztok!

Asszem csinalok egy TDCI tartostesztet!Manchester-Pecs utvonal oda-vissza 4 nap alatt!Ez hozzavatoleg 5000km es a mellette levo ide-oda futkosas kb 200-300km lesz Pecs belvarosaban es a kornyezo falvakban 1 nap alatt!Most van az autoban 153000 miles ami kb. 244800km!!
Elvileg ezt az utat ki kell birnia az elkovatkezo 6 honapban kb. meg 10 alkalommal!Oszinte leszek!Tukon ulok es varom!!!
Tehat csak itt es csak nektek TDCI tartosteszt! nyes vigyor3
Most indulok Manchester mellol pontosabban Northwichbol es Pecsrol jelentkezem!
Ja es csak a doveri komp szokott lenni a piheno!
Szorijatok.........
 wave wave

U.I.: az elozo autom egy Volvo V40 birta elvileg a Mondira csereltem le.....


Ja es majd elfelejtettem!Az auto annyira meg van pakolva,hogy ul a segge......
Kepeket ha visszaertem mutatok rola....
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.11 csütörtök, 16:34:04 írta zolseges » Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #2330 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 16:39:48 »

Sziasztok!

Asszem csinalok egy TDCI tartostesztet!Manchester-Pecs utvonal oda-vissza 4 nap alatt!

Kíváncsian várom a tapasztalatokat...  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2331 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 16:47:00 »

Sziasztok!

Asszem csinalok egy TDCI tartostesztet!Manchester-Pecs utvonal oda-vissza 4 nap alatt!Ez hozzavatoleg 5000km es a mellette levo ide-oda futkosas kb 200-300km lesz Pecs belvarosaban es a kornyezo falvakban 1 nap alatt!Most van az autoban 153000 miles ami kb. 244800km!!
Elvileg ezt az utat ki kell birnia az elkovatkezo 6 honapban kb. meg 10 alkalommal!Oszinte leszek!Tukon ulok es varom!!!
Tehat csak itt es csak nektek TDCI tartosteszt! nyes vigyor3
Most indulok Manchester mellol pontosabban Northwichbol es Pecsrol jelentkezem!
Ja es csak a doveri komp szokott lenni a piheno!
Szorijatok.........
 wave wave

U.I.: az elozo autom egy Volvo V40 birta elvileg a Mondira csereltem le.....


ha ittvagy és gondolod meeting-elhetünk egyet plussz egy caffe.... eplus2


Ja es majd elfelejtettem!Az auto annyira meg van pakolva,hogy ul a ***e......
Kepeket ha visszaertem mutatok rola....
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #2332 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 19:40:13 »

Sok szerencsét!!! Reméljük bírni fogja a strapát minden gond nélkül!! Jó utat!!

Sziasztok!

Asszem csinalok egy TDCI tartostesztet!Manchester-Pecs utvonal oda-vissza 4 nap alatt!Ez hozzavatoleg 5000km es a mellette levo ide-oda futkosas kb 200-300km lesz Pecs belvarosaban es a kornyezo falvakban 1 nap alatt!Most van az autoban 153000 miles ami kb. 244800km!!
Elvileg ezt az utat ki kell birnia az elkovatkezo 6 honapban kb. meg 10 alkalommal!Oszinte leszek!Tukon ulok es varom!!!
Tehat csak itt es csak nektek TDCI tartosteszt! nyes vigyor3
Most indulok Manchester mellol pontosabban Northwichbol es Pecsrol jelentkezem!
Ja es csak a doveri komp szokott lenni a piheno!
Szorijatok.........
 wave wave

U.I.: az elozo autom egy Volvo V40 birta elvileg a Mondira csereltem le.....


Ja es majd elfelejtettem!Az auto annyira meg van pakolva,hogy ul a ***e......
Kepeket ha visszaertem mutatok rola....
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #2333 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 23:38:13 »

Köszi a választ!
Akkor az már biztos,hogy TDCI-m lesz,már csak az lenne a kérdésem,hogy lehetséges TDCI motorból 90LE-s? Mert beszéltem a kereskedővel,és azt mondta,hogy ez bizony tényleg az...és,hogy eurotax szerint is létezik ilyen. Engem az eurotax nem nagyon érdekel,a tulajok véleménye viszont annál inkább:)  Nem utolsó sorban végignéztem a katalógusokat,és nemhogy a magyarban nem volt ilyen motor a választékban,de az angol és a német katalógus sem hozta... Nem értem,hogy lehet akkor ez gyengébb,mikor az újabb autó.

A másik dolog,hogy vásárláskor az elég ha a próba út mellett elviszem egy Ford szervízbe átvizsgáltatni az autót,vagy vannak még apró,de fontos pontok amire figyelnem kell?

Köszönöm a segítséget! Gergő

Volt bizony 90 lovas, én is találkoztam ilyennel, de nem próbáltam ki sajnos.

A kereskedő akitől vettem az autót, mesélt,h hozott be egyszer egy 90 lovast, de eladhatatlan volt, állítólag senkit nem érdekelt, mert gyenge.
De szerinte nem nagyon venni észre a 90 és a 115 lovas között a különbséget. Azt mondta,h kb. olyan a különbség mint a 115 és 130 lovas között.
Aki ment már mindkettővel az tudja, h normál használatban nem érezni nagyon a különbséget.
Végül egy olyan vevő vette meg akit rábeszélt arra,h kipróbálja.

Szóval szerintem, ha jó állapotban van és a kipróbálás után teccik akkor lehet, jó vétel, mert a fentiek miatt nyomott az ára.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #2334 Dátum: 2010.03.11 csütörtök, 23:49:31 »

Sziasztok!

Asszem csinalok egy TDCI tartostesztet!Manchester-Pecs utvonal oda-vissza 4 nap alatt!Ez hozzavatoleg 5000km es a mellette levo ide-oda futkosas kb 200-300km lesz Pecs belvarosaban es a kornyezo falvakban 1 nap alatt!Most van az autoban 153000 miles ami kb. 244800km!!
Elvileg ezt az utat ki kell birnia az elkovatkezo 6 honapban kb. meg 10 alkalommal!Oszinte leszek!Tukon ulok es varom!!!
Tehat csak itt es csak nektek TDCI tartosteszt! nyes vigyor3
Most indulok Manchester mellol pontosabban Northwichbol es Pecsrol jelentkezem!
Ja es csak a doveri komp szokott lenni a piheno!
Szorijatok.........
 wave wave

U.I.: az elozo autom egy Volvo V40 birta elvileg a Mondira csereltem le.....

Az szép kis móka lesz!

Reméljük, hogy csak az üzemanyag miatt kell pénztárcát nyitogatnod!  worship


Ja es majd elfelejtettem!Az auto annyira meg van pakolva,hogy ul a ***e......
Kepeket ha visszaertem mutatok rola....

Az jó kis móka lesz!

A pénztárcád meg csak a kúton nyitogasd!  worship
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.11 csütörtök, 23:53:29 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2335 Dátum: 2010.03.12 péntek, 01:27:50 »

Köszi a választ!
Akkor az már biztos,hogy TDCI-m lesz,már csak az lenne a kérdésem,hogy lehetséges TDCI motorból 90LE-s? Mert beszéltem a kereskedővel,és azt mondta,hogy ez bizony tényleg az...és,hogy eurotax szerint is létezik ilyen. Engem az eurotax nem nagyon érdekel,a tulajok véleménye viszont annál inkább:)  Nem utolsó sorban végignéztem a katalógusokat,és nemhogy a magyarban nem volt ilyen motor a választékban,de az angol és a német katalógus sem hozta... Nem értem,hogy lehet akkor ez gyengébb,mikor az újabb autó.

A másik dolog,hogy vásárláskor az elég ha a próba út mellett elviszem egy Ford szervízbe átvizsgáltatni az autót,vagy vannak még apró,de fontos pontok amire figyelnem kell?

Köszönöm a segítséget! Gergő
Létezett a 90 lovas TDCi. Én vezettem is ilyet egyszer bérautóként. Normál használatra el lehet viselni. Sokat azért ne várj tőle. Ha lehet akkor inkább minimum egy 115 lovast.
Naplózva
david03
Vendég
« Új hozzászólás #2336 Dátum: 2010.03.12 péntek, 08:29:41 »

Sziasztok!

Tegnap hoztam el szervizből a gépem, mert a féltengely csukló széthullott. Ahogy elindultam hazafele, semmi hibajelenség nem mutatkozott. Majd megálltam egy pár percre az autóval - és itt jött a hiba. Indítás után az izzításjelző folyamatosan villogott, az autó teljesítménye lényegesen csökkent. 5-6x újraindítottam, de a hibajelenség nem szűnt meg. Ma reggelre miden oké lett, izzításjelző úgy ahogy kell kialszik, autó megy.

Annyit tudni kell még, hogy hidegen iszonyatosan füstöl, alapjárat ingadozik. Valószínűleg a porlasztó csúcs haldoklik? Vagy lehet ez más hiba is?
Ha esetleg ez porlasztócsúcs, akkor minden esetben cserélni kell? Nem lehet állítani rajta?

2004-es Tdci 85kw-os a szekér. Köszi a válaszokat
Naplózva
tibike18
Vendég
« Új hozzászólás #2337 Dátum: 2010.03.12 péntek, 22:14:09 »

S.O.S. segítség!

Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok: Autóm 2003-as évjáratú Facelift előtti jobbkormányos 130LE TDCI motor 180000km-es mondeo ami a következő hibát produkálta. 5.-ben körülbelül 90-es tempónál kigyórsításkor a motor 1 pillanatra megtorpant és elkezdett villogni az izzításjelző. A motorerő nem csökkent minden ment ahogy normálisan csak ez villogot. Néhány km után megáltam újraindítottam majd a villogás megszünt és azóta mentem vele majdnem 100 km-t és nem jött elő újra. A problémám igazából az hogy 2 hét múlva ezzel az autóval kéne elindulnom angliába és nem szeretném ha cserbenhagyna valahol az autópályán.
Az autón nemrégiben lettek cserélve az olaj és légszűrők, olaj, teljes kuplung szerkezet + lendkerék, valamint mindkét jeladó cmp ckp. Egyébkén porlasztócsúcs hibára utaló egyéb problémák nem tapasztalhatók (nem füstöl, normálisan fogyaszt). A kérdésem igazából az szerintetek lehet e gondom az úton, és ha porlasztócsúcs hiba akkor 1-2 hónapot kibír e mert agyagilag akkor tudnám csak kicseréltetni?

Előre is köszönöm a válaszokat és véleményeket
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2338 Dátum: 2010.03.12 péntek, 22:40:31 »

S.O.S. segítség!

Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok: Autóm 2003-as évjáratú Facelift előtti jobbkormányos 130LE TDCI motor 180000km-es mondeo ami a következő hibát produkálta. 5.-ben körülbelül 90-es tempónál kigyórsításkor a motor 1 pillanatra megtorpant és elkezdett villogni az izzításjelző. A motorerő nem csökkent minden ment ahogy normálisan csak ez villogot. Néhány km után megáltam újraindítottam majd a villogás megszünt és azóta mentem vele majdnem 100 km-t és nem jött elő újra. A problémám igazából az hogy 2 hét múlva ezzel az autóval kéne elindulnom angliába és nem szeretném ha cserbenhagyna valahol az autópályán.
Az autón nemrégiben lettek cserélve az olaj és légszűrők, olaj, teljes kuplung szerkezet + lendkerék, valamint mindkét jeladó cmp ckp. Egyébkén porlasztócsúcs hibára utaló egyéb problémák nem tapasztalhatók (nem füstöl, normálisan fogyaszt). A kérdésem igazából az szerintetek lehet e gondom az úton, és ha porlasztócsúcs hiba akkor 1-2 hónapot kibír e mert agyagilag akkor tudnám csak kicseréltetni?

Előre is köszönöm a válaszokat és véleményeket
Ha csúcs hiba akkor egy hasonló erős terheléskor (intenzív gyorsítás) megint elő kell hogy jöjjön. Ilyenkor fel lehet még programoztatni a csúcsokat azzal elméletileg el lehet járni 10-20ekm-et, de inkább minél kevesebbet mert néha előfordul hogy a pisilő csúcs kilyukaszthatja a dugót is.
Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #2339 Dátum: 2010.03.13 szombat, 07:57:37 »



Ezzel a morgással kapcsolatban kérdeznék.
A szij forgása a főtengelytárcsától a feszítőfelé forog ugye?
Megcsináltam minden tuninigot(feszítő szilentje csapágyminőségre cserélve,1635-ös szíj) és mégis egy picit belebeg a szíj a főtengelytárcsa és a klíma között.A klímacsapágy jó a feszítő csapágya is.Egyedül a főtengejtárcsára gyanakszom mert egy picit ugy látom,hogy üt pedig nincs benne 30Ekm,ésha az a forgásirány amit írtam akkor meg egyáltalán nem értem mért ott lebeg be a szíj?  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.13 szombat, 15:21:23 írta gyalak » Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2340 Dátum: 2010.03.13 szombat, 08:02:11 »

Ezzel a morgással kapcsolatban kérdeznék.
A szij forgása a főtengelytárcsától a feszítőfelé forog ugye?
Megcsináltam minden tuninigot(feszítő szilentje csapágyminőségre cserélve,1635-ös szíj) és mégis egy picit belebeg a szíj a főtengelytárcsa és a klíma között.A klímacsapágy jó a feszítő csapágya is.Egyedül a főtengejtárcsára gyanakszom mert egy picit ugy látom,hogy üt pedig nincs benne 30Ekm,ésha az a forgásirány amit írtam akkor meg egyáltalán nem értem mért ott lebeg be a sszíj?  Huh?

Nem minden tuningot csináltál meg, mert a generátor tárcsád még nem szabadonfutós.
Amúgy meg tényleg rejtély, hogy miért a klímánál lebeg be a szíj. Csak lehet ott még valami gubanc.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #2341 Dátum: 2010.03.13 szombat, 08:59:22 »

Nem minden tuningot csináltál meg, mert a generátor tárcsád még nem szabadonfutós.
Amúgy meg tényleg rejtély, hogy miért a klímánál lebeg be a szíj. Csak lehet ott még valami gubanc.
Erről a szabadonfutós dologról az összes szerelő barátom lebeszélt,mert nagyon drága és hamar megadja magát,és ha véletlen beáll nagy kárt is okozhat.
Én inkább maradok a gyári xarnál.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2342 Dátum: 2010.03.13 szombat, 15:53:48 »

Erről a szabadonfutós dologról az összes szerelő barátom lebeszélt,mert nagyon drága és hamar megadja magát,és ha véletlen beáll nagy kárt is okozhat.
Én inkább maradok a gyári xarnál.

Nekem van. Annyira nem volt drága. Hogy meddig bírja az majd kiderül, bár szerintem nem ez szokott tönkremenni a Passatokban. Ha meg beáll, ami alatt gondolom azt érted, hogy soha nem fut szabadon, akkor meg pont olyan lesz mint a gyári, úgyhogy azzal nem hiszem hogy túl sok bajt okozna.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2343 Dátum: 2010.03.13 szombat, 16:14:07 »

Az a rejtély hogy miért csak a TDCI-nél van ez TDDI-nél nincs ilyen gond.... nemtudom
ez a szabadonfutós dolog szerintem is tök fölös, passatoknál eleve más a szijelvezetés,szijhossz,stb....nem ugyanaz.
Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #2344 Dátum: 2010.03.13 szombat, 17:06:29 »

Nekem van. Annyira nem volt drága. Hogy meddig bírja az majd kiderül, bár szerintem nem ez szokott tönkremenni a Passatokban. Ha meg beáll, ami alatt gondolom azt érted, hogy soha nem fut szabadon, akkor meg pont olyan lesz mint a gyári, úgyhogy azzal nem hiszem hogy túl sok bajt okozna.

Van ismerős vw szalonban azt mondta kb 1/2 év az élettartalma passatoknál.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2345 Dátum: 2010.03.13 szombat, 20:00:56 »

Van ismerős vw szalonban azt mondta kb 1/2 év az élettartalma passatoknál.

Meglátjuk.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2346 Dátum: 2010.03.13 szombat, 20:58:26 »

Van ismerős vw szalonban azt mondta kb 1/2 év az élettartalma passatoknál.
Ha 250 ezret belehajtanak 1/2 év alatt csak akkor van igazuk.. vigyor3.egyébként csak duma... smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2347 Dátum: 2010.03.13 szombat, 20:59:56 »

Az a rejtély hogy miért csak a TDCI-nél van ez TDDI-nél nincs ilyen gond.... nemtudom
ez a szabadonfutós dolog szerintem is tök fölös, passatoknál eleve más a szijelvezetés,szijhossz,stb....nem ugyanaz.
Nincs abban rejtély hogy a Di-nek magasabb az alapjárata... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tibike18
Vendég
« Új hozzászólás #2348 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 00:14:08 »

Ha csúcs hiba akkor egy hasonló erős terheléskor (intenzív gyorsítás) megint elő kell hogy jöjjön. Ilyenkor fel lehet még programoztatni a csúcsokat azzal elméletileg el lehet járni 10-20ekm-et, de inkább minél kevesebbet mert néha előfordul hogy a pisilő csúcs kilyukaszthatja a dugót is.

Köszi a választ, mentem vele ma is 100 km-ert próbálta erőltetni a motort de minden rendben volt. Nem tudom mi lehetett ez, de remélem még kibírja 1 darabig  Smiley
Naplózva
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #2349 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 10:10:41 »

Sziasztok!

Eddig semmi jóval nem tudok szólgálni trtóstesz néven,úgyanis Magyarorszagon maradtam!A törtenet a következő:
(mondjuk ez nem motor hanae valtó  falbav )

Indulas Manchesterböl délutan öt órakor!Minden OK!Manchester-Dover táv (280miles) saját rekord megdöntve!Huuuu de jó öröm hatalmas!Hajó 2 óra pihi!Francia-Belga-Holland szakasz 2,5óra autó megy mint állat átlagfogyasztas 2 felnőtt tetőig csomaggal 6,1!!!!!GPS szerinti átlag seb. 133km/h!
Német-Osztrák szakasz újjabb rekord!!Tök nagy öröm!Sopron be itthoni levegő "remek minőségű" útak!Kinyomócsapágy elkezdi a koncertet!Öröm mar nem túl nagy!Pécs!Család ölelkezés 1 óra pihi utana indulni szana-meg szét autó zenél mint állat!Pécs belváros egyszer csak a kuplungom lentmarad!De jÓÓÓÓÓÓÓ!Kézzel ki néha jó néha nem!Mindegy menni kell!Pumpalás a dolog megszünik!Huha csak levegős volt???!!!
Masnap reggel indulás tovább kuplung jó még vagy úgy 1 órát aztán megszünt létezni!Szerelő szombaton az ünnep előtt?Mindegy!Van!
Alkatrész???Van!Pesten!Ok irány Pest tegnap este 23.30-kor a Hungária köruton a benzinkútnál alkatrész átvéve (ezúton is köszönöm) 2.30 hezeérkezés autó 9-re a szerelőhöz!
Most ott van és szerelődik!Kinyomócsapágy csere!Reméljük csak ennyi!
Na eddig nagy vonalakban ennyi azt majd irom mi volt!Eddig nekem sok!1 hónap alatt túl sok.......
Naplózva
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.