Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:24:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 946 947 948 949 950 951 952 [953] 954 955 956 957 958 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14614167 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47600 Dátum: 2022.03.21 hétfő, 08:37:16 »

Hello,

A szakik azt mondták, hogy kevés a kompresszió a motorban, azért indul nehezen hidegben, vagy több nap állás után. Javaslat:izzítsak pár mp elteltével egymas után háromszor, akkor jó lesz.
Nem lett jó...
Ma éjjel - 5 volt, mikor indítani próbáltam délelőtt már 10 fok, mégse indult, csak kb. negyedjére. (kicsit beindul, aztán leáll)
Tettem az olajhoz egy adag Xado Atomex adalekot de semmi javulás eddig.
Mit lehet még tenni a kompresszió növeléséhez?( A motor megbontása nélkül.)
Már ha egyáltalán ez a baja tenyleg, 235e km-nél...

Köszi, üdv!

Nem tudom, hogy mit tehettél a motoroddal, hogy tényleg ez lehessen a baja.

Az enyém 498500 km-nél még ugyanúgy pöccre indult, semmi baj nem volt a kompressziójával, mint 137 ezernél, amikor megvettem.

Körbejártad már a témát, jeladók, ilyenek rendben? Izzítást is érdemes megnézni, bár anélkül is simán el kell induljon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
manhof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #47601 Dátum: 2022.03.21 hétfő, 09:01:19 »

Üdv: Valaki javított már olyan hibát amikor P007F hibakódja van a 2000 TDCI autónak, valami töltőlevegő hőmérséklet 1-2 érzékelő hiba van, a levegőrendszert a turbóig szétbontottam kitakarítottam nem sok kosz volt benne, álló motornál kitörlöm a hibakódot ha beindítom egyből vissza jön. Igazából arra lennék kíváncsi mit kell kicserélnem, hogy a hiba megszünjön előre is köszönöm a segítséget.   
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #47602 Dátum: 2022.03.21 hétfő, 11:56:39 »

Szia,

izzítás rendben, cserélték nemrég a gyertyákat.2 éve teljes üa.rendeszer felújítás..
Szerintem valami egyszerűbb baja lehet, csak nem jön rá senki, hogy mi, vagy lehet, hogy üzemanyagr. baja van megint ?
Mikor végül ma reggel beindult, jó nagy fehér füst jött ki belőle rinya




Nem tudom, hogy mit tehettél a motoroddal, hogy tényleg ez lehessen a baja.

Az enyém 498500 km-nél még ugyanúgy pöccre indult, semmi baj nem volt a kompressziójával, mint 137 ezernél, amikor megvettem.

Körbejártad már a témát, jeladók, ilyenek rendben? Izzítást is érdemes megnézni, bár anélkül is simán el kell induljon.

AndyA
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47603 Dátum: 2022.03.21 hétfő, 12:01:04 »

Üdv: Valaki javított már olyan hibát amikor P007F hibakódja van a 2000 TDCI autónak, valami töltőlevegő hőmérséklet 1-2 érzékelő hiba van, a levegőrendszert a turbóig szétbontottam kitakarítottam nem sok kosz volt benne, álló motornál kitörlöm a hibakódot ha beindítom egyből vissza jön. Igazából arra lennék kíváncsi mit kell kicserélnem, hogy a hiba megszünjön előre is köszönöm a segítséget.  
A MAF és MAP szenzor jeleit kellene le ellenőrizni diaggal.
« Utoljára szerkesztve: 2022.03.21 hétfő, 12:03:15 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47604 Dátum: 2022.03.21 hétfő, 12:01:40 »

Szia,

izzítás rendben, cserélték nemrég a gyertyákat.2 éve teljes üa.rendeszer felújítás..
Szerintem valami egyszerűbb baja lehet, csak nem jön rá senki, hogy mi, vagy lehet, hogy üzemanyagr. baja van megint ?
Mikor végül ma reggel beindult, jó nagy fehér füst jött ki belőle rinya




levegősödés,talán még mindig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #47605 Dátum: 2022.03.21 hétfő, 12:06:12 »

Állítólag a csöveket is megnézték, szerintük jó..
Mit tudok még tenni?
Vigyem másik szervízbe?




levegősödés,talán még mindig.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47606 Dátum: 2022.03.21 hétfő, 12:07:31 »

Állítólag a csöveket is megnézték, szerintük jó..
Mit tudok még tenni?
Vigyem másik szervízbe?




a tünetek alapján nem kizárt a levegősödés.Azt azért nem bonyolult megoldani,csak meló van vele. Vidd el máshová.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47607 Dátum: 2022.03.21 hétfő, 14:05:13 »

Állítólag a csöveket is megnézték, szerintük jó..
Mit tudok még tenni?
Vigyem másik szervízbe?

Ez határottan jó ötletnek hangzik. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joco930122
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #47608 Dátum: 2022.03.21 hétfő, 19:59:02 »

Ez határottan jó ötletnek hangzik. Smiley

AndyA

Szia!

Nálam a résolaj csőnél lévő O gyűrűk miatt volt levegő a rendszerben. Odamentem az Oring bolt parkolójába, és próbálgattuk melyik jó oda.  Végül meglett. Azóta nincs levegő a rendszerben.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47609 Dátum: 2022.03.22 kedd, 07:20:01 »

Szia!

Nálam a résolaj csőnél lévő O gyűrűk miatt volt levegő a rendszerben. Odamentem az Oring bolt parkolójába, és próbálgattuk melyik jó oda.  Végül meglett. Azóta nincs levegő a rendszerben.

Írd meg ide is, hogy mi a helyes méret. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
manhof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #47610 Dátum: 2022.03.24 csütörtök, 21:47:15 »

A MAF és MAP szenzor jeleit kellene le ellenőrizni diaggal.
Naplózva
joco930122
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #47611 Dátum: 2022.03.26 szombat, 08:33:09 »

Írd meg ide is, hogy mi a helyes méret. :-)

AndyA

Sajnos már nem emlékszem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47612 Dátum: 2022.03.28 hétfő, 09:16:49 »

Sajnos már nem emlékszem.

Szedd ki és mérd meg.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Evoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #47613 Dátum: 2022.03.29 kedd, 20:24:54 »

Sziasztok

van egy Ford Mondeo 2.0 TDCi Turnier 2003-as   olyan hibát tapasztalok nála hogy fogja magát és néha menet közbe lefulad  esetleg valakinek volt ilyen vagy hasonló problémája vele ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47614 Dátum: 2022.03.29 kedd, 22:20:24 »

Sziasztok

van egy Ford Mondeo 2.0 TDCi Turnier 2003-as   olyan hibát tapasztalok nála hogy fogja magát és néha menet közbe lefulad  esetleg valakinek volt ilyen vagy hasonló problémája vele ?
leáll a motor...?!! Vészüzem van?Malacfarka?
Talán cmp jeladó....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Evoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #47615 Dátum: 2022.03.30 szerda, 20:24:22 »

leáll a motor...?!! Vészüzem van?Malacfarka?
Talán cmp jeladó....

Igen fogja magát és leáll a motor de ugy random nem igentaláltam még össze függést miért  valamikor meg napokig előse jön neki ez a hiba .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47616 Dátum: 2022.03.30 szerda, 21:16:29 »

Igen fogja magát és leáll a motor de ugy random nem igentaláltam még össze függést miért  valamikor meg napokig előse jön neki ez a hiba .

diaggal nem ártana ránézni.Hibakódot olvasni.
Ha a cmp még eredeti,talán csere érett lett.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
koko1965koko@gmail.com
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #47617 Dátum: 2022.04.08 péntek, 21:14:37 »

Jó estét! Segítségeteket szeretném kérni a következő problémámra! 2004-es évjáratú, 130LE-s TDCI motoros Mondeom van. Olyan a tünet, mintha felakadna a gázpedál, kb 1700-as fordulatszámra. Ezt menet közben csinálja, magától megy az autó, időnként akár a végtelenségig is gyorsítaná a kocsit! A tempomat sem befolyásolja, függetleniti magát tőle a motor. Az alapjárat ilyenkor 950-1300 között ingadozik. Mostanában szinte folyamatosan így közlekedünk, amit nehéz állandóan kontrol alatt tartani. Esetleg valami jó gondolata, tapasztalata van valakinek? Előre is köszönöm szépen!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47618 Dátum: 2022.04.08 péntek, 21:23:42 »

Jó estét! Segítségeteket szeretném kérni a következő problémámra! 2004-es évjáratú, 130LE-s TDCI motoros Mondeom van. Olyan a tünet, mintha felakadna a gázpedál, kb 1700-as fordulatszámra. Ezt menet közben csinálja, magától megy az autó, időnként akár a végtelenségig is gyorsítaná a kocsit! A tempomat sem befolyásolja, függetleniti magát tőle a motor. Az alapjárat ilyenkor 950-1300 között ingadozik. Mostanában szinte folyamatosan így közlekedünk, amit nehéz állandóan kontrol alatt tartani. Esetleg valami jó gondolata, tapasztalata van valakinek? Előre is köszönöm szépen!
ismert hiba.A generátort kell javítani.A töltési hiba miatt emeli az ECU a fordulatot. Javítva a hiba megszűnik.Akksit sem árt leellenőrizni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47619 Dátum: 2022.04.27 szerda, 20:43:20 »

Sziasztok!

 Az alany 2004 TDCI 2.0 131LE N7BA.
A következő lenne a problémám: 3500-as fordulatnál az autó bedadog és letilt, de úgy, hogy utána le is áll.
Gyustás le, utána visszaindul, malacfarok nincs és más sem, mintha mise történt volna. És persze nem csak terhelés alatt, hanem üresben is ez a jelenség.
Hibakódok amiket ír: P0234, P0340, P0335
Turbó okés, tengely nem lötyög, geo jó, nem ragad.

Valakinek valami ötlet, hogy honnan induljak meg?

A segítséget előre is köszi!  worship
« Utoljára szerkesztve: 2022.04.27 szerda, 20:45:26 írta Attila925 » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47620 Dátum: 2022.04.28 csütörtök, 07:25:30 »

Sziasztok!

 Az alany 2004 TDCI 2.0 131LE N7BA.
A következő lenne a problémám: 3500-as fordulatnál az autó bedadog és letilt, de úgy, hogy utána le is áll.
Gyustás le, utána visszaindul, malacfarok nincs és más sem, mintha mise történt volna. És persze nem csak terhelés alatt, hanem üresben is ez a jelenség.
Hibakódok amiket ír: P0234, P0340, P0335
Turbó okés, tengely nem lötyög, geo jó, nem ragad.

Valakinek valami ötlet, hogy honnan induljak meg?

A segítséget előre is köszi!  worship

A leírás szerint a P0234 lehet túlzott kopogásos égés ill. kopogásérzékelő hiba, de (automata) váltó olaj hőmérséklet túl magas is.

P0340: Camshaft position sensor error, azaz CMP hiba. Lehet vezetékelés, érintkezési hiba is, nem biztos, hogy maga az érzékelő halott.

P0335: Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction. Ez is lehet a CKP hibája, de lehet vezetékelés, kontakthiba.

Azt nem gondolom, hogy ennyi érzékelő egyszerre menne el nyaralni az autóban, így inkább vezetékelési és kontakhibára gyanakodnék a PCM felőli végén a dolognak, hiszen ott fut össze mind ezekből egy helyre.

Azután majd más is mond okosat, végülis én IT-s vagyok, nem autóreszelő. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47621 Dátum: 2022.04.28 csütörtök, 14:23:37 »

Sziasztok!

 Az alany 2004 TDCI 2.0 131LE N7BA.
A következő lenne a problémám: 3500-as fordulatnál az autó bedadog és letilt, de úgy, hogy utána le is áll.
Gyustás le, utána visszaindul, malacfarok nincs és más sem, mintha mise történt volna. És persze nem csak terhelés alatt, hanem üresben is ez a jelenség.
Hibakódok amiket ír: P0234, P0340, P0335
Turbó okés, tengely nem lötyög, geo jó, nem ragad.

Valakinek valami ötlet, hogy honnan induljak meg?

A segítséget előre is köszi!  worship
cmp t cseréld szürkeére.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47622 Dátum: 2022.04.28 csütörtök, 14:36:46 »

cmp t cseréld szürkeére.

Ha az lenne a baja, mindig leállna, nem csak 3500-as fordulaton, forszírozott üzemnél, nem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47623 Dátum: 2022.04.28 csütörtök, 14:53:19 »

Ha az lenne a baja, mindig leállna, nem csak 3500-as fordulaton, forszírozott üzemnél, nem?

AndyA
nem szokott így osszefuggni, még a kopogas érzékelő hibakód is lehet hozadéka a cmp nek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #47624 Dátum: 2022.04.28 csütörtök, 18:58:55 »

Ha az lenne a baja, mindig leállna, nem csak 3500-as fordulaton, forszírozott üzemnél, nem?

AndyA
Nekem véletlenszerűen leállt. Először csak melegben jelentkezett, a csere előtt decemberi hidegben is.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47625 Dátum: 2022.04.28 csütörtök, 21:14:33 »

A vezérműtengely jeladót cseréltem, de ugyan az a hiba. Viszont még a pcm kontakt hibát nem volt időm ellenőrizni.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47626 Dátum: 2022.05.06 péntek, 16:12:25 »

Sziasztok!
Megoldódott a dolog. Főtengely jeladó volt a ludas!
Köszönöm a segítséget!  worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
LMartin12345
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #47627 Dátum: 2022.05.27 péntek, 10:06:30 »

Sziasztok!
Valaki tudja esetleg P007F-es hibakód esetén mit érdemes megézni?, mert az interneten sehol sem találtam egyértelmű magyarazátatot arra, h ez mire vontakozik pontosan.. a legtöbb helyen a MAF szenzort írják, esetleg a klímával nem lehet kapcsolatos a hibakód, mert amiatt olvastam ki a hibakódokat ugyanis a klímám olyan jelenséget produkál, hogy 1-2másodpercre beindul aztán azonnal leáll és idáig bárkihez vittem mindenki azt mondta, h a klíma rendszere(kopresszor stb..) rendben van a vezérléssel van ban, ezért rövidre zártam a kompresszort, illetve manuálisan a lapátot az utastérben(ami a hideg meleg levegőt keverei) telejesen hidegre állítottam be, de így sem fújt hideget, úgyhogy szerintem a szerelő ezt rendesen benézte, ugyanis a kompresszor folyamatos működése közben megnéztem a klíma hűtőt, nagyából az első egy harmada/negyede forró volt a többi része szinte csont hideg, úgyhogy szerintem, ott lehet valami dugulás.
Volt esetleg már valakinek hasonló és ha igen, hogy sikerült megoldani?
Naplózva
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #47628 Dátum: 2022.06.13 hétfő, 23:56:49 »

Sziasztok!
Van valakinek ötlete, hogy miért mutatja ezt a FORScan?
Két percen belül négyszer indítottam újra az autót, és mindig másik injektornál mutat nagy korrekciós értéket.
https://kepkuldes.com/image/UuIGL7
https://kepkuldes.com/image/UuIq0u
https://kepkuldes.com/image/UuIjGg
https://kepkuldes.com/image/UuIr7Q
Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47629 Dátum: 2022.06.14 kedd, 07:33:29 »

Sziasztok!
Van valakinek ötlete, hogy miért mutatja ezt a FORScan?
Két percen belül négyszer indítottam újra az autót, és mindig másik injektornál mutat nagy korrekciós értéket.
https://kepkuldes.com/image/UuIGL7
https://kepkuldes.com/image/UuIq0u
https://kepkuldes.com/image/UuIjGg
https://kepkuldes.com/image/UuIr7Q


Itt valami nem jó. Ennek eléggé következetesnek kell lennie. Másik interface-szel mit mutat?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47630 Dátum: 2022.06.14 kedd, 07:57:03 »

Sziasztok!
Van valakinek ötlete, hogy miért mutatja ezt a FORScan?
Két percen belül négyszer indítottam újra az autót, és mindig másik injektornál mutat nagy korrekciós értéket.
https://kepkuldes.com/image/UuIGL7
https://kepkuldes.com/image/UuIq0u
https://kepkuldes.com/image/UuIjGg
https://kepkuldes.com/image/UuIr7Q

laptop+ teljes értékű forscsn liszenszel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyurci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


E-mail
« Új hozzászólás #47631 Dátum: 2022.06.14 kedd, 20:32:48 »


Megnéztem laptoppal+ extended licencel. Ez is mindig más porlasztóra hoz nagy értéket.

https://kepkuldes.com/image/UJ1xLY
https://kepkuldes.com/image/UJ1UzF
https://kepkuldes.com/image/UJ1Dnd
https://kepkuldes.com/image/UJ1Osc

P2338 hiba miatt cseréltem injektort. A cserélt injektornak nincs kódja sajnos. Ez megzavarhatja a rendszert?

Másik eszközzel és programmal:
https://kepkuldes.com/image/UJQ9Mj
https://kepkuldes.com/image/UJQQjl
https://kepkuldes.com/image/UJQSAu

Itt meg nem értem a 0.0 mg/löketet.


Naplózva

MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47632 Dátum: 2022.06.15 szerda, 08:16:57 »

Megnéztem laptoppal+ extended licencel. Ez is mindig más porlasztóra hoz nagy értéket.

https://kepkuldes.com/image/UJ1xLY
https://kepkuldes.com/image/UJ1UzF
https://kepkuldes.com/image/UJ1Dnd
https://kepkuldes.com/image/UJ1Osc

P2338 hiba miatt cseréltem injektort. A cserélt injektornak nincs kódja sajnos. Ez megzavarhatja a rendszert?

Másik eszközzel és programmal:
https://kepkuldes.com/image/UJQ9Mj
https://kepkuldes.com/image/UJQQjl
https://kepkuldes.com/image/UJQSAu

Itt meg nem értem a 0.0 mg/löketet.

Ez nem abszolút érték, hanem korrekció plusz-mínusz. Az éppen lehet pont nulla is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #47633 Dátum: 2022.06.20 hétfő, 22:20:12 »

Sziasztok.
Érdekes jelenségem lett egyik napról a másikra.
Fellevegősödik az üzemanyag rendszer.
1 nap alatt
Reggel már füstölve indul és rángat. A tankból jövő cső egy része benzincső mert 2 éve szűrőcserekor eltörték a csatlakozót és így oldották meg és ott látom hogy a cső kb 15 cm es szakasza reggelre belevegősödik.
Ez mitől lehet?
Köszönöm a választ.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47634 Dátum: 2022.06.21 kedd, 07:36:27 »

Sziasztok.
Érdekes jelenségem lett egyik napról a másikra.
Fellevegősödik az üzemanyag rendszer.
1 nap alatt
Reggel már füstölve indul és rángat. A tankból jövő cső egy része benzincső mert 2 éve szűrőcserekor eltörték a csatlakozót és így oldották meg és ott látom hogy a cső kb 15 cm es szakasza reggelre belevegősödik.
Ez mitől lehet?
Köszönöm a választ.
csatiban lévő ó gyűrű elfáradhatott....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47635 Dátum: 2022.06.21 kedd, 09:02:36 »

Sziasztok.
Érdekes jelenségem lett egyik napról a másikra.
Fellevegősödik az üzemanyag rendszer.
1 nap alatt
Reggel már füstölve indul és rángat. A tankból jövő cső egy része benzincső mert 2 éve szűrőcserekor eltörték a csatlakozót és így oldották meg és ott látom hogy a cső kb 15 cm es szakasza reggelre belevegősödik.
Ez mitől lehet?
Köszönöm a választ.

Legelsőnek pont ennek a csőnek az illesztéseit nézném végig. A toldást, ill. ahol az eredeti cső helyére csatlakozik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #47636 Dátum: 2022.06.21 kedd, 22:41:41 »

Legelsőnek pont ennek a csőnek az illesztéseit nézném végig. A toldást, ill. ahol az eredeti cső helyére csatlakozik.

AndyA
köszi holnap mrgnézem.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #47637 Dátum: 2022.07.25 hétfő, 10:37:41 »

Ez az olaj jó lehet a motorba?
https://www.olajwebshop.hu/mannol-7707-o-e-m-ford-volvo-5w-30-motorolaj-4-l/olajok/szemelygepjarmu-olajok/5w-30-motorolaj/mannol-p319689.html?gclid=EAIaIQobChMI7PPrqdGT-QIVE91RCh3oJQwdEAQYAiABEgKCevD_BwE

Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2022.07.25 hétfő, 10:49:17 írta AndyA » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47638 Dátum: 2022.07.25 hétfő, 10:55:47 »


Ez itt 5 Euro/liter, azaz kb. 2000 Ft (se, mai árfolyamon). Nem hiszem, hogy ennyi minimális különbség megérné a kísérletezést.

https://oeldepot24.de/Ford-Motorcraft-5W-30-A5-5-Liter

Hirtelen gyorsba' itthonról, kicsivel drágábban ugyan, de ezt sem érzem olyan tragikusnak, hogy ki tudja, milyen olajat tennék helyette az autómba:

https://aruhaz.kauffer.hu/termek/Ford_Motorcraft_SAE_5W30_eredeti_motorolaj_WSSM2C913C_es_WSSM2C913D_minositessel_5lit-40196

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #47639 Dátum: 2022.07.25 hétfő, 11:05:53 »

Ez itt 5 Euro/liter, azaz kb. 2000 Ft (se, mai árfolyamon). Nem hiszem, hogy ennyi minimális különbség megérné a kísérletezést.

https://oeldepot24.de/Ford-Motorcraft-5W-30-A5-5-Liter

Hirtelen gyorsba' itthonról, kicsivel drágábban ugyan, de ezt sem érzem olyan tragikusnak, hogy ki tudja, milyen olajat tennék helyette az autómba:

https://aruhaz.kauffer.hu/termek/Ford_Motorcraft_SAE_5W30_eredeti_motorolaj_WSSM2C913C_es_WSSM2C913D_minositessel_5lit-40196

AndyA


Oké-oké, csak gondoltam ha a gyári specifikációnak megfelel, akkor jó lehet ez is. Huh?

Akkor gyári...

Köszi! worship

a külfödiából érkezőre még rájön az Áfa (19%) meg a szállítás (5euro) nem?
« Utoljára szerkesztve: 2022.07.25 hétfő, 11:08:19 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47640 Dátum: 2022.07.25 hétfő, 11:32:56 »

Oké-oké, csak gondoltam ha a gyári specifikációnak megfelel, akkor jó lehet ez is. Huh?

Akkor gyári...

Köszi! worship

a külfödiából érkezőre még rájön az Áfa (19%) meg a szállítás (5euro) nem?

Nekem a csomiban ugyan nem...  eplus2 taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #47641 Dátum: 2022.07.25 hétfő, 12:25:47 »

Nekem a csomiban ugyan nem...  eplus2 taps taps taps taps

AndyA
Gondolom a csomagtartód most nincs azon a környéken...  eplus2
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #47642 Dátum: 2022.08.14 vasárnap, 18:13:55 »

Főtengely szimeringet és az oldaldeknit, ami eltakarja a vezérlést otthon házilag lehet cserélni vagy inkább vigyem a szerelőhöz?

Mennyire macerás?

( Megette a főtengely szijtárcsa fém része az oldaldeknit. Szép körkörös bemaródás van rajta pár mm mélyen. falbav
Még jó hogy nem vágta ki teljesen! wow1

A főtengely szimering köpi az olajat.  rinya
 
Érdekes mert nem is volt hangja...

Még jó hogy elment a töltés, különben nem is vettem volna észre csak ha már beállt a motor
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47643 Dátum: 2022.08.14 vasárnap, 18:50:52 »

Gondolom a csomagtartód most nincs azon a környéken...  eplus2

Nem, már a garázsban parkol a cucc. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #47644 Dátum: 2022.08.14 vasárnap, 18:52:28 »

Főtengely szimeringet és az oldaldeknit, ami eltakarja a vezérlést otthon házilag lehet cserélni vagy inkább vigyem a szerelőhöz?

Mennyire macerás?

( Megette a főtengely szijtárcsa fém része az oldaldeknit. Szép körkörös bemaródás van rajta pár mm mélyen. falbav
Még jó hogy nem vágta ki teljesen! wow1

A főtengely szimering köpi az olajat.  rinya
 
Érdekes mert nem is volt hangja...

Még jó hogy elment a töltés, különben nem is vettem volna észre csak ha már beállt a motor

Annak, aki tudja, hogy kell, tíz perc. Én nem állnék neki otthon, minimum akna, de inkább emelő nagyon nem árt hozzá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #47645 Dátum: 2022.08.14 vasárnap, 19:51:14 »

Annak, aki tudja, hogy kell, tíz perc. Én nem állnék neki otthon, minimum akna, de inkább emelő nagyon nem árt hozzá.

AndyA

Az oldaldeknivel együtt 10 perc?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47646 Dátum: 2022.08.15 hétfő, 03:15:00 »

Az oldaldeknivel együtt 10 perc?
persze, meg vacsival, cigivel, zuhannyal együtt ahogy a viccben mondják
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #47647 Dátum: 2022.08.15 hétfő, 08:38:08 »

Főtengely szimeringet és az oldaldeknit, ami eltakarja a vezérlést otthon házilag lehet cserélni vagy inkább vigyem a szerelőhöz?

Mennyire macerás?

( Megette a főtengely szijtárcsa fém része az oldaldeknit. Szép körkörös bemaródás van rajta pár mm mélyen. falbav
Még jó hogy nem vágta ki teljesen! wow1

A főtengely szimering köpi az olajat.  rinya
 
Érdekes mert nem is volt hangja...

Még jó hogy elment a töltés, különben nem is vettem volna észre csak ha már beállt a motor

Van valakinek TIS-ből kinyerhető utasítása a cseréjéket illetően?
Megosztaná velem vki?

Köszi!

Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #47648 Dátum: 2022.08.15 hétfő, 10:31:51 »

Van valakinek TIS-ből kinyerhető utasítása a cseréjéket illetően?
Megosztaná velem vki?

Köszi!


szerezz egy TIS lemezt.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #47649 Dátum: 2022.08.15 hétfő, 10:52:20 »

szerezz egy TIS lemezt.... Wink

Köszi!  integet2

Tőled tudok szerezni?  worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Oldalak: 1 ... 946 947 948 949 950 951 952 [953] 954 955 956 957 958 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.