Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 01:55:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 943 944 945 946 947 948 949 [950] 951 952 953 954 955 956 957 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13287567 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #47450 Dátum: 2021.07.20 kedd, 00:32:27 »

Sziasztok!
Szeretnék beszerezni egy szett normális szett bilincset a turbócsövezésre, a jelenlegi sima csőbilincsek vékonyak, csak a baj van velük.
Milyet ajánlotok és milyen méretűek kellenek pontosan?
Köszönöm  worship
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47451 Dátum: 2021.07.20 kedd, 09:51:42 »

Sziasztok!
Szeretnék beszerezni egy szett normális szett bilincset a turbócsövezésre, a jelenlegi sima csőbilincsek vékonyak, csak a baj van velük.
Milyet ajánlotok és milyen méretűek kellenek pontosan?
Köszönöm  worship

Nekem rozsdamentes AWAB-ok vannak rajta a szilikoncsöves átépítés után. 30 ezer km-t kibírt eddig gond nélkül, hozzányúlás nélkül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #47452 Dátum: 2021.07.20 kedd, 15:38:02 »

Nekem rozsdamentes AWAB-ok vannak rajta a szilikoncsöves átépítés után. 30 ezer km-t kibírt eddig gond nélkül, hozzányúlás nélkül.

AndyA
Köszi, én ilyenre vagy ilyenre gondoltam, abban esetleg tudsz segiteni, hogy milyen méretűek kellenek? Nem nagyon találtam róla infót a neten.

« Utoljára szerkesztve: 2021.07.20 kedd, 15:41:52 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47453 Dátum: 2021.07.20 kedd, 16:49:48 »

Köszi, én ilyenre vagy ilyenre gondoltam, abban esetleg tudsz segiteni, hogy milyen méretűek kellenek? Nem nagyon találtam róla infót a neten.



Egyszer alámásztam és végignéztem, hová mekkora kell. Fene se tudja, évekkel ezelőtt volt.

Amúgy van olyan AWAB, még rozsdamentes is, hogy adnak 3 m szalagot egyben és 8 db kocsit. Azután akkorára vágod, amekkora kell. Azt nem tudom, hogy a "rendes" AWAB-hoz képest ez mennyivel kevésbé tartós.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #47454 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 14:18:45 »

Sziasztok!
Az történt,hogy kicseréltem a vezérlést láncostól,mindenestől,és a hoszzbordás szíjat a görgőkkel,és a feszítővel együtt.
Most menet közben sokkal csendesebb a motor,csörgött már a lánc,most van a motorban 320000 Km.A szíjfeszítő is zörgött,
alacsony fordulaton kb 1200 alatt,ezért lett kicserélve.Viszont az új is zörög, amikor a motort beindítom , és amikor leállítom
koppan 2-3 at.A régi feszítő működésekor lehetett látni a szíjon,hogy rezonál,az új készleten ezt nem látni és 1100-tol nem is hallok semmit.Ma levettem a szíjat próbaképpen, és a megszokott hangja volt a motornak.
Szerintetek mi a franc lehet , hogy a vadi új görgőkkel , és feszítővel sincs rendben?
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47455 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 20:13:09 »

Sziasztok!
Az történt,hogy kicseréltem a vezérlést láncostól,mindenestől,és a hoszzbordás szíjat a görgőkkel,és a feszítővel együtt.
Most menet közben sokkal csendesebb a motor,csörgött már a lánc,most van a motorban 320000 Km.A szíjfeszítő is zörgött,
alacsony fordulaton kb 1200 alatt,ezért lett kicserélve.Viszont az új is zörög, amikor a motort beindítom , és amikor leállítom
koppan 2-3 at.A régi feszítő működésekor lehetett látni a szíjon,hogy rezonál,az új készleten ezt nem látni és 1100-tol nem is hallok semmit.Ma levettem a szíjat próbaképpen, és a megszokott hangja volt a motornak.
Szerintetek mi a franc lehet , hogy a vadi új görgőkkel , és feszítővel sincs rendben?

Generátor szabadonfutósítva van? Egyéb elemek csapágyai a rendszerben (generátor, klíma)?
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #47456 Dátum: 2021.07.23 péntek, 15:05:17 »

Generátor szabadonfutósítva van? Egyéb elemek csapágyai a rendszerben (generátor, klíma)?
Most rendeltem meg a szabadonfutót.gondolom a csapágy probléma minden fordulatszámon jelentkezne.
« Utoljára szerkesztve: 2021.07.23 péntek, 15:06:58 írta mk3sanyi » Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47457 Dátum: 2021.07.23 péntek, 16:41:03 »

Most rendeltem meg a szabadonfutót.gondolom a csapágy probléma minden fordulatszámon jelentkezne.

Ehh, ez egy ilyen farfekvésű szíjrendszer, jobb, ha ellenőriztek mindent.
Naplózva
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #47458 Dátum: 2021.07.30 péntek, 15:34:15 »

most minden összejön a Mondimnál.... az abs után más hiba jött...
Emisszió/ Zöldkártya mérésre kellett mennem, és nem felelt meg, mert a füstölés mértéke :   1/m....  1,50   helyett  2.23 ...... és ezért nem felelt meg az előírásoknak...
A mérést végző technikus azt mondja, hogy  porlasztó csucs hiba.....
ezt azért nem értem,mert rendkivűl jól pörög/gyorsul a motor....kopogást nem hallok
talán valamelyik csúcs bedöglött?
Adalékot már kapott , de még adok neki .

A csucs hibákat kilehet mérni diagnosztikával?

Mit javasoltok,hogyan tudom "meggyógyítani" szegénykémet??
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47459 Dátum: 2021.07.30 péntek, 17:23:07 »

most minden összejön a Mondimnál.... az abs után más hiba jött...
Emisszió/ Zöldkártya mérésre kellett mennem, és nem felelt meg, mert a füstölés mértéke :   1/m....  1,50   helyett  2.23 ...... és ezért nem felelt meg az előírásoknak...
A mérést végző technikus azt mondja, hogy  porlasztó csucs hiba.....
ezt azért nem értem,mert rendkivűl jól pörög/gyorsul a motor....kopogást nem hallok
talán valamelyik csúcs bedöglött?
Adalékot már kapott , de még adok neki .

A csucs hibákat kilehet mérni diagnosztikával?

Mit javasoltok,hogyan tudom "meggyógyítani" szegénykémet??


Simán lehet porlasztó is. De mielőtt belevágnál bolygatni az üzemanyagrendszert:
Nézd át a turbócsöveket és a csatlakozásokat, nem fúj-e ki valahol.
Dugózd le az EGR-t, ha még nincs. Vizsgán senki nem fogja látni.
A fentiek után menj el vele autópályázni egy jót.
Esetleg egy MAF tisztítás.

Aztán ha továbbra is füstöl, akkor lehet tovább gondolkozni.
Korrekciós értékeket lehet nézni diagnosztikai eszközzel, ha az nagyon kirívó, akkor az okozhatja, de ha az ok, attól még lehet rossz pl porlasztási kép.
Naplózva
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #47460 Dátum: 2021.07.31 szombat, 06:33:17 »

Simán lehet porlasztó is. De mielőtt belevágnál bolygatni az üzemanyagrendszert:
Nézd át a turbócsöveket és a csatlakozásokat, nem fúj-e ki valahol.
Dugózd le az EGR-t, ha még nincs. Vizsgán senki nem fogja látni.
A fentiek után menj el vele autópályázni egy jót.
Esetleg egy MAF tisztítás.

Aztán ha továbbra is füstöl, akkor lehet tovább gondolkozni.
Korrekciós értékeket lehet nézni diagnosztikai eszközzel, ha az nagyon kirívó, akkor az okozhatja, de ha az ok, attól még lehet rossz pl porlasztási kép.

Köszi, a tanácsot, ezt fogom csinálni...szépen sorjában :-) ,eddig még az EGR-t nem dugóztam le,most lefogom .

Az ELM 327 minire tudtok valamilyen  használható androidos/mobilos  aplikációt??
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47461 Dátum: 2021.07.31 szombat, 09:13:00 »

Köszi, a tanácsot, ezt fogom csinálni...szépen sorjában :-) ,eddig még az EGR-t nem dugóztam le,most lefogom .

Az ELM 327 minire tudtok valamilyen  használható androidos/mobilos  aplikációt??

Forscan Lite. Nem ingyenes, de nem drága, és tökéletes.
Van demó verzió, hogy ellenőrizd, szereti-e az ELM327-edet.

EGR-nek ne csak a vákuumcsövét dugózd le, hanem rendesen falazd le a kipufogógáz útját.
« Utoljára szerkesztve: 2021.07.31 szombat, 10:35:31 írta tpmportal » Naplózva
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #47462 Dátum: 2021.08.01 vasárnap, 14:52:18 »

Forscan Lite. Nem ingyenes, de nem drága, és tökéletes.
Van demó verzió, hogy ellenőrizd, szereti-e az ELM327-edet.

EGR-nek ne csak a vákuumcsövét dugózd le, hanem rendesen falazd le a kipufogógáz útját.

köszi a címet, és tanácsot, csinálom
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #47463 Dátum: 2021.08.04 szerda, 17:35:11 »

Forscan Lite. Nem ingyenes, de nem drága, és tökéletes.
Van demó verzió, hogy ellenőrizd, szereti-e az ELM327-edet.

EGR-nek ne csak a vákuumcsövét dugózd le, hanem rendesen falazd le a kipufogógáz útját.

Te nem ismered a  JLM-töl  az EXTREME Clean diesel adalékot?

 

Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47464 Dátum: 2021.08.04 szerda, 18:09:07 »

Te nem ismered a  JLM-töl  az EXTREME Clean diesel adalékot?

 



Nem ismerem, de én általánosságban úgy vagyok vele, hogy ezek a dolgok nem ártanak, de igazából nem is segítenek. A leírása már alapból gyanús.

“ JLM Diesel Extreme Clean is a very powerful additive that quickly and effectively cleans, restores and maintains the turbo, the fuel system, the exhaust system with diesel particulate filter (DPF) and related components.”

Mint a terraclean és társai. Szerintem mese habbal.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47465 Dátum: 2021.08.05 csütörtök, 13:14:01 »

Nem ismerem, de én általánosságban úgy vagyok vele, hogy ezek a dolgok nem ártanak, de igazából nem is segítenek. A leírása már alapból gyanús.

“ JLM Diesel Extreme Clean is a very powerful additive that quickly and effectively cleans, restores and maintains the turbo, the fuel system, the exhaust system with diesel particulate filter (DPF) and related components.”

Mint a terraclean és társai. Szerintem mese habbal.

Szerintem elég nagy a baj, ha ez odakerül a turbóhoz...  eplus2 taps taps taps taps taps

Ha meg a kipufogógázra gondoltak, az hogyan fogja a turbót kenni, pucolni, bármi? Ugyan má', királlyány...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47466 Dátum: 2021.08.10 kedd, 09:57:13 »

Sziasztok! Mai nap folyamán a 2006-os fl2-es 2.2 tdci euro4-es menet közben ki dobta a malacfarkat. Meg néztem Forscan-el és a P132b-as hibakódot írta.

Ez elvileg a turbógeometria lenne ha nem tévedek. Hiába törlöm be indítás után azonnal vissza jön. Ha nem a vezérlő elektronika a rossz hanem a geometria van leragadva, azt hogyan tudnám orvosolni?
« Utoljára szerkesztve: 2021.08.10 kedd, 10:03:17 írta Atta20 » Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47467 Dátum: 2021.08.10 kedd, 10:06:49 »

Sziasztok! Mai nap folyamán a 2006-os fl2-es 2.2 tdci euro4-es menet közben ki dobta a malacfarkat. Meg néztem Forscan-el és a P132b-as hibakódot írta.

Ez elvileg a turbógeometria lenne ha nem tévedek. Hiába törlöm be indítás után azonnal vissza jön. Ha nem a vezérlő elektronika a rossz hanem a geometria van leragadva, azt hogyan tudnám orvosolni?

Le kell szedni a kipufogócsonkot, szétszedni a turbót, kipucolni a rozsdát-kokszot a geo alól.

Ha még nem csináltad, ne állj neki, nem ezermester feladvány...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47468 Dátum: 2021.08.10 kedd, 10:38:42 »

Le kell szedni a kipufogócsonkot, szétszedni a turbót, kipucolni a rozsdát-kokszot a geo alól.

Ha még nem csináltad, ne állj neki, nem ezermester feladvány...

AndyA

Még sose csináltam. Annyit tettem most, hogy a kart ki akasztottam és végállás felé akad. Tehát nem mozog szépen a kar.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #47469 Dátum: 2021.08.10 kedd, 13:12:47 »

Még sose csináltam. Annyit tettem most, hogy a kart ki akasztottam és végállás felé akad. Tehát nem mozog szépen a kar.

Van értelme használni a turbó tisztító sprayelet ? Mármint valamit segíthetne vagy csak több kárt okozna?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47470 Dátum: 2021.08.10 kedd, 13:52:41 »

Van értelme használni a turbó tisztító sprayelet ? Mármint valamit segíthetne vagy csak több kárt okozna?

A geometria akadását alapvetően az okozza 150-200 ezer km után, hogy belül berozsdál a csonk vasöntvénye. Amikor leállítod a motort, a kipufogóban mindig marad gáz, aminek egy jó része vízgőz. Kihűl, lecsaoódik --> rozsdásít. Oda is eljut, ahol a geo van. A geo állító lapátok és az azokat tartó gyűrű ugyan rozsdamentesek, de mindezt a leömlő vasöntvényébe tették bele. A rozsda térfogata nagyobb, mint a vasé, amiből keletkezett, így idővel a rozsdamentes gyűrű alatt felgyűlő rozsda ill. a kipufogógázból óhatatlanul odakerülő koksz lassan, de biztosan összeszorítják a geót, elkezd akadni, és lesz belőle ez a hibajelzés.

Általában egy turbót az életében egyszer kell kipucolni, hiszen a rozsda kiszedésével egy vékony réteg vasat is kikaparsz onnan, több hely lesz a geónak, mint előtte volt, így nehezebben (leginkább sehogy) nem tud még egyszer annyi dzsuva felgyűlni alatta, hogy megszoruljon. Előbb szokott tönkremenni a turbo, minthogy ez még egyszer előforduljon. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zasasa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #47471 Dátum: 2021.08.18 szerda, 16:14:42 »

Sziasztok.Adott egy 2004-es 2,0 tdci kombi automata ghia felszereltségü mondeo.A probléma a következő.Néha a 2-es hengerben később indult be a porlasztó.Majd mostanra a 2-3-as henger nem megy.Porlasztót cseréltem,de semmi.Találkozott már valaki ilyen problémával?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47472 Dátum: 2021.08.18 szerda, 16:45:59 »

Sziasztok.Adott egy 2004-es 2,0 tdci kombi automata ghia felszereltségü mondeo.A probléma a következő.Néha a 2-es hengerben később indult be a porlasztó.Majd mostanra a 2-3-as henger nem megy.Porlasztót cseréltem,de semmi.Találkozott már valaki ilyen problémával?
belevaló került  bele?Kapott új kódokat,és belettek írva az ecu ba?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zasasa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #47473 Dátum: 2021.08.18 szerda, 18:57:44 »

belevaló került  bele?Kapott új kódokat,és belettek írva az ecu ba?
Üdv.Elvileg ugyanz a tipus és ugyanaz a számu került bele.Valamint a régiek is jók,mert letesztelték.Hibakódot nem ír ki.De a kérdésedre a válasz,hogy nem lett átírva semmi az ecu-ban.De ettől még működnie kellene.Nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47474 Dátum: 2021.08.18 szerda, 21:18:41 »

Üdv.Elvileg ugyanz a tipus és ugyanaz a számu került bele.Valamint a régiek is jók,mert letesztelték.Hibakódot nem ír ki.De a kérdésedre a válasz,hogy nem lett átírva semmi az ecu-ban.De ettől még működnie kellene.Nem?
tudni kellene volt e hibakód az első szettel,esetleg törölni kell,addig nem csinál semmit.Kód kell a másik porlasztókhoz.És nem ártana tudni,most milyen hibakód van, hogy el sem indul.
Hiába tesztelték a régieket, ha nem működtek az autóban...vagy ha igen,akkor cserélni volt felesleges.Talán nem is a csúcsokkal volt baj.Kellett volna hibakód vagy élő adat,korrekciós értékek,poharazás,stb,mielőtt kiszedegették a csúcsokat.
Régebben nem csereberélgettek otthon a garázsban csúcsokat...ha meg szaki csinálta...hát...nem vágja mit miért.
Ha nem megy 2henger,annak általában van hibakódja.Megfelelő diagcuccal.Esetleg kompressziót  sem ártott volna mérni a hengerekben...
És ott van az a fránya levegősödés,TDCI! Csak 1 résolajcső csatlakozásnál szippant falsot,és ledöglik az egész rendszer.Ezen túl vagytok már?Érdemes minde Ó gyűrűt lecserélni újra a csatlakozókban és a résolajcsö rendszerben is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zasasa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #47475 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 13:04:10 »

tudni kellene volt e hibakód az első szettel,esetleg törölni kell,addig nem csinál semmit.Kód kell a másik porlasztókhoz.És nem ártana tudni,most milyen hibakód van, hogy el sem indul.
Hiába tesztelték a régieket, ha nem működtek az autóban...vagy ha igen,akkor cserélni volt felesleges.Talán nem is a csúcsokkal volt baj.Kellett volna hibakód vagy élő adat,korrekciós értékek,poharazás,stb,mielőtt kiszedegették a csúcsokat.
Régebben nem csereberélgettek otthon a garázsban csúcsokat...ha meg szaki csinálta...hát...nem vágja mit miért.
Ha nem megy 2henger,annak általában van hibakódja.Megfelelő diagcuccal.Esetleg kompressziót  sem ártott volna mérni a hengerekben...
És ott van az a fránya levegősödés,TDCI! Csak 1 résolajcső csatlakozásnál szippant falsot,és ledöglik az egész rendszer.Ezen túl vagytok már?Érdemes minde Ó gyűrűt lecserélni újra a csatlakozókban és a résolajcsö rendszerben is.
Üdv.Hibakódot csak a 3-as hengerre hozta ki,hogy nyitott.P0203.Résolaj tömítések jók.Nagynyomásu jó.Tömítettlenség nincs.De már nem szenvedek vele.Eladom inkább.Meguntam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47476 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 13:17:51 »

Üdv.Hibakódot csak a 3-as hengerre hozta ki,hogy nyitott.P0203.Résolaj tömítések jók.Nagynyomásu jó.Tömítettlenség nincs.De már nem szenvedek vele.Eladom inkább.Meguntam.
hibásan csak rosszul tudod eladni. szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #47477 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 13:38:33 »

Üdv.Hibakódot csak a 3-as hengerre hozta ki,hogy nyitott.P0203.Résolaj tömítések jók.Nagynyomásu jó.Tömítettlenség nincs.De már nem szenvedek vele.Eladom inkább.Meguntam.

Lehet, nem otthon kéne találomra szögelni, hanem megmutatni valakinek, aki ért is hozzá?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47478 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 14:11:05 »

Lehet, nem otthon kéne találomra szögelni, hanem megmutatni valakinek, aki ért is hozzá?

AndyA
nekem az furcsa,hogy kérdezett a kolléga,aztán amikor jött a válasz hirtelen beleunt. Pedig varázsütésre nem működik. Ki is mondta ezt mindig? lookaround
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zasasa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #47479 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 14:44:39 »

Lehet, nem otthon kéne találomra szögelni, hanem megmutatni valakinek, aki ért is hozzá?

AndyA
Kérdést tettem fel.Szervizbe én is el tudom vinni,csak kell egy tréler.Na meg mint tudjuk a szervizek sem olcsók.Ha meg tudom csinálni én magam is/mert valjuk be őszintén,hogy vannak már okos kütyük és szerszámismerttel pedig sokunk rendelkezik/akkor minek adjak ki több 10.000 ft-ot csak arra,hogy ránéznek a nyitott motortérre.Kijött az illető nem kevés pénzért és kiműszerelte a hibát.Ennyi.Na éppen ezért untam bele./válaszolva a kedves uriembernek,aki furcsálja/.De köszönöm a kioktatást.Köszönöm,hogy itt lehettem.Nesze semmi fogd meg jól.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47480 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 14:52:56 »

Kérdést tettem fel.Szervizbe én is el tudom vinni,csak kell egy tréler.Na meg mint tudjuk a szervizek sem olcsók.Ha meg tudom csinálni én magam is/mert valjuk be őszintén,hogy vannak már okos kütyük és szerszámismerttel pedig sokunk rendelkezik/akkor minek adjak ki több 10.000 ft-ot csak arra,hogy ránéznek a nyitott motortérre.Kijött az illető nem kevés pénzért és kiműszerelte a hibát.Ennyi.Na éppen ezért untam bele./válaszolva a kedves uriembernek,aki furcsálja/.De köszönöm a kioktatást.Köszönöm,hogy itt lehettem.Nesze semmi fogd meg jól.
kérdeztél,volt válasz.
3-5e Ft egy Elm 327 ,amivel magad tudod diagolni. Ha eddig eljutottal,itt már ne add fel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zasasa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #47481 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 15:04:44 »

kérdeztél,volt válasz.
3-5e Ft egy Elm 327 ,amivel magad tudod diagolni. Ha eddig eljutottal,itt már ne add fel.
Köszönöm a válaszodat.Most jött meg a mini,amit kínából rendeltem.Bletooth kapcsolatos.Sajnos a laptopomban nincs ez az opció.Androidra létezik olyan program,ami full és nem csak demó változat?
Naplózva
Zasasa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #47482 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 15:09:44 »

kérdeztél,volt válasz.
3-5e Ft egy Elm 327 ,amivel magad tudod diagolni. Ha eddig eljutottal,itt már ne add fel.
Amúgy még 1 próbát teszek vele.De csak azért,mert imádom.Főleg,hogy automata és miután lecseréltem/frissítettem/ benne az olajat pontosan és szépen vált.Szinte alig érezhető.Csak a motor fordulatszámán  látható és persze a motor hangján hallani.Már megvettem hozzá minden alkatrészt,amit cserélni kell/vagy úgy gondolom,hogy inkább lecserélem:Alsó gömbfejek,összekötők,szilentek,hátsó lengéscsillapítók...stb.Kasztnija nem rohad...tehát jó lenne ez,ha most nem xszarakodna.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47483 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 15:17:49 »

Köszönöm a válaszodat.Most jött meg a mini,amit kínából rendeltem.Bletooth kapcsolatos.Sajnos a laptopomban nincs ez az opció.Androidra létezik olyan program,ami full és nem csak demó változat?
vegyél egy BT sticket és használd laptopról.Az full.

https://forscan.org/download/FORScanSetup2.3.41.beta.exe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47484 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 15:18:54 »

Amúgy még 1 próbát teszek vele.De csak azért,mert imádom.Főleg,hogy automata és miután lecseréltem/frissítettem/ benne az olajat pontosan és szépen vált.Szinte alig érezhető.Csak a motor fordulatszámán  látható és persze a motor hangján hallani.Már megvettem hozzá minden alkatrészt,amit cserélni kell/vagy úgy gondolom,hogy inkább lecserélem:Alsó gömbfejek,összekötők,szilentek,hátsó lengéscsillapítók...stb.Kasztnija nem rohad...tehát jó lenne ez,ha most nem xszarakodna.
akkor csak lekell  higgadni,nyitni egy Gösszit, és folytatni a javítást. vigyor3 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47485 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 16:13:05 »

Köszönöm a válaszodat.Most jött meg a mini,amit kínából rendeltem.Bletooth kapcsolatos.Sajnos a laptopomban nincs ez az opció.Androidra létezik olyan program,ami full és nem csak demó változat?

Forscan Lite.
Naplózva
Zasasa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #47486 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 17:35:50 »

akkor csak lekell  higgadni,nyitni egy Gösszit, és folytatni a javítást. vigyor3 wave
Smiley Van és nyitom is,de csak 0-ásat.
Naplózva
Zasasa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #47487 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 17:36:32 »

vegyél egy BT sticket és használd laptopról.Az full.

https://forscan.org/download/FORScanSetup2.3.41.beta.exe
Nagyon szépen köszönöm.
Naplózva
Zasasa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #47488 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 17:38:04 »

Forscan Lite.
Köszönöm,de ezt próbáltam és nem komunikál valamiért az autóval.A többi gplay-ról letöltött mindegyik,csak nem az igaziak és java fars hibát produkál.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #47489 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 19:39:26 »

Köszönöm,de ezt próbáltam és nem komunikál valamiért az autóval.A többi gplay-ról letöltött mindegyik,csak nem az igaziak és java fars hibát produkál.

Akkor az ELM nem tudja a megfelelő CAN protokolt. Ha jó az adapter, akkor tökéletesen működik.
Naplózva
Zasasa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #47490 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 20:22:39 »

Akkor az ELM nem tudja a megfelelő CAN protokolt. Ha jó az adapter, akkor tökéletesen működik.
Igen,mert kell egy kapcsoló bele,hogy 2 módban tudjon futni.

Nos 2 órás xopás után az eredmény a videón látható.Porlasztókat szétszedtem.Van az AKRA K2 motormosó,de hiába áztattam és mostam át rendesen,nem működött.Így féktisztítóval át tudtam fújni mindent.Az eredmény önmagáért beszél.Jah és az eredeti porlasztók vannak benne.

https://auto.indavideo.hu/video/Sikerult_3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47491 Dátum: 2021.08.19 csütörtök, 21:17:07 »

Igen,mert kell egy kapcsoló bele,hogy 2 módban tudjon futni.

Nos 2 órás xopás után az eredmény a videón látható.Porlasztókat szétszedtem.Van az AKRA K2 motormosó,de hiába áztattam és mostam át rendesen,nem működött.Így féktisztítóval át tudtam fújni mindent.Az eredmény önmagáért beszél.Jah és az eredeti porlasztók vannak benne.

https://auto.indavideo.hu/video/Sikerult_3
A kapcsolóval komfort modulokat érsz csak el.Ha nem csatlakozik az autóhoz,kapcsolóval sem fog.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zasasa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #47492 Dátum: 2021.08.20 péntek, 05:43:00 »

A kapcsolóval komfort modulokat érsz csak el.Ha nem csatlakozik az autóhoz,kapcsolóval sem fog.

Majd próbálkozok vele.De más programokkal kacsolódik.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47493 Dátum: 2021.08.20 péntek, 08:03:07 »

Majd próbálkozok vele.De más programokkal kacsolódik.

A forscanbe állitsd be rendesen a kapcsolódási protokolt, mert szerintem ott van a hiba.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zasasa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #47494 Dátum: 2021.08.20 péntek, 16:44:57 »

A forscanbe állitsd be rendesen a kapcsolódási protokolt, mert szerintem ott van a hiba.

Köszi.Megnézem.
Naplózva
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47495 Dátum: 2021.08.29 vasárnap, 13:22:36 »

Sziasztok!

Van egy olyan problémám, hogy az autó néha gondol egyet és visszaváltásnál leejti a fordulatot és leáll a motor. De csak az EGR hibakódját hozza fel a P0401-et.
Nemrég volt felújítva a nagynyomású és a porlasztók, fel is lettek tanítva. Egyébként a kocsi szépen jár és jól is megy.
Hol keressem a problémát???  help

Előre is küszi a segítséget!  vigyor3
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47496 Dátum: 2021.08.29 vasárnap, 15:41:15 »

Sziasztok!

Van egy olyan problémám, hogy az autó néha gondol egyet és visszaváltásnál leejti a fordulatot és leáll a motor. De csak az EGR hibakódját hozza fel a P0401-et.
Nemrég volt felújítva a nagynyomású és a porlasztók, fel is lettek tanítva. Egyébként a kocsi szépen jár és jól is megy.
Hol keressem a problémát???  help

Előre is küszi a segítséget!  vigyor3
minden bizonnyal amikor leáll,az izzítójel  villog...ugye?Na akkor kellene hibakódot olvasni.Okozhatja cmp jeladó haldoklása is...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47497 Dátum: 2021.08.29 vasárnap, 15:55:46 »

Nincs malacfarok. Egyből indul utána. Semmi hibakód nincs.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #47498 Dátum: 2021.08.29 vasárnap, 16:04:12 »

Nincs malacfarok. Egyből indul utána. Semmi hibakód nincs.
Mivel diagolod? a cmp hibája lehetséges.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #47499 Dátum: 2021.08.29 vasárnap, 16:09:44 »

Bluetooth meg teló. De eddig mindig mindent kiírt. De majd laptoppal is ránézek, csak az most szervíz alatt van....
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Oldalak: 1 ... 943 944 945 946 947 948 949 [950] 951 952 953 954 955 956 957 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.